הזמנתי מתקן לטלפון סלולרי לרכב, למחרת התקשרו לאמת פרטים , הגיע לאחר מספר ימים בדואר רשום, מרוצה מהמתקן , מהשרות והמחיר.
מוצר:
מתקן לרכב iottie xl
שם:
Alexsander
תאריך:
06/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הייתי אמור לקבל את הטלפון שלי בתוך פחות משבוע, מעולם לא קיבלתי את זה! שילמתי למשלוח בתוך ארבעה ימים. הם העבירו את החבילה לשירות המסירה cargo express, ושם מתחיל הסיפור הרגיל: "שליח מתקשר אליך, אתה לא היה זמין". הם שקרנים. מעולם לא קיבלתי את ההזמנה שלי בזמן המיועד.
תגובת החנות:
בס"ד לקוח זה ביצע הזמנה באתר TELEBOX ולא ענה למעלה מ-7 פעמים, ניסינו לשלוח מיילים ואף לסמס ללקוח בסופו של דבר הזמנתו בוטלה לאחר מס' רב של ניסיונות כושלים להשיגו! הלקוח חייג לחנות על מנת להשיב את הזמנה וכך נעשה, הוצאנו את הזמנתו מהחנות עם שליח וכבר יום למחרת השליח ניסה לספק את החבילה ללקוח. הלקוח מס' פעמים לא ענה לשליח שוב!! יום לאחר מכן כאשר הלקוח ענה סיפקו עבורו את המשלוח. מה לא בסדר בהתנהלות כזו? מה עוד יכולנו לעשות למען שביעות רצונו של הלקוח? על מה תלונותיו??? לא ניתן לספק הזמנות ללא שיתוף פעולה מהלקוח אשר משאיר פרטי התקשרות ואין מענה מצידו!! תודה, TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
iphone 8
שם:
גרשון
תאריך:
01/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה מחווית הקנייה ב TELEBOX, המוצר (samsung galaxy J7 Pro) הגיע בזמן ובדיוק כפי שהחברה התחייבה לשלוח. המוצר הגיע כשהוא ארוז בצורה מקצועית ובטוחה, כולל פירוט מלא על התשלום, מה יש במוצר, תעודת אחריות, והוראות הפעלה. תודה רבה!!!!
מוצר:
samsung galaxy J7 Pro
שם:
telZap
תאריך:
21/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
Avoid this shop !
I was supposed to receive my phone in less than an week, I never got it !!! They hardly answer the phone. Their excuse was the shop is under pressure!!! The phone was supposed to be blue, but again they said they didn't have it in stock ! The site was supposedly off for a few weeks, but I didn't received any advise about it. I had to discover it after a week of waiting !!! they are not professionnals !
תגובת החנות:
בס"ד לקוח זה ביצע הזמנה באתר TELEBOX ולא היה מענה במס' הנייד שהזין בהזמנתנו למעלה משבוע וחצי מה שלא אפשר לסכם עמו את ההזמנה ולוודא שכל הפרטים בהזמנתו תקינים ונכונים, חשוב לציין שאף הזמנה לא יוצאת מהחנות במידה והיא לא עוברת סיכום טלפוני עם נציג ההזמנות באופן מסודר. בנוסף חשוב לציין שלא ציין צבע בהזמנתנו וצבע כחול מעולם לא היה זמין במלאי בדגם זה, התמונה שנמצאת באתר היא להמחשה בלבד ויש לוודא מהם הצבעים הזמינים במלאי טרם ביצוע ההזמנה באתר. לקוח זה בחר לבטל את הזמנתו והזמנתו בוטלה ללא דמי ביטול. תודה, TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
Xiaomi MI 2 Lite
שם:
URI
תאריך:
16/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי חבילה מקורית מגן זכוכית למשלוח בסהכ במחיר הזול ביותר.. חיסרוןן צריך להתקשר לוודא שהזמנה בטיפול כדאי לא לחקות זמן נוסף
מוצר:
Xiaomi redmi not 6 pro
שם:
אביטל
תאריך:
15/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק! שירות גרוע ביותר צ שומר נפשו ירחק! אחרי שהטלפון הגיע גיליתי שהרמקול תקול שומעים אותי מקוטע וגם יש קטע במסך שלא עובד כלל. התקשרתי לחנות, בהתחלה ביקשו שאתקשר שוב ושוב כי האדם שמטפל לא נמתא ואחכ אמרו שאשאיר קריאה אחרי שזכיתי להתעלמות מוחלטת התקשרתי שוב., שוב סירבו לעזור. המוכרת התעצבנה וניתקה את השיחה! כזה שירו. גרוע לא קיבלתי בחיים
תגובת החנות:
בס"ד הלקוחה רכשה אצלנו מכשיר הלקוחה התקשרה לשירות זמינות מלאי בחנות. הוסבר לה כי בשאלות מסוג זה יש שירות לקוחות שנותן שירות מלא ומסודר עבור הלקוח . הנציג אשר מטפל בכל נושא שירות לקוחות טיפל בפניות קודמות והוסבר ללקוחה שהנציג יתפנה ללקוחה ברגע שיגיע התור שלה. לאחר בדיקה ובירור שהנציג עשה עם הלקוחה , הסתבר כי המכשיר תקין לחלוטין ללא כל בעיה . בברכה, TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
שיומי pocophone f1
שם:
bar david
תאריך:
12/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום שלא להתקרב לחנות זו. יום שישי ה11.01.19 אני ואימי הלכנו לקנות טלפון מסוג Huawei p20. כבר בהתחלה התחלנו לחשוד במוכר ובחנות וזאת מפני שתצוגת הטלפונים הייתה דלה מאוד (4 טלפונים) והטלפון שאותו רציתי לרכוש לא היה בתצוגה. אמרתי למוכר שיתן לי להתבונן במכשיר אותו אני רוצה לקנות .. בכל זאת מסתכלים על המכשיר לפני שקונים אותו... המוכר לא הסכים ואמר שהטלפון הוא "טלפון מעולה" ושאין לנו מה לדאוג. החלטנו לסמוך על המוכר ושילמנו מחיר מלא של *2000 שח*!! אוסיף ואגיד כי המוכר סירב להתקין לי את כרטיס הSIM ולהעביר אליו את מספרי הטלפון כמו בכל רשת חנויות סלולרי ואף רצה ממני *40 שקלים נוספים*. בשלב זה הבנתי שאני כבר פחות מעוניין במכשיר אותו קניתי וביקשתי בנימוס סליחה ושאני לא מעוניין בטלפון זה ואם הוא יכול להחזיר לי את כספי (עדיין אני ואימי לא יצאנו מהחנות אפילו!) המוכר אמר לנו בזלזול שהוא לוקח לנו 5% על הקנייה כקנס. (100 שקלים- על מה? אפילו לא יצאנו מהחנות!)הוא התחיל להתעצבן עלינו וקרא למוכר אחר שיבטל לנו את העסקה תוך כדי שהוא ממלמל מילים בשפה שלא הבנו ( כמעט בטוח שמילים לא נעימות במיוחד..). ביטלנו בהצלחה את העסקה בעוד המוכר גזל מאיתנו 100 שקלים לא מוצדקים.. אימי נכנסה לבדוק באפליקציית הבנק כי הכסף אכן חזר לחשבון אך משום מה לא ראתה אותו, לאחר שלא ראתה את הכסף בחשבונה התקשרה בנימוס לחנות ושאלה מדוע? המוכר צעק וזלזל " תבדקי בחברת האשראי שלך!!! מה את רוצה ממני!?!!" היינו בהלם. האם כך צריכה להראות חוויה של קניית טלפון חדש? ברור שלא. ממליץ מכל הלב שלא להתקרב לחנות זאת, לא ככה ציפינו שחווית קניית הטלפון החדש שלי תיראה..
תגובת החנות:
בס"ד
1. TELEBOX היא חנות סלולר ולא חנות תצוגה, ישנן חנויות אשר אינן מציגות אף מכשיר כלל. החנות מציגה אך ורק מכשירים אשר מסופקים לחנות כתצוגה ואין זו חובה להציג אף מכשיר ללקוח לפני הרכישה, בחנות קיימים למעלה מ-60 דגמים של מכשירי סלולר, לא ניתן לשים בתצוגה את כל 60 המכשירים. 2. נציג המכירות לא סירב לשים את כרטיס ה-SIM במכשיר אלא הסביר באופן ברור ללקוח שניתן להעביר כרטיס SIM בלי שום בעיה למכשיר החדש אך כרטיס ה-SIM אינו מעביר נתונים ממכשיר למכשיר וניתן לבצע העברת נתונים מלאה הכוללת: אנשי קשר, תמונות וכו'.. שירות אשר כרוך בתשלום מול הטכנאי שמוסמך לבצע העברות נתונים, שירות זה אינו יכול להתבצע ע"י נציג מכירות אשר אין לו את הידע והתוכנות הנדרשות לשם כך וכפי שמופיע באתר TELEBOX באופן ברור "ברכישת מכשיר באופן פיזי בחנות ניתן לקבל שירות של העברת נתונים בהנחה משמעותית." 3. לאחר שהלקוח רכש את המכשיר ב-TELEBOX המכשיר נפתח מאריזתו המקורית, נעשתה לו אקטיבציה ואף הוכנס סים, כל הפעולות האלה בעצם הופכות את המכשיר למשומש מה שמוריד את ערך המכשיר ב40%. לאחר שהלקוח ביקש לבטל את העסקה TELEBOX נהגה ע"פ חוק והוסבר ללקוח ש"גובה דמי הביטול יהיה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. "
*נציין ונאמר שהלקוח על דעת עצמו הגיע ל-TELEBOX וביצע רכישה בחנות ולא אולץ לבצע רכישה אלא הגיע לפי המחיר שפורסם ואכן רכש במחיר שמפורסם, כל ההתנהלות בחנות הייתה לפי חוק ולפי תקנון החנות.
בברכה, TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
huawei p20
שם:
יוסי
תאריך:
02/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון הגיע ללא תקלות עם כל מה שהיה אמור. השליח תא הודיע מראש מתי יבוא וזה היה קצת מבאס
מוצר:
גלאקסי a8
שם:
Stav
תאריך:
31/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ש י ר ו ת מ צ ו י י ן מ א ו ד
מוצר:
iPhone xr
שם:
Roman
תאריך:
31/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אני לא מפסוד מיחס ומהשרות. צלצלתי רב פעמים, עד שקבלתי הסבר, מה עם הזמנה שלי? למה לא שולחים!אריזה של חבילה-על הפנים! רק ניילון,בעובי 0.01ממ. פשות מזל שהיגיעה שלם! אחרת- לך תקנס עם וויקוחים משפטיים. לא ממליץ את החנות.החרגשה-לקוח זה זבוב בשבילהם.הטלפון עצמו-אין מילים.סופר.
תגובת החנות:
בס"ד שלום, אכן לקוח זה ביצע הזמנה באתר TELEBOX, הזמנתו טופלה במסירות רבה ויצאה מהחנות יום למחרת בזמן וגם הגיעה בזמן ללקוח. ייתכן והיה עומס על הקו ולא היה מענה אך תמיד ניתן לשלוח מייל ולקבל תשובות מנציגיי ההזמנות במידה ויש עומס, יש לזכור שמדובר בהזמנה אינטרנטית כלומר וירטואלית ולא רכישה פיזית בחנות לכן TELEBOX משקיעה מאמצים רבים על כך שהמערכת האוטומטית תעניק תשובות מספקות ללקוח ותעניק לו את כל המידע הנדרש על כל שלבי ההזמנה עד לקבלת המכשיר, יש לציין שתשובות ניתן לקבל גם במייל. הלקוח קיבל מס' הזמנה במייל וגם מעקב משלוח מסודר במייל ויכל לעקוב אחרי החבילה באתר של "דואר ישראל". יש לציין שהמכשירים כולם מגיעים באופן שלם ללקוחות וגם ללקוח זה כך הגיע, נציגינו יודעים לארוז את המכשירים היטב ולא קרה מעולם שמכשיר הגיע בצורה לא תקינה ללקוח, במידה וכך יהיה הדבר החנות תדאג להוציא משלוח חדש עבור הלקוח לכן לא רלוונטי מבחינת TELEBOX להגיב על "מה היה עלול לקרות" במידה ולא קרה. בברכה, TELEBOX, זכות לתת שרות.
מוצר:
טלפון סללרי Xiaomi Redmi Note 5
שם:
Yarin
תאריך:
30/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי את החנות שמוכרת את המכשיר במחיר הזול ביותר, טלבוקס מכרו את המכשיר בלי "קומבינות" כמו שאר החנויות. ביקשתי להגיע בהמשך היום ונטלי המוכרת הסכימה לשמור לי מכשיר בצד ואבן קרה. מוכרים מאוד נחמדים, מחירים הוגנים.
מוצר:
Xioami Pocophone f1 64 gb
שם:
Al Reate
תאריך:
27/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות ומענה מצויין אך אריזה הייתה פתוחה מבפנים וכפי שאני יודע סאסונג נותנת מוצרים עם מדבקת הסיל שמראה שזה לא נפתח אי פעם אבל בכל זאת תודה על השירות
מוצר:
Samsung note9
שם:
Roni
תאריך:
25/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הטיפול בהזמנה היה מהיר וברמת שירות ומקצועיות טובה מהרגע הראשון. המכשיר נשלח יום לאחר ביצוע ההזמנה והגיע אליי תוך יומיים בסה"כ שירות וזמני תגובה מצויינים
מוצר:
אייפון 6
שם:
חן
תאריך:
25/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות מקצועי ואמין , שירות אדיב , משלוח מהיר והמוצר במחיר הזול ביותר , בוודאי שארכוש שוב .
מוצר:
Samsung galaxy s9
שם:
valentin
תאריך:
24/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין טלפון סלולרי פוקופון אף 1 128 גיגה , ביצעתי הזמנה באתר נתתי פרטי אשראי וקיבלתי אישור הזמנה והכל היה בסדר , לאחר יומיים קיבלתי מייל על מוצרים נוספים ושידרוגים להזמנה , ולאחר שעניתי כי אני לא מעוניין בשום דבר קיבלתי הודעה כי הכרטיס אשראי שלי לא עבר (פעם ראשונה בחיים שלי שזה קרה) ולא רק שלא עבר , לא עבר 3 פעמים לא ניסו ליצור איתי קשר כדי לנסות לשנות כרטיס אשראי , והודיעו פשוט שההזמנה שלי מבוטלת לחלוטין , ואני מדגיש לחלוטין כי ברגע שניסיתי להזמין עוד פעם לא היה את המוצר בחנות אפילו , כך שלא יכולתי לנסות להזמין טלפונית פעם נוספת , חריג מאוד כל ההתנהלות מול החנות ואני בהחלט לא יזמין יותר משם.
תגובת החנות:
בס"ד שלום, אכן הלקוח ביצע הזמנה באתר TELEBOX אך לצערנו החיוב בהזמנתו נכשל 3 פעמים. לצערנו מדובר במערכת שהיא מאובטחת ולא ניתן לנסות שוב לחייב הזמנה לאחר 3 ניסיונות (חיוב הזמנה יכול להיכשל עקב תקלת מערכת או עקב מסגרת כרטיס אשראי נמוכה). במידה והלקוח רוצה לשנות פרטי אשראי עליו לבצע הזמנה חדשה דרך האתר עם פרטים חדשים של כרטיס האשראי כיוון שמדובר באתר מאובטח כפי שציינו קודם ולא ניתן לחדש הזמנה אשר נכשלה. כל זאת הוסבר ללקוח אך לצערנו הוא סרב לבצע הזמנה חדשה ולצערנו לא קיימת אופציה להזמנה טלפונית כיוון שהרכישה בטלפון אינה מאובטחת. צר לנו שהחיוב של הלקוח לא עבר ונשמח שיבצע הזמנה חדשה באתר TELEBOX ונשמח לזרז את הזמנתו ולטפל בה באופן אישי! בברכה, TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
Xiaomi pocofone f1 128GB
שם:
ch
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השניה שרכשתי בחנות הזאת.
גלקסי j8 יבואן רשמי מכרו יותר בזול מכל החנויות (אפילו מהיבואן מקביל)
הגיע תוך ימים ספורים עם שליח עד הבית.
שרות ויעילות- תענוג! מומלץ.
מוצר:
גלקסי j8
שם:
Hagit
תאריך:
20/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חייבת לציין שעוד לא נתקלתי בשרות מעולה כמו בטלבוקס,רכשתי שני מכשירי איפון אחד מהם היה תקול מנהל החנות יוסי בלי לחשוב פעמיים החליף את המכשיר התקול בחדש. מעבר לשרות האמין גם מחירים זולים ביחס להשוואה לחנויות אחרות אפילו יותר זול מאילת ומהדיוטי פרי,ממליצה בחום.אין ספק שזכיתם בלקוחה נאמנה תודה רבה
מוצר:
אייפון 8
שם:
Eran
תאריך:
20/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה סה"כ. חזרו אלי לאישור הזמנה תוך יומיים והמליצו לשדרג למשלוח עד הבית ב 30 ש"ח לאור עיכובים בדואר ישראל בעקבות בלאק פריידי. הוספתי את הסכום שנחשב נמוך יחסית. לגבי המשלוח - מתחייבים ל 4 ימי עסקים אך לא ניתן לתאם יום ושעה עבור השליח כך שביקשתי שיגיע לעבודה בין 9:00-17:00. בפועל הגיע ב18:00 אחרי שכבר יצאתי... בכל אופן המוצר הגיע בזמן ובשלמותו ואני מרוצה.
מוצר:
פלאפון Xiaomi Mi 8
שם:
Boris
תאריך:
16/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחירים אטרקטיבי והכי חשוב, זה לא בא על חשבון מקצועיות אמינות, ושירות מעולה. הגעתי לחנות בעקבות המלצה, טיפל בי בחור בשם יוסף.. סופר מקצועי, שרותי וסובלני. ממליץ בחום רב !!
מוצר:
Samsung galaxy s9
שם:
Sari
תאריך:
12/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! קניתי לפני שבוע רדמי נוט 6 לבני בן ה10 שירות מעולה מחיר הכי זול ומשתלם שמצאתי לאחר חיפושים ובמיוחד נטלי ויוסף שנתנו שירות מדהים סבלני ואף יותר. תודה שרי
מוצר:
פלאפון שיומי רדמי נוט 6
שם:
LightBen
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
Very fast and great service because of Natalie on the phone. Thank you very much!
מוצר:
Xiaomi Mi 8
שם:
yaniv994
תאריך:
05/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה נרכש אייפון 7 פלוס 128 גיגה כפי שנאמר מהחנות חדש כמה פעמים לפני כחודש המכשיר לא נדלק.ניגשתי לDCS מעבדה של אפל בישראל ....האחריות ניתנה לי במעבדה של החברה המרכזית אך לא היה לי זמן לגשת לשם ..וכאן התחיל הסאגה המתמשכת!!! DCS לא הכיר במכשיר ואמר לא מכיר את המספר סידורי אמרתי להם לא חשוב ושייתנו לי הצעת מחיר לאחר יומיים הם התקשרו ואמרו צר לנו לא ניתן לתיקון ואמרו לי שהמכיר תוקן כבר הרבה פעמים הלחמות וכל מיני.אמרתי להם זה מכשיר חדש לעולם לא נפתח לקחתי את המכשיר מהם ופניתי לאיי דגיטל גם שם אמרו זה מכשיר שתיקנו משהו שם בעבר ולא פירטו עוד פניתי לערוץ 2 ויש שם תהליכי חקירה נגדם וכנגד זאפ שנותן לגיטמציה לחנויות כאלה וכמו כן פניתי לעורך דין שיתבעו את טלבוקס וכמו כן פנינו לאפל קליפורניה להמשך טיפול מה שמוזר שזאפ נותן במה לחנויות כאלה במה... ולפני כשבוע שלחתי לזאפ מייל ולא חזרו אלי אפילו אני אפרסם את זה בכל מדיה תקשורתית פייסבוק וכדומה איני מעוניין בפיצוי כספי... אני רוצה צדק!!! לא ייתכן שזאפ או כל גורם אחר ייתן יד לדבר הזה (אני לא היחידי שמתלונן על הבעיה יש מעל 12 חוות דעת... לקוחות שהתלוננו על אייפון מחודשים שהם מוכרים)
ולכל הרוכשים היזהרו!!!!!!!!! אל תתפתו לזול מידי כי זה עולה כפול בסוף ולטלבוקס תחסכו ממני את התגובה מדובר בלקוח.....כי פה אין איך להתחמק ממסמכים ותיעוד קולי עם 3 טכנאים ועם אפל ניו יורק בעצמם שכרגע המכשיר נמצא אצלם תתרחקו מהחנות הזו
תגובת החנות:
בס"ד שלום, כפי שהלקוח ציין בחוות הדעת הוא רכש מכשיר מדגם IPHONE 7 PLUS 128 עם אחריות של "החברה המרכזית" אך לאחר שחווה תקלה במכשיר פנה לחברות כגון: "DCS" ו-"איי דיגיטל" אשר אינן לוקחות אחריות על מכשיר זה. כל מכשיר מגיע עם אחריות מסודרת בחברה אליה הוא משויך לכן בחברות אלו אפילו לא הכירו את המספר הסידורי של המכשיר כפי שהלקוח מציין בחוות הדעת, כל הסחורה אשר TELEBOX מוכרת היא חדשה כפי שמצוין ובמידה והיה אחרת TELEBOX הייתה דואגת לציין זאת בפרסום. דבר נוסף שחשוב לציין ה"חברה המרכזית" לצערנו הרב כבר אינה קיימת ופשטה רגל לאחר שנים של פעילות וכל לקוח אשר קיבל אחריות מטעם "החברה המרכזית" צריך להגיע לחנות TELEBOX על מנת לקבל את האחריות אשר מגיעה ללקוח במידה ולא מדובר בנזק לקוח. לקוח זה מעולם לא פנה ולו פעם אחת לחנות לקבלת שירות, מדוע?? במידה והיה פונה היה מבין שאף לקוח לא נשאר ללא אחריות או טיפול מסור ומהיר! TELEBOX דוגלת בחופש הביטוי ומקבלת באהבה חוות דעת חיובית ושלילית ובעד ביקורת בונה, אך כאן לצערנו הביקורת אינה כלפי TELEBOX כיוון שלא פנה לעזרה מול החנות וחבל שכך. כאשר הלקוח גילה שה"חברה המרכזית" פשטה רגל היה באותו הרגע צריך לפנות לחנות, מדובר בהיגיון פשוט וכך גם שאר הלקוחות פעלו. בכל אופן גם לאחר נחישותו של הלקוח לגשת לגורמים כאלה או אחרים TELEBOX תשמח להעניק לו שירות מלא על המכשיר ולהעניק לו את האחריות אשר מגיעה לו במידה ואכן יפנה לחנות. בברכה, TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
אייפון 7 פלוס 128 גיגה
שם:
bilal
תאריך:
04/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חזרו אליי אחרי כמה ימים מביצוע ההזמנה של הטלפון ובקשו שאבחר אם אני רוצה לרכוש מוצרים נוספים מהחנות ועניתי להם שלא ואז שלחו לי מייל שכרטיס האשראי לא עובר, למרות שזה כרטיס שאני רוכש בו כל הזמן ואף פעם לא הייתה לי בעיה אתו. חיכיתי סתם 8 ימים מיותרים.
תגובת החנות:
בס"ד הלקוח ביצע הזמנה אינטרנטית למכשיר מדגם XIAOMI POCOPHONE F1 128GB ולצערנו לאחר 3 ניסיונות חיוב כושלים לא ניתן לנסות לחייב את הלקוח שוב כיוון שמדובר באתר מאובטח. ברוב המקרים כאשר חיוב נכשל באתר זה נובע מבעיית מסגרת בכרטיס האשראי, במקרים בודדים מדובר בכשל זמני במערכת ההזמנות. במידה והלקוח פנה לחברת האשראי לבדוק את מסגרת האשראי שלו ווידא שהכל תקין הוא מוזמן לבצע הזמנה חדשה באתר TELEBOX ונשמח לטפל בהזמנתו בשמחה רבה. יש לציין שלTELEBOX אין שום סיבה לבטל הזמנה ללא כל סיבה כאשר המטרה היא למכור את המלאי של המכשירים אשר מפורסמים באתר. שדרוגים תמיד יוצעו לכל הלקוחות אך זה אינו תנאי לקבלת המכשיר. צר לנו שהחיוב של הלקוח נכשל ונשמח שיחזור לרכוש באתרנו. בברכה, TELEBOX זכות לתת שרות.
מוצר:
פוקיפון 128 גיגה
שם:
Meir
תאריך:
03/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות! רכשתי שיאומי פוקופון בדיוק לפי המחיר באתר ורכשתי גם אביזרים ותוספות באחלה מחיר והנחה טובה. ממליץ מאוד, שירות טוב ומהיר.
מוצר:
Xioami pocophone f1
שם:
שלמה
תאריך:
26/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלמה בתאריך 22/11/18 קניתי סמסונג גלקסי 9 השרות היה מצוין והמחיר היה הכי זול לאחר בדיקה במספר מוקדי מכירה ממליץ מאוד