חיפשתי תנור אפיה פירוליטי מובנה לאחר שהקודם התקלקל. לאחר חיפוש והשוואה בין כמה חנויות אינטרנטיות, ראיתי את האפשרות לקניית הדגם שרצית מתצוגה במחיר נמוך בהרבה משאר. הזמנתי בבוקר ובערב התנור היה אצלי (ואני גרה מעבר לקו הירוק). עונים מהר לטלפונים ואדיבים מאד. מומלץ!
מוצר:
תנור אפיה פירוליטי קונסטרוקטה cf234753
שם:
יפה
תאריך:
12/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מייבש כביסה את השירות קבלתי מבחור בשם גיל שמר מהרצליה אשר נתן לי מענה לכול שאלותיי ושירות מקצועי אדיב ומהיר. יש לציין שגיל חזר אליי לאחר כל הודעה שהשארתי ונתן מענה אדיב ומקצועי לכול. אשמח לחזור לחנות זו בעיקר בגלל השירות והאדיבות.
מוצר:
מייבש כביסה זנוסי
שם:
טל
תאריך:
21/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מייבש כביסה, במשך 7 ימי האספקה אף אחד לא ייצר איתי קשר ולאחר שהתקשרתי לברר מה פשר הבעיה, נאמר לי שכרטיס האשראי שלי לא נקלט, למרות שאין אפשרות לבצע הזמנה ללא פרטי אשראי. מציע לא לקנות מחנות זו בעתיד!
מוצר:
Siemens WT45H207IL 7 ק"ג
שם:
איליה
תאריך:
14/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיח מתצוגה, המדיח הגיע באותו יום באופן מפתיע, היה בהתאם למה שתואר בטלפון חוץ מזה שהיה קצת מלוכלכך בבוץ בתחתית.
מוצר:
מדיח בוש SMS25AW00Y
שם:
Guy Tzaig
תאריך:
21/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, רכשתי מוצר של בוש מהחברה . קיבלנו את המוצר ראינו שאחד החלקים שבור , פנינו לחנות . קיבלנו תוך יום עם שליח הביתה מוצר חדש . תודה רבה לגיל המתוק שהיה אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך תודעה שירות מאוד גבוהה מעל המצופה :)
בברכה, צאיג גיא תפרח
מוצר:
bosch 62020
שם:
Diego
תאריך:
30/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו תנור aeg לא קיבלנו אביזרים כמו ידיות טלסקופיות ו מדחום הנותן השירות מיניליין לא מתייחס לתלונה
מוצר:
Aeg BP1731410M
שם:
Alona
תאריך:
08/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מעכשיו אני קונה רק כאן! שרות, מחיר, איכות ברמה גבוה ביותר וללא תחרות. ממליצה בחום!
מוצר:
מייבש כביסה AEG
שם:
natti.ed
תאריך:
25/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף את שביעות הרצון שלי מחווית הקניה בחנות בהרצליה. ביקרתי באולם התצוגה כדי לחפש מקרר, והסברתי כי מהירות המשלוח הנה פקטור חשוב בסגירת העסקה. הוסבר לי כי המקרר יסופק אליי תוך 48 מרגע ההזמנה. ביום ראשון אחה״צ יצרתי קשר טלפוני כדי לבצע את ההזמנה וכבר ביום שלישי בבוקר הגיע אלי המוביל עם המקרר החדש. אני מודע לכך כי חלק מהקרדיט מגיע למחויבות של היבואן/שליח להתחייב ולספק בלו״ז קצר, אך במקביל חשוב לי לציין כי קיבלתי פניה בואצאפ ממנהל החנות בהרצליה שביקש לוודא כי אין עיכובים באספקה.
מוצר:
מקרר siemens
שם:
EB
תאריך:
22/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו כירת גז של סימנס מתצוגה. הכירה הגיעה כש-3 מתוך 4 ראשי הגז עם קורוזיה ולא שמישים. לאחר מספר רב של שיחות בניסיון לקבל תשובה ניאותו להחליף את הכירה אך ללא בושה וכלימה נשלחה אלינו כירה "חדשה" שכל 4 הראשים מלאים קורוזיה ולא תקינים והכירה במצב גרוע מקודמתה. מאז כל ניסיונותיי להשיג את גל עולים בתוהו. ממליץ בחום לא לקנות מעסק זה.
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים! שירות כזה לא מקבלים בכל מקום רק אצלנו ב INSALE!!! הלקוח שכח לציין כמה דברים: 1. לאחר טענתו הכיריים שברשותו הוחלפו לכיריים חדשות ללא תשלום! 2. קיבל הלקוח פיצוי של 200 ש"ח! 3. הלקוח לא שילם על התקנת הכיריים!
נושא השירות וחווית הקניה עומדים אצלנו בראש סדר העדיפויות!
מוצר:
כיריים גז Siemens EP618HB91Y סימנס
שם:
אנה
תאריך:
16/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בעת ביצוע עסקה סוכם כי המוביל מפנה את המוצר הישן. בפועל, המוביל לא הסכים לבצע את הפינוי ודרש תשלום נוסף
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים! בביקורת זו של הלקוחה היא מתייחסת למוביל ולא לחנות - ולא מתייחסת לחוק שנקבע בישראל! הלקוחה בצעה הזמנה טלפונית למכונת כביסה פתח עליון, ההזמנה עברה בצורה חלקה ופשוטה, קיבלה את המוצר בתאום מראש עם המוביל לפי בקשתה! הלקוחה אכן ביקשה פינוי מוצר ישן, אך לפי החוק הלקוחה מחוייבת לנתק את מכונת הכביסה שלה מחשמל וממים ולא עשתה זאת, בנוסף לכך לפי החוק היא צריך לתת למוביל מוצר זהה למוצר שרוצה לפנות אותה - היה לה מכונה פתח חזית ולא במשקל שתואם את המכונה שרכשה! לנו החנות אין צד בעיניין כשיש חוק בישראל! ולכן הביקורת אולי מופנית למוביל ולא אלינו! יש לציין שהלקוחה התקשרה לחנות ל"דווח" על המוביל, ולאחר שיחה קצרה עם המוביל, המוביל חזר ואסף את המוכנה הישנה! יום טוב לכולם!
מוצר:
CWT10R16
שם:
רומייה
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי שיפוץ גדול בית והחלפתי את כל מוצרי החשמל, התקשרתי ל- IN-SALE וענה לי גל, בחור מקסים, אדיב, ומקצוען, ביקשתי רשימה גדולה של מוצרים שרציתי לרכוש מתצוגה, הוא לקח ממני את כל הרשימה של הפריטים שביקשתי והיות ולא הייתי צריך את המוצרים מיידית, ביקש שאתן לו זמן עד אשר יצליח לארגן לי את המוצרים הטובים ביותר עד מועד האספקה שביקשתי. לזכותו יאמר כי עשה את הכל כדי שאני אקבל את המוצרים במחיר הזול ביותר ולעיתים השיג לי מוצר חדש כי לא היה מתצוגה במחיר כמעט זהה למחיר התצוגה. השירות של גל הינו דבר לא מובן מאליו שגם לאחר שקיבלתי את המוצרים והתגלו מס' תקלות, (לא מהותיות בכ"ז אלו פריטים מתצוגה), תקלה אחת היה חסר רגלית למכונת הכביסה, וגל טיפל בזה במהרה ותואם לי מול החברה שירות שהגיע עד הבית להשלים את הרגלית החסרה, ובמקרה השני היה חסר כבל חשמל לתנור (Build-In ), התקשרתי לגל והוא ביקש שאגיע לחנות ונתן לי כבל לתנור וגם מגש ורשת נוספים מתנה על "הטירטור", ברצוני לציין שכל המוצרים מתצוגה שקניתי הגיעו חדשים ללא שום פגם. כך שאני ממליץ בחום על גל שכל הזמן דואג לכל דבר הן לפני הקנייה ולאחריה. אני רכשתי את המוצרים הנ"ל: מקרר שארפ 615 ל'. - מתצוגה מ. כביסה סימנס – מתצוגה מייבש כביסה בוש –חדש (במחיר קרוב לתצוגה). כיריים אינדוקציה פלקס מלא – מתצוגה תנור Build-In סימנס לבן – מתצוגה מדיח אנטגרלי מלא סימנס – חדש (במחיר קרוב לתצוגה) מסך LG43UJ630 חדש מסך LG OLED55B7Y – חדש. ושוב תודה לגל על השירות המסור, ואין ספק שאמשיך לרכוש אצלו וגם אמליץ לכל מכרי.
אמיתי
מוצר:
מקרר, מ. כביסה, מייבש, ועוד...
שם:
ניצן
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר מתצוגה. היו לי כמה חששות מקניה מתצוגה ולכן התקשרתי אל אינסייל בשביל לוודא שזה באמת מוצר מתצוגה ולא מהחזרה של לקוחות וכדומה. המענה היה מהיר בצורה סבירה, וענו על השאלות שלי בצורה מספקת. המוצר לא היה זמין בזמן ששאלתי אז הציעו שאבדוק שוב שבוע לאחר מכן. באמת הגיע מוצר והזמנתי. המוצר הגיע במהירות יחסית, וכל התהליך היה נטול תסכולים. בינתיים אני מרוצה מהמוצר ולא נזקקתי לשירות לאחר קניה מאינסייל.
מוצר:
מייבש כביסה AEG T7DBE832M 8 ק"ג
שם:
יוני
תאריך:
13/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה, גם אחרי הקניה ענו לטלפון והמשיכו לתת שירות. קניתי כיריים 5 להבות של סימנס והם נראים מצוין
מוצר:
Siemens EP7A6SB90Y
שם:
אוהד ובאה
תאריך:
29/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לגל וקיבלתי שירות מעולה, קניתי מספר פריטים והכל היה מוכן כמעט מיידית, חשבתי שהמקרר יגיע אחרי זמן רב והוא היה זמין כבר אחרי יומיים. מאוד ממליץ לגשת לחנות ולדבר עם גל
מוצר:
תנור משולב מיקרוגל סימנס
שם:
ענת
תאריך:
29/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר לא סופק למרות שעברו 7 ימי עבודה, אין מענה טלפוני ישיר, ואין תגובות לפניות שלי מאוכזבת מאוד
תגובת החנות:
שלום רב קוראים! עקב לחץ החג ועומס העבודה הגדול אכן נגרם עיכוב בהזמנת של הלקוחה! לאחר בירור המצב, למדנו, והפקנו לקחים - הלקוחה תקבל מוצר חדש ולא מתצוגה כמו שהזמינה
תודה רבה וחג שמח
מוצר:
מעבד מזון בוש MCM3110
שם:
alon
תאריך:
13/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזה סמסנוג 43״ 4k ב28.2. ביקשתי לבוא לקחת לבד. את הקבלה עבור תשלום קיבלתי כבר יומיים אחרי ההזמנה, לפני המוצר הגיע אלי. התקשרתי מספר פעמים לחנות. פעם הראשונה (שבוע אחרי הרכישה) אמרו לי שהטלויזיה מגיעה היום. עברו עוד כמה ימים התקשרתי שוב, אמרו לי שיש בעיה כבר חוזרים אלי, נתתי שוב את מספר הטלפון שלי לא חזור אלי. מאז אני מתקשר כל יום אין תשובה בחנות. ישר מגיע למענה טלפוני של גוף חיצוני. זה יותר מברור שהחנות הציע למכירה מוצר שלא קיים אצלה במלאי וככול הנראה גם לא במלאי של היבואן. חנות שכנראה מוכנה לשקר כשאי להיות ראשונה בזאפ.
אני כותב את בתגובה הזאת אחרי ששילמתי 1997 שח לפני שבועיים ועדיין אין שם תשובה מהחנות והמצור לא הגיע אלי.
ככה לא נותנים שירות. לא ממולץ לקנות שם.
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE43MU7000 4K 43 אינטש סמסונג
שם:
מירב
תאריך:
05/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היי, אני סופר מרוצה מכל חווית הקניה. המקרר שקניתי מושלם! מקרר איכותי, מרווח ויפהפה. קיבלתי שירות מגל סימן טוב שהיה אמין, מקסים, סבלני, אדיב, קשוב והכי חשוב זמין תמיד ונתן מענה לכל מה שביקשתי. השירות הכי טוב שיכול להיות! הוא התאים לי את המקרר המושלם בשבילי בדיוק לפי מה שתיארתי. ממליצה עליו בחום, לי באופן אישי מאד חשוב השירות וחשובה הגישה. תודה!
מוצר:
מקרר סמסונג RT50K6000S8
שם:
bilha
תאריך:
23/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב אדיב נעים ומרגיע הוא מצרך נדיר במחוזותינו גל מחנות אינסייל בהרצליה הצליח להוכיח לי שאכן זה קים הרבה תודות לך
מוצר:
מיקרוגל
שם:
Aleksander
תאריך:
20/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקרוגל של Bosch מתצוגה. חזר אלי נציג מכירות בשם גל עם הודעה שאין להם במלאי אבל הוא ינסה לעזור. אחרי כמה ימים גל מלך השיג לי מיקרוגל חדש במחיר מוזל שאין בשוק. גל מקצוען . גל תותח. גל היקר תודה רבה לך על השירות האדיב. תענוג של קנייה.
מוצר:
מיקרוגל בנוי Bosch בוש HMT84G654
שם:
Dor
תאריך:
14/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גל מחברתIn sale ממציא את המושג שירות מחדש. פשוט תענוג היה לקנות ממכם ובמיוחד מגל המקצועי.
מוצר:
Bosch
שם:
msrl
תאריך:
13/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתה בעיה עם השלט של הטלויזיה, בהתערבות הבעלים הבעיה סודרה לשביעות רצוני. תודה רבה רבה!
מוצר:
טלויזיה 4K LG C7Y
שם:
mzrf
תאריך:
05/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישה מהירה ובטוחה. המוצר הגיע בזמן קצר ומהיר. ראוי לציון במיוחד המענה, המשוב של העסק והתמיכה לאחר הרכישה ובמיוחד מאיש המכירות גל שסייע בכול שאלה בסבלנות נחמדות ובמקצועיות.
מוצר:
מכונת קונסטרוקטה פטח עליון
שם:
Alex
תאריך:
05/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת - סיוט. הזמנתי מייבש כביסה בלומברג ומקפיא ווירפול. המחירים היו טובים אבל זו הנקודה החיובית היחידה. איחרו באספקת המייבש, ואת המקפיא פשוט לא סיפקו. שירות לקוחות נורא- משאירים הודעות ולא חוזרים. מבטיחים הבטחות ולא עומדים בהם. ביטלתי את העסקה ופיגרו גם בביצוע החזר התשלום, שילמו רק לאחר איום בתביעה. לא נתקלתי הרבה שנים בזלזול בלקוח ברמה כזו.
מוצר:
מקפיא ווירפול 6 מגירות
שם:
yotam
תאריך:
28/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור סאוטר 1060. אחרי 3 ימים התקשרו להגיד לי שהוא לא במלאי, והציעו דגם אחר (סאוטר 1080). הסכמתי. אחרי שבוע התנור עוד לא הגיע, ניסיתי מספר פעמים ליצור קשר עם החברה (דרך פנייה באתר, בטלפון החברה, במייל ובטלפון מול הסוכן שדיבר איתי). מספר פעמים אמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו. כשבסוף תפסתי את הסוכן קיבלתי יחס מזלזל ולא מקצועי. לאחר שבועיים וחצי, שהתנור עוד לא הגיע, והסוכן לא היה מוכן להגיד לי מתי הוא יגיע, ביטלתי את ההזמנה (החברה מתחייבת שהתנור מגיע תוך 7 ימים).
תגובת החנות:
שלום רב! הלקוח הזמין תנור שאכן לא היה במלאי והחלטנו לתת לו מוצר יקר יותר באותו מחיר! חברת השליחויות יצרה קשר 4 פעמים עם הלקוח בכדי לספק לו את התנור, אך הלקוח לא ענה למרות שהשאיר 2 מספרי טלפון!! אחרי יומיים התקשרנו ללקוח לברר מדוע לא היה זמין, אך כמובן שהלקוח לא ענה לטלפון... בנוסף לכך נשלח ללקוח מייל עם מספר המשלוח וטלפון של חברת השליחויות בכדי שיוכל ליצור קשר לקבלת התנור! אך מטעמים אישיים של הלקוח הוא החליט לבטל את ההזמנה. וכמובן שביטלנו לו לפי רצונו ללא דמי ביטול!
מוצר:
Sauter 1060
שם:
חיים
תאריך:
21/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היום לאחר מספר שיחות לחברה חזר אליי הנציג מכירות גל . ממש כמו מלאך משמיים !!! גל מקצוען אמיתי פתר לי את הבעיה בשיחת טלפון של 5 דקות אז גל היקר תודה רבה לך על השירות האדיב והמקצועי אין ספק שיהיו לי עוד הרבה קניות אצלך🙏🙏🙏