אני אף פעם לא רושם חוות דעת אך במקרה הזה הייתי חייב, הגעתי לדויד הבעלים דרך לקוח מרוצה אחר, באתי עם החלטה למכשיר מסויים ודויד הציע לי מכשיר טוב יותר למרות שהיה זול יותר, השירות מצוין ברמות אחרות, ויש לציין שחזרתי שוב לקנות מכשיר לאישתי, אז דוד תודה רבה על השירות, כן ירבו
מוצר:
טלפון סוללרי Lg g3
שם:
avib
תאריך:
03/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מבקש להביע תודתי לנציג החנות דוד שסייע לבקניה: ביום הרכישה (29/5/2015) בתי היתה מאושפזת בבית חולים שניידר, התקשרתי לחנות ביום שישי בבוקר לבדוק האם המוצר קיים. כאנור נציג החנות דוד ענה לי ואמר לי שמוכן לשמור את המוצר עבורי כך שאגיע ביום א לחנות. מאחר ובתי מאושפזת בבית חולים לא יכולתי להבטיח שאגיע ביום א לחנות, כאשר הסברתי זאת לדוד הוא מייד נרתם והציע מיוזמתו להביא את המוצר אליי לבית החולים !!! באותו היום בצהריים הכיסוי כבר היה בבית החולים, בצירוף ברכה של דוד לבריאות הילדה.
יישר כוח לחנות ולדוד לקוח מרוצה שישמח לחזור לחנות
מוצר:
כיסוי ISAFE סמסונג S4 מיני S4 MINI CASE
שם:
רן
תאריך:
29/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנתיים רכשתי מחנות וידיומית טלפון סלולרי סמסונג גלקסי S4, בעת הרכישה הכרתי את דיויד שהתגלה כאיש מקצוע מהמעלה הראשונה. מאז עברתי אצלו כל פעם שהייתי צריך מגן מסך, כיסוי למכשיר או אפילו לשאלות התייעצות בכל הנוגע לתחום הסלולר/טאבלטים. דיויד תמיד עמד לרשותי ופעל בכל המרץ להשגת מבוקשי. לפני כחודש התחלתי סקר שוק בנוגע לרכישת מכשיר חדש ושוב דיויד והפעם בצירוף כוח מקצועי נוסף ששמו תומר פעלו וטרחו כדי להשיג את המכשירים הנכונים והטובים ביותר עבורי עם התנאים האטרקטיבים ביותר שמצאתי בשוק ובהחלט בדקתי אותם אל מול חנויות רבות נוספות. בסיכומו של דבר ביצעתי דרכם עסקה מוצלחת נוספת בה רכשתי שני מכשירי סמסונג S6 ומכשיר סמסונג S5 כולל כיסויים, מגנים ומטען אלחוטי. תותחי על שמוכיחים כל פעם מחדש שהם שווים כל שקל שהוצאתי בחנות וידיומית.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 64GB
שם:
Tomer
תאריך:
24/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתר ברור וברור, קל ליצור קשר בטלפון ובמייל, משלוחים מהירים מהיום למחר, עם אפשרות מעקב. פשוט ונוח. חסרון יחיד בו נתקלתי: באתר מוצגים גם פריטים שאינם במלאי.
מוצר:
נרתיק לסלולרי Z3
שם:
אוריאל
תאריך:
16/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות מכשיר נקסוס שהסתבר לי כלא שימושי עבורי, חזרתי לחנות וביקשתי להחזיר את המכשיר ולרכוש אחר. דייויד היה אכפתי וקשוב ומצא עבורי פתרון שאפשר לי להחזיר את המכשיר שכבר היה בשימוש ולרכוש במקומו Galaxy S6 Edge שמתאים יותר עבורי. שמחתי לגלות חנות עם תודעת שירות גבוהה ורצון טוב כלפי הלקוח. שמח להמליץ עליהם בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 Edge SM-G925F 32GB
שם:
רפאל חיימוביץ
תאריך:
25/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חששתי מאוד להחליף את האייפון, לו הייתי רגיל במשך כ - 3 שנים, באנדרואיד. בחנות וידיומית שבבני ברק זכיתי לשירות מצוין, מחירים ידידותיים, הסברים מעולים לטכנופוב כמוני, כולל העתקת אנשי קשר ותמונות והורדת אפליקציות חיוניות. מומלץ ביותר!!!
מוצר:
טלפון סלולרי, מגן מסך, הגדלת זיכרון 3
שם:
KerenA
תאריך:
21/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום, אני רכשתי טלפון סלולרי גלקסי נוט 4 בוידיומית, החברה היו מצויינים השירות מקצועי. פחדתי לאבד נתונים מהטלפון הקודם. עשו עבודה מקצועית ומהירה העבירו לי את הכל. זו לא הפעם הראשונה שאני מגיעה לחנות הזאת אבל זו הפעם הראשונה שאני כותבת המלצה חמה. למען האמת אני יודעת שיש לא מעט קומבינות בחנויות, על וידיומית אני סומכת. דוד תודה על הסבלנות ועל הקפה.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY NOTE 4Y
שם:
עדי
תאריך:
09/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהמשך לחוות דעתי הקודמת, חבל שהוסר החלק החשוב בה, שם כתבתי אכן פניתי למעבדה נוספת, שם הוציאו גומיה שהוכנסה לשקע האוזנייה, הוציאו אותה ולא גבו כסף. ואני שואל: 1. האם המכשיר אכן נבדק לפני המכירה, כפי שנאמר לי? 2. מדוע לא בדקו את המכשיר התקול לפני שהוגיעו לי שיש צורך להחליף רכיבים ב 250 ש"ח (200 לאחר הנחה)? 3. מי הכניס את הגומיה, ומדוע עשה זאת? חומר למחשבה...
תגובת החנות:
1. המכשיר עבר בדיקת טכנאי מעבדה שלנו 2. ההנחה היתה מאחר והפין של האוזניה נכנס בקלות אזי יש צורך בהחלפת שקע אזניה, זו היתה הערכה ואם כך היה אז הלקוח קבל 20% הנחה מערך התיקון. להערכתי הלקוח הכניס פין שקע אוזניה אינו מתאים למכשיר וכך דחף את הרכיב של המכשיר פנימה. כפי שציינתי ישנם תקלות שנגרמות למכשיר שמוגדרות כנזק לקוח שאינן נכללים באחריות. אחת התכונות שאין בה פשרות אצלי היא אמינות. אנו נמשיך לספק רמת שירות מהגבוהות והמקצועיות בתחום כפי שהיה.
מוצר:
טלפון נייד 5
שם:
עדי
תאריך:
28/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר אייפון 5 משומש. הוסבר לי ע"י דייויד כי המכשיר נבדק ע"י טכנאי, והוא תקין לחלוטין, ובכל מקרה יש לי אחריות על חומרה ל-3 חודשים, ועל תוכנה גם יותר. "בניגוד לאחרים, אנחנו חברה מוכרת, ונותנים שירות טוב" הוא אמר. כשבועיים לאחר קניית המכשיר ניסיתי לחבר אליו אוזניות ולא הצלחתי. היות שכמעט ואינני משתמש באוזניות, ואני מגיע לבני ברק רק כפעם בחודש, הגעתי לחנות רק כחודש לאחר הקניה. דייויד היה הרבה פחות נחמד הפעם. חיכיתי כחצי שעה כשהוא מדבר איתי, עובר לקלינט בטלפון, חוזר אלי, שוב מדבר בטלפון, עובר לקליינט אחר, וכו'. בסופו של דבר גילה לי: 1. שהשקע תקול (את זה כבר ידעתי), 2. שאל למה לא הגעתי מייד (אבל האחריות היא ל-3 חודשים). 3. שהקלקול אינו באחריות, ותיקון יעלה לי 200 ₪. עצתי לכם: אל תתקרבו. מי שלא יודע לתת שירות, שיחפש מקצוע אחר.
תגובת החנות:
עדי רכש אצלנו 23/03/2015 מכשיר אייפון 5 משומש 32G שעבר בדיקת טכנאי. ישנם תקלות רכיבים שאינם נכללים במסגרת אחריות והם: מסך - שבר או סדק, שקע טעינה וכפתורים ורכיבים חיצוניים.
עדי,לאחר חודש ושבוע חזר לחנות עם תקלה בכניסת רכיב אוזניות. משיחה עם הטכנאי הובהר לי כי האפשרות לתקלה ברכיב זה הינה הכנסה של פין אוזניות או כל אביזר אחר שאינו מתאים או שהוכנס בכח יתר על המידה. לעדי כלקוח חוזר שרוכש אצלנו מכשירים ואביזרים הוצע מחיר מיוחד לתיקון מאחר ותיקון זה אינו נכלל במסגרת האחריות, המחיר לאחר 25% הנחה מתיקון במסגרת תמחור לתיקון זה על ידי המעבדה. עדי הודיע לנו כי הוא יפעל להכפיש את שמנו בכל מקום אפשרי, זכותו המלאה לפעול בכל הדרכים המקובלות. אנו מודעים לתודעת שירות איכותית וגבוהה אך יחד עם זאת לא תמיד הלקוח צודק. הינו שמחים אם עדי היה מקבל חוות דעת נוספת ממעבדה שונה. לצערי, גם למכשיר חדש ישנם תקלות שאינן נכללות במסגרת האחריות. אנו נמשיך לתת שירות איכותי ואמין לחוג הלקוחות.
מוצר:
טלפון סלולארי 5
שם:
דני
תאריך:
10/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני עוקב מזה זמן אחרי מחיר המוצר LG G3 16G D855 ומוצא כי למעשה אין אפשרות לרכישה במחיר המוצע באתר על ידי וידיומית ב 2049 ש"ח . המוצר במחיר זה אזל כבר מזמן וניתן לרכוש רק במחיר גבוה יותר ובאחריות ארוכה יותר.
לא הייתי מתייחס לכך אם לא היה בפרסום שחוזר על עצמו זמן רב מספיק כדי לעדכן את המחיר למה שיש לחנות להציע המלאי בפועל . מלכתחילה בחנתי ספק זה בגלל הציון שלו אך יתכן שחוות הדעת מופרזות ?? זהו פרסום מטעה
מוצר:
מסלולי סלולאר LG G3 16G D855
שם:
מור
תאריך:
06/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנויות פלאפונים יש בכל מקום בישראל, אבל חנויות פלאפונים המספקות שירות מקצועי, אדיב וסבלני קשה ונדיר למצוא. "וידיומית" היא חנות כזו. היא מספקת מבחר של פלאפונים מהמתקדמים בשוק ואביזרים נלווים, אך הדבר שבולט בה יותר מכול הוא השירות הסבלני והאישי שהמוכרים מפגינים כלפי הלקוחות. דיויד, מנהל החנות, טיפל בי במשך דקות ארוכות והסביר לי במקצועיות על הפלאפון שהתכוונתי לקנות. במקביל הוא טיפל בלקוחות שנכנסו לחנות בסבלנות רבה והקדיש להם תשומת לב. זו חנות שלקוחות באים לקנות פלאפונים בזכות המבחר ומגוון הפלאפונים שהיא מציעה, אך בסופו של דבר חוזרים אליה בזכות חוויית הקנייה והטיפול המסור של המוכרים, ובראשם דיויד.
מוצר:
טלפון סלולרי Moto G XT1032
שם:
נדב
תאריך:
07/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקורות טובה על חווית קניה לא אומרת הרבה על השירות שתקבל אם משהו משתבש. הביקורת הזו היא המלצה על חנות שנותנת שירות מצויין גם שיש בעיות. בתחילת אוקטובר קניתי מכשיר gaxlaxy 2s plus מוידיומית. שירות המכירה היה נעים וענייני ויצאתי עם הטלפון שרציתי. יומיים אחרי הקניה הטלפון התחיל לעשות בעיות, כלומר לאתחל עצמו כל רגע. לאחר נסיון לעדכון גרסא שלא פתר את הבעיה הציעו תומר ודייויד להחליף את המכשיר לחדש, בדקו אותו בחנות ומכיוון שלא היו בטוחים שהבעיה נפתרה גם במכשיר החדש הציעו מיוזמתם (!) לתת לי מכשיר חדש מיצרן אחר או לזכות אותי במלוא הסכום. בסוף בחרתי במכשיר חדש ומתקדם יותר (LG L80) בתוספת קטנה של כסף. תומר ודייויד עזרו לי לבחור והשוו איתי מכשירים עד שהייתי מרוצה וכל זאת 45 דקות לאחר שעת הסגירה של החנות.
זה מה שאני קורא שירות טוב. תומר ודיויד- אשמח לקנות אצלכם שוב.
נדב
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 2s plus
שם:
אלכס
תאריך:
29/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נרתיק לסלולר דרך אתר. קיבלתי על שרות טלפוני טוב מאוד. משלוח היה מהיר. שרות לקוחות טוב. הזמנה דרך אתר נוחה. ממליץ על החנות. הייתי קונה שוב.
מוצר:
כיסוי לסלולר כיסוי מודולרי Ballistic HC iPhone 4
שם:
עומריקו
תאריך:
03/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לשדרג למכשיר חדש והתלבטתי בין כמה סוגים שונים. כשהגעתי לחנות זכיתי לקבל שירות כפול מדוד ותומר, שני מקצוענים אמיתיים עם תודעת שירות גבוהה, תמיד עם חיוך רחב והמון סבלנות ורצון לעזור. לאחר דקותיים, קיבלתי הצעת מחיר הוגנת במיוחד ויצאתי מהחנות מרוצה מאוד. תכלס מדובר בחנות מעולה ואין ספק שאחזור לשם בהמשך. ממליץ בחום גדול אם נמאס לכם מחאפרים זמניים ומתחשק לכם לקבל תמורה מלאה לכסף שלכם בלי חשש קטנטן לעתיד לבוא... תודה רבה וידיומית ! רק תמשיכו כך וכל הכבוד !!! :) :) :)
מוצר:
Smartphone G4
שם:
איתמר
תאריך:
18/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם, הגעתי ביום שישי לקראת הצהריים לקנות סמארטפון LG G2. קיבלתי שירות מעולה מבחור בשם דויד שהשקיע בנו הרבה זמן ותשומת לב להסברים, העברת פרטי הקשר שלי ישר לטלפון החדש, עזרה בהתלבטויות בין כיסויים שונים, וגם הסברים והדגמה לגבי כל מיני אפליקציות ויישומים, וטיפים על דברים שאפשר לעשות בממשק של הטלפון, דויד לא חסך מאיתנו פרטים והיה סבלני לכל שאלה. בקיצור אני ממליץ בחום על חווית הקנייה ויש לי גם הרגשה טובה של ביטחון שיש לי למי לפנות במקרה ואצטרך עם הזמן - וכמובן יש גם אחריות של היבואן לשנתיים. בברכה ותודה, איתמר
מוצר:
טלפון סלולרי G2 32GB
שם:
וסים
תאריך:
08/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ואמין, דוד שבדיעבד הסתבר שהוא מנהל החנות, איש סבלני מאד, הסביר הקשיב ונתן לי את מלוא תשומת הלב. תהליך הקניה היה פשוט, השארתי את פרטיי בחנות ותוך מס שעות כפי שהבטיחו דוד יצר איתי קשר וספק לי את המוצר. בהחלט הייתי חוזר לקנות באותה חנות.
מוצר:
טלפון סלולרי experia z1 compact
שם:
מיכל
תאריך:
20/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה! אין דברים כאלה! קנינו אצלם היום מכשיר סלולרי, וקיבלנו שירות סבלני וחם על ידי המוכר דיויד למרות השעה המאוחרת. הוא גם נתן לנו שירות למכשיר שבכלל קנינו במקום אחר מתוך נדיבותו הרבה. דיויד מאוד מקצועי, וידע לזהות מיד את הבעיה, התרשמנו מאוד!
מי שרוצה לקבל שירות מצוין, זה המקום הכי מתאים לקבל אותו!
מוצר:
טלפון סלולרי xperia m
שם:
גיא
תאריך:
19/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מצויין ואדיב! ציון לשבח לדויד אייר,מנהל החנות,שהופך את הרכישה לחווית קניה לכל דבר ועיניין! ממליץ בחום! בכלל,"וידיומית" הוכיחה לי כרשת בתחום הסלולרי,שעדיין קיימת אמינות ורמת שרות שלא מוכרת בארץ...!
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 4
שם:
eti
תאריך:
16/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות לדוד על שירות יוצא מן הכלל, הגעתי היום ה- 15.01.14 לוידיומית לאחר שקיבלתי במתנה נייד חדש, החשש שלי היה מהודעות חשובות שלא הצלחתי להעביר מהנייד הישן, פניתי לדוד והוא בסבלנות ובאדיבות פתר לי את הבעיה (למרות שהגעתי מס' דקות לפני הסגירה....). נדיר למצוא שירות ויחס כמו בוידיומית וזאת מעבר למבחר לאיכות ולמחיר. ירבו כמותם. תודה רבה!!!
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי
שם:
הילה
תאריך:
19/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם, לפני כשבוע רכשתי טלפון LG G2 בחנות, היה שם בחור בשם דוד, הוא היה מאד אדיב ונתן לי את מלוא תשומת הלב ואת כל הפרטים על הטלפון, הגעתי לשם מבלי לדעת איזה מכשיר אני מחפשת והוא ידע לכוון אותי הן מבחינת הצרכים שלי לגבי טלפון והן מבחינת התקציב. מיותר לציין שכשאתה לא יודע איזה מכשיר מתאים לך ואיזה מכשיר אתה רוצה זה לוקח הרבה יותר זמן. לא הרגשתי שום לחץ או שכנוע מצידו. איש אמין ואדיב ! וכן אני מאד מרוצה מהמכשיר ! מומלץ בחום הן מבחינת המכשיר והן מבחינת החנות !
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
Idan
תאריך:
28/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הם שיקרו ושלחו לי מוצר פגום ,לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות בחברה הזו השירות לקוחות שלהם מנתק את הטלפון ואין מענה , אגיש נגדם תלונה במועצה לצרכנות. בושה לא להתקרב
תגובת החנות:
באתר מצויין המפרט של המכשיר. במפרט מכשיר אייפד 2 מצויין סטטוס מכשיר "קופסא פתוחה - תצוגה" ואנו מתכוונים לכל המשתמע מכך. לאחר ביצוע ההזמנה עידן ביקש מאיתנו לקבל משלוח במסירה ידנית אך אינו היה מעוניין לשלם על כך, מאחר והבנתי את חשיבות העניין הוצאנו על חשבוננו שליח אליו כי אצלנו השירות הוא מעל לכל. עידן יצר עימי קשר בנוגע למוצרים, מאחר והיתי עסוק עם לקוחות ביקשתי לאחזור אליו לאחר ביצוע בדיקה של המקרה. חמתו עלתה... עידן החליט להעלות פוסט לפייסבוק ובכלל לירות לכל עבר. ולאיים "אני אדאג שאף אחד לא יעשה איתכם עסקים יותר!" למרות שהובטח לו איסוף מהיר של המוצרים וביטול עסקה וזיכוי מלא של אמצעי התשלום ובנוסף עידן דרש פיצוי?! יש לנו צילום מסך של המוצר המציין סטטוס מכשיר אשמח להעניקו לכל המעוניין בכך. איננו משקרים לא מרמים ולא גונבים (אלו מושגים שעידן השתמש בהם). אני מציע לקרוא את התגובות הקודמות על מנת להכיר את וידיומית ואת השירות שלה ובכלל אני מזמין את כל אחד לחוות שירות ברמה שאנו רגילים לתת כמוטו.
מוצר:
ipad 2 ipad 2
שם:
Yarden
תאריך:
15/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבצעתי הזמנה למכשיר SAMSUNG GALAXY S3 MINI שהיה חסר במלאי, קיבלתי שיחת טלפון על כך שהמכשיר הגיע לסניף וניתן לבוא לבצע רכישה. המוכר דוד הסביר לי על תכונות המכשיר ואופן תפעולו בצורה אדיבה ברורה ועניינית, המחיר היה זול יחסית למחירים בשוק ובינתיים שבועיים לאחר הרכישה לא קיימות בו שום תקלות. לאחר ששמתי לב כי באריזת המכשיר חסר כבל העברת נתונים USB, הודענו על כך לדוד שדאג לשליח שיגיע לביתי תוך פחות מ3 ימי עסקים ללא דמי משלוח. סה"כ התרשמתי לטובה מהחנות, ממליץ.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 Mini
שם:
סיגלית
תאריך:
03/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהשוואת המחירים של הטאבלט אותו רציתי לרכוש, נמצא בחנויות אחרות במחיר זול לעומת מחירו בוידיומית, אך למרות זאת העדפתי לרכוש בוידיומית מתוך הכרות וניסיון מרכישות קודמות (מכשירי טלפון נייד סמארטפון). דויד, שאחראי על כל תחום הסלולר נותן שירות אדיב וסבלני לכל לקוח, מסביר על כל מכשיר בסבלנות רבה, תוך שהוא נותן ייעוץ בהתאם לצרכי הלקוח, האינפורמציה אמינה ושימושית. גם במקרה בו היתה תקלה במכשיר חזרתי תוך מספר ימים והוא החליף למכשיר חדש. אני בהחלט מרוצה מהחנות ומהמוצר.
מוצר:
טאבלט MeMo Pad
שם:
רמי
תאריך:
30/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי במכשיר גלקסי לקנות לביתי ליום ההולדת , אין ספק שאגיע שוב לקנות בוידיומית ! היחס האדיב מדיויד השירות המקצועי שקיבלתי, יישר כוח דיויד. קיבלתי מענה לכל שאלה ואפילו שהגעתי הבייתה דיויד שמח להמשיך ולהעניק לי שירות מעולה. בקיצור זה המקום לרכוש נייד בראש שקט.
מוצר:
טלפון סלולרי s2
שם:
ליאוניד
תאריך:
24/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב-02.10.13 רכשתי בחנות אינטרנטית שני סמארטפונים סמסונג ( IVו III) ביבוא רשמי ושני אביזרים על סך 5,682 ש''ח. המכשירים האלה היו מתנות ליומי הולדת המתקרבים של קרובי משפחה יקרים. שילמתי דרך PayPal. באותו יום יצר עמי קשר דוד – להציע אביזרים נוספים, לתאם צבעים וכו'. התברר כי אין במלאי של החנות צבעים שרכשתי (למרות שבאתר הם היו זמינים). אבל הובטח לי שבעוד כמה ימים הם יגיעו בהזמנה מיוחדת... אך לא בעוד כמה ימים, לא ביום שאחרי המכשירים לא יגיעו ודוד יציע לי לפנות ליבואן רשמי ולקנות שם (!!!). זה מה שעשיתי בסוף כי לא נשאר לי זמן לחיפושים אחרי מכשירים במחירים זולים מאלה אצל יבואן! זה לא הכול!! התחיל סיפור של החזר כסף!!!! בלי לספר הרבה, קיבלתי כסף לחזרה רק מי PayPal (לא מוידיומית) וב-23.10 – 3 שבועות אחרי תשלום ויותר משבועיים לאחר ביטול ההזמנה!!!!! משוכנע כי התנהגות של חנות במקרה שלי לא עמדה במושגים הבסיסיים של "שרות טוב" – לא בתהליך קבלת הזמנה, לא בתקופת "ביצוע ההזמנה" ובסוף לא בביטול ההזמנה! הפסדתי כסף על כל ה"מבצע" הזה (על זה שנאלצתי לקנות באופן דחוף אצל יבואן במחירים הרבה יותר גבוהים, וגם על כל ההעברות דרך PayPal). ביקשתי לפצות לפחות חלקית את ההפסדים שלי, אך בסופו של דבר קיבלתי רק התנצלות. בושה וחרפה לחנות כזאת!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר ושילם באמצעות Pay Pal, מאחר והלקוח דרש את המכשירים בצבעים מסוימים שלא היו במלאי החנות הוצעו לו אותם מכשירים בצבעים שונים. מאחר וההזמנה היתה מיועדת למתנה הצעתי ללקוח שאם לא יוכל להמתין מספר ימים עד שהמכשירים יחזרו למלאי ניתן לרכוש את המכשירים בחנות היבואן. חיפשתי עבורו את הסניף הקרוב ביותר. התקשרתי לוודא שהמכשירים זמינים באופן מיידי. הלקוח דרש פיצוי סכום להשלמה עם מחיר היבואן!!! וזה היה עוד בהתחלה.. לאחר אותה השיחה יצרנו קשר עם Pay Pal לביטול העסקה ולהחזרת הכסף ללקוח. הינו צריכים להוכיח כי המכשירים לא סופקו. הגשנו בקשה להחזר מיידי של התשלום. מאחר ו Pay Pal גובים עמלה של 3% מגובה העסקה (כ-190 ש"ח) לא ניתן לבצכ החזר כספי ישירות מהחנות כי אז הינו מחויבים בעמלת מכירה לPay Pal למרות שהעסקה לא יצאה לדרך. בכל שיחה והתקשרות עם הלקוח התנצלתי באופן אישי, אך ללקוח זה לא הספיק, הוא דרש פיצוי. נכון שעסקאות בתשלום דרך Pay Pal דורשות תהליך מורכב יותר בביטול העסקה, אך מבחינתנו פעלנו באופן מיידי. היתי שמח לדעת על איזה פיצוי הלקוח מדבר, המכשירים לא סופקו, התשלום הוחזר במלואו ללקוח. לא לכל דבר נדרש פיצוי. גם שירות צריך לדעת איך לקבל. ושוב אני מתנצל על המקרה בפני הלקוח. וידיומית ידועה כחברה אמינה שנותנת שירות ברמה גבוהה שלא מוכרים בתחום...