שירות מהיר ויעיל הזמנתי ותוך יומיים הגיע עד הבית ובמחיר טוב ולא מופקע בטוחה שאזמין שוב תודה!!
מוצר:
מיקסר קנווד kmx750
שם:
חגי
תאריך:
29/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני כבר פעם שנייה קונה דרך אתר האינטרנט של מ.ברוכים וכול פעם שאני מבסוט מחדש היה שווה ביותר לקנות את המוצרים הטובים שלהם תודה רבה על הכול.
מוצר:
סירים ומחבתות
שם:
spira613
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Panasonic RX-DU10 מהחנות הזו. לאחר המתנה של 8 ימים ללא קבלת הפריט, אני מקבל הודעה שהפריט מחכה לי בחנות נסיעה באוטובוס של 30 דקות. ציפיתי "משלוח: חינם" כמו כל החנויות כדי להעביר את הבית, אשר הם לא. ואז כאשר התקשרתי להבין את זה, הם מסבירים כי "BOX IT" לא משלוח לבית. היא המשיכה לצעוק עלי ונתנה שירות לקוחות נורא. לעולם לא אקנה מהם עוד. אני מקווה שאני מקבל את הכסף שלי בחזרה בקלות.
תגובת החנות:
בוקר טוב כפי שהוסבר לך בטלפון וכפי שמופיע במכירה- המוצר נשלח עם שירות BOXIT צר לי כי זאת תחושתך לגבי שירות הלקוחות שלנו במידה והיו לך שאלות לפני ביצוע ההזמנה לגבי אופן המשלוח יכולת להתקשר והיינו נענים בשמחה לכל שאלה (לידיעתך, הזמנתך נעשתה ב6.1 ב14:26 והמוצר הגיע לנק' האיסוף ב9.1 12:07)
לגבי הזיכוי- ברגע שהמוצר חוזר אלינו אנו מזכים אותך באופן מיידי. יום טוב צוות מ. ברוכים
מוצר:
Panasonic RX-DU10
שם:
עמי
תאריך:
08/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שייקר נינגה. ביום המחרת כבר תיאמו איתי מקום איסוף.המוצר הגיע טרם הזמן הקבוע בפרטי הרכישה. השירות מעולה לאורך כל הדרך.
מוצר:
בלנדר שייקר נינגה
שם:
Idan
תאריך:
13/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חיפוש ממושך אחרי שואב אבק שימלא את הצרכים בסטודיו שלי, החלטתי ללכת על מוצר של KARCHER ולהפתעתי המחיר באתר זה היה אפילו זול יותר מהמחיר באתר היבואן הרשמי בישראל.
מוצר:
שואב אבק KARCHER WD3
שם:
debbie
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות!!! מחיר מעולה וזמן המתנה ״מצחיק״... המוצר הגיע שלם ארוז בקפידה. ממליצה בחום להזמין מהם. אותי הם לגמרי שכנעו
מוצר:
בלנדר שייק נינגה
שם:
ilana
תאריך:
14/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דייסון V8 דרך ביג דיל .המשלוח הגיע דיי מהר ביקשתי לדעת למה הדבק המקורי בקופסה פתוח ובמקומו מדבקה של מ.ברוכים נאמר לי שהאריזה עוברת "תהליך גיור" לוודא שהכל נמצא בקופסה והכנסה של חוברת תפעול בעברית ואחריות. התשובה נשמעה הגיונית ומקובלת. בסה"כ ההיענות היתה מהירה המשלוח מהיר . מקווה שהמכשיר יעבוד טוב ולא אזדקק לשירותי תיקון .
מוצר:
דייסון V8 אבסולוט שואב אבק
שם:
IL
תאריך:
05/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דייסון v6. מבחינת ההזמנה והאספקה הכל עבד מצויין. הבעיה התחילה כשהתקלקל המכשיר לאחר מס' חודשים. לא ניתן היה להשיג את שירות התמיכה הטכנית של החברה (שגם מספקת אחריות למוצר) במשך כ-4 ימים/ לבסוף לאחר שהתקשרתי למוקד ההזמנות שלהם נאמר לי שיש להם בעיית כח אדם בשירות ולאחר יום חזרו אלי משירות התיקונים. המכשיר נאסף לתיקון ע"י שליח וונמצא בתיקון כבר 3 שבועות. עכשיו חוזר אותו סיפור של חוסר מענה בתמיכה הטכנית...
מוצר:
שואב אלחוטי דייסון V6
שם:
בעז
תאריך:
27/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
10 ימים חלפו, וחוץ מחשבונית ואישור החיוב של כרטיס האשראי שלי, לא ראיתי כלום, בוודאי שלא את המוצר...
תגובת החנות:
בעז, שלום לך, רשמנו לך בתגובה הבוקר במייל כי המשלוח בהפצה היום או מחר! תתחדש
מוצר:
dyson v8 absolute
שם:
Sharon
תאריך:
04/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק dyson v6 בסניף KSP . לאחר כחודשיים השואב הפסיק לעבוד. מאז מעל חודש אני מנסה להשיג אותם בטלפון וללא הצלחה. הטלפון תפוס כל הזמן . כתבתי פניה באתר , כתבתי מייל וכלום.... אין עם מי לדבר. חודש וחצי בלי שואב בבית. שירות בדיחה פשוט לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
שלום
לאחר שיחה עם הלקוח מדובר במוצר שכלל לא תחת אחריותינו ומקווים שימצא פתרון לתקלה בקרוב - תודה
מוצר:
דייסון v6
שם:
בועז
תאריך:
13/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר אדיב מקצועי הגיע יום אחרי ביצוע העיסקה עד הבית מחיר הכי זול שהיה מומלץ ביותר
מוצר:
שואב אבק karcher
שם:
Hezi
תאריך:
01/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אין שרות לא עונים לטלפון בושה אין אפשרות לברר על המוצר לקניה לא עונים לטלפון
תגובת החנות:
שלום לך, לאיזה מס' אתה מנסה להתקשר? אנחנו פה כל יום (חוץ משישי) מ 09:00 עד 15:00!! לכל שאלה 073-2102555 יום טוב
מוצר:
12345
שם:
Yael
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל חייבת לציין לטובה את השירות המעולה של מ. ברוכים ! המוצר הגיע תוך ימים ספורים עם שליח עד הבית. מוצר מקורי באריזה מקורית. ממליצה לכל מי שרוצה שקט נפשי לרכוש ממ. ברוכים. ומודה להם על שירות נהדר.
מוצר:
שואב אבק דייסון V7
שם:
itzikg83
תאריך:
15/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב מהדגמים הטובים יותר שהם משווקים- של דייסון. השואב הגיע היום ומיד הבחנתי בשני דברים: 1. האריזה הייתה פתוחה! 2. שלחו לי דגם אחר- זול משמעותית ממה שאני בחרתי.
חייגתי מיד והגעתי למעבדה. סרגיי העביר אותי למישהי שאמר שהיא יכולה לעזור אך כשהגעתי אליה לא זכיתי לשום עזרה מלבד סרקזם וחוסר אכפתיות. לאחר מכן חייגתי שוב למספר אחר- למחלקת מכירות. לשמחתי שם ענתה לי בחורה אדיבה שניסתה לעזור ועשתה משהו שאף אחד לא חשב לעשות לפניה- -ל-ה-ת-נ-צ-ל!!!
לסיכום, הבטיחה להחליף לדגם שאמור היה להגיע והבטיחה שזו טעות בתום לב, למרות שלי זה ממש נראה כמו שיטת מצליח.
לסיכום שיחתי עם הנציגה נטלי, הבהרתי שאני מוכן לתת להם הזדמנות לתקן את הרושם המאוד שלילי שיצרו וזאת על ידי כך שיספקו לי את השואב שבחרתי והזמנתי- עוד לפני סוף השבוע. נמסר לי שאין ברצונם להתחייב על כך. הבהרתי שאם יגיע לפני סוף השבוע אעדכן את הביקורת לביקורת חיובית ואם לא- תישאר כפי שהיא. לא נשמע שאכפת להם במיוחד.
תגובת החנות:
שלום רבותי מדברי הלקוח : חייגתי מיד והגעתי למעבדה. סרגיי העביר אותי למישהי שאמר שהיא יכולה לעזור אך כשהגעתי אליה לא זכיתי לשום עזרה מלבד סרקזם וחוסר אכפתיות. האמת שאנו לא מבינים מהו השימוש במילים סרקזם וחוסר אכפתיות - הלקוח הגיע למעבדה [כפי שציין] המעבדה היא מקום תיקונים ולא טעות במכירה ולכן אותה גברת במעבדה הפנתה אותו למכירות וזהו ה - סרקזם וחוסר אכפתיות ומיד [כפי שציין הלקוח] קיבל שירות אדיב ... לתוכן העניין אם נתעסק בעיקר אולי לטובה יצא - בפועל לקוח הזמין שואב אבק בתאריך 13/2/2018 קיבל בתוך יומיים 15/2/2018 בטעות שואב לא נכון [אנחנו עדיין בני אדם..] באותו היום יצר עם האדיבה קשר... ובאותו היום 15/2/2018 יצא הדגם התקין שהגיע אליו יום אחרי ב 16/2/2018 שימו לב בתוך 3 ימים מההזמנה הלקוח קיבל מכשיר לשביעות רצונו [כולל טעות דגם בדרך] אז מר איציק היקר , ניקח את זה למקום אחר : תודה רבה על הפרסומת המדהימה אאחל לכל צרכן בישראל לקבל שירות כזה מהיר ומועיל איציק - אחסוך פה את ההתנהגות הפוגענית בה השתמשת בשיחתך עם נציגת השירות מהמעבדה ועל אף זאת קיבלת שירות הכי טוב שיש !!!
מוצר:
Dyson cy22
שם:
sigal
תאריך:
18/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שקיבלתי התקלקל תוך מספר חודשים בלבד מרגע הרכישה, היה פיצוץ במנוע וריח של שריפה. שלחתי אותו לתיקון למ. ברוכים ובניו בירושלים, לקח למוצר כשבוע להגיע לשם לאחר שבועיים מהרגע שהגיע לשם ולא שמעתי מהם, התקשרתי למעבדה לברר מה קורה והם אמרו לי שמזל שהתקשרתי כי כבר עמדו להחזיר את המוצר משום שהם חשבו שהתיקון לא באחריותם. לאחר שבוע ניסיתי להשיג אותם ללא הצלחה כולל השארת הודעות, לאחר כשלושה שבועות תפסתי אותם ואמרו לי שזה מתוקן ומזמן שלחו את זה בחזרה לחנות שקרובה לביתי אבל אף אחד לא טרח להודיע לי. לקחתי את המכשיר וכבר בניסיון הראשון שמעתי שהמכשיר לא עושה רעש טוב, לאחר כמה ניסונות של הפעלתו כבר היה ריח של מנוע שהולך להשרף. אני רוצה את כספי בחזרה והם לא מסכימים. לא ממליצה לקנות מהם!!
מוצר:
מעבד מזון ובלנדר מאסטרשף 5000
שם:
shlomih
תאריך:
04/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעל הכל. אדיבות, אמינות ומקצועיות רבה בסיוע בחירת המוצר. יישר כוח. מוצר מעולה עם יתרונות רבים. כיף לרכוש שם בכל פעם מחדש.
מוצר:
מסלסל שיער 4657
שם:
רונן גיאת עורך דין
תאריך:
09/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות דגם מסוים אבל המוכר המליץ לי על מערכת סטראו לרכב של סוני,כולל רמקולים איכותיים , המוצר הגיע ארוז באריזה גדולה ואיכותית , תוך מספר ימים בודדים באמצעות שליח , מהר מאוד. אני מרוצה מהבחירה.
מוצר:
מערכת סטריאו לרכב לא זוכר
שם:
mo
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצר החדש שהיה סגור בצורה לא הרמטית וברור היה שלא כך ניסגר במיפעל.אחרי כמה שימושים ,הפילטר הראשי נפל לתוך מיכל הניקוי.אחרי בירור עם הספק ,נותן השירות,התברר לי מהם שחלק נוסף,המצוי בחוברת המצורפת לשואב,אינו קיים עם שואב אבק מדגם זה.מאחר ואין יכולת של הפעלה תקינה של השואב כאשר הפילטר הראשי נופל,הוצע לי להדביק את הפילטר לתושבת...ואני שואל:ניראה לכם? אני לא הייתי רץ לקנות אצל ספק שיש לו תשובות כאלו אך לא פיתרונות אמיתיים!!איזה תשובה ואיזה עיצה?!הייתי מצפה מחברה שמכבדת את עצמה ואת הלקוח,לפיתרון רציני יותר ואף להשגת החלק החסר בליווי התנצלות!!!
מוצר:
שואב אבק m3884
שם:
ישי
תאריך:
03/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ב28/12/11 רכשתי אצל מ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) מגהץ. על המגהץ ניתנה אחריות לשנתיים. לאחר פחות משנתיים ב18/12/13 הפסיק המגהץ אחר כבוד לעבוד. ב22/12/13 פניתי למ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) לצורך מימוש האחריות. שאלתי את נציג החברה מר חיים היכן מצויה נקודת שירות באזור באר שבע – אזור בו אני מתגורר, בה ניתן לממש את האחריות. ענה הנציג כי אין למ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) נקודות שירות ברחבי הארץ. נקודת השירות היחידה קיימת באזור מעלה אדומים כשעתיים נסיעה מאזור באר שבע. שאלתי את מ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) מה עלי לעשות לצורך מימוש האחריות, שכן בתקנון החברה כתוב שבמקרה תקלה נותנת החברה אחריות ושירות. לא יעלה על הדעת שבשביל מגהץ שערכו 400 ₪, אאלץ ליסוע חצי יום ולבזבז מאתיים ₪ על דלק. ענה הנציג כי ודאי זו אחריות החברה לפתור את הבעיה. דרכה של החברה בבעיות מעין אלו, הוסיף הנציג מר חיים, ששליח מטעם החברה אוסף את המוצר הבעייתי לטיפולה של החברה. הסכמתי, וביקשתי מהנציג ששליח יאסוף את המגהץ מאזור באר שבע. לאחר מחשבה קלה ביקש מר חיים נציג החברה ממני שלפנים משורת הדין אשלח את המוצר על חשבוני בדואר רשום לחברה לצורך הטיפול המהיר בבעיה. שאלתי את נציג מ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט), אם כך מקובל. ואם כך תטפל החברה בעניין ותממש את האחריות. הנציג אישר. בתאריך ה 22/12/13 שלחתי את המגהץ בקופסה למ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) בדואר רשום כפי בקשת נציג הנתבעת. לאחר שבועיים, פניתי למ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט). נציג החברה סיפר לי שהמגהץ הגיע שבור. עוד הוסיף שזה באחריותי. הזכרתי לנציג כי הוא אשר ביקש לשלוח את המגהץ בדואר רשום וכי אני הייתי מעוניין לתת את המגהץ לשליח שיאסוף את המגהץ. ענה הנציג כי זה בעיה שלי סתם ולא פירש. לפיכך פתחתי תיק בתביעות קטנות. מי שלא מעוניין להגיע למצב זה הייתי מציע לא לקנות בחנות הזו בשום פנים ואופן. אציין שבית המשפט חייב אותם ב900 ש"ח. הם כלל לא טרחו להגיע למשפט או לכתוב כתב הגנה.
מוצר:
מגהץ 9430
שם:
Rami
תאריך:
02/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מפעל מסודרת שירות v I p חיוך מוצרים מצוינים מחירים זולים יחס אדיב ומקצועי רוב מוצרי החשמל בביתי רכשתי מספק זה ומאד מרוצה גם מהמוצר וגם מהמחיר והיחס
מוצר:
שואב אבק 5036
שם:
עינת ועינת
תאריך:
23/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקסר ידני של פיליפס והתקשרו מהחנות ואמרו שהמוצר איננו במלאי, ללא התנצלות אפילו. שאלתי מדוע מפרסמים מוצר שאינו במלאי ולא נענתי.
תגובת החנות:
שלום רב חברת מ ברוכים ובניו משווקת מוצרים ל500 נקודות חשמל בישראל לפעמים יש מצבים שהמוצר הוזמן עי רשת למוצרי חשמל או סוחר חשמל והמוצר אוזל מהמלאי מהרגע שמודיעים לנו במחסן שהמוצר אזל מהמלאי אנחנו מורידים את המוצר מיידית מהאתר יש לציין שהאדון ביצע הזמנה אך לא חוייב כספית הצענו לו מוצר אחר אך הוא סירב
מוצר:
מיקסר ידני HR1561
שם:
אנדרי
תאריך:
22/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב אבק DYSON DC27 ANIMAL מייבוא מקביל. שרות לקוח ידידותי ומהיר. כאשר מתברר שנשלח אלי דגם DC27 MULTIFLOOR , זהה לANIMAL , אך ללא מברשת לניקוי ספות, המברשת נשלחה אלי במשלוח נוסף, ללא כל ויכוח.
מוצר:
שואב אבק DC27
שם:
אליאור
תאריך:
11/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מכונת תספורת מסוג moser 1591 הנחשבת למכונת תספורת איכותית מאוד!!
המכונה הגיעה אליי לא תקינה, אמרו לי לשלוח אותה בחזרה וכך עשיתי..
התקשרתי לאחר כמה ימים ואמרו לי שבמידה ויסדרו את המכונה אני אצטרך לשלם כסף וזה למרות ששלחו לי מכונה לא תקינה. ביקשתי המון פעמים לדבר עם מנהל, לקחו ממני פרטים אבל אף אחד לא חוזר... מתנערים מאחריות, אני שילמתי על מכונה תקינה אבל קיבלתי מכונה מקולקלת ולאף אחד לא אכפת שם.
אולי המוצר מגיע מהר אבל השירות לא אדיב בכלל!!!!
תגובת החנות:
חברת מ ברוכים ובניו ידועה בטיב שרות הלקוחות שלה יעידו על כך מיטב הקמעונאים והלקוחות הפרטיים האתר משמש פלטפורמת מכירה של החברה ולכן המקרה לא ידוע לנו מאחר ומדובר בבעית שרות נעביר את המקרה לטיפול מהיר של שרות הלקוחות והלקוח יקבל שרות אקספרסס
מוצר:
מכונת תספורת 1591
שם:
איתמר
תאריך:
09/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה למערכת שמע ניידת מתוצרת ארטק בתאריך 03/06. האספקה הובטחה תוך עשרה ימי עסקים, כאשר בפרטי ההזמנה נכתב מפורשות שהמשלוח יבוצע בדואר רשום + הדגשה: 'איסוף מסניף דואר'. ובכן, תוך שלושה ימים, נקש על דלתי שליח מ'דואר שליחים' ומסר לידי את החבילה.... בהחלט נהניתי... במיוחד שהמוצר כשלעצמו הוצע במחיר זול. אין ספק שהם הרוויחו ביושר את הדירוג הגבוה באתר זאפ.
מוצר:
מערכת שמע ניידת CD3821
שם:
עדינה
תאריך:
20/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
את המחיר הכי זול, מצאתי באתר השוואות מתחרה של זאפ בחנות הזאת. אבל לא הייתה אפשרות להזמין מהחנות במחיר הכי זול הזה, למרות שהיה דף מוצר. היה אפשר רק להזמין במחיר שרשום בזאפ, ורשום גם אצלם במקום אחר. התקשרתי, ואמרו שאני צריך להזמין במחיר הגבוה ולקבל במחיר שרשום באתר של המתחרה של זאפ. הזמנתי איזה 5 פעמים, אבל לא שילמתי אפילו פעם אחת באשראי. קיבלתי 4 מיילים של אישור הזמנה עם 2 מספרי אישור שונים. למחרת התקשרו אלי בשביל פרטי כרטיס האשראי שהם איכשהו לא קיבלו. לא מסרתי פרטים שונים מהאלה שמסרתי באתר, ואפילו לא הייתי צריך לחזור עליהם- הנציגה הבינה אותי הרבה יותר טוב מהאתר שלה בפעם הראשונה. וזה עוד כשאני כבד פה ולשון.
אחרי 10 ימים קיבלתי את ההזמנה (הם התחייבו 14), אבל אני ציפיתי תוך יומיים. התקשרתי לשירות לקוחות, והתחלתי להשתולל כדי לבחון אם הם נשארים קרי רוח והגיוניים כשאני מביא טענות מצוצות מהאצבע. לקח יחסית הרבה זמן להוציא אותם משיווי משקל.
תכלס, אחלה חנות בשביל המחירים האלה. הלוואי ולחצי מהחנויות הזולות, זה כל מה שהיה אפשר להגיד שטעון שיפור.
חוצמזה, אם כבר בוחרים להזמין מהם- קחו בחשבון שהם גם היבואן, ולא נעזרים ביבוא של איזה טייקון. זה לטוב ולרע. טייקונים, עם הגינוני כבוד שלהם, והאריזות יוקרה נותנים לחשוב שאני אמריקאי מנופח, רק תמורת סכום כפול. אבל בתמורה לזה השרות של המשווק ממש גרוע (כי הם הרבה יותר מחויבים לטייקון), וגם ככה חיים על פירורים שהוא משאיר להם (בגלל התחרות). הם, בתור יבואנים עושים את זה פחות טוב מהטייקון, אבל תמורת פחות כסף, מה שמשאיר יותר כסף לעצמם ולשירות הרבה יותר טוב.