הגעתי לסניף קרית חיים ושם עבד בחור בשם מוטי.הוא העניק שירות מצויין לשביעות רצוני. הסביר לי על המכשיר ובאמת שאני מרוצה. תודה רבה על השירות
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Matan
תאריך:
13/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה ביום 2.10 קיבלתי מייל עם אישור ההזמנה מיידית. רק ב7 לחודש קיבלתי מייל שהסכום חויב, עד היום טרם קיבלתי אישור מעקב של דואר רשום. אין מענה כלל בסניפים. פניות במייל או דרך האתר פשוט לא נענות. כשכבר ענו לי הבטיחו 3 פעמים לחזור עם תשובה וכלום לא קרה פשוט בושה של שירות. מוכן להציג מיילים שלא נענו וכמות שיחות שלא נענו לחנות
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Oren
תאריך:
13/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לתיקון בסניף תא , התיקון היה מקצועי יעיל וזריז ובנוסף לכל גם צוות החנות היה מאוד יעיל . בהחלט אחזור לתיקונים נוספים.
מוצר:
החלפת מסך אייפון 5
שם:
Tal
תאריך:
13/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב, המוכר ענה בסבלנות על כל שאלה ולא ניסה "לדחוף" לקניית מוצרים נילווים נוספים. המחיר הכי זול שמצאתי.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Avi
תאריך:
12/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למעבדה ב18:30 (שעת הסגירה היא 20:00), לאחר שבבירור עם שירות הלקוחות נאמר לי שכדי לתקן את שקע הטעינה לוקח שעה, ו'פשוט להגיע'. לאחר המתנה, הסתבר לי שלמרות שהדבר הובטח - אי אפשר לתקן במקום. סתם בוזבזה לי שעה.
תגובת החנות:
ברשותך אבי נשים דברים על דיוקם.
א.הגעת למעבדה בשעה 19:00, ולא ב18:30 כמו שציינת.
ב.נאמר לך בצ'אט חי עוד קודם ע''י מנהל הרשת שהתיקון אורך כשעה ולא שעה במדוייק על השעון, ואף אם כן היה שעה מדוייק על השעון-זהו רק זמן התיקון שלא כולל את הזמן עד שבו המכשיר נקלט ע''י צוות החנות ומועבר עם טופס ברור לטכנאי. זמן התיקון הוא נטו ולא ברוטו. לדגומא: אם נאמר לך שזמן טיסה אורך 10 שעות אין זה אומר שמהרגע שתגיע לשדה התעופה יקח 10 שעות להגיע ליעד כמובן.
ג.התיקון מתבצע במקום, כפי שנאמר לך ומאחר שהגעת ב19:00 שרב הסיכויים שיהיה מוכן ביום למחרת.
בMOBI מקפידים על איכות הביצוע ולכן לא מתחייבים למה שאי אפשר, צר לנו שזוהי הרגשתך ובהחלט נשמח אם תיתן לנו הזדמונת להביע את המקצועיות שלנו בתיקון הבא.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת שקע טעינה למכשיר iPhone 5
שם:
אבי
תאריך:
09/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קל מאוד למשוך קהל לקוחות על ידי שימוש במחיר מטעה. זו ניבזות לגלות בחנות שזאפ לא מעודכן והרי לפניכם מחיר חדש בושה וחרפה!!!
מוצר:
סמרט פון G4
שם:
קרסטינה
תאריך:
08/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף מובי תל אביב בעקבות המלצות מאתר זה. רכשתי מטען לנייד, בנוסף רמקול אלחוטי ועל הרכישה (קיבלתי אוזניות מתנה בעקבות מבצע). אחלה שירות, סבלנים ואדיבים.
מוצר:
אביזרים JBL GO
שם:
אלמוג סגל
תאריך:
06/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף מובי ת"א לאחר ביקורות חיוביות בזאפ על החנות. שהגעתי לחנות קיבל אותי מנהל הסניף שרון, נתן לי יחס מדהים ושירות מעל המצופה, שבחנויות אחרות לא נתקלתי בהן. רכשתי מכשיר LG G3 עם האביזרים הנדרשים והכל במחיר שווה לכל כיס. גם לאחר שבוע שהגעתי לסניף לגבי כמה שאלות שהיו לי, נתקלתי בשרון, שרון ענה על כל השאלות שהיו לי במקצועיות. ללא ספק אחזור והמליץ לרכוש במובי ת"א
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
tanya ופטר
תאריך:
02/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סנוף החנות בקרית חיים: - תודעת השירות פשוט לא קיימת - חוסר אדיבות הגובל בחוצפה - חוסר מקצועיות
הגעתי לחנות לפני יומיים לקנות מכשיר נייד. השירות שקיבלתי היה פשוט נוראי! הבחור שעבד שם הראה לי בכל מילה שיצאה מפיו ובכל תנועת גוף שאני מתרד בשבילו. יש לציין שבאותו הרגע התה בחנות רק עוד בחורה אחת שגם היא היתה די עצבנית עליו. צורת הדיבור לא אדיבה בכלל הגובלת בחוצפה. מה ששבר את גב הגמל הוא, כאשר כבר באנו לשלם שאלנו למה אי אפשר יותר מ2 תשלומים. התשובה שקיבלנו היא "ככה!". כשאמרנו שראינו בזאפ שבחנויות אחרות באותו המחיר כן אפשרי לעשות יותר מ2 תשלומים ואולי אולי הוא יכול לשכול שוב את העניין נענינו "אז תקנו בחנות אחרת". לא נשאר לנו לעשות יותר מאשר להודות לו ולצאת משם בידיים ריקות וטעם רע בפה. התקשרתי למנהל הרשת באותו היום. כמובן הוא ביקש סליחה והבטיח לטפל בעניין. גם הבטיח לחזור אלי יום למחרת "ולתקן לי את חווית הקניה" לדברו. אולם לא שמעתי ממנו יותר. בסוף קנינו באמת בחנות אחרת (לא אעשה פרסום אבל דרך זאפ), בפחות כסף ועם יותר תשלומים ללא ריבית.
לסיכום: סניף נוראי! אם חס וחלילה תצטרכו להפעיל את האחריות ולחזור אליהם לקבלת שירות, זה לא יהיה נעים. אני בטו לא מתקרבת אליהם יותר
מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
AlonKatz
תאריך:
25/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני שהגעתי לחנות בדקתי מולם שהם עושים TRADEIN על מכשיר ישן (גלקסי S3) הם אמרו שכן ואמרו לי את המחיר שהם יביאו לי אם הוא תקין (400 שקל). כשהגעתי לחנות הם בדקו את המכשיר ולמרות שהוא היה תקין לגמרי הם אמרו שבעל הבית מאשר בסוף רק 200 שקל אחרי שאני כבר מחזיק בG3 מוכן לרכוש אותו.. בנוסף, בדקתי את המכשיר במקום והוא ממש התחמם כשאמרתי להם את הבעיה הם נבהלו וישר אמרו שהבעיה בסוללה פתחו שקית ניילון עם עשרות סוללות , לקחו לי את הסוללה המקורית של המכשיר ושמו בו סוללה מתוך השקית. הסוללה כמובן מזוייפת כי כרגע היא כל כך נפוחה שאני לא מצליח לסגור את הפלסטיק של המכשיר מאחורה. בקיצור, להתרחק מהחנות הזאת כמה שאפשר.
תגובת החנות:
לצערינו מדובר בחוות דעת לא ברורה.
על פי רישום המערכת הלקוח רכש את המכשיר לפני 11 חודשים, בחוות הדעת הוא מציין את דעתו כאילו כל זה התרחש עכשיו, ברי לכל אדם כי סוללה בשימוש של כמעט שנה עלולה להתנפח. שאר הטענות לא ברורות ולא הצלחנו לאמתן.
אם זאת נאמר, חשוב להדגיש כי מכל לקוחותינו אנו לומדים לטוב ולרע ומתייעלים ע''מ שנוכל להיענות למירב הבקשות והדרישות בסטנדרט השירות הגבוה ביותר. צר לנו כי כך חש הלקוח ונשמח לראותו באחד מסניפי הרשת ולהעניק לו הטבה ושירות ברמה לה הוא מצפה, חג שמח ושנה טובה מצוות MOBI.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Valer
תאריך:
22/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף ברמת גן על מנת לרכוש אביזרים למכשיר הסלולרי, צוות המוכרים היה מנומס ואדיב ועזר לי מאוד. כמו כן בוני לציין שהמחירים בחנות מאוד נוחים ובטוח אחזור שוב.
מוצר:
אביזרים 6
שם:
Shirly
תאריך:
21/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות טלפון, ובחור בשם איציק נתן לי שירות מעולה, הסביר לי על דבר, נתן לי הרגשה טובה בהנחה על מוצרים נלווים לנייד, ממש ממליצה לקנות שם, אנשים טובים. שירלי
מוצר:
טלפון סלותרי Lg4
שם:
Adi
תאריך:
21/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרבה זמן לא קיבלתי כזה שירות טוב ואמין!!! הגעתי מת״א לסניף שלהם ברמת גן (כי בת״א לא היה במלאי מסך למרות שהציעו לי להזמין מסך עם שליח) היה פשוט שווה להגיע! שירות אמין ומצוין.-בהחלט אחזור לשם בעתיד
מוצר:
תיקון מסך איפון 5 איפון 5
שם:
Ron
תאריך:
18/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות תיקונים גרוע!!!!! לא עונים בחנות לטלפונים, לא מוסרים מידע על הטלפון. הטלפון שלי היה ברשותם (כולל הסים) במשך 3 שבועות ואחר לא תיקנו לטענתם שלחו לספק הלא נכון והחזירו לי את המכשיר שנרכש מהם כדאי שאגש לספק בעצמי. זאת כמור אחרי שהטלפון היה בחנותם כ- 3 שבועות. כאשר הם לבסוף עונים הם אומרים כי הטכנאי ישן / בחו"ל.... וכד' וכי הוא יחזור אלי. הנציגים מהחנות או הטכנאים אינם חוזרים!!!!
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 4
שם:
sb
תאריך:
17/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי כדי לתקן מסך לאיפון 5. הסתבר לי שיש מבצע לחג - מקבלים את שווי התיקון באביזרים לפי בחירתי. התיקון בוצע תוך זמן קצר (הלכתי וחזרתי) וגם שידרגתי אביזרים שונים. השירות היה אדיב ומהיר והמבצע - מפתיע!
מוצר:
אביזרים לסלולרי שונים
שם:
Romi
תאריך:
17/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי להחליף מסך לאייפון 5 ומצלמה בנוסף מאוד מרוצה מהשירות והיחס שקיבלתי, רכשתי בחנות בעבר. חשוב לציין שקיבלתי אחריות על תיקון המוצר ועל שאלות נוספות שהיו לי ענו לי באדיבות ובמסירות (: בוודאות אחזור למובי שוב. מומלץ 3>
מוצר:
החלפת מסך אייפון 5 אייפון 5
שם:
yonatan
תאריך:
11/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוסר מקצועיות וחוסר אחריות. בנוסף, רכיב שהוחלף התקלקל ללא סיבה לאחר זמן קצר מאוד. החלפת המסך לא מקצועית. נורת החיווי לא עבדה והמצלמה הקדמית. הנושא אילץ אותי לחזור אל החנות, שם נאלצתי להמתין זמן רב מאוד. ה"תיקון" של הנורה גרר השבתה של המצלמה העיקרית גם והשאיר את המכשיר ללא מצלמה כלל. לאחר כחודש, המסך שהוחלף נסדק ללא כל אירוע מיוחד כמו נפילה, דבר שמעיד על איכות ירודה של המסך שהוחלף. למרות הבטחה של החנות לזכות אותי על החלפת המסך בעת רכישת מכשיר, הם לא עמדו במילתם. חוסר מקצועיות, חוסר אמינות, שרות נוראי. לא אקנה שם בחיים, ואמשיך התנהלות מולם מול המועצה לצרכנות
מוצר:
החלפת מסך 4
שם:
drdudidu
תאריך:
08/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי להחלפת סוללה לאייפון 5 לאור זמני התרוקנות קצרים והתנפחות הסוללה (המסך התחיל להתרומם). החליפו לי על המקום ומאותו הרגע התחילו הבעיות - הטלפון כבה כל מספר דקות והסוללה התרוקנה בקצב מהיר מהסוללה המקורית הישנה. נאלצתי להגיע שוב. החליפו סוללה שוב. המשיכו אותן תקלות. חזרתי בפעם השלישית! כשניסיתי לשאול אם הם לא חושבים שהם מתקינים סוללה לא נכונה או בדרך בעייתית הם השיבו לי שלדעתם יש בעיה בלוח האם ושכדאי לשלוח את המכשיר למעבדה (עבודה של כיומיים). לסיכומו של דבר - הבאתי מכשיר תקין ויצאתי עם מכשיר תקול. כעת כשאני עובר על ביקורות של אחרים על המקום נשמע שזו לא חוויה ייחודית לי. מדובר במקום מסוכן שלמרות המחירים הזולים והצוות הנחמד מדובר בחובבנים שלא יודעים מה הם עושים וגורמים לנזק יותר מתועלת עדיף להתרחק!
תגובת החנות:
נבקש להבהיר את פרטי המקרה.
לקוח הגיע לסניף ת''א עם סוללה נפוחה וזמני התרוקנות קצרים-ציטוט:''הגעתי להחלפת סוללה לאייפון 5 לאור זמני התרוקנות קצרים והתנפחות הסוללה (המסך התחיל להתרומם)''
ללקוח הוחלפו שלוש סוללות, בכל פעם הוסבר ללקוח כי מדובר בבעיית רכיב ושזו מלחתחילה גרמה לבעיה והומלץ לו לתקן את המכשיר במעבדה המתמחה ברכיבים(דרג ד) וכי כאמור החלפת סוללה לא תפתור את העניין וכמו כן כמובן זוכה בסכום התיקון.
לצערינו לא כולם מקבלים את ההנחה הבסיסית כי מכשיר בשימוש יומיומי במשך שנה וחצי עלול להתקלקל ולהנזק ואם ישנה בעיה קצת יותר מורכבת מהברורה מאילו(כמו רכיב למשל) לא נתפסת כהגיונית.
בברכה,
מנהל המחלקה הטכנית רשת MOBI
מוצר:
החלפת סוללה לאייפון 5 אייפון 5
שם:
אלעד אלפסי
תאריך:
07/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר מהסניף בקריית חיים. השירות היה ברמה מאוד גבוה, קיבלתי שירות מאדם בשם מוטי שהתייחס בצורה מדהימה ודאג להעביר את כל אנשי הקשר עד שאני יהיה הכי מרוצה.
מוצר:
LG G4 G4
שם:
mclaren
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כי נשבר לי המסך של הפלאפון. המוכרים היו נחמדים והחליפו לי את המסך. הגעתי לאסוף את המכשיר ורק כשחזרתי הביתה גיליתי שמכסה הסוללה של המכשיר שבור (כנראה קרה בניסיון חילוץ המסך עם הכלים שלהם). התקשרתי לחנות, אמרו לי להגיע. הגעתי בפעם השניה, השארתי את המכשיר, חזרתי בפעם השלישית לאסוף וגם הפאנל ה"חדש" היה משומש ושרוט. הערתי להם, הם אמרו שאין להם במלאי ושאגיע כשיהיה. במקביל, הדבק ששימש את הטכנאי להדבקת המסך השתחרר והמסך שלי היה מתרומם מעצמו וחושף את המעגלים החשמליים וכו'. לא ארחיב במילים כי זה סיפור ארוך...בשורה התחתונה, הגעתי להחליף מסך למכשיר. מצאתי את עצמי מגיע לחנות 7 פעמים!!! ובנוסף בעשרות שיחות טלפון והמתנה ארוכים, השארת הודעות במענה הטלפוני ללא שום חזרה מצידם וכו'. נשארתי עם הטלפון שלי, מסך שהוחלף ללא עלות ופאנל אחורי שבור. מנהל החנות (נריה שמו אם אני לא טועה) אמר לי שמבחינתו אני יכול להזמין פאנל באי ביי והוא יזכה אותי. (וזה אחרי שההמתנתי להגעה של פאנל כזה לדברי אחד העובדים שם). אומנם העובדים בחנות הם אנשים נחמדים, אבל השירות והמקצועיות שלהם מתחת לכל ביקורת. כל מה שרציתי זה שהם יתקנו נזק שהם גרמו לו לא יותר ולא פחות.
מוצר:
טלפון סלולארי one
שם:
elar
תאריך:
31/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר בחנות עצמה והמוכר היה שירותי מאוד, סייע לי להפעיל את המכשיר ואף להבין כיצד להעביר אנשי קשר מהמכשיר הישן לחדש - דבר שאינו אמור לעשות