דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי סלולאר וטאבלטים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
תל-עד מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במוצ'ו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
70
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
52
1
17
נמצאו 70 חוות דעת גולשים על מוצ'ו
תמונת משתמש
שם:
Amir
תאריך:
26/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר בבעלות תל עד. קניתי מהם מכשיר דרך וואלה שופ. ה iPhone הגיע תקין למעט העובדה הקטנה שהרמקול לא פועל. בקיצור מכרו לי טלפון שאינו מצלצל. בדיחה עצובה. כעת אני צריך אישור של המעבדה שלהם שהטלפון חזר במצב תקין לפני שאקבל החזר. חבל שלא הפעילו את המעבדה לפני שמכרו את המוצר.
מוצר:
iPhone 6s
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
26/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו מהם כמו מאש - בושה וחרפה שמוכרים מכשירים מקולקלים .
רכשתי אצלם פלאפון סמסונג נוט 4 לבן וקיבלתי אותו תקול , שלחתי אותו למעבדה והם החזירו לי אותו עם מסך שבור .
פשוט בושה וחרפה .
אל תאמינו לתשובה החוזרת שלהם כי זה הכול ניסיון לכסות על הפאדיחה המגעילה שלהם .
אני לא ממליץ לכם להיכנס למיטה חולה ואחר כך לנסות להבריא .
הכסף שלכם שווה יותר
היום הגעתי באיחור לבית המשפט כדי לתבוע אותם ,,,מחר אני על הבוקר שם .
לפני שאתם עושים צעד לכיוון קנייה אצלם - תתקשרו אליי 0504324568
מוצר:
סמסונג נוט 4
תמונת משתמש
שם:
tamipalant
תאריך:
21/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון דרך האתר שלהם בצורה נוחה - אבל אחרי יומיים הם שלחו הודעה שחסרים פרטים ושצריך לחזור אליהם, כשניסיתי לחזור (בהתחלה - ענו ואמרו שיחזרו, בימים שאחר כך לא חזרו ולא ענו, ורק אחרי כמה ימים ענו לי כשהתקשרתי) ובסופו של דבר דיברנו, הם דיברו על זה שהזמנתי טלפון אחר - אחרי שטענתי שזה לא מה שהזמנתי הם הסבירו שאין להם את הטלפון במלאי ולכן הם כתבו שחסרים פרטים. כשאמרתי שאני מוותר על הטלפון הם לא ויתרו על לנסות לדחוף לי אחד אחר.
לא יודע, לא קניתי. לא את הסיפור ולא את המוצר.
מוצר:
Nexus 5 lg
תמונת משתמש
שם:
Efi
תאריך:
18/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פחות מחודש אחרי שקניתי נוט 4 המכשיר התחיל לעשות בעיות בהטענה
ובבטריה, אחרי חודש המסך התנתק מהמכשיר,דברתי עם החנות הם זרקו אותי לאחריות של פלאפון אין עם מי לדבר פחות מחצי שנה ואני חייב לקנות פון חדש
בקיצור חנות זוועה לא להתקרב!!!
מוצר:
galaxy note 4
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
20/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם אישית.
בשביל לנסות (רק לנסות) לקנות מהם פלאפון- הייתי צריך לרדוף אחריהם בטלפון, וגם לאחר שכבר ענו לי- אמרו שיבדקו ויחזרו אלי ולא חזרו.
לאחר שכן קניתי מהם- ניסיתי להשיג אותם (כמעט תמיד זה היה שירות קבלת הודעות) ולא חזרו אלי, גם לאחר כ-3 פעמים שהשארתי הודעה (במענה אנושי)
בוא נגיד ככה- לא שירות שיגרום לי לקנות מהם שוב.
תגובת החנות:
ראשית, הנהלת החנות מודה לך על הזמן ותשומת הלב שהוקדשה מצדך, לצורך מתן חוות הדעת בגין המקרה המתואר
אנו לוקחים אחריות מלאה על הכשלים שהובאו לידיעתנו, ופועלים עוד בטרם האירוע הנ"ל לשינוי התהליכים הפנימיים אצלנו בחברה ומיסודם, כעת באופן המיידי.
בעקבות פנייתך אנו מבצעים בדיקה מחודשת לטיב שירות ההודעות ולמענה האנושי.
חשוב לציין שהרכישה בוצע לפני מספר חודשים ,ניסינו ליצור קשר עם הלקוח על מנת להבין איך ניתן לעזור לו ,לצערי ללא הצלחה .
צוות שירות לקוחות של מוצו עושים מאמצים רבים על מנת לענות לכלל הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי,צר שלא הצלחנו להגיב ללקוח בזמן."
מוצר:
גלקסי נוט אדג'
תמונת משתמש
שם:
שלום סגל
תאריך:
07/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם סמארטפון וקיבלתי אחריות של חברת פלאפון. הטלפון התקלקל בשלושים לאוקטובר והם עדיין לא יודעים מתי יתוקן למרות שעבר כבר שבוע וחצי. אחרי שפניתי אל מוצ'ו הם השתדלו לעזור לי. נאמר לי שחברת פלאפון טוענת שלפי החוק התיקון יכול לקחת 14 יום אבל הם ישתדלו.
תגובת החנות:


שוחחנו עם הלקוחה על מנת לתת לו מענה בהקדם האפשרי.

צוות שירות לקוחות של מוצו עושים מאמצים רבים על מנת לענות לכלל הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי.

נושא השירות והתמיכה הטכנית הן נקודות מרכזיות להן אנחנו נותנים דגש במסגרת הפעילות שלנו.

צוות MUCHO
מוצר:
samsung galaxy note 4 Samsung galaxy note 4
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
03/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוכש קבוע מכשירים מהם לי למשפחתי וקרוביי ומכרי החנות מקצועית מאוד ואמינה מאוד !!!!!! האחריות שהם נותנים מעולה ושווה ערך לכל אחריות אפילו של החברות הגדולות אני השוויתי פעם בן האחריות של יצרנית גדולה ומכובדת לאחריות שלהם
נכון להיום מי שקונה מהם מכשיר מחודש ומקבל עליו אחריות שנה האחריות מתממשת במעבדות של פלאפון וזה מבטיח תיקון איכותי ומקצועי
רכשתי לאשתי מכשיר סמסונג אס 5 והייתה בעיית רמקול אחרי 10 חודשים נגשנו לתחנת פלאפון ברמלה וקיבלנו שירות איכותי ומהיר ומבלי להשתתף בעלות התיקון
המכשירים מגיעים במצב חדש ושמור ועוברים בדיקה רצינית לפני יציאתם ללקוח .
לקנות מהם זאת קניה בטוחה בראש שקט !!!! הם נותנים גיבוי מלא למוצר שירות לקוחות איכותי מהיר ומקצועי ואמין
בקיצור לקנות בראש שקט !!!!
מוצר:
רכישת סמסונג 5 מחודש
תמונת משתמש
שם:
Fernando
תאריך:
09/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר יד שנייה ברמה מעולה! אחלה שירות! אין ספק שאני אחזור.
ממליץ בחום לכל מי שרוצה לרכוש מכשיר סלולארי במחיר טובים ובמצב מצויין
מוצר:
Galaxy Note 5 SM-N920C 32GB
תמונת משתמש
שם:
ניצן
תאריך:
19/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שכחו משירות לקוחות! לא משנה כמה תתקשרו או שתשלחו מיילים פשוט לא יחזרו אליכם, לפני כחודש התקשרנו, אח"כ התקשרנו עוד מספר פעמיים ושלחנו מייל, עד היום אף אחד לא טרח לחזור אלינו. שומר נפשו ירחק!
תיקון - חזרו אלי אחרי שצעקתי, ודווקא היו נחמדים, מקווה שעכשיו אקבל שירות הולם
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה על מנת לתת לה את השרות הטוב ביותר ובהקדם האפשרי.

צוות שירות לקוחות של מוצו עושים מאמצים רבים על מנת לענות לכלל הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי.

נושא השירות והתמיכה הטכנית הן נקודות מרכזיות להן אנחנו נותנים דגש במסגרת הפעילות שלנו.

צוות MUCHO

ניתן להשיג אותנו בטלפון 054-2200450 וגם דרך המייל [email protected]
מוצר:
טלפון LG V10
תמונת משתמש
שם:
posix
תאריך:
05/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון חכם יד שניה. מספר הזמנה 1431915. אחרי יותר מיומיים עדיין לא חזרו טלפונית לצורך אמצעי חיוב (בזמן ההזמנה ביקשתי טלפונית). ניסיתי לחזור לטלפון המופיע באתר (לצערי אין פרטי התקשרות אחרים) ולאחר מספר צלצולים השיחה נותקה (כנראה באופן אוטומטי).
אמנם חויית הזמנה טובה מאוד, קל להזמין, והממשק נוח ופשוט. אבל לא לחזור ללקוח שביצע הזמנה לפני יומיים - לא ראוי לרמת שירות כמצופה בימינו. מה גם שראוי לפרסם אמצעי התקשרות נוספים למספר סלולרי המופיע באתר.
תגובת החנות:
ניסינו ליצור קשר עם הלוקח מס פעמים על מנת להשלים את הזמנה ,גם טלפוני גם דרך המייל.

לצערינו, לא הצלחנו לאתר את הקוח בזמן.

בסופו של דבר הצלחנו לדבר עם הלקוח ואנו ממשכים טיפול מולו .

נ.ב
נושא השירות והתמיכה הטכנית הן נקודות מרכזיות להן אנחנו נותנים דגש במסגרת הפעילות שלנו.

צוות MUCHO

ניתן להשיג אותנו בטלפון 054-2200450 וגם דרך המייל [email protected]
מוצר:
טלפון סלולרי s4
תמונת משתמש
שם:
אחיה
תאריך:
09/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלקסי 6 יד שניה כמתנה לאשתי, הטלפון כמו חדש ועובד מצוין.
השירות היה אדיב ומהיר, הייתי צריך את הטלפון מהיום למחר כי זו היתה הפתעה.
בין החברות היחידות שאמינות בשוק ההפכפך הזה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6
תמונת משתמש
שם:
yosi
תאריך:
09/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כמה טלפונים יד 2 מהחנות ,שרות אדיב ומהיר .. יש אחריות ומעבדה..מחירים סבירים ואמינים.
מוצר:
סלולארי 6
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
07/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר יד שנייה ברמה מעולה! אחלה שירות! אין ספק שאני אחזור.
ממליץ בחום לכל מי שרוצה לרכוש מכשיר סלולארי במחיר טובים ובמצב מצויין
מוצר:
גלקסי 5 g900
תמונת משתמש
שם:
דליה
תאריך:
19/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סמסונג S3 מיני יד שניה, נראה במצב טוב, שהובטח לי שכל הפונקציות העיקריות בו תקינות. הוא היה איטי ועשה קצת בעיות, אבל שום דבר שלא הייתי מצפה ממכשיר זול, יד שניה, ובן כמה שנים.
לאחר מספר ימים גיליתי שהGPS במכשיר לא עובד. הגעתי באופן אישי למעבדה למסור את המכשיר לתיקון. כשבאתי לאסוף אותו למחרת טענו שהGPS כן עובד, אך הGPS עדיין לא עבד.
כך עברו שבועות של טרטורים, כולל ויכוח עם טכנאי מהמעבדה שטען שאני צריכה להפעיל WIFI כדי שהGPS יעבוד, וטעויות נוספות שלדעתי לא ראויות לטכנאי שאמור להבין במכשירים סלולריים.
הדבר היחיד הנורמלי בכל הסיפור זה שהסכימו לבטל לי את העסקה (כמובן שהייתי צריכה להגיע באופן אישי למסור את המכשיר ולרדוף אחריהם שיבצעו את הזיכוי).
למי שיש קצת גישה טכנולוגית, וסבלנות "להמר" על מכשיר יד שניה, יכול להיות שלרכוש בחנות זו שווה את הניסיון.
באופן כללי אני לא ממליצה לרכוש מכשירים יד שניה מחנות זו, ובטח שלא לסמוך על המעבדה לתיקון מכשיר. אני נתקלתי בחוסר מקצועיות, הן מבחינת ההבנה הטכנית והן מבחינת היחס כלפי.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה גלקסי 3 מיני דגם I8190 בסטטוס יד שנייה כולל 3 חודשי אחריות.
הלקוחה חזרה והלינה על בעיה ב GPS לטענתה.

במעבדת החברה ביצענו למכשיר מספר בדיקות לרכיב ה GPS ותפקודו באמצעים שונים, ונמצאה קליטה סדירה ללא הפרעות כלל.
לצערינו, לא הצלחנו לאמת את התקלה שהלקוחה מלינה עליה.

במסגרת פניית השירות הצענו ללקוחה שדרוג למכשיר מתקדם יותר במחיר מיוחד אך הלקוחה לא היתה מעוניינית בשדרוג המכשיר.
לפי רצון הלקוחה הפעלנו הליך של ביטול העסקה מולה, שכלל בתוכו איסוף המכשיר אישית על ידי עובד החברה ועל כך נעננו בשלילה ע"י הלקוחה שביקשה להשאיר אצלה את המכשיר עד שתקבל מכשיר אחר שרכשה.
בסופו של דבר מסרה הלקוחה את המכשיר חזרה אלינו ישירות, והלקוחה זוכתה על מלוא הסכום ששולם.

נציין שהלקוחה טופלה ע"י גורמים מובילים בחברה וחבל לנו שקיבלה את הרושם הזה מהצוות שלנו.
נושא השירות והתמיכה הטכנית הן נקודות מרכזיות להן אנחנו נותנים דגש במסגרת הפעילות שלנו.

צוות MUCHO

מוצר:
טלפון סלולרי יד שניה S3 מיני
תמונת משתמש
שם:
Uri Paz
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים הוגנים, מוצרים במצב מצויין, שירות מעולה. פשוט אין הצדקה לקנות מכשיר חדש בכל כך הרבה כסף. מה שמוצ'ו מציעים שווה הרבה יותר בהרבה פחות כסף.
מוצר:
טלפון סלולרי 6
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה מחיר טוב שירות מהיר ואמין- הם אפילו הסכימו לתת הנחה על המחיר כשהוספתי מגן מסך ומחיר טוב ביחס לשוק
מוצר:
טלפון סלולרי iphone 5
תמונת משתמש
שם:
שרית
תאריך:
23/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מכשירים יד שנייה לפני כחודש ולא האמנתי שאקבל מכשירים בכזו איכות מעולה ממש כחדש מהקופסא. המלצתי לחברים ואף קניתי היום עוד אחד. איכות מעולה, שירות מעולה ואדיב. בטוח אקנה שוב. וואו.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s5
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
13/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר תקלה שנוצרה במכשיר עקב נסיעה לחו"ל הגעתי אל החנות לבחור בשם חגי אשר מהרגע הראשון הראה מקצועיות ונכונות לתת שרות, לאחר שהמכשיר נמסר למעבדה בשעות הצהריים נמסר לי כי כבר בסוף אותו היום אוכל להגיע על מנת לקבלו, עם זאת לצערי את התקלה לא היה ניתן לתקן ולפיכך כבר במקום החליפו לי את המכשיר וקיבלתי מכשיר אחר מחודש.
שירות הלקוחות היה מעל ומעבר למצופה, גם של הפקידה הנחמדה שמקבלת את פניך בכניסה וגם לנותני השירות המקצועיים, העמידה במתן האחריות למכשיר פשוט ראויים לשבח.

ההתרשמות הכללית שלי היא מאוד חיובית ואני סמוך ובטוח שאחזור לקבל מהם שירות בעתיד
מוצר:
פלאפון גלקסי S 4 GT19500
תמונת משתמש
שם:
דלית
תאריך:
28/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כשבוע אייפון 6s יד שניה מהחנות. המכשיר נראה משומש אבל לי פחות מפריע. בינתיים עובד בצורה חלקה ואני מרוצה. בהחלט משתלם ביחס למחיר.
חשוב לי לציין את חגי שמולו בוצעה הרכישה. נתן שירות מעל ומעבר וגם את המכשול הקטן בדרך הצליח לפתור בצורה מופתית ולשביעות רצוני המלאה.
אין לי ספק שאבצע בעתיד רכישה נוספת מהחנות ולו רק בשל העובדה שעובד בה אדם כמו חגי. תודה.
מוצר:
טלפון סלולרי 6s
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
28/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה כבר הפלאפון השלישי או הרביעי שאני קונה אצלהם. אני אפילו לא מתעכב לבדוק את המכשירים שאני לוקח. כל כך סומך על השירות והאמינות שלהם. עד היום לא התאכזבתי ושמחתי לשמוע מחברים ששלחתי אליהם שגם הם מרוצים. אין לדעתי שום צורך לקנות מכשירים חדשים, זה פשוט לא משתלם ולא הגיוני כשיש שירות כזה..
מוצר:
טלפון סלולרי 6s
תמונת משתמש
שם:
laygal
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון נרכש לפני למעלה משנה, הקניה בוצעה מול חגי, איש מכירות מעולה, מעורר אמון והכי חשוב עברה למעלה משנה והטלפון פועל ללא רבב! עומד בימים אלה בפני רכישה נוספת של סלולר אחד |(או שניים)
מוצר:
אייפון 6 פלוס 6 פלוס
תמונת משתמש
שם:
Doron gold
תאריך:
22/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היו אחלה , אחרי טעות קלה במוצר (צבע) הגיעו שוב במיוחד (יום שישי)ומחוץ לימי עבודה .
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 6
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
07/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון נייד iPhone 5s דרך האתר ובחרת משלוח בדואר רשום, כפי שהתאפשר בטופס ההזמנה. בהערות ציינתי בבקשה לא להתקשר אלא לפנות בדוא״ל אם יהיה שאלות. כעבור זמן מה התקשרו אליי וכשלא עניתי (אני לא תמיד יכול לענות במקום העבודה שלי) שלחו לי סמס על כך שחסרים לכאורה פרטים להשלמת העסקה.

בליט ברירה התקשרתי, ואז בישרו לי שהם לא רוצים לשלוח לי בדואר רשום כי זה איטי ואם אשלם עוד 39 שקלים אקבל למחרת והכול יהיה ״צ׳יק-צ׳ק״. הסברתי שאני לא רוצה שליח (שיוציא אותי מהמשרד באמצע יום עבודה או יכריח לשבת ולחכות לו בבית), אלא אני רוצה לקבל בדואר רשום כפי שהתאפשר באתר וכפי שבחרתי (למעשה בחרתי בחנות כי הייתה אפשרות להזמין בדואר רשום). התקשרו אליי עוד פעם אף על פי שביקשתי לעדכן אותי בדוא״ל ולא להתקשר ואמרו שאם כך הם לא יכולים לשלוח ״טלפון יקר כזה״ (האמת שמדובר בטלפון משומש) ואני חייב להחליט --- עוד 39 שקלים ושליח עד הבית או בכלל לא. נאלצתי לבטל את ההזמנה.

אני חושב שזה שירות גרוע. לא ביקשתי משהו שלא הוצע לי. ביקשתי לכבד את הפרטיות שלי ולא להתקשר בטלפון. לא קיבלתי שירות. קיבלתי הרבה טרחה מיותרת ולא מוצדקת - דואר ישראל עובד ברוך ה׳ מספיק טוב כדי לקבל טלפון משומש בדוא״ל. לא אנסה לקנות דבר בחנות זאת שוב.
תגובת החנות:
כחלק מחווית השירות שאנו נותנים ללקוח, אנו מאפשרים לבחור בין דואר רשום לשליחות ע"י שליח עד הבית.
מהניסיון הרב שיש לנו עם עולם השליחויות, לקוחות שבוחרים את השליחות על ידי הדואר מקבלים חווית שירות לא טובה (בלשון המעטה) כגון ההמתנה הארוכה לדבר הדואר,
הצורך לגשת לסניף הדואר וההמתנה בתור וכו' פוגעת מאד בחוויות השירות ללקוח.

מנגד, השירות של שליח עד הבית שאנו מנגישים, מאפשר ללקוחות לקבל את המוצר במהירות ובמקום שנוח להם (בבית, עבודה וכו') ללא צורך לבצע שינוי בסדר היום שלהם ובתיאום מלא מול הלקוח.
בכך הלקוחות מרוצים מאוד מאופן השירות וזמן הגעת המכשירים, לרוב, הוא הינו נמוך משמעותית מהמובטח באתר.

באשר למקרה הספציפי שהלקוח ציין, הלקוח לא שלח פרטים מלאים לגבי הכתובת שלו, אלא ת.ד בלבד.
נוסף על כך הלקוח ציין באתר שלא נתקשר אליו ושלא ניצור איתו קשר ושלא יקבעו איתו דבר.
כמדיניות, לפני כל משלוח מוצר אנחנו יוצרים קשר טלפוני עם הלקוח, לעבור איתו על ההזמנה, לוודא שהוא מקבל את כל מה שהוא מבקש וצריך למוצר ואז ההזמנה יוצאת לפועל.

חבל לנו שהלקוח מרגיש כך, הכל נעשה על מנת לתת לו שירות מהיר ויעיל.

תודה,
צוות אתר MUCHO


מוצר:
טלפון נייד iPhone 5s
תמונת משתמש
שם:
לירן
תאריך:
06/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר יד שנייה. המכשיר הגיע מהר ובמצב מעולה. השירות היה פשוט מדהים ומקצועי. ממליצה בחום! אין לי ספק שאחזור לשם!
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 4
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
06/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ונעים, מחיר הוגן למחיר משומש במצב מעולה עם שלושה חודשי אחריות.
ללא ספק אשוב לקנות בחנות הזו, פעם שניה שאני קונה מוצר במקום הזה וגם בפעם הקודמת יצאתי מרוצה.
מוצר:
טאבלט טאב 3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply