מזמן חיפשתי את האוזניות האלה. פתאום ראיתי אותן בחנות WELLcom. התקשרתי, ענו לי גידי. האוזניות לא היו במלאי אז ביצעתי רכישה מוקדמת וסמכתי שהם ייגיעו בזמן. ובאמת, במועד אפילו יותר מוקדם מהובטח קיבלתי את האוזניות עם השליח עד הבית. פעם ראשונה קונה בחנות הזאת ובטוח לא הפעם האחרונה. יחס אדיב, סובלני קושב ומקצועי עם מענה לכל השאלות. נותנים לך את כל הזמן שבעולם (אפילו אם זאת רק שיחת טלפון) על מנת שתקבל את המוצר שאתה רוצה ולא תתחרט אחר כך. ממליץ בחום על החנות!
מוצר:
אוזניות Cooler Master MH-751
שם:
rafidq33
תאריך:
29/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות ותקשור ברמה ! מתחייבים ל7 ימי משלוח אך מגיע תוך יומיים מרגע ההזמנה ! הכל הגיע כמצופה ,ממליץ בחום -מחשב נייד
מוצר:
Lenovo V14 14" I7-1065G7
שם:
רונן
תאריך:
26/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מוצרים לבניית מחשב. שמחתי מאוד כשהתקשרו מהחנות לוודא תאימות, כדי למנוע טעויות ואי נעימות. תלוי במוצר, המחירים בד"כ טובים, והמשלוח היה מהיר. השירות נבחן כאשר יש קושי, ובמשלוח שלי היה קושי. שכחו להכניס למשלוח פריט חשוב. עוד לפני הגעת המשלוח, התקשר אלי מנהל החנות לבדוק זאת. המשלוח הושלם לאחר יומיים וללא כל בעיות. לכן, השירות מעולה.
מוצר:
AMD RYZEN 5, GIGABYTE A520 AORUS ELITE
שם:
בן
תאריך:
25/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שאני מזמין מהם, קיבלתי מהם שירות מעולה, חברה טובה ואמינה, קניתי מהם מארז בקנייה הראשונה, ואחרי זה קניתי מהם לוח אם, הכל הגיע באריזה מקורית, לא נפתחה, הכל עובד כמו שתקין נתנו שירות מ א עד ת. עדכנו בכל דבר. תודה רבה המשיך לקנות ממכם אחלה שירות
מוצר:
gigabyte h470i
שם:
Steve Bar Yakov Gindi
תאריך:
24/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קל להזמין וקל לדבר איתם. הם זמינים בWHATSAPP המשלוח הגיע בתוך ימים ספורים. והמוצר בדיוק כמו שתואר
מוצר:
LED 27UL650-W
שם:
Ivan
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה קניתי בחנות הזאת והכל היה כמעט מושלם. ביום חמישי עשיתי הזמנה וביום ראשון התקשרו אליי ואמרו שכבר אפשר להגיע לאסוף מוצרים שקניתי. כשהגעתי לחנות התברר שחסר כבל חשמל לספק כוח שהזמנתי, מתברר שיבואן של ספק כוח הוציא מהקופסא כבל חשמל בגלל שהוא לא עומד בתקן ולא שם קבל חשמל מתאים. לא ברור לי כמה זה חוקי ליבואן לעשות דבר כזה ולמה לא הודיעו לי על זה ברגע שהזמנתי את המוצר. בסופו של דבר נציג של החנות הביא לי כבל חשמל אחר שמתאים לספק כוח מיוזמתו.
מוצר:
2 Corsair rm1000i, Fractal Design Meshify
שם:
Yaron
תאריך:
15/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת מדגם CK550V2, בטלפון שאלתי מפורשות האם האותיות בעברית גם הן מוארות על ידי התאורה האחורית, ונאמר לי שכן, שאלתי מספר פעמים על מנת להיות בטוח, לאחר שהמוצר הגיע באיחור, ועם קושי רב בהזמנת המוצר (נראה שיש רק אדם אחד שעונה לטלפונים), ראיתי כי האותיות בעברית הן חריטת לייזר רגילה. בשיחה איתם אמרו לי שאם אני לא מרוצה, אני יכול לנסוע אליהם ולקבל החזר על המוצר בלבד, ללא החזר על המשלוח.
מוצר:
CoolerMaster CK550 V2
שם:
פבל
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
באתר מוכרים דברים שאין להם במלאי, נתתי להם את כל הפרטים שלי כולל מספר תעודת זהות וכרטיס אשראי לצורך ביצוע עסקה רק כדי אחרי זה מישהו יתקשר אלי ויגיד, אין במלאי ולבטל את העסקה אז עכשיו יש להם נתונים שלי בלי שקיבלתי משהו מאוד לא מקצועי
תגובת החנות:
שלום רב,
להלן התייחסותנו לטענותיו של הלקוח:
למעט מוצרים המוצעים למכירה מראש - כל המוצרים המפורסמים על-ידינו הינם במלאי. עם זאת, היות ומכירת מוצרים היא דינאמית מאוד, עשויים לקרות מקרים בהם מוצר אזל מהמלאי בטרם התעדכן על כך המידע באתר. אנו פועלים למנוע מצבים כאלו בהקדם האפשרי, אולם אם בכל זאת נוצר מצב כזה - מחובתנו לעדכן על כך את הלקוח בהקדם האפשרי, ובמקרה הנוכחי עשינו זאת מיד כשנודע לנו על כך שהמוצר אזל מהמלאי בתוך פחות משעתיים לאחר שלקוח ביצע הזמנה באתר.
בעת ביצוע הזמנה ותשלום באתר הפרטים של הלקוח מוזנים בצורה מאובטחת ואין לנו שום גישה אליהם - אך ורק אפשרות לחייב או לבטל הזמנה שהתבצעה.
החיוב מתבצע בפועל אך ורק לאחר אישור ההזמנה טלפוני מול הלקוח על-ידי נציג מכירות, אחרת ההזמנה מתבטלת - הדבר רשום במפורש במייל הנשלח ללקוח מידע לאחר ביצוע ההזמנה.
אנו חברה ותיקה הדוגלת במקצועיות ואמינות - טובת הלקוח עומדת לנגד עינינו ורובם הגדול של לקוחותינו יכולים להעיד על כך. אם הלקוח עדיין חושב שנפל פגם כלשהו בהתנהלותנו כל שנותר לנו הוא להצר על כך.
בברכה,
צוות Wellcom
מוצר:
עכבר מחשב אלחוטי Logitech MX Vertical Advanced
שם:
אורן
תאריך:
11/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות Wellcom חלקים למחשב AMD שאני זקוק לעבודה. הסיבה לכך שקניתי מהם היה הפיתוי לקנות מחנות זולה. הזמנתי לוח אם של ASUS עם 2 סלוטים לזכרונות, יחידת זכרון אחת של 16GB (כדי שאוכל בעתיד להוסיף זכרון נוסף בסלוט השני), מעבד Ryzen 7' ומאוורר למעבד מחברת CoolerMaster.
החלקים הגיע ואז ראיתי ששלחו לי זכרון של 8GB במקום 16GB. כתבתי להם שיישלחו לי זכרון של 16GB (כמו שהזמנתי) ושאני אקנה את ה-8GB שקיבלתי בטעות. מהחברה התעלמו מ-2 מכתבים שלי ושלחו לי זכרון נוסף של 8GB, מה שאומר שקיבלתי אמנם 16GB אבל בשני סלוטים, כך שאין לי יותר סלוטים פנויים להרחבה בעתיד.
כשהפעלתי את המחשב, שמעתי ברמקול צפצוף ארוך ו-3 קצרים - תקלה של כרטיס גרפי בלוח האם. לוח האם הגיע עם כרטיס גרפי פנימי מקולקל. הייתי צריך לשים כרטיס גרפי שלי כדי שלוח האם יעבוד באופן תקין.
כשהמחשב פעל בסופו של דבר, תאורת הלד במאוורר לא עבדה. המאוורר הגיע עם מערך לד מקולקל. אני אמנם לא גיימר ולא צריך תאורת לד, אבל אני לא רוצה לקבל חלקים חדשים מקולקלים שעליהם שילמתי מחיר מלא!
אני חייב לציין שבהכשרתי אני טכנאי אלקטרוניקה והרכבתי עשרות מחשבים. מעולם לא קרה לי בעבר שקיבלתי חלקים חדשים מקולקלים, זו הפעם הראשונה. בוודאי שלא שני חלקים מקולקלים מחברות שונות במשלוח אחד. קשה לי להאמין שמדובר במקריות.
דרך אגב, כשניסיתי להתקשר אליהם טלפונית לא הייתה תשובה (ניסיתי במשך כמה ימים). כשהתקשרתי אליהם בפעם הראשונה כדי לקנות, הם ענו לי בתוך שניות.
תגובת החנות:
אורן שלום,
צר לנו על תחושותיך, אולם חשוב לנו להעמיד את דבריך על דיוקם.
במהלך נובמבר-דצמבר 2020 אכן היו עומסים גדולים בשל תקופת המבצעים של סוף השנה ופעלנו לפתור זאת. כמו כן, אנו מאשרים כי חלה טעות וסופק לך זיכרון בנפח 8GB במקום 16GB - זה לא משהו שצריך לקרות, אך ברגע שפנית אלינו (משהו ששמת לב אליו רק לאחר למעלה מחודשיים) ביצענו בדק בית, הפקנו לקחים ופעלנו לספק לך זיכרון בנפח 16GB כפי שאכן מגיע לך. ואולם, אתה הוא זה שביקש כי נספק לך זיכרון נוסף בנפח 8GB כך שיהיו בידיך שני זיכרונות בנפח כולל של 16GB כדי שלא תצטרך להשבית את המחשב המשמש אותך לצורכי עבודתך.
לגבי נושא הכרטיס הגרפי הבעייתי - למעבדי Ryzen7 אין ליבה גרפית ויציאות onboard על הלוח ולכן נדרש עבורם כרטיס גרפי נפרד. אם היית מתייעץ איתנו גם היית מקבל על כך ייעוץ מקצועי טרם ביצוע הרכישה ולא מאשים אותנו האשמת שווא.
לעניין תאורת הלד - למאווררי RGB יש שני חיבורים נפרדים, אחד מספק להם כוח והשני מפעיל את התאורה. במידה ותחבר את שניהם כנדרש תגלה כי אין שום בעיה עם המוצר ולפיכך גם כאן מדובר בהאשמת שווא.
בברכה,
צוות Wellcom
מוצר:
חלקי מחשבי AMD: מעבד, לוח אם B450M-K, זכרון 16GB, מאוורר Hyper 212
שם:
Sigal
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ להתקרב. שירות גרוע והתנערות מאחריות מינימלית.מאכזב ביותר. לפני הרכישה הבטיחו שירות מלא ואחריות מלאה ובאותו יום שקיבלתי את המחשב ונתקלתי בבעיה התנערו ממני.
תגובת החנות:
סיגל שלום, צר לנו על התחושות שלך - אין לנו כל כוונה שלקוחותינו ירגישו כפי שאת חשה, וברור לנו שכאשר משהו כזה קורה הלקוח מבקש פיתרון מיידי. ואולם, אנחנו עסק מכובד שפועל בשקיפות מול לקוחותיו ואם משהו לא תקין אנו דואגים גם לקחת אחריות על כך. ועל כן, חשוב לנו להעמיד את דבריך על דיוקם. המארז אותו רכשת עבור בנך לא אמור להישבר "סתם כך", אך כשפנית אלינו וטענת כך, ממש לא התנערנו מאחריות - מה שכן עשינו הוא להסביר לך כי במקרה כזה נדרש לפנות אל היצרן ולקבל את אישורו לקבל זכוכית חדשה - ואנחנו גם נשמח לעשות זאת עבורך. לצערנו לא התרצית מכך, דאגת בסוף השיחה עם נציג החנות לסנן מספר מילים לא מכובדות בלשון המעטה ובמקביל את או אנשים מטעמך דואגים להשחיר את שמנו ברשתות החברתיות השונות - זו צורת התנהלות לא הוגנת ושאינה מכבדת אתכם. אם בכל זאת תחליטו לקבל את הצעתנו - אנא צרי עימנו קשר. בברכה, צוות TMS
מוצר:
נייח פרקטל דיזיין
שם:
Ilan
תאריך:
27/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין מחשב חדש ללימודים בדרך החברה. מצאתי את עצמי רודף אחרי מענה טלפוני שלא קיים במשך כשלושה שבועות, כשחזרו אלי הודיעו לי שחלק מההזמנה שלי לא קיים במלאי ושיש לבצע החלפה של חלק מהחלקים וגם זה יקח כשבועיים. לאחר שבועיים נוספים של המתנה לא היה מענה מהחברה באף פלטפורמה ואז בחמישי האחרון והדיעו לי כי ההזמנה שלי קיימת באופן חלקי אם אני מעוניין לבוא לאסוף אותה. לצערי לא יכולתי ובקשתי אם יוכלו לשמור לי אותה לכמה ימים, אמרו שכן ומתברר שכמה ימים זה הסופש הזה כי היום התקשרואלי להודיע שאם אני לא לוקח את ההזמנה עכשיו מפזרים לי אותה... ממש שירות מושלם למרוח לקוח מעל לחודש ולבסוף, רגע לפני סגר ותקופת מבחנים להודיעו לו שהזמנה שמהצד שלהם אפילו לא הושלמה מבוטלת...
תגובת החנות:
שלום רב,
צר לנו על התחושות שלך - אנו פועלים להעניק שירות הוגן ומקצועי ולוקחים פניות מסוג זה ברצינות.
לאחר בדיקה מעמיקה מול עובדי הרשת עולה כי ביקשת להזמין מוצר עם איסוף מסניף אילת ושתתבצע עבורך שמירת מוצר לתקופה ארוכה. למרות הרצון הטוב, כעקרון לא מתבצעת שמירת מוצרים, ולבטח שלא לתקופה כה ממושכת.
לגבי טענתך כי לא ניתן ליצור עימנו קשר - בתקופה של מבצעי סוף השנה אכן היו עומסים וזמן המענה של הצוות היה ארוך מהרגיל, אך פעלנו לחזור לכל הלקוחות שלנו.
ברור לנו שהנסיבות אותן אתה מתאר של תקופת מבחנים וסגר קורונה אינן נוחות בלשון המעטה, אולם לתלות בנו את האשמה על כך שלא ניתן לאסוף את ההזמנה זה לא הוגן ואנו מקווים כי אתה מבין זאת.
בברכה,
צוות TMS
מוצר:
מחשב בהזמנה אישית
שם:
tms סיוט
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט אין שירות חברה נוראית אל תתקרבו פשוט סיוט לא לקנות
תגובת החנות:
שלום רב,
צר לנו שאת/ה חש/ה כפי שתיארת, אולם קשה לנו להבין מה בדיוק לא היה לשביעות רצונך.
על מנת שנוכל להתייחס לתגובתך ברצינות הראויה, מן הראוי לציין קצת יותר פרטים.
בברכה,
צוות TMS
מוצר:
מחשב
שם:
lalalopo1
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
בחיים לא חוויתי כזאת חוויה נוראית בקניה בחנות. ניסיתי לפנות בטלפון, וואטסאפ, פייסבוק ובשום מקום לא עונים! ביצעתי את ההזמנה ושילמתי לפני חודש ביחד עם חבר שהזמין את אותו המוצר, הוא קיבל את המוצר שלו ואני לא, למרות שכתוב לי שההזמנה הושלמה.. החנות בחיים לא תענה לכם בטלפון ופשוט יגנבו לכם את הכסף, אל תקנו!!!
מוצר:
ספק כוח cooler master 750
שם:
דגן
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
שני דברים חמורים קרו לי עם חברה זו: 1. שני ספקי כוח antec 650w מאוורר. המשלוח הגיע לאחר 10 ימים עם ספק אחד והמאוורר אך עם חיוב על כל ההזמנה כמובן. אחרי הרבה מיילים וטלפונים הודו כי האפסנאי עשה טעות ושולחים את הספק החסר. עברו 11 יום נכון לכתיבת הודעה זו והספק החסר עדיין לא הגיע!!! 2. 14 יום לאחר שהחיוב ירד בכרטיס האשראי קיבלתי מייל שלאחר שדיברו איתי ונתתי את הסכמתי (שקר מוחלט, לא היה ולא נברא) משנים לי את החיוב מ563 ש"ח ל658ש"ח מכיוון שהמחיר ששילמתי הוא מחיר ללא מע"מ של אילת. שלחתי להם קישור למייל שהמחיר ששילמתי הוא מחיר רגיל ולא של אילת אך אין התייחסות!!!
מדהים שאין חוק במדינה וכל אחד יכול לעשות בכרטיס אשראי שלנו ככל העולה על רוחו!!! לא לספק את ההזמנה, להעלות ולהוסיף מחיר ואח"כ עוד לציין שזה בהסכמתנו ולאחר שדיברו איתנו וקיבלו מאיתנו אישור!!!
מוצר:
ספקי כח ומאוורר למחשב
שם:
ofer.ziss
תאריך:
20/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
השמנתי מספר חלקים כדי להרכיב מחשב חדש. בהזמנה ההתחייבות הייתה ל7 ימי עסקים.
אחרי שבוע (כשתם זמן ההתחייבות) התקשר אלי בחור בשבת בערב ואמר שאין את מה שהזמנתי במלאי ושבהמשך השבוע צריך להגיע (כל זה כשכבר עבר גם הבלאק פריידי וגם הסייבר מונדיי כלומר הנחות ומבצעים אין יותר) בנוסף אחד החלקים שבחרתי אין לו במלאי אבל יש חלק דומה בעלות נוספת של עוד 200 ש״ח. הסכמתי לחכות עוד שבוע והוא אמר שבכל מקרה הוא יתקשר אלי במהלך השבוע ואם לא יגיעו החלקים החסרים הוא ישלח את מה שיש ויבטל את השאר.
עבר שבוע ובסופו התקשר אלי הבחור ואמר שעוד לא הגיע ובמהלך השבוע הבא יגיע. שוב אותו משחק אבל זרמתי ואמרתי לו שיעדכן אותי בתחילת השבוע כשמגיעים החלקים. לא חזרו אלי שבוע לאחר מכן לקראת הסופ״ש (חמישי) הגיע שליח עם ארגז.
הלוח-אם שהזמנתי הגיע פתוח ואלחר שהתחלתי את ההתקנה התברר שהיו חסרים חלקים שמגיעים עם הלוח-אם (בדקתי היטב הם היו חסרים)
לכל אורך הזמן אין מענה טלפוני בשום צורה לא בטלפון לא בוואטסאפ ולא בפייסבוק שלהם. במהלך החודש אני מתכתב איתם במייל שמקבל תשובה אחת לשבוע באופן עקבי עם תשובות כמו ״אני לא יכול להתקשר אליך לפני 14 בצהריים״ בסוף את מה שהיה חסר השגתי מחנות אחרת עד עכשיו לא חזרו אלי מTMS
ממליץ להתרחק מהם שירות מחפיר במקרה הטוב ו0 זמינות את אחריות מצד הארגון. עדיף לקנותץ כבר במקום אחר ולשלם בממוצע כמה שקלים יותר
תגובת החנות:
עופר שלום,
צר לנו על התחושות אותן מתאר, הנושא נבדק מול צוות הסניך ולהלן התייחסותנו:
לגבי המענה בסניף - כרגע אנו נמצאים תחת עומס גדול בעקבות הזמנות רבות שהתקבלו במהלך חודש המבצעים של בלאק פריידי. על אף שאנו ערוכים לכך מראש, אכן מדובר בעומסים שאינם מאפיינים את שאר ימות השנה. לכך יש להוסיף את העובדה שואנו נדרשים לעבוד תחת מגבלות קורונה, אולם אנו פועלים לפתור זאת על-ידי העסקת עובדים נוספים וייעול תהליכי עבודה. נציגינו עונים לכל הפניות, וגם אם זה לוקח זמן אנחנו דואגים להחזיר תשובה לכולם.
לגבי זמינות המוצרים - מעבר לביקוש הגבוה למוצרים בהאם היית מעוניין, לצערנו ישנם קשיים שאינם תלויים בנו, כגון עיכובים ומחסורים של משלוחים מחו"ל, אך אנו דואגים להציע ללקוחותינו פתרונות וחלופות, כפי שעשינו גם במקרה שלך.
כפי שציינת, בשל מחסור של אחד המוצרים שהזמנת, הוצע לך לרכוש מוצר דומה בעלות מעט גבוהה יותר ואתה הסכמת לכך.
לגבי הלוח אם והמעבד - רכשת דגם חדש שהגיע ללא עידכון BIOS וצוות המעבדה לבצע זאת עבורך כמחווה של רצון טוב. למרות טענתך, סופקו לך כל החלקים שמגיעים עם המוצר.
בברכה,
צוות TMS
מוצר:
לוח אם asus tuf-gaming
שם:
orel6789
תאריך:
14/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
אז לצערי החווית קנייה שלי מהם היא לא טובה בכלל וכנראה אני לא אקנה מהם שוב בחיים ואם אני יכול באמצעות החוות דעת הזאת להכניס שכל לאנשים אחרים כדי להימנע מלעשות את הטעות שאני עשיתי אז אני שמח לרשום את החוות דעת שלי.
הזמנתי אוזניות של קורסייר דגם ca-9011186-na לפני 17 ימים בדיוק עם משלוח עד לבית (שילמתי על המשלוח). לאחר מספר ימים ראיתי שאני לא מקבל שום סטטוס לגבי ההזמנה שלי וניסיתי לברר מה קורה עם ההזמנה. לאחר ניסיונות רבים ליצור איתם קשר חזרו אליי ביום שלמחרת שני נציגים בשעות הערב, בהפרש של שעה כל אחד. דיבר איתי בהתחלה בחור בשם דוד (נציג שירות) ולאחר מכן ולד לעדכן אותי שהאוזניות לא במלאי ושאלו אם אני מוכן להמתין עד תחילת שבוע הבא כדי שיהיה להם מלאי והם ישלחו לי את ההזמנה לבית. אני החלטתי להמתין ולתת להם הזדמנות. שבוע בדיוק אחרי השיחה איתם עוד פעם החלטתי לברר מה קורה עם ההזמנה ושוב רק יום למחרת קיבלתי מענה מהנציג דוד שטען כי הגיע מלאי ושהאוזניות שהזמנתי יצאו אליי במשלוח וזה צריך להגיע אליי עד תחילת שבוע הבא (שבוע הזה). לצערי בניסיון ליצור איתם קשר היום שוב ללא הצלחה וכנראה אני אקבל מענה רק מחר וזה כבר ממש מרגיז. ההזמנה התבצעה בתאריך 27/11/2020 יום שישי והיום אנחנו בתאריך 14/12/2020 יום שני ואני עדיין עם ידיים ריקות. כסף הם קיבלו אבל מוצר עדיין לא קיבלתי 🤷♂️. לקחתי את זה בחשבון שאני עלול להמתין יותר מהרגיל אבל זה כבר ממש מוגזם מצדם, זה לא שביצעתי הזמנה של מחשב בהרכבה שזה יצדיק איחור כזה ושילמתי כסף גם על המשלוח, ככה שאין פה טובה שהם עשו למעני בשום שלב.
אם הייתי יודע מההתחלה שזה רמת השירות שלהם לא הייתי מזמין אך לצערי ככה יצא ורק אפשר ללמוד מהסיפור הזה.
