הגעתי לחנות עם טלפון שלא נדלק, הטכנאי במקום בדק את המכשיר ואמר שיש להחליף סוללה כי היא לא תקינה. סה"כ אני מרוצה.
מוצר:
סוללה לאייפון 6
שם:
מעוז
תאריך:
29/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
7
חוו"ד עזרה
9
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע! הייתי צריכה להחליף מסך במכשיר. התקשרנו אני ובעלי ושאלנו על מחיר. בקרירות מזעזעת ענתה בחורה: "מה שכתוב בזאפ" כששאלנו שוב ומה המחיר? היא אמרה שאין לה אינטרנט בצורה מזלזלת. הגענו למקום ובעלי נכנס לחנות. הבחורה שהייתה לבדה בחנות אמרה שהמחיר 350 שח (גבוה מהמחיר בזאפ) מכיוון שיש צורך בהחלפת מסגרת. בעלי אמר שאין צורך במסגרת והוא מעוניין במסך בלבד. היא הראתה לו שהמסגרת דפוקה והטלפון עקום מהנפילה. החלפנו במקום אחר ששם הוסבר לנו שאי אפשר לדעת לגבי המסגרת מכיוון שהיא פנימית במכשיר והטלפון לא עקום כי זה המבנה שלו. התקשרנו לקייט פון לדווח על ההטעיה ומאותו רגע התחילו השקרים... הבחורה אמרה שבעלי לא היה כאן... לא ראינו טלפון כמו שלך הרבה זמן... דיבר גם בחור שאמר שהיה במקום בשעה שבעלי הגיע... וכו'... יחס מזעזע!! שקרים איומים!!!!
תגובת החנות:
אנו לא יכולים להגיב למקרה מכוון שאנו לא מכירים אותו. עובדת הדלפק אף פעם לא נמצאת בחנות ללא טכנאי ובנוסף מעולם לא מאבחנת ונותנת דיאגנוזה לגבי תיקון מכשיר . אם מכשיר נכנס לתיקון הלקוח מקבל הצעת מחיר, לאחר שהלקוח אישר את הצעת המחיר מכניסים את המכשיר למעבדה והלקוח מקבל פתק תיקון . הגולש טוען שהגיע לחנות ראה עובדת דלפק בלבד שאבחנה את התקלה ללא טכנאי. לכן זה בלתי אפשרי שניתן להם מחיר גבוה יותר מהמחיר שפורסם באתר כי הטכנאי לא ראה את מצב המכשיר.
מוצר:
Lg g5
שם:
Lior
תאריך:
25/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
7
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
מספר פעמים התקשרנו לפני כן לחנות ואמר שאין בעיה לעשות את העבודה. במקרה הזה החלפה של מסך lg g3 שעלותו באתר 150 שח כשהגענו בפועל זה היה 300. במקרה אחר של מכשיר meizu note 2 כתוב באתר עלות 109 שח כשהגענו בפועל לא היה לו את המוצר על אף שהתקשרנו לבדוק לפני כן...
תגובת החנות:
אדון ליאור היקר מחברת אגס מחשבים . להבאה שאתה שולח טלפונים עם שליחים תדע גם מה אתה שולח הסיבה שלא היה מייזו אמ 2 נוט זה לא כי באמת לא היה אלה כי לא שלחת אמ 2 נוט אלה שלחת אמ 2 רגיל שזה מכשיר שונה אנו לא מפרסים את המוצר הזה והוא אכן לא קיים במלאי אלה רק האמ 2 נוט . לגבי האל גי 3 זה שאתה טוען שזה היה רק החלפת מסך (הגיע אלינו מכשיר עם מסך שלם ולא שבור עם תצוגה תקינה טאץ תקין ומידי פעם נתקע וקופא ומקור הבעיה הוא לא במסך אלה ברכיב הטאץ שעל הלוח שמה לעשות המחיר לזה הוא שונה . זה שאתם החלטת שזה מסך זה לא מחיים שזה באמת מסך אנו ממליצים לכם להמשיך להתעסק במחשבים ולתת לבעל מקצוע מתאים לאבחן את התקלה במשהו שאתם לא מתמחים בו . באל גי לא היה כלל צורך בהחלפת מסך החלפת מסך לא היה פותר את הבעיה .
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S8 64GB
שם:
גאיה
תאריך:
22/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
נשבר לי המסך בפלאפון, בדקתי כמה חנויות וכולם ביקשו להשאיר את הפלאפון ושיצרו איתי קשר כשמוכן. קייטפון הייתה החנות היחידה שאמרה שעה וככה גם היה. תודה רבה.
מוצר:
החלפת מסך 5
שם:
תמיר
תאריך:
22/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
5
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הכנסת המכשיר לתיקון היתה מהירה איש המעבדה היה מקצועי ואדיב .התיקון היה מקצועי ומחיר שביר מאוד.ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
שם:
יפעת
תאריך:
15/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
12
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה החלפתי מסך שבור בקייט פון. המסך הוחלף במחיר שמוצג בזאפ. המוכרת בקופה ואיש התיקונים לא היו חביבים או שירותיים, אבל ניחא.. כעבור מספר ימים התגלתה תקלה במסך, חצי מסך היה עם פסים לכל אורכו. זאת הייתה תקלה שהלכת וחוזרת. הנחתי שזה עקב התקנה לא טובה של המסך. אני לא פנויה כל כך, ילדים, עבודה וכו', לכן דחיתי את התיקון, השתמשתי בטלפון חלופי, ולא ניגשתי לחנות מיד. כמו כן איבדתי את הקבלה.. הגעתי לאחר כחודשיים עם הטלפון והסברתי את הבעיה. איש התיקונים טען שלא ניתן לשחזר את הקבלה, שזה יכול להיות סתם קבלה שלא שייכת לתיקון שקיבלתי.. ביקשתי ממנו לשחזר לפי כרטיס אשראי ונענתי בשלילה. הוא גם לא ניסה לסייע, או לא הביע נכונות לכך. הוא לא הסתכל על הטלפון. אז נכון, המחיר זול. ויכולות להיות תקלות. אבל למה להתנער מאחריות? בתור נותני שירות ציפיתי ליותר.
תגובת החנות:
לא ברור לנו בתור מה הנחת שהתקלה היא עקב התקנה לא טובה , התקנה לא טובה הייתה גורמת לנזק מיידי וכבר במעמד קבלת המכשיר מתיקון היה ניתן לראות את התקלה ולא אחרי מספר ימים , אם לטענתך התקלה התגלתה כעבור מספר ימים מדוע לא טרחת להרים טלפון ולהודיע על כך או לבוא בתקופת האחריות ?
למען הסר ספק שלך יפעת ושל שאר לקוחותינו , אחריות אינה מכסה על בעיות תצוגה הנגרמות משבר פנימי, נזקי מים או כל נזק פיזי כזה או אחר הנגרם למסך על ידי הלקוח , אחריות היא ל30 יום מיום ההחלפה ועל בעיות טאץ' בלבד אין אחריות על שבר פנימי של הLCD . אחריות היא כנגד חשבונית מקור בלבד . הגעת לחנות 60 יום מיום ההחלפה עם בעיית תצוגה ,בעיית תצוגה נגרמת או משבר פנימי או מנזקי מים. גם הגעת בתום תקופת האחריות וגם ביקשת אחריות על משהו שמלכתחילה אין עליו אחריות לא אצלנו ולא באף מעבדת תיקונים בארץ , מה גם שהגעת ללא חשבונית , הוסבר לך שבמקרה כזה אין אחריות אבל נשלח לספק לצורך בדיקה וסירבת (רצית רק החלפה מיידית של המסך) , את מבקשת ביטוח ולא אחריות קייט פון אינה מספקת שירותי ביטוח ללקוחותיה
מוצר:
טלפון סלולרי G3
שם:
NaorS
תאריך:
08/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ששברתי את המסך, חיפשתי חנות שתציע מחיר הוגן - שמחתי למצוא את קייט פון והפעם גם הומלץ לי לקנות מגן מסך שישמור לי על המכשיר.ממליץ!
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
שם:
yosseftzdaka
תאריך:
03/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי שביררתי מחירים והוא היחידי שהיה לו במלאי ובמחיר שמצויין בזאפ ! תודה על השירות המהיר והאמינות.
מוצר:
סוללה גלקסי
שם:
נועם
תאריך:
02/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עם אייפון שלא שומעים בו בזמן שיחה התקלה סודרה במקום תוך זמן קצר שרות מעולה ,
מוצר:
רמקל אייפון אייפון 6
שם:
שימי
תאריך:
27/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
11
תיאור חווית הקנייה:
הסלולרי שלי הגיע לתיקון בחנות וחזר עם הרס בילתי הפיך. השירות היה גרוע והמכשיר לא תוקן עד היום. לא ממליץ להתקרב לשם.
תגובת החנות:
לא מוכר לנו מקרה כזה , אין לנו לקוח בשם שימי שהגיע עם גלקסי 6 אצלנו במערכת, וזאפ אישרה חוות דעת זו ללא שום חשבונית קניה . מעבדת קייט פון עומדת מאחורי כל תיקון שנעשה במעבדה ואנו יותר מנשמח אם ''שימי'' יציין מה הנזק הבלתי הפיך שנעשה לו ויחזור אלינו להמשך טיפול עד לשביעות רצונו המלאה ,
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי Galaxy S6
שם:
legitstesting
תאריך:
25/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות העובד במקום היה סבלני מאוד וענה על כל השאלות, השירות היה אמין ותאם את התיאור דבר שהוא לא טריווילאי בימינו. למרות שהגעתי עצבני ומיהרתי הבחור התעקש שאני אבין מה האפשרויות וטרח להסביר לי ולעזור לי להבין מה הכי כדאי. תוך שעה כבר הייתי שוב בחוץ עם טלפון תקין,
מוצר:
החלפת מסך נקסוס 5
שם:
Boaz
תאריך:
10/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
6
חוו"ד עזרה
8
תיאור חווית הקנייה:
אין קשר בין המחיר באתר לבין המחיר בפועל. באתר 160"ח - התקשרתי לוודא ונאמר שזה המחיר. על כן הגעתי למקום במיוחד, שם הוכפל המחיר ל-300 ש"ח - כי צריך להחליף מסגרת. בגלל הביקורות המעולות בצעתי שם את התיקון. בבית גיליתי שחיישן הקירבה לא עובד והרמקול שמע צורם. חזרתי לשם לאחר יומיים , החיישן קירבה תוקן והרמקול שמע לא. רמקול זה עבד טוב לפני התיקון- אין להם מושג למה הרמקול לא עובד. היום להפתעתי גיליתי שאחותי גם הגיעה אליהם לאחרונה בדיוק לאותה מטרה ואותו הסיפור - הגיעה לחנות לאחר שווידאה בטלפון כי המחיר 160 ש"ח, ושם נאמר לה שהמחיר 280 ש"ח- היא וויתרה. מבירור שביצעתי מול חנות סלולר אחרת, החלפת מסגרת עולה סדר גודל של 80 ש"ח ( לי נלקחו 140 ש"ח) שורה תחתונה - נראה שיש פה שיטה להצגת מחיר נמוך כדי להביא אותך לחנות, והקפצת המחיר כשאתה מגיע לחנות בהסבר קבוע של החלפת המסגרת, לא מתבצעות בדיקות בסיסיות לטלפון לאחר ההחלפה לטובת ווידוא שכל המערכות עובדות, השמע של הטלפון היה תקין לפני התיקון ופגום לאחר מכן, ולמעבדה אין ידע לטפל בכך ואין לקיחת אחריות. אחותי אגב ביצעה את התיקון לבסוף במקום אחר, ב-250 ש"ח , מחיר הכולל מגן מזכוכית, והכי חשוב שהכל עובד אצלה ( לי הוצע מגן ב-50 ש"ח נוספים)
תגובת החנות:
אין גם קשר לבין מה שאדון בועז רושם ובין מה שקרה בפועל ,
בועז הגיע עם מכשיר שעבר דריסה במצב שלא ניתן לבדוק האם כל מה שהוא טוען שעבד לפני באמת עובד (מכשיר שעובר דריסה יתכן שיפגעו בו דברים נוספים ואין זה באחריותנו או קשור בצורה כזו או אחרת להחלפת מסך ),
מסגרת המכשיר הייתה שבורה ועקומה כך שלא היה ניתן להרכיב עליה מסך , כמו שרשום באופן ברור באתר וכמו שנאמר לו בטלפון מסך מגיע ללא מסגרת.
לאחר ההחלפה אכן המכשיר לא נבדק מסיבה שהאדון לא השאיר קוד סודי ולטענתו אין קוד אך בפועל היה כך שלא היה ניתן לבדוק את תקינות המכשיר לאחר התיקון ,
בועז בדק את המכשיר בחנות בעצמו ואמר שהכל תקין ולשביעות רצונו ,
אכן הוא חזר אחרי יומיים בערב חג עם 2 תקלות שלטענתו לא היו לפני התיקון,
חיישן תוקן לו ללא עלות למרות שהמעבדה לא הייתה חייבת לתקן ושמע אוזן הוחלפו לידו 5 רמקולים שונים וכולם עשו את אותה בעיה, שמע צורם. הוסבר לו שכנראה מקור הבעיה הוא ברכיב האודיו שעל לוח המכשיר ותיקון כזה ידרוש תשלום נוסף,
בעוז איים שאם לא נתקן לו את התקלה ללא עלות הוא יפרסם חוות דעת שלילית זו , יש לציין שכל סיפור ה''אחות'' לא היה ולא נברא והוא שיקרי ובא נטו כדי לנפח את חוות הדעת ולעשות נזק נוסף
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר G3
שם:
Yo
תאריך:
02/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי בזאפ מחיר להחלפת מסף טאצ' לגלקסי S5 הגעתי לשם לאחר שחנות זו ועוד חנות היו זמינים משעה 9:15 והיו הזולים ביותר. תחילה הגעתי לחנות השניה שם טענו כי המחיר שפורסם בזאפ "לא אקטואלי" מאחר והדגם שלי הוא 900T. התקשרתי אל החנות הנוכחית שמצויה לא רחוק, שם נאמר לי כי הדגם לא משנה את המחיר. ואכן לכשהגעתי,המוכר היה אדיב ומקצועי, עמד מאחורי המחיר, המסך הוחלף תוך שעה ועובד כיום מצויין בתמורה למחיר שפורסם באינטרנט 495 ש"ח.
מוצר:
מסך טאצ' לגלקסי אס5 S5
שם:
erezd
תאריך:
11/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי לבת שלי מסך שבור, החנות נגישה וקרובה לבית, שירות מעולה והכי חשוב - מחיר סביר.
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
שם:
dorB
תאריך:
29/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי בעבר בחנות מסך שעבד נפלא ובמחיר סביר לחלוטין, לפני כשבוע נפל המכשיר והמסך נשבר בשנית, הפעם ידעתי מהתחלה לאיזו חנות אגיע - ולא טעיתי, טופלתי במקצועיות ומהירות - ממליץ בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי Iphone 6
שם:
UDIS
תאריך:
19/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שי עזר לי מאוד, איתר את התקלה במהירות, מקווה מאוד לא להפיל שוב את הטלפון - אך אם יקרה אהיה בטוח שיש על מי לסמוך.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
DorC
תאריך:
02/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חבר המליץ לי על המקום, נכנסתי לזאפ ונוכחתי לגלות המון דברים טובים על החנות - הכל נכון! גם קרוב לבית וגם מקצועי!
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
niroerez
תאריך:
28/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר, אנשים מקסימים שעושים את עבודתם נאמנה, מחירים הגיוניים ולא מעבר לפופיק, ללא ספק אחזור לשם שוב
מוצר:
סוללה EBL1G6LLU for Galaxy S3 I9300
שם:
ונסה
תאריך:
31/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לשי לאחר שחיפשתי מקום זול ואמין בזאפ. שמחתי לגלות מוכר אמין ויעיל - שידע לאתר את הבעיה במהירות שיא (סדק קטן במסך שהרס את הטאצ').
ממליצה בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
דוגו
תאריך:
18/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אחה"צ לצורך החלפת מסך. טיפלו בי מיד ובמקצועיות.תוך 45דקות יצאתי עם מסך חדש לטלפון. ממליץ בחום- שירות מקצועי ואדיב ביותר
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי s5
שם:
avih
תאריך:
08/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי בזאפ, הוא היה כמעט הכי זול אבל עם ביקורות טובות של רוכשים, הוא תיקן לי את הפלאפון של הבת תוך 40 דקות (אני המתנתי במקום), עברו שבועיים מאז התיקון ועד כה הכל טוב. הבת שלי טוענת שהמסך החדש קצת בולט החוצה, אבל אני מרוצה גם מהאיכות, גם מהמחיר הזול וגם מהמהירות.
מוצר:
תיקון מסך אייפון 6
שם:
toker
תאריך:
21/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגיע בזמן שירות מצוין ביצוע ההזמנה היה קל מאוד...... ... .... .... ... .... .. .... ......
מוצר:
טלפון סלולרי g3
שם:
Roee
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
פיניתי לעצמי יום שלם, כי חשבתי שזה הזמן שנדרש על מנת לתקן את המכשיר הסלולרי שלי, אך להפתעתי הנעימה גיליתי שזה יכול להיות אחרת. תהליך הבדיקה וההחלפה נעשו ביעילות ובזריזות, ובמחיר הוגן. בהחלט עסקה משתלמת.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר G2
שם:
Reli
תאריך:
13/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי מסך ומגן מסך בפחות מחצי שעה ובמחיר סביר לחלוטין! שירות מקצועי, מהיר, אמין ואדיב! מומלץ בחום!
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
IsraelBa
תאריך:
09/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לתקן את הפלאפון שלי השירות היה אדיב ומאוד מקצועי ללא ספק אחזור לשם שוב!