דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ציוד הגברה, מקרנים, כלי נגינה (3 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מרכז הסאונד
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במרכז הסאונד ?
3.78
ציון ממוצע
9
חוות דעת בשנה האחרונה
254
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
6
0
3
כל הזמן
217
3
34
נמצאו 254 חוות דעת גולשים על מרכז הסאונד
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
29/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למקום ויש חניה וזה ממש מצוין במיוחד בזבוטינסקי ברמת גן
קניתי מוצר פשוט ב20 שקל וקיבלתי שרות כאילו קניתי ב2000 שקל אחלה חברה
מוצר:
פילטר
תמונת משתמש
שם:
Ishak
תאריך:
23/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הי קניתי גיטרה במרכז הסאןנד הגעתי לחנות ברמת גן קיסלתי שירות מהיר ומחיר ממש טוב אין ספק שאחזור שנית
מוצר:
3800
תמונת משתמש
שם:
ברק
תאריך:
22/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרן של פיליפס מהאתר שלהם, התקשרו אלי וממש התעקשו להציע לי מקרן סיני של חברת clx(שאח"כ התברר שלא מופיע בשום אתר אינטרנט בעולם כלל) נכנעתי והסכמתי, לאחר 3 שבועות שלא הגיע המוצר התקשרתי לברר, הבטיחו שיחזרו אלי, לא חזרו. שבוע לאחר מכן שעדיין לא הגיע שום מוצר התקשרתי לבטל את ההזמנה מכיון שזה נשמע מקום ממש לא אמין, אמרו שיחזרו אלי בנושא. בנתיים עבר חודש נוסף ולא קבלתי לא מקרן ולא את כספי בחזרה...
מוצר:
Philips 3614
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
09/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך הקרנה במרכז הסאונד הייתה תקלה קטנה הגעתי לחנות והחילפו לי את המסך במיידי בלי שאלות מיותרות
מוצר:
Js1.8
תמונת משתמש
שם:
זיוה
תאריך:
09/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום על החנות . קניתי מסך על רגל למקרן מבחור בשם עומר. הוא עזר לי לבחור את הסוג והגודל שאני צריכה . הוא היה אמין ומקצועי .. הם שלחו לי את המסך לעבודה תוך זמן קצר ..
מוצר:
מסך חצובה למקרן 1.8 js
תמונת משתמש
שם:
Natan
תאריך:
02/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש מאי הזמנתי מספר מוצרים מהחנות, 2 מהמוצרים לא היו להם, אז הם פשוט שלחו לי מוצרים אחרים ללא הודעה מוקדמת...
על אחד מהמוצרים ויתרתי למען השלום, את המוצר השני בקשתי להחזיר, לאחר דחיות רבות מצידם, אמרו לי שאצטרך להחזיר את המוצר שלא הזמנתי על חשבוני... לאחר החזרת המוצר, אמרו שיזכו אותי, עברו כמה שבועות ללא זיכוי, התקשרתי שוב והם אמרו שכבר זיכו אותי... עברו מאז 6 שבועות, אך התברר שלא זיכו... הכל מתועד בווצאפ והקלטות.
זהירות!
מוצר:
מובינג לד 3*18
תמונת משתמש
שם:
netazalt
תאריך:
01/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיקרופון אלחוטי בחנות והמוכר ממש עזר לי והשמיע לי סוגים שונים של מיקרופונים והסביר לי על השוני שלהם ושירת אותי בסבלנות.
בסוף יצאתי עם מיקרופון איכותי במחיר מעולה. ממליצה בחום
מוצר:
סט מיקרופון אלחוטי Trx audio 5296
תמונת משתמש
שם:
Rinat
תאריך:
29/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למרכז הסאונד בשביל לקנות גיטרה לבן שלי . לא היה לי מושג איזה גיטרה אני צריכה ואיזה חברה כדאי לקנות.
כאשר הגעתי לחנות עזר לי שם המוכר בצורה הכי ברורה שיש.
נתן לי הסבר ויעוץ על איזה גיטרה כדאי לקנות.
ממליצה בחום על החנות
מוצר:
גיטרה קלאסית
תמונת משתמש
שם:
Betzalel
תאריך:
29/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בידורית לבית ספר, עם מחיר סביר, הגעתי לבחור בשם אוראל קיבל אותי במאור פנים וכמובן נהנתי מהשירות ומהאיכות של המוצר.בטוח שאמליץ עליכם
מוצר:
בידורית איר 100
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
26/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי למרכז הסאונד בשביל לקנות חומר למכונת בועות . הצוות שם היה ממש נחמד ועזר לי בבחירת החומר שאני צריכה . הגעתי למקום שירתו אותי יפה ואפילו נתנו הנחה על החומר.
מוצר:
חומר למכונת עשן
תמונת משתמש
שם:
Yosi
תאריך:
26/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מערכת הגברה מקצועית והשירות היה מצויין עמית מנהל סניף חיפה היה מקצועי וישיר ,המערכת איכותית מאוד אין ספק שאחזור לקנות שוב
מוצר:
רמקול מוגבר Trx z12
תמונת משתמש
שם:
adir31901
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני חודש ערכת קריוקי לסירה הייתה תקלה היום באתי למרכס הסאונד ברמת גן והחליפו לי את המוצר לחדש במקום בלי יותר מידי שאלות
מוצר:
קריוקי לרכב
תמונת משתמש
שם:
daniel
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נשמות הלכו לקראתי עד הסוף.
תודה
קנינו מגפון מכונת עשן ועשו לי גם הנחה על המוצר
מוצר:
033
תמונת משתמש
שם:
Dima
תאריך:
24/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח של מרכז הסאונד כבר כמה שנים כח פעם שאני צריך ייעוץ ועזרה הכל בשמחה ומאוחר פנים
מוצר:
כבל מיקרופון
תמונת משתמש
שם:
Tzachy
תאריך:
20/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנו הגענו למרכז הסאונד לקבל ייעוץ לגבי רכישת כלי נגינה וציוד סאנונד שירות מאוד טוב ןמחירים טובים
מוצר:
כבל 10
תמונת משתמש
שם:
Omer
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח קבוע של,החנות מרכז הסאונד הגעתי ביום שישי האחרון לקנות סטנד למיקרופון שירות אישי ומהיר
מוצר:
rp2
תמונת משתמש
שם:
meidanof
תאריך:
15/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעלמות מוחלטת מההזמנה, הזמנתי באתר ולא חזרו אלי. אח''כ התקשרתי, נתקו את הטלפון. התקשרתי שוב, אמרו לי שחזרו אלי מיד ולא חזרו
תגובת החנות:
שלום !
הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה, ובחר שלא לשלם באמצעות כרטיס אשראי באתר. עם זאת לאחר כשעה-שעתיים יצרנו עם הלקוח קשר, והוא לא יכל לדבר. ביקשנו ממנו שיתקשר כדי שנוכל להשלים לו את ההזמנה. בנוסף לאחר יומיים שוב ניסינו ליצור איתו קשר, אך הוא לא היה זמין.
לאחר משלוח חוות הדעת, חייגנו שוב אל הלקוח אך הוא בחר לא להשלים את ההזמנה.
את שלנו עשינו מעל ומעבר. וחבל שהלקוח סתם מכפיש.
מוצר:
מסך
תמונת משתמש
שם:
תום
תאריך:
11/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר כבלים בעלות של כ-180 ש"ח דרך החנות המקוונת, בתשלום ע"י כרטיס אשראי (קיבלתי הודעת חיוב מישראכרט שהעסקה הושלמה)

עברו כמעט שבועיים ולא קיבלתי שום תשובה, לא טלפון ולא מייל.
לאחר שבועיים התקשרתי אל החנות כדי לבדוק מה סטטוס ההזמנה, הנציב הסביר לי ש-"לא בחרתי שיטת משלוח" וניסו ליצור איתי קשר כמה פעמים ולא עניתי, ולכן לא שלחו לי את החבילה וגם שעלי להוסיף 60 ש"ח על המשלוח.
יש לציין שאין בכלל אפשרות באתר שלהם לבחור שיטת משלוח (גם נכון לעכשיו) ונניח שכן, מדוע הם נותנים לך לסיים את ההזמנה באתר מבלי שבחרת שיטת משלוח? ומציגים לך שההזמנה "הושלמה בהצלחה"? מדוע מחייבים באשראי?

לאחר שיחה עם הנציג ביקשתי לבטל את ההזמנה (יש לציין שעסקת האשראי שבוצעה כבר זוכתה מטעמם לפני)
אני רוכש באינטרנט כבר שנים ומעולם לא נתקלתי בשרות כזה גרוע. לא ניסו ליצור קשר, לא שלחו מייל (שציינתי בזמן ההזמנה) מספר הטלפון שהיה מוגדר במערכת היה נכון, ובודאות לא קיבלתי מהם שום טלפון.


מוצר:
כבל XLR
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
25/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב חברים. קיוויתי שלא נגיע למצב הנ"ל. רכשתי מיקרופון של SHURE - דגם SM58.
זה התחיל בהזמנה די חלקה בחנות. המשיך בשיחה עם נציג שניסה להניע אותי מלקנות את המיקרופון הנ"ל ודחף לחברה אחרת שאין לה אמא ואבא. מותג פרטי. היה לי קצת מוזר שאני 6 דקות על הקו כדי לאשר הזמנה ודוחפים לי משהו שאני בכלל לא רוצה(השיחה ההזויה מוקלטת). הנציג גם לא ידע כמה אחריות יש למוצר וטען לשלושה חודשים. אחרי הסבתי את תשומת ליבו שהאתר מצוין שנת אחריות הוא לקח את מילותיו חזרה. זה לא הפריע לו להציע לי אחריות מורחבת בתשלום נוסף(מורחב כמובן). המיקרופון נשלח(כביכול). חיכיתי וחיכיתי יום אחדהתקשר מישהו מהחנות ואמר שהשליח מחפש אותי ולא מצליח להשיג אותי(מוזר שאתם כן השגתם אותי).לא יכולתם כבר לתאם ביני לבינו??? בכל מקרה הייתי בבית וקיבלתי שיחות כל היום. השליח היה אמור להתקשר לפחות כמה פעמים או יום למחרת או משהו כזה...כלום. עבר שבוע והתקשרתי לחנות כדי לשאול היכן המשלוח? בשיא הרוגע והאדישות הוא אמר שזה חזר אליהם אחרי שלא עניתי לשיחות הרבות ושאני מוזמן לחנות ברמת גן לאסוף את המוצר. ויתרתי על התענוג ועל השירות המצויין וביקשתי זיכוי במייל. קיבלתי אישור. "אתה תזוכה" אמרו לי. כבר יותר מחודש ימים אני מנסה לקבל את המיקרופון או את הזיכוי. אין מענה למיילים(פתאום) פניתי לישראכרט לביטול העסקה ואפנה לכל אגודה אפשרית וכל מדיה. נמאס מהזלזול המוחלט של העסקים בישראל. שימו לב לכמה תגובות אחרונות. אותה חווית קנייה. לא ברור איך החנות קיבלה 5 כוכבים.
שמי מיכאל מילאנו ואני עומד מאחורי כל מילה שכתובה פה.
מוצר:
מיקרופון של חברת SHURE
תמונת משתמש
שם:
SABI
תאריך:
23/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי קניתי גנרטור sabo i2200 כעבור חודש נשרפ לי שקע מיוחד התקשרתי לחברה סניף רמת גן ביקשו ממני לבוא כשהגעתי לשם לא היה להם מענה נתנו לי להתמודד עם הבעיה לבד למרות שזה יבוא שלהם וזה עדיין באחריות. כשנה לאחר מכן הגנרטור התחיל לשרוף לי מוצרי חשמל התקשרתי אלהיים אמר לי הגנרטור כבר לא באחריות אמר לי להגיע ננסה לעזור לך הגעתי לשם מבת-ים לרמת גן עם פקקים ללא חניה כדי לעזור לי להוציא מכיסי 300 שח מעמ רק לצורך בדיקה וההשארה שלו הייתה מייצב מתח שעלותו עלול להגיע ל2000 שח הגנטור עלה לי 3600 שח או לעשות טרייד אין שלא משתלם בכלל.אמרתי יכולת להגיד לי בטלפון שהבדיקה תעלה לי 300 שח לא הייתי מגיע עד לכאן מבזז זמן חניה ודלק.שרות גרוע מאד לא להתקרב לחנות הזאת.
מוצר:
גנרטור מותק מבית sabo gt i2200
תמונת משתמש
שם:
yaronbar
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ונדיב, מחירים מעולים. קניתי ערכת קריוקי מהחנות ברמת גן ויצאתי מרוצה מאוד!!! ממליץ לכולם
מוצר:
זד 10
תמונת משתמש
שם:
amit
תאריך:
28/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם. קניתי מערכת הגברה ותאורה במרכז הסאונד לאחר שקיבלתי יעוץ מקצועי לרכישת המערכת ומחירים פגז !!!
מוצר:
פרוטק
תמונת משתמש
שם:
Anton
תאריך:
26/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח קבוע כבר מספר שנים של מרכז הסאונד ואני פשוט מרוצה מהשירות שלהם וכמובן מהמחירים אין מילים
מוצר:
כבל 3
תמונת משתמש
שם:
Bar
תאריך:
25/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח קבוע שלהם אני חוזר אליהם באופן קבוע לכל דבר שאני צריך בתחום הסאונד ממליץ לכולם
סניף רמת גן התותחים
מוצר:
מיקסר Tex
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
28/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי זוג מיקרופון דש. אחד הגיע עם חיבור סטריאו ואחד עם חיבור מונו. ביקשתי להחליף לחיבור מונו ונאמר לי "יום יומיים" התקשרתי מספר פעמים וקיבלתי כל יום סיפור אחר למה הכבל לא הגיע."הנהג יצא" "הנהג שכח"..... עברו שבועיים ואחרי שבועיים נאמר לי בוא נחזיר לך את הכסף. זילזול באנשים,ביזבזתי שבועיים על ניסיון כושל להשיג את מה ששילמתי עליו. ומכיון שזו העבודה שלי. נגרם לי נזק מכיון שלא היה לי את המיקרופון כפי ששילמתי עליו.בחנות ביקשו את בפלאפון שלי בכדי לכתוב חוות דעת לעצמם בזאפ. חוות דעת חיובית. שכאילו אני כתבתי.

ממליץ לכם לא להתקרב לחנות הזו .מילים יפות.חלקות לשון. אבל לא קיבלתי את המוצר ששילמתי עליו.וכאשר ביקשתי חשבונית מכיון שלא שמרתי אותה. אמרו לי ללכת לחברת האשראי שלי לקבל אותה. ישנם חנויות אמינות יותר .עם חווית שירות טובה יותר.
מוצר:
L600
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply