קיבלתי שירות מהחברה במסגרת אחריות על מכשיר דייסון, המוצר נאסף לתיקון כיומיים לאחר יצירת הקשר הראשוני ולאחר התיקון הוחזר אליי עם שליח עד הבית. התיקון היה מהיר ויעיל וכל ההתנהלות מולם הייתה נוחה ושירותית מאוד. בהחלט ממליצה!!
מוצר:
דייסון v12
שם:
shiralidani6400
תאריך:
06/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כנותני אחריות - הם על הפנים. רכשתי מהם מיקסר של חברת ״קנווד״, אחד החלקים הגיע שבור עוד לפני שהשמשנו בכלל במיקסר. כמובן שתעודת האחריות לא כוללת שברים ואנחנו נצטרך להוסיף עוד כסף ולקנות חלק חדש. מאכזבים מאוד
מוצר:
מיקסר kmix
שם:
okedri
תאריך:
16/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. עיכוב במשלוח ואין עם מי לדבר! נשלח כבר 3 פעמים לכתובת שגויה ואף אחד לא עונה
מוצר:
שואב אבק שארק נטען iz201eu
שם:
ized052
תאריך:
30/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מ. ברוכים עם שירות מזעזע במיוחדדד
קניתי מעבד מזון בראון והם כנותני אחריות פניתי אליהם שלאחר חצי שנה המכשיר לא עובד. שליח אסף את זה ממני והביא את זה למעבדה. לאחר כמה ימים אני מקבל הודעה שהתגלו מים בפנים המנוע ולכן אין אחריות כי 'כתוב באחריות שאסור לעבוד בסביבת מים' . אוקיי בדקתי והשבתי להם 1. שלא מוזכר שמץ של דרישה כזאת לא בתעודת אחריות ולא בחוברת הנלוות 2. גם זה לא הגיוני שמעבד מזון לא יעבוד בסביבת מים 3. שאני אישית משתמש בזהירות ולא בסביבת מים אז מניין להם לקבוע שזה עבד בסביבת מים... ודבר אחרון ממתי שעובדים בסביבת מים ("סביבת מים" מי שישמע....) אמור להיכנס לתוך מנוע בתוך תוכו מים??? כל הטיעונים האלה לא עזרו ורק ענו תשובות ביחס קריר, רובוטי, וחסר אנושיות
תגובת החנות:
שלום ראשית, צר לנו שזאת החויה שלך. אנו עושים כמיטב יכולתנו ע"מ לתת את השירות הטוב ביותר לאחר שפנית אלינו שלחנו שליח שיאסוף את המוצר במסגרת השירות שלנו ללקוח לאחר בדיקת הטכנאי התגלה כי במנוע המכשיר הצטברו נוזלים. דבר זה אינו נכלל באחריות שכן רשום במפורש בהוראות ובתעודת האחריות כי אין להשתמש במכשיר בסביבת מים. לצערנו שימוש במכשיר בניגוד להוראות ההפעלה מסיר את האחריות מהמכשיר. הוצע ללקוח לתקן את המכשיר בתשלום אך זה סירב. אנו עושים את מירב המאמצים ע"מ לצור ללקוח חוית שירות טובה אך אין ביכולתנו לתקן במסגרת האחריות תקלות שנגרמות משימוש לא תקין במכשיר. חבל שהלקוח עושה שימוש לרעה בפלטפורמה זו להכפיש את שמנו הטוב שכן הוא קיבל מענה מקצועי ומהיר במיוחד אך התשובה לא לשביעות רצונו.
מוצר:
מעבד מזון
שם:
מורן
תאריך:
20/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מגהץ טפאל דרך סופרפארם וקיבלתי מגהץ מלא באבק, בקופסא פתוחה. ממש ביזיון. לא מצליחה להשיג את החברה טלפונית בשביל לקבל החזר. נתקעתי עם מגהץ מקולקל, במחיר מלא!
תגובת החנות:
שלום לאחר בדיקה , לא קיבלנו שום פנייה מהלקוחה יצרנו קשר עם הלקוחה ובשיחה התברר שהלקוחה שלחה פניות לכתובת מייל לא תקינה אנחנו עומדים בקשר עם הלקוחה ומטפלים בה
מוצר:
tefal fv6872
שם:
oznehoray
תאריך:
10/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת קפה של נספרסו מהחברה, לאחר חודשיים של שימוש התחילה לטפטף, שלחתי לתיקון בחברה ואחרי שלושה ימים חזרה אליי במשלוח לבית. למחרת ראיתי שהמכונה ממשיכה לטפטף, דיברתי עם החברה והם הביאו לי מכונה חדשה לגמרי! החברה עומדת באחריות ודואגת ללקוח! שירות מעולה.
מוצר:
Nespresso vertuo
שם:
אלעזר שלום
תאריך:
28/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היי רכשתי דרכם שואב אבק תעשייתי של חברת קרצ׳ר לאחר תקופה כמדומני שנה, שבו השואב אבק כנראה התקלקל.
המוצר היה עדיין באחריות חייגתי. הם באו לקחו אספו סידרו בלי לשאול שאלות מיותרות בלי לבלבל את המוח באמת עושים את העבודה גמו שצריך. ושירות יוצא מן הכלל קצר וקולע.
מוצר:
שואב אבק תעשייתי של קרצר
שם:
yaniv
תאריך:
07/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת קפה- המוצר הגיע תקול החברה מסרבת לתקן אותו, יחס מזעזע מצד שירות הלקוחות
מעולם לא חוויתי חוויה כזאת שלילית כלקוח
תגובת החנות:
שלום יניב פתחנו לך איסוף בתאריך 2.5 כפי שאמרת, לא היית זמין כחודש. ורק ב4.6 יצרת קשר המכשיר נאסף באריזה פתוחה ולא ארוז כמו שצריך (כפי שביקשנו וציינו) המכשיר כרגע נמצא במעבדה בבדיקה ועדין לא עדכנו אותך אם צריך לתקן ומה. חבל להחליט על דעת עצמך שהחברה מסרבת לתקן.
מוצר:
מכונת קפה
שם:
linda
תאריך:
08/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצוין. השעון נמסר כל כך מהר והשעון הוא בדיוק מה שחיפשתי. למעשה, הזמנתי אחד לילדים שלי לפני כמה ימים!
מוצר:
Kosher Clock
שם:
דוד
תאריך:
16/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני למעלה משנה שואב אבק דייסון v10 והמכשיר הפסיק לעבוד. פניתי לשירות הלקוחות והתמיכה הטכנית של מ.ברוכים, לא מצאתי את תעודת האחריות רק את החשבונית, מיד סייעו לי, אישרו כי המכשיר באחריותם, תיאמו איסוף המכשיר מביתי - באמת רמת שירות גבוהה ותענוג לדעת שיש גורם רציני גם אחרי המכירה.
מוצר:
Dayson V10 motorhead
שם:
ayala2903
תאריך:
03/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי במעבדת התיקונים במישור אדומים משם רכשתי 2 דייסונים. קיבלתי שירות מעולה מקסים מהיר ומקצועי ביותר. הבנות לינוי עינבר וצופיה פשוט מדהימות ונסיכות. כל כך אדיבות ושירותיות. ממני הם מקבלים לא 5 כוכבים אלא 100 כוכבים!! הרבה מאוד בעלי עסק צריכים ללמוד מהם איך נותנים שירות!!!
מוצר:
דייסון v10
שם:
Moi
תאריך:
30/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר והוא תקול. החברה מסרבת לקחת על זה אחריות וטוענת שהמכשיר תקין (בלי שהשתמשו בו בכלל וסתם הדגימו על חתיכת קרטון - הזוי למדי)
תגובת החנות:
אחרי בדיקת מעבדה- גוף המכשיר תקין לחלוטין מטבע הדברים ראש הפינצטות הינו דבר שמתבלה עם השימוש המכשיר נרכש לפני כחצי שנה לגבי הדגמה על קרטון- עפ"י הוראות משרד הבריאות אנו לא יכולים להדגים על הגוף מוצר הגייני
מוצר:
Braun Silk Epil 7/860
שם:
Yaniv
תאריך:
29/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות ממש מעולה , לא מובן מאליו, ישר חזרו אלי ונתנו לי הרגשה שיש על מי לסמוך, בהחלט ממליץ
מוצר:
DysonV10
שם:
amosnaim2626
תאריך:
28/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שואב דייסון ב 02/2019 ושבוע שעבר לא עבד יצרנו קשר ביום רביעי 20/10 גם ענו מהר ,ניסו לבדוק מה הבעיה וברגע שהבינו שזאת תקלה שדורשת תיקון דאגו כבר למחורת יום חמישי לשליח מטעמם שלקח את המכשיר והיום בדיוק שבוע אחרי המכשיר חזר אלינו תקין,יש לציין שקיבלנו הודעה מקדימה שהמכשיר תוקן ויוצא עם שליח אלינו. באמת כל הכבוד זה נקרא שרות מעולה עם המון אכפתיות ורצון טוב לעזור
מוצר:
V10 absolute
שם:
busharyravit
תאריך:
21/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מדהימים, ממש ריגשו אותי בטיפול והמענה המהיר! רכשתי רמקול בלוטוס שהפסיק לעבוד, יצרתי קשר והם ענו מייד, זמינים גם בוואטספ, כשדיברנו האחריות בדיוק הסתיימה אבל הם עדיין נתנו שירות מעולה בלי לברוח וזה ממש ריגש אותי. מודה להם וממליצה מאד!
מוצר:
Jbl go רמקול בלוטוס
שם:
odi12566
תאריך:
12/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת גילוח. כעבור זמן קצר היא הפסיקה לעבוד. התחילה סאגה של טלפונים וווצאפים שבמהלכה המכונה היתה אצלם חמש פעמים! ובכל פעם חזרה לא מתוקנת. התייאשתי מהם ומהמכונה (המאוד יקרה). ממליץ מאוד לא ליפול לידיים שלהם.
מוצר:
מכונת גילוח בראון 9280cc
שם:
Dalia Lauer
תאריך:
20/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים חוויתי שירות מעולה מפתיע מחדש שיש גם אפשרות כזו איסוף המוצר מהבית תיקונו והחזרתו כל הכבוד !!!!!
מוצר:
דייסון v10
שם:
daphnago51
תאריך:
12/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית שרות מדהימה!!! טיפול רציני אחראי ומסור. דוגמה ומופת לחברות אחרות. ממליצה בחום! כל הכבוד!
מוצר:
שואב אבק דייסון, אנימל 11
שם:
aranzr
תאריך:
09/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גרניק קרצר הלחץ ירד לאחר שימוש מועט של פעמים, המכשיר הוחלף לחדש, שירות מצויין והוגן!
מוצר:
קרצר k7 גרניק
שם:
Amos
תאריך:
23/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות יעיל מהיר והוגן. רכשתי מכונת גילוח שהתלקלה אחרי 4 שבועות. פניתי בוואטסאפ ואחרי יום קיבלתי מכונה חדשה באמצעות שליח עד הבית.
מוצר:
מכונת גילוח פיליפס
שם:
get2tali
תאריך:
15/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נהדר, אספקה מהירה, טיפלו מהר מאוד בתקלה שהייתה לנו באחד הסירים שהזמנו תוך שירותיות ואדיבות
מוצר:
סט סירים ומחבתות 12 חלקים סט סירים ומחבתות 12 חלקים Tefal בגימור שחור
שם:
gadi179
תאריך:
09/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב דייסון v11 דרך רשת ליאור יבואן מ.ברוכים. היתה לי תקלה בשואב ופניתי למ.ברוכים מאותו רגע חוויה כאזו לא חוויתי שירות פנמונלי יוצא מהרגיל מרגע הפניה ועד סיום טיפול יחס נדיר מיבואן שירות מסור אדיב הם יוצרים קשר איתך. ביקשתי שירות אקסטרא וקיבלתי אותו בחיוך . נדיר נדיר . אין ספק כזה שווה לקנות רק מוצרים שמ.ברוכים מייבא ונותן שירות יש אבא ואמא למוצרים. תודה
מוצר:
שואב דייסון v11
שם:
מלכה
תאריך:
27/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גיליתי את החנות אונליין של מ.ברוכים לפני שנתיים, ומאז אני קונה מנורת שבת רק אצלם! שירות, מחיר ואיכות ללא תחרות. המחיר הזול ברשת למוצר איכותי שמגיע עד הבית בזמן שיא, ארוז טוב ומכיל כל מה שצריך. ממליצה!
מוצר:
מנורה כשרה לשבת KOSHER LAMP משמשת גם כמנורת לילה מוצר מקורי היזהרו מחי
שם:
Lucy
תאריך:
22/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגבת של טפאל, לאחר כמה חודשים הוא התחיל לקצר. פניתי לשירות הלקוחות וקיבלתי מענה מהיר ואיכותי - שליח הגיע לקחת את המוצר ולאחר בדיקה של המכשיר הובהר לי שלא ניתן לתקן את התקלה ואקבל מכשיר חדש.
מוצר:
מגהץ קיטור אנכי Tefal
שם:
אורלי מטבעון
תאריך:
24/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת קפה לפני ארבעה חודשים. וגיליתי נזילה מתחתית המכונה , פניתי לשרות לקוחות לענבר ממ. ברוכים אשר נתנה לי יחס אישי, שרות מיקצועי, שרות אדיב והכל עם חיוך וסבלנות....אני מודה לענבר ולמ.ברוכים על השרות המסור מאין כמוהו