מוצר:
Corsair VIRTUOSO RGB Wireless SE High-Fidelity — White
שם:
Ariel
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אי אפשר להשיג אותם לא עונים בשום מקום עובר הזמן לא מגיע המשלוח ואי אפשר להשיג אותם פשוט בושה.
תגובת החנות:
אריאל שלום,
צר לנו שאתה מרגיש כפי שאתה מתאר - אנו פועלים לשרת את כל לקוחותינו וכפי שאתה רואה אנחנו מתייחסים בסופו של יום לכל פניה. פרסמנו בכל מקום אפשרי לגבי העומס שנוצר בעקבות מבצעי סוף השנה בכל הדרכים העומדות לרשותנו. זה לא משהו סביר אבל אנחנו מבצעים התאמות תוך כדי תנועה כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו בעתיד, ורוב לקוחותינו מגלים הבנה וסבלנות לסיטואציה.
ב-14/12/20 שוחח עימך מנהל הסניף במהלך שעות הערב - עודכנת על פרטי ההזמנה, ובמהלך השיחה עימך לא עלתה כל טענה שהיא מצידך, על אף שהייתה לך את האפשרות לעשות זאת.
בברכה,
צוות TMS
מוצר:
כמה דברים שונים
שם:
אלישבע
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב לנובו במחיר שהיה גבוה ב 10% מהמחיר בחנות אחרת, אלא שהיה זמין מיידית. המחשב הגיע במהירות, וחווית הקניה היתה טובה. אבל כשנתקלתי בבעיה לא הצלחתי לקבל שירות! ניסיתי בטלפון - אין מענה אחרי המתנה ארוכה (מוזר, באותו מספר ענו מהר מאד כשרציתי לקנות!). ניסיתי בווטסאפ, וכתבתי במפורש שיש לי בעיה עם המחשב. קיבלתי תשובה אוטומטית שיחזרו תוך 48 שעות ולא חזרו. אחרי 72 שעות ותזכורת נוספת מצדי - כתבו שניסו להתקשר פעמיים, אבל הייתי זמינה ובטלפון שלי אין זכר לשיחות שלא נענו. שאלו מתי נוח לי שיתקשרו, עניתי שאני זמינה, ולא חזרו. אחרי עוד תזכורת בווטסאפ עם סימני קריאה קיבלתי שיחה - רק כדי לומר לי שהם לא מטפלים במחשבים וצריך לפנות למרכז השירות של לנובו!
מוצר:
מחשב נייד Lenovo YOGA S730
שם:
Mor
תאריך:
01/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר הזמנות שונות כל פעם למוצר אחר, בדיעבד הסתבר לי מלקוחות אחרים שנפגעו ש wellcom ו TMS קשורים אחד לשני . אחרי כל הזמנה התקשרו להגיד שאין את המוצר במלאי וניסו לשכנע לקחת מוצר אחר בחלק מהמקרים. פשוט חוויה של המתנה לחינם וביזבוז זמן - הם מפרסמים מוצרים שאין להם במלאי. להשיג אותם בטלפון היה לא פשוט .
מוצר:
LIAN-LI ATX Case PC-011 וקירור מים למחשב
שם:
pinidor
תאריך:
30/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב,אספקה לפני המועד הנקוב. נאלצתי להחזיר את הפריט הנרכש בגלל סיבה אישית. המענה היה מהיר קצר ומעולה. אין ספק אמשיך לרכוש מהחברה הזו. פנחס
לאחר סקר שוק נרחב מאוד על מחירים וחוות דעת, ורכישה שביצעתי כבר בעבר ב-WELLCOM והייתי מרוצה, רכשתי חלקים למחשב שהחלטתי לבנות לבד. כמו בפעם הקודמת, קיבלתי שירות אמין ומקצועי לאורך כל הדרך - התאימו לי בדיוק מה שאני צריך לפי הצרכים והתקציב שלי, עם סבלנות רבה. טעות שעשיתי בהרכבה הביאה אותי חזרה למקום לטובת תיקון , וגם אז - התקבלתי בסבר פנים יפות, איבחנו מהר את התקלה ותיקנו אותה. אשמח לציין לחיוב את השירות האדיב והמקצועי שקיבלתי מכל הצוות בשלבים השונים הנ"ל (המנהל, איש המכירות והטכנאי).
מחירים: 5/5 (זולים ואטרקטיביים בשוק לדעתי) שירות: 5/5 (אדיב - עם המון סבלנות, וגם מקצועי) מקצועיות: 5/5 (מכוונים לצרכים ולתקציב הרלוונטיים, שירות תיקונים מעולה)
מוצר:
חלקים למחשב ותיקון
שם:
lora.1102004
תאריך:
26/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה הכרנו את החנות לפני 6 שנים ומאז אנחנו איתם. מצאנו אדיבות, מקצוענות, דייקנות.
מוצר:
מסך גיימינג ViewSonic 31.5" VA UHD 4K HDMI DP
שם:
GesetZ
תאריך:
26/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה הזמנתי מאתר שלהם כמה פריטים ולאחר ביצוע הזמנה התקשר נציג ואמר שאין במלאי מארז למחשב שנמצא ברשימת הזמנה שלי עניתי לו תן לי כמה דקות ואני חוזר אליך. לאחר שיחה התחלתי לבדוק באתר שלהם דרך נייד וראיתי מארז מדגם Antec vsk10 ( הסתכלתי על מארז עם חלון שקוף ) וזה חשוב כי כאשר מסתכלים בנייד רואים מוצר לפי vsk10 בשם מוצר חבל שלא ניתן לצרף תמונה כדי להדגיש נקודה ( אבל אם בא לכם יכולים לבד להסתכל על זה - כמובן לא ידעה אם הם ישנו את זה )
כעבור כמה ימים קבלתי משלוח ואני מגלה שמארז שאני קיבלתי ללא חלון בצד דגם גם Antec vsk10 ( שאפילו לא ידעתי לפני זה שיש להם מכיוון שהסתכלתי רק עם חלון בצד ) אגב הפרש מחיר בין שני דגמים 5 שקלים - לכן גם לא שווה אפילו לקחת ללא חלון בצד. התקשרתי לחנות מסביר את מצב, לאחר בדיקה של הנושא מצידם הם אומרים שמוכנים להחליף לי מוצר אבל יצטרך לשלם דמי משלוח שזה 40 ש"ח ( מדובר על מוצר של 150 ש"ח ) זאת אומרת אני משלם משלוח חזרה והם משלמים משלוח לפריט מהזמנה חשדה.
בגדול הם לא מוכנים לעשות כלום, כי גם ככה הם מחויבים לקבל את המוצר במשך של 14 ימים מרכישה במידה ומוצר לא שומש, ובמקרה כזה הם גם לא מרוויחים על על מארז שיבוא בהזמנה חדשה, כי בתרחיש שהם מציאים הם מרוויחים על מארז מהזמנה חדשה וזה גם יקזז להם את דמי משלוח מצידם שהם מוכנים לתת. מפה כבר ניתן להבין שהם פשוט מגלגלים את זה על לקוח וזהו.
מאוכזב מהתנהלות ומקווה שלא יצטרך להפעיל אחריות עבור פריטים שקניתי, כי לפי דעתי זה יהיה עוד תהליך מאוד מסובך.
מסקנה שלי אישית - הזמנה או שינויים בהזמנה מול אנשי שירות שלהם בעיתית כי רוב סיכויים יהיה אי הבנה או טעות, בנוסף מעדיף לקנות באתר שיש לו פריסת חנויות גדולה. בנוסף ניתן להבין שחנות זאת לא מכירה מושג אונליין ( לא זמין במלאי - תוריד אוטומטי מאתר ), לא צריך להתקשר ללקוח וליצור טעיות. ראו זאת חוויה שלי אישית ולא אומר לכם לקנות או לא, כל אחד מליט בעצמו. בקיצור שפע פרנסה לכולם ותהיו בריאים ואל תבזבזו את הזמן היקר שלכם.
תגובת החנות:
אלכסנדר שלום רב,
צר לנו על התחושות שלך, אולם למען ההגינות מן הראוי להבהיר גם את הצד שלנו.
רכשת מאיתנו מוצר, ודאגנו לספק לך אותו. למוצר זה יש שתי גירסאות ולא ציינת במהלך ההזמנה כי אתה מעוניין בגירסה ספציפית הכווללת חלון צד. לאחר שקיבלת את המוצר פנית אלינו וטענת כי אתה מעוניין בגירסה אחרת שלו ועל כן דאגנו להציע לך החלפה של אותו מוצר לדגם שאתה מעוניין בו ואף לקחת חלק בעלויות השילוח, למרות שאיננו מחוייבים לכך, בגלל שאתה לא יכולת להגיע לחנות.
תהיה אשר תהיה הסיבה בגינה ביקשת להחליף את המוצר - לא מנענו ממך להחליף את המוצר, ובסך הכל הובהר לך שבמידה ואתה מעוניין במשלוח יש לכך עלות נוספת שגם בה הצענו להשתתף.
אנו פועלים להציג שירות הוגן ומקצועי, להציע מחירים תחרותיים וטובת הלקוח עומדת לנגד עינינו - רוב לקוחותינו מבינים ומעריכים זאת ומקווים שגם אתה בסופו של יום תבין שפעלנו להציע לך הצעה הוגנת בהחלט.
בברכה,
צוות וולקום.
מוצר:
Antec VSK 10
שם:
נדב
תאריך:
17/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעם רביעית בערך שאני קונה מהם. חוויית קנייה מעולה. המוצר הגיע תוך יומיים ארוז בצורה סופר-מושקעת. שאפו!
מוצר:
Seagate Backup Plus Slim 2.5" 1TB USB 3.0
שם:
טימור אלטמן
תאריך:
12/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך LG דגם 27UL850-W מהחברה ב24.10.2020. בעת הרכישה באתר, המסך היה במלאי. יום למחרת, התקשר אלי נציג מטעם האתר, הסביר לי שהמסך שקהזמנתי יהיה במלאי ב8 לנובמבר, וכי הם הזמינו רק 5 יחידות ולכן עליו לוודא שאני מעוניין לשריין את אחד המסכים. לצורך השריון בלבד הוא ביקש את הכרטיס אשראי שלי ושהאשראי לא יחוייב עד שהמסך יגיע לישראל ויהיה מוכן למסירה.
האשראי שלי חויב ב25 לאוקטובר ולא קיבלתי חשבונית!
ב10 לחודש התקשרתי לחנות לשאול מה קורה עם המסך, הם אמרו לי שהמסך יגיע ל11 לחודש ושאוכל לאסוף אותו מסניף של חנות TMS בנתניה החל משעה 16:00. ב11 לנובמבר, שעה 16:00, הגעתי לחנות בשביל לאסוף את המוצר שלי - מה שהסתבר כבזבוז זמן מוחלט. האנשים בסניף לא קיבלו כל התראה.
דיברתי עם מנהל אתר וולקום (בחור בשם דניאל), שהתחייב להתקשר אלי ברגע שהמוצר ששילמתי עליו יהיה במלאי ומוכן לאיסוף ב12 לנובמבר, על הבוקר, דניאל התקשר אלי והודיע לי שהמסך יהיה מוכן לאיסוף אחרי השעה 16:00.
בזמן המיועד, בעודי כבר בנסיעה לחנות, דניאל שוב התקשר אלי, התנצל ואמר שיש להם חוסר ושהוא לא יוכל לספק לי את המסך.
הוא נשמע מאוד רציני, לקח אחריות, הודעה בטעות וכו... אבל שום דבר לא ישנה את העובדה שהם לקחו לי כסף ב25 לאוקטובר על מוצר שלא היה להם במלאי, גרמו לי לחכות שבועיים וחצי בשביל לקבל את המוצר, רק בשביל לאכזב אותי בסופו של דבר.
ישבתי שבועיים וחצי בלי ציוד קריטי שאני צריך לצורך העבודה שלי בלי סיבה. האנשים שעובדים עושים רושם של אנשים רציניים, אכפתיים, ומקצועיים - אבל כחברה הם כישלון מאכזב במיוחד.
לרוב אני לא כותב ביקורות שליליות, אבל חשוב שתדעו שהחברה הזאת היא לא חברה אמינה.
תגובת החנות:
טימור שלום רב,
צר לנו שאתה חש כפי שאתה מתאר.
במקרה הנ"ל המוצר שהזמנת באתר האינטרנט שלנו לא היה במלאי ודאגנו להתקשר אליך מיד לאחר מכן כדי לעדכן אותך על כך, לרבות מועד הגעה צפוי של המוצר לארץ (8 לחודש). הגעת המוצר לארץ התעכבה במספר ימים וכאשר יצרת קשר עם החנות, מנהל החנות הסביר לך שזה אכן המצב. במהלך השיחה עם מנהל החנות נאמר לך שצפי המועד המעודכן להגעת המוצר שהזמנת יהיה ה-11/11 וברגע שהמוצר יגיע יצרו איתך קשר כדי שתגיע לאסוף את המוצר מסניף נתניה כדי לחסוך עיכובים נוספים ועלויות דמי משלוח.
לבסוף המשלוח הגיע אל המחסנים רק ב-12/11 ונאמר לך להגיע לאחר השעה 16:00 על מנת שתוכל לקבל את המוצר מיד עם פריקת הסחורה כדי לא לגרום לעיכוב נוסף. למרבה הצער התברר כי היו בעיות עם המשלוח שהתקבל במחסנים ועל כן מנהל החנות דאג ליצור עימך קשר טרם הגעתך לסניף כדי להודיע לך על כך ולהציע פיתרון חלופי (מסך שמחירו גבוה יותר ללא תוספת תשלום). לבקשתך, מיד לאחר השיחה עימך בוצע זיכוי לכרטיס האשראי שלך.
ציינת בעצמך כי צוות החנות פעל בצורה הוגנת ומקצועית ועל כן אנו מקווים כי למרות חוסר הנוחות הרב שנגרם לך אתה מבין כי מדובר בעיכובים ותקלות שאינן תלויות בנו.