דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (בת ים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
טלבוקס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטלבוקס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
437
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
337
9
91
נמצאו 437 חוות דעת גולשים על טלבוקס
תמונת משתמש
שם:
Sharonorr
תאריך:
23/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי איפון 6s m. המחיר היה טוב, התקשורת עם החנות היתה נוחה. ההזמנה הגיעה אלי עם שליח תוך יומיים.
מוצר:
iPhone 6s
תמונת משתמש
שם:
דליה
תאריך:
22/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 7 128 גיגה. קניתי דרך האינטרנט. באתר מובטח שהטלפון חדש והאביזרים מקוריים. כשקיבלתי את המכשיר הופתעתי לגלות שהאוזניות מגיעות מלופפות לא כמו שאייפון מוכרים והאוזניות היו שבורות. התקשרתי מיד לחנות והם אומנם שלחו לי אוזניות חדשות. לאחר כמה ימים בדקתי את מצב בריאות הסוללה . 87% בריאות סוללה. התקשרתי לחנות דיברתי עם יוסף שהיה מאוד אדיב וניסה לעזור לי . אמר לי להגיע לחנות והוא יחליף לי את הטלפון עד שאהיה מרוצה. אני מירושלים נסעתי עד לבת ים. יש לציין שוב את היחס האדיב של יוסף ואת הניסיון האמיתי שלו לעזור לי אך הטלפון הטוב ביותר שיכול היה לתת לי הוא טלפון שבריאות הסוללה שלו היא 90% כאשר בטלפון חדש לדעתי צריך שבריאות הסוללה תהיה 100%.
מוצר:
אייפון 7 128 גיגה
תמונת משתמש
שם:
יהודה
תאריך:
20/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי. השירות היה מעולה. המחיר נמוך מאוד והמוצר הגיע עוד לפני הזמן. ממליץ בחום.
מוצר:
גלקסי s7
תמונת משתמש
שם:
raya
תאריך:
12/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל מי שמחפש שירות ולקנות מוצרים היזהרו על נפשכם ורוצו לחנות כמה שיותר רחוקה מהמקום הזה. שירות של צעקות בטלפון, של אי נתינת שירות כלל, גם ההנהלה מדברת מגעיל, וגם מוצרים שנשברים תוך חודשיים (אני מדברת על מוצרי מותג כלל עולמי שעד שרכשתי ב"חנות" זו אף אחד מהם לא התקלקל שנים)!!!! הכל עם קבלות ושיחות מוקלטות כמובן, אז אל תקנו את השקר של אחריות יבואן מורשה, אין שום אחריות ושום יבואן.
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
הלקוחה רכשה מהחנות TELEBOX טאבלט עם אחריות מסודרת ולאחר כמה חודשים נהיה לטאבלט תקלה בשקע טעינה. הלקוחה איבדה את תעודת האחריות אשר הייתה לה בתוך אריזת הטאבלט והתקשרה לTELEBOX על מנת שנעזור לה לאתר את האחריות שלה (TELEBOX היא גוף שיווק בלבד ולא גוף שירות ולכן האחריות היא מול היבואנים השונים), הנציגים ביקשו מהלקוחה את המספר הסיריאלי על מנת לעזור לה לאתר את האחריות מס' פעמים אך הלקוחה סירבה לשתף פעולה, לצערנו בלי מספר זה לא ניתן לאתר את האחריות שלה כיוון שTELEBOX עובדת עם מס' יבואנים שונים אשר נקודות השירות שלהן פרוסות ברחבי הארץ ויש לשלוח את הלקוחה לגוף השירות הנכון על מנת שתקבל שירות ראוי. הלקוחה התקשרה פעמים רבות באותו היום לחנות וסירבה שוב ושוב לשתף פעולה והוסבר לה באופן ברור שבלי המס' הסיריאלי לא ניתן לעזור לה. יש לציין שגם בTELEBOX השיחות הן מוקלטות וניתן לשמוע את הניסיונות הרבים לעזור ללקוחה. לאחר חיפושים רבים ובלי שיתוף פעולה מהלקוחה נשלח ללקוחה בוואטספ נקודות שירות אשר היא יכולה לגשת אליהן לצורך תיקון התקלה שלה והבעיה נפתרה.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שירות.
מוצר:
טאבלט samsung E9.6 T-560
תמונת משתמש
שם:
mare
תאריך:
08/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנסעתי אל החנות (40 דק׳) התקשרתי לוודא שהאייפון 7 שהם מציעים מגיע סגור ואטום בניילון, כמו שאפל מוכרים. אמרו לי בטלפון (יש הקלטה של השיחה) בביטחון שכן, שאלתי שוב האם מישהו פתח את החבילה וחזרו ואמרו שלא, זה סגור ואף אחד לא נגע בתוכן של החבילה.

כשהגעתי, המוכרת ציינה בפני שזה מגיע סגור ואטום בניילון, אז שילמתי. כמה הופתעתי (ולצערי גם לא, כי התרגלתי לרמה כזו של אמינות) מביאים לי חבילה פתוחה עם כל מני חלקים שתפרו ממקומות אחרים (הביאו מתאם משקית נפרדת, המטען גם). כשציינתי זאת בפני הנציג, הוא אמר שככה זה אייפון 7 ובטלפון אולי התכוונו לאייפון 8.

בסופו של דבר קניתי, אבל אני מאוכזב. אם היו אומרים לי מראש, הייתי מחפש מכשיר אחר בחנות אחרת, גם במחיר יקר יותר.

ובבקשה תחסכו ממני תשובות בסגנון ״מדובר בלקוח ...״ אני מאוכזב.
מוצר:
iPhone 7 128G
תמונת משתמש
שם:
Johnathan
תאריך:
08/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט, קל, ועומדים בכל מילה ומילה בהתחייבויות שלהם.
קצת מרגיש כמו "נשק סודי" לכל הצרכים הסלולאריים שלי.
איזה מזל שמישהו הציע לי לבדוק איתם לפני שאני קונה במקום אחר.
מוצר:
שיואמי A6 16GB
תמונת משתמש
שם:
Arik
תאריך:
24/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 04/10/2018 קניתי בחנות טלבוקס בבת ים איפון X זיכרון 64 G חדש לאחר שבוע המסך התחיל לפעול לבד אם זה לפתוח אפלקציות לבד ולחייג לאנשים לבד.
חזרתי לחנות שם נאמר לי שכרגע אין את הטלפון במלאי .אז או לחכות שבוע שיגיע חדש או לגשת למעבדה של סלקום שיחליפו עכשיו.
ניגשתי למעבדת סלקום בראשון לציון ושם לתדהמתי אמרו לי שהטלפון לא חדש וש מספר הIMI לא רשום על שמי אלא על שם מישהו אחר.ואחריות היצרן של המכשיר תפוג במרץ 19.שאני קניתי חדש ב4 אוקטובר.כל הנושא הזה כרגע בטיפול אעדכן כאן בהמשך............
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
אכן הלקוח רכש בחנות TELEBOX מכשיר מדגם IPHONE X 64GB ולאחר שבוע התקשר לחנות בעקבות תקלה במכשיר. חשוב לציין שתקלות במכשיר סלולרי יכולות לצוץ גם ביום הראשון ולא ניתן לצפות תקלות אלו אלא רק לאחר שימוש במכשיר, לשם תקלות אלו יש אחריות בחנות במשך 14 ימי עסקים ולאחר מכן האחריות מתעדכנת באופן אוטומטי בחברת האחריות. כאשר הלקוח התקשר לחנות מיד הוצע לו לבצע עבורו החלפה לאותו המכשיר אך לא היה במלאי את המכשיר הספציפי אשר רכש בגלל מחסור בחברה אשר מספקת לTELEBOX את המכשירים והצענו לו מכשירים אחרים שזמינים במלאי אך סירב, זה מקרה שלא היה צפוי ולא היה באפשרותנו לספק לו באופן מיידי מכשיר חדש אך הובטח ללקוח שלפני תום 14 ימי העסקים המכשיר יוחלף. בנוגע לאחריות הלקוח ניגש לאחריות במעבדת "סלקום" כאשר האחריות שלו היא בחברת "DCS" ולא הגיוני שחברת "סלקום" העניקה ללקוח פרטים על המכשיר כאשר אינם אחראים עליו.
בכל אופן TELEBOX פעלה באופן הכי מהיר שיכלה והזמינה מכשיר במיוחד עבור הלקוח על מנת שנבצע את ההחלפה ואכן כך היה, הלקוח הגיע לחנות והתבצעה החלפה למכשיר תקין וחדש.
בברכה,
TLELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
איפון X זיכרון 64G
תמונת משתמש
שם:
Saleh
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בכלל
אני מחכה הרבה זמן , לא קיבלתי מכשיר שלי ואפילו מילת סלחה על איחור לא שמעתי .
אני בחיים לא יתעשק יותר עם חברה כזאת...
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
אכן הלקוח ביצע הזמנה באתר TELEBOX למכשיר IPHONE 8 64GB, הזמנתו טופלה בצורה מסורה ע"י נציגת ההזמנות שדאגה שהזמנתו תצא בזמן מהחנות. הלקוח מתגורר באזור שבו חברת המשלוחים מגיעים פעם בשבוע, חברת המשלוחים ניסתה ליצור קשר עם הלקוח פעם אחת על מנת לספק לו את המשלוח אך לא היה מענה, ברגע שאין מענה השליח לא מוסר את החבילה ללקוח, לכן המשלוח התעכב בכמה ימים כי היו צריכים להוציא עבורו משלוח חדש. התנצלנו כמה וכמה פעמים בפני הלקוח על כך שהזמנתו מתעכבת מן הרגיל והסברנו לו שזאת לא בידינו אלא בידי חברת המשלוחים הפרטית שעמה אנו עובדים והצענו לו מס' פעמים זיכוי מלא על מכשירו וחבל שהוא מציין אחרת בחוות הדעת. יש לציין שאכן הלקוח קיבל שרות יוצא דופן מהנציגה אך היה מצידו חוסר הבנה וצר לנו על כך מאוד. יש לציין שלקוחות אשר מזמינים מכשירים דרך האתר TELEBOX עם שרות שליחים עד הבית צריכים להיות זמינים בנייד על מנת שהמשלוח יסופק וזאת לא על אחריות החנות.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
איפון 8
תמונת משתמש
שם:
גלי
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון 6 .
סה"כ השירות היה מצוין וכך גם המשלוח.

לצערי לאחר שימוש חד פעמי במטען הוא פסק מלעבוד ולא טען את הטלפון ונאלצתי לרכוש מטען חדש כדי להשתמש במכשיר.
מוצר:
אייפון 6
תמונת משתמש
שם:
idantt
תאריך:
14/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שיאומי רדמי 5 , לאחר הקניה נשלחו אליי במייל הצעות לשדרוגים ותוספות, לאחר שויתרתי על השדרוגים נשלח אלי במייל שהעסקה נכשלה
החנות סתם מציגה מחיר נמוך בזאפ ולאחר מכן מנסה לחייב בתוספות לא נחוצות ויקרות - פשוט בושה
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
אכן הלקוח ביצע הזמנה באתר TELEBOX למכשיר מדגם XIAOMI NOTE 5. ברגע שמבצעים הזמנה באתר נשלח לכל לקוח מייל אוטומטי עם הצעות לשדרוגים ותוספות כגון: מטען מקורי, שרות שליחים והגנות למכשיר על מנת להגדיל את ההזמנה ואין בכך דבר פסול. לכל לקוח מותר לסרב לשדרוגים וזה מקובל מאוד. החיוב של הלקוח עבור המכשיר נכשל ובמידה וזה קורה הוא אמור לפנות לחברות האשראי לבדוק מדוע זה קרה.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
xiaomi redmi note 5
תמונת משתמש
שם:
Ofir
תאריך:
09/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סמסונג גלקסי S7 דרך האתר שלהם. תוך יומיים קיבלתי אישור על ביצוע העסקה ומספר למעקב אחרי המשלוח (חברת פגסוס) ולאחר 4 ימים קיבלתי את המכשיר.
המכשיר מגיע בדיוק כמו מכשירים של יבואן רשמי (אני יודע כי אשתי קנתה מסאני) - מטען וכבל מקוריים וכל האביזרים הנוספים.
לסיכום - מחיר נמוך, משלוח מהיר של המוצר שביקשתי בדיוק ושירות טוב
מוצר:
Samsung Galaxy S7
תמונת משתמש
שם:
Lital
תאריך:
08/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי היום בחנות קניתי את האוזניות של אפל. יש לציין שהמחיר נמוך בכמעט 200 שקל מחנויות אחרות והשירות מדהים! בטוח אקנה משם שוב!
מוצר:
AirPods
תמונת משתמש
שם:
shalom
תאריך:
07/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום וברכה

קניתי מכשיר F1 POCOPHENE מבית XIAOMI בתאריך 14/9/18

המכשיר עצמו אצלי כבר 3 שבועות המתנתי בכוונה מספר שבועות בכדי לבדוק את טיב השירות וכן את המכשיר עצמו
אני ממש מרוצה מהשירות של המנהל של החנות
מוצר:
F1 POCOPHENE
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
01/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהיר!
הגיע מהר וארוז טוב, המחיר הטוב ביותר שקיים
תודה רבה רבה !!!
מוצר:
סמסונג גלקסי J4
תמונת משתמש
שם:
Eugene
תאריך:
25/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ומענה סופר מהיר המשלוח הגיע ממש מהר
המוצר איכותי מעבר לציפיות ממליץ בחום!
מוצר:
Supertooth דיסקו רמקול בלוטוס
תמונת משתמש
שם:
צליל
תאריך:
22/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום, איכות, אחריות, אמינות, ושירות יוצא מן הכלל
מרוצה מאוד!!!!!!!!!!!!
ממליצה לכל מי שמעוניין
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
אלן
תאריך:
20/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון סאמסונג j4 16gb 2018 .
הם היו הכי זולים ברשימה.
קיבלתי את המוצר כמו בתיאור, כל מהלך ההזמנה היה בסדר גמור.
חנות הוגנת! ממליץ.
מוצר:
samsung j4 16gb פלאפון
תמונת משתמש
שם:
rakad.wi
תאריך:
13/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
היום קניתי גלקסי אס 9 פלוס.
מחיר מעולה שרות מהיר והכל סבבה חוץ מזה שבקופסא של המכשיר היה חסר את המטען קיר של חברת סמסונג, כאשר המוכר פתח הוא בזריזות הביא מהמגירה מטען קיר ודחף לקופסא, שאלתי מז זה? לא שמים החברה מטען? הוא הגיב שהם נותנים מטען זה!
אני האמנתי לי מתמימות וכשהגעתי הביתה, מתברר שמטען שדחף הינו של חברת XIAOMI שזה ממש עצבן אותי משתי סיבות:
א" אין שום סיכוי בעולם שחברת סמסונג תביא מטען של חברה אחרת, וגם בנפרד!
ב" איפה מטען שחייב להיות בתוך הקופסא המקורית!! (אני ראיתי סרטון של פתיחת קופסא דומה ובה יש מטען מקורי של החברה ואפילו יש מקום מיועד לו בתוכה!!!).
מישהו משלם 3000 ש"ח על מכשיר ובא מצפון תל אביב עד לחנות בת ים מצפה לאמינות הוגנת לפחות.
אני מאוד מאוכזב ורוצה שיביאו לי קופסא חדשה של המכשיר עם כל הפרטים בפנים כמו שאמור להיות.
תגובת החנות:
בס"ד
שלום,
הלקוח אכן רכש מכשיר מדגם Galaxy S9 Plus ב-TELEBOX.
הלקוח למעשה רכש את המכשיר מדגם יבוא מקביל אשר מגיע עם ראש מטען שהוא אינו מקורי של סמסונג אלא מטען חליפי (מטען חליפי יכול להיות של כל חברה, בין היתר של חברת שיאומי), הוצע ללקוח לשדרג ליבואן רשמי אשר מגיע סגור הרמטית יחד עם מטען מקורי של סמסונג בתוספת של 150 ש"ח אך לא היה מעוניין.
לצערנו ברוב המקרים יבוא מקביל מגיע עם מטען שאינו מקורי, כפי ש-TELEBOX מציינת באופן גלוי באתר: "שימו לב !!! המחיר הנקוב באתר הינו למוצר ב “יבוא מקביל” כולל מטען תואם (לא מקורי ).לידיעתכם בתוספת תשלום ובמחיר הזול בישראל ניתן לשדרג ליבוא רשמי כולל מטען מקורי מהיר + עברית מקורית ואריזה סגורה הרמטית מהמפעל."
TELEBOX עובדת בשקיפות מלאה מול הלקוח וכל זאת הוסבר ללקוח באופן ברור.
צר לנו שהלקוח בחר להגיב באופן שלילי ובכל אופן TELEBOX תשמח להעניק ללקוח זה הנחה משמעותית על מטען מקורי של סמסונג במידה וירצה בכך.
בברכה,
TELEBOX זכות לתת שרות.



מוצר:
GALAXY S9 PLUS
תמונת משתמש
שם:
Natali
תאריך:
06/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ממש טוב
מחיר פצצה זה לא המכשיר הראשון שאני קונה אצלהם כולם קונים אצלהם
חזרתי בעקבות שירות שקיבלתי בעבר זה לא מובן מעליו מאשר חנויות סלולר אחרות .
מוצר:
איפון 8פלוס
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
01/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקצועית זולה ואמינה שפע מוצרים איכותיים .קניתי מהם 3 סמארטפונים הגעתי מאזור הצפון לקנייה מהחנות ועדיין השתלם מאד. השרות שלהם אדיב וסובלני . הכל שקוף והשרות מקצועי ביותר . הלוואי שהרבה חנויות ילמדו מהם לתת שרות .
מוצר:
סמארטפון סמסונג J4
תמונת משתמש
שם:
Rotem
תאריך:
30/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר באינטרנט, הזמנה אושרה ומייד מקבל מייל על תוספות שמתים לדחוף לי, כולל שדרוג למטען המקורי. לא הוספתי כלום. קיבלתי את החבילה הביתה, הכל בסדר חוץ מהמטען שפשוט לא עובד. שלחתי פניה במייל ללא מענה, וכשצלצלתי ענתה לי מישהי שהבטיחה שיחזרו אליי, לאחר 3 ימים שזה לא קרה היא אומרת לי שוב שיחזרו אליי, כמובן שזה לא קרה, והציעה לי גם לבוא אליהם לבת ים, מכפר סבא, כדי להחליף מטען שעולה 10 שקלים מקסימום בעלי אקספרס.
שירות גרוע מאוד, בטוח לא אקנה שם שוב.
מוצר:
xiaomi 6A
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
27/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 3 מכשירי שיואמי. שני מכשירי 5 פלוס ואחד mi a2. מחירים ללא תחרות.
שרות מעולה. תענוג.
מוצר:
שיואמי mi a2 64
תמונת משתמש
שם:
tamar
תאריך:
27/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה פשוטה, תיאור מדויק של המוצר, משלוח מהיר. חסרונות- ניסו לשכנע אותי להוסיף כסף כדי שהמוצר יגיע עם שליח עד הבית. אין בכך צורך.
מוצר:
דיבורית לרכב supertooth buddy
תמונת משתמש
שם:
Etty
תאריך:
24/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול בארץ. שירות מהיר ונעים. קניתי בחנות עצמה. ממליצה בחום. רציתי בצבע זהב ובדיוק נגמר. קיבלתי צבע אחר אבל קיבלתי שנתיים אחריות במקום שנהץ
מוצר:
טלפון סמסונג s8
תמונת משתמש
שם:
מוס
תאריך:
20/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמינים, שקיפות, מחיר טוב, זמינות בטלפון, שירות מעולה!!! מומלץ בחום למי שרוצה שירות טוב מהיר ונעים
מוצר:
שיאומי רדמי 5 פלוס
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply