קניתי מוצר יד שנייה בפעם השניה כבר ושני המוצרים שנקנו הם/היו באיכות מצויינת ומעל המצופה. המחיר מקביל למפורסם ביד 2 אבל תוספת האחריות מטה את הכף בקלות. חגי מאוד אדיב ותהליך המכירה אדיב ומקצועי אין ספק שאחזור ואמליץ
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Ella
תאריך:
20/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר LG-G4 מחגי בחמישי יום ראשון המכשיר היה אצלי כבר. השירות אדיב חגי דאג באופן אישי שאני אקבל את המכשיר בזמן, עם שירות כזה נותן הרגשה של ביטחון ואימון.
מוצר:
פלאפון G4
שם:
harel
תאריך:
16/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה טלפונית עם איש המכירות הגעתי לסניף ורכשתי 3 טלפונים, שבוע ימים אחרי, רכשתי עוד אחד. חווית הקניה הייתה נעימה, הרגשתי רצוי שאלתי שאלות וקיבלתי תשובות מהימנות ובנחת. את המוצרים קיבלתי במעמד הקנייה. שאפו !!!!!
מוצר:
טלפון סלולרי blade s6
שם:
Pavel
תאריך:
12/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 5 מחודש, אחרי שפתחתי ראיתי קצת שריטוט והחלטתי שאני רוצה לקנות חדש (מתנה לאישתי), החזרתי בקלות. במוצ'ו קיבלתי שירות טוב אפילו כשהחזרתי את המכשיר! עשיתי ביטול עסקה. ממליץ, שרות אדיב.
מוצר:
אייפון 5 5
שם:
איל
תאריך:
11/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין שילוט ברור מחוץ לחנות וחבל, כי השרות שם הוגן, יעיל ואדיב. לא מנסים לדחוף לך מוצר, אלא מקשיבים ומתאימים לך מוצר בהתאם לצורך שלך. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי Iphone 4s
שם:
Itai
תאריך:
02/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אני ילד בן שלוש עשרה (קניתי נקסוס חמש מחודש) חווית הקנייה הייתה חיובית אבל לא בטוח שווידאו שהם מדברים עם ילד בן שלוש עשרה. הטלפון התקלקל והחנות הפנתה אותי לשירות. השירות הייה חוויה שלילית מהטלפונים הראשונים ועד הסוף. לא ענו כמה ימים, שכבר ענו הייו לא נחמדים ומלחיצים, ובאופן עקרוני לא הסכימו להתעסק עם הטלפון. חוויה חיובית: שחגי ממוצ'ו הבין שהשירות מתעלם, הוא נתן שירות אישי, יעיל, ומקצועי מההתחלה ועד הסוף. שורה תחתונה: אם אתם קונים מכאן ציוד, נסו להיות בקשר עם החנות, ולא עם מעבדת השירות. |האם הייתי קונה עוד פעם? רק אם הם מבטיחים לי טיפול של החנות ולא שלוחים אותי לשירות
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
שם:
יחיאל
תאריך:
01/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מוצר יד שנייה באיכות מצויינת ומעל המצופה תהליך מכירה אדיב ומקצועי מחיר מעולה אין ספק שנחזור לקנות שם גם בפעם הבאה
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי I9000
שם:
Yakir
תאריך:
14/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר, שירות מעולה. עזר לי בחור בשם חגי, אדיב ומקצועי.
היתה בעיה קטנה עם המטען (קיבלתי הודעת "אביזר זה אינו נתמך"), וחגי שלח על חשבונו עד הבית כבל דטא חדש והבעיה נפתרה (כנראה).
מוצר:
Iphone 5s
שם:
נעה
תאריך:
08/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני חיילת משוחררת. ממלצרת. מן הסתם כל שקל הוא חשוב לקבוצת האוכלוסיה הזו. הייתי צריכה להחליף טלפון ונכנסתי לאתר של מוצ'ו, ענו לי מאוד מהר והיו זמינים. הגעתי אליהם לרכישת אייפון 5 יד שניה והם שיכנעו אותי לקנות מחודש כי לא היה יד שנייה בטענה ש"זה יותר טוב", אכן עשו לי הנחה של 100 שקלים ובסוף שילמתי כ2,030 שקלים. כעבור שבועיים בלבד! הטלפון לא הפסיק להכבות כל רגע, להתקע, להתחמם. בתדירות של כל שימוש במכשיר הוא נכבה. התקשרתי אליהם כמובן שלקח כשבוע של טלפונים עד שתפסתי אותם. נאמר שישלחו שליח לתיקון הטלפון. אף שליח לא הגיע אלי הביתה. לאחר מכן התקשרתי שנית אך אמרו לי שזה כבר לא באחריותם וללכת ללמעבדות. אני לא רוצה ללכת לתקן טלפון שבועיים אחרי שקניתי אותו. ועכשיו כמובן, אין עם מי לדבר. ואני עם טלפון תקוע שנכבה כל נגיעה ששילמתי עליו ממיטב כספי.
תגובת החנות:
ראשית, אנו מצרים על אי הנעימות אשר נגרמה בנושא. נציין כי הרכישה בוצעה בתאריך 14/07/15. הלקוחה קיבלה הסבר בגין ההבדלים של טלפון יד שנייה או טלפון מחודש, ובמהלך השיחה הלקוחה רצתה לרכוש את המכשיר המחודש, בזכות תקופת האחריות הארוכה יותר. מתוך רצון טוב, הסכמנו לתת ללקוחה הנחה מיוחדת וחד פעמית למכשיר המחודש (בגלל פער המחירים בין היד השנייה ולמחודש). במסגרת הרכישה הלקוחה זכאית לשנה אחריות במעבדות סלדון. בתאריך 29/07/15 הלקוחה יצרה עימנו קשר ועדכנה כי ישנה תקלה במכשיר. במהלך השיחה סוכם עם הלקוחה שנשלח אליה במיידי שליח בתיאום על חשבוננו לאיסוף המכשיר לצורך אימות התקלה ותיקון בהתאם. חברת השליחויות ניסתה לתאם עם הלקוחה מספר פעמים לאיסוף אך ללא הצלחה. לאחר כחודש הלקוחה פנתה אלינו שוב – והצענו ללקוחה (ולאביה שדיבר איתנו גם) לגשת לסלדון לקבלת שירות למכשיר. אביה של הלקוחה הסכים לפנות לסלדון לקבלת שירות. בתאריך 08/10/15 הלקוחה פנתה שוב שלא מוכנה לפנות לקבלת שירות למעבדות של סלדון, ובתאיום מולה תאמנו שליחות נוספת שתאסוף את המכשיר. המכשיר התקבל היום וזיכינו את הלקוחה. חשוב לציין ששיתוף פעולה מטעם שני הצדדים היה יכול לקצר תהליכים ולמנוע את המצב הקיים. על כל פנים, אתר מוצ'ו לקח את הנושא ללימוד ושיפור ארגוני ע"מ למנוע הישנות המקרה
מוצר:
טלפון סלולרי iphone 5s
שם:
Hanan
תאריך:
04/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זאת רכישה חוזרת מהמעבדה בכפר סבא. חניה בחינם ובשפע ברחוב. הצוות מאוד נחמד ומקצועי ונותן הרגשה ממש טובה ללקוחות. המוצר הגיע ארוז עם מטען וכבל נתונים ובכלל ממש משתלם לרכוש סלולר כיד שניה ועוד עם אחריות. אני בהחלט ממליץ לתושבי השרון -כפר סבא והסביבה להגיע למקום.
מוצר:
טלפון סלולרי S3
שם:
איציקסמארטדיל
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי , חגי היה זמין עזר לסיים העסקה במהירות ובגמישות . רכשתי 3 טלפונים בהפרשי זמן של חודש . השירות נישאר כבפעם הראשונה .
מוצר:
סלולרי גלאקסי s3
שם:
דורון
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר במידה ויש מכשיר תואם, ענו לי מהר ובאדיבות. הגעתי לסניף בכפר סבא (מיקום קצת לא נוח והכניסה לא ברורה) עזרו לי במיידי ובאדיבות, כמו כן למרות לחץ שהיה קיים סביב נותן השירות הוא הזיז את כולם ונתן לי את מלוא תשומת הלב.
מוצר:
אייפון 5s 16GB יד שנייה 5s
שם:
סיגל
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לבני טלפון נייד . ההזמנה הייתה קלה לביצוע. הגיע בזמן שהובטח וכמו כן השירות היה טוב ובבירור שנעשה לגבי צבע הנייד היה מענה אדיב. הזמנתי נייד יד 2 בלבן וביקשתי שאם יהיה מסך שחור להביא לי שחור וכך היה. קיבלתי לבסוף נייד יד 2 שחור במצב תקין וכמו חדש. בני מרוצה ואני מרוצה
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 16GB 5S
שם:
Erez
תאריך:
25/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל, אני רוצה לציין שהיה לי מאוד חשוב להשאיר את הביקורת הזו, וטרחתי להירשם לזאפ על מנת לבקר את מוצ'ו על שירות שלדעתי הוא מתחת לכל ביקורת. אז הזמנתי טלפון יד שנייה מהחנות, הכל היה נחמד, הובטח לי שהטלפון יגיע ביום ראשון (הזמנתי ביום שלישי) והטלפון הגיע רק ביום שלישי, אחרי ששילמתי תוספת במיוחד כדי שיגיע עם שליח וכדי שיגיע מהר (אני עובד עם הנייד והייתי תקוע עם טלפון ישן מאוד אז העניין היה קריטי), יכול להיות שהנציג עשה טעות כשהוא אמר לי שהטלפון יגיע עד יום ראשון (שזה מוקדם יותר ממסגרת ימי העסקים הרגילה למשלוח), בכל זאת לא טעות שלי ואני נשארתי בלי טלפון עוד יומיים, כשביומיים האלה התקשרתי לפחות חמש פעמים למוצ'ו כשכל פעם קיבלתי או את שירות ההודעות המעצבן שאומר שיחזרו אלייך (וזה לא קורה), או את הנציגים של מוצ'ו שגם אומרים שהם בודקים במחסן או עם חברת השליחויות או עם השד יודע מי ועדיין לא חוזרים אלייך (מאוד מעצבן). המכשיר הגיע סוף סוף ביום שלישי והיה אחלה, רק שאחרי יומיים של שימוש רגיל לחלוטין הטאץ' של המכשיר הפסיק לעבוד כמעט לגמריי, התקשרתי שוב והסברתי שלא הגיוני שמוצר (גם אם הוא יד שנייה יש עליו אחריות לשלושה חודשים) יתקלקל אחרי יומיים ושאני ממש לא מתכוון לבזבז עוד זמן בלנסוע עד אליהם בכפר סבא כדי שישלחו אותו לתיקון, ובטח ובטח שהם צריכים לספק לי מכשיר חלופי עד שיגיע טלפון מתיקון. הנציגה של מוצ'ו לא הסכימה איתי ואמרה שהם לא מספקים מכשירים חלופיים והיא תבדוק אם הם יוכלו לחרוג מהפרוטוקול במקרה שלי. בשלב הזה ויתרתי, אמרתי לה שאתקשר לבצע ביטול עסקה בקרוב ושניפרד כידידים. כרגע אני מתקשר לבצע ביטול עסקה כבר פעמיים ולא חוזרים אליי, או לחלופין אין תשובה, אז אני מקווה שזו טעות תמימה ושאספיק לבטל את העסקה בזמן.
לסיכום, עשיתי טעות והזמנתי במוצ'ו בהסתמך על חוות הדעת באתר זאפ, התאכזבתי קשות עד כדי כך שלקחתי זמן פרטי שלי ונרשמתי לאתר זאפ כדי להעביר ביקורת שלילית על מוצ'ו, ואני בתהליכי ביטול העסקה. עם כל הכבוד אני לא אזמין במוצ'ו יותר.
תגובת החנות:
ראשית, הנהלת החנות מודה לך על הזמן ותשומת הלב שהוקדשה מצדך, לצורך מתן חוות הדעת בגין המקרה המתואר. אנו לוקחים אחריות מלאה על הכשלים שהובאו לידיעתנו, ופועלים עוד בטרם האירוע הנ"ל לשינוי התהליכים הפנימיים אצלנו בחברה ומיסודם, כעת באופן המיידי. בעקבות פנייתך אנו מבצעים בדיקה מחודשת לטיב שירות ההודעות ולמענה האנושי.
יחד עם זאת, עשינו מאמץ רב למסור את המוצר סמוך ככל האפשר להזמנתו בשל בקשת הלקוח לקבלת המכשיר באופן בהול. לצערנו, עקב מספר שגוי שהועבר לחברת השליחויות בגין המשלוח, נוצר עיכוב אל מול הניסיון לספק את המכשיר מוקדם יותר מהמצוין באתר החברה. על כן, אספקות המכשיר בוצעה במסגרת ימי העסקים שמוצגים באתר. לאחר קבלת המידע על תקלת המכשיר של הלקוח, הצענו ללקוח לשלוח שליח לאיסוף המכשיר התקול או להגיע ישירות למשרדנו לבדיקה/החלפה של המכשיר. הלקוח סירב ונאלצנו לבטל את העסקה לבקשתו והוא זוכה באופן מלא. במקביל יצרנו קשר עם הלקוח לצורך מתן פיצוי הולם ע"מ להביא לשינוי תודעתי במחיצתו, מתוך ניסיון אמיתי לחתור למצויונות ששם חנות מוצ'ו שמה לה דגש רב. אנו כחברה שמכירה בכך כי עמידה בתנאי השוק מחייבת מתן שירות אמין ויעיל ללקוחות, והבטחת איכות גבוהה של כל המוצרים המיוצרים בחברה, והשירותים שניתנים לכלל לקוחותיה, מצרים על המקרה באופן שאינו משתמע לשתי פנים.
מוצר:
טלפון סלולרי יד שנייה G2 D802 32GB
שם:
Tal
תאריך:
21/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מרגע ההזמנה באינטרנט חזר אלי מהר מאוד בחור בשם חגי דאג למכור לי טוב מאוד את המכשיר תחת משלוח מהיר{3 ימים אצלך בבית} רק אאחרי יומיים חוזר אלי חגי ואומר לי שהפלאפון שהזמנתי לא היה תקין ולא היה גם את הצבע שרציתי ושהוא עכשיו שולח לי את הפלאפון התקין עברו להם שלושה ימים ואז חברת השילוח מתקשרת אלי ואומרים לי שרק בשבטע הבא יגיע הטלפון ששילמת עילו כבר ,ביקשתי שלא ישלחו ושאני יבוא לאסוף אותו כי זה מתעכב כבר יותר מדי זמן שבוע וחצי ששילמתי משלוח מהיר 40 שח שסופסוף הפלאפון היה אצלי אז הדגם שהזמנתי לא היה בחבילה אלה דגם ישן יותרומפה להשיג אותם לא אפשרי יותר בקיצור הם לקחו כסף על משלוח שלא היה ושלחו טלפון אחר ולא ענו יותר לטלפון לא ממליץ לקנות מ"מוצ'ו שום דבר עד כמה שזה נראה לי הם לכאורה רימו אותי
תגובת החנות:
הלקוח הזמין גלקסי 2 בתאריך 20/8, ב-21/8 ערכנו לפני משלוח בדיקה נוספת למוצר (אנחנו עושים בדיקה נוספת לכל מוצר לפני שנשלח) בעצת המעבדה שלנו החלפנו ללקוח מכשיר למכשיר בצבע אחר שהיה במלאי. הלקוח עודכן לכל אורך הדרך על החלפת המכשיר ושינוי הצבע וכפיצוי שלחנו גם מגן מסך מזכוכית.
המכשיר עוד באותו היום יצא עם חברת השליחויות שתיאמו מולו אספקה. הלקוח גר באיזור יחסית מרוחק (חברת השליחויות מגיע אחת פעמיים בשבוע לאותו איזור.
חבל לנו שהלקוח חש כך - אנחנו עושים את מרב המאמצים שהלקוחות שלנו יקבלו את השירות הטוב ביותר.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
שם:
moi
תאריך:
29/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאוד מאוד מהשירות שלכם במיוחד מחגי שממש עזר לי כשהגעתי הוא היה בדרך החוצה וחזר במיוחד לעזור לי בקנייה כייף לדעת שעוד קיימים אנשים כאלה בעולם שנותנים יחס ללקוחות תודה!
מוצר:
טלפון סלולרי גאלאקסי 3
שם:
writeere
תאריך:
15/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אדיב במיוחד (דיברתי עם עינב) משלוח מהיר - כולל דרך בוקס-איט (שירות איסוף שלא תלוי בדואר) איכות מצויינת למרות שמחודש ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי 4
שם:
רונן
תאריך:
27/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לרכוש טלפון LG G2 מחודש. המענה הטלפוני היה מיידי, וחגי נתן לי תשובות מדויקות באדיבות ובסבלנות. הוא בדק מייד במלאי איזה טלפון יוכל לשלוח אליי והבטיח שהטלפון נבדק והוא במצב טוב, ושתהיה עליו אחריות לשלושה חודשים. הטלפון הגיע עם שליח למחרת, בדיוק במועד שתואם. שמחתי מאד לגלות, שהטלפון שקיבלתי נראה חדש לגמרי, ללא סימני שימוש כלשהם. צורף לו מגן מסך, שהודבק בצורה מושלמת. כשהודיתי לחגי בטלפון על השירות, ציינתי שהמטען שנשלח עם הטלפון - איטי, חגי הציע מייד לשלוח בדואר על חשבונו מטען חזק יותר, ואכן כך היה. חווית הקניה שלי מן האתר הייתה מצוינת.
מוצר:
טלפון סלולרי G2 16G
שם:
רן
תאריך:
26/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות 6 מכשירי Galaxy S3 מחודשים לחברה. השירות היה אדיב ומהיר. המחירים טובים ובהחלט תחרותיים בפרט כשלוקחים בחשבון שהמוצרים המחודשים שקיבלתי נראים כמו חדשים.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 I9300 מחודש
שם:
info
תאריך:
19/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישה קלה דרך האתר. קבלת המוצר התעכבה מעט עקב מחסור בצבע שבחרתי. שירות הלקוחות היה אדיב והציעו לי לבחור בצבע אחר על מנת לזרז את התהליך ולאחר שינוי ההזמנה, הביאו אלי את המוצר עד הבית תוך זמן קצר.