דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (חיפה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גילי ליאו אלקטריק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בענק הקניות ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
541
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
374
5
162
נמצאו 541 חוות דעת גולשים על ענק הקניות
תמונת משתמש
שם:
danaperetz.danaperetz
תאריך:
20/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום, קניתי מדיח ונתקלתי בשירות מצויין ומהיר
כולל מענה לשאלות ופתרון בעיות.
תודה רבה לכם
מוצר:
El4006W
תמונת משתמש
שם:
חזי
תאריך:
18/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוסר סבלנות. יחס מזלזל.
ישנם הרבה עסקים שמוכרים אותה סחורה וסביר שיהיו נחמדים יותר ונותני שירות טובים יותר.
הובטח אספקה 3 פעמים ולא תואם ולא הגיע !
בסופו של דבר בוטלה הזמנה. פשוט לא יכולתי לסמוך על המוכר לידן שעובד שם.
מוצר:
מייבש כביסה
תמונת משתמש
שם:
nir
תאריך:
17/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקצועית שמבינה לקוח ויודעת להתאים לו מוצר שמתאים לו בדיוק. במיוחד הבחור בשם לידן שעושה מעל ומעבר. כיף לקנות שם ובהחלט חווית קנייה.
מוצר:
מקרר שראפ 3791 שחור 5 דלתות
תמונת משתמש
שם:
d0548552898
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שלישי והגיע תוך יום שירות מעולה מהירים מאוד ללא ספק אזמין שוב
מוצר:
שייקר נינג'ה
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
04/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לאימי דגם מדיח של בוש ומיד התקשרו לציין שאזל במלאי ונתנו מדיח מתקדם יותר של בוש באותו מחיר על אף שעולה כ 400 ש יותר.
בנוסף כשאימי ביקשה לזרז אספקה היות והיא מבוגרת והצלחות נופלות מידיה בזמן השטיפה, התיחסו מאוד ברצינות ודאגו לאספקה מידית.
שאפו
מוצר:
0526027443
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
02/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מבין למה זאפ לא מעיף אותם מהחנויות הנסקרות. קניתי מקרר, לא יצרו קשר לאספקה. התקשרתי, אמרו מחר. מחר הפך מחרתיים וכו'. ביקשתי לבטל , אמרו דמי ביטול. שורה תחתונה - ביטלתי בחברת האשראי. עד היום לא שלחו חשבונית זיכוי שמצביעה על ביטול העיסקה מצידם.
זה כבר לא מתאים שירות כזה. חנויות שמתנהלות ככה לא יכולות להתקיים. אל תקנו שם.
תגובת החנות:
יוסף שלום, לאחר בירור בהנהלת חשבונות חשבונך כבר זוכה באותו היום והכסף חזר לחשבון.
אנא בדוק את עצמך לפני שאתה משאיר תגובות שווא בבקשה.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
גילת
תאריך:
30/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשמגיע - מגיע! וצריך להגיד גם דברים טובים:
אז בראשון בלילה הזמנתי שואב אבק אלחוטי של שארק (לא חשוב הדגם המדוייק).
בשני בבוקר קיבלתי הודעה שהשואב יצא לחברת המשלוחים.
ברביעי בצהרים הוא כבר היה אצלי בבית עם שליח.
הגיע בדיוק הדגם שהזמנתי בלי שום בעיות.
ועוד דבר - בשני בבוקר שמתי לב שמס' הטלפון שלי שהזנתי בהזמנה היה שגוי. התקשרתי אליהם לטלפון שבאתר, ענו לי מיד, וטיפלו בהחלפת המספר.
בקיצור - הייתי מרוצה מאד מהשירות.
וכמובן מהמחיר!
גילת.
מוצר:
שואב אבק עומד Shark IZ323 Zero M DoublePro
תמונת משתמש
שם:
Sasha
תאריך:
29/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדהים!!!!
חצי שעה אחרי שהזמנתי, קיבלתי טלפון מהחנות. התעקש שאבדוק שוב את כל הגדלים. חזר אליי בשנית על מנת לוודא לפני חיוב.
לפני דקה סיפקו את המדיח. (למרות שהבטיחו תוך שבוע, סיפקו תוך שעתיים)
ואו!! ממליץ לכולם בחום.
מוצר:
מדיח כלים בוש
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
25/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא קראתי את הביקורות הגרועות על החנות הזו לפני... ביום 23/11/21 נרכש מדיח תוצרת DELONGI דגם 87X באמצעות האתר "ענק הקניות", אושרו פרטי המוצר בשיחה הטלפונית. אחרי עיכוב של שבועיים ואין סוף שקרים , ביום האספקה הביאו דגם 78D - מוצר נחות וזול בכ-500 ש"ח, אשר הוחזר בשל חוסר התאמה. בשיא חוצפתם קיזזו גם 200 ש"ח "עלוית הובלה" .מקום לא אמין , גזלנים
מוצר:
מדיח כלים רחב Delonghi WMD87X דה לונגי
תמונת משתמש
שם:
rachelp999
תאריך:
25/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה, הגיע באיחור של שבוע וגם זה הגיע רק אחרי שנידנדתי להם 3 פעמים ביום כדי שישלחו. הגיע מכונה בדגם שונה (WAN2408APL) ממה שהזמנתי והדרוג האנרגטי הוא C במקום A שהיה כתוב באתר. הכתוביות שעל המכונה הוא בטורקית, נתנו פיצוי מגהץ בשווי 70 ש"ח...
אחרכך צריך להזמין טכנאי שעובד איתם כדי להתקין את המכונה, אז יש להם שרות רק אחרי 4 ימים. ואם לא אחכה אז אין לי אחריות על המכונה! כשדיברתי עם החנות הם אמרו לי שאין צורך לדאוג, יש להם שרות שאני מתקינה לבד ומראה להם סרטון איך עשיתי את זה והם מקבלים את זה. אבל בשרות אמרו לי שאין דבר כזה.
בקיצור, שרות אינו אמין ושלא מסוגל לעמוד בהתחיבויות של עצמו.




תגובת החנות:
בבירור מול חברת ההובלות נאמר לנו שניסו 4 פעמים לתאם מול הלקוח והם לא קיבלו מענה.
לאחר שיחות הדוקות מול הלקוח הובהר לו שהוא יקבל APL במקום MPL והוצע מגוון של פיצויים והלקוח בחר מגהץ כפיצוי.
כמוכן גם כתוב על החשבונית שפתיחת מכונת כביסה מתבצעת מול טכנאי ואנו לא שולטים מתי ומה הזמינות של הטכנאים מטעם האחריות.

מוצר:
מכונת כביסה Bosch WAN2428MPL
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
24/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב
הזמנתי טלוויזיה של סמסונג, ההובלה הגיעה אליי בשעה 5 בבוקר בטענה שיש פקקים ועומס. קיבלתי דגם שונה מהדגם שהזמנתי. כשביקשתי שיבואו להחליף את הטלוויזיה נתקלתי בסינונים ונפנופים מצד שירות הלקוחות ונאמר לי מס׳ פעמים שיחזרו אליי מה שלא קרה ואני הייתי צריך לרדוף אחריהם כמה פעמים ביום. בסוף ביקשתי זיכוי ושיבואו לקחת את הטלוויזיה הלא נכונה ששלחו לי, עדיין ממתין שזה יקרה.
תגובת החנות:
שלום, הטלוויזיה נאספה מהלקוח היום בבוקר והזיכוי אכן נשלח.
בטעות סופק ללקוח דגם אחר בגלל טעות אנוש של המוביל ולאחר שיחה עם הלקוח והצעה להחלפה תוך 48 שעות והלקוח התעקש שרוצה להחליף באותו היום ולצערנו הרב לא הייתה אפשרות לעשות את זה. הוצע ללקוח החזר כספי מלא ללא דמי ביטול וכך זה נעשה.
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE50AU7100 4K ‏50 ‏אינטש סמסונג
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
14/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 20.10.22 הזמנתי ושילמתי על מכשיר להורדת שער. עד לרגע זה לא הגיע. אין מענה טלפוני, באימל, בווטסאפ.
מוצר:
מסיר שיער
תמונת משתמש
שם:
ronz6930
תאריך:
13/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר באתר , כל מה שהבטיחו התקיים , לדעתי חוויית רכישה טובה מאוד יש על מי לסמוך , אני מאוד מרוצה ,תודה לכם מקרב לב.רוני
מוצר:
מקרר שארפ
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
09/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב

ב07/10/22 בצעתי הזמנה של מייבש כביסה באתר ענק הקניות (הגעתי דרך אתר zap)

באתר מפורסם שהמוצר יגיע לאחר 7 ימי עסקים. לאחר שהמוצר לא הגיע ב23/10/22 פניתי אליהם (הקו מנותק והגעתי דרך החנות. שלהם "גילי ליאו אלקטריק" לאחראי על האתר) לשאול מה עם המוצר ענו שזה טעות ויתנו פיצוי והמוצר יגיע עד 31/10/22, ב30/10/22 התקשרו לתאם שעה עם השליח (מוקלט) תיאמו בין שעה 13 ל15, בפועל התקשרו לפני 11 והגיעו ב11 (כך שלא היה אף אחד בבית) אמרתי לשליח שהוא יכול לחזור ואין אף אחד בבית).
המייבש סופק בסופו של דבר ב7/11/22 וגרם לי הרבה עוגמת נפש.
ובנוסף השליח לא הסכים לקחת את המייבש הישן כמחויב בחוק.

ברצוני להתלונן על 3 דברים.
1. אי עמידה בתנאי החוזה שבו הובטח לקבל מוצר תוך 7 ימי עסקים.
2. אי אפשרות ליצור קשר עם האתר 046568586 מקש 3 שקשור לשרות לקוחות מנותק באופן קבוע.
3. המייבש שסופק הגיע עם כיתוב טורקי מה שלא מפורט באתר וגורם לי בעיה ממשית בשימוש (אני לא יודע לקרוא בטורקית).
4. אי הסכמה מצד השליח לקחת את המייבש הישן.

הבנתי שליצור עם האתר קשר ולהתלונן על המוצר אחרי כל השירות שקיבלתי מהם יהיה לא רלוונטי אז אני פונה אליכם.

תודה רבה.
תגובת החנות:
1. תואם עם הלקוח ל31 לחודש ולצערנו קרה עיכוב בהזמנה משום שהספק לא עבד בחגים וגרם לעיכוב באספקות.
הספק של מייבש הכביסה בוש זה רייבי אלקטרוניקה שלא עבד כל מועד סוכות ולאחר שחזר לעבוד מיד תואם משלוח עם הלקוח. בנוסף החנות (אנחנו) הצענו לו פיצוי מטעמנו (טוסטר לחיצה) ולפי הסכמתו נשלח אליו ביחד עם המייבש. באותו היום הנהג הצליח להקדים מסיבות של הקו ומיד חייג ללקוח כשעה לפני שהוא אצלו בנקודה, כמו כן הלקוח סירב לקבל את המשלוח.
לאחר מאמצים רבים לשכנע את הנהג לחכות ולחזור לצערנו לא הצלחנו.
כמו כן יצאה אספקה נוספת (ללא חיוב הלקוח ששולמה על חשבון החברה) והלקוח הסכים לקבל את המוצר הנ"ל.

2. החנות אינה אחראית על השפה בה כתוב המכונה. בכל מקרה ניתן להזמין מדבקות באנגלית או בעברית מהשירות של רייבי אלקטרוניקה בנוסף לא קיבלנו שום פנייה מהלקוח בנוגע לזה.

3. לפי השליח של החברה המוצר אינו היה מנותק מהחשמל ולא עמד בפתח כניסת הבית כמצוין בחוק.

מוצר:
מייבש כביסה
תמונת משתמש
שם:
בוריס
תאריך:
09/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי חווית שירות בין הגרועות שניו לי בזמן האחרון...

הזמנתי בר מים שלא היה במלאי, התקשרו והודיעו לפחות שאין במלאי כרגע אבל יהיה אולי עוד שבועיים,
ביקשתי לחקות ולא לחייב אותי בנתיים...עד כאן הכול מצויין

כמובן שאחרי כמה ימים בדקתי ואני רואה חיוב בכרטיס אשראי , איך שהוא לא היה לי ספק שזה מה שיקרה..
כותב להם בווצאפ - אין מענה,פשוט אף אחד לא מתייחס להודעות שלי...לא יודע בישביל מה יש אופציה לדבר בווצאפ..
הטלפון שלהם רוב הזמן לא זמין, כנראה יש רק קו אחד, לא יודע בידיוק
אבל אם מתעקשים ומחייגים 10 פעמים אז אפשר לקבל מענה
ואז עונים לי בבוקר ואומרים שיבדקו ויחזרו עלי....
כמובן שאף אחד לא חוזר עלי, ואתה עוד פעם עושה 10 ניסיונות לחייג עלהיים ואז אומרים לך:
נו מה אתה רוצה - אין הנהלת חשבונות היום, אז כשיהיה מחר נחזור עליך

אני הייתי צריך לנחש שאין הנהלת חשבונות באותו יום? ומה אם להתקשר ולהגיד לי את זה? לרשום לי בווצאפ?
לא - זה כבר שירות מתקדם יותר, זה כבר מעבר ליכולת שלהם

פשוט בושה,
לא יודע איך יגמר הסיפור איתם, מקווה לטוב.
תגובת החנות:
ההזמנה שלך הועברה לביטול בהנהלת חשבונות. עפ"י חוק ודין ביטול מתבצע עד 21 ימי עסקים.
כמו כן העסקה שלך הועברה כבר לביטול מזמן בחברת האשראי ופשוט זה עניין של חברת האשראי כרגע.
מוצר:
בר מים צלול אושן
תמונת משתמש
שם:
אביבית
תאריך:
03/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני 10 ימים מקרר. התחננתי לקבלו לפני שבת שעברה, הבטיחו שיגיע בחמישי או בתחילת בשבוע. כעת חמישי שוב, המקרר לא הגיע ולו עונים כמובן
מוצר:
KL4561 מקרר
תמונת משתמש
שם:
Moria
תאריך:
30/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר מעל שבוע מחכים למקפיא שהזמנו, לא עונים בשירות לקוחות וכשעונים אומרים שיחזרו ולא חוזרים, בלתי נסבל
מוצר:
מקפיא Whirlpool UW6F2C
תמונת משתמש
שם:
roni
תאריך:
12/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא קראתי את הביקורות הגרועות על החנות הזו לפני שקניתי, הזמנתי מקפיא של חברת neon, התקשרתי לפניי שעשיתי עסקה על מנת לוודא שיש במלאי, ועדיין שלחו מקפיא של חברה אחרת.
תגובת החנות:
רוני היקר, התבצעה טעות באספקה (קורה, כולנו בני אדם) וכאשר דיברת עם נציג של החנות לאחר התקלה הוא נתן לך את האופצייה להחלפת המוצר או להשאיר את המוצר שקיבלת.
אתה בחרת להשאיר את המוצר.
קיבלת שירות מלא עם יחס אישי וטוב, אין שום סיבה מוצדקת לכתיבת התגובה הזו.

מוצר:
Neon MIFNT243
תמונת משתמש
שם:
אפרת
תאריך:
03/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו תנור ששוכנענו לקנות (לא את הדגם שרצינו). מדובר היה בהנחה גדולה "לכבוד החגים" וכן בשל עבודה אישית מול היבואן של בלרס.התנור הגיע בשש בבוקר (!) פגום!!! כל הדופן הפנימית קעורה כאילו חטפה מכה רצינית.הנציג התנער לגמרי וניתק את הסלולרי שלי כדי שלא נתקשר אליו. שירות ויחס מתחת לכל ביקורת. שומר נפשו ירחק.
מוצר:
תנור בללרס
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
02/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ בכלל.
מפרסמים מוצרים במחירים נמוכים שאין במלאי ,לאחר ההזמנה שכבר ההזמנה שולמה משכנעים אותך לקחת מוצר אחר .
מתחייבים ל7 ימי עסקים עבר כבר שבועיים ואין שום התיחסות מצד החנות .
לא להתקרב גם אם זה בחינם
מוצר:
מקרר ביקו
תמונת משתמש
שם:
Inon
תאריך:
02/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, המתקין אביאור שהוא אדם נחמד ומקצועי, עשה עבודה מצוינת. מרוצה מאוד וממליץ בחום!
מוצר:
מזגן עלי אלקטרה אקסקלוסיב
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
25/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי בZAP מחיר למקרר Sharp SJ-S430-SS5. עשיתי הזמנה. חזרו אלי אחרי יומיים - אמרו: אין במלאי אבל יש אותו דבר עם אותה שנת אחריות מאיבואן רשמי בתוספת 400 ש"ח (20 אחוז ממחיר במוצר).
אמרתי - תודה, לא צריך. התחיל לדבר: חג שמח אחי ולא קרה כלום, ובסגנון קפרה עליך... ואני ממש לא קפרה. אני רק רציתי להזמין מוצר, לשלם ולקבל בשקט. ולא יצא.
ביטלתי הזמנה (מקווה, כי שילמתי בפיפל ותשלום כן עבר). הרגשה לא נעימה.
בדקתי באתר שעות אחרי ההזמנה - נשאר אותו דבר: המוצר, התנאים והמחיר. לקוח הבא בתור.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה,
היה מקרר 1 במלאי מיבואן מקביל.
בבוקר שהגענו הייתה הזמנה על המקרר ומיד בדקנו אם יש במלאי.
לאחר בדיקה נאמר ע"י המחסנאי שהקרטון מעוך וככל הנראה המוצר נפגם ולכן נאמר למיכאל שבדיוק נגמר במלאי ולכן יש יבואן רשמי בלבד במחיר X .
נכון, המוצר עדיין באתר, ביבואן רשמי ראלקו ובמחיר שהוצע למיכאל.

מוצר:
Sharp SJ-S430-SS5
תמונת משתמש
שם:
noashkotai
תאריך:
14/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הצוות היה מאוד נחמד! גם כשרצינו לשנות את המשלוח התקבלנו בחיוך ובברכה! הטלויזיה כמובן מעולה!
מוצר:
מסך סמסונג 55
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
10/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סופר מרוצה, שירות נהדר, משלוח מהיר והתקנה מהירה ומקצועית. ממליץ בחום אני בטוח שארכוש שוב בעתיד
מוצר:
Joy 14
תמונת משתמש
שם:
מייק
תאריך:
09/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזגן וכלל לא הגיע אלי, התקשרתי כמה פעמים והיה מאוד קשה להשיג אותם, גם שענו אמרו שיבדקו ויחזרו אלי ולא חזרו, התקשרתי עוד פעם וחזר על עצמו עד שהתייאשתי וביטלתי את ההזמנה, אני לא ממליץ
מוצר:
מזגן איסכה 18
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply