הייעוץ הטלפוני שקבלתי טרם הקניה היה אדיב ומקצועי. מכיון שאני גר ביישוב מרוחק נאמר לי להזמין עם עלות משלוח גובהה יותר אבל שאם יתאפשר לשלוח לי עם חברת השליחויות שלהם בעלות נמוכה יותר הם יחייבו אותי בפחות וכך היה. בנוסף, מסתבר שהדגם הספציפי לא היה במלאי אז שלחו לי אחד אחר עם אותם מאפיינים ואפילו עם פונקציה נוספת.
אני מודה לשרית על השרות והיחס.
מוצר:
מסור אנכי JSV800
שם:
רועי
תאריך:
09/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחנות טולס-פור-יו טוסטר אובן זה בתאריך 3.6.13. למרות שביצעתי רק הזמנה אחת שלחו אלי שתי קבלות של שתי הזמנות והייתי צריך להתקשר לבקש שיבטלו את אחת מהן. בנוסף לאחר כשבוע בתאריך 9.6.13 התקשרתי לחנות לברר מדוע הטוסטר אובן עדיין לא הגיע ורק אז ולאחר שחייבו את כרטיס האשראי שלי, הואילו בטובם להודיע לי שבכלל אין את המוצר הזה במלאי אצלם והם יבטלו את החיוב. כלומר, אם לא הייתי מתקשר לאחר כשבוע, הם בכלל לא היו טורחים לבטל את החיוב שלקחו בכרטיס אשראי מראש כשידעו שבכלל אין להם את המלאי מהמוצר הזה.
תגובת החנות:
ראשית, לא יצאה ללקוח קבלה כפולה, היות והוא לא שילם לנו כלל!!!!! הלקוח בעצמו ביצע הזמנה דרך האתר בתאריך 03/06/13 בשעה 19:00 מבלי שהקליד את פירטי כרטיס אשראי שלו. מיד לאחר מכן ביצע הזמנה נוספת וחייב את חשבון ה - PAYPAL שלו.כך שהטעות בהפקת 2 הזמנות היא שלו בלבד.
חברתנו לא משכה/חייבה את חשבון ה- PAYPAL בסכום החיוב/הרכישה, היות ואנו מחייבים את חשבון PAYPAL/כרטיס אשראי,רק כאשר אנו בודקים ויודעים בוודאות כי המוצר קיים במלאי במחסני היבואן.
בתאריך 06/06/2013, נעשה ניסיון להודיע ללקוח הנכבד על כך שהמוצר לא קיים במלאי אולם לא היתה תשובה במס' הטלפון שהוזן ע"י הלקוח בהזמנתו (הזמנותיו).
לסיכום: הלקוח לא שילם שקל אחד לחברתנו, חברתנו לא גבתה מהלקוח כל סכום - על כך אנו מוכנים לספק אסמכתאות במידה וידרשו. מין הראוי שהמתלונן (הלקוח) יציג אסמכתא על כך "ששילם" לנו כפי שטען.
מוצר:
טוסטר אובן SE387
שם:
שי
תאריך:
08/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מצוין, זמן אספקה מהיר ביותר, ושרות מעולה. תודה רבה זו כבר פעם שניה שאני קונה מוצרים שונים לגינה באיכות ללא פשרות, וזמן מהיר.
מוצר:
דשן 5 קג
שם:
ניסן אדרי
תאריך:
18/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כאיש שנותן שירות ובעל מודעות עצומה אין לי מילים על השירות היחס והדרך למצוא פיתרון על מנת לרצות את הלקוח בכל דרך!!!! תיכף אחרי קבלת המוצר קרה מקרה יוצא דופן שלא באשמת החנות ואף על פי זאת הם לא התנהרו מאחריות וזכיתי להקשבה ופיצוי מלא אין לי מילים ....שאומרים לא לקנות דרך האינטרנט כי אין אבא ואמא זה בדיוק הדוגמא שסיטגמות אינן נכונות וזאת הסיבה בדיוק אין לי ספק שאמשיך לרכוש ולהמליץ לחבריי לרכוש בחנות זאת לא הניחו לי עד קבלת המוצר תודה מקרב לב!!!!!!
מוצר:
מחסן לגינה ed86
שם:
ולדי
תאריך:
06/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב 31.01.13 הזמנתי כסא מנהל + איסוף עצמי דרך אתר. ביצוע הזמנה קל ופשוט. זמן ההספקה 14 יום, אבל באתר רשום "המוצר מסופק ללקוח במהלך 5 ימי עבודה מיום ההזמנה". כעבור 5 ימים חזרו אלי והזמינו לבוא לאסוף את המוצר. פגשתי אנשים אדיבים ונחמדים. מאוד עזרו להעמיס את הכסא למכונית.
מוצר:
כסא מנהל טוארג
שם:
IEngel
תאריך:
04/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה יוצא מן הכלל יעיל. אנשי שירות הלקוחות והמעבדה עשו כל שביכולתם על מנת לעזור לי לקבל את המוצר במהירות.
מוצר:
שנאי
שם:
shlomi
תאריך:
25/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב- 28 Nov 2012 רכשתי בעיסקת אינטרנט קומקום דרך האתר הזה. על העסקה שילמתי דרך PayPal. אחרי עיכובים (ככל הנראה קשורים בעבודה עם PayPal) הגיע הקומקום למקום העבודה שלי על ידי שליח מטעם המוכר. באותו ערב, כשפתחתי את המוצר גיליתי כי הוא שבור חיצונית. מייד צילמתי את השברים והודעתי על כך למוכר במייל. לא נעניתי, אלא משהשתמשתי במנגנון של חברת PayPal להגשת תלונה כנגד המוכר. בשיחה טלפונית שיזם נציג המוכר הסברתי כי אינני מעוניין במוצר הזה או בתחליף, אלא רצוני לקבל לידי את התשלום במלואו. המוכר (או נציגו הטלפוני) הסביר לי כי אצטרך לשלם על ביטול שכזה דמי ביטול והובלה. החלטתי לשוב ולעיין בחוק ושלחתי את האמור בו למוכר, ובזאת נפתחה ההתכתבות ארוכה במסגרת PayPal שלהלן ציטוט מתוכה: אני: ככה (כאן הופיע במקור לינק לתמונה המוכיחה את דבריי) לא נראה המוצר שהזמנתי ומשום כך איננו תואם את הזמנתי.אינני יודע אם הוא נשבר במשלוח או שמלכתחילה שלחתם לי מוצר שבור.בכל אופן, במידה ואני מעוניין לבטל עיסקה בנסיבות הללו, חובתכם לפי חוק (ראו ציטוט לעיל) לקבל את המוצר מהמקום בו נמסר אליי, ולהשיב לי את כספי.אתם מאלצים אותי לפנות ל-PAY PAL לשם הכרעה במחלוקת ולהפיץ את התנהלותכם הבלתי חוקית באתרי הקניות והצרכנות השונים כדי למונעה מאחרים וחבל.
המוכר: ...במידה והינך מעוניין לבטל את העיסקה עליך להחזיר את המוצר לחברתנו או לשלוח אותו חזרה עם שליח (דמי הובלת המשלוח חלים עליך במקרה זה).אתה צריך להתבייש.אתה מכפיש את שם חברתנו וטוען ששלחנו לך מוצר שבור מלכתחילה!!במידה ואתה מתכוון להפיץ שקרים ודברים כוזבים אזי נאלץ לתבוע ממך את הנזקים שיגרמו לנו.אין לי שום כוונה לדון איתך בנושא זה בשנית...
אני נפגעתי מהתנהגותו של המוכר מאוד ולדעתי מוכרים מן הסוג הזה פוגעים ביסוד האמינות שעליו מושתת עולם הסחר המקוון.
במקביל לתלונה זו הוגשה גם תלונה רישמית במועצה הישראלית לצרכנות, שלא זוכה לתגובת המוכר וכפי הנראה מתעדת להפוך לכתב תביעה.
מוצר:
קומקום SE536
שם:
LOTAN
תאריך:
19/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו מעודי! תיאורי המוצרים לא תואמים למוצרים המסופקים. נתקבל מוצר אחד משומש! מוצר אחר נתקבל לאחר המצאות של כמה שנים במחסנים כשהוא כולו מפורר. הובטח לי פתרון לדבר שלא נתקבל במשך חודש! מדי כמה ימים נענתה שיחת הטלפון שלי ב"נבדוק עם המנהל ומיד נחזור אליך" או "מי שקיבלה את הפניה שלך לא נמצאת היא תחזור אליך מחר" או "אין לנו זמן לזה כרגע ונחזור אליך בתוך כמה שעות" לבסוף שלחתי אליהם בחזרה את כל המוצרים על חשבוני. לאחר שבמשך כחודש לא נאמר לי שזה התקבל אצלם התחלתי להתקשר שוב כבעבר מדי כמה ימים. התשלום הוחזר לי באמצעות פייפל (דורש משיכה מהחשבון) כעבור חודש נוסף בלא כל הודעה סהכ שילמתי 580 ש"ח והוחזרו לי 506 ש"ח. סהכ תהליך 5/9/12-10/1/13 כלומר כמעט חצי שנה, עשרות טלפונים, משלוח חבילה בדואר קנס של כ75 שקלים וחזרתי לנקודת ההתחלה. תודה לכם טולס פור יו/ גביזון/ כל שאר השמות שקשורים אליכם
מוצר:
פטישון קידוח 680W
שם:
עמרי
תאריך:
17/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להזמין את המוצר וענתה מישהי חייכנית בשם שרית (נראה לי). שרית הייתה נחמדה, לקחה את פרטיי ואמרה שאם יש עוד איזשהן שאלות שאני ארגיש בנוח להתקשר. השולחן הגיע אליי לאחר ארבעה ימים בלבד.
מוצר:
שולחן פלסטיק מתקפל
שם:
חן
תאריך:
11/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני יומיים מאתר טולס פור יו ארון שירות פלסטיק של סטארפלסט,השירות מעולה,אין מילים!!!הארון הגיע לאחר יום ההזמנה . ממולץ בחום!!!!!!!!!! אין ספק שאמשיך לרכוש דברים מהאתר.
מוצר:
ארות שירות פלסטיק
שם:
דניאל
תאריך:
07/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני חייב לומר שפשוט אין לי מה להוסיף חוץ מזה שהשירוות לקוחות היה פשוט מושלם, נקודה. כל הזמן התייחסו אלי באדיבות וברוגע
מוצר:
עגלת ברזל מתקפלת טלסקופית TD80
שם:
eran
תאריך:
30/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אספקה הובטחה תוך ארבעה ימים בפועל לקח 10 ימים על שתי אריזות היתה מדבקה - לתערוכות בלבד. כנף דלת אחת מתוך ארבע היתה חסרה. לקח שבועיים עד שסיפקו את החסר, וגם זו הגיעה בצבע אחר לגמרי. למרות עשרות טלפונים, עד היום טרם הגיעה לביתי הדלת הנכונה. כחלק מן השירות, בני, מנהל החברה, אף צעק עלי, וטען שהאחריות היא על היצרן.
תגובת החנות:
האתר מתחייב לזמן אספקה של 14 ימי עבודה - כך מופיע בדף המוצר ובתקנון האתר. הלקוח קיבל את המוצר לאחר 10 ימים וזאת כאמור במסגרת הזמן המוקצב ע"י האתר.
המדבקות על גבי האריזות הינם לצורך שיריון המוצר ולסימונו כמכור(לצורך מעקב מלאי) - אנו לא מוכרים מוצרים משומשים ולא משתתפים בתערוכות.
תלונתו לגבי החלק החסר מוצדקת חלקית. מיד עם קבלת תלנתנו על החלק החסר(ביום חמישי) פנינו למפעל (יצרן)וביקשנו לשלוח מיידית את החלק החסר. ביום ראשון נשלח החלק החסר בדואר שליחים(רשות הדואר). ביום שני השליח ביקר בביתו של הלקוח ומצא בית ריק. הושאר בביתו של הלקוח אישור על כך שהחלק החסר במחסן, נמצא בסניף הדואר הקרוב לביתו. כל שעליו לעשות הוא לגשת לסניף הדואר ולקבל את החלק.
אנו לא מבינים את תלונתו. הלקוח הנכבד קיבל את השרות הטוב ביותר.
מוצר:
מחסן גינה סטאר פלוס
שם:
יוסף
תאריך:
11/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד.
קניה קלה,שירות נפלא חם ומקצועי.
אין ספק ששירות שכזה הינו "כרטיס הביקור" של כל עסק . על זה נאמר :"באתי בגלל המחיר ונשארתי בגלל השרות" ! אשריה של חברה שכזו!!!
מוצר:
מברגה אימפקט hd-3144
שם:
ציפי
תאריך:
02/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מחסן מספר ימים לפני סוכות. כל הגורמים האחרים דיברו על התקנה רק לאחר החג. tools 4u היתה החברה היחידה שאמרה שתתקין ביום למחרת. הם אכן הגיעו בשעה שסוכמה, עבדו ביעילות והקימו את המחסן תוך שעה.
מוצר:
מחסן ed65
שם:
עמוס
תאריך:
19/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בקשתי מאחותי שגרה בנס ציונה לאסוף את המסחטה. היא תאמה עם שריד וקיבלה אותה ביום שישי אחה״צ. המסחטה מצוינת והמחיר סביר בהחלט
מוצר:
מסחטת מיץ Se 117
שם:
sahar_id
תאריך:
27/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי כדי להזמין מחסן של כתר שהיה באתר שלהם, שרית בשירות לקוחות הפנתה אותי למחסן זול יותר ומבחינת פונקציות עדיף יותר. המחסן הגיע תוך פחות מ24 שעות !!!!!! ממליץ בחום !
מוצר:
מחסן מיני סטאר
שם:
ran
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר של tool4u מכסחת דשא. המכסחת הגיעה אחרי שבוע וחצי עם גלגל תקול. התקשרתי לחברה. החברה טיפלו בי יפה ואמרו שהם ישלחו אלי גלגל חדש. אחרי שבוע הגיע הגלגל אבל הוא לא היה של המכסחת דשא טורנדו וגם לא בגודל הנכון. כאשר התקשרתי אליהם בשנית לא היה להם פתרון בשבילי ואחרי יום כאשר אני התקשרתי בשלישית לראות מה אפשר לעשות החברה ביקשה ממני להעביר את המכונה לטכנאי שלהם (כמובן שאני שלמתי משלוח בקניה הראשונה בשביל לא להתעסק בלהעביר מכסחת דשא ממקום למקום) אחרי מספר ימים חזרתי לאסוף את המכסחת דשא והפתרון הסופי שלהם היה להביא לי גלגל מתאים אבל לא מקורי של המכסחת דשא טורנדו, כאשר הוא בצע שונה מהמכסחת המקורית (הם לא שאלו אותי אם יש לי בעיה שזה גלגל שונה) לסיכום קבלתי את המכונה אחרי יותר מחודש ולפי דעתי חברה tools4u נחמדה ולא ברחו מאחריות אבל הטיפול בבעיה שנוצרה לא היה מקצועי
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ביום 30/5/2012 , וביום 07/06/2012 קיבל את המוצר באריזה מקורית, סגורה ישירות ממחסני היבואן – לאחר 6 ימי עבודה בלבד !!!! הלקוח פנה לחברתנו עם תלונתו בדבר הגלגל התקול. צוות שרות הלקוחות של חברתנו, פנה במיידי וללא דיחוי למשרדי היבואן ודרש פתרון לבעיית הלקוח. מאותו רגע עבר הטיפול לטיפולו של היבואן. אנו מודים כי לא בדקנו שהטיפול בלקוח ע"י היבואן נעשה על הצד הטוב, המהיר והמקצועי כפי שמקבלים לקוחתנו מצוות השרות. הופקו לקחים ע"י צוות ניהול האתר בכדי שבעיה זו לא תחזור בשנית.
מוצר:
מכסחת דשא 1300w
שם:
vladimir
תאריך:
11/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יחס של המוכרת היה מאוד סובלני מיצוין ומקצועי.קיבלתי את כל ההסברים ותמיכה טכנית מלאה.המשלוח הגיע בזמן והמוצר שקיבלתי טוב.
מוצר:
מחשב השקיה 5651
שם:
ישראל
תאריך:
05/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ביום ג מחסן סטרפלסט מיני בטולס פור יו , למחרת ביום ד המחסן הגיע לביתי ,הנהג ברוב טובו העלה לי את המחסן לדירה באדיבות רבה ללא תמורה , המחיר של המחסן הוא הנמוך היותר שקיים , השרות והיחס בטולס פור יו מעולה , מקצועי , אדיב , יעיל חווית רכישה יוצאת דופן, מומלץ בחום רב לרכוש שם , יש להם המון מוצרים איכותיים ומאוד שימושיים ראויה במיוחד להערכה רבה הנציגה המקסימה שריד שעזרה לי רבות בתהליך הרכישה וקבלה מהירה מאוד של המוצר בברכה באהבה ובהערכה רבה מאוד ישראל המרמש
מוצר:
מחסן לגינה מיני
שם:
ronen
תאריך:
10/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כמנהל רכש בחברה פרטית, מצאתי כי החנות TOOLS4U זולה משמעותית מחנויות אחרות, השרות היה מקצועי, אדיב, רכשתי שלוש כספות, ובאותו היום אספתי את ההזמנה עצמאית, הם תיאמו עבורי הכל, התקשרו לאחר מכן לבדוק את שביעות רצוני, לסיכום, בהחלט מאמין שאמשיך לרכוש מוצרים מחברה זו גם באופן עצמאי. יישר כח לצוות החנות!
מוצר:
כספת
שם:
מרק
תאריך:
11/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 04/02/2012 הזמנתי טוף אוברסייז מעורב 20-50 1.5קוב ואחרי יומיים שלושה הגיע אלי המשלוח .. שרות הלקוחות אדיב ולעניין ועם המון סבלנות .. עם קבלת הטוף טענתי שאין מספיק אבני טוף בצבע שחור בתערובת, שרות הלקוחות טענה שקשה להאמין אבל אוכל לקבל שחור במחיר מיוחד.. הגשם שירד"ניקה" את הטוף וגם האבנים השחורות נחשפו במלא הדרם(לא לקחתי את הפיצוי) היה כדאי לרכוש
מוצר:
טוף אוברסייז מעורב 20-50 1.5 קוב טוף
שם:
חנן
תאריך:
26/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ואמין. המנכ"לית יצרה עימי קשר לנייד על מנת להסביר לי על המוצר. וגם המחיר היה הכי טוב. יישר כוח. כן ירבו!
מוצר:
מברגה
שם:
דני
תאריך:
22/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח, ההזמנה עברה חלק, שירות טלפוני מעולה, יחס אישי ומצוין, כולל לאחר הקניה. לאחר יומיים התקשרו אלי ואמרו, שהמוצר זמין. הגעתי, חיכו לי בחוץ עם המוצר. מומלץ.
מוצר:
מברגה חשמלית
שם:
ברק
תאריך:
13/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצוינת, מחירים זולים מאוד! שירות לקוחות סופר מקצועי, מדהים באדיבות שלו בקיצור פשוט מושלם! מתקין הגיע עד הבית והתקין את המוצר בלי כל בעיה.
מומלץ בחום!!!
מוצר:
מחסן ED108
שם:
יונתן
תאריך:
08/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כשלושה שבועות בערך לאחר ביצוע ההזמנה (חבל שזה לקח הרבה זמן יחסית), התקשרו אלי מהחנות והודיעו לי שהברז שאותו הזמנתי כבר לא קיים. ועם זאת, הם לא מיהרו לבטל את ההזמנה ושאלו אותי איזה דגם של מחשב השקיה יש לי, כדי לנסות ולהתאים בכל-זאת ברז חשמלי. לאחר בירור, ועוד באותו יום, נמצא בשבילי ברז חשמלי מתאים שסופק לי בתוך יומיים. שירות מצויין, ענייני ואדיב.