דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר • קונסולות משחק • מחשבים (תל קציר)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
חינם פלוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחינם פלוס ?
4.20
ציון ממוצע
15
חוות דעת בשנה האחרונה
255
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
1
3 חודשים אחרונים
5
0
2
6 חודשים אחרונים
8
0
2
שנה אחרונה
12
0
3
כל הזמן
194
1
60
נמצאו 255 חוות דעת גולשים על חינם פלוס
תמונת משתמש
שם:
eranma29
תאריך:
03/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך מחשב קעור של חברת AOC דרך האתר.
קיבלתי שרות מצויין ולעיניין.
התקשורת עם החנות הייתה מצוינת ולשלחו לי את המוצר במהירות עם שליח עד הבית.
אז תודה רבה לכם,כן ירבו כמותכם!!!
מוצר:
מסר מחשב גיימינג AOC דגם C24G2AE קעור
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
01/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה הכי גבוהה! טיפול אישי וחם, הזמנתי אייר טאג - חבילה של 4 בשיא הביקוש
מוצר:
AirTag
תמונת משתמש
שם:
Ilya
תאריך:
02/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה בחנות. המשלוח הסתבך ונאבד על ידי דואר ישראל (סורפייז סורפרייז).
נציג החנות שלח לי מחדש מוצר טוב יותר מאותה קטגוריה והיה איתי בקשר עד שקיבלתי את המוצר החלופי.

תודה רבה על העזרה, ממליץ בחום על החנות!
מוצר:
אוזניות ספורט סטריאו מדגם Chops מבית Skullcandy
תמונת משתמש
שם:
חוה ומ
תאריך:
19/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. הזמנתי מוצר הגיע פגום בלי ויכוחי סרק שלחו לי מוצר אחר. שירות אדיב ביותר קיבלתי מבחור בשם אורן
מוצר:
מגן מסך זכוכית 9h
תמונת משתמש
שם:
Alexander
תאריך:
28/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קרתה טעות בשליחת המוצר שקניתי, אך העניין סודר במהירות ויעילות בהתכתבות קצרה וקיבלתי את המוצר הנכון תוך זמן קצר.
מוצר:
כיסוי ל-OnePlus8 Pro
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
02/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עקב טעות שלנו הזמנו מוצר לא נכון. חינם פלוס קיבלו אותו חזרה, ובגלל שהיה עיכוב באשמת הדואר, שלחו לנו מוצר חדש עוד לפני שהקודם הגיע אליהם. שאפו!
מוצר:
נרתיק עור לטלפון סלולארי מדגם: Google Pixel 4A 5G
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
13/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בנובמבר 2011 הזמנתי תושבת לרכב בחברה הנ"ל ולאחר שנתקבלה התברר לי שיש פגם במוצר והתושבת אינה ניצמדת לחלון הרכב. לאחר דין ודברים נתבקשתי להחזירה בדאר רשום ב 2/12/2021. במעקב מישלוחים של הדאר דווחתי כי נשלחה הודעה לנמען ומאוחר יותר נשלחה הודעה שניה אך החברה לא טרחה לאסוף את המוצר. בתאריך 3/1/2022 צלצל לי בעל החנות וטען כי שלח בדאר רשום תושבת אחרת במקום הפגומה וגם מסר לי מספר הדאר הרשום ששלח, מסתבר כי מספר כזה לא רשום במעקב המשלוחים של הדאר. למותר לציין כי עד היום לא קבלתי את התושבת החדשה מאידך קבלתי היום (13/2/2022) בדאר את התושבת הפגומה ששלחתי בזמנו. כך גם בדקתי שלא היתה כל טעות בכתובת ששלחתי את החבילה. התוצאה שאני עומד לרכוש שוב מוצר זה וכמובן שלא אקנה אותו בחינם פלוס.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
תושבת לרכב מבית HR
תמונת משתמש
שם:
Natalie
תאריך:
30/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!
ההזמנה הגיעה תוך יומיים עד לדלת.
בעלים מדהים, שכחתי להוסיף משהו בהזמנה שעשיתי בעצמי באינטרנט השארתי וואטסאפ למחרת בבוקר הוא חזר אלי מוקדם וההזמנה כבר יצאה אלי.
שירות מהטובים ביותר שקיבלתי לאחרונה.
ללא ספק אחזור להזמין שוב.

תודה על השירות!
מוצר:
מגן מסך נרתיק לנייד
תמונת משתמש
שם:
Obaida
תאריך:
12/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב י אמין
,הזמנתי מגן לטלפון היה הזול ביותר שמצאתי
באיכות גדולה
ממליץ בחום לכולם
תודה על הכל
מוצר:
נרתיק קשיח מדגם Symmetry מבית OtterBox לטלפון סלולארי מדגם: iPhone X / XS (צבע שקוף)
תמונת משתמש
שם:
shiraharon081
תאריך:
09/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהו המחיר הטוב ביותר שמצאתי, שירות מציין' מקצועי וסבלני ומבחר גדול מאוד של מוצרים בחנות
מוצר:
מיקרופון
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
02/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני נרתיקי סיליקון לסמארטפון ושילמתי 50 ש"ח עבור משלוח מהיר שאמור להגיע תוך 3 ימי עסקים.
אחרי 5 ימי עסקים ההזמנה עדיין לא הגיעה.
התקשרתי לברר והתברר שהם שלחו את זה בטעות בדואר רשום והבטיחו לי שיחזירו לי את הכסף עבור המשלוח המהיר.
ההזמנה הגיעה אחרי כשבועיים (אחד מהנרתיקים היה בצבע שונה מזה שהזמנתי).
יצרתי איתם שוב קשר בוואטסאפ ושאלתי מה קורה עם הזיכוי.
הם טענו שהמשלוח עלה 20 ש"ח והציעו לי לקבל 30 ש"ח החזר או 60 ש"ח זיכוי לקניה חוזרת.
כמו כן הציעו לי לשלוח לי נרתיק בצבע הנכון *במקום* הזיכוי (כלומר, הם טעו פעמיים והציעו "לפצות" אותי רק על טעות אחת).
בשלב הזה בדקתי שוב את אופציות המשלוח באתר וראיתי שכמו שחשבתי, משלוח בדואר רשום בכלל לא אמור לעלות 20 ש"ח אלא להיות בחינם. אמרתי שמגיעים לי 50 ש"ח ולא 30.
בתגובה לזה הם טענו שהמשלוח יצא בדואר רשום מהיר ועלה 35 ש"ח (קודם הם טענו שזה עלה רק 20 ש"ח) ובגלל זה היה בלבול.
הבנתי שהם לא אומרים את האמת וביקשתי שיחזירו לי 50 ש"ח באשראי (לא בזיכוי לקניה נוספת כי כבר לא היתה לי שום כוונה לקנות אצלם שוב).
בתגובה הם הציעו לי 100 ש"ח בזיכוי לקניה חוזרת או 30 ש"ח בחזרה.
הבהרתי שוב שאני לא מעוניין בזיכוי לקניה חוזרת ושיחזירו לי כמה שהם חושבים שמגיע לי. הם אמרו שיעבירו לי את הזיכוי בביט תוך יומיים. אמרתי שאם הם לא מעבירים לי את הכסף בביט תוך 15 דקות אבין מזה שהם לא מתכוונים להחזיר לי אותו בכלל ואסיק את המסקנות המתבקשות.
עד לרגע זה הכסף לא הגיע, לא 50 ש"ח וגם לא 30.
תגובת החנות:

תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
נרתיק סיליקון (x 2)
תמונת משתמש
שם:
Pini
תאריך:
15/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, מבחר רחב של מוצרים, ללא ספק אמשיך לרכוש שם בהחלט ממליץ לקנות משם
מוצר:
נרתיק קשיח למכשיר Galaxy note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
חזי
תאריך:
08/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי המוצר בזאפ התקשרתי הזמנתי לפי המחיר בזאפ היה במלאי תוך 4-5 הדוור מסר לי את העט בדואר רשום
מוצר:
עט לנובו ACTIV PEN 2
תמונת משתמש
שם:
Adir
תאריך:
02/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר כיסוי לטלפון הנייד. הגיע מהר בדואר ישר לתיבה בבית. לצערי היה בלבול קל בדגם אבל קיבלתי מענה מהיר ואדיב בשירות הווטסאפ ואני מאמין שיגיע כיסוי מתאים ממש בקרוב
מוצר:
כיסוי לנייד huawei p20 pro
תמונת משתמש
שם:
גליק
תאריך:
28/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות יוצא מן הכלל, הזמנתי בטעות כיסוי לא נכון לטלפון הסניף באור עקיבא ענה לי גם טלפונית וגם וואטסאפ ביקשו ממני לשלוח חזרה ושלחו לי את הדגם הנכון ללא תוספת תשלום על משלוח נוסף.
מוצר:
נרתיק קשיח לגאלקסי s20 פלוס
תמונת משתמש
שם:
Jonathan
תאריך:
21/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מוצר פגום שלא באשמתם.
בעל החנות היה זמין בווטסאפ ולמרות בעיות בדואר, ברגע שהחבילה הגיעה אליו הוא אישר החלפה של המוצר בלי בעיה.
מוצר:
רצועת יד מתכת (מגנטית) לשעון Apple Watch
תמונת משתמש
שם:
galoren1980
תאריך:
21/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מדהים.
חיפשנו אזניות גימיינג לבן שלנו, מצאנו משהו באתר ופנינו לחברה בווטסאפ כדי שיעזרו לנו.
ביצענו הזמנה וכעבור יומיים היא הייתה אצלנו בבית.
ממליצה ממש בחום. אין שירות כזה.
מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
Meir
תאריך:
23/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בעקבות חיפוש לסוללה די נדירה,קיבלתי יחס מעולה ומהיר ואחרי חיפוש של כמה דקות חזרו אלי שאפשרי להשיג,2 דקות רכישה ו4 ימים כבר המוצרים אצלי והכול סבבה,בהחלט אחזור לקנות מהם!
מוצר:
סוללה נטענת bst-15
תמונת משתמש
שם:
gdysy28
תאריך:
06/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי יחס נהדר, הסבר מדויק ומאוד סבלני.
שרות מהיר ואמין הגיע ממש מהר
משלוח בחינם
מומלץ בחום רב.
מוצר:
אוזניות ותיק לדיסקים
תמונת משתמש
שם:
d4rk.0wn
תאריך:
04/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיק ללפטופ וקיבלתי תיק אחר לגמרי בטענה ששלחו מוצר יותר מקצועי מההזמנה ( שאלו אותי טלפונית עם שיחה מוקלטת איזה גודל המחשב וביקש שישלח אותו דגם אותו עיצוב במידה יותר גדולה ללא חיוב נוסף )
וקיבלתי תיק שונה לגמרי ולא נוח לעבודה
וזה לא נגמר לאחר שיחות טלפון הוכחות והתעקשות הוחלט שאו אשלח את המוצר בחזרה בדואר או לנסוע לחנות באור עקיבא שלא הצלחתי למצוא אותה(כמובן שחויבתי בדמי משלוח מהיר 50 שקל)
וטענה שהם לא חנות שאי אפשר להגיע אליהם ולהחליף אלא רק לשלוח בדואר
חשוב להדגיש שבחשבונית שקיבלתי לא רשום פירוט דגם לתיק שקיבלתי
תגובת החנות:


תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח רכש בתאריך 31/05/2021 תיק צד/כתף מדגם DLC-115 למחשב נייד 15/15.4/15.5/15.6" מבית Case Logic בעלות של 275 ש"ח.

נציג החברה יצר קשר עם הלקוח על מנת לבדוק שאכן המחשב שברשותו יתאים לתיק שהוא רכש.

הלקוח מסר את מידות המחשב לנציג החברה ולאחר בדיקה קצרה מצא כי התיק שהלקוח רכש קטן.

בתאום מלא עם הלקוח ולשביעות רצונו המלאה, הוחלף ללקוח התיק לתיק גדול יותר של אותה החברה שאכן יתאים לגודל המחשב שברשותו.

הלקוח הודה על העזרה והטיפול בהזמנה.

יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח וכעבור 3 ימי עסקים נמסר המוצר ללקוח.

לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי התיק לא מוצא חן בעינו וכי הוא מבקש להחליף לתיק אחר.

נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות:

1. להגיע לנקודה איסוף לצורך החלפה.
2. לשלוח את התיק בחזרה לצורך החלפה.
3. אנו נשלח ללקוח תיק חדש והוא ישלח בחזרה את התיק שהוא קיבל.
4. להישאר עם התיק שהוא קיבל + לקבל זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח.

הלקוח השיב כי הוא מעדיף את האפשרות הרביעית שהיא להישאר עם התיק + לקבל זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************


מוצר:
תיק צד דגם Dlc-115 מבית case logic
תמונת משתמש
שם:
פרנקי
תאריך:
18/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ להזמין - עבר חודש ולא קיבלתי את ההזמנה שלי.

הזמנתי קייס לטלפון מהאתר. באתר רשום ״זמן אספקה - עד 10 ימי עסקים״. התקשרתי אחרי 13 ימי עסקים, הבן אדם אמר לי שזה 15 ימים וזה עוד יישלח (בלי לבדוק את הפרטים של ההזמנה שלי ותוך כדי שהוא דיבר עם לקוחה שהייתה בחנות). עכשיו עבר חודש מאז ההזמנה המקורית. בדקתי את האתר ורשום שם ״נשלח ללקוח״ - ה״לינק למעקב״ שבור ואין את הקוד של המשלוח כך שאי אפשר לדעת מה קרה שם.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח רכש בתאריך 18/4/2021 נרתיק לטלפון סלולארי מדגם OnePlus 5 בעלות של 99 ש"ח.
יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR872083298IL (אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 10 ימי עסקים)

לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי לא קיבל את הנרתיק, לאחר בדיקה קצרה של מספר המעקב של החבילה,
נמסר ללקוח כי יקבל בימים הקרובים את הנרתיק.

הלקוח הודה על העזרה והטיפול בבעיה.

לאחר כתיבת החוות דעת הבנתי שהלקוח עדין לא קיבל את הנרתיק.

שוחחתי עם הלקוח ובמקביל פניתי לדואר ישראל על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נעננו ולא קבלנו תשובות מספקות
הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא.

נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות:

1. לשלוח ללקוח נרתיק נוסף ללא עלות.
2. לתת ללקוח פיצוי + זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח.

הלקוח השיב כי כבר רכש נרתיק חדש במקום אחר וכי יחליט לגבי ההצעה ויעדכן אותנו

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
נרתיק קשיח Nillkin לטלפון OnePlus 5
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עזיז
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה , מענה טלפוני מהיר , קניתי אוזניות ריזר , וגם מצלמות אבטחה ביתית ,המשלוח הגיע מהיר האוד ..
אני ממליץ בחום
.
מוצר:
אוזניות רמקול
תמונת משתמש
שם:
Mark Zlochin
תאריך:
20/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו לי מוצר שונה ממה שהזמנתי - כשכתבתי להם על זה במייל, פשוט התעלמו ולא "טרחו" אפילו לענות.

בקיצור - להתרחק...

נ.ב. רק כשבאתי לכתוב את הדירוג, ראיתי ששי עוד מלא אנשים שנתקלו באותו מצב בדיוק - חבל שלא קראתי את התגובות לפני שהזמנתי
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
נרתיק סיליקון לטלפון סלולארי מדגם: Xiaomi Mi Note 10 Lite
תמונת משתמש
שם:
ג'ו
תאריך:
14/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזנייה שהתגלתה כלא תקינה. פניתי למוכר, שהציע שאשלח את המוצר המקולקל בחזרה אליו.
ומאז, אני תקוע במבוי סתום, היות והוא מסרב למשוך / לקבל את החבילה.
שלחתי בחזרה את האוזנייה בדואר כבר פעמיים, אל כתובת אותה הוא אישר לי בטלפון. על פי הרישומים של הדואר, הוא קיבל מספר הודעות על פריט שממתין לו, אני אפילו מסרתי לו את מספר החבילה על מנת שימשוך אותה מסניף הדואר. כשאני מנסה לברר בטלפון, על אף שבידי את כל ההוכחות האפשריות על שליחה תקינה של המוצר אל בית העסק, הנציג טוען שלא התקבל דבר, או לחלופין, מבטיח ש"מחר" הוא יעבור בדואר.
הוגשה תלונה במועצה הישראלית לצרכנות ויינקטו הליכים משפטיים
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.


**********************
בברכה,
צוות שירות לקוחות
"חינם פלוס"
**********************
מוצר:
אזנייה ג'אברה Storm Jabra
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply