רכשתי dyson v11 absolute לפני כחודש. לפני שבועיים הפסיק לעבוד. בנסיון התקשרות לשרות היתה קלטה טלפונית שלא עובדים בחג. היום כל הטלפונים מנותקים... מה עושים?
תגובת החנות:
שלום אילן, אנחנו לא עובדים בחוה"מ. נכון לכרגע יש לנו תקלה זמנית בקווים, ומטפלים לתיקונה בהקדם אתה מוזמן לפנות לשירות שלנו בווצאפ 0523803724 שם תקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתך
מוצר:
dyson v11 absolute
שם:
Vered
תאריך:
24/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה וחצי קניתי שואב אבק דייסון מחברת מ. ברוכים לפני שבועיים הדייסון הפסיק לעבוד. התקשרתי אליהם ותוך יומיים באו לאסוף לי את הדייסון מהבית. במהירות הם טיפלו בתקלה והחזירו לי את השואב אבק הבייתה בלי שום בעיות, בלי שום עבודה בעיניים, בלי שום הפתעות במחיר, בעלות, כלום... שירות כזה בחיים אבל בחיים לא קיבלתי בארץ!!! ממליצה עליהם ובגדול!!!
מוצר:
V10absolute
שם:
אילן
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו קיטורית של קרשר מוצר גרמני איכותי מחברת מ. ברוכים. המוצר היה טוסב ובמחיר מעט יותר זול מהמתחרים.
לאחר שנה, בדיוק לפני פסח ותחילת הקורונה, המכשיר הפסיק לפעול.
ברוכים היו סגורים לרגל המצב
מיד שחזרו לעבודה, הם שלחו שליח לאסוף את המכשיר ולאחר מס' ימים הודיעו לי שהמכשיר לא ניתן לתיקון והם ישלחו מכשיר חדש במקומו כולל מסנן וחלקים נוספים
שירות כזה לא קיבלתי בארץ!
מוצר:
SC3 KARCHER
שם:
Ami
תאריך:
30/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק של דייסון V11 ובמקום, קיבלתי סט סירים של טפאל. לא רק שאין עם מי לדבר, הם גם השאירו מענה קולי שלא יהיו נגישים עד לאחר פסח, ולא רק שנגרמה לי עוגמת נפש, גם אין שירות לקוחות, או מישהו שיהיה אפשר לדבר איתו כדי שיקחו את המשלוח.
תגובת החנות:
שלום עמי מה מס' הטלפון שלך? ע"מ שנוכל לטפל בעניינך בהקדם לחילופין אתה יכול לשלוח מייל ל [email protected] ונחזור אליך
מוצר:
שואב אבק דייסון V11
שם:
aurit
תאריך:
27/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקסר קיצנאיד מתצוגה, הגיע בשליח עד הבית בצורה חלקה ומהירה ועובד בסדר גמור. תודה
מוצר:
קיצן אייד 175
שם:
Moshik
תאריך:
13/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לצערי החוויה שלי רעה מאוד, רכשתי דייסון V11 אבסולוט ושילמתי עבור אספקה מהירה תוך 7 ימי עסקים, המוצר לא הגיע בזמן, כאשר התקשרתי לראשונה לברר הם טענו כי יש להם שבועיים לספק את המוצר (למרות שרשום במפורש 7 ימי עסקים) והחלטתי לחכות בסבלנות. לבסוף התקשרו אליי לתאם משלוח מספר ימים אחרי הדדליין, המשלוח תואם לשעות הבוקר 9:00-11:30, לאחר שהשליח לא הגיע התקשרתי לברר ונטען כי לא תפסו אותי (לא כל כך עניין אותם שטענתי שאף אחד לא יצר איתי קשר), לאחר בירור נמצא כי המספר שלי אצל השליח היה שגוי (דבר מאוד מפתיע שכן יום לפני כן תיאמו איתי את השליח על ידיי שיחה למספר הטלפון הנכון), אמרו לי שהעניין סודר ושהשליח ייצור איתי קשר (שזה לא באחריות שלהם אלא של חברת השליחויות דבר מפתיע שכן אני לא שוכר שרכשתי את המוצר מחברתהשליחויות ומבחינתי הם אחראים שהמוצר יגיע אליי) ומאז נעלמו עקבותיו.
גם אם המוצר יגיע עוד היום אני לא ממליץ לרכוש מספק זה בעתיד, אני בטוח לא אעשה זאת.
מוצר:
דייסון V11 אבסולוט
שם:
galgof
תאריך:
11/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר, לא זמינים, בלנדר סטיק בראון ששלחתי לתיקון היה בן ערובה אצלם שלושה וחצי שבועות ובסוף הודיעו שהם לא יכולים לתקן אותו על אף האחריות. רדפתי אחריהם שבועיים, תת שירות.
מוצר:
Braun MQ735
שם:
סמואל
תאריך:
29/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, משלוח מהיר, מחירים הוגנים, המוצר הגיע עם חוברת בעברית שהם הכינו במיוחד. אקנה מהם שוב.
מוצר:
Karcher SC3
שם:
Artem
תאריך:
09/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה דרך אתר הייתה מהירה ונוחה. שירות מעולה המכשיר הגיע בזמן. מחיר טוב! תודה רבה
מוצר:
ערכת ניקוי בקיטור Karcher SC3 EASYFIX
שם:
itayzac89
תאריך:
26/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
תחפשו אותם לקבל שירות כשיש תקלה ולא תמצאו. תקלה בבטריה של שואב אבק דייסון v8 animal, אמרו שישלחו שליח לקחת לתיקון תוך יומיים, לא שלחו. בוואטסאפ הם מתחמקים, לאימייל הם לא עונים. וכן, אפשר להתקשר רק מ 9:00 עד 14:00 כשהם תפוסים רוב הזמן.
מוצר:
dyson v8 animal
שם:
אתי ויוני
תאריך:
16/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
דייסון 8 אבסולוט , נרכש לפני פחות משנה, אחריות מ.ברוכים לשלוש שנים. בפועל המברשת העיקרית לא מסתובבת, פניתי לשרות לקוחות ומהם נמסר ש"אביזרים נילווים אינם נכללים באחריות" ????? כל הדייסון זה אביזרים נילווים, חלקים שאמורים לעבוד ולא להתקלקל כל כך מהר. אז לידיעתכם האחריות של מ.ברוכים לא באמת אחריות ואל תקנו אף מוצר שהם נותנים עליו "כאילו אחריות "
מוצר:
דייסון V8
שם:
יובל
תאריך:
02/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בקניה הכל בסדר, הבעיה מתחילה שצריך אחריות. בטלפון אף אחד לא עונה, כך גם בשירות לקוחות ובמייל. בקיצור אין עם מי לדבר. לא ממליץ לקנות, כיוון שלמרות שמובטחות 3 שנות אחריות, בפועל אחרי ששלמת אתה לבד...
מוצר:
דייסון V10 animal
שם:
li
תאריך:
20/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אם הכסף שלכם חשוב לכם אזתעשו לעצמכם טובה ותקנו במקום אחר. השירות על הפנים, צריך לרדוף אחריהם בכדי לקבל תשובות, וגם אז מזלזלים בך ומורחים אותך ומעוניינים רק בכסף שלך. ולגבי האחריות: מסתבר שאין דבר כזה אצלם. רכשתי מכונת תספורת שהפסיקה לעבוד אחרי חודשיים ונאמר לי שהאחריות לא מכסה מקרים של חדירת מים, אפילו שרק השתמשנו במכונה על שיער לח. נאלצתי לשלם מאות שקלים על התיקון בלית ברירה. מדהים שיממה אחרי ששילמתי על התיקון אז קיבלתי את המכונה בדואר מהיר, ברגע שקיבלו את הכסף המיוחל שלהם אז הכל רץ במהירות. חבל ועצוב שיש מקומות שזה השירות שהם נותנים.
תגובת החנות:
אכן אין אחריות על כניסת מים למכשיר חשמלי לכן התיקון הוא בתשלום ולא במסגרת האחריות אנו עושים את מירב המאמצים ע"מ לתת שירות מהיר ויעיל ללקוחות שלנו חבל ועצוב שגם על משלוח מהיר הלקוח בוחר להתלונן לו היה ניתן לצרף תמונות המכשיר של הלקוח היה קל יותר להמחיש את המקרה הנ"ל
מוצר:
מכונת תספורת
שם:
sefialtalat
תאריך:
02/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
פשוט טעות מרה לקנות שם. קנינו דייסון 10 במיטב כספנו והחל המרכזי לא שאב, בתמימות ביקשנומרק שיחליפו לנו את החלק ישר קיבלנו יחס מזעזע ותשובה אטומה ומובנית שהבטוח אינו מכסה חלקים, למרות שקיבלנו אותם פגומים. פעם ראשונה ואחרונה שארכוש משם!
מוצר:
דייסון 10
שם:
Aviv
תאריך:
25/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הסוללה בדייסון V8 נגמרה אחרי כמעט שנתיים של שימוש. בשירות הטלפוני של מ.ברוכים הדריכו אותי איך לבדוק את הבעיה ואז הציעו לשלוח אלי סוללה, תוך 5 ימי עסקים. בפועל, הגיעה עם שליח עד הבית תוך יום, עם הוראות החלפה וברגים חדשים. הדייסון עובד כמו חדש. שירות מהיר, יעיל ומקצועי. תודה!
מוצר:
דייסון V8
שם:
raphael
תאריך:
04/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
וואו, פשוט וואו, הרבה זמן חיכיתי למחיר טוב של שואב האבק של שיואמי ואפילו חיפשתי מישהו שנוסע לאילת כדי לקנות ללא מע"מ והחנות הזו מכרה לי את השואב במחיר יותר נמוך מאילת, לא זו בלבד אלא שיום וחצי אחרי שהזמנתי, ההזמנה כבר חיכתה לי ב box (החנות במעלה אדומים ואני גר בנתניה), שאפו לחנות הזו.
מוצר:
שואב אבק ידני - דגם Jimmy JV51
שם:
גיל
תאריך:
01/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא מרוצה מהשרות. אני אחד שמאמין שדווקא הטעויות הקטנות עושות את ההבדל, ואפשר היה להמנע מהן. השואב שהזמנתי הגיע לידי רק אחרי שבוע וגם זה ביוזמתי בגלל שהם כתבו טלפון לא נכון. חווית השרות שלי נפגעה מאוד כי מאוד חיכיתי למוצר והייתי צריך להתקשר אליהם. אם הייתי ממשיך לחכות חודש גם לא הייתי מקבל הודעה כי הטלפון היה פשוט לא נכון. לא מקצועי ולא רציני. חובבני. ראוי היה לשלוח גם מייל. הטלת אחריות עלך פדקס לא מקובלת עלי, הזמנתי מוצא מהחנות הזו וזה באחריותנ הבלעדית.סמס לא הגיע והמוצר מחכה בחנות BOXIT לחינם 6 ימים. אמאזון יאכלו לחתיכות חנות שלא מקפידה ובודקת שאין טעות במספרי טלפון. כזה דבר לא אמור לקרות.
תגובת החנות:
היי גיל,
אנחנו מוציאים מדי יום מאות חבילות ללקוחות שרובן הגדול מגיע ללקוח יום אחרי שביצע הזמנה לצערנו, במשלוח שלך היתה טעות עם מס' הטלפון ולכן לא הגיע אליך SMS שהמוצר הגיע לחנות אנחנו מתשתדלים לתת את המקסימום בשירות אך לצערנו אין ביכולתנו לעקוב אחרי מאות משלוחים שיוצאים ללקוחות מדי יום
בסופו של דבר יצרת קשר, קיבלת מענה לפניתך וצר לנו על חוות הדעת השלילית כ"כ בעקבות טעות אנוש מקווים שתהנה מהמוצר, תתחדש. צוות נוקאאוט
מוצר:
JIMMY JV51 שואב
שם:
Zehavit Ziv Ben Moshe
תאריך:
01/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האינטרנט מחבת ווק בקוטר 28 סמ בטעות קיבלתי בקוטר 26 סמ פניתי לשורות לקוחות והודעתי על הטעות במשלוח מיד הציעו לי להחליף הווק ולשלוח אלי עם שליח עד הבית ואכן כך עשו תוף מס ימים עלי לציין כי מזמן לא קיבלתי כזה שירות אדיב ואמפטי המשיכו כך וכן ירבו לקוחות מרוצים ושוב תודה
מוצר:
ווק 28 סמ
שם:
אהרן
תאריך:
29/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מעולה !!! שרות מדהים. ענייני ומהיר. התקשרו אלי לתאם אספקה מיד לאחר ההזמנה. המוצר הגיע עם שליח למחרת. מסודר. חשבונית מסודרת בפנים ממליץ בחום!!!
מוצר:
רסיבר 7.2 ערוצים Denon AVRX1400H
שם:
AVI
תאריך:
28/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט דייסון V10. הגיע תוך יומייים עם שליח עד הבית. לא היו שום בעיות. בעניין אחריות שלגביה היו תלונות, אין לי מה לומר. מקווה שלא אזדקק לה.
מוצר:
דייסון V10
שם:
יצחק
תאריך:
25/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ממ ברוכים בלנדר נינג'ה דרך האינטרנט מחיר מצויין המכשיר הגיע תוך שלושה ימים . שרות טל' לשאלותי היה מצויין ונענתי בצורה טובה . תודה לכם.
מוצר:
נינג'ה bl642
שם:
Ilan
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היגע סופר מהיר לאחר יום . הרסיבר הגיע עם פגמים ונשלחה הודעה באתר וחזרו אליי באותו היום. התנצלו ושלחו מוצר זהה שוב שהגיע גם מהר מאוד אפילו עם פיצוי קטן בדמות תיק קטן לחדר כושר . פתחתי את המוצר והתקנת מרוצה מאוד . כמובן ציין שהמחיר שקניתי היה הכי זול ברשת . ממליץ ובטוח ארכוש שם שוב .
מוצר:
denon avr x4400h
שם:
Doron
תאריך:
24/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מחודש הגיע עם שריטות ולא כמתואר הזמנתי מכונת גילוח 'מחודשת' באמצ' אתר וואלא שופס ברור לי מראש שמוצר מחודש זה מוצר שנקנה ע"י לקוח בחו"ל והוחזר למוכר ללא שימוש !!! ונארז מחדש הפריט שקבלתי הגיע עם המון שריטות לשאלתי, ענו לי באתר וואלא שהמוצר הוחזר לאחר שימוש של לקוח !!! כמו מוצר יד שניה וזה לא מה שכתוב באתר . חשוב לציין שאני קונה רוכש מעת לעת מוצרי אלקטרוניקה מחודשים בטח ובטח לא מוצרי טיפוח והגיינה מה חושב לעצמו המוכר מ. ברוכים שמציע מוצר כזה ולא כותב בצורה ברורה שהמוצר עשה שימוש מלא אצל לקוח ברמה של שריטות וברמה נמוכה יותר מ יד 2 ..
פשוט בושה ציפיתי להרבה הרבה יותר מכם
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר בידיעה שהמוצר מחודש. שוחח עימנו וביקש להחזיר. אישרנו זאת, וברגע שהמוצר יוחזר אנו נזכה אותו בזיכוי מלא - והלקוח עודכן על כך. מדוע בחר הלקוח לפגוע בשמנו הטוב?!
חשוב לציין כי חברתנו מוכרת אלפי מכונות גילוח חדשות ומחודשות (ובפרט מכונה זו) ומעולם לא התקבלה תלונה שכזו.
ושוב לכשתגיע המכונה תתבצע בדיקה.
אנו עושים מאמצים רבים על מנת לשמור על קהל לקוחותינו ולשרתם נאמנה!!
שבוע טוב צוות מ. ברוכים
מוצר:
מכונת גילוח מבית פיליפס דגם - S5570 נטענת
שם:
חרות
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיקסר נינג'ה שהגיע מהר מאוד, מוצר חדש ובדיוק כמו שהזמנתי. החיסרון היחיד הוא שהמוצר מגיע לBOXIT ולא משלוח עד הבית (בניגוד למה שרשום כאשר מבצעים את ההזמנה). חוץ מזה אני מאוד מרוצה מהשירות המהיר והמדוייק ואזמין בעתיד שוב מהאתר
מוצר:
מיקסר נינג'ה
שם:
טלי
תאריך:
23/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מנורות מיוחדות לשבת. לאחר ההזמנה יצרו איתי קשר טלפוני כדי להשלים את פרטי הרכישה ותוך 3ימים ההזמנה הייתה אצלי