דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, סלולר, פארם & more (34 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט - BEST ?
1.50
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
547
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
1
0
7
כל הזמן
223
4
320
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על בסט - BEST
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
19/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לפני ביצוע ההזמנה, לבדוק האם המוצר קיים במלאי (איסוף עצמי), ואפילו קיבלתי אפשרות לאסוף מעיר מגוריי.

ביצעתי הזמנה, התקשרו אליי תוך פחות משעה, תיאמו לי את האיסוף באותו הערב ליד הבית.

מבחינתי זאת הייתה חוויה טובה מאוד.
מוצר:
שואב אבק מולטי ציקלוני איכותי BENATON BT-584 שחור/כחול
תמונת משתמש
שם:
gilad.lapidot
תאריך:
15/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית רכישה מדהימה. הם היו כל כך נעימים ושרותיים. כשמשהו התקלקל באוזניות שרכשתי החליפו לאחרות בלי בעיות.
מוצר:
אוזניות bluetooth
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
14/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בושה של שירות:
ביצעתי הזמנה של ראוטר שהיה אמור להגיע במקסימום של 10 ימים, הראוטר לא הגיע........
לאחר שעברו יותר מ10 ימים- במשך 4 ימים רצופים, כל יום דיברתי עם נציגה שאמרה שתבדוק ותחזור אלי עד סוף היום. שום נציגה בשום יום לא חזרה אלי!!! בחיים שלי אבל בחיים לא ניתקלתי בשירות כל כך גרוע שכאילו ממש אמרו: "איך נצליח להיות הכי גרועים שאפשר?"
מעבר לכך, ביום האחרון ביקשתי זיכוי ומיותר לציין אך אציין בכל זאת: לא חזרו אלי בקשר לזיכוי ולכן הייתי צריך להתקשר לחברת אשראי ולהסביר להם שלא קיבלתי מוצר אשר שילמתי עליו.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית,
בסט מובייל הינה חברה קמעונאית שעובדת עם ספקים שונים.
במקרה הזה ההזמנה היתה מסופקת מספק חיצוני ולא מאיתנו ישירות.
הזמנת הלקוח בוטלה .


מוצר:
Mr6400
תמונת משתמש
שם:
malkiel5050
תאריך:
13/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ כלל לקנות מחנות זאת, ביצעתי הזמנה ב9.11 ועד ה9.12 לא הגיעה וכשעברו 12 יום עסקים התחלתי ברצף של טלפונים לשירות לקוחות שלצערי כלל לא היו זמינים, המתנתי שעות על הקו עד שענו לי וגם כשענו לא היה פתרון , לבסוף התייאשתי מהם וביטלתי את ההזמנה לאחר חודש של המתנה, דבר שיגרום לי לא לקנות יותר מחנות זאת.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה מספר פעמים,
היה עיכוב בהזמנה עקב חוסר של אחד המוצרים במלאי .
הלקוחה ביקשתה לבטל ,ההזמנה בוטלה וזוכתה.
מוצר:
שואב אבק הייסנס פיפא 23
תמונת משתמש
שם:
ברוך
תאריך:
13/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיבות מקצועיות 10 מחיר נמוך העובדים כולם עזרו תמכו ונתנו הרגשה מעולה .כמו שצריך
מוצר:
Xiaomi g10 שואב אבק אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני 10 ימי עסקים שעון חכם.
עברו ה10 ימים שמהלכם יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ונאמר לי שהשעון נמצא במחסן ומחכה לשילוח אליי.
היום אחרי שעבר זמן האספקה יצרתי קשר שנית עם השירות לקוחות הפעם נאמר לי שהמוצר לא הגיע מהספק למחסן ואצטרך לחכות זמן בלתי ידוע ומרגע שהשעון יגיע למחסן אחכה עוד 10 ימי עסקים.
ביקשתי כמובן לדבר עם מנהל שלא חזר והכל מתנהל בצורה מבישה.
כל רגע מציעים לבטל את ההזמנה במקום לעזור באמת
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח מספר רב של פעמים בערצוי התקשורת השונים,
אספקת המוצר התעכבה עקב ביקוש רב של המוצר במבצעי נובמבר.
ללקוח הוצע הנחה בשןןי 200 שקלים על שעון משודרג יותר על מנת לבצע חלופה אך הלקוח סרב.
העסקה בוטלה לבקשת הלקוח .


מוצר:
Apple watch
תמונת משתמש
שם:
nati
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תעשו לעצמכם טובה ואל תרכשו מבסט מובייל
הם לא מספקים את הסחורה בזמן שהתחייבו ואתם תאלצו לרדוף אחריהם
הלקוח לא מעניין אותם
מוצר:
אפל ווטש
תמונת משתמש
שם:
nina-a
תאריך:
11/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אישי אמין ומקצועי המוכר היה נחמד וסובלני מאוד
המליץ לי על שואב אבק וענה לי על כל השאלות שלי
מוצר:
שואב אבק רובוטי של שיומי
תמונת משתמש
שם:
brachig1
תאריך:
11/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, מתחת לכל ביקורת, לא עונים בטחפון לא מגיבים להודעות, שולחים סמס שנציג יחזור ולא חוזרים.
מדרג במינוס 5!
הזמנתי משחקים לילדים קיבלתי הודעה כשביצעתי את ההזמנה ומאז נעלמו עקבותם
ההזמנה כבר היתה אמורה להיות אצלי
אם לא הייתי רואה את הסניף שלהם בקניון כבר הייתי חושב שזה הונאה…
אל תתקרבו!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח,
עסקתו בוטלה וזוכתה לבקשתו .
מוצר:
60282 LEGO City
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
11/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מזעזע. קיבלתי שואב אבק תקול, ואין דרך להחליף. כתבתי במייל ואין תשובה. בטלפון 2289* מנתקים באופן אוטמטי את השיחות.

תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח ,
פניתו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
שואב אבק xiomi dreame 12
תמונת משתמש
שם:
Noa
תאריך:
09/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע ביותר. אין לי מילים פשוט. הכסף ירד, שלחו אישור הזמנה (חשבונית עדיין אין) והמוצרים עדיין לא קיבלתי!! בשרות לקוחות לא עונים לא בטלפון ולא במייל. לא ראיתי דבר כזה
מוצר:
לגו סיטי וכיסא משרדי
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין פחות מכוכבית אחת, אחרת הייתי נותן להם 0. כבר שבועיים מחכה לשעון שהזמנתי, אין עם מי לדבר, אין שרות לקוחות, טלפון סגור ואיו מול מי לבטך עסקה אפילו, שני תשלומים ירדו מחשבון שלי.

מוצר:
שעון חכם APPLE WATCH SERIES 7 GPS 45MM כיסוי אלומיניום כסוף כולל רצועו
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות וקנייה מהגרועות שחוויתי. בוצעה הזמנה של מספר מוצרי פארם לבית בתאריך 13.11 (!), לאחר שעברו מעל 14 ימי עסקים התקשרנו לברר מה עם ההזמנה וחזרו אלינו עם תשובה ש״המשלוח אבד״. לאחר מספר ימים פשוט קיבלנו מייל שההזמנה שביצענו מבוטלת ואם נרצה לעשות חדשה אנחנו מוזמנים להיכנס לאתר. כמובן ששלחנו מייל חזרה שאנחנו לא מעוניינים בביטול כי המתנו יותר מדי ימים בשביל ההזמנה ועד עכשיו אין מענה. שירות גרוע ביותר, אין ספק שאמליץ לכל אחד מהקרובים שלי לא להתקרב למקום הזה.
מוצר:
מוצרי פארם
תמונת משתמש
שם:
edenamiga
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות לא זמין... רכשתי מחשב נייד יקר מהם. שלחתי מייל ללא תגובה מהם. למחשב יש פגם במסך.


מוצר:
GE76 Raider MSI
תמונת משתמש
שם:
lora.blanter
תאריך:
07/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כסא מנהלים. קיבלתי רק מייל עם מס הזמנה. שלחתי מיילים לשירות לקוחות, התקשרתי *2289: אין מענה בכלל בשום ארוץ
מוצר:
כיסא מנהלים קלאסי מיאמי שחור
תמונת משתמש
שם:
chen
תאריך:
06/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מנסה להשיג אותם לגבי אחריות על המוצר
שירות נוראי, אין עם מי לדבר
מנסה להתקשר לשירות לקוחות כמה פעמים ביום והשיחה מתנתקת
לא עונים במיילים
אין דרך להשיג אותם בשום צורה!!!
לא קיבלתי חשבונית, יש לי רק את האישור הזמנה מהאתר ולא נותנים לי אחריות כי אין לי את החשבונית קניה ואין עם מי לדבר!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח ברשתות החברתיות
הלקוח קיבל חשבונית ומענה מהיר,
הפניה ניסגרה לשביעות רצונו.
מוצר:
מסך גיימינג Xiaomi 34"
תמונת משתמש
שם:
olkog7
תאריך:
06/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לילד לגו כמעת לפני חודש לאיסוף ומחכה לקבל SMS.
רשום 1-12 ימי עסקים.
מתקשר - לא עונים גם לא בחנות וגם לא במוקד.
כתבתי מייל - לא קיבלתי שום תגובה.
הגעתי לחנות ביום שישי ב 14:15 - באתר רשום שעובדים עד 15:00. מוכר לא הסכים לבדוק מה קורה עם ההזמנה כי סגר את המערכת כבר. השארתי פרטים וביקשתי שיבדוק בתחילת שבוע הבא ויחזור אלי - נחשו? לא חזר.

ממש מתסכל!
תגובת החנות:
ההזמנה חרגה במספר ימים בודדים מטווח האספקה.
הלקוח אסף את ההזמנה ופנייתו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
לגו ספיד - מירוץ רכבי מרצדס 76909 LEGO
תמונת משתמש
שם:
Hosam
תאריך:
05/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשרי לדרג את החנות והשירות והמקצועיות שלכם באפס הייתי שמח לעשות זאת , מתחרט שלא קראתי חוות דעת של אנשים לפני שהלכתי אליכם ,שירות לא מקצועי לא אמין ולא מתאים בכלל , תנאי ביטול עסקה והחזר הזויים ביותר , אין עם מי לדבר עובדים שלא יודעים איך עושים זיכוי ללקוח לאחר החזרת מוצר !!!!!!!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח,
הלקוח רצה להזדכות על שואב,עקב טעות נציג נגבה ממנו דמי ביטול שזוכו.
הפניה טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
Xiaomi mop2 pro plus
תמונת משתמש
שם:
gh
תאריך:
05/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
WARNING!!! I contacted BestMobile within a reasonable amount of time about a gaming chair when the arm of the chair broke. The problem with the arm breaking is that it's attached to the other parts of the chair making it unusable. Before the arm snapped, there already was an issue where I couldn't keep the chair in a proper upright position. They said it's not under warranty because I broke the chair. Like I took a hammer to it and broke it lol. They said it would be covered under warranty if there was a technical issue. Well, I said that before the chair snapped, while still somewhat usuable, I couldn't keep the chair in an upright position. Isn't that a technical issue? They said it's not upright because the chair broke and said anyone can say there was an issue before it broke, basically saying I was lying. Maybe it eventually broke even more because of not being able to keep the chair upright in the first place?! I first contacted BestMobile on November 10. It's very difficult to get a hold of them and their supplier. It took a threat of writing to the Israel Cosumers Council (which I'm still strongly considering) to get more a response, but it's been nearly a month and there's still no resolution. I've been in Israel 18 years and I've never been this frustrated with a company before. STAY AWAY
תגובת החנות:
דיברנו עם הלקוח מספר פעמים מטעם בסט אנד מור ומטעם הספק של המוצר.
אין אחריות על שבר במוצר וכך גם מצויין באתר במעמד ההזמנה,
הלקוח התלונן על שבר כעבור חצי שנה מקבלת המוצר כך שאינו חדש ואינו הגיע אליו שבור.
הוצע ללקוח כמחווה שירותית לפנים משורת הדין 50% על כיסא חדש והלקוח סרב.

מוצר:
NINJA EXTREME TIGER
תמונת משתמש
שם:
Tiltilon
תאריך:
05/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן להשיג את השירות לקוחות שלהם, זה פשוט זוועה.
2 הודעות באתר
2 מיילים ששלחתי
2 הודעות בצ'אט
שבוע שלם מנסה בטלפון ללא הצלחה (כמה פעמים יותר מ20 דקות עד שמתנתק)

3 מאוררי תקרה עם שלט הוזמנו, אחד מהם הגיע ללא השלט, לא ניתן לדבר עם אף אחד שם.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח בערוצי התקשורת השונים וגם הספק בעצמושוחח עמו ,
אכן היה חסר ללקוח שלט אחד בערכה של אחד המאוורים והשלט נשלח אליו ביחד עם בקר.
פניתו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
מאוררי תקרה ונטה
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
05/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בושם לפני חודש ואמרו לי שיגיע תוך 12 ימי עסקים ולא יצרו איתי קשר וכשאני מתקשר לבדוק את ההזמנה מורחים אותי בטענות מוזרות ומשונות
מוצר:
בושם דולצ'ה גבאנה
תמונת משתמש
שם:
amit bh
תאריך:
05/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שמוכרת מוצרים לא במלאי וכדי להשיג אותם כדי לבטל ולקבל החזר צריך לחכות במינימום שעה על הקו רק כדי שיענה נציג לא נעים.
תגובת החנות:
הזמנת הלקוח בוטלה וזוכתה לבקשתו .
מוצר:
שואב אבק שארק
תמונת משתמש
שם:
ravidbrs
תאריך:
05/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק. חבל על עגמת הנפש והכסף.
רכישה באתר, חודשים ללא מענה או חזרה באף פלטפורמה. לקחו את הכסף לא סיפקו מוצר ולא עונים בשום מקום. כמובן שיגיע לתביעה מיותרת.
טלפון כוכבית לא מחובר, אין מענה בטלפון, בחנות עונים אחת ל20 טלפונים בערך ולא נותנים שום מידע. אין חזרה למיילים.
בשורה התחתונה לא קיים שירות לקוחות בשום פלטפורמה.
ב 2022 ללא ספק מדובר בחברה שמתנהלת באופן מביך וללא זכות קיום.
הזוי ומצער.
פשוט להתרחק.
מוצר:
סוללה
תמונת משתמש
שם:
Abigail
תאריך:
04/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע אלינו פגום, לא ניתן להרכיב את הכסא כראוי.
כמו כן שירות הלקוחות הטלפוני שלכם נוראי, לא עונים לטלפון. מבטיחים שיחזרו אלינו ולא חוזרים.
להתרחק כמו מאש
מוצר:
כסא מחשב אורגונומי דגם חצב שחור
תמונת משתמש
שם:
Yoav
תאריך:
03/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור חימום עם עמוד. לא הגיע העמוד ואין עם מי לדבר! לא עונים בשום ערוץ שירות.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח,
ביצענו ללקוח משלוח נוסף של החצובה שצפוי להגיע אליו בימים הקרובים.
מוצר:
תנור חימום venta
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply