רכשתי מכשיר LG G4 חדש בסניף תל אביב, בספטמבר האחרון. המכשיר התקבל לתיקון בחנות חזר לאחר שבוע וקרס תוך שלושה ימים.. חזר שוב לתיקון, הבטיחו שתוך 21 יום המכשיר יוחזר אליי, כמובן ש 21 יום עברו, והמכשיר לא אצלי..את החנות לא ניתן להשיג בטלפון בכלל הם לא עונים או מנתקים. פניתי אליהם באמצעות הפייסבוק והנציג מהחנות חזר אליי והבטיח לטפל בנושא באופן אישי, ולתת לי תשובה מה סטאטוס התיקון ומתי המכשיר יחזור אליי, כמובן שהוא לא חזר אליי ועדיין אין שם תשובה.. גם בפייסבוק הם לא עונים יותר... חווית שירות לא טובה בלשון המעטה! לא להתקרב!
מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
yaakov
תאריך:
24/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר ואובטח לי שלאחר יומיים אני אקבל אותו לאחר שהמכשיר לא הגיע אני יצרתי קשר והובטח לי שוב שמקסימום יומיים הטלפון אצלי ושוב הוא לא הגיע .ושוב התקשרתי והפעם הובטח לי שוב שהמכשיר מקסימום תוך יומיים הוא יגיע וביום ההגעה התקשרו להגיד לי שלא ניתן לבצע שליחות למקום מגורי(קיבוץ) וכמובן שנאלצתי לבטל את העסקה
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
rafi
תאריך:
20/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה בחנות בקרית חיים הייתה קלה והמוכר היה מועיל. אחרי כמה חודשים התחילו הבעיות שהמכשיר עשה הרבה פעמים כיבוי והדלקה מעצמו. מסרתי לאותה חנות לבדיקה ואמרו שתוך יומיים אקבל את הטלפון חזרה. במשך6 ימים לא שמעתי מהם וגם כשהתקשרתי אמרו לי שלא יודעים מה קורה עם הטלפון. נאלצתי להתקשר לסניף הראשי כדי להכריח אותם להחזיר לי תשובה שהטלפון אצל היבואן בתיקון. אחרי שבועיים שרדפתי אחריהם הודיעו לי שהטלפון חזר. נסעתי חצי שעה לחנות לאסוף אותו (אני גר ביישוב מרוחק) , למזלי בדקתי את הטלפון בחנות וגיליתי שהתקינו לי מערכת הפעלה בגירסה הקוריאנית ללא עברית. נאלצתי להשאיר את הטלפון ולמחרת לנסוע שוב את כל הדרך כדי לאסוף את המכשיר עם מערכת הפעלה תקינה. גם הבעיה המקורית כנראה נגרמה בגלל גירסה לא נכונה של מערכת הפעלה. אחרי כל הטרטור הזה בעל החנות הציע לי מגן זכוכית עלוב כפיצוי. העדפתי לוותר ולא לחזור לשם יותר
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
ניר
תאריך:
18/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר עבור אשתי לפני כחצי שנה. מהר מאוד כבר החלו בעיות, כגון בעיות שמיעה (כשהבאתי אותו שוב לחנות אמרו שנכנס אבק ובגלל זה הייתה הבעיה והם ניקו אותו...מוזר לאור העובדה שהמכשיר הזה אמור להיות אטום לגמרי ולכן עמיד במים גם כן), כעת הופיע סדק גדול על המסך. לא נגרם עקב נפילה או מכה כלשהיא. ניגשתי לחנות, כמובן שאחריות אין מה לדבר. ביקשו 669 שקל להחלפת מסך מדבקת זכוכית. אמרו לי מספר שעות ויהיה מוכן, הסכמתי.
כשחזרתי לחנות, ראיתי את המסך המתוקן, שילמתי להם וביקשתי שישימו לי הם את המדבקה. בזמן שהם עשו זאת, התנפץ להם המסך ביד! התנצלו ואמרו שישימו לתיקון שוב ושיתקשרו אליי על הבוקר למחרת לעדכן.
לא התקשרו. ביליתי כשעה בנסיון להשיגם בטלפון (אף פעם אין מענה) עד שלבסוף הם החליטו לחזור אליי (השעה הייתה כבר 12 בערך, ממש לא על הבוקר) ואמרו לי שהם תיקנו את המסך והסיבה שהוא נשבר זה שבגלל הנפילה (שהם בטוחים שקרתה, למרות שלא קרתה) גם המסגרת התעקמה וזה יצר לחץ. הבחור אמר לי שעל הדרך שהוא תיקן את המסך הוא לבד ניסה לעקם חזרה את זה מסגרת ואף "חתך חלק ממנה" כדי להקל על הלחץ, אבל שאקח בחשבון שאם לא אשלח זאת למעבדה חיצונית שלהם לתיקון מקיף המסך עלול להשבר שוב. בלית ברירה הסכמתי לאסוף את המסך.
חמש דקות לאחר מכן הוא מתקשר שוב ומעדכן שמהסך שוב נשבר. פה כבר לא יכולתי יותר ודרשתי לקבל זיכוי כספי מלא ושאקח את המכשיר למקום אחר. "לזכותם" יאמר שלא עשו לי בעיות וזיכו אותי (לאחר שהוא ציין שהוא יאלץ לספוג את עלות שתי המסכים... מאוד מעניין אותי כלקוח שעקב תקלות שלו הוא יספוג את זה).
כעת יש בידי מכשיר נייד חדש מאצלם, עם מסך שבור. שלא תוקן ואף עקב התעסקות שלו עם המסגרת יכול להיות שלא יהיה אפשר לתקן זאת בכלל ואאלץ לקנות מכשיר חדש!!!
מן הראוי שבבדיקה של המסך הראשונה, יעלו על גורם הבעיה, יתקשרו ויגידו לי: זו הבעיה, אפשר או לשלוח למעבדה בעלות כזו, או לנסות לתקן פה בעלות כזו אבל עם הסתייגות, או לקחת את המכשיר ולא לשלם כלום כי לא נעשה כלום. באיזה עולם מבצעים טיפול שלא סוכם מראש בלי אישור הלקוח????
מוצר:
תיקון מסך סוני אקספריה ז3 xperia z 3
שם:
יואב
תאריך:
17/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 24/3/15 קניתי בסניף בקרית חיים טלפון מסוג LG G2 וקבלתי תעודת אחריות ל 24 חודשים. במהלך החודשים פעמיים נשבר המסך והבאתי לתיקון והחלפה אצלכם. בתאריך 14/3/16 הבאתי את המכשיר לתיקון כאשר התקלה הייתה שבהפעלת WASE הייתה הודעה של "אין קליטת GPS" התקלה החלה מיד לאחר החלפת מסך בפעם השנייה. כעבור שלושה שבועות המכשיר חזר ולאחר שבדקנו אותו אני והמוכר התגלה שהתקלה לא תוקנה. לאחר דין ודברים המוכר לקח את המכשיר ושלח לתיקון נוסף. כעבור שבוע בתאריך 11/4/16 28 יום לאחר שמסרתי את המכשיר בפעם הראשונה באתי לקחת שוב את המכשיר והפלא ופלא שוב המכשיר לא תקין. המוכר ניסה לטעון שאולי האשמה בSIM אבל לא הסכים לשים את ה SIM שלו על מנת שנוכל לבדוק. אמרתי תודה רבה, הבנתי את רמת השירות שלהם והלכתי לתקן בחנות אחרת. תוך רבע שעה (ובעלות של 200 ש"ח ) המכשיר תוקן ללא שום סיפורים. פניתי לשירות הלקוחות של החברה באתר שלהם ולא קבלתי שום התיחסות. אני לא אקנה שם שוב, זה בטוח!!
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
oded
תאריך:
10/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות דרך החנות! מבקש וממליץ! תוך חודש - חמש תקלות בהפרשים של שבוע!! כל פעם תקלה אחרת, פעמיים הגעתי לחנות וקיבלתי טלפון מקולקל (בדרך חזרה הביתה גיליתי את זה וחזרתי לחנות).
שירות לקוחות לא מכבד - לא ניתן להשיג אותם בטלפון - מועבר לסניפים אחרים כל פעם, ללא פיצוי על עוגמת הנפש - אני אחרי 10 ביקורים בחנות (5 תקלות) תוך חודש!
פשוט זלזול בזמן הלקוח וכסף הלקוח.
אפרט קצת יותר למעוניינים: 1. קניתי LG4 באוגוסט 2015, לפני כחודש התקלקל מסך הפלאפון. הבאתי אותו לחנות לתיקון. 2. 3 ימים לאחר קבלת המכשיר חזרה המצלמה הפסיקה לעבוד. הבאתי את המכשיר לתיקון. 3. לאחר קבלת המכשיר חזרה גיליתי כי המצלמה החדשה אינה יכולה להתפקס בטווח קרוב. הבאתי את המכשיר לתיקון! 4. לאחר קבלת המכשיר גיליתי כי ישנה בעיה - המכשיר עובר כל הזמן ל"מצב אוזניות" ואיני יכול לדבר בטלפון במצב זה....הוא באוזניות... הבאתי את הטלפון לתיקון!!!! 5. בשלב זה ביקשתי להחליף מכשיר ויאמר לזכותה של החנות - הסכימו להחליף לי את בורד המכשיר. 6. כשהגעתי לקבל את המכשיר החדש - בדרך חזרה הביתה גיליתי כי המיקרופון של המכשיר אינו עובד. הבאתי את הטלפון לתיקון שוב - חמש דקות אחרי שקיבלתי אותו!!!
פרט להחלפת הבורד של המכשיר (חשוב לומר - מובי אינה לוקחת את ההחלפה על עצמה - זהו דיל עם היבואן הארצי), לא קיבלתי שום פיצוי על עגמת הנפש. אני אהיה בחנות בהפעם העשירית! בחודש האחרון!
הבנתי שישנם בעיות עם מכשיר ה LG4 אך אין זו סיבה לקבל מכשיר מתיקון כאשר פעמיים התגלה כמקולקל בעת הקבלה שלו ועוד פעמיים התקלקל כשבוע אחרי הקבלה שלו. הבעיה כנראה היא בחנות....
תגובת החנות:
כפי שהלקוח טוען, אכן יש בעיה במכשירי הLG G4, רשת מובי מקבלת אחריות מהיבואנים המורשים בישראל ומטפלת בתקלה תחת אחריות.
LG העולמית מכירה בבעיה ולא מדובר בבעיה ברשת MOBI, אנחנו נותנים ותמיד נתנו את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו.
צר לנו על החוויה שלך, אנא צור קשר עם מנהלי הסניפים ע''מ לנסות ולקדם את התהליך.
בברכה צוות MOBI
מוצר:
LG4 LG4
שם:
אדר לוטן
תאריך:
01/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה שלי במובי הייתה מעולה מהטלפון הראשוני ועד לרכישה בחנות בקריית חיים, אני רוצה לציין לשבח את גולן מסניף חיפה שדיבר איתי ארוכות בטלפון והסביר וענה לכל שאלותיי בצורה מקצועית, עניינית, וסבלנית, וגם את אימן הטכנאי בחנות בקריית חיים שסייע לי במקום ועזר לי למצוא בדיוק את הדגם הספציפי אותו ביקשתי. צוות מובי מורכב ממוכרים מקצועיים עם שירות אדיב, החנות נראית מסודרת ומקצועית, ולא פחות חשוב, המחירים מאוד אטרקטיביים. בהחלט אשוב לכאן בעתיד. תודה לכם
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
אור
תאריך:
26/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו לחנות הזאת. טוענים שהם שמים מסך מקורי, בפועל מסך לא מקורי, פחות בהיר, double tap to wake up לא עובד. בנוסף שילמתי על החלפת סוללה, בפועל לא החליפו בכלל, הסוללה מחזיקה כמו קודם ואפילו יותר גרוע. בקיצור רמאות לשמה.
תגובת החנות:
שלום לכולם,
אנו לא מכירים את המקרה או את הלקוח, הלקוח לא ציין מספר חשבונית או מספר תיקון שאילו אפשר להתייחס. למען הסדר הטוב, אין כזה דבר מסך לא מקורי לLG ולבטח שום מסך לא יכול להשפיע על מהירות המכשיר.
בברכה, צוות MOBI
מוצר:
החלפת מסך וסוללה לlg g2 G2
שם:
Maya
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוכזבת. תעשו לעצמכם טובה, כשקונים זה מעולה אבל אל תבנו על שירות. רכשתי את המכשיר באוגוסט 2015, המכשיר מפעיל עצמו מחדש ולכן שמתי אותו בתיקון ב6 במרץ. לא עדכנו אותי בסטטוס התיקון של המכשיר ואני הייתי צריכה להתקשר שוב ושוב עד שאגיע למענה הנכון ("מושכים" שיחות מסניפים אחרים שלא יודעים לתת מענה לתקלה). המכשיר חזר מתיקון וכעבור יומיים של שימוש מראה את אותה התקלה בדיוק.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
Naor
תאריך:
15/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יצרתי קשר עם החנות לצורך בירור מלאי לטלפון שרציתי לרכוש, אישרו לי שנשאר במלאי. אמרתי כי אגיע מאוחר יותר לחנות והמוכר הציע כי ישמור לי מכשיר על שמי בצד. כשהגעתי חיכה לי מכשיר. סה"כ שירות אדיב, מוצרים טובים ומחירים מצוינים.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Shalom
תאריך:
04/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, רכשתי מכשיר LG AKA בסניף ברמת גן,המוכר ירוואן, היה מאוד נחמד ואדיב שירות מעולה!,הוא הציע לי מכשיר נוסף עם תכונות יותר טוב,מכיוון שבאתי במטרה לקנות את הדגם הספיציפי הזה
מוצר:
טלפון סלולרי AKA
שם:
Shahar
תאריך:
01/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר! שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת!
היתה לי תקלה בפלאפון (בעיות בלוח אם), לאחר שלושה שבועות תיקנו לי את המכשיר (הוחלף לוח אם). במהלך שלושת השבועות הללו הביאו לי פלאפון חלופי שבקושי עובד (כשהתלוננתי, אמרו: "בסדר, למה אתה מצפה? זה טלפון חלופי"...). לאחר שיצאתי מהחנות וחזרתי הביתה (בדרום הארץ), התחוור לי שלוח האם החדש תקול גם הוא (לוח האם שהתקינו לי ישן ככל הנראה, ולא עובד). חזרתי לחנות (שעה וחצי נסיעה לכל כיוון), שם תיקנו לי את הפלאפון בתוך דקה וחצי. למה משכו אותי שלושה שבועות על תקלה שאפשר לתקן בתוך דקה וחצי? בנוסף, כשביקשתי פיצוי על הזמן שבוזבז עקב כך ששמו לי לוח אם לא תקין, על הדלק ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי, המוכר השיב: "כל מה שאני יכול להציע לך זה כיסא וכוס מים". לחנות הזו יש מדיניות שלא מפצים לקוחות בשום מחיר (מתבסס על שיחות ששמעתי של אותו המוכר עם עוד שני לקוחות לא מרוצים, שנענו באותה דרך).
לא אקנה שום דבר יותר מהחנות הזו, שירות גרוע ביותר! ממליץ גם לכם להימנע...
תגובת החנות:
ע''מ להקל על שחר ולא לטרטר אותו בין יבואנים, החלפנו על חשבונינו את לוח האם(החלק היקר ביותר במכשיר). לדאבונינו לא תמיד הכל עובד חלק ותקלות קורות, לכן אנחנו כאן לתת שירות בכל תקלה ולכל בקשה, וגם להציע כוס מים זו לו בושה:) התסכול של שחר נובע מהצורך שלו להגיע כל פעם למרכז והוא מובן לנו ב100%, לצערינו אין עדיין סניף בדרום אך אנו פועלים לפתיחת סניפי דרום בהקדם.
אנחנו מתנצלים על החוויה ומקווים לשרת אותך בעתיד עם חיוך!
מוצר:
טלפון סלולרי g4
שם:
shlomit
תאריך:
20/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שירות מעולה- המוכר היה אדיב, אמין וסבלן וענה על כל שאלותינו. אין ספק שבמכשיר הבא נחזור לשם!
מוצר:
טלפון סלולרי redmi note 2
שם:
אביחי
תאריך:
25/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף באבן גבירול לצורך החלפת סוללה למכשיר הנקסוס 4 שברשותי. הפעולה בוצעה בזריזות ובמקצוענות במקום. חזרתי לאחר כחודש מכיוון שהחלפת הסוללה אינה פתרה את התקלה במכשיר. החזירו לי, כבקשתי, את הסוללה המקורית וזיכו אותי באופן מלא. בנוסף התעניינתי במכשירים חדשים והתרשמתי ממחירים אטרקטיביים במיוחד של המכשירים שהם מחזיקים ברשותם. מדובר בחבר'ה מקצוענים ואמינים ביותר, בעלי ידע רב בתחום ותודעת שירות גבוהה מאוד. ממליץ!
מוצר:
החלפת סוללה Nexus 4
שם:
רוני חיפה
תאריך:
22/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שכנועים רבים מצד גולן איש המכירות בסניף מוריה חיפה, ואחרי שהובטח לנו מטען מקורי קנינו את הפלאפון הסיני CUBOT X9 במבצע 999 ש"ח מה שמסתבר בסוף כטעות שעלתה לנו ביוקר, שלושה שבועות חיכינו למטען המקורי שהובטח ואחרי עשרות שיחות טלפון נקראנו לבוא ולקבל מטען לא מקורי שעושה בעיות טעינה וכבר יש בעיות עם הסוללה, מעבר לכך המכשיר שנמכר לנו לא אמין ולא שווה 999 ש"ח (נמכר באינטרנט ב160 דולר)
היזהרו מעצות ומהבטחות של נציגי השירות של הרשת - הם רק מחפשים למכור ולא אכפת להם מהלקוח או מהמוצר שהוא קונה!! עוד רשת חסרת מודעות לשירות לקוחות ולאמינות הצטרפה לשוק הסלולר....
מוצר:
טלפון סלולרי X9
שם:
Shuly
תאריך:
14/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהמלצת חברים רכשתי היום מכשיר נייד חדש בסניף ברמת גן. השירות היה אדיב. את השוואת המחירים עשיתי עוד לפני שהגעתי לחנות עזרו לי להעביר את כל החומר שהיה לי במכשיר הקודם. בקיצור..... היו נחמדים
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 6
שם:
גולש
תאריך:
06/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מה שאני הכי לא אוהב, זה לרשום ביקורות רעות, אבל כולם חייבים לדעת את זה. מאוד התלהבתי מביקורות כאן באתר על החנות ולכן החלטתי להזמין. בפועל מאוד ממאוד התאכזבתי ואני אסביר למה. הזמנתי את המוצר דרך הסניף ברמת גן, הכל היה טוב ויפה באותו רגע. יום לאחר הקניה, קבלתי מספר מעקב, יומיים לאחר מיכן החלטתי לבדוק איפה זה עומד. בחיפוש באתר של דואר ישראל קבלתי הודעה המציינת כי "מספר המעקב לא חוקי." כמובן שיצרתי קשר. מה שדרש כל הזמן להשאיר מספר("הודעה")באחד הסניפים והם יחזרו אלי. כשחזרו לי אמרו לי "זה הדואר שלנו" וזה נורמלי. קבלתי. בדקתי לאחר 4 ימים, אותו הדבר. "מספר מעקב לא חוקי". שוב הרמתי טלפון, שוב השארתי הודעה, שוב חזרו, שוב אותה תשובה מעצבנת כי הדואר אשמים. לאחר שבוע החלטתי שוב להתקשר כי ראיתי שאין שינוי מבחינת הקוד מעקב, היה בחור ממש נחמד מסניף חיפה שהרים את הכפפה והחליט לבדוק כמו שצריך. מה שהתברר הנציג מהסניף ברמת גן לא שלח את הקוד כמו שצריך. בקיצור לאחר שבוע ושלושה ימים המוצר הגיע. פה זה לא נגמר מאוד שמחתי לפתוח את הקופסה, אבל לצערי הקופסה הגיע בהרכב חסר. הקופסה לא כללה ראש מטען מקורי של אסוס ולא אוזניות!! מאוד רתחתי מהדבר והחלטתי להתקשר, לצערי שוב אותה פרוצדורה עם השארת ההודעות. אומנם חזרו אלי לאחר כמה דקות אבל זה כבר היה מתיש. המוכר בסניף רמת גן טען כי אני לא אמור לקבל ראש מטען, אבל הוא ישלח אלי בדואר אחד מקורי של סמסונג עם אוזניות. לאחר מיכן אמר לי שהוא קצת עסוק ולא יכול לדבר כרגע בגלל כמה לקוחות בחנות אז הוא הציע לחזור אלי. הסכמתי. אבל הבחור לא חזר. לאחר שלושה ימים שוב החלטתי להתקשר, הפעם ענו ישר בסניף רמת גן (הגיע הזמן באמת). המוכר בשם איציק היה מאוד אדיב ושירותי. ישר בדק הנושא והחליט לשלוח לי מטען ואוזניות. הפעם איציק לקח כתובת ומספר פלאפון. כמו כן דאג לציין בפניי את הזמן המשוער להגעה של המשלוח. אני כרגע ממתין לחבילה, נקווה שלא אצטרך ליצור איתם קשר שוב.
בשבילי זאת פעם ראשונה – ואחרונה בחנות הזו. ממליץ לכולם לקחת זאת בחשבון!!!!
מוצר:
Zenfone 2 ZE551ML
שם:
roy
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מובי ר"ג, פשוט מומלץ בחום! הגעתי לתקן מסך שנשבר לגלקסי S5 בעקבות מחיר אטרקטיבי. לאחר זמן קצר יצרו איתי קשר ונמסר לי שהמחיר הינו 50 ₪ בלבד וזאת לאחר תיקון חלק שנותק ולא מסך שנשבר (מגן המסך נשבר). אמינות גבוהה, שירות מעולה, מחירים אטרקטיביים, אין ספק שבעתיד אחזור לרכוש או לתקן דרך חנות זו. תודה לכם.
מוצר:
תיקון מסך סמסונג S5 S5
שם:
מוטי שושן
תאריך:
03/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות. מוכרים ציוד מחודש באריזה של חדש !!! הזמנתי טלפון asus zenphone 2. ולמרות ששאלתי כמה פעמים עם הטלפון הוא חדש והם טענו שכן. קיבלתי טלפון מחודש עם סימני שימוש באריזה שנפתחה. ושבמקום מדבקת חותמת של asus הודבקה מדבקת חותמת של החנות מובי שנקראת vs (וידוסר החזקות) ובנוסף מדבקה של אתר סיני שכנראה חידש את הטלפון הנ“ל. התקשרתי למנהל החנות בקרית חיים וכשדרשתי להחזיר את הטלפון. הוא לא היה מוכן לקבל. ואמר לי תעשה מה שאתה רוצה.
תגובת החנות:
לצערנו מדובר בשקר גס לצורך עשיית רווח על חשבון הרשת. לכל מכשיר יש IMEI ובו ניתן לבדוק בדיוק מתי נוצר המכשיר ומתי עזב את המפעל. ASUS מיוצר בסין ולכן יש מדבקות בסינית וכמובן שכל מכשיר עובר עברות מלא לצורך התאמתו ומכאן פתיחת הקופסה וסגירתה מחדש כמו בכל מכשיר שנמכר בארץ.
צר לנו על מצג השווא הזה וברכתינו ללקוח להמשך דרכו.
מוצר:
טלפון סלולרי zenphone2
שם:
avis
תאריך:
27/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי היום לראשונה לסניף קריית חיים, לאחר שמצאתי אותם באינטרנט. החנות יפה יש בה מכל וכל. בחנו היו בת אל ועימאד שנתנו שירות אישי ממש מצויין. מקצועית הרגשתי שיודעים מה שהם אומרים ועושים. החלפת המסך היתה מאוד מקצועית ומהירה ולא במתכוון היה מבצע בחנות שאפשר לי לקנות אביזרים במחיר התיקון. כך שהרווחתי פעמיים גם נהניתי מהמבצע וגם נהניתי מהשרות של האנשים בחנוץ בטוח שאחזור לשם בצורך הבא. ממליץ.
הגעתי לחנות עם הרבה חששות מכיוון שלא הכרתי אותה. מוטי הרגיע אותי וקיבלתי ממנו שרות מעולה. בהחלט אמליץ על החנות לחבריי ואני בטוח שאקנה שם שוב.
מוצר:
החלפת מסך Nexus 5
שם:
עדי
תאריך:
20/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק בין כמה מעבדות, הגעתי בגלל במחיר - זול משמעותית עבור החלפת מסל ל g2. עוד בטלפון השירות היה נעים ואדיב בצורה יוצאת מן הכלל בשני סניפי חיפה. בסופו של דבר ביקרתי בסניף קריית חיים - החנות אטרקטיבית ונעימה, השירות מקצועי, יעיל ואדיב וההרגשה שלי היתה שסוף סוף מצאתי נותן שירות הוגן שניתן להכנס ולצאת עם חיוך! מעבר לתיקון המכשיר קבלתי ביטוח לשנה ללא תוספת תשלום. באמת שאין דברים כאלו. חפשו את מוטי או גולן ותמסור ד"ש חמה.
מוצר:
מסך טלפון סלולרי G2
שם:
פרי
תאריך:
19/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות לגולן מסניף חיפה. ולציין לחיוב את רמת השירות הגבוהה באיכות חסרת פשרות הראוייה לשבח. החל מייעוץ בבחירת המוצר והתאמתו לצרכי הלקוח ועד לקבלתו יחד עם שאיפה לשביעות רצון מירבית של הלקוח ממליץ בחום! פרי
מוצר:
טאבלט Galaxy Tab 4 7.0 SM-T230 8GB Wi-Fi
שם:
סיימון
תאריך:
18/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר גלאקסי במחיר מצויין, בנוסף לרכישה עשיתי טרייד על המכשיר הישן שלי שזה מעולה ומומלץ לכולם, לא נתקלתי בשום חנות שעושה כזה שירות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
שם:
אביחי
תאריך:
18/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהמלצת זאפ הגעתי לסניף מובי תל אביב ורכשתי מכשיר LG G4 המחיר אטרקטיבי בנוסף אביזרים למכשיר במחירים שפויים לכיס. קיבלתי שירות מעולה ממליץ לרוכשים הבאים