דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מגוון רחב של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (קרית אתא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הכל לים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסייל שופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
158
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
128
4
26
נמצאו 158 חוות דעת גולשים על סייל שופ
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
01/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה באתר היתה מוצלחת ולשביעות רצוני. שמחתי על הטיפול המהיר בהזמנה שלי, ועל כך שהמוצר נשלח אליי וקיבלתי אותו יומיים לאחר ביצוע ההזמנה.
מוצר:
מדפסת לייזר משולבת LaserJet M1522nf
תמונת משתמש
שם:
andrey
תאריך:
24/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה בתאריך 26/03/09.
ההזמנה, ההגעה והטיפול בהזמנה היה מצויין!

אך בעת ההובלה של המקרר אליי הביתה המובילים עשו שריטה על הדלת של המקפיא-

באותו היום הובטח לי שיחליפו את הדלת-
בהקדם האפשרי.
אני איתם בקשר ללא סוף ועדיין לא החליפו את הדלת או טיפלו בבקשתי!

השירות של החברה נמדד ברגע שיש אירוע חריג כמו הנ"ל- וככל הנראה שהם לא יודעים להתמודד עם אירועים דומים- או לא רוצים.




תגובת החנות:
הלקוח הנ"ל ביצע רכישה באתר בתאריך 26/3/09 בשעה: 22:00
לאחר 2 ימי עסקים (במקום 14 ימי עסקים שהאתר מתחייב) הגיע המקרר לבית הלקוח.
הלקוחה פנה בתאריך 31/3/09 לשירות הלקוחות וטען שבזמן ההובלה המקרר קיבל שריטה.
נציגת השירות השירות אמרה לו שאין לו מה לדאוג ונתנה לו טלפון של השירות טכנאי שיראה את השריטה ולאחר מכן יוחלף לו המקרר.
בניגוד הגמור לשיחה זו, עד לרגע כתיבת ביקורת זו בתאריך 26/4/09 כחודש ימים, הלקוח טרם פנה לשירות בניגוד הגמור לשיחות טלפון עם נציגת האתר.
לא מובן מדוע הלקוח מתלונן שדלת המוצר לא מחולפת לו כאשר הוא אינו פונה שיראו את השריטה שיש על המקרר לטענתו, אך הלקוח בוחר להתלונן במקום שנחליף לו את דלת המקרר.
יתרה מכך הלקוח הזמין ממח' השירות תא נוסף לתרופות למקרר שאינו מגיע עם המקרר ובתוספת תשלום, האתר דאג שהלקוח יקבל ללא תוספת תשלום על המגירה הנוספת למרות שהדבר עולה כסף והלקוח ידע זאת, התמוה מכל שהיה אצל הלקוח טכנאי שהביא לו את תא התרופות הנוסף שהזמין למקרר ולקוח כלל לא טרח גם במעמד זה להגיד לטכנאי שיש לו שריטה על דלת המקרר.
כל זמן שהלקוח לא יפנה על מנת שטכנאי יראה את השריטה לא נוכל להחליף לו את דלת המקרר.


מוצר:
מקרר SHARP CLASSIC SJ2266
תמונת משתמש
שם:
עינת ועינת
תאריך:
13/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע הזמנתי את מכונת הכביסה דרך האתר של סיילשופ, בסביבות השעה 16:30. להפתעתי הרבה, בתוך כשעתיים התקשר אליי המוביל, ועד שעות הערב המכונה היתה כבר בביתי!! (לא תיארתי לעצמי שזה יהיה המצב כשרשמתי שההזמנה דחופה...) למחרת כבר הגיע הטכנאי, כך שלמרות חששותיי, לא נתקעתי עם ערימות של כביסה מלוכלכת...
כל הכבוד על מהירות השירות!
מוצר:
מכונת כביסה WAE20260ME
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
06/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל תהליך הרכישה ועד הגעת המוצר (מכונת הכביסה) והטכנאי שהתקין אותה עברו "חלק".
אין תלונות, קיבלתי שירות מצויין.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
RIVKA
תאריך:
03/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה וזריזה.
החנות מהר מאוד התארגנה על הזמנת המוצר מהספק אליי.
הזמנתי יום חמישי בערב, וקיבלתי יום שלישי בבוקר.
משלוח מהיר מצד הספק.
שירות הלקוחות של האתר נהדר.
ואני בהחלט אקנה בעתיד שוב מ-SALESHOP

אני מרוצה מאוד המחיר היה טוב וגם תנאי התשלומים.

תודה רבה
מוצר:
מחשב נייד 8.9" M912X
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
24/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין לי מילים
הפתעה מרעננת ברשת
יומיים מרגע ההזמנה והטלויזיה כבר הותקנה בבית.
גם לאחר הגעת המוצר מלווה החנות את הלקוח כדי לוודא שביעות רצון.

תודה רבה
מוצר:
טלויזיה 32
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
19/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות כולל הספקת המוצר היה ללא דופי.המוצר הגיע לביתי 3 ימים מביצוע ההזמנה .

ללא ספק אחזור וארכוש מוצרים בסייל - שופ
.

מוצר:
מקפיא 3 מגירות 1221
תמונת משתמש
שם:
ohad.mev
תאריך:
12/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מצוין אין כל בעיה איתו.
הבעיה עם אלקטרה החברה שנותנת שרות
הם גובים 80 שקלים לחיבור גז ואת הדבר הזה האתר לא מפרסם בעת הקניה. זה תשלום חובה אחרת אין לכם אחריות על הגז ובמידה שאתם עושים זאת לבד החברה מסירה כל אחריות מגז ומהתנור האתר חייב לצין את זה זה כל זאת עוד כסף סתם מעצבן
תגובת החנות:
הערת הלקוח לגבי התקנת צנרת גז היא כלפי חברת אלקטרה ולא כלפי האתר, ואף הלקוח מציין זאת.
למרות זאת חשוב להדגיש,
ע"פ חוק כל חיבור לגז במדינת ישראל מחייב התקנה של טכנאי גז מוסמך דרך חברת הגז,
חברת אלקטרה ביקשה תשלום מכיוון שהלקוח לא הזמין את חברת הגז והיה צורך להביא טכנאי גז מוסמך מטעם היבואן נדרש מהלקוח כסף.
אין קשר בין האחריות למוצר לבין טכנאי גז שמחבר את המוצר!
האחריות היא ללא תנאי לשנה מיום הקניה.
כמו כן קצת לא ברור מדוע הלקוח רשם בביקורת אספקה "כמעט בזמן" כאשר המוצר הגיע זמן רב לפני ההתחייבות האתר...
אנו שמחים שהלקוח מרוצה מהמוצר, ונשמח לראותו בין לקוחותינו גם בעתיד.




מוצר:
תנור אפיה משולב MX66AMF\CV
תמונת משתמש
שם:
menahem.
תאריך:
08/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקנייה היה פשוט ושרות הלקוחות היה נעים ומסביר פנים.
קיבלתי את המכשיר לשביעות רצוני לאחר תאום עם השליח במקום שהיה נוח לי.



מוצר:
מחשב נייד sattelite A300
תמונת משתמש
שם:
סולי
תאריך:
28/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצרים ב- 25/01 דרך האתר, ב- 26/1 התקשרו אלי לקחת את פרטי כרטיס האשראי וב- 27/1 המוצרים כבר היו אצלי בבית.
לגבי השירות, ב- 28/1 התקשרתי להזמין מישהו שיתקין לי את המכשירים ותיאמו איתי ל- 29/1.

מוצר:
מכונת כביסה ומייבש כביסה 24461 ו- 74100
תמונת משתמש
שם:
זאב
תאריך:
22/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי החנות לא מבינה שירות לקוחות מהו. הזמנתי את המיקרוגל ומיכון שלא הגיע כעבור שבוע ביקשתי לבטל את ההזמנה. מהחנות נמסר לי שיש להם 14 ימי עבודה לספק את המוצר ומיכוון שטרם עברו 14 ימי העבודה אין הם מוכנים לבטל את ההזמנה ללא גבית דמי ביטול בסך 5%. חוקית/תקנונית כנראה שהחנות צודקת אבל כצרכן לא אקנה יותר בחנות שזו הגישה שלה ללקוחות.
תגובת החנות:
הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה בתאריך 15/1/09 בשעה: 16:15 יום ה' ,באתר ל- 2 מוצרים (ולא כפי שציין בחוות הדעת מוצר אחד).
מוצר הראשון מקפיא בלומברג, המוצר השני מיקרוגל שולטס.
את המקפיא הלקוח קיבל לאחר 3 ימי עסקים (כאשר התחייבות האתר 14 ימי עסקים)!
בתאריך צלצל הלקוח לדעת מתי המיקרוגל יגיע אליו נציגת השירות אמרה לו שביום א' 25 לחודש המוצר יהיה אצלו והוא כבר אצל חברת השליחים (בדיוק חצי מזמן אספקה שהתחייבנו!!!)
הלקוח אמר שבמידה והמוצר לא יוכל להיות אצלו ביום חמישי הוא רוצה לבטל את המכשיר המיקרוגל, ונציגת השירות אכן לבקשת הלקוח ביטלה את הזמנת המיקרוגל, ע"פ חוק הגנת הצרכן האתר ראשי לגבות 5% דמי ביטול, אך האתר לא עשה כך, וביטל את הזמנת הלקוח ללא דמי ביטול!
תמוהה למה הלקוח החליט "להסתיר" שהיה בהזמנה עוד מוצר והוא קיבל אותו לאחר 3 ימי עסקים, ואת המיקרוגל רצו לספק בחצי מהזמן שהאתר התחייב לו, אך הלקוח בחר להציג רק את המוצר שביקש לבטל.... ולא את התמונה המלאה של המקרה.
עוד דבר שמופיע בחוות הדעת שכלל לא נכון שהרכישה היתה ב "באיסוף עצמי" דבר שלא נכון כלל הלקוח הזמין את המוצר לבית הלקוח ואין למוצר זה אפשרות איסוף עצמי.
לסיכום: לא רק שהאתר סיפק את המוצר הראשון במהירות, והמוצר השני יכל לספק בחצי מהזמן שהתחייב לו, אלה האתר גם לבקשת הלקוח (ומרצונו בלבד), שהחליט לבטל את המוצר לא גבה 5% שראשי לגבות.
במידה וזה שירות לקוחות לא טוב איני יודע מהו שירות לקוחות טוב יותר.
אתר סייל שופ ימשיך לספק שירות לעשרות אלפי ללקוחות מרוצים שרכשו באתר עד היום גם בעתיד

מוצר:
mw930 MW930
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
20/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל הכבוד להם- אתר נוח, מחיר זול, שירות לקוחות מעולה, וידוא הגעה ושירות.

המכונה הגיעה אחרי יומיים (!!!) למרות שהתחייבו לשבועיים.

אחלה!
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
18/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להודות לאתר סייל שופ על השירות שלכם החל מהיעוץ המקצועי שקיבלתי ועד לאספקה המהירה של המוצר בטוח שבעתיד אחזור לקנות אצלכם ושוב תודה.
מוצר:
gps moov 200 mio moov 200
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
30/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מצוין.
מחיר מצוין. (הזול ביותר).
לאחר הקניה נשלחו אימיילים שאשררו את ההזמנה.
סופק ע"י שליח.
מומלץ.
מוצר:
מסך מחשב XP2011AוMag
תמונת משתמש
שם:
איה
תאריך:
21/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה, המשלוח והשרות לאחר המשלוח ראויים לציון לשבח. אם אצטרך מוצר כלשהו בעתיד, ראשית אבדוק את קיום המוצר באתר סיילשופ.
מוצר:
שואב אבק 2300
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
21/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה מאוד אטרקטיבי והשרות טוב מאוד.
ההספקה היתה מיידית. תמיד יודעים לתת חוות דעת על המוצר הנדרש ולהמליץ על מה שמתאים בהתאם לדרישות. אנחנו קונים הרבה דרך סייל שופ ותמיד ההמלצות היו מקצועיות.
מוצר:
מקרר dne36080
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
17/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה קלה. קיבלתי אימייל אישור מיידי ולמחרת עדכון ובסה"כ תוך 4 ימים המוצר היה אצלי בבית. שירות הלקוחות גם טרחו לשלוח אימייל לאחר ההספקה לבדוק שהכל בסדר.
מוצר:
שואב אבק FC-8608
תמונת משתמש
שם:
שגיא וjill
תאריך:
15/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר וביקשתי במהלך ההזמנה למסור את פרטי כרטיס האשראי טלפונית.יום למחרת יצרה איתי קשר נציגת האתר ודרשה את פרטי כרטיס האשראי.יומיים לאחר מכן התקשר נציגה אחרת ואמרה שהמוצר אינו זמין במלאי ולא ניתן לספק אותו.לכן, הוסיפה, העסקה מבוטלת !! שאלתי את הנציגה הכיצד יתכן הדבר ??!? והיא ענתה בחוצפה (ואני מצטט) :"זה מה יש". לאחר מכן אמרה כי העסקה מבוטלת וכשאמרתי לה שהדבר לא מקובל עלי היא פשוט טרקה את הטלפון בפני.חשוב לציין, כי לאורך כל השיחה הפגינה הנציגה חוסר אדיבות מוחלט והתעלמות מוחלטת מצרכי הלקוח. עוד חשוב להוסיף,כי אין החוק מחייב את חנות זו לפרסם אך ורק מוצרים שיש להם במלאי , אך הם חברים באגודה לאמון הציבור ,אשר כן מחייבת בכך. זוהי אינה הרכישה הראשונה שלי בראינטרנט אך בהחלט האחרונה בסייל שופ.
תגובת החנות:
לצערנו הלקוח לא הזמין מעולם אצלנו את הדגם הנ"ל
ואנו לא יכולים להתייחס למוצר שלא הוזמן אצלנו.
הודעה על כך נמסרה לזאפ בהתאם.


מוצר:
טלויזיה 2121
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
26/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ומהיר, השארתי הודעה באתר ויצרו איתי קשר יום אחרי.
המוצר הגיע תוך 4 ימים מיום ההזמנה, למרות התחיות על 14 ימי עבודה.
בס"הכ אני מרוצה מאוד.
מוצר:
שואב אבק ATL2300
תמונת משתמש
שם:
טלי
תאריך:
23/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה טלפונית לאחר קריאת חוות הדעת באתר זה. ההזמנה נעשתה במהירות, קלות ואדיבות.
המשלוח הגיע אלי עם שליח כעבור יממה מיום ההזמנה, כשהם מתחייבים על משלוח תוך 14 יום!!
אני יצאתי מאוד מרוצה מהשרות, יעילות ומהירות.
מומלץ!!
מוצר:
שואב אבק 2300
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
19/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע לפני תום המועד המקסימלי. המתקינים יצרו קשר לפני הגעת המחסן ובצעו את העבודה בהתאם למועד שביקשתי. שרות הלקוחות והמתקינים היו אדיבים, נחמדים עם נכונות לעזור במידת האפשר ולשביעות רצוני המלאה.
מוצר:
מחסן גינה 6*6
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
11/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע במהירות מדהימה.
לאחר כשבוע מיום הגעת המוצר, יצר איתי איש שירות של החנות קשר לבדיקת שביעות רצון.
ניתנה לי האופציה להחזיר את המוצר למרות שלא ביקשתי.

תודה לעומר מצוות סייל שופ
מוצר:
מכונת תספורת 3013
תמונת משתמש
שם:
emezer
תאריך:
07/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נעים, ידידותי עם חיוך. הזמנתי בצהריים את המוצר וכבר באותו ערב קיבלתי אותו!!
את חשבונית המס הציעו לי לשלוח או בפקס או בדואר לאחר שצלצלתי אליהם.
מוצר:
מדיח כלים SKT5002
תמונת משתמש
שם:
אלמוג
תאריך:
04/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה ביום שבת בערב ומכיוון שהספק מתחייב על 14 ימי עבודה לא ציפיתי לשמוע על ההזמנה בשבועיים-שלושה הקרובים.להפתעתי עוד באותו שבוע ביום שלישי הגיע לביתי שליח עם השואב. כלומר תוך פחות מ-3 ימי עסקים השואב נשלח ישירות לביתי. גם השירות הטלפוני של הספק היה אדיב וטוב (הסכימו לפרוס את החיוב לתשלומים לאחר ביצוע ההזמנה באינטרנט). כן יירבו...
מוצר:
שואב אבק 2300
תמונת משתמש
שם:
idan
תאריך:
04/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הגיע לאחר 3 ימים
שירות מקצועי ומהיר
מאוד מרוצה מהמכשיר, איכות תמונה מעולה
מכשיר זול עם תמורה טובה לכסף, ממליץ בחום על הדגם
מוצר:
טלוויזיה LCD 32AV500
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply