דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי (28 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופיס דיפו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
185
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
81
6
98
נמצאו 185 חוות דעת גולשים על אופיס דיפו
תמונת משתמש
שם:
rawan
תאריך:
20/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה אחרת שיש שירות טוב..
שנכנסתי לחנות ישר בא המוכר עם חיוך לעזור. וכיוון אותי ישר למוצר שחיפשתי


חנות מעולה. שירות מאוד מקצועי
מוצר:
יומן עטים
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
19/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף פולג עיר ימים, היה בחור תותח עם שירות מאוד טוב.
תודה מכל הלב על עזרה במכשיר הסלולרי
מוצר:
סמסונג j4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
15/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום חותמת משרדית שהוכנה עבורי בזריזות וביעילות על פי מפרט מדויק. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי. אציין לשבח את מאור, אשר כרגיל הגדיל ראש, ידע לייעץ ולהכווין, ווהפך את הביקור בחנות לחוויה נעימה.
מוצר:
חותמת EOS-30 דיו
תמונת משתמש
שם:
diti
תאריך:
13/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון שיאומי ב749 ש"ח . קיבלתי שרות והסבר מעולה מ-ציון . מאוד מרוצה מהמכשיר ומחוויית הקניה.
מוצר:
טלפון סלולרי שיאומי נוט 4x
תמונת משתמש
שם:
yair.hina
תאריך:
11/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מקלדת נוחה לי ולהורים שלי המוכרנית עזרה לי לבחור מקלדת שתאים לצרכים.

תודה על שירות מקצועי ואדיב ועל שירות מעולה
מוצר:
Mk 540
תמונת משתמש
שם:
Hagay
תאריך:
11/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סטאר סנטר אשדוד - נציגת אלקטרוניקה :
עוזרת תומכת בקנייה חווית קניה שונה מהרגיל .
באה עם חיוך ללקוח ונותנת הרגשה מיוחדת בקנייה .
הייתי קונה שוב בגלל השירות ^_^
מוצר:
Samsung Galaxy s9
תמונת משתמש
שם:
kety
תאריך:
30/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קונסולה לבעלי בסניף מודיעין
קיבלתי שירות מצוין וברמה הגבוהה ביותר.

יצאתי מאוד מרוצה ובמחיר מאוד טוב.

תודה לסניף.
מוצר:
xbox one s
תמונת משתמש
שם:
Yonatan
תאריך:
17/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי הוברבורד חדש. מיד עם תחילת השימוש הוא החל להתריע על תקלה ולא פעל בצורה תקינה.
כבר מספר ימים אני בקשר עם שירות הלקוחות במטרה לבצע החלפה להוברבורד חדש, אך התשובה מהם מתמהמהת.
חבל שזה השירות המתקבל מרשת בסדר גודל כזה.
מוצר:
רכינוע JUMPER N5
תמונת משתמש
שם:
maorf
תאריך:
07/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תעשוהלעצמכם טובה, תתרחקו. שילמתי ממיטב כספי עבור סמסונג s8 וקיבלתי יחס עויין ומזלזל ללקוחות, מגן מסך הודפק ברשלנות והמגע לא עובד. שילמתי על אחריות מלאה לכל צרה שלא תבוא. כשאמרתי את זה למנהל הוא סינן אותי במשך יומיים שלמים ולא נתן לי מענה בכלל. חוצפה וגועל נפש
תגובת החנות:
אנו מצטערים לשמוע על המקרה, על מנת שנוכל ללמוד ולשפר את חווית השירות נשמח לעמוד לשירות הלקוח ולתקן את המצב שנגרם בטלפון שמספרו : 0722606701
מוצר:
סמסונג s8
תמונת משתמש
שם:
RGINAT
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק.

הזמנתי שני טלפונים ניידים. זמן המשלוח לפי המערכת 3-4 ימים. כעבור ארבעה ימים התקשרו אליי מחברת המשלוחים אבל ניתקו בטרם הספקתי לענות. חיכיתי עוד יומיים והמכשירים עדיין לא הגיעו.התקשרתי לחברת המשלוחים והם אמרו שקיבלו הוראה מאופיס דיפו להחזיר את המשלוח חזרה אליהם. זאת מבלי שניסו ליצור אתי קשר טלפוני או באימייל.

השארתי באתר של אופיס דיפו שתי קריאות וביקשתי שיחזרו אליי אבל זה לא קורה. ניסיתי מספר פעמים להשיג אותם בטלפון. לבסוף אחרי שענו אמרו שמעבירים את התלונה ויתקשרו אליי באותו היום. גם זה לא קרה.

לסיכום. חברת משלוחים לא ראויה ושרות מזעזע. ממליץ בחום לא להתקרב אליהם.

רם גינת, מודיעין.
תגובת החנות:
יצרנו עמך קשר טלפוני. הנושא טופל והמכשירים יגיעו אליך עוד השבוע! תודה, צוות אופיס דיפו
מוצר:
סמארטפון XIAOMI 4X 16GB
תמונת משתמש
שם:
שרון מאיר
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה מצוינת, אספקה מהירה.
אבל כדי לקבל חשבונית, זה כבר סיפור אחר.
המתנה בטלפון עם מוסיקה קלאסית מטרידה (כשממתינים בטלפון, זה מטריד)
כשסוף סוף השגתי מישהו, הוא הבטיח שכבר יחזרו אלי...עברו 3 ימים מאז.
יש לי את מספר החשבונית כי שלחו לי בקשה למלא סקר ובו ציינו את מספרה.
תגובת החנות:
היי שרון, מוזמנת לפנות אלינו למייל [email protected] - כתבי בבקשה את מספר ההזמנה במייל ואנו נשלח לך את חשבונית בהקדם. תודה, צוות אופיס דיפו

מוצר:
מדפסת ברדר
תמונת משתמש
שם:
May
תאריך:
16/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קבלתי את מכונת הקפה שהזמנתי, אין מענה בשום טלפון, ועברו יותר מחמישה ימי עסקים.
מוצר:
מכונת קפה
תמונת משתמש
שם:
Ilanit
תאריך:
12/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל רוצה לציין שהיתה לי את חוות הקניה הגרועה ביותר אי פעם שהיה לי בחיים!

1. שירות שיורד מתחת לכל ביקורת, 5 6 עובדים בחנות, צוחקים ומתברברים אחד עם השני, חוסר רצינות ובקיעות מצידם.
מנסים לדחוף, חושבים שהם "סחבקים" עם הלקוחות ומסתבטים כאילו אנחנו "בשכונה".
2. לא אחד ולא שניים ולא שלושה שמעתי שמדברים בצורה ממש לא מכובדת בלשון המעטה, ועוד מול להלקוחות. הרגשה מקטינה שאתה מבזבז להם את הזמן אם אתה שואל ומתעניין. ביקשנו הנחה על הקנייה וקיבלנו את התשובה הכי "ערסית" שיכולה להיות (שוב, בלשון המעטה)
3. כשסיפרנו על תחושיתינו למנהל החנות- ענה תגובה לא עיניינית ומזלזלת. מה שאומר " אומר לי מי עובדייך ואומר לך מי מנהלם" בפרשנות שלי
4. בכל אופן שהתחרטנו ורצינו להחזיר את המוצר אחרי 10 דק, פתאום כל העובדים בחנות היו מאוד מאוד עסוקים (כולל זה שהיה בקופה- ודאג להיות שקוע במשהו מאוד מאוד חשוב במחשב ולא לתת לנו שירות) המתנו מעל 15 דקות כדי שאחד מהם "יתפנה מעיסוקיו" כדי לתת לנו החזר כספי.
אחרי שהמתנו 15 דקות הוא אומר לנו, אני עסוק לכו לקופה השנייה, ששם היה תור של עוד 10 דקות.

לסיכום,
בחיים, אבל בחיים לא אחזור לקנות אצלהם.
אבל בחיים
ואם היה ניתן לדרג 0 זה מה שהם היו מקבלים על שירותם המזוויע
תגובת החנות:
שלום אילנית,
אנו מתנצלים שזוהי חווית השירות שקיבלת בסניף. אנו מבטיחים לבדוק את הנושא. בבקשה כתבי אלינו למייל [email protected] ונשמח לחזור אלייך טלפונית.
תודה,
צוות טפויס דיפו
מוצר:
JBL
תמונת משתמש
שם:
שרו
תאריך:
09/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מדפסת הגיע תוך 3 ימים כמובטח אך לפנסיונרים שלא שולטים לא יודעים איך להפעיל את המדפסת למי פונים שיבוא איש שירות להתקנה ראשונית
שרון
תגובת החנות:
שלום! תודה שבחרת באופיס דיפו. ניתן ליצור קשר עם מרכז השירות של יבואן המדפסת. אתה מוזמן לפנות אלינו במייל [email protected] עם פרטי המוצר על מנת שנוכל לעזור. תודה צוות אופיס דיפו
מוצר:
מדפסת 4765
תמונת משתמש
שם:
איליי
תאריך:
01/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שירות גרוע יום שלם מנסה להשיג אותם אמרו לי שתוך שבועיים יחזירו לי את המוצר וממציאים לי סיפורים שהטכנאי חולה ויש מנהל רק יומיים מסניף אחר
מוצר:
רמקול נייד JBL C300
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
13/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע ביותר למי שמבקש לבטל הזמנה תוך 14 יום מיום הקנייה לפי חוק ביטול העסקה; יחס עוין וסירוב לקבל את המוצר בחזרה בגלל שהאריזה נפתחה וזאת בניגוד לחוק שמאפשר להחזיר מוצר כזה עם אריזתו המקורית ועם כל החלקים . לעולם לא אקנה עוד באתר זה אופיס דיפו.
מוצר:
סמאטפון ulefone tiger
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
10/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה. ביקשתי כיסא אדום וקיבלתי שחור. התקשרתי לשירות לקוחות חיכיתי על הקו יותר מרבע שעה ללא מענה.
מוצר:
כיסא עבודה שיטה
תמונת משתמש
שם:
פלוני
תאריך:
02/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני 3 שבועות כיסא משרדי F35 ועדיין לא הגיע.
לא יצרו איתי קשר.
את הכסף דווקא לקחו בזמן.
מוצר:
כיסא F35
תמונת משתמש
שם:
Yotam
תאריך:
27/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי בכיסא מסוג F15, לאחר הגעה לסניף ברחובות נאמר לי שאין במלאי. ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות שהפנו אותי לשירות הזמנות.
השארתי גם מס' פנייה באתר ולא חזרו אליי! ( פנייה מספר 469799 התקבלה ב: 26/08/17 18:20). סה"כ חשבתי שכיסא יקר כזה יהיה יותר רצון למכור.

מוצר:
כיסא מחשב F15
תמונת משתמש
שם:
OREN
תאריך:
17/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות טלפון של ulefone armor המחיר היה רשום 449 שח ובקופה דרשו ממני 779 יח . לפי החוק אני צריך לקבל את המוצר ב 449 שח והם לא רוצים וזילזלו בי וממציאים כל מיני שקרים . בזיון של חברה . שירות לקוחות בושה
מוצר:
ulefone armor
תמונת משתמש
שם:
lilachroee
תאריך:
17/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע ביותר. המוצר עדיין לא הגיע אליי על אף שרשום עד שלושה ימי עסקים וחלפו כבר עשרה!!! זו היתה מתנת יום הולדת וחגגנו ללא המתנה. מאכזב ביותר!!! בטלפון לשירות הלקוחות ממתינים כחצי שעה עד שהשיחה מתנתקת. מנהל המכירות לבסוף ענה אך לא עשה דבר כדי לעזור שהמתנה תגיע בזמן. לסיכום , לא אקנה אצלם יותר .
מוצר:
סמארטפון יומי
תמונת משתמש
שם:
Moran
תאריך:
04/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזבת מאוד!
שירות לקוחות הגרוע ביותר בו נתקלתי.
רכשתי באתר ולאחר הרכישה לא ניתן היה ליצור קשר עם החברה בשום ערוץ תקשורת. לא עונים לטלפונים ולא עונים למיילים.
הייתי צריכה לגשת פיזית לסניף שלהם פעמיים (!!!) כדי לקבל מענה.
וגם כשכבר קיבלתי את הילקוט שהזמנתי הגלגלים היו עקומים והייתי צריכה לגשת שוב לסניף ששם כמובן ניסו להתנער ולהפנות אותי לשירות לקוחות. לאחר תחנונני מכיוון שלמחרת כבר ה 1.9 הסכימו "לעשות טובה" ולהחליף את התיק.
מוצר:
תיק קל גב
תמונת משתמש
שם:
kelavi
תאריך:
24/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות באופיס דיפו!!!!!
עשיתי הזמנה מהאתר. הגיעה רק רבע מההזמנה. כבר כמה ימים אין תשובה בטלפון ושום תגובה למייל ששלחתי. אין עם מי לדבר.
צריך להתלונן עליהם ברשות להגנת הצרכן!!!
תגובת החנות:
אנו מצטערים לשמוע על חוויית השירות שתיארת. נשמח לטפל בפנייה לשביעות רצונך במייל [email protected]

מוצר:
מוצרים רבים לבי"ס
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
24/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

שלום, רציתי לרכוש מדפסת מאופיס דיפ ולשאול כמה שאלות, התקשרתי למחלקת הזמנות של אופיס דיפו, אף אחד לא עונה, במשך שעה ארוכה, ניסיתי שוב ושוב לא עונים, התקשרתי גם לשירות וגם שם לא עונים, יש רק מנגינה ברקע מרגיזה ביותר, לבסוף הצלחתי לתפוס מישהוא ואמר שיחזרו אלי, וחזרו אלי רק לאחר כמה שעות , לבסוף, ביצעתי את הקניה דרך האתר שלהם,ותוך כמה ימים קיבלתי את המדפסת, אבל, ללא חשבונית וללא תעודת אחריות כמובטח של 36 חודשים, קיבלתי את המדפסת ,בתאריך 16-08-2017 ועדיין לא שלחו לי חשבונית ולא תעודת אחריות, אני מנסה יום יום להתקשר ואף אחד לא עונה.
תגובת החנות:
אנו מצטערים לשמוע על חוויית השירות שתיארת. אנא שלח אלינו מייל עם פרטי ההזמנה לכתובת [email protected] ונדאג לשלוח אליך את החשבונית.
מוצר:
מדפסת משולבת אלחוטית בפורמט רחב Printer HP Officejet Pro 7740 A3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply