כלקוחה קבועה בחנות בהוד השרון, אני רוצה לפרגן לצוות הנהדר, השירותי והסבלני על עבודת הקודש שלהם!! אני חוזרת מפעם לפעם ועוד אחזור הרבה וזאת רק בשל המקצועיות והיחס לו אני זוכה מחדש. רכשתי מס' לא קטן של מכשירים, האחרון נפל לצערי למים. תוך 24 שעות קבלתי מכשיר מתוקן ובנוסף לכל הגיע עם שליח עד לבית העסק!! אז תודה על שירות, יחס ומעל לכל מקצועיות!!
מוצר:
פלאפון S2
שם:
gili
תאריך:
29/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החוויות קניה היתה אחלה. אבל לאחר חודשיים התקלקל לי הטלפון וקיבלתי שירות מזעזע!!! הובטח לי תיקון תוך 3 ימי עבודה. ביום השלישי התקשרתי בכדי לאסוף את הטלפון ובכלל לא ידעו מה המצב של התיקון. רק יום למחרת אחרי מספר טלפונים יזומים מצידי נאמר לי שעדיין אין תשובה ולא יודעים מה התקלה!!! לאחר לחצים ועצבים רבים, יומיים נוספים אחרי, התקבלה תשובה שמצאו את התקלה וייקח עוד יומיים לטפל בה!!!מיותר לציין שקיבלתי טלפון חלופי דור 1 - אפילו בלי חיבור בלוטות' לדיבורית!במהלך כל הימים הללו נאלצתי לנדנד ולהתקשר מספר פעמים ביום בכדי לקבל תשובות מה הסטטוס של התיקון. בכל טלפון קיבלתי יחס לא נעים ותשובות חסרות "אין לנו מושג מה מצב התיקון". כמובן שהדבר גרם לבעיתיות רבה בעבודה השוטפת - בלי אנשי קשר, מיילים, ואפילו דיבורית. יחס לא טוב ושירות גרוע!!!!!!!
תגובת החנות:
המכשיר התקבל בחנותנו בתלונה שקיימת בעיה בשמע. לאחר בדיקה ראשונית והסתכלות במכשיר מול הלקוחה נפתח מכסה הסוללה וניתן היה לראות באופן חד משמעי כי יש חלודה במכשיר וזאת לאחר שהוצג ללקוחה פנים מול פנים כי מדובר בנזק של קורוזיה דהיינו לחות ומים. המכשיר נשלח למעבדה בהסכמת הלקוחה ואף ניתן לה טלפון חלופי, ללקוחה הוצעו מס' אופציות לטלפון חלופי אשר היא תוכל להמשיך להתנהל ולקבל שיחות והודעות עד לחזרת המכשיר מהתיקון.הלקוחה דרשה לקבל סמארטפון על מנת שתוכל להשתמש בGPS. הוסבר ללקוחה כי טלפון חלופי נועד לשימוש של כמה ימים במטרה שהיא תמשיך להתנהל בצורה רגילה ככל האפשר עד שהמכשיר יחזור מתיקון. לאחר בדיקה מקיפה שנערכה במעבדתנו נמצא כי המכשיר נפגע כתוצאה ממים וכי יש צורך בהחלפת הרכיב שנפגע. חשוב לציין כי במקרים של קורוזיה אין פתרון בזק ומיידי ויש צורת טיפול מאוד מסויימת שחייבים לפעול על פיה ובהתאם לכך מדובר בפתרון שיכול לקחת זמן. יש לקחת בחשבון שמדובר במכשיר מאוד יקר ושהעבודה עליו מצריכה יתר זהירות! התיקון ארך מספר ימים נוספים היות והיה צורך בבדיקה מקיפה של כל חלקי המכשיר ווידוא כי יתר הרכיבים לא נפגעו כתוצאה מהקורוזיה. הלקוחה לאחר מס' ימים החליטה כי איננה מעוניינת בתיקון המכשיר ודרשה לקבל את המכשיר בחזרה. טופ סלולר עשתה את המקסימום שיכלה ועבדה בצורה ישרה והוגנת מול הלקוחה. ניתן ללקוחה מלוא השירות מא' עד ת'. הלקוחה מכפישה את שמנו לאחר שקבלה את השרות האמין וללא כל דופי
מוצר:
טפון גלקסי 3
שם:
יגאל
תאריך:
25/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר ימים רכשתי עבור אבי מחנות טופ סללור בהוד השרון , כשהגעתי לחנות קיבלו את פניי צוות מאוד נחמד , הסברתי להם מהם צרכיי והם התאימו לי מכשיר שיתאים גם את הציפיות הכלכליות שלי . חשוב לי לציין כי זו לא הפעם הראשונה שאני רוכש מוצרים בחנות זו ומיותר לציין שאחזור לשם בשל השירות והיחס היוצא מן הכלל מכל הלב אני ממליץ בחום
מוצר:
פלאפון מיני
שם:
לירון
תאריך:
24/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מטופ סלולאר מכשיר גלאקסי 2 ועוד אביזרים נלווים - לאחר שעשיתי סקר שוק, המחיר היה זול, השירות היה מצוין נעים ומסביר פנים! לא "לחצו" עלי לרכוש מוצרים יקרים אלא המליצו לי דווקא על מוצרים שעלותם הייתה זולה יותר ולא פחות טובה.. מומלץ בחום! בהחלט אחזור לקנות שם שוב!
מוצר:
טלפון סלולארי גלאקסי 2
שם:
נעמה
תאריך:
21/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון בטופ סלולאר בהוד השרון לפני כחודש וחצי מאז כבר הייתי שם 3 פעמים כל פעם בגין בעיה אחרת, כשאמרתי את הדברים לעובד במקום הוא טען כי זו אינה אשמתם. בנוסף החנות החליפה את החלק החלקים במכשיר על דעת עצמם וללא ידעתי. רק לאחר ההחלפה נאמר לי מה היא עלות התיקון
תגובת החנות:
טענת הלקוחה אינה ידועה כלל וכלל, לא מצויין על איזה מכשיר מדובר. רשת טופ סלולר לוקחת אחריות מלאה על מכשירים שנמכרים בחנות ומעולם לא משתמשת במונח "לא אשמתינו". יחד עם זאת לא מוחלפים חלקים במכשירים של הלקוחות ללא ידיעתם. כמו כן, במידה והלקוחה אכן קבלה מכשיר שתוקן ללא ידיעתה, היתה לה אפשרות שלא לשלם ולדרוש להחזיר את המכשיר למצבו הקודם.
מוצר:
פלאפון
שם:
משה
תאריך:
15/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היה פשוט כיף, אחת הקניות המהירות, הזולות והטובות ביותר שעשיתי. הגעתי לחנות מחיפוש בזאפ כשראיתי שהמחירים הם זולים ושזה רשת חנויות, התעניינתי לגבי טלפון נייד סמסונג שלא יהיה גדול מידי ולא קטן מידי לבת שלי, ידעתי בערך איזה דגם אני רוצה כי בעבודה יש מישהו עם מכשיר דומה, הנציג שאל אותי שאלות על צרכי השימוש ותיאר לי את החסרונות והיתרונות של הטלפון שבחרתי.הוא הפנה אותי לבדוק עוד דגמים שהוא המליץ עליהם ומחירם דומה. הוא וידא שיש במלאי מה שאני צריך. הגעתי לחנות לאסוף את המכשיר ויצאתי לדרכי. שירות, אדיבות, אמינות, לא לחצו עליי לקנות אלא להפך להתלבט. זה פשוט נחמד להגיע לחנות שגם המחיר טוב,גם השירות טוב וגם האנשים נחמדים...תמשיכו כך.
מוצר:
טלפון נייד wonder
שם:
אורי
תאריך:
11/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות גלקסי 2, מטען ומעמד לרכב. נוח להגיע, תמיד מסבירים פנים. האינפורמציה טובה והמחירים הוגנים. הבעלים נמצאים אבל פעם כשהבעלים לא היו העובד טרח ובירר איתם טלפונית ולא חירבש. החנות מאד מומלצת.
מוצר:
מעמד לטלפון סלולרי לרכב
שם:
משה
תאריך:
11/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זה הטלפון השלישי שאני קונה בטופ סלולר הוד השרון. אני חוזר לשם בעיקר בשל השירות האדיב והמקצועי של עליזה.זה התחיל במענה טלפוני אדיב ומפורט לגבי מפרט הטלפון(כשהייתי בחנות הבנתי שעליזה מצליחה להיות אדיבה מאוד טלפונית ללקוחות פוטנציאלים גם תחת עומס ולחץ לקוחות בחנות) . ולגבי הטלפון סוני ארק אס שקניתי הפעם - תומר האיש הטכני שידרג לגירסת אנדרויד 4 במהירות וביעילות לשביעות רצוני המלאה. ממליץ בחום. אני בטוח שאחזור גם לטלפון הרביעי שאצטרך בקרוב.
מוצר:
טלפון סלולרי Arc S
שם:
אליזבטה
תאריך:
30/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות טופ סלולאר בהוד השרון דרך המלצות באתר ולאחר שבדקנו שמדובר בצוות אמין וישר . כבר בשיחת הטלפון הבנו שיש עם מי לדבר ! שוחחנו אם ערן בעל החנות שהתגלה כאדם שירותי גם במציאות . הגענו לחנות וקיבלנו את אחת מחוויות הקניה הטובות שהייתה לנו היחס האדיבות והמקצועיות . קנינו מכשיר סוני אריקסון וקיבלנו הסבר מפורט ומקצועי על המכשיר למרות הלחץ הרב שהיה בחנות באותו הרגע . כמובן אחרי שחווינו קניה ושירות מוצלח שכזה לא נהסס לחזור בעתיד ישר כוח ובהצלחה.
מוצר:
פלפאון
שם:
asher
תאריך:
29/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר בחנות בהוד השרון, הגעתי בזכות המלצות חמות הן באתר והן מאנשים שאני מכיר. זכיתי ליחס מעולה ולשירות מצויין! כמו כן בחנות מגוון רחב של אביזרים וגאג'טים . לאחר כחודש חזרתי עם תקלה של המכשיר שעשה ריסט, סידרו לי את התקלה במקום ומאז הכל מצויין. ממליץ בחום על החנות ועל השירות המצויין.
מוצר:
אייפון 4
שם:
shimi
תאריך:
14/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה קניתי בתאריך 9.12.2012 . מכשיר סלולרי מסוג אייפון 3GS חדש , מחנות טופ סלולאר ברחוב דרך רמתיים 63 בהוד השרון .
המכשיר הופעל ע"י המוכר וחזר לקופסא שלו המקורית, חזרתי בערב לביתי , הדלקתי את האייפון ויצא ריח של שרוף מהאייפון , חזרתי לחנות והם מבלי לבדוק את תקינות המכשיר
החזירו לי את האייפון , ואמרו לי שהמכשיר תקין ושוב זאת מבלי לבדוק זאת במעבדה , ושוב חזרתי הבית ושוב היה ריח של שרוף כל הלילה , המכשיר נילקח למעבדה והיא קבעה שהמכשיר תקין .
יחסם של כל העובדים ובפרט המנהל הוא מזלזל לא מתחשב, אמרתי לו תחליף לי מכשיר או שתיתן לי את כספי והוא מבחינתו לא זה ולא זה ... הזהרו מהחנות הזאת ,ותיתרחקו כמ שיותר מהר מהם !!! ויש שינוי נוסף , שהמכשיר חזר ממעבדה שלהם , הם התקינו לי תוכנה סידיה מבלי שאני יבקש זאת ,וזה עוד סיבה שיש לי זכות לדרוש את כספי חזרה , והמנהל שוב מסרב , המנהל של החנות נחמד עד הקטע שרוצים לבטל עיסקה שם יוצא ממנו האדם הרע , והבילתי ניסבל . כמו שאמרתי לא להתקר לחנות זאת , תברחו וכמה שיותר מהר.
תגובת החנות:
בעת ביצוע רכישה של מכשיר אנו עושים הכל מא' עד ת' כדי שהלקוח יהיה מרוצה וכן כדי שנוודא שהכל תקין הן מבחינת המכשיר והן מבחינת תפעול הלקוח מול המכשיר. הדלקת המכשיר ווידוא תקינות הם חלק בלתי נפרד מהשירות שאנו נותנים ללקוחותינו זאת כדי לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה מאוד. כשהלקוח הגיע עם תקלה במכשיר, המכשיר נלקח לבדיקה מלאה ומקיפה על מנת לאמת את התקלה שהלקוח הלין עלייה. לאחר בדיקה מקיפה נמצא כי המכשיר תקין לחלוטין וכנ''ל גם הציוד קצה הנלווה: הכבל USB והמטען . לכן לאור האמור החנות פעלה ביושר ולא התעלמה מטענות הלקוח, אלא נהפוך הוא. ללקוח יש אחריות על המכשיר שרכש והוא יכול לפנות אלינו תמיד , אנחנו תמיד כאן בשבילו.
מוצר:
iphone 3GS. 3GS
שם:
ilay
תאריך:
05/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות להנהלת טופ סלולר על התמיכה הרבה לה זכיתי בתיקון מכשיר הסמסומג שלי. לצערי כשניסיתי להוריד גרסא למכשיר, הוצאתי בטעות את הכבל תוך כדי הורדה והמכשיר נתקע לי על מצב טיסה. מי שמבין טוב יודע שברוב המקרים לא ניתן לסדר את הבעיה ואין את מי להאשים מאחר ומדובר בנזק לקוח. הגעתי לחנות בהוד השרון נסער ולחוץ, שם קבלתי מכשיר חלופי והסבירו לי שיקח מס' ימים לסדר את התקלה וזה רק במקרה הטוב שלא נמחק לי מס' הסידורי של המכשיר. בלי ברירה, השארתי את היקר לי מכל באחריותם ולהפתעתי המוחלטת קבלתי אותו מסודר תוך 48 שעות! לצערי נמחק כל הזכרון שישב על המכשיר, אבל הזהירו אותי מראש שזה צפוי. בכל מקרה, אני מוקיר להם הרבה תודה וממליץ בחום על השירות שניתן שם. אני בכל מקרה יחזור עוד הרבה.
מוצר:
אייפון גלקסי 2
שם:
אפי
תאריך:
31/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות והאספקה מצויינים אולם הטלפון שבק חיים אחרי 10 חודשים. לאחר שמסרתי לתיקון בהוד השרון הודיעו לי אחרי שבוע שאינם יכולים לתקן והתקלה הזאת לא כלולה באחריות. תחילה טענו שניסתי לצרוב גירסה ואח"כ טענו שהטלפון נפל והזיכרון נשבר. הטלפון "נתקע" תוך כדי הורדת תמונות. אחרי שהבטרייה הוסרה (דרך מקובלת לחלץ אפליקצייה שנתקעה) הטלפון לא נדלק יותר.
מוצר:
סמרטפון גלקסי אס 2
שם:
אופיר
תאריך:
30/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה ימים קניתי בחנות טופ סלולר בהוד השרון מכשיר Samsung I9100 Galaxy S 2. הפרטים שקיבלתי בטלפון ומהירות קבלת המוצר שהגעתי לקנות היו טובים. יחס מצויין מעליזה המוכרת. חנות טובה אפילו שהיא קטנה, אך יש שם כמעט הכול. לסיכום אם מחפשים מקום במרכז, כדאי לבוא לטופ סלולר.
מוצר:
Samsung I9100 Galaxy S 2 I9100
שם:
חנוך
תאריך:
24/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר ימים רכשתי 3 מכשירי סמסונג (2 מדגם S ו-1 מדגם Y) בחנות טופ סלולר שבהוד השרון. את השרות המצויין הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית, קבלתי מערן. הוא עשה את כל אשר לאל ידו על מנת לענות על הצרכים שהעלתי והכל בסבר פנים יפות ובתודעת מתן שרות גבוהה מהמוכר בארץ.אציין כי למרות שגודלה של החנות הוא קטן, הרי שיש שם שפע של מכשירים ואביזרים תומכים.על כך נאמר " כמה קטנה ככה גדולה". אני שמח שרכשתי את המכשירים בחנות זו וברור לי שבפעם הבאה שאזדקק לשרות בנושא סלולרי, זו תהיה הכתובת שלי. מומלץ בחום רב- תנסו ולא תתאכזבו. ערן, תודה רבה מקרב לב...
מוצר:
טלפון סלולארי
שם:
lior
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קנייה בחנות ולאחר מספר אי הבנות החנות טיפלה בי בצורה יפה והחזירה את המגיע לי. תודה רבה לעליסה על השירות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המכשיר מהחנות כשהוא במצב תקין לחלוטין, לאחר כשבוע התקשר הלקוח בטענה שיש בעית שמע. בקשנו שיחזיר את המכשיר לצורך בדיקה וכאשר הגיע המכשיר לחנות, נוכחנו לגלות שהוא שבור ומלא שריטות. הלקוח הודה שהמכשיר נפל וכתוצאה מכך נשבר המכסה האחורי וזאת גם הסיבה לשריטות. בבדיקת מעבדה נוכחנו לגלות שכתוצאה מהמכה נשבר רכיב השמע ולכן לא ניתן היה להשתמש במכשיר באופן סביר. הצענו ללקוח שישלם על עלות התיקון בלבד והוא טען שעלינו לספוג את העלות אחרת יפרסם תגובה שלילית. רשת טופ סלולר, לא מעוניינת לענות לסחטנות הלקוח וזו הסיבה שבימים אלה מוגשת תביעה כנגדו.
מוצר:
k610i k610i
שם:
roti
תאריך:
05/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את ערן מהסניף בהוד השרון על השירות המצויין לו זכיתי. לאחר בירורים מקיפים על אייפון בכל הארץ לגבי מחירים, החלטתי להגיע לסניף הוד השרון בגלל הביקורות המהללות. אולם שילמתי מעט יותר מהמחירים בזאפ, אבל זכיתי בשירות ואמינות. מיותא לציין שאחזור גם בפעמים הבאות..
מוצר:
פלאפון אייפון4
שם:
אסתר
תאריך:
27/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את החנות בהוד השרון. שירות מעולה אמינות ויחס ללא רבב יצאתי בהרגשה מעולה שבעת רצון מכל הצוות.
מוצר:
פלאפון
שם:
eli
תאריך:
20/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את החנות בהוד השרון על שרות מצויין, יחס והכי חשוב אמינות. כחברה בעלת מס' לא קטן של עובדים, החלטנו לרכוש מכשרים דרך חנות פרטית ולא דרך חברה. הגענו לחנות בהוד השרון בזכות התגובות שראתי באתר זאפ. קבלו אותי צוות החנות בסבלנות רבה תוך שימת דגש לבקשות שלי והתאמה מלאה לצרכים של העובדים, קבלתי 3 מכשרים שענו על הדרישות במינימום מחיר והכי חשוב במקסימום תשומת לב. מיותר לציין שאלו לא המכשירים האחרונים שאקנה בטופ סלולאר. ותודה רבה לערן על השירות המצוין לו זכיתי!
מוצר:
פלאפון S3
שם:
ronit
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את התנהלות החנות, השירות המצויין והכי חשוב היחס שעולה על כל הצפיות!!! באתי, קניתי, נהנתי! רכשתי גלקסי 2 דרך האתר, הגעתי בשעת לחץ ונהנתי מאוד לראות את ההתייחסות של הצוות לשאר הלקוחות.
ותודה לצוות בהוד השרון
מוצר:
פלאפון גלקסי 2
שם:
רינת
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר ביום שישי האחרון מהחנות בהוד השרון.השרות היה אדיב,מקצועי וסבלני. העבודים מילאו אורך רוח והסבירו לי בסבלנות רבה איך משתמשים במכשיר. היום ביקרתי שוב בחנות מאחר ובטעות עשיתי איפוס מוחלט למכשיר שוב התקבלתי בידיים מלאות.וסידרו לי את המכשיר ללא כל עלות. בשרות מקצועי כזה לא נתקלים לצערי כל יום. בנוסף צפיתי מהצד על עבודתם המקצועית ומתן השרות שניתן בנוסף לשאר הלקוחות בחנות. כל הכבוד ישר כוח!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy plus
שם:
איתן
תאריך:
28/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר בתחילת אפריל ולצערי בני החייל הספיק להרוס אותו מס' רב של פעמים. לשמחתי נפגשתי עם צוות מוכרים סבלניים שעזרו לי ונתנו לי שירות בחינם למרות שהנזק לא היה באחריות היצרן. שווה לבוא ולהנות מיחס שירות תיקונים מצויין והכי חשוב אמינות!!
מוצר:
פלאפון גלקסי
שם:
אבי
תאריך:
27/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם אייפון 3GS בינואר 2012 הם טענו שהם היחידים שמוכרים מכשיר זה חדש ונותנים אחריות לשנה.כבר אחרי חודש התמונה נעלמה - פניתי אליהם והם טענו שהמכשיר נפל(מה שלדעתי לא קרה) וחייבו אותי בהחלפת מסך. לא עברו חודשיים והתצוגה כבתה חזרתי אליהם וגם הפעם לתדהמתי הם טענו שהמכשיר נפל רק שהפעם הם דרשו תאמינו או לא 450 שח עבור תיקון וגם זה רק בגלל שהמכשיר באחריות- ביקשתי להחזיר את המכשיר ללא תיקון. לקחתי את המכשיר לתיקון פרטי ושם גבו ממני בסך הכל 300 שח ואמרו שהשבר שנמצא לא נגרם מנפילה אלא מטיפול לא נכון במכשיר. החברה הזאת מצאה שיטה-אחריות בשבילם היא שיטה להוציא כסף מהלקוחות. ייתכן גם מאד שהמכשיר מחודש ורק נמכר כחדש. השמרו לנפשותיכם - שמרו מהם מרחק
תגובת החנות:
בהמשך לטענת הלקוח, אמינות היא בבסיס השירות שטופ סלולר פועלת ועובדת על פיה. המכשיר שנמכר ללקוח הינו מכשיר אייפון חדש. הלקוח הגיע בפעם הראשונה בתלונה שהמסך לא תקין , מדובר בנזק לקוח הנובע משימוש בלתי סביר במכשיר. לאור זאת ותוך התחשבות בלקוח הוחלף המסך ללא כל חיוב מצד הלקוח. אולם הלקוח הגיע שוב עם תקלה במסך שמצריכה החלפת מסך ורכיב נוסף. מדובר בנזק שנגרם על ידי הלקוח שוב כתוצאה משימוש לא סביר, נזק שאינו כלול באחריות יצרן שהלקוח מקבל בעת רכישת מכשיר. ניתן להוסיף ולומר כי ממצאי המעבדה שלנו המאושרת על ידי משרד התקשורת מציגה באופן ברור וחד משמעי כי מדובר בנזק לקוח ולא בנזק הכלול באחריות יצרן. הלקוח אינו פועל במקרה זה בתום לב ואף מוציא דיבה כנגד טופ סלולר. תלונת הלקוח בנוגע לכך שקיבל הצעת מחיר זולה יותר עבור תיקון המכשיר אינה ריאלית היות ואין כל אסמכתא כי החלקים הינם מקוריים וכי הלקוח יקבל על התיקון אחריות מלאה כשם שקיבל מהמעבדה שלנו.
מוצר:
אייפון 3GS
שם:
revital
תאריך:
24/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מהטובות שהיו לי! יש המון חנויות סלולר היום ובכל פינה,אולם ביחס ושירות מסוג זה עדיין לא נתקלת!! בשבילי אתם מס 1! האמינות, השרות, הסבלנות והכי חשוב המחירים. ממלצה בחום.
מוצר:
פלאפון galaxy note
שם:
יניב
תאריך:
17/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ביום שישי לקראת סגירה לחנות בהוד השרון על מנת לרכוש מוטורולה דיפי+. למרות התזמון הגרוע שלי בעל החנות-ערן-בסבלנות ובבהירות רבה הציע לי אפילו עוד דגמים של סלולריים עמידים לבקשתי. השירות היה אדיב ביותר - ואפילו כמה ימים אחרי בטלפון ליוו אותי בהגדרות המכשיר. בנוסף רכשתי את ערכת הפלטינום הבאמת משתלמת שכללה כל מה שהייתי צריך לליווי המכשיר. ממליץ בחום על הסניף לקניית סלולרי.