המוצר הוזמן בטלפון, המוכרת אדיבה סבלנית ומקצועית. המוצר שהוזמן הוא שהגיע ע"י שליח באריזתו המקורית וללא הפתעות. המוצר הגיע הרבה לפני הזמן המובטח. אני מרוצה ולוואי שהכל היה מתנהל בחיים כשורה...אני מקווה בשבילם שימשיכו כך.
מוצר:
סכין סנטוקו 18 g48
שם:
רויטל
תאריך:
03/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לכבוד סיל שופ לויקי והצוות
מכתב תודה
ב 2.6.10 יום רביעי הזמנתי מכונת כביסה בוש וביום חמישי קיבלתי את המכונה ממניעים הומניטרים
מאחר ואני צריכה לעבור ניתוח קשה שלא אוכל לכבס כשבועיים ימים ולא אוכל לקום מהמיטה כך שביקשתי לספק לי את המכונה לפני הניתוח ותוך יום קיבלתי את המכונה בשעה 7 בבוקר
אינני יודעת כיצד להודות לכם מעומק ליבי אפילו המוביל היה נהדר
כמה טוב שישנם אנשים שעדיין רגישים לבעיותיהם של אחרים בתודה רויטל דורון מודה לכם מאוד
מוצר:
מכונת כביסה 20261IL
שם:
י
תאריך:
13/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכונה דרך הטלפון,ונאמר לי שתוך שבוע היא תהיה אצלי. למחרת ב-11 בבוקר המכונה היתה בדירתי ,דבר שמאוד הפתיע אותי לטובה! כל הכבוד ל-SALE SHOP
מוצר:
מכונת כביסה wae20060EE/15
שם:
ישי
תאריך:
02/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את המוצר המבוקש תוך מספר שניות. ההתמצאות באתר הייתה קלה. המוצר המבוקש הגיע על ידי שליח בתיאום והתראה טלפונית טרם הגעתו. שירות למופת.
מוצר:
ארון שירות פלסטיק 6291
שם:
אלון
תאריך:
29/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בסך הכל האתר פשוט לתפעול. שירות בצורה טובה. הזמנתי מוצר אך הגיע מוצר אחר, משום מה מוצר יותר טוב. ככה שמצאתי תמורה טובה שהזמנתי דרך החנות.
מוצר:
כירת גז
שם:
Shahar
תאריך:
28/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בבוקר את המוצר,בשעה 18:00 באותו יום התקשר המוביל שעוש שעה הוא אצלי. הופתעתי לטובה! אף פעם לא קיבלתי את המוצר באותו היום.
מוצר:
ריהוט גינה פוקט
שם:
אורח
תאריך:
24/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהחברה מתהדרת במחירים ובשרות הטובים בארץ עם תו אמון הציבור התאכזבתי לגלות אחרת. כשהתקשרתי תוך רגעים לקחו את מספר כרטיס האשראי ואת כל הפרטים שלי והבטיחו שהמקרן יגיע כעבור יום יומיים וייצרו איתי קשר. לאחר שבוע (הייתי במילואים) כשהתקשרתי שוב אמרו שיחזרו אליי עם תשובה ולא חזרו כשהתקשרתי שוב אמרו שהם עדיין מחכים לתשובה מהספק ויחזרו אליי מייד (כמה כבר קשה לדעת אם יש מוצר במלאי או אין?) כמובן שלא חזרו ולאחר שקראתי את התגובות פה הבנתי שזה סדרתי. אינני יודע אם יש לחברה את המוצר כלל.. בסופו של דבר העדפתי לשלם יותר לחברה אחרת אשר הייתה אדיבה הרבה יותר והמוצר אמור להגיע מחר.
חבל שהחברה לא שמה לנגד עינייה את שרות הלקוחות הדבר החשוב ביותר מבחינתי.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 16.3.10 .
מטבע הדברים כשבנאדם עושה הזמנה אז צריך לתת פרטי אשראי ולדאוג לתשלום לפני שהמוצר נשלח ללקוח לכן יצרנו קשר עם הלקוח להשלמת עיסקה.
המקרן לא היה במלאי בחנות לכן גם אף אחד לא הבטיחי ללקוח כי המוצר יהיה אצלו תוך יום יומיים.
המוצר הוזמן מהחברה והיה אמור להיכנס למלאי בתאריך 4.4.10. ולהגיע ללקוח אחרי החג בתאריך 8.4.10 בתוך 14 ימי עסקים שהתחייבנו ללקוח.
לאחר כשבוע מתאריך ההזמנה בתאריך 23.3.10 הלקוח החליט שהוא לא מעונין להמתין ולחכות עד ל 8.4.10 לחודש ולכן הוא ביטל את ההזמנה.
כנהוג במקרים אלה נהוג לחייב 5% עבור ביטול עיסקה כחוק! אך החלטנו ללכת לפנים משורת הדין ולא לחייב את הלקוח עבור ביטול העיסקה
מוצר:
מקרן 825ms
שם:
אפרת
תאריך:
14/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, הובטח לנו התנור עד סוף השבוע אך ההובלה התעכבה. המוביל עושה מה שהוא רוצה וחושב שאני עובדת אצלו והוא יכול לבוא מתי שהוא רוצה ללא תיאום מראש. כשפנינו לשירות הלקוחות נתקלנו בנציג גס רוח וביטלנו את העסקה עצה שלי - תתרחקו !
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 21.2.10 תוך כמה ימים מתאריך ההזמנה המוצר הגיע לחברתנו ונשלח עם חברת השליחויות.
המוביל ניסה כמה וכמה פעמים לתאם עם הלקוח מועד אספקה אך הלקוח לא הסכים לקבל את המוצר.
לאחר שתיאמו בינהם יום 7.3.10 הלקוח החליט שהוא רוצה לבטל את התנור .
כמובן שביטול ללא שום סיבה מוצדקת המחייב דמי ביטול של 5% לפי חוק הגנה לצרכן,
אך למרות שהלקוח ביטל את ההזמנה והמוצר היה כבר בדרך אליו החלטנו ללכת לקראת הלקוח ולא לחייב אותו בדמי ביטול.
חבל מאוד שגם לאחר שמשתדלים והולכים לקראת הלקוח הוא מחליט להביע את דעתו בדרך זו.
מוצר:
תנור משולב
שם:
צחי
תאריך:
08/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות נעלי crocs דגם Blitzen corduroy הדגם שהוזמן לא הגיע אלי ובמקום זה החליף אותו דגם אחר של קרוקס שלא הייתי מעוניין בו כלל!! אם הייתי מעוניין בדגם שהגיע אלי עם המשבצות אז הייתי פשוט מבצע הזמנה לדגם הספציפי. לא קיבלתי הודעה על כך שאין להם במלאי ואני צריך לקבל דגם אחר ואם אני בכלל מאשר את ההחלפה. פשוט חוצפה! מחייבים לי את הכרטיס אשראי על הזמנה שבכלל לא רציתי ושלחו לי במקום זה דגם אחר.. פניתי לחברה דרך מייל שרות הלקוחות ולא קיבלתי מענה עד כה אז כנראה שגם שרות לקוחות טוב אין להם לחנות הזאת אני לא חוזר יותר יש הרבה חנויות ברשת ומי שמתנהג על דעת עצמו בכרטיס אשראי שלי אין למה לקנות אצלו.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ב 25.2.10 על נעלי Crocs Blitzen corduroy בצבע שחור.
ההזמנה הועברה לחנות סיטי ספורט לאספקת המוצר ואכן החנות סיפקה את הנעל בצבע שחור.
ככל הנראה בחנות קרתה טעות אנוש וסיפקו ללקוח את הדגם הזה בצבע שחור רק עם בטנה משובצת במקום חלקה.
ובתאריך 7.3.10 הלקוח קיבל את נעלים ואחרי קבלתן שלח מייל לשרות לקוחות בשעה 20:00 – לצערינו בשעות אלה אנחנו לא עובדים, ולמחרת בבוקר בשעה 08:00 בתאריך 8.3.10 כשראינו את התלונה ,התלונה הועברה לחנות סיטי ספורט לטיפול מהיר.
שרות הלקוחות של החנות סיטי ספורט ניסה ליצור קשר עם הלקוח כמה פעמים אך לא היתה תשובה.
במקרים מעין אלו האתר סיילשופ לוקח על עצמו את מלוא האחריות על התקלה ומבצע החלפה בבית הלקוח בהקדם האפשרי,
לצערנו הלקוח לא המתין לקבלת המענה עם הפתרון והעדיף לעלות ביקורת זו.
מוצר:
נעל Crocs Blitzen corduroy
שם:
מוטי
תאריך:
07/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור סיוט מתמשך ללא תחליט. בתאריך ה- 10/02 הזמנתי שואב אבק של גרץ. במהלך השבוע שלאחר מכן התקשרתי לברר מה קורה עם האספקה נאמר לי שכשהוא יגיע ישלחו לי אותו... הייתי אופטימי והמשכתי להמתין בתחילת השבוע שלאחר מכן התקשרתי שוב הפעם נאמר לי שהשבוע הוא יגיע אליהם והם ישלחו אותו.... ושוב נשארתי אופטימי... בתאריך ה- 24/02 הם התקשרו (יפה מצידם) ואמרו שליבואן אין את השואב במלאי. 14 יום לקח להם להגיע למסקנה הזאת... הציעו לי או לבטל או להחליף לדגם אחר ואף לתת לי הנחה (באמת יפה מצידם)... החלפתי לשואב אבק של סמסונג ואפילו נאמר לי שיש אותו במלאי והוא ישלח אלי ויגיע במהלך השבוע שלאחר מכן.... ושוב הייתי אופטימי.... כמובן שגם בשבוע שלאחר מכן הוא לא הגיע ב- 4/3 התקשרתי שוב לברר ונאמר לי שהוע על האוטו של הספק וישלח אליי בתחילת שבוע הבא... והפעם באמת כבר הייתי אופטימי... ב- 7/2 הבחנתי שמצב ההזמנה עדיין לא השתנה התקשרתי שוב לחנות ונאמר לי שמחר (ב- 8/2) זה אמור להגיע לחנות והנציגה אף נתנה לי לבחור בין שתי אפשרויות (יפה מצידה) להמתין בסבלנות או לבטל את ההזמנה... הפעם כבר לחלוטין איבדתי את האופטימיות ובתום חודש של המתנה לשני שואבי אבק שונים החלטתי לנקוט בצעד אמיץ ולסיים את הרומן עם החנות הזאת.... חנות יכולה להסתתר מאחורי כל מיני האשמות ותרוצים אבל היא צריכה לעמוד מאחורי היכולת שלה לא רק לפרסם מוצרים זולים אלא גם לעמוד בייעדי האספקה שהיא מחוייבת להם. לא יכול להיות שלקח להם 14 יום להבין שליבואן אין את השואב במלאי. ואחרי שהחלפתי את הדגם שאותו בדקו שיש במלאי לא הצליחו לספק אותו במשך 12 יום נוספים ועוד כל פעם שאני מתקשר לטעון שהוא ממש בדרך.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את ההזמנה בתאריך 10.2.10 בתאריך זה בוצעה הזמנה מול היבואן הרשמי בארץ חברת ברימאג. חברת ברימאג טענה כי יש להם את המוצר במלאי וחיכנו שהמוצר יגיע . לאחר כשבוע וחצי ראינו שהמוצר לא הגיע , ערכנו בדיקה מול חברת ברימאג איפה המוצר והם עדכנו אותנו שהמוצר אזל מהמלאי ואין להם אותו יותר . מייד התקשרנו ללקוח ועדכנו אותו כי המוצר חסר והצענו לו שואב יותר טוב של חברת סמסונג . כמו כן בגלל העיכוב באספקה הלקוח קיבל הנחה נוספת על המחיר והלקוח עודכן שזו הזמנה חדשה לכל דבר וזמן האספקה הוא 14 ימי עסקים, לכן גם אף אחד מנציגנו לא טען כי המוצר במלאי אצלנו אלא במלאי אצל היבואן וב- 24.2.10 בוצעה הזמנה חדשה ללקוח על שואב סמסונג. בתאריך 8.3.10 כמו שהתחייבנו ללקוח המוצר הגיע, אך לצערנו הלקוח כבר לא היה מעונין במוצר וביטל את ההזמנה. אנו מתנצלים על התקלה שקרתה ועושים את מרב המאמצים שמקרים מעין אלו לא יקרו בשנית. אך במקרים שמעורב בהם צד שלישי (חברת ברימאג) אין אנו יכולים לשלוט בהם. למרות הכל חברת סיילשופ החליטה לפצות את הלקוח ולשלוח לו מתנה לחג.
מוצר:
שואב אבק
שם:
bestbeer
תאריך:
13/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עוד לפני הקניה פניתי לחנות עם כמה שאלות ותוך יום קיבלתי תשובות מדויקות ואופציות נוספות לרכישה - כך שהשירות עוד לפני הקניה יצוין לטובה. לאחר הקניה המחשב הגיע בזמן, אך גילית שיש פיקסל אחד שרוף במסך ומייד פניתי לחנות. איש טכני של החנות (שמו שגיא) התחיל את הטיפול בי והתחייב לעשות את מה שניתן ע"מ לעזור. תוך כמה ימים של בירורים הוא חזר אלי עם תשובה חיובית לגבי ביצוע החלפה. כעבור ימים ספורים הגיע שליח לבית לקח את המחשב עם הפיקסל השרוף והביא אחד חדש. בסה"כ הסיטואציאה שנוצרה במקרה שלי היא אינה טריויאלית בהתחשב במידיניות הפיקסלים השרופים של יצרנים\יבואנים, אבל החנות תפקדה על הצד הטוב ביותר. אני אמשיך לקנות בה גם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד ThinkPad R400
שם:
דן
תאריך:
23/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון מקרר sj2266 לבן לאחר שביקשתי לוודא שקיים במלאי ונאמר לי שקיים ויגיע תוך 14 ימי עבודה לכל היאוחר ואולי אף לפני.לאחר שבוע של המתנה התקשרתי ונאמר לי שעוד לא הגיע המקרר. כמה ימים מאוחר יותר נתבקשתי לחכות למקרר בין השעות 13:00 ו 18:00 בניגוד לחוק שאומר שעתיים.חיכיתי אך המוביל לא הופיע. התקשרתי למוביל והוא אמר לי שיש לו מקרר כזה בצבע בז'.כמובן שסרבתי. פניתי לחברה וסיפרתי גם על שעות ההמתנה הרבות , גם על אי ההודעה של המוביל וגם על בעיית האספקה של המקרר הלבן. הנציג אמר לי שהוא רואה כרגע שאין מקרר לבן במלאי והוא יבדוק ויחזור אלי באותו היום.כמובן שלא חזר.למחרת התקשרתי לחברה ואמרו שיבררו.הנציג מהיום הקודם חזר אלי ואמר שלא ניתן יהיה לספק מקרר לבן עד התאריך שהובטח והציע לי מקרר בצבע אחר או שאבחר מקרר אחר.כמובן שסרבתי ואף הבעתי את כעסי על הטיפול הכושל ואז הוא הציע לי פיצוי עלוב בדמות mp4 טוסטר או קומקום חשמלי.אני סרבתי כי רק רציתי מקרר כמו שהזמנתי.באותו יום התקשר כנראה המנהל והציע לי את אותו פיצוי. לסיכום נשארתי ללא מקרר שבועיים עם תינוקת בבית ועל עוגמת הנפש הציעו לי בתמורה טוסטר. לא רק שהטיפול היה כושל לכל אורכו התחייבות החברה רק מאפשרת לך לבטל את העסקה ללא דמי ביטול ואתה לא זכאי לשום פיצוי.על אף עוגמת הנפש שנגרמת מהמתנה של שלושה שבועות בלי מקרר. אני מציע להם בפעם הבאה פשוט לקנות מקרר כזה אצל ספק שיש לו ולשאת בהפסד ואף על זה להוסיף פיצוי על הטיפול הכושל לכל אורכו. את המקרר קניתי בסופו של דבר במחיר מעט גבוה יותר אך הוא סופק לי לאחר יום ובשרות נפלא בחנות ברשת גם היא- עזורי מוצרי חשמל מקרית אונו
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המקרר בתאריך 9.11.09 ההזמנה הועברה למחרת ליבואן.
החברה מחויבת לספק את המקרר תוך 7 עד 14 ימי עסקים.
לאחר כשבוע שנודע לנו כי המקרר עדין לא סופק לחצנו שוב על החברה והם יצרו איתו קשר ותיאמו איתו אספקה.
לצערנו נעשתה טעות בחברת ראלקו וסיפקו ללקוח מקרר בצבע בז' למרות שהזמנו צבע לבן.
יצרנו קשר עם הלקוח התנצלנו על הטעות שקרתה והתחייבנו ללקוח לספק את המוצר עד ליום ה- 14 כמו שהתחייבנו בהזמנה המקורית של הלקוח, אך הלקוח סירב לקבל את המקרר שהזמין.
לאור השתלשלות הארועים החלטנו לפנים משורת הדין לא לחייב את הלקוח עבור ביטול ההזמנה , והצענו ללקוח פיצוי (בשווי 200 ₪ נגן 4 MPEG ) עבור עוגמת הנפש שנגרמה ללא שום קשר לקניה.
חברת סיילשופ הינה חברה אמינה וותיקה ברשת ועושה את מרב המאמצים שלקוחותיה יהיו מרוצים אך לפעמים ישנם דברים שאינם תלויים בחברה אלה בספקיה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח ,ונדאג שמקרים מעין אלו לא יחזרו שנית!
מוצר:
מקרר לבן sj2266
שם:
alon
תאריך:
06/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, המוצר הגיע אחרי יומיים,המחיר היה הכי נמוך בין החנויות בזאפ,המחיר כולל 12 תשלומים והובלה. יש נציג שרות שזמין ודיברתי איתו(עומר אני חושב) לפני ההזמנה ואחרי.
מוצר:
מכונת כביסה 20060
שם:
מטי וניר
תאריך:
29/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעולה והמשלוח מהיר הגיע בזמן ולא היו שום בעיות מרוצה מאוד
ממליצה מאוד אני בהחלט יחזור לקנות מהם שוב
מוצר:
מדיח smart tach
שם:
אילן
תאריך:
23/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המקפיא לאחר שעשיתי סקר שוק מקיףלבסוף רכשתי מסייל שופ במחיר זול בכ-20% מכל מקום אחר וללא דמי משלוח! האמת שהייתי מאוד מופתע מהמחיר והייתי בטוח שיש מילכוד אבל שמחתי להתבדות. המכשיר הגיע במהירות שיא (שלושה ימי עסקים). שירות הלקוחות היה איתי בקשר והיה אדיב מאוד. נהנתי מאוד מהשירות המצויין שכל כך לא אופייני למה שהרגילו אותנו בארץ. כשהמקפיא הגיע שמתי לב שאין חשבונית מצורפת.כשפניתי לשרות הלקוחות הם דאו לשלוח לי במייל העתק ובמקביל שלחו בדואר נאמן למקור. אין לי ספק שאתן לסייל שופ עדיפות בכל הרכישות העתידיות שלי. באמת מומלץ מאוד
מוצר:
מקפיא 1
שם:
נתן
תאריך:
09/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש באמצעות "זאפ" (כפי שאני עושה תמיד) הזמנתי מערכת קולנוע ביתי חדישה ויקרה יחסית של SONY בחנות המקוונת סייל שופ. המשלוח נעשה במהירות הבזק ובתוך יומיים (!) המערכת כבר היתה אצלי. שיא שספק אם יישבר. המוצר סופק מהיבואן הרישמי עם אחריות שלו ומעל הכל במחיר הזול ביותר שהופיע ובתנאי תשלום מצויינים. אין ספק: חווית קניה מושלמת. סייל שופ מדורג בצמרת לקנייה עתידית.
מוצר:
מערכת קולנוע ביתי Sony DAV-F200
שם:
Yigal
תאריך:
10/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המנתי מחשב נייד בלילה. זמן הספקה מובטח 14 ימי עסקים. למחרת (יום ה') התקשרתי לשרות לקוחות לברר זמן הספקה צפוי. נאמר לי שעד סוף שבוע שאחרי אקבל את המחשב. ביום ג' לאחר פחות משבוע מההזמנה המחשב הגיע ע"י שליח.
מוצר:
מחשב נייד sl500 2746-P3G
שם:
amnon
תאריך:
24/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ מדיח כלים צר בעל תכונות AAA הגעתי לסיילשוף כאחד המומלצים נכנסתי לאתר וביצעתי את הקנייה ללא אף תקלה במהירות האתר קל לגישה קל להבנה והליך התשלום בכרטיס אשראי מהיר וקצר המשלוח הגיע תוך 4 ימים בזמן כמו שקבעו לצערי כנראה בזמן ההובלה המכשיר ניזוק הנזק התגלה רק כאשר הגיע טכנאי לפתיחת האריזה התקשרתי לחנות אמרו אין בעיה ונחליף ובאמת תוך 4 ימים הגיע מוצר חדש באריזה במשלוח מיוחד שגם לקח את הקודם השרות 10 וההענות 10
מוצר:
מדיח כלים cp331s2
שם:
אשר
תאריך:
16/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר ותנאי תשלום הטובים ביותר. שרות מהיר. מענה טלפוני (שירות לקוחות) זמין אדיב ומהיר. המחשב הגיע במהירות. לצערי לאחר כשבועיים נתגלתה תקלה במחשב (לוח M וסוללה תקולים). הספק התעקש שיחליפו לי למחשב חדש. שירות מעולה!!!
מוצר:
מחשב נייד vostro T5670
שם:
נפתלי
תאריך:
01/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני שמח להגדיר את השירות ואת חווית הקניה כיותר ממצוין. הזמנתימגהץ קיטור של חברה טובה במחיר הכי נמוך שיכולתי למצוא ובתשלומים נוחים. ההזמנה התבצעה ביום שישי בשעות הצהריים וביום שני כבר "נחת" המגהץ בביתנו - ממש לא ציפיתי שזה יהיה כל כך מהיר וגם חשבתי שאני אצטרך ללכת לאסוף אותו מן הדואר, אבל, כאמור, הופתעתי כבר ביום שני לקבל אותו בביתי.
מוצר:
מגהץ קיטור
שם:
רונן
תאריך:
06/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מסך 23" במחיר מצויין יחסית לחנויות אחרות, מסך זה היה חדש בשוק ושמחתי למצוא אותו במחיר משתלם זה, הקניה היתה פשוטה ומהירה, המשלוח הגיע מיידית ולמעשה אף יותר מהיר ממה שהצהירות שיגיע, ז"א הם ארזו את המסכים ברגע שההזמנה נקלטה ואושר כ.האשראי, המסכים נבדקו והם תקינים, לא נתקלתי בבעיות איתם לא בהרכבה שלהם ובחיבור ולא במצב הפיזי שלהם, אני בהחלט חושב שאם יהיה להם מוצר אטרקטיבי בעתיד שאני ארצה אז אקנה שוב אצל סייל שופ.
מוצר:
מסך 23" 2333sw
שם:
א
תאריך:
02/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
סה"כ חווית קניה נוחה וטובה. המוצר המיועד (תנור אפייה משולב של בוש)הגיע בזמן וללא בעיות לאחר תיאום טלפוני על מועד המסירה. הייתי קונה מהם שוב ללא חשש.
מוצר:
תנור אפייהמשולב כיריים HSV745020Y
שם:
אמי
תאריך:
31/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ!!! המחיר הנמוך ביותר, אתר ידידותי, קל מאד לבצע הזמנה. המכונה סופקה יומיים מההזמנה, לאחר תיאום מוקדם יום קודם.
מוצר:
מכונ כביסה WAE20260ME
שם:
לי
תאריך:
17/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע אחרי 3 ימים למרות שמצויין באתר שיגיע עד 14 יום.תהליך ההזמנה מאוד קל ולא חייבים לתת פרטי כרטיס אשראי באתר אפשר לבקש שנציג טלפוני ייצור איתך קשר על כך. ההתרשמות הכללית שלי שהאתר\חנות הנ"ל נותנת חווית קניה טובה ומשלוח מהיר מאוד.
אני לא יודע איך המיקרו כי עוד לא הפעלתי אותו אבל דבר אחד קצת מפריע שבתמונה כל הפאנל נראה נירוסטה מבריק אבל בפועל הפאנל של כפתורי ההפעלה הוא בגימור פלסטיק אפור ופשוט, חשבתי אולי זיוף אבל בחנות זה נראה אותו דבר אז הייתי רק מציע לא להסתמך על התמונה אלא קודם לראות בחנות כי התמונה יכולה להטעות. הזכרתי כבר שההפרש היה 600 ש"ח לטובתי בין חנות אמיתית?
מוצר:
מיקרוגל MW930
שם:
אורח
תאריך:
15/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רמת השירות העבירה תחושה נעימה והרגשה של אכפתיות ורצון טוב. כל הטיפול בהזמנה לקח יומיים ללא דיבורים מיותרים! לא פעם ראשונה הזמנתי בסייל שופ והתרשמתי מאוד לטובה מטיפול המהיר והמכובד בהזמנות שלי בעבר כמו כן בהזמנה האחרונה. אין לי מה להגיד לגבי מחלקת שירות לקוחות כי לא נאלצתי לפנות לשם אך סביר להניח שהשירות שם באותה רמה...