בנאדם שקרן, אמר בטלפון שיש לו מסך מקורי, כשהגעתי לחנות לאחר רבע שעה של ויכוח הודה שזה חיקוי. התייחס בגסות וזלזול לשאלות שלי, וכשהבין שאני לא מטומטם, אמר שהוא לא מוכן לתקן את הטלפון. להימנע.
מוצר:
תיקון מסך טלפון one
שם:
Ofer
תאריך:
18/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי מסך לטלפון הסלולריאצל יובל ממוביליטי. המקוםעצמו קטן, ויובל עובד לבד. הוא בחור די ציני, אבל עושה את העבודה. יובל ישר אמר שצריך להחליף את המסך כי הוא שבור,אחרי שהייתי יום קודם ב-Cellfi ושם אמרו לי לעשות RESET למכשיר ואולי זה יפתור את הבעיה. המחיר שיובל לקח הוגן, כמו שהוא נתן ב-ZAP. המסך הוחלף מהר יחסית, אבל כשבאתי לקחת אותו התברר שיש לו בעיה עם חיישן, כך שיובל היה צריך שוב לפתוח אותו ולסדר את המכשיר. זה לקח כרבע שעה. יובל גם סידר לי כמה הגדרות במכשיר, ובסך הכל היה בסדר והמכשיר תקין כעת.
מוצר:
טלפון סלולרי זנפון2
שם:
רון
תאריך:
10/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא שיש במלאי, כשהגעתי נאמר לי שהמחיר המפורסם לא כולל מסגרת למסך ואי אפשר להחליף רק מסך. עבור המסגרת למסך הוא ביקש תוספת של 120 ש"ח, לא הסכמתי למחיר החדש ולכן אין לי מספר חשבונית
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר G3
שם:
דן
תאריך:
01/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בטוח שהמסך של הסמרטפון נשבר וחשבתי להחליפו. המוכר בחנות עלה על העובדה שרק מגן הזכוכית נסדק והחליף אותו מיד וכך במקום תיקון של 300 ש"ח לפחות שילמתי ראק 50 ש"ח תמורת החלפת מגן הזכוכית. השירות היה אדיב,מהיר ומקצועי
מוצר:
מגן זכוכית לסמרטפון G3
שם:
גיל
תאריך:
11/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לא להכנס - חוסר אדיבות חריג ביותר - זילזול בלקוח לאחר כחודשיים המסך הפסיק לעבוד. העדפתי לשלם ולהגיע לחנות אחרת.
מוצר:
החלפת מסך G3
שם:
dud
תאריך:
04/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
לא לבזבז זמן עליו הבטיח שיש במלאי ויחליף במקום. כשהגעתי לא היו לו מסכים ולטענתו נגמרו לו למרות שהבטיח ובגלל זה הגעתי מרחק שעה נסיעה. הבחור לא היה נחמד בכלל. לא לבזבז זמן
תגובת החנות:
הלקוח הגיע בשעה 19:45 רבע שעה לפני סגירת החנות, כאשר בידו שלושה מכשירים. הלקוח דרש תיקון במקום ואנו לא מוכרים עגבניות וזה לא שוק. מי שמעוניין להשאיר תיקון, צריך להעזר בסבלנות ולא להגיע רבע שעה לפני סגירת החנות ולדרוש תיקון במקום. זה שהלקוח הנל פירש את מקרה זה ובחר להגיד שאין לנו במלאי זהו מעשה בזדון ולא נאמר לעולם שאין במלאי. אלא אך ורק שישאיר את זה למחר אך הלקוח בחר לסרב ולקח את רגליו מהחנות
מוצר:
החלפת מסך g3
שם:
yakirf
תאריך:
23/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
באתר החברה רשום שמסך מקורי כולל החלפה עולה 194 שקלים. אלא שלא היה במלאי בכלל. נאמר שאפשר להשיג במחיר הזה אבל "מסך תואם", משמע לא מקורי. בסוף שולמו 275 שקלים למסך מקורי כולל מסגרת. זה הדבר היחיד שהיה להם להציע והמחיר גבוה ב81 שקלים. תוקנו שני מכשירים. בדיעבד לא הייתי פונה אליהם. אסטרגיה של פרסם בזול, גרום לאנשים להגיע ותמכור ביוקר ברגע האמת. מגעיל.
למרבה המזל העבודה נעשתה בצורה טובה.
מוצר:
מסך לסלולרי G3
שם:
אופיר
תאריך:
14/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
נשבר לי המסך של המכשיר שלי ( אייפון 6). לאחר בירור בזאפ הגעתי למוביליטי שממוקמת בגבעתיים. כעבור חצי שעה יצאתי עם מסך חדש ותקין, כיסוי ומגן זכוכית למסך במחיר זול והגון. בהחלט אחזור לתקן שם בעתיד. שירות מקצועי ומחירים הגונים.
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 6
שם:
maor
תאריך:
26/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחת טלפון בה ביררתי על החלפת מסך , הגעתי לחנות ושם נאמר לי שהמסך עליו מדובר אינו מקורי
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
שם:
Omer
תאריך:
12/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הרבה זמן שלא נתקלתי בשירות כזה גרוע. הגעתי להחליף שקע טעינה לGalaxy S5 ויצאתי עם נזק גדול בהרבה.
הגעתי לחנות להחליף שקע טעינה לגלקסי 5, מחיר ההחלפה לפי האתר הוא כ-132 ש"ח. באותו מעמד הוסבר לי שקיים סיכון שהמסך יישבר. הבחור הציע לי לבטח את המסך למקרה שהוא נשבר , כך שכל התיקון יעלה 300 ש"ח במקום 132 ש"ח. בסופו של דבר החלטתי ללכת על ההחלפה ללא הביטוח על מסך למקרה שישבר. לאחר מספר שעות חזרתי לחנות ונאמר לי שהמסך נשאר תקין אך הפלאט(הכבל) של הטאצ' נחתך בטעות במהלך ההחלפה. הבחור בחנות לא לקח אחריות על הטעות ועל העבודה הלא מקצועית. הוא הכליל אותה כחלק מהסיכון שהמסך יישבר, שלא כמצופה ממעבדה רצינית ומקצועית לכאורה. גם לאחר ויכוחים של כשעתיים וניסיון מצידי להגיע לפשרה, יצאתי משם לאחר ששילמתי על התיקון, אך המכשיר שלי עם נזק גדול יותר. חזרתי ביום שלמחרת לאחר שחקרתי טוב את העניין, ואכן הגעתי למסקנה שמדובר בעבודה לא מקצועית ושכל מעבדה שמכבדת את עצמה הייתה לוקחת אחריות על הטעות הנ"ל. שעתיים נוספות של ויכוחים ונסיונות להגיע לפשרה הסתכמו בתשובה שלילית - "אני לא מעוניין לתת לך שירות". חשוב לציין שלא עניינה אותו העובדה שאני יוצא מהבסיס במיוחד על זמן עבודה שאצטרך להשלים בשעות הלילה.
לסיכום - לא אחזור לשם לעולם, חוויית שירות מתחת לכל ביקורת.
תגובת החנות:
שלום רב לכלל גולשינו, הלקוח הנל סחט אותנו שיעלה חוות דעת זו אם לא נחליף לו מסך ללא עלות ולא נכנענו לסחיטות אלו לכן העלה חוות דעת זו אכן במקרים של החלפת שקע אין אנו לוקחים אחריות לגבי המסך שכן הוא מודבק בצורה שקשה מאוד לפתוח את המכשיר ללא גרימת נזק למסך יש מקרים שהתיקון עובר בהצלחה ויש מקרים שלא ולכן זה לא מדע מדוייק ואין אנו יכולים להתחייב במחיר נמוך זה לתקן את השקע ואם ובמידה ו.. נהיה נזק למסך להחליף ללא עלות. לכן אנו מציעים ללקוח ביטוח בצורה שמשתלמת יותר לקחת את הסיכון כמו שחברות הביטוח שמבטחות את רכבכם עושות. בדיוק אותו דבר! הלקוח בחר שלא לבטח את המסך, לצערנו כתוצאה מההדבקה המקורית של המכשיר בפתיחה נקרע כבל הטאץ של המסך שזה נזק כתוצאה מהפתיחה שהסברנו ללקוח שמסובכת וקשה ויכול להיות נזקים כאלה ואחרים שיאלצו אותו להחליף גם מסך, הוא סירב לבטח ואז ניסה להתחכם ולסחוט.
