שלום, שמי בר יצחק, רכשתי בזמן הקורונה מחינם פלוס דרך האתר מגן וכבל ציוד, לאחר שני ימי עסקים הגיע המשלוח (משלוח מהיר) הגיע כבל אחד לא כמו שביקשתי, לאחר שיחה עם הנציג קיבלתי מתנה את הכבל, כמובן שאקבל את הכבל הנוסף שביקשתי ללא עלות, וקיבלתי 50 ש"ח לקניה דרך האתר, מאוד ממליץ חווית רכישה מדהימה!
מוצר:
otterbox p30 pro huawei
שם:
איילה שקד
תאריך:
01/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מבחר גדול וזול שירות הנהדר, זמינים רוב היום למענה טלפונים משלוח הגיע טיפה באחור בגלל הדואר אבל חוץ מזה מאוד מרוצה ממליצה
מוצר:
נגו
שם:
חני לוי
תאריך:
16/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאוקטובר 2019 מגן מסך וכיסוי לפלאפון. המוצר הגיע אלי ולא תואם לאתר, כך שלא התאים לי לנייד. לאחר שדיברתי עם אורן והסברתי לו שהמוצר לא טוב עבורי סיכמנו שאחזיר לו את המוצר והוא יזכה אותי, שלחתי לכתובת ת.ד.247 בבינימינה, בדואר רשום. כפי שתואם מראש. הודעה ראשונה ושנייה נשלחה אליו אך הוא לא הגיע לאסוף את המוצר, המוצר הוחזר אלי.
לאחר שקיבלתי את המוצר מהדואר התקשרתי שוב והוא אמר לי שוב לשלוח לאותה תיבת דואר.. שלחתי בדואר רשום ושוב הודעה ראשונה ושנייה ושוב הוא לא הגיע לאסוף את המוצר. בעקבות כך, דואר ישראל החזיר אלי בחזרה את המוצר.
כל זה נמשך ארבעה חודשים.
כיום אני בפברואר 2020 והוא מונע ממני להחזיר את המוצר אליו כי הוא לא מגיע לאסוף את המוצר. כל ניסיונותיי לבקש ממנו כתובת קיימת נענית בשלילה. עד שאמרתי לו" מה אתה על אי בודד" הוא ענה לי "כן."
תגובת החנות:
תודה על החוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוחה ושוחחתי עמה על מנת להבין מה בדיוק קרה.
הלקוחה רכשה בתאריך 07/10/2019 נרתיק ספר טלפון OnePlus 5 בעלות של 69 ש"ח. יום למחרת נשלח הנרתיק ללקוחה ע"י דואר רשום שמספרו RR586550743IL.
וכעבור מספר ימים נמסר הנרתיק ללקוחה.
לאחר מספר ימים פנתה הלקוחה לשירות הלקוחות בטענה שהנרתיק שקיבלה לא מתאים למכשיר שברשותה. (מבדיקה שעשה נציג השירות יחד עם הלקוחה התברר כי יש ברשותה טלפון מסוג OnePlus 5T ולא OnePlus 5 כפי שהזמינה).
הלקוחה שאלה את הנציג אם ניתן להחליף את הנרתיק והאים יש אפשרות לשלוח מחר נרתיק חדש שמתאים לדגם שברשותה והיא תדאג להחזיר את הנרתיק שקיבלה לאחר שתקבל את הנרתיק החדש.
מכוון שחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים, הנציג הסכים לבקשתה ויום למחרת נשלח ללקוחה נרתיק חדש שמתאים לדגם שברשותה.
הלקוחה הודתה לנציג על העזרה והטיפול בבעיה.
לאחר מספר ימים פנתה הלקוחה לשירות הלקוחות בטענה כי הנרתיק אכן הגיע אליה והוא מתאים לדגם שברשותה ONEPLUS 5T אך כעת אין לה צורך בנרתיק (מכוון שכבר רכשה נרתיק אחר) וכי היא מעוניינת לבטל את העסקה ולקבל את כספה בחזרה.
הלקוחה נענתה בחיוב ובשמחה רבה.
חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
________________ בברכה שי אחראי קשרי לקוחות "חינם פלוס"
מוצר:
נרתיק ONE PLUS 5 ׁTSUOׂ
שם:
uzinat
תאריך:
22/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכם: אני רוצה לשבח את החנות חינם פלוס עך השרות המעולה שלהם רכשתי 2 זיכרונות USB והאמת חששתי שלא אקבל את המוצרים שהזמנתי דרך האינטרנט כשלא בקשו כתובת EMAIL שלי לא קיבלתי שום מסמך של הקניה ותשלום בעמצאות כרטיס האשראי להפתהתי קיבלתי בדואר רגיל ההזמנה שלי בזמן האמור מראוש ובידיוק מה שהזמנתי למרות שהיתה תעות קטנה בנתובת שלי
אני מאוד ממליץ על החנות הזאות
ליתמנוביץ אוגניו נתניה
מוצר:
2 זיכרונות USB
שם:
אבי
תאריך:
01/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומשלוח מהיר קנייה נוחה דרך האתר תוך יומיים מיום ההזמנה המוצרים אצלי המוצר התקבל בדיוק כפי שהובטח, מוצר חדש סגור באריזתו המקורית. יצאתי מרוצה מאוד וממליץ בהחלט על חינם פלוס
מוצר:
כרטיס
שם:
גולש
תאריך:
31/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
שלום
תאריך:
29/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר!! אדיב ואמין! נתקלתי בבעיה בשלב התשלום ומייד חזרו אלי ופתרו את הבעיה מאוד אדיבים, עונים על כל שאלה ממליץ בחום, המשלוח היה ממש מהיר
מוצר:
JBL
שם:
גולש
תאריך:
26/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
steamamit1234
תאריך:
25/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בשבוע שעבר רצועה לשעון אפל באתר היה רשום זמן הגעה עם דואר ישראל עד 7 ימי עסקים (כולל ביטוח) המוצר הגיע לאחר 2 ימי עסקים (בכנות המוצר נראה יותר טוב באמיתי מאשר באתר) בקיצור מאוד ממליץ שירות אדיב מהיר וטוב
מוצר:
רצועת יד מתכת (מגנטית) מדגם Milanese Loop Stainless Steel מבית XINCUCO
שם:
שרון
תאריך:
23/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על השירות הנהדר אמין ואיכותי, קנייה קלה דרך האתר וקבלה המוצר לאחר מספר ימים כפי שהובטח חנות מקצועית ואיכותית.
מוצר:
MP
שם:
גולש
תאריך:
22/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
דודו אבוטבול
תאריך:
24/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשבח את השירות האדיב של הצוות ובמיוחד אציין את אורן שעזר לי מאוד בסבלנות, אני מרוצה מאוד מהמוצר שרכשתי וכן ירבו עובדים מסורים ונעימים כמו אורן, אשמח לחזור בשנית, ישר כח!
מוצר:
מיקרופון
שם:
גולש
תאריך:
06/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
נועם
תאריך:
20/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה ומאוד מומלצת! השירות מצוין המוצר עובד נהדר (בהמלצה הנציג) והמחיר הכי זול בזאפ
מוצר:
טייפ מנהלים
שם:
אופיר
תאריך:
25/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, הגיע מהר, מחיר מעולה, התקשרו לוודא שאכן זה המוצר אותו אני מעוניין לקנות. המוצר הגיע בזמן כפי שהתחייבו. מומלצים מאוד!
מוצר:
טלפון
שם:
סשה
תאריך:
11/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין ומקצועי, המוצרים הגיעו תוך 48 שעות מביצוע התשלום, מענה מהיר ואדיב מאוד לטלפון מומלצים
מוצר:
כרטיס
שם:
תמי לוי
תאריך:
06/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאוד מקצועי וחוויית קנייה נעימה. ציינתי שאני זקוקה למוצרים מהר מאוד וכך גם קבלתי אותם אחזור לקנות בחינם פלוס גם בעתיד והמליץ עליהם
מוצר:
כ"ז
שם:
שלי
תאריך:
01/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה לקנות בחנות חינם פלוס שירות טוב, המשלוח הגיע מהר מאוד בדואר רשום ללא עלות. מענה מהיר לפניות. סה"כ חווית קנייה טובה
מוצר:
נגן
שם:
mari
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בחנות הזו. לא קיבלתי את המוצר עד היום. הם סירבו לבטל את העסקה עם תירוצים שזה באשמת דואר ישראל.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוחה, התנצלתי ושוחחתי עמה על מנת להבין מה בדיוק קרה.
הלקוחה רכשה בתאריך 4/7/2019 מגן מסך "זכוכית" לטלפון Samsung Galaxy Note 8 בעלות של 99 ש"ח.
יום למחרת, נשלח המוצר ללקוחה ע"י דואר רשום שמספרו RR586544080IL
לאחר מספר ימים פנתה הלקוחה לשירות הלקוחות בטענה שהמוצר לא הגיע.
למחרת בבוקר, נשלח ללקוחה מוצר נוסף ללא עלות ע"י דואר רשום שמספרו RR586544116IL
לאחר מספר ימים פנתה שוב הלקוחה לשירות הלקוחות בטענה שהמוצר שוב לא הגיע וביקשה לבטל את העסקה ולקבל את כספה בחזרה.
פנינו לחברת דואר ישראל על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נענינו ולא קבלנו תשובות מספקות הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא ופתרונו בצורה הטובה ביותר.
נציג החברה שלח פנייה לחברת האשראי וביטל את העסקה ללקוחה.
הלקוחה הביעה את שביעות רצונו המלאה על הטיפול בבעיה.
חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
********************** בברכה, שי אחראי קשרי לקוחות "חינם פלוס" **********************
מוצר:
גלקסי נוט 8 מגן צסך זכוכית
שם:
שירלי
תאריך:
17/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מעולה, הגעתי בהמלצת חברים כמעט כל כמה חודשיים מבצעת הזמנה וזוכה כל פעם מחדש מחווית קניה ושירות מצויין. סבלנות רבה אכפתיות והכי חשוב קשובים לצרכי הלקוח. ממליצה בחום!
מוצר:
נרתיק
שם:
שירן
תאריך:
12/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחירים מעולים ושירות מעולה! הגיע מהר ובזמן. מאוד אדיבים בטלפון מרוצה ובהחלט המליץ על החנות
מוצר:
נגן
שם:
גפני
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון שרכשתי מעולה. המחיר היה טוב. השירות היה ועודנו מצוין. המשלוח הגיע מהר מאוד !
מוצר:
טלפון
שם:
Ruby
תאריך:
09/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רמקולים טלפונית ב27.6 הגיעו רק ב9.7 אחרי שהבטיחו בטלפון עד 7 ימי עסקים. הנציג בטלפון לא היה גם כ"כ סימפטי..
תגובת החנות:
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.
הלקוח רכש בתאריך 26/6/2019 רמקול JBL FLIP 3 בעלות של 249 ש"ח.
הלקוח ביקש לקבל את המוצר בדואר רשום, משלוח לסניף הדואר הקרוב זמן אספקה - עד 7 ימי עסקים (כולל ביטוח מוצר), ללא עלות בחינם (מחיר: 0 ₪).
יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR586543226IL וכעבור 8 ימי עסקים נמסר המוצר ללקוח.
הלקוח אכן צודק!
זמן אספקה המוצר שהובטח ללקוח הנו עד 7 ימי עסקים והלקוח קיבל את המוצר לאחר 8 ימי עסקים.
ולכן מאחר ולא עמדנו ביעד אספקה המוצר, התקשרי ללקוח באופן אישי והתנצלתי.
כמו כן בכדי לשפר את חווית השירות וכמחווה של רצון טוב, הלקוח קיבל פיצוי עבור האיחור בזיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 200 ש"ח.
הלקוח הודה על הפיצוי והטיפול בבעיה.
חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
********************** בברכה, שי אחראי קשרי לקוחות "חינם פלוס" **********************
מוצר:
JBL PLIP3
שם:
גולש
תאריך:
26/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Oz
תאריך:
24/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוכר אורן היה אדיב.. שלח את המוצר למחרת הקנייה בדואר הגיע במהירות.. מוצר מקורי ולא חיקוי במחיר אטרקטיבי..מומלץ בחום