קניתי מיטות לאחר שפרצה המלחמה שילמתי על הכל לא נאמר בשום שלב שבשל הלחימה בדרום לא מגיעים לבאר שבע משלוח היה אמור להגיע לאחר 10 ימים התקשרתי אחרי שבועיים וחצי לברר ורק אז נאמר לי שהם לא מגיעים לבאר שבע כבר 4 ימים לא נותנים מענה ולא מוכנים להחזיר את הכסף פשוט בושה בהחלט פעם אחרונה שלי איתם
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיטה מעץ אורן מלא + מזרן מתנה מבית OLIMPYA דגם 7012 מפעל היצור לא עבד מספר שבועות בגלל המצב הביטחוני. הלקוח עודכן שיהיה איחור במסירת המוצר. הלקוח בחר להמתין לקבלת המוצר, והמוצר נמסר לו.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
מיטה אולמפיה 7012
שם:
kobiosnat
תאריך:
02/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, המענה היה מהיר, איסוף עצמי של המוצר היה פשוט. צוות אולסייל סייע לכל אורך תהליך הרכישה והאספקה.
מוצר:
מיקסר 1800 וואט מבית SAUTER דגם PROMIX 10B
שם:
golanori61
תאריך:
01/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקבל מקרר לא תקין. יפית באולסייל עזרה בטיפול מהיר החלפה באמת שירות 5 כוכבים כל הכבוד
מוצר:
מקרר אינטגרלי ניופאן
שם:
Gill
תאריך:
30/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שולחן לחדר עבודה. עקב אירועי 7.10.2023 והמלחמה שפרצה בעקבות זאת, חל עיכוב מסוים בקבלת המוצר - בנסיבות מובנות בהחלט. יש לציין לשבח כי מהרגע שיצרתי קשר בפעם הראשונה עם אולסייל וביררתי לגבי העיכוב, קיבלתי מענה מיידי והמשלוח הגיע אליי כבר באותו היום!
מוצר:
שולחן כתיבה דגם סלוודור גבע דיזיין
שם:
אלכס
תאריך:
29/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב 40wp95cp-w LG כמו שכתוב בחנות ואותו רציתי לקנות. הגשתי הצעה לא זכיתי לאחר מכן התקשר איש מכירות שלהם ניסה למכור לי בכוח את המסך. כמה פעמים לא הסכמתי בגלל המחיר אבל הוא עדיין ניסה לדחוף לי את המוצר ושיחק אותה לא שמע שלא הסכמתי. אחרי זה התקשר שוב נתן עוד הנחה וסגרתי. השבוע הגיעה המסך אבל הדגם הישן 40wp95c מלפני 4 שנים שעולה אלף שקל פחות. מרגע ראשון היתה לי הרגשה רעה אבל נתתי צ׳אנס.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסך מחשב מקצועי ”40 Nano IPS תוצרת LG דגם 40WP95CP-W לאחר בדיקה עם היבואן, נמסר ללקוח שהוא קבל בדיוק את המוצר המוזמן. הלקוח בדק ואשר שאכן קיבל במדויק את המוצר המוזמן.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
LG 40wp95cp-w
שם:
Tamir Rabina
תאריך:
27/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חברה אמינה שירות טוב ואספקה מהירה ממליץ בחום חן בחור מצויין ושירותי .... ... ..
מוצר:
מזגנים haier
שם:
daniel1409m
תאריך:
26/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חן סלע אחלה מוכר באולסייל ביצעתי איתו מס קניות היחס השרות היו מעולים גם בהשוואה לאתרים אחרים
מוצר:
Dyson V15s Detect Submarine™
שם:
asijob
תאריך:
26/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניה חלקה מול חן ואיסוף מהיר מהמחסן עם עזרה שמינות ואדיבות של העובדים במחסן תודה!
מוצר:
מכונת כביסה lg דגם F0854SE
שם:
menashev395
תאריך:
25/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כירה במחיר לא זול יחסי, אבל הם נתנו 36 תשלומים. ובעיקר התחייבו ל5 ימי עסקים. אחר כך עברו 12 יום וזה לא מגיע. מבירור שלי אין אצל היבואן בכלל, אבל הם סתם מרחו אותי. המחירים לא באמת שונים כל כך בין החנויות, האמינות והשירות דווקא מאוד, ובזה הם קיבלו ציון נכשל. מבירור אצל חברים הם אמרו מראש, מה חשבת שקנית באולסייל? אז לפחות שאחרים ידעו. וכדאי שלפני ולא אחרי
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר כיריים תוצרת Electrolux דגם EIV835 נמסר ללקוח שמשלוח המוצר מתעכב במספר ימים בגלל המצב הבטחוני במדינה, המוצר זמין, מוכן למשלוח, אך לצערנו בגלל הפסקת פעילות משלוחים באזור מגוריו, לא ניתן לבצע מסירה כרגע, מקווים שקו החלוקה יתחדש בימים הקרובים.
הלקוח בחר שלא להמתין לקבלת המוצר, התנצלנו על האיחור במסירה שלא ניתן לצפות מראש, לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה והוא קיבל החזר כספי מלא.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
אינדוקציה אלקטרולוקס
שם:
yaelienm
תאריך:
25/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מעולים. המותגים הכי גדולים במחירים מדהימים. שירות אדיב, גם בשירות לקוחות בטלפון וגם נציג המכירות ליאור שעבד איתנו. ממש מומלץ.
מוצר:
קולט אדים תוצרת DELONGHI דגם CH889W
שם:
cojokaroh10
תאריך:
24/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות שהתקבל היה מהיר, חן שטיפל בי היה אדיב ומקצועי, המוצר הגיע הביתה עם שליח במהירות
מוצר:
בושם
שם:
alexlevin2015
תאריך:
24/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כבר 3 פעמים מכונת כביסה Beko טלוויזיה 75״ TCL דרכם שרות מצוין דאגו למשלוח מהיר תודה רבה
מוצר:
מכונת כביסה 10 ק״ג BEKO
שם:
y88tal
תאריך:
24/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מוצרים (מכונת כביסה ותנור) באתר olsale. כשהתקבלו המוצרים נמצא, כי היה פגם בפח של התנור. כשהתקשרתי לשרות olsale הנושא טופל ביעילות ע"י הנציגה יפית, שדאגה להחליף את התנור לשביעות רצוני, הנציגה אף דאגה לעקוב מיוזמתה עד שבוצעה ההחלפה.
מוצר:
תנור sauter דגם 7600b
שם:
oren1258
תאריך:
24/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מומלץ ,שירות מצויין עונים מהר בוואטסאפ ועוזרים במה שצריך, הטלוויזיה הגיעה מהר מאוד מספק.
מוצר:
OLED55CS6LA
שם:
ויטלי
תאריך:
24/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד אוהב לרכוש דברים דרך אולסייל. גם רכישה אחרונה - שעון חכם הייתה מוצלחת.
מוצר:
שעון יד חכם גרסת 2023 מבית SAMSUNG דגם R935 Galaxy Watch6 LTE 40mm צבע
שם:
vengeance158
תאריך:
22/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חווית השירות שקיבלתי מכם היא מתחת לכל ביקורת קניתי אוזניות monster clarity 6.0 בפעם השלישית הדגם שאני אוהב באלף ומשהו שקל האוזניות הגיעו תקולות הייתי צריך לקחת אותם למעבדה לתיקון חיכיתי הרבה זמן לפחות שבועיים לקבלת חשבונית ואז הלכתי למעבדה לתיקון לאחר שבועיים הודיעו לי שהמוצר מוכן והגעתי לקחת אותו אני מגיע ומקבל אוזניות אחרות שלא קניתי אותם מסתבר שעולות 350 שקל פחות מהמוצר שרכשתי פניתי אליהם חזרה וביקשתי להחליף את מה שקיבלתי או לקבל את היתרה ועוד טוענים בשיא חוצפתם שזה עולה יותר !!!
בפועל המוצר שקיבלתי עולה 790 ש"ח והמוצר שרכשתי עולה 1017 ש"ח באותו מקום!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר אוזניות סטריאו מבית MONSTER דגם TWS CLARITY 6.0 ANC לאחר בדיקת מעבדה המוצר נמצא לא תקין, נמסר ללקוח מוצר חליפי ע"י היבואן. נמסר ללקוח שיכול להחזיר את המוצר המחליף ולקבל החזר כספי. או להשאיר את המוצר המחליף ולקבל זיכוי מוסכם.
הלקוח בחר להישאר עם המוצר ולקבל זיכוי מוסכם.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
monster clarity 6.0
שם:
davidkabesa84
תאריך:
02/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזלזל ולא אמין, בנוסף אני רודף אחריהם כבר חצי שנה שישלחו לי חשבונית ואין עם מי לדבר, לא ממליץ לקנות שם בשום מחיר
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה שארפ 50 אינץ לאחר 5 חודשים פנה לשירות הלקוחות בבקשה לשנות את השם בחשבונית לשם של חברה. הלקוח טופל לשביעות רצונו.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
טלוויזיה
שם:
Zvi
תאריך:
21/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם שעון חכם וכעבור מספר חודשים נאלצתי לקבל עבורו שירות. התנהלות קלוקלת, לקח להם מספר ימים להגיד מי נותן האחריות וזה אחרי שטרטרו אותי קודם ושלחו אותי אל היבואן הרשמי שלא היה הנכון. דיברתי 9 פעמים עם שרות לקוחות של אולסייל בבקשה שיחזור אלי מנהל וכמובן שאף אחד לא חזר אלי. ממליץ לא לקנות מהם!
תגובת החנות:
הלקוח רכש שעון חכם גרסת 2022 מבית SAMSUNG דגם R925 Galaxy Watch5 Pro 45mm LTE הלקוח נזקק לאחריות למוצר ופנה לקבלת שירות מאחד מהיבואנים הרשמיים למוצר יש 2 יבואנים רשמיים והמוצר שהוא רכש הוא באחריות של היבואן הרשמי השני נמסר ללקוח המידע על היבואן הרשמי נותן האחריות למוצר שהוא רכש. הלקוח קיבל את השירות המבוקש לשביעות רצונו. ושירות הלקוחות של אולסייל ליווה את הלקוח עד לסיום שירות היבואן.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
Samsung Galaxy watch 5 pro
שם:
אייל
תאריך:
10/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
זה המזגן השלישי שאני רוכש החודש מהם אבל החלטתי להשאר בכל זאת עם המזגן הישן אז ביטלתי יום עסקים אחד אחרי שהזמנתי. עדיין החליטו לחייב אותי בדמי ביטול למרות שאני לקוח נאמן שלהם עשרות שנים עם עשרות הזמנות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מזגן תוצרת TORNADO דגם TOP INV 180 X WIFI EU והחליט לאחר שלושה ימים לבטל את רכישתו העסקה בוטלה והלקוח זוכה במלוא התשלום ששולם. אכן מדובר בלקוח וותיק וטוב של אולסייל שפשוט לא הבין נכון את נציגת השירות.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
מזגן עילי אינוורטר תוצרת TORNADO דגם TOP INV 180 X WIFI EU
שם:
etih
תאריך:
10/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזבת מהשירות. קניתי טלויזיה דרכם, הכל היה טוב. התקשרו מחברת ההובלה להגיד לי יו ראשון יש הספקה. שאלתי מתי, אמרו לא יודעים יודיעו לי. אוקיי, לא אשב בבית ואחכה יום שלם. התקשרו בשעות הבוקר, המוביל אמר לי 10 דקות אצלך. ביקשתי אישור לצאת מהעבודה כדי להגיע מיד בזמן, אני עובדת קרוב. הגעתי מחכה 20 דקות, מתקשרת למוביל והוא החכם טוען שלא נאמר לי 10 דקות מפה לשם תחכי עוד 20 דקות. אמרתי לו שאני לא יכולה ואני חייבת לחזור לעבודה ולא אוכל לצאת שוב, אמר לי אז אם לא תבואי אני מחזיר את הטלויזיה לחברה. התקשרתי לאולסייל כי מהם קניתי ולא מחברת ההובלה ומה אמר לי הנציג, אין מה לעשות אני לא יכול לעשות כלום עם זה אין לנו קשר עם חברת ההובלה. זה המצב כאן שלפני שקונים, כולם נחמדים, ברגע שקנית שילמת הם מסירים אחריות. נכון לעכשיו לא נעשה כלום ואני צריכה להתמודד לבד עם חברת ההובלה ולא אולסייל. חבל שכך מתנהגים באולסייל, פעם אחרונה שאקנה שם. הם צריכים ללוות את הלקוח עד הסוף ולא להתנער.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה טלוויזיה 65 אינץ תוצרת SAMSUNG דגם UE65CU7100 לאחר בירור מול היבואן הלקוחה תואמה לאספקה בצורה מסודרת, עם התראה של חצי שעה לפני המסירה. הלקוחה לא היתה בבית בזמן שהמוביל הגיע. ונמסר ללקוחה שתקבל את המוצר ביום העסקים הבא. הלקוחה לא הסכימה להמתין לקבלת המוצר ובקשה לבטל את ההזמנה. הלקוחה קיבלה החזר כספי מלא.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
מסך סמסונג
שם:
משה ע.
תאריך:
09/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאולסייל ב-22/8/23 מכונת כביסה של סמסונג ולאחר שהגיע המתקין התברר שהיא לא תקינה. רית דיברה איתם במקביל אליי והמוצר החדש והתקין הגיע כעבור יומיים. שוחחתי עם יפית משרות הלקוחות של אולסייל והבטיחה לטפל בעניין מול שרות הלקוחות של סמסונג-אלקטרוניקס פרו. יפעבור שבוע יפית התקשרה לברר אם קיבלתי את מכונת הכביסה החדשה. ברצוני לציין לשבח את השרות לו זכיתי לקבל ואת הליווי הצמוד של יפית. ציינתי בפניה שהשרות אותו קיבלתי ממנה ידרבן אותי לרכוש מוצרים מאולסייל בעתיד.
מוצר:
מכונת כביסה סמסונג WWW7ST4043CE
שם:
Ronen
תאריך:
06/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישת מכשיר סלולרי.
רכשתי מכשיר בתאריך מסוים. עבר חודש (!!!) ואני עדיין מחכה. אני מעריך שהתקשרתי למוקד מעל 10 פעמים. אמנם המוקד פעיל והמוקדניות מנסות לעזור אבל בשורה התחתונה אני עדיין בלי טלפון לאישתי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר טלפון סלולרי Google Pixel 7 128GB 8GB RAM ב-10 ימי עסקים, הלקוח עודכן מראש שצפוי איחור במסירת המוצר. הלקוח בחר להמתין לקבלת המוצר, הלקוח קבל את המוצר וכן פיצוי לשביעות רצונו.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
Google Pixel 7 128GB 8GB RAM
שם:
yaron
תאריך:
31/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה כבר מרגע הרכישה עם נציג בשם ויקי , יחס אנושי ואישי לכל אורך תהליך הרכישה שרות לקוחות ע"י יפית פשוט יוצא מן הכלל ממליץ בחום
מוצר:
LG GRX 920
שם:
Tomer
תאריך:
30/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מעולה- חן הביא לי הצעת מחיר ששברה את כל הרשתות המובילים והספקים המורשים/משווקים מורשים, יחד עם מתנות ומשלוח ממש מהיר, שירות מעולה, מענה מהיר ותמיד זמין בטלפון/בווצאפ, אין ספק שנמשיך כמו תמיד לרכוש ממנו
מוצר:
טלפון סלולרי
שם:
matip
תאריך:
27/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תנור אפיה Miele דרך זאפ.כודם כל התנור מדהים. לאפות בו ממש תענוג.המחיר לא ממש זול, אבל בהשוואה לחנויות אחרות ,היה בסדר