לא נכנע לדברים כאלו ואנו עובדים בצורה ישרה, ללקוח הוסבר!!!!!!! כי אין אחריות על המסך לפני ביצוע העבודה אף אחד לא הכריח אותו לתקן אצלנו והוסבר לו לפני הכל. בן אדם צריך לדעת לקחת אחריות על החלטותיו. הכל הוסבר לו מראש.
מוצר:
תיקון שקע טעינה S5
שם:
אלכס
תאריך:
30/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
היי. קנינו לאשתי את LG G4 כבר כמעט לפני שנה, וכל הזמן שכחתי לכתוב את התגובה על הקנייה. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות. קנינו אותו בחנות שלהם בגבעתיים. הטלפון לא היה במלאי, הם הזמינו אותו והוא הגיע עם השליח בפחות מחצי שעה. המחיר היה מצוין, אחד מהכי זולים לאותו הרגע. המוכרים היו מאוד נחמדים. הטלפון עובד מצוין עדיין. ממליץ בחום על החנות הזאת!
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Gur
תאריך:
13/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי פיסית לחנות בגבעתיים על מנת לתקן מסך שבור. המסך תוקן במקום אך לאחר יום הפסיק לפעול. הגעתי לחנות והעובד בדק את המכשיר , לאחר שראה שאין שום סימן של נפילה או שריטה אמר שהמסך חווה שבר פנימי והוא לא נותן אחריות בכל מקרה ושאני צריך לשלם עוד פעם, בלית ברירה אמרתי לו שאני מוכן לשלם אך הביקורת בזאפ תהיה בהתאם. לאחר שאמרתי זאת המוכר התחיל לקלל אותי וגרש אותי מהחנות לפני שאר הלקוחות. אני נותן ציון גרוע משלוש סיבות, 1. מחיר בזאפ מטעה - לאחר שמגיעים לחנות המוכר תמיד מציעה שתי אופציות: מסך מקורי שעולה הרבה יותר מהמחיר בזאפ או מסך סיני במחיר של זאפ. במקרה שלי התעקשתי לקבל את המחיר בזאפ וקיבלתי מסך שהפסיק לעבוד אחרי יום. 2. שירות לקוחות לא טוב - לאחר שהגעתי לחנות בפעם השנייה המוכר השפיל אותי לפני כולם וגרש אותי מהחנות , למזלי העובדת שישבה לידו התנהגה בצורה מכובדת וניסתה להרגיע אותו. 3. חוסר מקצועיות - הלכתי לחנות אחרת שבדקו את המכשיר ואמרו שהבעיה קרתה כי הרכיבו את המכשיר בצורה לא מקצועית מה שגרם למתח בתוך המסך ולשבר הפנימי
תגובת החנות:
שלום רב לכלל גולשי זאפ ולקוחותינו, ראשית כל נפתח בזה שהלקוח הנ"ל בשם גור הגיע לחנות ושילם את המחיר הנקוב בזאפ, לא הוצעה לו שום הצעה למסך כזה או אחר הטענות הללו מופרכות המקרה האמיתי שהלקוח אינו בוחר לספר הוא כזה, הוא הגיע עם מסך בעל LCD שבור לאחר התיקון שנפתח במעבדה אחרת (הוא בעצמו מודה בזאת) ובלי מדבקות האחריות של מובילטי שנאמר לו שאין אפשרות לתת לו שום סוג של שירות התעצבן והתחיל לאיים שירשום חוות דעת שלילית ודרש תיקון ללא תשלום. לאחר דין ודברים הוא התפנה מהחנות, אין אנו נכנע לסחיטות של לקוח שהפיל את הטלפון ולא לוקח אחריות על מעשיו ונמשיך לדגול באמינותנו ומתן שירות על הצד הטוב ביותר, לצערנו מכשיר שנפתח במעבדה אחרת אחרי שתוקן אצלנו לא יקבל אצלנו אחריות, מחשש לתרמיות כאלה או אחרות של בעלי מעבדות אחרות. תודה ושבוע טוב הנהלת מוביליטי
מוצר:
תיקון מסך d802
שם:
ronendn
תאריך:
05/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שרות מהיר ואדיב שרות שליחים מצוין הטלפון תוקן בפחות מיום עבודה והמחיר היה ממש הוגן
מוצר:
טלפון סלולרי תיקון m2 not
שם:
shai
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבר במסך אייפון 5 הגעתי לחנות ותוך פרק זמן של דקות ספורות המסך הוחלף, לאחר כחודש נתקלתי בבעיות טאצ במסך, הגעתי ליובל ומבלי להסס, יובל דאג להחליף את המסך במסך חדש , ניקה וסידר את הפלאפון, שירות אדיב מיומן ומקצועי. אמליץ לחבריי להגיע לקבלת שירות בסניף זה
שי
מוצר:
אייפון 5 אייפון 5
שם:
Riki
תאריך:
14/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי בחנות מסך וסוללה לאייפון 6 העבודה נעשתה למראה עיניי לאייפון 6 נוסף ביצעתי החלפת רכיב U2 עבודה סופר מקצועית, מחירים הוגנים ושירות מקצועי
מוצר:
טלפון סלולרי 6
שם:
oleg
תאריך:
29/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הוחלף מסך לאחר שבר .לאחר שימוש של מספר ימים מסך מגע חדש כבה .הגעתי לחנות שוב .עובד החנות טען שמסך סרוט לכן אינו עובד דרשתי בדיקה נוספת לאחר הבדיקה התברר שתאורה אחורית של המסך הפסיקה לעבוד .טכנאי ביצעה החלפת מסך נוספת תאורת מסך חזרה אך מסך מגע הפסיק לפעול .נאלצתי להשאיר את הפל לתיקון נוסף . הגעתי לאסוף את הפל ביום עבודה והחנות הייתה סגורה למרות שבאתר ובמענה קולי הודיעו שעובדים כרגיל .בנוסך בחנות יש פרסום שיש משלוח עד הבית בקשתי שישלחו אלי ,הטכנאי נענה בחיוב .לאחר שבוע בדקתי מצב משלוח מול החנות נאמר לי שמשלוח חזר לדעתי לא נשלח מהתחילה .בקשתי שיוודאו כתובת וישלחו שוב אך נעניתי בשלילה .כול ההתנהלות סוג החומר והיחס גורמים לי לחשוב ששיש זלזול בלקוח .מדובר במעבדה לא מקצועית ועם השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו אי פעם.לא מומלץ !!!!! התקלה חזרה שוב
מוצר:
Meizu m2 note Meizu
שם:
NICOLE
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לפני שלושה שבועות החלפנו מסך לאייפון 5S אצל סער,ממש באותו היום המסך נתקע,לא הבנו מדוע, חזרנו אליו לאחר שבוע והוא מייד החליף את המסך (או לפחות כך טען), אבל , לצערי הדבר רק החמיר, ולא ניתן להשתמש בכלל בפלאפון, פניתי אליו אתמול,שבועיים לאחר ההחלפה השנייה והוא טען שיש לו מסך שיתאים אצל חבר שכרגע החנות שלו סגורה וביקש שאגיע מחר.כמובן שהגעתי נתתי לו את הפלאפון ונתבקשתי לחזור לאחר חצי שעה, עם חזרתי הסביר לי שכיוון שהמסך שרוט הוא לא החליף אותו . גיליתי אדם שאין לו בעיה לשקר ופניתי גם לאגודה להגנת הצרכן להתלונן עליו.
תגובת החנות:
שלום הלקוחה הנל חזרה לאחר שבועיים עם מסך שהיה בשימוש לא סביר, כל המסך היה שרוט ויש לנו גם תמונות שמוכיחות זאת.
אילולא הייתה שמה מדבקה או שומר מסך כמו כל אדם נורמטיבי המסך היה נשמר וכמו כן גם היה ניתן לה אחריות כפי שקיבלה בפעם הראשונה שהגיעה. כמו כן קבע הטכנאי כי בעיית הטאץ מגיעה מלוח המכשיר איך היא סירבה להאמין בתוקף לאחר שנבדקו 10 מסכים על מכשירה.
מוצר:
מסך לאייפון 5s ?
שם:
כרמית
תאריך:
27/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בשישי בצהריים ל״מוביילטי״ בכצנלסון 109 בגבעתיים עם מסך אייפון שבור והדגשתי שחייבת תיקון דחוף. באותו מועד בחניות אחרות נאמר לי שיתוקן ביום א׳, יובל אמר לי אל דאגה יתוקן עוד היום ובהקדם האפשרי, וכך היה הלכה למעשה. קיבלתי שירות מקצועי ביותר, אדיב, מהיר ומחיר הוגן! אין ספק שאחזור לשם
מוצר:
תיקון טלפון סלולרי iPhone 5s
שם:
Lilach
תאריך:
25/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות על מנת לתקן מסך שנשבר באייפון 6S, קיבלתי שירות אדיב, מהיר ומקצועי. החלפת המסך הראשונה לא הגיבה כראוי, התקשרתי לחנות והתייעצתי מה ניתן לעשות, ביקשו שאגיע שוב והחליפו לי שוב את המסך למסך חדש.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 16GB SimFree
שם:
Ohad
תאריך:
09/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי לתקן מסך של אייפון 5, לפני שהגעתי פיזית לחנות התקשרתי לחנות לברר לגבי המחיר. כששאלתי למחיר התיקון ענו לי 217, לאחר מכן רציתי לברר כמה יעלה אם גם ארצה לתקן את כפתור הVOLUME בעל החנות ענה לי במלים ברורות "המחיר לא ישתנה". כשהגעתי לחנות שעה אחר, הזדהיתי מול בעל החנות וביקשתי תיקון מסך ווליום וקיבלתי ספח תיקון שלא מצוין בו שום מחיר או אינדיקציה למה שקרה אחרי זה. כשהגעתי לשלם החשבונית הגיעה ומסתבר שתיקון הVOLUME עומד על מחיר אסטרונומי של 180 שקל(בדיעבד - בדקתי בזאפ וראיתי שתיקון כפתור ווליום עומד על 89-150 ככה שלא מובן איך הגיע ל180). כששאלתי למה גבו מעבר למה שהוסכם בהתחלה זכיתי ל"שירות לקוחות" ירוד ומתנשא ועל גבול העוין עם משפטים כמו "אל תדליק אותי" ורמיזה לאלימות. כל זה כי לא היה לי את הכסף לשלם מעבר למה שנקבע מראש.
לסיכום: 1. שירות לקוחות גרוע משני המוכרים, שניהם עונים בצורה עוינת ומראים שאתה לא שווה את הזמן שלהם. 2. ניסיון לעקוץ אותי בחיוב(מופקע) של 180 שקל על כפתור ווליום בלי שום אינדיקציה מוקדמת. 3. איימו לפרק את האייפון בלי להחזיר אותו למצב תקין, במקרה שאני לא רוצה לשלם על כפתור הVOLUME 4. טריק קבוע שאני מבין שהם עושים, לדחוף לך בטריה חדשה בין אם ביקשת או לא.
לא ממליץ להתקרב.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן
שם:
Moshe
תאריך:
08/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אמ;לק: *ראו הוזהרתם* הגעתי עם מכשיר מושלם שנסדק לו המסך, קיבלתי חזרה מכשיר לא שמיש (אנא קראו בעיון את הפרטים) כתוצאה מכך קניתי מכשיר חדש. כרגע המכשיר המדובר פשוט מונח בצד בשל חוסר קליטה, מי שרוצה לבוא לראות אותו או לדבר איתי מוזמן ליצור איתי קשר במייל: [email protected]
להלן העובדות: הגעתי לחנות עם מכשיר סלולרי מושלם שנפל ונסדק לו המסך, בגלל שהמסך עוד עבד (כמעט כולו) היה לי את המכשיר כשבועיים ובהם המכשיר עבד בצורה מושלמת: לא הייתה שום בעיה במכשיר, יתרה מכך הוא היה שמור לחלוטין ואפילו במצב חיצוני מושלם.
לאחר החלפת המסך, המכשיר הוחזר אליי שרוט, המסך לא הורכב כהלכה (חלקו הקדמי של המכשיר היה פתוח) איבדתי 3 סוגים של קליטה במכשיר (wi-fi, קליטה סלולרית, GPS) נורת ההודעות כבר לא עובדת יותר, המסך עצמו מסוג גרוע במיוחד עם כתמי אור לאורך כל המסך, גוונים אפרוריים, פשוט לא יכולתי לדמיין תסריט מזעזע מזה, בתור אדם שגר רחוק מהחנות בפעם הראשונה שהלכתי אליהם אמרתי שיתקנו רק חלק מהבעיות, הם אמרו שהם כאילו תיקנו אותם אבל הם לא, לאחר מס' ימים הבעיות חזרו ואז הייתי חייב כבר לקנות טלפון חדש כי אני צריך להיות זמין 24/7 בשביל העבודה כל הבעיות נשארו בעינן. הלכתי אליהם בפעם השניה לאחר תום תוקף האחריות כי אני גר רחוק מהחנות (אני חושב שכעבור חודש אין יותר אחריות שגם ככה לא עזרה לי בכלל) והם כבר לא היו מוכנים לעזור (זה בצדק), כרגע המכשיר לא שמיש.
אני ממליץ לכם להתרחק מהחנות ולקנות במקום אחר, אישית היה שווה לי לשלם גם פי 3 (ולא 270 שח) על החלפת מסך ולא לאבד את המכשיר היקר לי. ניתן ליצור איתי קשר או לבוא לראות את המכשיר במייל הבא: [email protected]
*לצוות החנות אני פשוט מסוקרן לראות באיזה דרך יצירתית תצאו מזה ואיזה תגובה יצירתית תשאירו פה* ליתר האנשים: **ראו הוזהרתם**
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
inbar
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המסך של הפלאפון נשבר (נקסוס 5), ביקשתי שיתקנו וישלחו שליח לעזריאלי, המחיר היה ממש הוגן, תיקנו את המסך ואז גיליתי שהחיישן של הפלאפון לא עובד, שלחו שוב שליח ותיקנו על חשבונם, למרות שלא ניתן באמת היה לדעת שזה לא נגרם מהפגיעה הראשונה.. שירות מעולה, מאוד נחמדים ואמינים.
מוצר:
תיקון מסך נקסוס
שם:
איתן
תאריך:
22/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שוידאתי בטלפון שהמוצר קיים במלאי הוסבר לי שאאלץ להמתין כשעה. הגעתי לחנות ותוך 20 דקות קיבלתי את הנייד שלי מתוקן בחזרה. מחיר מצויין, שירות טוב ואני בהחלט ממליץ.
מוצר:
מסך לטלפון סלולרי nexsus 5
שם:
גל
תאריך:
20/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים בהתחייבויות שלהם ולא באחריות שניתנת בקנייה. רכשתי אייפון 5S מחודש, כבר בימים הראשונים הייתה תקלה עם החיישן ומאז הייתי 4 פעמים לתקן אותו, בכל פעם הייתה להם בעיה אחרת שלא הצליחו לסדר את הטלפון לאחר שבאתי עם מסך שבור הם כבר אמרו שאין יותר אחריות על החיישן כי המסך נשבר. שירות - מחדל!
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן
שם:
ארז
תאריך:
20/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 19.1.16 פניתי לחנות ''מוביליטי'' בעקבות פרסום שלהם באתר זאפ השוואת מחירים. וביצעתי הזמנה דרך האתר של מסך אייפון 6 לפי המחיר שפורסם באתר בסך 288 עבור מסך אייפון 6 מאחר ולא זכיתי לתגובה כל שהיא במשך מספר שעות , התקשרתי לחנות ושם נאמר לי שלמרות שיש לי מספר הזמנה אישור הזמנה במייל הם אינם שולחים את ההזמנה וגם אין אפשרות בכלל להזמין דרך האתר , וזאת למרות שזה לא מצוין באתר ! (העבירו אותי בין כמה וכמה מוכרים ונענתי בזלזול שאני צריך כל פעם להסביר מחדש מה הזמנתי) אמרתי שאני אגיע לאסוף את ההזמנה ואני רוצה לוודא שהיא מוכנה ואז השתנה טון הדיבור ונאמר לי כי המחיר שונה מהמחיר בו הזמנתי והוא כעט 338. וכמו כן אינם מוכנים למכור לי את המסך שהזמנתי אמרתי שאפנה לצינואות המקובלים וטרקו לי את הטלפון בפנים. אחרי מספר שעות התקשר אליי בעל הבית יובל ואיים עליי, שיבואו אליי ויפגעו בי אם לא אבטל מייד את ההזמנה, מה הקטע לפרסם מחיר ולא לעמוד בו? וגרוע מזה מדוע לא רצו למכור לי מוצר דרך האתר? ומאיימים על לקוחות??? משהו שם מסריח!! בושה שאתר כמו זאפ נותת יד להתנהגות בריונית כזו של בעל חנות, לא להתקרב לחנות הזו היזהרו וישמרו! אציין כי ברשותי צילומי מסך, והקלטות ומסמכים המוכיחים את טענותיי.