חוויה קשה ולא נעימה , ביום חמישי האחרון רכשתי מאופיס דיפו בשפיים 4 ראשי דיו למדפסת , הגעתי הביתה חיברתי למדפסת והוברר לי כי שלושת הצבעים צהוב , כחול, וראש דיו מגנטה ריקים לחלוטין ללא טיפת דיו בהם . חזרתי לחנות היום 1.2.2022 החזרתי את ראשי הדיו והוברר לי כי הם לא מאמינים ועליי לרכוש חדשים תמורתם , ואכן רכשתי חדשים והריקים נישלחו לבדיקת מעבדה . עליי לציין שאני קונה המון ציוד באופיס דיפו ומעולם לא חשתי כל כך מושפל ועצוב להתנהגות המבישה של אופיס דיפו . במקום בעת רכישת החדשים דרשתי שבקופה יפתחו את האריזות על מנת לבדוק את תכולתם , אני ממליץ לכולם לעשות כך כי הרמאות כניראה הגיעה גם לחנויות של אופיס דיפו ...
מוצר:
ראשי דיו למדפסת ברדר
שם:
שי עוז
תאריך:
17/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לקניות באתר כי הבטחתם שהמוצר השני יזכה בהנחה של 60%. ולהפתעתי חוייבתי במחיר מלא על שני המוצרים
מוצר:
ראש דיו למדפסת קנון 545
שם:
Liav
תאריך:
07/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי להם הודעה בנושא ובגדול גיבו את המנהל שמכר לי את המוצר ושלחו אותי לדבר עם החברה ולא לקחו לרגע אחריות על מוצר שמהיום הראשון עשה לי בעיות ואני ממש מיוסר מהמכשיר שלא ממש זול ונדפקתי ממש ככה ואני לשם לא חוזר לאחר שנים של קנייה ברשת.
מוצר:
G4411
שם:
Ofir Oz
תאריך:
04/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת בסכום לא מבוטל , וציפיתי למוצר איכותי במהלך התקנה הבנתי שמדובר באיכות ירודה וקיבלתי החלטה להחזיר את המוצר
כשהגעתי לסניף המוכר ביקש להתייעץ עם המנהלת וזו בחרה להתחבא מאחורי סיבות כמו המוצר חובר לחשמל ולכן לא ניתן להחזירו. כנראה עם לא הייתי מחבר אותו לחשמל ובתוך הקופסא הוא היה עומד בציפיות שלי
מרשת כמו אופיס דיפו אני מצפה שתדע לשמר את לקוחותיה ולדאוג שהמוצר יוחזר לספק ולא תשלח אותי למאבקים מול המשווק
מוצר:
מדפסתL3150
שם:
Asaf
תאריך:
20/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת וקיבלתי אישור רכישה. לאחר יום מתקשרת אלי מוכרת וטוענת שנשאר רק אחד אחרון במלאי, וזה מ"קופסה פתוחה" וביקשה אישור לשלוח אלי. הסברתי שקניתי מוצר חדש, ולא קופסה פתוחה. טוענת שזה "כמו חדש". ואיך, איך אפשר להסביר לנציג ש"כמו חדש" ו"חדש" זה לא אותו הדבר?
ביקשתי לבטל את העסקה.
תגובת החנות:
אסף שלום,
בהמשך לתגובתך בנוגע להזמנה שלך באתר אופיס דיפו שבוצעה אתמול בתאריך 19.7.21 בשעות הלילה.
לאחר בדיקה. הבוקר 20.7.21 נציגת המכירות שלנו שטיפלה בהזמנתך בדקה מלאים במחסני הרשת. ולאחר שאיתרה יחידה אחת אחרונה במלאי הרשת. יצרה אתך קשר טלפוני ורצתה להסב את תשומת לבך, שהמוצר שאיתרה ניתן לאספקה - המוצר ארוז, אך לא סגור היטב עם הסלוטייפ העוטף בחלק העליון כמו שיצא מהמפעל. חשוב גם לציין - המוצר לא יצא מאריזתו ולא נעשה בו שימוש כלל.
מכיון שהסלוטייפ שסוגר את האריזה בחלק האריזה העליון היה קרוע ולא סגור כמו שצריך, אנחנו אופיס דיפו מעדיפים להיות גלויים עם הלקוחות שלנו ולעדכן אותם בכל שינוי/תיקון בהקדם האפשרי באותו יום שבו הועברה אלינו ההזמנה ובטח שלפני קבלת המוצר במשלוח. ניתן היה לסגור את המוצר עם סלוטייפ חדש ולשלוח אליך. אך אופיס דיפו לא מתנהלת כך. נכון תמיד להיות שקוף וגלוי עם הלקוח. ובמידה ולא מתאים ללקוח לקבל מוצר שלא נראה/מתאים, להציע חלופה משופרת או לבטל הכל לבקשת הלקוח. זאת כדי שלקוחות לא יופתעו לאחר ההמתנה למשלוח בעת קבלת המוצר ואז יפנו לטיפול ארוך לאחר רכישה.
תודה וסליחה. אופיס דיפו
מוצר:
מדפסת לייזר HP 107w
שם:
eopeace
תאריך:
26/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר מכשיר סלולרי. זמן משלוח - 7 ימי עסקים: 1. באישור הרכישה הופיעה כתובת לא נכונה (שם עיר). ניסיתי לפנות דרך חברת השליחויות שהופניתי אליה באישור הרכישה אך לא איתרו את המשלוח. פניתי דרך אתר שירות הלקוחות (אין מספר טלפון לשירות לקוחות) ולאחר יום קיבלתי הודעה שזה טופל. 2. עברו 7 ימי עסקים ולא קיבלתי את המכשיר וגם לא שום הודעה. ניסיתי לפנות דרך שירות הלקוחות באתר ולא קיבלתי מענה. פניתי דרך הפייסבוק - נמסר לי שמנהל האתר ייצור איתי קשר וזה טרם קרה. עכשיו גם בפייסבוק לא עונים.
מוצר:
poco x3 pro
שם:
Maor
תאריך:
17/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סמסונג גלקסי דרך האתר. הטלפון הגיע עם שפשוף על המסך (כנראה טלפון מחודש או משומש). יצרתי קשר עם השירות דרך הפייסבוק כי בטלפון יש מענה אנושי רק למכירות ואילו לשירות לקוחות מפנים אותך להשאיר הודעה. בשירות ניסו לדחוף לי הטלפון בטענה שהשפשוף על מדבקה, בו בזמן שהטלפון לא מגיע עם מדבקה על המסך אלא עם מגן מסך שמגיע מודבק מהחברה. לבסוף הגיע שליח לקחת את המוצר והבטיחו בשירות שיחזירו את כספי בחזרה. זה כבר שבוע ימים שאני מחכה להחזר ובשירות דוחים אותי בקש! הטלפון הפגום שניסו למכור לי אצלם וכך גם הכסף שלי. מתכוון להגיש תביעה!
מיותר לציין שלא הייתי ממליץ לקנות מהם!!
מוצר:
Samsung galaxy s10
שם:
dany_c
תאריך:
14/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בחנות אופיס דיפו שבמתחם G בראשל"צ. השירות היה בסדר.
לא פחות, לא יותר. האם הם יותאים מגידרם כדי לעזור, או להמליץ על מוצרים טובים יותר? ממש לא. עדיף לבוא כשיןדעים בול מה רוצים לקנות.
מוצר:
מקלדת Dragon GPDRA-RGB7
שם:
avivzaqwsx
תאריך:
19/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לא להתקרב לכיסאות המשרדיים שלהם, פשוט לא לקנות מהם, קניתי כיסא משרדי ב750 שקל, מהר מאוד התחיל להתנדנד והפסיק להיות נוח, אני עושב עליו וכל הזמן הציר זז לכל הכיוונים, חוץ מזה הידיות התפרקו, מדובר במוצר סיני באיכות נמוכה שעשוי ברובו מחומרים פלסטיים לא חזקים ולא איכותיים, והם בחוצפתם מציגים אותו ככיסא משרדי איכותי וגובים עליו 750 שקל, סתם כסף שהלך לפח, אני מציע לא לקנות מהם כיסאות משרדיים, זה באיכות נמוכה ומחיר גבוה
מוצר:
F35
שם:
shlomiii14
תאריך:
14/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לסבא שלי שתי איפונים חדשים כולל אחריות לשנה,אחרי חצי שנה נדפק פשוט המסך,וכשהלכנו למעבדה טענו שהאחריות כבר לא תקפה לאחר מכן הגעתי לאופיס דיפו וביררתי לגבי זה,שלחו אותי שוב למעבדה ,הלכתי ושילמתי על בדיקה פרטית במעבדה והסתבר ששני הפלאפונים מחודשים ולא חדשים נפתחו שנה וחצי לפני הקנייה,פשוט בושה!!!!! עובדים על קשישים ואנשים שאין להם מושג בטכנולוגיה! כשהגעתי לחנות אופיס דיפו סינימה סיטי ראשל"צ והראתי להם את הבדיקה הכחישו כל קשר וטענו שפותחים כל איפון לפני שנכנס לארץ. אופיס דיפו מוכרים פלאפונים מחודשים. זהירות לא לקנות!!!
מוצר:
איפון 8 פלוס
שם:
אמיר
תאריך:
23/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמת רשת באתר ובחרתי באיסוף עצמי. המחיר היה מעולה והאיסוף היה זריז. הבעיה שקשה לתפוס את הנציגים הטלפוניים.
מוצר:
מצלמת רשת BP-6300
שם:
לקוח
תאריך:
23/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיכינו המון בקופה המון זמן , בחנות 2 קופות אך אף אחת לא היתה מאויישת. למורת רוחי הייתי צריך לבקש שמישהו ייגש ורק אחרי דקות ארוכות הואיל מישהו (ללא אנרגיות!) להתייצב ולהקיש חשבונית. אמרתי לו את השם שצריך להיות על החשבונית ואז גער בי מדוע לא אמרתי לו את השם בהתחלה. ביקשתי ממנו חשבונית בדף A4 משום שהחשבונית מהמכונה הרגילה דוהה וגם כי יותר נוח לי לצרכי מס חשבונית כזו מטעמי תיוק וכו'. הזבן ללא האנרגיות מלמל משהו על מכונה לא תקינה. אחרי מספר ימים באנו בשנית לקנות מוצר נוסף וגם אז קבלנו חשבונית מהקופה הרגילה אעפ שביקשנו חשבונית A4 ולא נתנו לנו בגלל מכונה מקולקלת (?!) בושה וחרפה איך מקום כמו אופיס דיפו מתנהל. כנראה שלא משלמים לעובדים מספיק לכן הם מחפפים. אופיס דיפו- תעשו משהו .... תכבדו את הלקוחות שלכם...
מוצר:
TP-LINK RE300
שם:
Oren
תאריך:
14/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד בסניף שפים נעזרתי מבני בחור מקצועי ואדיב עזר לי בשרות לקוחות אייל איש מקצוע אדיב ונעים הולכות ממליץ מאד
מוצר:
מחשב נייד
שם:
daphne.cohen
תאריך:
13/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בסניף חונים קונים ראשון לציון, קיבלתי שירות מקצועי מאלכסנדרה. המוכרת הייתה סבלנית, מקצועית ואדיבה באופן מיוחד. סניף נהדר של אופיס דיפו.
מוצר:
הדפסה וכריכה
שם:
פזית
תאריך:
28/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות שמועה את הלקוחות. נרכש דיו צבע שמופיע באתר 95 ובחנות נמכר ב145 שח. פער של 50 שח. המוכר בסניף בשם אור סירב לבצע זיכוי בטענה שזה טעות של זאפ ולא שלהם
מוצר:
Hp 953xl
שם:
אולג
תאריך:
21/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט נאתר. היה כתוב 7-14 ימי עסקים. אחרי בערך 10 ימי עסקים נתקרתי לשאול מתי יגיע. אמרו יחזרו אליי. אחרי מספר שעות שלחו סמס שמשלוח 14 ימי עסקים. לא טרחו אפילו להתקשר או לבדוק. אחרי שעברו 14 ימי עסקים התקשרתי עוד פעם. חזרו למחרת ואמרו שחסר במלאי. 3 שבועות חיכית רק כדי שיגידו שאין במלי.
מוצר:
טאבלט
שם:
dror
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד עם אספקה של שליח עד שבוע. עברו 3 שבועות וכל פניותיי שבו ריקם. 3 פניות דרך האתר ללא מענה. כל פעם טלפונית - מדובר בחברה שרק מעבירה את פרטיי לאופיס דיפו וכמובן שאף אחד לא טרח ליצור קשר אני הולך לבטל העסקה ולדרוש כספי חזרה בחיים לא אקנה דבר מאופיס דיפו. אפילו דיו למדפסת. זלזול והתעלמות כזו בחיים לא נתקלתי
מוצר:
מחשב נייד שחור 15.6" HP Notebook 15-ra036nj
שם:
blabla.elharar
תאריך:
23/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אפילו כוכב אחד לא מגיע לאתר האינטרנט של אופיס דיפו. ב19/3 הזמנתי מדפסת משולבת( לפני חודש וחצי-תסכימו איתי שגם במשבר הקורונה זה המון, ובסך הכל אנשים מזמינים אוכל בכמויות, לא ציוד משרדי) מאתר אופיס דיפו. היינו זקוקים לה בדחיפות ע"מ להדפיס חומרי לימוד עבור הילד שבכיתה ג', כיון שעברו ללמידה מרחוק עקב הקורונה. מאז ועד עתה לא קבלתי את המדפסת, והכי גרוע ובלתי נתפס זה שכל ניסיונותי ליצור קשר עם חברת אופיס דיפו, גם טלפונית וגם באתר הסתכמו בחברת שירות ש"מעבירה הודעה דחופה" לחברת אופיס דיפו-שלא יצרה קשר כלל למרות שהשארתי לה 5 הודעות טלפוניות לפחות ולפחות 2 הודעות בדואר האלקטרוני!!!! עד עתה לא ראיתי את המדפסת והדיו, ואין לי מושג אם תגיע מתי שהוא, כי חברת אופיס דיפו מתעלמת מפניותי לחלוטין כאמור. מותר לציין כי האשראי חויב כבר מזמן,הילד מנוע מללמוד ולהתקדם בחומר כי כמעט כל החומר נשלח למייל כדפים להדפסה. אם הייתי יודעת שכך יהיה השירות, הייתי מזמינה מדפסת ממקום אחר. מילא אם היו עונים או יוצרים איזה קשר, אבל כלום!! אל תתקרבו לחברה הזאת. אל תתקרבו.
תגובת החנות:
היי בלה, המשלוח סופק אליך היום, נשמח לעמוד לרשותך לכל צורך ועניין נוסף. בברכה, צוות האתר
מוצר:
מדפסת משולבת אלחוטיתcanon pixma ts3151 t שני ראשי דיו.
שם:
גיל.
תאריך:
20/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חוות דעת גרועעל מחלקת האינטרנט של אופיס דיפו הזמנתי מחשב מחשב נייד אסוס שמופיע באתר שלהם כזמין לקנייה אסוס x509. i3. מופיע שעולה 1750 שקל ומשלוח באותו היום תוך 5 שעות של גט טקסי הזמנתי את המחשב בשעה 1300. בצהריים אחת בצהריים ההזמנה בוצעה באינטרנט. באשראי 24 תשלומים וגם שלחתי צילום תז עם ספח לפי דרישה אחרי שההזמנה נקלטה התקשרתי לבדוק וענו לי שנקלט ההזמנה ותוך 5 שעות המחשב יגיע אלי. וגם יש להם משלוחים עד שעה 2300 זאת אומרת עד 11 בלילה כל שעתיים חייגתי ואמרו לי בחורה בשם לנה שענתה לטלפון אמרה שהכול תקין וזה יגיע אלי בשעה 1600 אמרה לי שתקין וזכרה גם ששוחחתי איתה בשעה 1400 בשעה. 1820 חייגתי שוב ואז שוב בדקה ולאחר שהייתי איתה חצי שעה על הקו בסוף אמרה שהיא מבטלת לי את ההזמנה כי אין את המחשב במלאי לאחר שבזבזו לי את כל היום בהמתנה לשליח שלהם לציין כיעד עכשיו לא שחררו את לי המסגרת אשראי על חיוב המחשב למרות שעברו יומיים בסופו של דבר באותו היום בשעה שמונה בערב הלכתי לסניף אופיס דיפו כי הייתי חייב מחשב נייד דחוף ושם בסניף חונים קונים ראשון לציון מכרו את אותו דגם מחשב במחיר של 2260 שח מחשב נייד מסוג x509ua של אסוס דגם מעבד i3. כאשר באתר שלהם מפורסם 1799 שח עם משלוח מהיר עד הביית יותר יקר כמעט ב500 שח מהאתר של אופיס דיפו אבל באתר שלהם השירות האינטרנט יש שם בחורה בשם לנה עם שירות טלפוני גרוע ולא ממליץ לקנות דרך אתר האינטרנט של אופיס דיפו
מוצר:
Asus x509ua
שם:
יהונתן
תאריך:
10/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת אפסון בסניף נתיבות. יועץ המכירות עמרי ומנהל החנות אלכסיי היו סופר שירותיים ואדיבים.עמרי כיוון אותי בדיוק למדפסת שהתאימה לצרכיי וגילה מקצועיות ובקיאות בחומר מה שגיבש אצלי את תחושת הביטחון בקנייה. בנוסף דאג מנהל החנות לשנע עבורי בדחיפות את הדגם שהיה חסר באותו רגע באופן אישי מסניף אחר. בנוסף לכל הנל קיבלתי את המחיר הכי זול בארץ.
ממליץ בחום!
מוצר:
EPSON L5190
שם:
Racheli
תאריך:
05/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת אפסון 5190 מאד מרוצה מהשירות של הילה פינטו נציגה מדהימה סופר שרירותית .נתנה שירות וייס אישי ואפילו התקינה עבורי את המדפסת בחנות.בנוסף הצטרפתי למועדון שלהם.
מוצר:
5190
שם:
Edi
תאריך:
14/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סלולר מדגם huawei p30 במחיר מאוד אטרקטיבי מהאתר של אופיס דיפו ולאחר יום קיבלתי מייל שההזמנה מבוטלת לבקשתי- מעולם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה והם פשוט משקרים. ולא מוכנים לעמוד מאחורי המחירים שהם מפרסמים. ועוד בשיא חוצפתם מציעים 150 שח הטבה לקנייה חוזרת בחנות-לא נתקלתי בכזו חוצפה בחיי אפנה עם הפרטים הרלוונטים לפניות הציבור והצרכן
מוצר:
P30 Huawei
שם:
Balauru
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ב- 8 לינואר, בסניף שבגרנד קניון חיפה סירבו למכור לי מכשיר לפי מחיר מפורסם באינטרנט באותו יום.
פניתי לשירות ועזרו לי. רוצה לציין את ההתערבות החיובית של שירות זאפ, התקשורת המעולה עם זאפ שעזרה מאוד. וגם שני אנשים בשירות של אופיס דיפו, שלומי בשירות הטלפוני וארנון בסניף שבחוצות המפרץ בחיפה שהוא דוגמה מאוד חיובית של איש שירות.
אם יש סבלנות ועם מי לדבר הכל בסדר עם אופיס זיפו. נרשמתי לזאפ, אני רק שם אחפש מוצר, הם אחראים ועוזרים מאוד.
מוצר:
Huawei P30 128GB 6GB RAM
שם:
Max
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שראיתי פרסום בעיתון על מכשיר טלפון של Huawei P30 עם הטבת מחיר מיוחדת, נכנסתי לאתר האינטרנט, ואכן ראיתי מחיר מאוד אטרקטיבי ומיד רכשתי את המכשיר. לאחר זמן מה, התקשרה אליי נציגה מאוד בוטה, בשם נסטיה, וטענה בפני שההזמנה שלי בוטלה והם אינם יכולים לספק את המוצר במחיר שצויין באתר ובזאפ, הנציגה לא הייתה נעימה כלל, וטענה שהאתר נפרץ על ידי האקרים, למרות שהגעתי לאתר מפרסום שהגיע מעיתון. אחרי שביקשתי שהמוצר יסופק על פי המחיר שפורסם, הנציגה התחילה להרים את הקול וטענה שההזמנה תבוטל בכל מקרה. לאחר שהשיחה הסתיימה, קיבלתי אימייל מפתיע, שכתוב בו, שעל פי בקשתי, ההזמנה בוטלה. מעולם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה ולהפך, ביקשתי לספק את ההזמנה! אפנה למועצה לצרכנות בתלונה על הטעיית צרכן ושהזמנתי בוטלה על פי בקשתי, כאשר אף פעם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
ביום חמישי 9.1.20 נעשתה טעות בתמחור מוצר על ידי חברת התפעול שלנו והיא תוקנה בבוקר יום שישי מיד כשנתגלתה וזאת לאחר שנציגי השירות לא הצליחו לבצע חיוב אשראי למספר הזמנות שנתקבלו ומיד יצרו קשר עם הלקוחות.
מחירו של טלפון מדגם P30 lite אשר פורסם ונמכר ב1,390 ₪
נרשם בטעות גם למק"טים של טלפון מדגם P30 שמחירם 2,549 ₪
נציגי שירות הלקוחות פנו טלפונית ועדכנו את הלקוחות שביצעו הזמנה באתר וזאת בטרם חויבו בגין ההזמנה והסבירו בנעימות כי המחיר מתייחס לדגם הלייט כפי שפורסם בעלון הדיגיטלי.
מספר לקוחות התעקשו לקבל את המחיר הנמוך ב- 45% וזאת על אף שהוא אינו סביר ופורסם רק למספר שעות ובטעות.
קבוצת אופיס דיפו חרטה על דגלה את חווית השירות בסניפים ובאתר המכירות, ובהתאם לכך תאפשר לאותם לקוחות ששריינו את המוצר היקר בהזמנה מוקדמת לרכוש במחיר שהוצג.
בימים אלה אתרי האינטרנט של הקבוצה הכוללים את הרשתות: אופיס דיפו ; ג'ויסטיק פלוס ; אייסמרט ; וטאצ'יט דיוטי פרי עוברים שדרוג הכולל עיצובים חדשים מערכות ניהול בקרה ושירות מתקדמות.
מוצר:
Huawei P30 128GB
שם:
Adina
תאריך:
27/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון גלקסי a20 וסרגל. הכל הגיע אלי תוך 5 ימים מביצוע ההזמנה. באתר אין ממש מעקב אחרי מצב ההזמנה. אבל כן יצרו איתי קשר מהחנות ורצו לוודא שאני מוכנה לקבל טלפון בצבע אחר ממה שהזמנתי (כי נגמר במלאי) ושמחתי על תשומת הלב לפרטים. המשלוחים שהם משתמשים בהם ממש מצויינים וניתן לעקוב אחרי המשלוח ברמת הרחוב. סך הכל מאוד מרוצה.