כבר למחרת התקשרו לשאול אם אפשר להביא את התנור, אמרתי להם שלא - והם אמרו לי לבחור את היום בשבוע בו נוח לי לקבל את התנור. שירות מצוין. גם אחרי שקבעתי יום - התקשרתי לשנות אותו - ואישרו לי בלי להניד עפעף. המשלוח הגיע בזמן שנקבע.
מוצר:
תנור בנוי EOB53000W
שם:
Evgeny
תאריך:
02/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בתאריך 10.10.2011 - בדיוק לפני החגים. קיבלתי אישור קניה. חיקיתי אד לאחרי החגים - עד יום ראשון בתאריך 23.10.2001, שום דבר לא הגיעה. התקשרתי לחנות לברר מצב ההזמנה - אמרו לי שבשבוע הזה יגיעה - יש עיקוב בגלל החגים. הסכמתי, חיקיתי עוד יותר משבוע - עד הים, תאריך 02.11.2011 - עברו קבר 15 יום עבודה. ענו לי, שהם מבררים מה קורה. ביטלתי את ההזמנה מידית, קיבלתי אישור על כך גם מיידית. שירות גרוע, הרגשה שבחנות לא כול כך מעוניינים למקור. לא ממליץ לקנות בחנות הזה.
מוצר:
שואב אבק נגרר Samsung SC6630 סמסונג
שם:
גולש
תאריך:
16/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
קרן
תאריך:
21/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי את המוצר יום ראשון בבוקר, יום שני המשלוח כבר היה אצלי בבית. המחיר הכי זול מכולם, תשלומים חופשי, ספק רציני ביותר, מומלץ בחום רב !!
מוצר:
קטלן איתושים EF605
שם:
לירון
תאריך:
31/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה פשוטה מאוד. משלוח מהיר מאוד !!! תוך יומיים, המוצר אצלי בבית ! באמת הכל אדיר . הבעיה היחידה שלי היא שהם לא ענו לי כשהתקשרתי אליהם ב18:00 בערב לברר על המשלוח, 6 ניסיונות ולא קיבלתי מענה . חבל .
מוצר:
מקרר משרדי El 129
שם:
shoki
תאריך:
18/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן הוקי הגיע בזמן לבית רק הערה עדיף סמס ללקוח לעדקון בזמן הגעת המוצר בסךהכל אתר מצוין לא מציעים שדרוגים מיותרים אני ממליץ לקנות מהם וכך אעשה בעתיד
מוצר:
שולחן הוקי
שם:
איגור
תאריך:
07/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה טלפונית דרך מישהי בשם ויקי התהליך היה קצר ועשתה עליי רושם טוב, ביררתי על המכונה שיש אותה במלאי ובצבע אדום ויקי אמרה שיש. ביררתי גם לגבי מקציף חלב והוא לא היה במלאי ואמרה שיקח 14 יום אספקה. ביקשתי לשלוח אליי את המכונה ואת המקציף אני יבוא לקחת. הובטח לי שבתחילת שבוע הבא המכונה תגיע. חיכיץי עד לסוף השבוע והמכונה לא הגיע כאשר התקשרתי שוב וענתה לי ויקי אמרה שהיא התבלבלה ואין את המכונה במלאי ורק שבוע הבא היא תגיע אליהם ורק אחרי כמה ימים אליי. החוצפה שלה הייתה כה גבוהה שהיא באה אליי בטענות " מה אתה רוצה ממני התבלבתי". ביקשתי לבטל את ההזמנה והזמנתי במקום אחר. בחיים אני לא יקנה אצלכם כלום
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה לפני כשבוע על מכונת קפה נספרסו ללא מקציף חלב ועל מקציף ידני של ביאלטי . לאחר כשבוע הוא התקשר לבדוק את הצפי של הזמנתו והוסבר ללקוח שכרגע יש לנו במלאי רק את המקציף של ביאלטי ואנו אמורים לקבל תוך יומיים את הדגם המוכנה ללא המקציף והצענו ללקוח בתמורה ללא תוספת תשלום את המכונה עם המקציף החשמלי שהעלות שלה היא בתוספת 390 ש"ח !! אך הוא סירב לקבל את המכונה הכוללת מקציף וביטל את הזמנתו, כמובן שהלקוח לא חויב בדמי ביטול עיסקה כמצוין בחוק הגנת הצרכן,חבל שאת כל הדברים האלה הוא שכח לציין כשהעלה ביקורת זאת.
מוצר:
מכונת קפה c-60
שם:
יאיר
תאריך:
27/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תקציר: התפעלתי לטובה תוך יומיים היה אצלי בבית. (משלוח חינם) - קצר וקולע.
פירוט: בהתחלה הזמנתי דרך האינטרנט את המוצר מחברת יריד בית"ר באותו מחיר 220 , {לא כולל משלוח עד הבית + 35 ש"ח} לאחר יום התקשרו להגיד שזה לא במלאי - אז מיד ביטלתי את ההזמנה (אמרתי להם פעם הבאה תכתבו באתר שזה לא במלאי!!!) למדתי לקח ... הפעם התקשרתי בטלפון ל"סייל שופ" ושאלתי דבר ראשון האם יש את המודל הנ"ל במלאי ואמרה לי "ויקי" שישנו במלאי אבל גם אם אין אנחנו נזמין. אבל אנחנו לא מתחייבים על פחות מ14 יום" - הסכמתי וביצעתי את ההזמנה. לאחר יומיים הגיע השליח עד הבית, ועוד יצויין לשבח שהתקשר 20 דקות קודם. ולא חצי דקה לפני שדופק בדלת.
מוצר:
ארון 2060
שם:
גלעד
תאריך:
22/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי את הרכישה לעיל. במקור כיוונתי למוצר דומה אולם נציג סיילשופ יצר עימי קשר ובהמלצתו שיניתי את ההזמנה למוצר מתקדם יותר במחיר הוגן. ההזמנה הגיעה לביתי (חינם) בטרם "יבש הדיו על המייל"... היה בסדר גמור!!
מוצר:
מחשב נייד IN5110
שם:
יניב
תאריך:
30/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה קניתי מסחטת גזר BREVILLE 800JE מ SALESHOP זאת לאחר שכמה שבועות לפני כן ראיתי את אותו הדגם בפעולה בחנות למיצים, כשהשתמשנו במכשיר נוכחנו לדעת שכל פעם שסוחטים מיץ גזר יש ניפוץ עז של שארית הגזר למיכל האיסוף שגורם אף לתזוזה של כל המסחטה, לאחר שחקרתי מסתבר שיש דגם חדש שיצא לפני כשנה שנקרא בדיוק אותו דבר BREVILLE 800JE ונראה כמעט אותו דבר ובדגם זה פתרו את בעיית ניפוץ שארית הגזר, שוחחתי עם המנהל שגי מ SALESHOP וסיפרתי לו שהזמנתי את המסחטה על פי הדגם שראיתי בחנות למיצים ובקשתי ממנו להחליף את הדגם הישן בדגם החדש שכבר היה בשוק כחצי שנה לפני שקניתי את המסחטה, תשובתו היתה שהוא מבחינתו מתווך בין המשווקים לבין הקונים ומבחינתו קיבלתי את המכשיר שאותו הזמנתי וזה שקיבלתי דגם ישן בזמן שיהיה כבר בשוק דגם חדש זו לא בעיה שלו. זה לא פעם ראשונה שאני קונה דרך האינטרנט קניתי הרבה מוצרים, גם יקרים, עד עכשיו לא היו לי בעיות ואף אחד לא התנער מאחריות למוצר שהוא משווק, להפך, אבל זו הפעם הראשונה שאני מזמין מ SALESHOPשהשאירו אותי עם מוצר מיושן שכבר מזמן לא משווק ע"י היבואן , אני עם "המתווך" הזה גמרתי.
תגובת החנות:
הלקוח פנה אלינו בכדי לקנות מסחטה יקרה בעלות של 2300 ₪ לאחר משא ומתן קיבל הנחה של 550 ₪ בקנית המוצר.
לאחר כחצי שנה שהשתמש במוצר והיה מרוצה ממנו החליט שהמוצר לא עובד כמו שצריך.
הוא פנה אלינו בבעיה והפנינו אליו את היבואן "הנקודה חמה" שהיא יבואנית ברוויל בארץ ורק היא נותנת שרות ואחריות על מוצריה.
הלקוח שלח את המוצר לבדיקת מעבדה, במעבדה בדקו את המסחטה ומצאו שהיא תקינה לחלוטין ואין שום בעיה, אבל ליתר בטחון החליפו לו את הרשת המפרידה בין הפסולת למיץ רשת שעולה 250 ₪ ללא חיוב מצד הלקוח.
לאחר שהמכשיר הגיע אליו הוא שוב התלונן שיש לו בעיה.
הגיע אליו הביתה מנהל השרות של חברת הנקודה החמה - דורון לראות את הבעיה וגם לאחר שהגיע לביתו הוא לא מצא שום תקלה.
הלקוח פשוט מנסה אחרי חצי שנה של שימוש במוצר למצוא תירוצים ואמתלות להחליף את המוצר בחדש.
חבל שלקוחות מנצלים במה זו לקידום אינטרס האישי שלהם ולא לספר את חווית הקניות והשרות האמיתי שחוו, על ההנחה המפליגה שקיבלו בעת הקניה ועל השרות הטוב שהגיעו אליהם עד הבית בכדי לטפל במוצר.
שרות אמינות ואיכות שלא תמצאו בשום חברה ברשת!!!
מוצר:
מסחטה 800JE
שם:
שי
תאריך:
13/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בפיתחם של דברים אציין ואדגיש שאני מרבה לבצע הזמנות של מוצרים שונים באינטרנט, בין היתר של מוצרים גדולים ויקרים,ועל כן אני מודע לנורמות השירות הגבוהות והמוקפדות הנהוגות בעולם זה.לאחרונה חיפשתי לרכוש מכונת כביסה ולאחר סקרים רבים שעשיתי החלטתי על מכונה של חברת בוש.ביקרתי בזאפ ולאחר כל הסינונים והבדיקות החלטתי לרכוש את הדגם WAE20261IL .מאחר ונזקקתי לאספקה מיידית של המוצר התפשרתי והזמנתי את המוצר האמור מאתר סייל שופ וזאת למרות חוות הדעת הבינונייות על האתר בכל הנוגע לשירות שלהם.אכן המכונה סופקה באותו היום שבו היא הוזמנה, 11/01/2011, וכעבור יומיים תואם טכנאי שיבוא לפתוח אותה. ב13/01/2011 הגיע הטכנאי וכשפתח את האריזה הוא נחרד לגלות שהמכונה במצב לא טוב בלשון המעטה, בחלקה האחורי הצבע מתקלף ונופל ולדברי הטכנאי בנוסף היא אף שקועה בחלקה האחורי, לטענתו או שנפלה או שספגה מכה חזקה. מרגע שראה שהיא פגומה עצר את התהליך ואמר שיבואו לקחת אותה ויביאו אחרת.פניתי טלפונית לחברת סייל שופ וביקשתי שמעבר להחלפת המכונה אני מעוניין בפיצוי כלשהו עבור עוגמת הנפש. הנציגה,ויקי שאיתה שוחחתי ושממנה גם הזמנתי את המוצר , אמרה שתדבר עם מנהל החנות, שגיא שמו ,ותחזור אליי.לאחר כחצי שעה היא חזרה אליי ולדבריה הם מוכנים להחליף את המכונה, אך לא לפצות אותי בעבור עוגמת הנפש והאכזבה הגדולה עקב הקבלה של המוצר הפגום לגמרי שנשלח אליי.לדבריה זאת לא אשמתם מאחר וזה לא מגיע דרכם ולכן הם לא צריכים לפצות אותי. כשעניתי שחברה צריכה לדעת לעמוד מאחוריי לקוחותיה וההזמנות שמבצעים דרכם היא החלה לתקוף אותי ולאמר שאני לא מנומם. כשאמרתי שהיא "מבצעת מתקפה לצורך מגננה" היא אמרה לי שהיא לא מעוניינת להמשיך את השיחה.חשוב לציין שלא ניבלתי את פי במהלך השיחה ודבריה נאמרו לשם התקפת נגד מניפולטיבית בלבד. מעולם לא נתקלתי בעוינות כזו מצד נציג/ת שירות כלשהי/ו.טעויות וכשלים הם דברים שקורים אך לעסק שלא עומד מאחוריי לקוחותיו ולא לוקח אחריות על המוצרים שהוא מספק, אין זכות קיום.זאת חווית קנייה נוראית שבהחלט ציערה אותי כלקוח. אינני ממליץ בשום פנים ואופן לבצע רכישה בחנות זו. לא ייתכן שלקוח שמשלם ממיטב כספו יוקנט על ידי נציגה ברוטאלית , בכדי לכפות על הרשלנות וההתנערות מאחריות של העסק שבו היא עובדת. אכזבה , אכזבה , אכזבה ושוב אכזבה...לא להתקרב לחנות זאת. כנראה שחוות הדעת הבינוניות ומטה של לקוחות שביצעו כבר הזמנה דרך חנות זו בעבר היו צריכות לשמש לי תמרור אזהרה ולמנוע ממני את האכזבה הנוראית הזו..
תגובת החנות:
אני קורא את תגובת הלקוח ותוהה על מה הוא מתלונן ושואל את עצמי לאן הגענו במדינת ישראל אם זה לא נקרא שרות טוב! לקוח הזמין מכונת כביסה קיבל אותה באותו יום סגורה חדשה לגמרי. יומיים אחרי זה מגיע טכנאי קובע שהמכונה לא תקינה וצריך להחליף פעולה שבד"כ מתבצעת תוך שבוע מול חברת BSH ולא קשורה לחנות בכלל!!! אך מכיון שהלקוח העלה את בעיית דחיפות המכונה הצענו לו שאנחנו נחליף באותו יום למכונה חדשה. אך הלקוח סירב בטענה שהוא רצה גם מכונה חדשה וגם פיצוי הולם אחרת יפרסם תגובה שלילית בזאפ. לאן הגענו? מכונה מסופקת באותו יום של ההזמנה! לקוח מתלונן שהמכונה לא תקינה מוצע לו החלפה באותו יום! למותר לציין שכל התהליך הזה קרה בלבד בתוך 2 ימי עסקים מרגע ההזמנה.... הרבה פחות מזמן ההתחייבות הראשוני באתר ל 14 ימי עסקים. חבל שלקוחות מנצלים במה זו בכדי לנסות ולסחוט עוד מוצר ועוד מתנה.
מוצר:
מכונת כביסה WAE20261IL
שם:
אורי
תאריך:
30/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רדיאטור דרך האתר, הוא הגיע במועד כשבועיים לאחר הקנייה. הוצאתי את הרדיאטור מהקופסה וזרקתי אותה. לאחר מספר ימים של שימוש הרדיאטור החל לטפטף מתוכו את השמן. התקשרתי לסיילשופ, הם אמרו שיחזרו אלי ואכן חזרו אליי למחורת בבוקר. אמרו שללא הקופסה אני צריך ללכת לתחנת השירות כדי לתקן את המוצר. לא ייתכן שלאחר מספר ימי שימוש המוצר יהיה זקוק לתיקון ועל כן במקום לחסוך זמן ולהזמין דרך האינטרנט אני מוצא את עצמי צריך להתרוצץ עם רדיאטור ברחובות ירושלים. לא הייתי קונה בחנות זאת יותר, הייתי מצפה שכשם שהמוצר הגיע פגום הוא יחזור פגום באותה דרך אל החנות.
תגובת החנות:
ראשית אתר סייל שופ עומד מאחורי הלקוח ואף רוצה להחליף לו את המוצר. אך יש נהלים במקרה של מוצר תקול. במידה ויש אריזה ללקוח אנו מבצעים את ההחלפה ללקוח. במידה ואין ללקוח את האריזה היבואן מבצע את ההחלפה לקוח (וזאת ע"פ נהלי היבואן כדי לוודא שלא מחזירים מוצר בן כמה שנים שתקול) בשניהם ההחלפה ללא שום ויכוח או ללא כל בעיה, אך צריך להבין שיש נהלים ושיש דרך להחלפה המוצר. אנו עדיין רוצים להחליף ללקוח את המוצר, ונשמח לענות לדרישתו ולזכותו להחלפת המוצר כפי שהיינו גם קודם לכן לבצע את ההחלפה, במסגרת הנהלים. אתר סייל שופ ימשיך לתת לעשרות אלפי הלקוחות במשך 8 שנים את השירות הטוב ביותר כפי שידע לעשות כן גם בעבר.
מוצר:
רדיאטור ATL-2009
שם:
מתן
תאריך:
23/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את השירות המעולה שקיבלתי מחברת "סייל שופ" בשל הדברים הבאים: קניתי מברשת שיניים חשמלית מחברת "סייל שופ" (הכל לים). אציין כי תהליך הקנייה היה מהיר והמוצר הגיע בזמן (4 ימים).עת קיבלתי את המוצר השתמשתי בו פעם אחת ולאכזבתי לא הייתי מרוצה ממנו בכלל.התקשרתי לחברת "סייל שופ" (הכל לים), המוקדנית הפנתה אותי לשגיא המנהל. ביקשתי ממנו להחזיר את המכשיר ולקבל את כספי בחזרה. כפי הוראותיו של שגיא שלחתי את המכשיר על כל חלקיו בחזרה ל"סייל שופ" (הכל לים). בתוך פחות משבוע מהיום שבו שלחתחי את המכשיר בחזרה, קיבלתי לביתי בצ'ק את כל כספי בחזרה.
מוצר:
מברשת שיניים חשמלית
שם:
vera
תאריך:
12/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר כושר אליפטיקל, לאחר אמון ראשון התברר שהוא חורק בצורה מחרידה ( אפילו לא שומעים טלויזיה!) פניתי לספק שנותן אחריות (אביר ספורט), שנתן לי שירות על הפנים - בסוף תואם לי טכנאי בשעות שלא נוחות לי,ואף איחר בכמה שעות טובות. הבעיה לא ניפטרה, פניתי שוב לספק,שהציע לי לשלוח טכנאי שוב בשעות שכולנו עובדים בהם... הסברתי שקיבלתי מראש מוצר פגום ושטכנאי לא פטר את הבעיה, כנראה צריך להחליף אותו...קילתי תשובה - אנחנו לא מחליפים, מתקנים! אני לא מבינה למה לתקן דבר שהוא חדש!? הוא אמור להיות תקין מהתחלה!!! פניתי לסייל שופ אם אותה בקשה - תחליפו או באו נבטל את העסקה. להפתעתי גם כאן הסבירו לי שאם ארצה לבטל אאלץ להחזיר את המכשיר בעצמי ( מבאר שבע לתל אביב!!!) והתחילו להבטיח לי שיחזרו אלי בנושא לאחר בדיקה. שלוש פעמים התקשרתי וקיבלתי תשובה שיחזרו אלי. בפעם השלישית דיברתי עם גברת חוצפנית במיוחד. שהסבירה לי שאני לא צריכה(!!!) לקבל הכל בשליליות! כאילו זה לא אני בזבזתי סכום גדול של כסף על פארש ואין סוף טלפונים, זמן, שעות עבודה ועצבים! אחרי יומיים יצר איתי קשר נציג של סיטי ספורט בשם רונן, שכבר היה נחמד אלי, יצר קשר עם אביר ספורט בשבילי ובעזרתו תואם לי טכנאי בשעות נורמליות. הבעיה בנתיים נפטרה. החנות סייל שופ סה"כ בסדר, אבל הספק שהם עובדים איתו (אביר ספורט) פשוט גועל נפש! מעכשיו תמיד אבדוק לפני הקניה האם זה הם נותנים את אחריות על המוצר.
מוצר:
מכשיר כושר metro
שם:
חוה
תאריך:
25/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השרות סה"כ בסדר רק הם לא התקשרו להודיע שיבוא השליח ובכלל לא הייתי בבית. הייתי צריכה לבוא במיוחד. באתרים אחרים מתקשרים אליך, מאשרים איתך את הקניה ומודיעים על תאריך הגעת השליח.
מוצר:
מזגן mega air
שם:
טלי
תאריך:
22/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה באתר נוחה. המוצר מסופק עם חברת צ'יטה משלוחים, שזו חברה שלדעתי מתחת לכל ביקורת. ראשית,לא עובדים אחרי 18:00 בערב. שנית, גם לא בימי ו'. כשלחצתי, אמרו ש"זה עולה יותר ולכן לא ניתן לתת שירות ביום ו'".
לאחר שאמרתי שאין ביכולתי לקבל בשעות הבוקר לעבודה, הנציגה אמרה לביתי אחרי 18:00. לא רק שלא קיבלתי, אף לא התקשרו.
יום למחרת הנציגה אמרה ש"זו שליחות יקרה יותר, לכן לא הגיעו".למה קובעים אחרי 18:00 אם לא ניתן???
בקיצור, חברה שחוסכת בחברת השליחויות זו לא חברה שכדאי לעשות איתה עסקים. עדיף לשלם עוד כמה ג'ובות ולקבל בשליחות נורמלית.
תגובת החנות:
לצערי ביקורת זאת מראה שיש מקרים שלא משנה מה נעשה כדי הלקוח יהיה מרוצה זה לא יעזור...
הלקוחה הזמינה את המוצר ביקשה מנציגת השירות את המוצר בדחיפות למרות שאנו מתחייבים ל- 14 ימי עסקים.
בעת ההזמנה הלקוחה בחרה משלוח באמצעות דואר רשום.
בגלל שהאתר סייל שופ "מגדיל ראש" וראה שללקוחה חשוב לקבל את המוצר קודם, הוחלט לשלוח את המוצר עם שליח ללא כל תשלום נוסף מצד הלקוח וזאת על מנת שיהיה בדחיפות המוצר כפי שהלקוחה ביקשה.
מבירור מול חברת המשלוחים כל נסיונות התיאום עם הלקוחה לקבל המוצר לא הצליחו, הלקוחה תמיד רצתה לקבל את המוצר בשעות לא סבירות לקבלת משלוחים, בחברות משלוחים יש שעות שהמוצרים מסופקים, כל הנסיונות לספק את המוצר בשעות העבודה לא הצליחו, יתרה מכך היינו צריכים לשנות את המשלוח לכתובת אחרת למקום עבודתה ולשלם שליחות נוספת.
אחרי כל המאמצים האלו עוד קיבלנו תגובה שלילית בזאפ..., וזאת עוד שלא עבר הזמן שהאתר מתחייב לאספקת המוצרים.
לסיכום: צר לנו שחרף כל המאמצים של האתר שהלקוחה תהיה מרוצה , ולמרות שעשה מעל ומעבר וככל שביכולתו הלקוחה החליטה לרשום ביקורת זאת
מוצר:
מגהץ קיטור SS465
שם:
בוריס
תאריך:
17/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יחס טוב,שירות מהיר ואמין מצאתי את המוצר לא דרך זאפ בחיפוס חופשי בגוגל בכל החנויות ניגמרו ברכות אינטקס וחבל שלא מופיעה סייל שוף מומלץ מאוד
מוצר:
בריכה 56996
שם:
אדי
תאריך:
07/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מתחת לכל ביקורת . לא רק שהמוצר לא הגיע בזמן !!!! וכהמוצר לא הגיע אחרי שבועיים ביקשתי לבטל את ההזמנה, הם איימו עלי שהם יחייבו אותי ב5 אחוז סך ההזמנה (בחור שבשם שגיא) זוהי עבירה בוטהת כם אחרי שקנית מוצר מותר לך לבטל וקבל את כספך בחזרה. ורמה נחותה של שירות לקוחות (לבוא בגישה כזאת ללקוח) לא להתעסק עם החנות הזאת !!!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 24.6.10 על רמקולים של חברת BOSE זמן האספקה הינו 14 ימי עסקים שהם כ- 3 שבועות בפועל.
לאחר כשבוע הלקוח התקשר ואמר שהוא צריך את הרמקולים דחוף הסברנו לו כי במהלך השבוע נקבל את הרמקולים ונוציא למשלוח , אך הלקוח סירב להמתין בטענה "בגלל יום הולדת של חברו" ולכן דרש לבטל את העסקה מיוזמתו!. נאמר לו שאנו עדיין עומדים בזמני ההספקה ולכן יחויב בדמי ביטול ע"פ 5% חוק הגנת הצרכן .
לטענת הלקוח ואני מצטט "זוהי עבירה" מעניין שחוק הגנת הצרכן ואמון הציבור חושבים אחרת.
יש חוקים במדינת ישראל למקרים אלו , ואנו פועלים ע"פ חוקים אלו.
רוב החוקים הם לטובת הלקוח, ויש מספר חוקים שהם לטובת העסק ובמקרה הזה הם לטובת העסק, כמו שאנו ממלאים את החוקים שהם לטובת הלקוח ככה אנו ממלאים את החוקים שלטובת העסק, ללא הבדל אלה כצורת עבודה ע"פ החוק.
כמו כן למיותר לציין שגם אנחנו חויבנו בדמי ביטול עבור רמקולים מיוחדים אלה! ואין שום סיבה שהלקוח לא יישא בתשלום זה בדיוק כפי שהאתר שילם!
מוצר:
רמקולים למחשב סט רמקולים למחשב COMPANION 3ll BOSE
שם:
טלי
תאריך:
29/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מוצרי ספורט בסיילשופ!
רכשתי מתנה לאחינית שלי קורקינט 3 גלגלים מדגם סטריטר. המשלוח הגיע למחרת (!), אבל עם קורקינט מדגם אחר... בפניה לסייל שופ הפנו אותי באדיבות לספק שממנו מתבצעת הרכישה בתכל'ס: סיטי ספורט. רון מסיטי ספורט היה כבר הרבה פחות אדיב, והסביר לי שאני מתבלבלת וזה שקיבלתי דגם אחר ממה שהזמנתי זה בסדר. התקשרתי שוב לסייל שופ. הם כנראה נזפו בספק, והוא הבטיח לאסוף את הקורקינט ששלח, ולשלוח במקומו את הדגם שהזמנתי. כעבור מספר ימים אכן אספו את מה שנשלח, אבל עדיין לא שלחו את מה שהוזמן. אחרי 3 שבועות, ואין סוף שיחות עם רון התייאשתי וביטלתי את ההזמנה. לסיכום - סייל שופ היו בסדר, אבל ספק מוצרי הספורט שלהם לא...
תגובת החנות:
חברת סיילשופ מתנצלת על הטעות שקרתה ולוקחת את מלוא האחריות והציעה ללקוחה פיצוי על עוגמת הנפש.
לאחר בירור מעמיק של המקרה הספק נינזף וחברת סיילשופ תשקול את המשך פעילותיה מול חברת סיטי ספורט.
מוצר:
קורקינט 3 גלגלים
שם:
עמי
תאריך:
23/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בקלות בעקבות חוו"ד חיוביות על המוצר. לאחר שבועיים , שהמוצר כבר היה אמור להגיע, קיבלתי טלפון מ saleshop על כך שליבואן את הפריט במלאי. אז לה משכתם אותי שבועיים ? לא יכלתם לבדוק יום אחרי ההזמנה שלי האם יש במלאי???? במקום לחכות עד שהיבואן יביא את כל מה שהזמנתם ותגלו שהמוצר שלי חסר... ההצעה של אותו מנהל היתה להביא לי מוצר חלופי , בדקתי חוו"ד על המוצר והיו גרועות . התעקשתי שישיג את המוצר שהזמנתי ממקור אחר הרי הם לא היחידים שמוכרים אותו. הוא מבחינתו לא היה מוכן לנסות להשיג לי את המוצר ופשוט חתר לכיוון של לבטל את ההזמנה. לשיקולכם האם להזמין מהם ולהיות בספק האם תקבלו מוצר שדי פשוט להשיג אותו...
תגובת החנות:
ההזמנה בוצעה בתאריך 17.5.10 ובאותו היום הזמנו את המוצר מהיבואן המילטון לאחר כשבוע שראינו שהמוצר לא הגיע למלאי שלנו התקשרנו ליבואן המילטון ולאחר ברור איתם הוסבר לנו שהמוצר אזל מהמלאי וגם לא יהיה בעתיד.
הלקוח עודכן לאחר שבוע כ 5 ימי עסקים אחרי תאריך ההזמנה מקורית. פרק זמן סביר בהחלט. החברה התנצלה והציעה לקנות ללקוח את המוצר מחנויות אחרות שיש להם במלאי אך היחידים שמכרו את המוצר הם חנות תוכי שגם להם לא היה את המוצר במלאי. הוצע ללקוח שימצא כל חנות שיש בה את המוצר ואנחנו נשלם את המחיר גם אם יהיה יותר גבוה אך הלקוח לא רצה לחפש מקומות אחרים וביקש דגם אחר דומה למוצר שהזמין. הוצע ללקוח דגם אחר של חברת גולד ליין בהנחה של 50% אך הלקוח לא רצה לקנות מוצר זה.
מוצר:
אמבט עיסוי לרגליים BH5613
שם:
אורח
תאריך:
10/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר. מרגע שיחת הטלפון הראשונה הסבירו ןדאגו שאבין מה ההבדלים בין הדגמים באמת יחס מצויין, מחיר הכי טוב ברשת והמשלוח סופר מהיר פשוט לא יאמן התחייבו עד שבוע וחצי והגיע אחרי יומיים פשוט מדהים.
מוצר:
גריל גז מגה שף 3
שם:
שירלי
תאריך:
07/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה לא הייתה נעימה כלל. ההזמנה הגיעה אחרי שבועיים וחצי!- החברה טענה שלא עברו עדיין 14 ימי עסקים וזה אולי נכון, אך יש מספיק אתרים שכבר הזמנתי מהם בעבר שמספקים תוך יומיים- שלושה אז למה להזמין מאתר שמשתמש בכל 14 ימי העבודה שלו?? בנוסף, עד שהגיעה הסחורה, התברר שיש טעות במשלוח ולא הגיע המוצר הנכון! לאחר ברור עם החברה, התברר שהמוצר הנכון, שאותו הזמנתי- לא קיים כלל במלאי...
מוצר:
קומקומים
שם:
מוטי ורומי
תאריך:
07/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי להורי את מכונת הכביסה מסוג סמסונג לפני כחודש, הפנל בעברית המכונה עובדת מעולה ... קיבולת ענקית 8 קילוגרם!! אימי הייתה רגילה לעבוד עם מכונה של 5 קילוגרם נוצר שיפור עצום בחיסכון של הכביסות במהלך השבוע עם הקיבולת הענקית במכונה החדשה.
יש לשים לב למידות בעת הרכישה, מניסיון עדיף לגבי העומק של המכונה להכניס בחישוב תוספת של 5 ס"מ אחורה ו 5 ס"מ קדימה כדי שלא יהיו בעיות של מקום וכדי שיהיה אוורור טוב מאחורה.
מוצר:
מכונת כביסה WF8800LSV
שם:
עליזה
תאריך:
06/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי רדיו שעון מעורר ומצאתי ב199 ש"ח אחד עם אפשרות להתעורר עם תקליטור.
כתוב אספקה תוך 14 ימי עבודה אבל תוך כמה שעות מביצוע ההזמנה קיבלתי אישור שיש במלאי וזה נשלח בדואר אם מספר חבילה. לקח זמן עד שיכולתי לעשות מעקב באתר של הדואר וכשפניתי טלפונית לsaleshop הטלפנית בדקה את הענין ואמרה לי שזה לוקח יומיים עד שזה נקלט במחשב של הדואר.
קיבלתי את המוצר בדואר תוך 3 ימים מביצוע ההזמנה.... שירות מצויין.
מוצר:
רדיו שעון מעורר +דיסק CA-204
שם:
Eli
תאריך:
05/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הופתעתי לטובה הן משירות הלקוחות והמענה לכל השאלות לגבי המוצר והאחריות והן ממהירות האספקה. המחשב הגיע אחרי יומיים עם שליח עד הבית. גורם נוסף לשביעות רצון היה המחיר שהיה נמוך משמעותית מספקים אחרים.