אמרו שיש ברשות הספק את המוצר ושהוא יסופק תוך יומיים. מאז עבר יותר מחודש, ובכל פעם הם מבטיחים לי ש"עד יום ראשון, גג שני זה אצלך". ושוב אני מתקשר אחרי שעבר הזמן, ושוב אומרים לי "התקשרנו עכשיו לספק, מחר זה אצלך", וכו' וכו'. נמאס. עכשיו ביטלתי. מקווה שיחזרו את הכסף שגבו. בחיים לא אקנה שם שוב. עשיתי חשבון בזאפ במיוחד בעבור ההמלצה הזו.
תגובת החנות:
הלקוח ידע מראש שהמוצר חסר במלאי אך אמר שזה לא דחוף לו ובכל זאת הסכים להמתין! כשהתקשרו אליו מחברת המשלוחים לאחר שבועיים לתאם אספקה כבר אמר שרכש והחליט לבטל את העסקה. העסקה בוטלה באותו היום והכסף הוחזר לו במלואו. אנו מצרים על כך שהחליט להכפיש את שמנו.
מוצר:
dvd DVDS48
שם:
יריב
תאריך:
12/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השבוע הזמנתי בפעם הראשונה באתר לקנות. הזמנתי בושם סילבר ביום ראשון -וביקשתי מהנציג שאם אפשר שהבושם יהיה אצלי עד יום כיפור זאת אומרת שיגיע מהר אלי.הנציג עופר דומני ששמו.. הביע נכונות ומיקצועיות בטיב ובריח הבושם.ההזמנה הייתה מהירה והמשלוח הגיע היום ושימח אותי מאוד. רציתי להודות לאתר לקנות ולנציגים על המקצועיות והעינייניות וזמן התגובה המהיר. דרך אגב חבר טוב לחש לי שהבושם נמכר בהרבה יותר בסופר פראם ובחנות אפריל.השגתי את המחיר הזול ביותר בארץ אז רכשתם לקוח חדש ונאמן......חג שמח
מוצר:
בושם סילבר 100 nk e/d/t
שם:
גולש
תאריך:
11/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
איגור
תאריך:
30/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר הייתה פשוטה וזריזה, הבושם הגיע ביום למחרת ואספתי אותו מהחנות. רכשתי אותו במחיר הרבה יותר זול מהדיוטי פרי (מחיר בדיוטי פרי היה מאה דולר). אני מאוד מרוצה מהשירות מהמחיר הזול של אתר לקנות.
מוצר:
בושם לגבר AMBER
שם:
שני
תאריך:
23/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך החנות מכשיר סמסונג גלקסי s2 , קיבלתי בזמן את המכשיר והשירות היה מאוד נעים ואדיב. בנוסף הייתה לי בעיה קטנה עם המכשיר , התקשרתי לשרות מקסון, שם ענו לי ממש מהר, הנציגת שרות אמרה שיחזרו אליי תוך דקות ספרות ואכן כך היה, בחור בשם מקס חזר אליי וטיפל לי בבעיה במהירות ומקצועיות.יש לציין את השרות האדיב והיעיל שהוא סיפק לי. הייתי ממש מרוצה, תודה
מוצר:
גלקסי 2s
שם:
אביבה וארז
תאריך:
21/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי קולט אדים טוב יפה וכמובן לא יקר, חיפשתי בגוגל ומצאתי את אתר לקנות ששם המחיר היה הזול ביותר , בהתחלה חששתי למסור פרטים אישיים מכיון שלא הכרתי את האתר , התקשרתי לשירות לקוחות וענו לי מהר ללא המתנה כלל, היחס והסובלנות נתנו לי להרגיש בטוחה בביצוע הקנייה, ובנוסף הופתעתי כאשר התקשרו למחרת וקיבלתי את המוצר! שירות אמין ומהיר!!! ממליצה בחום!
מוצר:
קולט אדים 285
שם:
asaf
תאריך:
20/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לעיתים קרובות יוצא לי לקנות דברים באינטרנט, וזאת היתה אחת הקניות הגדולות שעשיתי עד היום. אני רוצה לציין במיוחד את השירות האדיב והמקצועי שקיבלתי- ללא ספק אבקר שוב. ממליץ בחום! תודה וכל הכבוד.
מוצר:
טלפון סלולרי s4
שם:
גולש
תאריך:
11/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
חיר פאיז
תאריך:
29/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירים.בחבילה היה מכשיר אחד.התקשרתי לשרות לקוחות .אחרי כ 20 דקות .חזר אלי גבר נחמד אדיב ונעים לשמוע אותו בשם מקס.הסברתי מה הבעיה.ותוך יומים נשלח אלי עם שליח מיוחד המכשיר שחסר לי בצרוף מתנה שני מטענים לרכב ומגיני מסך..תודה לחנות ותודה מיוחדת למקס.אני ממליץ לחברים שלי לקנות מחנות זו
מוצר:
שני מכשירים סלולריים גלאקסי 2
שם:
גולש
תאריך:
21/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
מקס
תאריך:
17/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר ביום שני כבר היום המוצר הגיע תיאמו איתי הספקה מוקדם בבוקר השירות היה מעולה זמני משלוח מהירים וכמובן מוצר חדש ותקין מהאריזה כולל הרחבת אחריות ל5 שנים של בי אס אייץ' החנות עמדה בכל ההבטחות אשמח לרכוש בה בעתיד
מוצר:
מכונת כביסה WAQ24441IL
שם:
shlomo.a
תאריך:
16/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גלסקסי s2, נאמר לי שאין במלאי את מה שהזמנתי. אבל בתוספת של 120 ומשהו שקל אני אקבל מוצר יותר טוב. עדיין, אם אין לך מוצר במלאי למה אתה מפרסם? אמנם זאת לא רמאות (אלא אם כן לא התכוומת למכור במחיר שפרסמת), אבל זה לא נעים. נתקלתי בתופעה הזאת יותר מכמה פעמים, וחבלף זה מבזבז לאנשים זמן ובעיקר כסף
תגובת החנות:
לגולשים שלום. גלקסי S2 הוא המכשיר הנמכר בישראל נכון לרגע זה. מכירות המכשיר רבות מאוד ומלאיי המכשיר כה דינאמים שקורים מצבים שבבוקר יום מסויים ישנו מלאי של עשרות מכשירים ובסוף היום מלאי זה אוזל. הלקוח ביצע הזמנה עצמאית באתר דרך מערכת הסליקה האוטומטית. נציגנו יצרו עמו מיד קשר וציינו בפניו כי הדגם אזל זמנית כרגע ועתיד להגיע תוך זמן קצר אך הלקוח לא הסכים להמתין ולכן הוצעה לו אלטרנטיבה במחיר מיוחד בגלל אי הנעימות שנוצרה בגלל חוסר המלאי. הוא לא הסכים והעסקה בוטלה באופן מיידי וכספו של הלקוח הוחזר לו מיידית במלואו. חשוב לציין כי מוקד השירות שלנו פועל כל העת לשביעות רצון לקוחותינו על כן יעידו הביקורות החיוביות הרבות שיש לנו.
מוצר:
סמרטפון galaxy s2
שם:
יעקב קרסיק
תאריך:
14/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב-26/6/13 הזמנתי דרך האינטרנט מכשיר galaxy s3. למחורת התקשרו אלי מהחנות ואמרו שאין את הדגם שהזמנתי והציעו לי בתוספת של כ-100 שח לשדרג לדגם יותר חדיש.
אלא שהמשלוח הגיע רק ב-12/7/13 - איחור של כמה ימים. מה שמעצבן כאן הוא שאני נאלצתי להתקשר לחנות ולברר מה קורה במקום שהם יפנו אלי. לאחר שקיבלת את המוצר התברר כי הסוללה היתה פגומה וכן מערכת ההפעלה שבסלולרי היתה מיושנת (כל זה התברר לאחר שפניתי למעבדה הנותנת את האחראיות) וכמו כן היתה בעיה קלה (ומעצבנת) שהלוח מקשים לא תמך בעיברית והיה נדרש להוריד אחד אחר.
סה"כ לא משהו נורא ותקלות קורות. יש לציין לטובה את החנות שלאחר ההזמנה פיצו אותי על אי הנוחות.
בסופו של דבר אני אתן להם צ'אנס נוסף פעם הבאה.
מוצר:
Galaxy S3 i747
שם:
יאיר
תאריך:
09/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות חייבה את כרטיס האשראי שלי לפני שבדקה שיש לה את המכשיר במלאי. למחרת התקשרו והציעו לי לקנות מכשיר יקר יותר. ביטלתי את העסקה - ובעניין זה הם פעלו בזריזות - אבל לבטל עסקה בכרטיס אשראי לוקח 7 ימי עסקים ועלי להתעכב עוד יותר משבוע לפני שאוכל לקנות את המכשיר במקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע את הרכישה בצורה אוטומטית דרך מערכת הסליקה המאובטחת באתר אשר אינה מעודכנת באופן ישיר עם מלאי החברה. המכשיר שהלקוח הזמין אכן לא היה נמצא במלאי באותו הרגע ולכן נציג שירות מטעמנו התקשר מיד לאחר שהלקוח ביצע את ההזמנה באתר כדי לבשר לו שהמוצר אותו הזמין חסר כרגע במלאי ואף הציע לו דגם טוב יותר במחיר מוזל כיוון שהדגם אותו הזמין חסר במלאי. הלקוח לא הסכים ולכן הועבר ביטול מיידי לחברת האשראי. חברת האשראי של הלקוח היא זו שלוקח לה עד 7 ימי עסקים כדי לעדכן את הזיכוי בכרטיס האשראי שלו ואין זו אשמתנו. יש לציין כי חברתנו פעלה בצורה אחראית ומסודרת בעניין זו כפי שהיא פועלת בכל עת.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2 I9100
שם:
סם
תאריך:
03/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהתלוננתי באתר על קניית מכשיר לא תקין, קיבלתי פניה מנציג האתר "לקנות" בו הוא הבטיח לי לפעול לשביעות רצוני. אני מודה לאתר ZAP על יעילותו ודיוקו.אני מודה לאתר לקנות על שהגיבו ומקווה שיפעלו בהתאם להבטחתם.
תגובת החנות:
הלקוח הנכבד ביצע את ההזמנה דרך האתר וקיבל את המכשיר עם תקלה בכפתור בגלל נזק הנגרם במהלך המשלוח. לאחר אימות התקלה ע"י הנציג הטכני דרך הטלפון יצא עוד באותו היום שליח מטעמנו אשר החליף לו את המכשיר לחדש לשביעות רצון הלקוח. נדיר ביותר שמקרים כאלו קורים אך במקרה וכן אנו פועלים מיד לשביעות רצון לקוחותינו על כן יעידו הביקורות החיוביות הרבות אשר יש לנו.
מוצר:
Apple 4 iphone 4
שם:
חגי
תאריך:
23/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי, 20.6.13 חיפשתי בזאפ אחר גלקסי s3 i9300, הגעתי לאתר "לקנות". ביקשתי שייצרו איתי קשר. תוך דקה התקשר בחור בשם יגאל, והתחיל להסביר לי שכדאי לי יותר להזמין את גלקסי s3 i747. הוא הסביר שהוא תומך בדור 4 והוא מותאם לארה"ב והוא דגם הרבה יותר טוב. יגאל הסביר שאין כל הבדל בין הגלקסי s3 i9300, לזה שהוא מציע מלבד שהוא תומך בדור 4 שנחשב יותר טוב. התרציתי להסברו והחלטתי להזמין. תוך כדי הזמנה ראיתי בחנות אחרת בזאפ שמוכרת יותר בזול. יגאל הסכים להשוות את המחיר ובתוספת של 40 ש"ח הסכים לתת לי גם מדבקה למסך. לאחר השיחה, התחלתי לחפש בזאפ ובאתרים אחרים, יותר פרטים על המוצר שקניתי. נחרדתי לגלות שחסר דברים בסיסיים במכשיר ואף גרועים יותר. כגון: הפלאפון לא תומך בmp3, תומך אך ורק בקבצי וידאו של mp4, ללא רדיו fm, ליבה כפולה בניגוד לליבה מרובעת הקיימת בi9300, זמן בטריה, בין בדיבור בין בהמתנה, נמוך משמעותית מהדגם הדומה לו, בגלל שהוא תואם לארה"ב הוא תומך בתדרים שיש להם שם ולא במה שיש בארץ (אין דור 4 בארץ). יגאל לא סיפר לי על כל הנ"ל! החלטתי שאני מבטל את ההזמנה. ביום שישי למחרת התקשרתי וביקשתי לבטל את ההזמנה. אף אחד לא הסכים לגעת בהזמנה, וכל הזמן אמרו שיגאל יחזור אלי. כמובן שלקח ליגאל 4 שעות לחזור אלי. בסוף לאחר שכעסתי על בחור בשם מאור, הוא ביטל את ההזמנה. הייתי בטוח שכיוון שביטלתי את ההזמנה בפחות מ24 שעות לא יגבו ממני דמי ביטול. אבל הם גבו. במייל שקיבלתי מהם פירטו שדמי ביטול הם 99, שח. בפועל ירדו להם מחשבוני 100 שח. שקל קטן, אך מסביר את כוונותיהם. לא מספיק שיגאל הטעה אותי, (ולאחר מכן הוא טען שהוא לא צריך לפרט לי את הנתונים, בניגוד לחוק), הם העיזו עוד לגבות דמי ביטול על ההזמנה, כשעדיין לא עברו 24 שעות. למרות שהחוק איתם, יש מינימום של מוסריות, ואם לא לוותר על דמי ביטול, אז לפחות היו צריכים להודות שהטעו אותי. יגאל מצידו התנער מאחריות ואמר שאי אפשר לסמוך על נתונים של זאפ (מעניין כשאמרתי לו בהזמנה שהגעתי אליהם דרך זאפ הוא היה מבסוט). הוא המליץ על אתר בשם gsmarena, וכשבדקתי גם שם התבררו לי הנתונים הנ"ל. תעשו חושבים פעמיים לפני שאתם קונים אצלם. בהצלחה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המכשיר על סמך הנתונים באתר בעמוד המוצר אשר מדויקים ב-100%. דגם זה מתאים התאמה מוחלטת לרשת בארץ. טענות הלקוח מופרכות, שקריות ואינן מקובלות: המכשיר תומך בכל קבצי המוזיקה והסוללה שלו מחזיקה בדיוק את אותו הזמן כמו ה-I9300 הרגיל. הלקוח קיבל שירות אדיב ומקצועי ולאחר מכן החליט לבצע ביטול חד צדדי של העסקה על כן שילם דמי ביטול על סך 100 ש"ח על פי חוק - עניין ברור ומקובל בכל בית עסק בישראל. יש להוסיף כי חנותנו פועלת על פי תקנות ארגון אמון הציבור ועל פי החוק במדינת ישראל על כן יעידו אלפי לקוחותינו המרוצים.
מוצר:
galaxy s3
שם:
גלית
תאריך:
19/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב 11.2.13 ביצעתי רכישה לטאבלט, קיבלתי את המוצר ביום שישי 8.3.13 . המכשיר עבד ביום שישי ובשבת אחה"צ הפסיק לעבוד לחלוטין. ביום א' 10.3.13 דיברתי עם שירות הלקוחות ואמרו לי שנציג תמיכה יחזור אלי תוך 48 שעות, הסברתי שהמוצר פגום ואני מעוניינת בביטול עסקה. ע"פ חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 הנוגעות לביטול עסקה עקב מוצר פגום.לאחר שיחה עם התמיכה הטכנית שלחתי להם את המוצר הפגום בדואר רשום, לאחר שקיבלו את המוצר טענו שהמוצר תקין. הסברתי להם שאצלנו הפסיק לעבוד ואי אפשר היה להדליקו ולכן אני מבקשת החזר של כל הסכום במלואו. שילמתי על המוצר 800 ש"ח וזיכו אותי על 700 ש"ח. כלומר לקחו עמלה של מעל 12% על מוצר פגום שע"פ חוק הגנת הצרכן על מוצר פגום צריך להחזיר את מלוא הסכום. (במידה והמוצר לא היה פגום מותר היה להם לגבות של 5% כך שאין ספק שיש פה עבירה על החוק.) ולכן אני דורשת החזר כספי מלא. אני חייבת לציין שאני קונה הרבה מוצרים דרך זאפ ועד כה כל החנויות נתנו שירות טוב גם במקרים של תקלות. ולכן אני ממש לא ממליצה לרכוש מוצרים בלקנות.
תגובת החנות:
בואו נשים את הדברים על דיוקם: המוצר הגיע חזרה אלינו לאחר שהלקוחה ביקשה לבטל את העסקה בטענה כי הוא פגום. המוצר נבדק בצורה יסודית במעבדה רשמית של היבואן ונמצא תקין לחלוטין ב-100%. העסקה בוטלה לבקשת הלקוחה בניכוי דמי המשלוח בסך 49 ש"ח ו-5% מערך העסקה על פי חוק הצרכנות. חשוב להדגיש כי כל מוצר שנשלח ללקוחותינו עובר בדיקה יסודית טרם יציאתו למשלוח ולכן כל המוצרים מגיעים ללקוחות כאשר הם תקינים ב-100% למעט כמובן אם המוצר נפגם במהלך המשלוח ללקוח, ובמקרה כזה מוחלף למוצר חדש עם משלוחים אלינו וחזרה ללקוח על חשבוננו.
מוצר:
טאבלט 8GB 4.0 אנדרואיד
שם:
ניסן יהונתן
תאריך:
25/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק בדקתי בין כל החנויות המורשות השגתי את המחיר הכי זול באתר לקנות כמובן שראיתי הצעות קצת יותר זולות אך לאחר הניסיון הקודם שלי עם משווקים לא מורשים אני בחיים לא אתקרב למוצר שאין לו אחריות מקורית המשלוח הגיע אלי בזמן וכמובן שהשירות היה מצוין הנציג עשה לי מחיר אישי ומשתלם ביותר.
מוצר:
מדיח כלים צר EDW8925S
שם:
שי דסטה
תאריך:
23/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר טלוויזיה שחברים המליצו לי עליה הגיעה מוקם מהצפוי לאחר יום היא הייתה אצלי מוצר באמת איכותי קיבלתי את האחריות המקורית של היבואן הרשמי במחיר מאוד משתלם לעומת מקומות אחרים שבדקתי מרוצה מאוד מהשירות של האתר בהחלט ארצה לרכוש שוב באתר כמו זה!!!
מוצר:
טלויזיה LG LED 47 47LM641Y
שם:
ורד
תאריך:
17/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מקרר מעולה קיבלתי אותו תוך יומיים ישירות מהיבואן חווית הקניה הייתה טובה קיבלתי מחיר מעולה, נציג השירות התאים את המוצר אלי לפי בקשתי. יצאתי מאוד מרוצה מהשירות ומהתמורה שקיבלתי למחיר
מוצר:
מקרר RT5962DTBSWW
שם:
משה מזרחי
תאריך:
15/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האמבטיון תוך יום הגיע אלי מודד שעזר לי עם המדידות וביצע עבודה מקצועית קיבלתי הצעת מחיר מאוד משתלמת מהנציג שירות של אתר לקנות אני נהנה מהאמבטיון שסיים לי את השיפוץ ממליץ בחום על האתר
מוצר:
אמבטיון יוקרתי פלג 523
שם:
מאור לוגמוב
תאריך:
11/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע ממש מהר, ושירות הלקוחות היה מצוין - הם נענו לכל בקשה שלנו להחליף את זמני המשלוח והשליח הגיע בזמן.
מוצר:
כיריים HK654250FB
שם:
alon
תאריך:
09/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות הזאת ראויה לשבח על השירות הנפלא שהעניקו לי בקנייה. התעניינתי בטלויזיה והמליצו לי על טלויזיה מצויינת של סמסנוג במחיר מאוד זול. בנוסף קניתי מהם גם טאבלט לאשתי שנהנית ממנו נורא. נציג השירות מאור מאוד אדיב ואיש מקצוע מהשורה הראשונה. בקנייתי הבאה בהחלט אפנה ראשית לחנות זו.
מוצר:
טלוויזיה 32LCD
שם:
timophy
תאריך:
22/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח כלים של בלומברג המדיח הגיע בזמן המוצר נמצא כבר אצלי ואני משתמש בו אני מרוצה מאוד מהמוצר ובמיוחד מהמחיר שקיבלתי באתר לקנות ובנוסף לכל נהנתי מהשיחה עם שירות הלקוחות של האתר שעזרו לי מאוד עם בחירת המוצר הנכון בשבילי.
מוצר:
מדיח כלים gsn9122
שם:
סאלי
תאריך:
19/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת, יחס ללקוח שלא דמיינתי לקבל ( כמובן כי את הכסף כבר לקחו), פשוט זוועה של אתר ואין לי מילים אחרות לתאר. לא מאחלת לכם לקנות שם גפרור. ראשית הוזמן המוצר שהייתי אמורה לקבל תוך 21 ימי עסקים; בעוד שאנו רודפים אחר ״שירות הלקוחות״ שכל יום אומרים לנו שהמוצר ביום למחרת אצלנו, ומקבלים יחס מזלזל בלי גבול, וכבר מיואשים ומעוניינים רק לבטל את ההזמנה- שונה זמן האספקה באתר ל28 ימי עסקים. את הטאבלט קיבלנו כעבור כמעט 40 ימי עסקים. ביקשנו לבטל את העסקה והמחשב הוחזר אך טרם הושב הכסף לאמצעי התשלום. מכשפנינו לסניף היום שוב נציג בשם נדב (שכבר ניתק לי לא פעם את הטלפון בפרצוף וטוען שהוא המנהל), הוא טען הפנינו שניסו להשיגינו על מנת לבקש אמצעי תשלום אחר אליו כן יוכלו להעביר את התשלום (למרות שאמרו שאין כל בעיה בכרטיס דיירקט) הסברתי לו כי לעולם לא ניסו לפנות אלינו וכי אני מוכנה להוציא פירוט שיחות. כעת כשפתחתי את המייל להפתעתי גיליתי שחוייבתי גם על מגן מסך ב39 שקלים. כן הנושא כבר בטיפול של גדולים מהם.... אבל לסיכום? חווית קניה מעולם אחר. אגב...היום כבר קיבלתי שיחה באיום תביעה כנגדי. :)
תגובת החנות:
בואו נשים את הדברים על דיוקם, זמן האספקה עבור המוצר שהזמינה הלקוחה והנקוב באתר הוא עד 25 ימי עסקים כיוון שהמוצר נשלח ישירות מהספק לבית הלקוח ולכן גם המחיר האטרקטיבי. הלקוחה קיבלה את המוצר במצב תקין לחלוטין לאחר כ-17 יום. (חשוב לציין כי זמן האספקה לעולם לא שונה ל-28 ימים). הלקוחה התקשרה לאחר מספר ימים בטענה כי היא איננה מעוניינת במוצר מסיבה שאינה רוצה לפרט וביקשה להחזירו. כמובן שנענתה בחיוב לפי נוהלי החנות וחוקי הצרכנות. משקיבלנו את המוצר לחזקתנו, פנינו לחברת האשראי לשם ביטול העסקה כחוק אולם כיוון שהעסקה בוצעה באמצעות כרטיס אשראי מסוג דיירק (כרטיס מזומן) לא ניתן לבצע זיכוי כספי דרכו. בעקבות כך נציגי השירות ניסו לייצור עם הלקוחה קשר טלפוני מספר פעמים (!) כדי לבקש אמצעי החזר תשלום אחר אך ללא מענה מצד הלקוחה. כעבור מספר ימים פנתה הלקוחה לשירות, קיללה וגידפה את נציגינו - דבר שאינו ראוי ואינו מתקבל על הדעת. בנוגע לחיוב, הלקוחה הוסיפה גם מגן מסך ב-39 ש"ח ביוזמתה במעמד ביצוע ההזמנה וקיבלה גם חשבונית קניה מפורטת באותו המעמד. חשוב לציין כי אנו פועלים בהגינות ובשקיפות מלאה ועושים את מירב המאמצים בכל עת לשביעות רצון לקוחותינו.