שירות לקוחות מצויין עוד מהשיחה הטלפונית. הסבירו כבר בטלפון שמדובר במכשיר מחודש כדי לא לפתח ציפיות, הגעתי לחנות בהוד השרון וקבלתי שירות סבלני עם הסבר מפורט כולל תעודת אחריות לשנה. לאחר 3 חודשים המסך חדל לעבוד וכשהגעתי לחנות הוא סודר במקום ללא עלות. ממליצה בחום
מוצר:
פלאפון 4S
שם:
segev
תאריך:
02/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר בהוד השרון והשירות היה מעל למצופה! גם כשהחנות היתה מלאה בלקוחות ידעו לתת יחס אישי לכל לקוח. הסבלנות והמקצועיות היתה שווה נסיעה מנתניה. לא סתם קבלו תעודה של צדיק!
מוצר:
פלאפון g2
שם:
baron
תאריך:
02/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא סתם קבלו את התואר יצאת צדיק! כלקוח קבוע ברשת מזה כ5 שנים, יצא לי לפגוש לא פעם צוות של מוכרים עם השירות הטוב והאמין. יודעים להסביר כל פרט על התפעול, מקבלים תמיד בחיוך וסבלנות גם לאחר הקניה ולא פעם ולא פעמיים קבלתי שירות תיקונים מהיר ויעיל. יישר כח!
מוצר:
פלאפון s3
שם:
Roi
תאריך:
15/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי את הגלקסי 2 במחיר הזול ביותר והגעתי לטופ-סלולר. רכשתי דרך הטלפון והגעתי עצמאית לחנות בניסים אלוני 10, תא. השירות במקום היה אדיב ביותר. מתחילת השימוש במכשיר שמתי לב שהWAZE לא מוצא אות GPS לסירוגין. הורדתי אפליקציית ניוווט נוספת וגם היא לא הצליחה לאתר אותות GPS. לאחר זמן מה, כשהתייאשתי מהנסיונות להפעיל אפליקציות ניווט, החלטתי לשלוח דרך החנות את המכשיר למעבדה שיבדקו את התקלה. קיבלתי מהחנות תשובה שהמעבדה לא הצליחה למצוא פיתרון לתקלה (?!). לאחר שיחה עם בעלי החנות ביקשתי שיבדקו שוב במעבדה ויאמרו לי מה הם האופציות שעומדות לרשותי. למחרת כשהתקשרתי הודיעו לי שוב שהמעבדה לא יכולה לפתור את התקלה והאופציה היחידה שלי היא לרכוש מכשיר חדש (המכשיר ברשותי פחות מחצי שנה). זה לא נשמע לי הגיוני. יש לי מכשיר חדש והם אומרים שתקלת הGPS לא יכולה להיפתר אלא רק ע"י קנייה של מכשיר נוסף חדש. בנוסף, כשאני מדליק את המכשיר מופיע לי לוגו של חברת אורנג' וגם לאורך כל הזמן הסוללה מרגישה לי מאוד חלשה למכשיר חדש. מתרוקנת מהר ולוקח לה המון זמן להיטען מחדש. אני חושד שמכרו לי מכשיר משומש ולא חדש.
מוצר:
טלפון סלולרי S2
שם:
reut
תאריך:
11/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מהטובים שפגשתי, יחסי אנוש מצויינים וסבלנות רבה הסבירו לי על המכשיר העבירו את כל המידע מהמכשיר הישן וענו בסבלנות רבה על כל השאלות הרבות. גם כשחזרתי אחרי חודש עם תקלה במכשיר, קבלתי יחס והענות במקום ממליצה מאוד
מוצר:
פלאפון 5c
שם:
אליהו
תאריך:
21/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר mini Galaxi2 , נאמר לי שהוא חדש ולא מחודש, על התחלה היו בעיות בקליטה ובכתיבת טקסט ועוד, הייתי בטוח שאני מתפעל לא נכון ואולי שיחקתי בהגדרות, אבל לאחר מספר חודשים, המכשיר פשוט נדם - מסך שחור לאחר שהיה אצלהם בתיקון יותר מחודש !!! אמרו לי שאני הפלתי אותו ובגלל זה הם מוכנים להחליף אותו תמורת 200 ש"ח !!! לאחר ויכוחים ארוכים הסכמתי שיחליפו לי אותו למכשיר דומה, לא מיני גלאקסי אלא סמסונג יאנג. ללא עלות גם איתו היו בעיות על התחלה, מכיוון שלא כל כך השתמשתי בו כ 3 חודשים (סתם שכב בבית) לא עשיתי כלום. לאחר שחזרתי להשתמש בו שוב אין קליטה לחלוטין, בתיקון אצלהם הם תיקנו !! ללא שום הסכמה שלי ורצו לחייב אותי ב 250ש"ח תיקון בטענה שזה לא באחריות כי זו היתה בעיה של הלחמה, כלומר המכשיר נפל !!
מוצר:
פלאפון מיני גלאקסי 2 - 6919x4 5360
שם:
hen
תאריך:
20/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחודש מרץ אייפון מטופ סלולר, זכיתי לשירות הוגן מחיר מצויין והרגשתי שאני בידיים טובות. לפני שבוע המכשיר חדל לעבוד, בגלל שאני גר בצפון נכנסתי למעבדה במקום מגוריי שם רצו עלות גבוהה לתיקון. יצרתי קשר עם טופ סלולר ושלחתי להם את המכשיר בדואר רשום. המכשיר חזר לאחר מס׳ ימים כשהוא דולק ותקין והכי חשוב ללא עלות. חשוב לדעת לתת שירות גם אחרי הקניה ופה הם עשו את העבודה! ממליץ מאוד
מוצר:
פלאפון אייפון 4s
שם:
shalom
תאריך:
18/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי בהמלצת חבר, אכן היה נעים לקבל שירות מצויין! המליצו לי על יבואן רשמי עם שנתיים אחריות ואכן התברר כעסקה משתלמת. היחס והשירות היה מעל לכל והאכפתיות מצד מנהל החנות שאצא עם חיוך היה שווה. ממליץ מאוד לבקא בסניף תל אביב.
מוצר:
פלאפון 3
שם:
roni
תאריך:
13/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות היה מצויין עוד בדיחת הטלפון הראשונה. כאשר הגעתי לחנות המוכרים היו עמוסים בקהל לקוחות אבל טפלו במסירות וסבלנות בכולם. המליצו לי על המכשיר שבקשתי וקבלצי עוד טיפים לשימוש נכון. בנוסף שילמתי על ביטוח חיצוני לשבר שמשתלם מאוד! יש לי רק מילים טובות על היחס השירות והמחירים.
מוצר:
פלאפון גלקסי 4
שם:
Inbar
תאריך:
05/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי לחנות שנמצאת בת"א בקשר לאייפון 4S בצבע לבן, נאמר לי שאין במלאי ואולי יגיע בימים הקרובים ויעדכנו אותי. כעבור שעה וחצי כבר צלצלו אלי מהחנות שכבר הגיע להם המוצר שאני רוצה לרכוש. הגעתי כיום לחנות ואני רואה שהקופסא של האייפון פתוחה ולא סגורה אטומה - שאלתי את המוכר שהציג את עצמו כמנהל החנות שאייפון זה הינו מתצוגה - דבר שלא נאמר לי כלל בטלפון! כמובן שהבטיח לי שלא נעשה בשום אופן שום שימוש כזה או אחר במכשיר, שלא הדליקו אותו בחיים ולא נגעו ושהוא שימש רק לתצוגה בלבד.- חשוב לציין כי הוא אמר שאפילו יכתוב זאת באחריות. האייפון לא היה נראה לי תקין אז שאלתי אם הוא יכול להדליק לי אותו - הסכים בצורה מידית, דבר שהעלה בי חשד - לאחר שהסתכלתי קצת בפלאפון - נראה כי המכשיר היה מחובר לרשת סלולרית סלקום ואפילו צילמו בו כמה תמונות.. כלומר - השתמשו בו כבר. אם לא הייתי מדליקה אותו פשוט הייתי קונה אותו במחשבה שאף אחד לא הדליק אותו אפילו. פשוט חוצפה ורמאות שעוברת כל גבול.. לא ממליצה לאף אחד להגיע לחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי 4S
שם:
zila
תאריך:
04/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מכשירי אייפון מהחנוצ בהוד השרון. השירות היה מקצועי ומצויין, קבלתי הסבר תפעולי ועזרה בהזנת הנתונים. השירות היה סבלני ומחוייך גם אחרי חודש שבאתי ובקשצי עזרה. המליצו לי על ביטוח משלים בעלות של 156 לשנה עם השתתפות מינימלית ממליצה בחום
מוצר:
פלאפון אייפון4
שם:
yoram
תאריך:
02/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פניתי טלפונית לחנות דרך אתר זאפ, ענתה לי נציגת שירות מאוד נחמדה וסבלנית שהסבירה לי על המכשיר ועל השאלות הרבות ששאלתי. ביצעתי הזמנה דרך האתר והמכשיר הגיע בזמן שהבטיחו. השירות היה מצויין, המכשיר הגיע תקין עם תעודת אחריות לשנה. ממליץ מאוד על שירות הוגן ומהיר
מוצר:
פלאפון 3711
שם:
יוחאי
תאריך:
25/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות אייפון 4S , השאלה הראשונה ששאלתי פעמיים היתה - המכשיר חדש נכון!!? וו"אחריות יצרן נכון" המוכרים (שמאד נחמדים) אמרו כן - "אין לך מה לדאוג" הסתבר שלטלפון היתה בעיה שמעו מאד מאד חלש....ובנוסף כשבדקתי באתר של אפל התברר שהטלפון לא באחריות ולא תחת שרות (זאת מומרת להבנתי ייישששןןןןן !) הם הסכימו להחליף והטלפון ה"חדש" גם לא היה תחת שרות/אחריות לפי אפל אני משוכנע שהטלפונים שלהם משומשים !!!!!! חשוב לדעת לפני שקונים....ניתן לקנות אצל סלקום טלפון "מוחדש" בהרבה פחות כסף. לגיטימי לקנות סטוקים בארהב ולמכור בארץ ...אבל להציג אותם כחדשים עם אחריות יצרן....זה שקר !!!!! הזהרו !!! לזכותם צריך להוסיף שהם הסכימו להחזיר את הכסף !
מוצר:
Iphone 4s 4s
שם:
Mike
תאריך:
19/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לפרגן לטופ סלולר על יחס ושירות יוצא מן הכלל לו אני זוכה כל פעם מחדש! זהו מכשיר חמישי שרכשתי לעובד שלי מהרשת ואני חוזר כל פעם מחדש רק בגלל השירות המצויין והטיפול המיידי שאני מקבל. ממליץ בחום על שירות מחירים והכי חשוב יחס אכפתי!
מוצר:
פלאפון אייפון
שם:
Galina
תאריך:
13/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעת קניית המכשיר המוכרת פתחה מולי את האריזה ע"י קריעת מדבקה על האריזה. לכן לא בדקתי בקפדניות את התוכן בקופסה וזה היתה טעות גדולה! רק בבית שמתי לב שמדבקות מגן על המכשיר היו מודבקות מחדש עם סימני תביעות עצבה ומטען בכלל של LG. המדבקה על הקופסה גם היתה לא מקורית. חזרתי לחנות, החליפו לי את המטען, אבל המשיכו לטוען, שהמכשיר חדש באיריזה מקורית. איך באריזה מקורית של SAMSUNG יכול להמצא מטען של LG לא מצאו איך להסביר. יצאתי עם הרגשה שעבדו עליי.
מוצר:
Galaxy Mini 2 S6500
שם:
חיים
תאריך:
01/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
וידאתי לפני שהגעתי לחנות כי הטלפון אותו אני מחפש קיים במלאי. כשהגעתי ביום חמישי ה15.8, מתברר כי נשאר רק אחד וגם הוא תקול- לא כל כך הבנתי למה. שילמתי במקום במזומן, הובטח לי כי הטלפון יגיע אלי בהדקם עם שליח הביתה- ביום ראשון לאחר מכן ויצרו איתי קשר טלפוני ביום ראשון. ביום שני התקשרתי לחנות והם אמרו כי הטלפון בדרך. ביום שלישי התקשרתי שוב ונתנו לי את המספר של ערן המנהל. ביום רביעי דיברתי עם ערן והם אמרו שכבר שלחו לי אתמול את המכשיר- ביום שלישי. (בדואר, בניגוד להבטחה) ביום חמישי ביקש ממני ערן את הכתובת ורק אז נשלח המכשיר אלי- איחור של שבוע. כשהגיע אלי המכשיר סוף סוף לאחר שבועיים- התברר כי הוא אינו נדלק, גם לאחר הטענה ארוכה, הסוללה אינה חדשה- נראית משומשת והגיע בצבע אחר ממה שביקשתי - שחור במקום לבן. זה כבר היה בלתי נסבל- הגעתי לחנות וביקשתי את כספי בחזרה. חשוב להדגיש כי היחס אותו קיבלתי גם מהנציגה בחנות וגם מהמנהל- היו מצוינים, וכן הם לא התווכחו בקשר להחזר הכספי ופשוט החזירו לי את הכסף. עם זאת, נראה כי נתנו לי מכשיר שלא עובד, עם סוללה שכנראה עברה הרבה, צבע אחר ובאיחור משמעותי, כך שלא נראה לי שהייתי חוזר לשם.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S2
שם:
ron
תאריך:
14/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יש לי רק מילים טובות לפרגן לרשת טופ סלולר! זהו המכשיר השלישי שקניתי מהרשת בשנה האחרונה. השירות והסבלנות הם מרכיב מאוד חשוב עבורי וזה מה שאני מקבל כל פעם מחדש. הצוות בחנות יודע לתת תשובות לכל שאלה ותמיד השירות עם חיוך. גם כשיש בעיות במכשיר.
מוצר:
פלאפון samsung
שם:
עמרי
תאריך:
08/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון 4 לפני שבועיים , לאחר שהובטח לי כי המכשיר חדש .! כאשר קיבלתי את המכשיר התברר לי כי המכשיר חודש - האריזה הייתה משומשת וכנ"ל לגבי המכשיר ! וזאת לאחר שביצעתי בדיקה אם מומחה . ראו והוזהרתם מחנות זו.
מוצר:
אייפון 4
שם:
Asi
תאריך:
28/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים!! רכשתי את המכשיר בחנות בהוד השרון, קבל אותי בחור בשם יניב, מקסים וסופר שירותי. היה סבלני לשאלותי הרבות ונתן תשובות מקצועיות לשאלותי הרבות. הגעתי לחנות שוב לאחר שבוע בגלל בעיה נוספת שנתקלתי בה ושוב פגשתי את יניב ועוד מוכרת נחמדה שהיתה בחנות. עזרו לי לפתור את התקלה עם חיוך רחב והמון סבלנות. חווית קניה מהטובות לה זכיתי והכי חשוב ידעו לשרת את צרכיי גם לאחר התשלום.
מוצר:
פלאפון אייפון 4
שם:
Yaniv
תאריך:
15/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות בטלפון ובעת הקניה היה יעיל ואדיב ומלחתחילה הבנתי שאני בידיים טובות. רכשתי את המכשיר בדצמבר והגעתי לסניף בהוד השרון בגלל שהמכשיר שווק חיים. המוכר בחנות בחור מאוד נחמד, פתח לי טופס תיקון והביא לי מכשיר חלופי. הסביר שהמכשיר נשלח למעבדה לצורך בדיקה. המכשיר אכן חזר תוך 24 במצב תקין ועם גרסא עדכנית. זאת לא הפעם הראשונה שאני רוכש מטופ סלולר וחוזר בזכות השירות המצויין והסבלני לו אני זוכה. ממליץ מאוד לבקר ולהנות משירות הגון ואדיב.
מוצר:
פלאפון S3
שם:
nadav gerner
תאריך:
14/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כאשר הגעתי לחנות לא התרשמתי, החנות נראית קטנה מאט וצפופה... אבל, המוכר עזר לי מאוד, הוא הסביר לי את היתרונות של הטלפון וגם את החסרונות, הוא עזר לי להבין איך משתמשים במכשיר ועזר לי כאשר הסים לא נקרא על ידי הטלפון. המוכר החליף לי את המגן מסך שלא הודבק טוב והסביר לי איך לשמור על המסך נקי... המכיר בחנות נהדר, הטלפון שרכשתי כולל מגן מסך וכיסוי לטלפון עלה פחות מרוב החנויות האחרות שבהם בדקתי, והמכשיר היה לבן אפילו (מה שאמור לעלות את המכשיר) בכללי מקום נהדר ואני ממליץ בחום לבדוק את המקום
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 4
שם:
syl
תאריך:
08/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מדהים! המוכרת עזרה לי מעל לשעה, ענתה לי על כל שאלה ושאלה בסבלנות מופתית וגם הורידה לי אפליקציות. ב"ה הייתי מאד מרוצה מהשירות וגם מרוצה מהמכשיר כיום :)
מוצר:
אייפון 4S
שם:
ronit
תאריך:
29/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לרשת עם המלצה מחברים שרכשו מס מכשירים. אכן מדובר בשירות מצויין, המוכרת בחנות ידעה היטב את מפרט המכשיר אותו רציתי וענתה על שאלות תוכן בצורה מקצועית. לאחר חודש המכשיר התחיל להיות איטי מהרגיל ובשיחת טלפון בקשו שאגיע לשדרג לגרסא ואכן הנושא טופל לשביעות רצוני. ממליץ על שירות, יחס אדיב והכי חשוב הוגנות.
מוצר:
פלאפון גלקסי
שם:
ronnyber
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעיית אמינות קשה! בתחילה קנינו מכשיר לבן אך הוא התברר כלא תקין. הוא הוחלף בשחור אך בתוך מס' שבועות התקלקל רכיב ה GPS. מה שמדהים הוא שכשמסרנו לתיקון, התבקשנו לשלם 600 (!!!) ש"ח עבור התיקון (שגם הוא לקח מס' שבועות) בטענה הזויה שהאחריות לא חלה, מכיוון שמדובר בשבר....בקיצור, כנראה המכשיר לא היה חדש בכלל, ולא לקחו אחריות. ממליצה להימנע מלקנות בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי s
שם:
AlexK
תאריך:
25/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנתי טלפון דרך אתר טופ סלולר - הזמנתי מוצר חדש - קיבלתי משומש. אמא שבשבילה קניתי עדיין החליטה להשאיר אותו - לא רצינו לשלם על משלוח חוזר לחברה. זאת הייתה טעות. כעבור חודשיים התחילו בעיות - סלולה מתרוקנת מהר, מכשיר נכבה תוך כדי שיחה. החלפת סלולה לא פטרה הבעיה. שלחנו אותו למעבדת החברה - כעבור יותר מחודשיים קיבלנו אותו חזרה עם תוצאות מעבדה - קורוזיה ואין על זה ביטוח. הלך הכסף. בנוסף לזה - שירות גרוע ביותר - קשה להשיג אותם טלפונית, אף פעם לא חזרו אליי להודיע מה מצב. לא ממליץ לקנות בטופ סלולר.