הגעתי למוביליטי גבעתיים לאחר בירור בזאפ. הגעתי עם מסך שבור שהוחלף במהירות לאחר שהגעתי הביתה ראיתי שהמסך קצת מרצד לעיתים, חזרתע למחרת המסך הוחלף ביעילות ובאדיבות. לסיכום שירות נעים מאד, מקצועי ואחראי. מחירים הוגנים מאד. מומלץ
מוצר:
מסך לסלולרי IPhone 5
שם:
alon
תאריך:
05/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור באתר זאפ הגעתי לכתובת של החנות, מייד התפנה הבחור לטפל בנייד שלי שהמסך שלו התרסק, תוך חצי שעה כבר הנייד היה מתוקן ועם מגן מסך חדש. במחיר מעולה.. אין לי ספק שאחזור אליהם שוב
מוצר:
אביזר לטלפון סלולארי G3
שם:
אבי
תאריך:
04/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המסך של הטלפון נשבר ביום שישי בצהריים, עברתי מספר חנויות בכצנלסון בגבעתיים, אמרו לחזור ביום ראשון, הגעתי לחנות אחרי שתיים בצהריים היא עוד היתה פתוחה ובגלל שבשבת אני טס לחול הוא הסכים לתקן אותו ונשאר בגללי עוד כחצי שעה בחנות. רק אחרי הסתכלתי בזאפ והתברר לי שגם קיבלתי את המחיר הכי זול משאר החנויות. אני בטוח אחזור לתקן שם....
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר G3
שם:
adi
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לתקן את המסך השבור בנקסוס 5 שלי, השירות היה מהיר ויעיל. כשגיליתי שהמצלמה לא פועלת וחזרתי לחנות ישר פתרו את הבעיה.
מוצר:
טלפון סלולרי nexus 5
שם:
חי
תאריך:
02/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוכר שיקר לי בפרצוף. אמר לי שהאחריות לא כוללת רכיבים חומרתיים פנימיים ונזקי מסך. לשאלתי מה היא כן כוללת, הוא ענה: סוללה ותוכנה. "זה ייבוא מקביל, ככה זה בכל ייבוא מקביל, אתה מוזמן לבדוק". אז בדקתי, ובחנות הבאה שבדקתי בה זה כלל רכיבים חומרתיים פנימיים, ומסך, וכל דבר שלא התקלקל בגלל נזק פיזי או אחר שגרמתי בעצמי. הוא בכלל לא הבין את השאלה... ממליץ להתרחק.
תגובת החנות:
לכל גולשינו שלום, אם הלקוח טוען שהמוכר לא הבין את השאלה, מדוע כלל הוא בוחר להגיב כך אם הרגיש שהייתה אי הבנה ? כבר לא ברור לנו.
בכל זאת אנו במובילטי דוגלים באמינות ושקיפות מול הלקוחות שלנו ומסבירים להם את תנאי האחריות במעמד הרכישה. בכדי למנוע אי הבנות בהמשך דרכנו ויחסינו כלקוח וחנות.
כל מכשיר בייבוא מקביל בכל חנות נמכר ללא אחריות על מסך וטאץ' אתם מוזמנים להיכנס לתקנון כל החנויות ולראות שמסך וטאץ אינם כלולים באחריות של מכשיר בייבוא מקביל אלא רק ביבוא רשמי/מורשה
אנו אומרים את האמת מההתחלה ולא אומרים ללקוח כן וכשבא לקבל אחריות מתנערים ממנו ( תוכלו לקרוא חוות דעת של מתחרים אחרים ולראות מה קורה כשאנשים מגיעים לקבל אחריות על ייבוא מקביל )
ובנוסף תוכלו לקרוא את חוות הדעת החיוביות הרבות שיש על חנותנו ואנו מבטיחים שלא תמצאו אף לא אחת שלילית על לקוח שבא לקבל אחריות על מכשיר שנקנה אצלנו בחנות , וכולם אצלנו מטופלים ביחס אמין והדוק תודה.
מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
מיטל
תאריך:
27/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אל תאמינו לכל מה שכותבים כאן- אני חוויתי בחנות שירות מזעזע ושקרי בעקבות הפרסום כאן- לא מומלץ!!!! השבוע נשבר לי המסך ומחיפוש באתר לחנות שמספקת שירות להחלפת מסך למכשיר Galaxy 4 הגעתי לחנות הזאת. היום הייתי ושאלתי האם הם מספקים את השירות והמוכר יובל ענה שכן ושלח את הטלפון מעבדה. אחרי כמה דקות בהן היה המכשיר במעבדה אמרו שאין את המסך בצבע שאני צריכה ורצו לשים לי צבע אחר, הסכמתי. לאחר עוד כמה דקות יובל אמר שאין את הדגם שאני צריכה ושאל אם לשים לי דגם אחר יותר יקר (שגם הוא לא היה בצבע שאני צריכה), הסכמתי. יובל נסע להביא את הדגם ולא חזר. כל ההתנהלות הזאת לקחה שעה שבסופה החלטתי שאין לי סבלנות לחכות יותר, כעסתי על ההתנהלות וביקשתי מהמוכר שהיה שם לקבל את הפלאפון שלי בחזרה עם המסך השבור וזה צעק לעבר המעבדה: " תחזיר לה את הגלקסי המסריח!". אמינות? תודעת שירות? אני בספק...
תגובת החנות:
הלקוחה הגיעה לחנות עם מסך מדגם 9505 שזהו דגם יקר יותר, הוסבר לה שקיים במלאי 9500, וצריך להביא לה במיוחד, בעיצומו של יום שישי בשעת לחץ עזב יובל מנהל החנות הכל בשביל להביא לה מסך מהספק, נסע במיוחד וטרח, כעבור רבע שעה החליטה הלקוחה שהיא לא מעוניינת לחכות. ודרשה את התיקון במיידי מה שלא היה באפשרותנו לעשות, תיקון במעבדתנו תמיד נערך בזמן המתנה סביר של בין 60-90 דק' ואין אנו מפורסמים כלל בדגם 9505, אלא מדובר על דגם 9500. חבל שמנסים לעזור ללקוח הוא בוחר להכפיש את שם החנות, לגבי זה שהמוכר אמר "גלקסי המסריח" לא היה ולא נברא הלקוחה רוצה להכפיש את שמנו ולפגוע בנו משום שרצתה לא לשלם את התוספת , בגלל ההמתנה שהוסבר לה מראש שזהו זמן תיקון במעבדה. זוהי דרך ההתנכלות שלה וחבל לנו.
אנו דוגלים בשירות אישי וטוב לכל לקוח, וכל אחד מגולשיי זאפ מוזמן להגיע ולחוות את תודעת השירות של מובילטי ביחד עם המחירים הזולים ביותר בשוק.
צר לנו שהגולשים מנצלים את המדיה הזו בהכפשות, אצלנו ואצל שום מעבדה אחרת אין התחייבות לתיקון תוך 15 דק'.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי Galaxy S4
שם:
sarah
תאריך:
25/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בגלל המחיר הזול והקרבה לבית, בדיעבד הייתי מוכנה לשלם כפול ולהגיע לחנות מרוחקת ולא לעבור את מה שעברתי איתם. השארתי בחנות נקסוס 5 חדש שנקנה 4 חודשים לפני מכיוון שנשבר לי המסך. קיבלתי את הטלפון חזרה עם מסך צהוב (!), כנראה ישן וללא רמקול (התיקון בוצע ביום שישי כך שבמשך סופ"ש שלם לא היה לי צלצול טלפון, לא יכולתי לבצע שיחות ברמקול או להשתמש בווייז. כשהגעתי לחנות להתלונן קיבלתי יחס מזלזל והמוכר ניסה לטעון שהוצאתי את הרמקול בכוונה כדי שישים לי חדש (!!!). לבסוף מוביליטי הוסיפו לי רמקול, וחזרתי לאחר מספר ימים להתלונן שלא שומעים טוב - הם ניסו לטעון שהטלפון מלא קורוזיה, שהפלתי אותו שוב, שהרסתי אותו ובכלל הם לא אחראיים לשום תיקון שהם עושים. מה עוד? בכל פעם שהגעתי לחנות המתנתי לפחות רבע שעה שיתייחסו אליי - החנות כל הזמן מלאה באנשים. בהתחלה חשבתי שזה בגלל שהם מאד מצליחים, ואחרי שהקשבתי לשיחות שלהם עם לקוחות אחרים הבנתי שכולם חוזרים להתלונן על כך שתיקנו משהו והרסו משהו אחר. בקיצור - מאד לא ממליצה בלשון המעטה.
תגובת החנות:
צר לנו שהלקוחה בוחרת שלהתלונן, מאוד צר לנו, אנו זוכרים את המקרה טוב בפעם הראשונה שהלקוחה הגיעה לחנות היא התלוננה על זה שהיא לא שומעת פתחנו את המכשיר מולה ואובכן היה חסר הרמקול ( הגיוני לחלוטין שמהלחץ שמתבצר במעבדה הטכנאי שכח את הרמקול) אנחנו אנשים ולא רובוטים תוך 5 דק' נוסף לה הרמקול המדובר ללא שום המתנה, והיא טענה שיש לה מסך צהוב , הוצאנו מכשיר נוסף והראנו לה שזה פשוט אותו הדבר. לאחר מכן חזרה שוב לחנות הפעם התלוננה ששומעים אותה פעמיים כשמדברים, איתה יובל בעל החנות סידר לה את המכשיר ופתח אותו מול עיניה עד שהסתדרה הבעיה והמכשיר היה תקין לחלוטין. היא המשיכה לטעון שהמסך צהוב והוסבר לה שהוא תקין לחלוטין ואף הראנו לה מכשיר אחר שוב פעם.
לצערנו היא בחרה להתלונן במקום להודות על העזרה, בסופו של יום אין תקלה שאנו לא מטפלים בה אף על פי שבמכשירה של הלקוחה היו מדבקות אדומות במקום לבנות שמעידות על מגע של מים במכשיר.
נמשיך לשרת מידי יום את כלל לקוחותינו המרוצים ויעידו על כך מרבית חוות הדעת החיוביות שיש לנו.
מוצר:
החלפת מסך לטלפון נייד נקסוס 5
שם:
Ben
תאריך:
23/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לגבי אייפון 6 , אמרו שיש במלאי. הגעתי לחנות, ונאמר לי שהם הולכים להביא מהמחסן , ושזה יקח רבע שעה והשארתי מס טלפון. חזרתי אחרי 45 דקות, ונאמר לי בקור רוח שאין במלאי ולא יהיה גם. הרגשתי הכללית הייתה שסתם מנסים למשוך לקוחות עם מחיר זול, רק כדי שיקנו משהו אחר.(דעתי) הרי למה להגיד לי בטלפון שיש, ואז שאני מגיע אז פתאום אין?
תגובת החנות:
לצערנו הלקוח הגיע אלינו בסוף יום ה' לקראת סגירה אכן נגמר לנו המלאי, הוא התקשר ביום ד' בערב והגיע למחרת באותה שעה. הגיוני לחלוטין שיגמר מלאי ביום עסקים מלא. אנו מצטערים שהלקוח הרגיש ככה אך לא הוצע לו לרכוש שום דבר אחר. נהפוך הוא נאמר לו שישאיר את מספר הטלפון שלו וכשיגיע מיד נחזור אליו. לא זכור לנו שהלקוח כלל חזר לחנות , התקשרנו אליו ביום העסקים שלמחרת בכדי להודיע לו שהתחדש מלאי המכשירים, אך הוא בישר לנו שהוא רכש ושהפסדנו, בישרנו לו שיתחדש ופה נגמר הסיפור
לא ברור לנו מדוע בחר להתלונן ולהגיב ככה, אך בכל זאת אנו מתנצלים על שהלקוח הרגיש ככה ומקווים שהייתה לו רכישה מוצלחת במקום אחר : )
מוצר:
אייפון 6 6
שם:
Boaz
תאריך:
22/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לחנות על מנת לבצע תיקון מסך LG2 ע"פ הפרסום בזאפ 260 ש"ח לאחר שמסרתי את המכשיר הודיע לי אדון סער שהמחיר הוא 410 ש"ח .זהירות
מוצר:
טלפון סלולרי 2
שם:
MRL
תאריך:
14/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות פרסם מחיר זול לתיקון מסך למכשיר LG G3 אך לטענתם אין להם במלאי. "יהיה מחר" הם טענו. כבר הייתי בחנות אז החלטתי לתקן מסך למכשיר אחר מסוג LG נקסוס 4. כעבור כחצי שעה המסך הוחלף. כעבור עוד חצי שעה המסך התפרק. החנות הייתה סגורה אז חזרתי למחרות ואז התחילו הסיפורים: "הדבק נמס מהחום" "שאמתין יביאו דבק מיוחד אחר" ועוד. לאחר ההדבקה עם "הדבק המיוחד" המסך בלט מעבר לגוף המכשיר - תקלה שלא הצליחו לסדר, כמה וכמה פעמים שהמכשיר נכנס למעבדה ויוצא לבדיקתי. אחרי אין ספור ניסיונות מסגרת המכשיר עצמו נשברה. טענתי שאני לא מוכן לקבל שירות מהסוג כאמור בו גם המסך לא מורכב נכון וגם שוברים את המכשיר. ביקשתי לקבל את כספי חזרה - 280 ש"ח ואז אמרו שאם יחזירו את הכסף יאלצו להחזיר לי את המסך המקורי השבור שלי. הסכמתי. אבל אז לא מצאו אותו. הציעו לי שירכיבו לי מסך שבור אחר. גם לזה הסכמתי אבל לטענתם לא מצאו שום מסך שבור אחר של נקסוס. שוב חזרתי על דרישתי לקבל את כספי חזרה. אחרי דין ודברים עם כל נציגי החנות צעקו עלי שאני חצוף ושאעזוב את החנות. מיותר לציין שביום המחרת מסך למכשיר LG G3 לא היה. בצר לי לקחתי את המכשיר לחנות אחרת (מקצוען אמיתי) שצחק על העבודה שנעשת תיקן את המכשיר תוך כדי הראה לי את השבר שעשו במכשיר שלטענתו נבע מחוסר מקצועיות.
תגובת החנות:
לכלל גולשינו שלום, חברת מובילטי דוגלת במתן שירות אישי ומקצועי לכל לקוח, כמו כןיש לנו אך ורק טכנאים מנוסים בעלי תעודות שוב פעם אנו סובלים מהיטפלות מלקוח, שלצערנו בחר לא לספר אמת ולהכפיש את שמנו לשווא, ולצערנו מקבל פה את הבמה להכפיש את שם החנות, הלקוח הגיע לחנות עם מכשיר נקסוס וG3 ולא היה לנו במלאי באותו יום כי ללקוח היה מכשיר בצבע זהב ומידי פעם קיים חוסר בצבע. הוצע לו צבע אחר, לא היה מעוניין הבטחנו שננסה להשיג במיוחד. הלקוח הכניס את המכשיר למעבדה עם מסך שבור וגב שבור כשבא לאסוף אותו טען שהגב לא היה שבור, אך הוא היה שבור וגם הראנו לו את הגב ספציפית, הלקוח לא היה מוכן לשמוע ולא היה מעוניין לשלם בהתחלה, לאחר מכן בכדי לקבל תשלום לאחר שהמכשיר היה כבר בידו נאלצנו לשים לו גב חדש שעלותו כ150 שקלים ללא תשלום יום לאחר מכן הלקוח החליט שהגב החדש לא לרוחול מרות שלא שילם עליו הוא חזר לחנות עם גב שבור שוב והאשים שהגב היה שבור מלכתחילה, ככל הנראה לאחר שניסה לפתוח את הגב ולשים סים, למרות שזוהי איננה הדרך,לאחר מכן ביקש כספו חזרה ושהמסך ישאר, אך פה נגמרה תמימותנו, הלקוח איים בחוות דעת ואנו לא נכנע לסחיטות
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5X 32GB
שם:
רן
תאריך:
13/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
טוב, אולי זה לא יפתיע את חלקכם אבל כשאתם קונים טלפון סלולרי חדש בחנות הרבה פעמים הוא לא באמת חדש... הגעתי למוביליטי גבעתיים היום אחרי שדיברתי עם המוכר בטלפון לגבי זמינות של הדגם. רכשתי את המכשיר בלי יותר מדי דיבורים (ברוב תמימותי) ובמבט כללי הוא נראה לא נגוע. כשהגעתי הביתה ראיתי שעל הטלפון מותקנות אפליקציות שלא זיהיתי, וכנכנסתי לספר הטלפונים ראיתי שהמכשיר היה שייך למישהו כבר לפניי. הם אפילו לא טרחו לאפס אותו כדי להגן על המידע של אותו אדם, שהיתה גישה פתוחה לכל חשבונות גוגל שלו. מיותר לציין שבשום שלב של הרכישה בחנות לא צוינה העובדה הזו. אני מבין שלפעמים אדם רוכש מכשיר ומחזיר אותו אחרי יום במצב חדש ושזו לא סיבה להשליך אותו לזבל אבל גם לא הוגן למכור אותו כאילו כלום, זו רמאות וזה לא בסדר לעבוד ככה. מרמאי לא מומלץ לקנות, ראו הוזהרתם...
מוצר:
טלפון סלולרי z3 compact
שם:
DjLic
תאריך:
08/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סער אחלה בנאדם, זריז, אחראי ורציני הגעתי היום אחרי שיחת טלפון קצרה לתיקון מסך LG G3 שבמקום אחר עלה לי 800 ש"ח, וסער החליף לי מסך תוך פחות מ40 דק' ב315 ש"ח בלבד!
ממליץ בחום!
מוצר:
תיקון מסך LG G3 G3
שם:
Adam
תאריך:
04/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני באתי עם חבר שלי כאילו אנחנו ילדים לא אתם יודעים מה הגענו ישר לחנות קיבלו אותנו יפה וגם לא חיקינו הרבה זמן היה בסך הכל שני לקוחות לפנינו וחיקינו רק 10 דקות ואז כמובן שאלו אותנו מה אנחנו רוצים איזה סוג ואיזה מחיר הרגשנו ממש כמו בני בית לבסוף של דבר קנינו מכשיר יד 2 שהשתמשו בו רק חודש בלי שריטות בלי כלום ממש חדש מהקופסה וקיבלנו אוזניות חדשות קבל ומטען מקורי וקנינו בנוסף מגן זכוכית ומגן טלפון רגיל הכי טוב שיכול להיות וזה עלה לנו ממש במחיר זול בקיצור אני ממש ממליץ לקנות שם כי המחירים והשרות לקוחות ממש טובים ונוחים ותאמינו או לא חוות דעת של ילד תמיד תהיה אמתית ואנחנו ג הדור הבא
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6 16GB Sim Free
שם:
אבי
תאריך:
12/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות בדילמה איזה מכשיר סלולרי לקנות וקיבלתי עזרה מלאה ובסובלמות רבה ע"י המוכר בשם סהר, הוא היה קשוב והמליץ באופן אמין.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Doron
תאריך:
11/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת להחליף מסך בטלפון סלולרי LG G2. הטלפון המתוקן הוחזר לי תוך פחות משעה והשירות היה אפקטיבי ואדיב.
מוצר:
החלפת מסך טלפון סלולרי G2
שם:
אלקנה
תאריך:
01/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סער נתן לי חווית קניה טובה איכותי ומקצועי ענה בסבלנות על כל שאלה ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
אורן ברגר
תאריך:
01/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, מקצועי, המון סבלנות ועם הפנים ללקוח, לקראת רכישת הסמארטפון עשינו השוואת מחירים בזאפ ומוביליטי היו הכי זולים והחלטנו לרכוש אצלם את הסמארטפון, הגענו מאזור הכנרת לחנות, קיבלנו את השירות הכי טוב שיכלנו לבקש, ממליצים בחום, נחזור לרכוש עוד מוצרים בעתיד!!!
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Roy
תאריך:
27/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי טוב שקיבלתי בתחום הסלולר. מענה מהיר, תמיד זמינים ומתעסקים רק עם ציוד ברמה גבוהה. הגעתי לברר על הlg g4 והם הסבירו לי שהציוד שלהם ברמה יותר גבוהה עם אחריות יותר טובה כי הציוד בייבוא רשמי וכך באמת היה. מכשיר מדהים שירות מדהים
מעבר למחיר הזול שהחנות מציע הגעתי לחנות ומצאתי את המוכר(סהר) עוזר לפרטי פרטים לכל לקוח, עונה לו על שאלותיו וגם כשהגיע תורי הסביר לי בדיוק איך לתפעל את העברית במכשיר ודברים נוספים. רכשתי בנוסף מגן זכוכית שהודבק בצורה מצויינת אך נתפסה מעין שערה(דבר שלא תלוי במוכר בכלל שעשה זאת במקצועיות), ולאחר שחזרתי לחנות וביקשתי אם אפשר לסדר זאת המוכר פשוט הוציא את המגן זכוכית הישן והדביק לי חדש. טלפון זה לא דבר שקונים כל יום אז באמת קיבלתי טיפים והמלצות בחנות על מגנים איכותיים לטלפון ועל יתרונות כל מגן ומגן. בקיצור השירות היה אדיב ואכפתי והמחיר היה הוגן. ישר כוח!
מוצר:
lg g4 h815
שם:
ליאור
תאריך:
21/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, טיפלו בטלפון במהירות ובמקצועיות, אחלה מחיר וגם פינקו במתנות בסוף. מומלץ מאוד. הטיפול היה מהיר כ 20 דקות להחלפת מסך + טאץ מקורי
מוצר:
תיקון טלפון lg g3 G3
שם:
Guy
תאריך:
21/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב,יודעים לטפל בכל בעיה שהיא. התרשמות כללית ממש טובה. אחזור לשם לשירותים נוספים בעתיד כשאצטרך
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
שם:
Racheli
תאריך:
21/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי תיקון של מסך אייפון 6 שנשבר, השירות היה אדיב, מהיר וטוב, לשביעות רצוני! מחיר נוח ותמורה טובה מאוד. מומלץ!
מוצר:
טלפון סלולרי 6
שם:
Dan
תאריך:
20/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחורים אמינים שירות מעולה יש מגוון של אביזרים לרכוש עזרו לי מאוד אפילו חזרתי לאחר יום והחליפו לי מגן זכוכית בחינם כי נשבר לי
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6 64GB Sim Free
שם:
רון
תאריך:
18/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הם הציעו את הטלפון של LG במחיר הנמוך ביותר בזאפ, התקשרתי כדי לוודא שהמכשיר מהיבוא המקביל זמין במלאי, כדי שלא אגיע סתם. נאמר לי שיש 7 יחידות במלאי ושאני יכול להגיע. לתדהמתי, כשהגעתי נאמר לי שיש רק יבואן מורשה, מלבד מכשיר אחד שאסור לו למכור לי בגלל שהברקוד שלו לא תקין. שאלתי איך יכול להיות שלפני שעה היו 7 מכשירים וכעת יש 0, הוא לא זכר שדיבר איתי בטלפון לפני שעה. השמעתי לו הקלטה של השיחה, נאמר לי שלפעמים יש לחץ ולכן הוא לא בדק במלאי. אשמח לצרף את הקלטת השיחה אם תהיה אפשרות כזו בזאפ. פשוט ציון אפס באמינות. בנוסף, אני מודע לקונספט של יבוא מקביל, קופסא פתוחה, מטען תואם וכו'. אבל הם נותנים רק אחריות על סוללה ועל תוכנה, אגב, בניגוד גמור לחוק להגנת הצרכן בעניין שירות ואחריות לאחר מכירה http://www.consumers.org.il/category/service-and-warranty באתי בציפייה ושמחה ועזבתי באכזבה ובלי קנייה. בהחלט עדיף להוסיף כמה שקלים ולקנות בחנות אמינה יותר.