דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבאג ?
3.82
ציון ממוצע
141
חוות דעת בשנה האחרונה
566
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
9
1
3
3 חודשים אחרונים
28
2
10
6 חודשים אחרונים
45
3
15
שנה אחרונה
97
7
37
כל הזמן
348
18
200
נמצאו 566 חוות דעת גולשים על באג
תמונת משתמש
שם:
saratopale
תאריך:
06/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עכבר Razer עכבר Pro Click, לאחר כמה שבועות הספיק לעבוד לגמרי. שלחתי את העכבר לתיקון, נאמר לי שהוא תוקן.
אחרי משהו כמו חודשיים הוא שוב הפסיק לעבוד לגמרי. בשלב הזה בדקתי ביקורות על העכבר באינטרנט וגליתי שזאת בעיה ידועה.
בנוסף אציין שהעכבר של בן זוגי מאותו דגם בדיוק (קניתי בהמלצתו) התקלקל גם אחרי שנתיים שימוש ואין לו אחריות עליו כבר אז לא היה ניתן לעשות דבר (עכבר שעולה 500 ש"ח מתקלקל אחרי שנתיים בלבד!)
לאור הביקורות הרעות בקשתי מהסניף שיחליפו לי לעכבר אחר אפילו זול יותר העיקר שיעבוד.
נאמר לי שהדבר היחיד שניתן לעשות זה לשלוח את העכבר למעבדה והם יחליטו.
שלחתי את העכבר שוב לתיקון, נאמר לי שהוא תוקן.
התקשרתי לשירות לקוחות בשביל לבקש שוב להחליף לעכבר אחר כי לא הגיוני שפחות מחצי שנה עברה וכבר פעמיים אני שולחת למעבדה.
נאמר לי שאין מה לעשות כי העכבר "תקין".
הרגשתי שדיברתי לקיר ולכן אין לי עוד מה לעשות חוץ מלרשום פה ביקורת כדי להזהיר אנשים אחרים (גם לגבי הדגם של העכבר שיותר קשור לרייזר וגם לגבי השירות של באג עצמו שלא מוכן להתגמש), לקחת מהסניף את העכבר "התקין" ולחכות לפעם הבאה שהוא ישבוק חיים.

תגובת החנות:
שלום רב
העכבר נמסר למעבדה בתאריך 27/10 והוחזר לסניף לאחר שנבדק ונמצא תקין (קריאה 272282)
לפי המעבדה בוצע בדיקה ממושכת סוללה וטעינה - נמצא תקין.
אין כל בעיה שיראו לך את תקינות העכבר בבדיקה בסניף במידה ותהיה מעוניין.
בברכה,
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
Razer עכבר Pro Click
תמונת משתמש
שם:
kodiland1
תאריך:
05/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר פגום ובחברה סירבו לקחת כל אחראיות והפנו אותי ליבואן.
ממליץ להתרחק מרשת זו בגלל שלא לוקחים שום אחראיות אם המוצר שמקבלים מגיע פגום.
כוכב 1 זה הרבה מעבר למה שמגיע לשירות החברה הזו. חבל שלא ניתן לתת ציון 0 (אפס).
תגובת החנות:
שלום רב
בהנחה ולטענתך המוצר פגום, ראשית יש לפנות ליבואנית המוצר לקבלת תמיכה ושירות.
במידה ואכן יימצא כי המוצר תקול אנו סבורים כי יוחלף לך לחדש.
אם לאחר שיחה וטיפול מולם אתה נתקל בבעיה, תוכל לפנות אלינו ונשמח לסייע.

בברכה, אייל
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מייצב osmo pocket 3
תמונת משתמש
שם:
stbaron89
תאריך:
05/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה באתר פשוטה ונוחה וההזמנה היתה מוכנה מהר לאיסוף, אבל לא שלחו לי חשבונית למרות ששלחו מייל אוטומטי שבהמשך תגיע חשבונית. אני עדיין מחכה שישלחו. (ועכשיו אני רואה שלצורך אימות צריך להזין חשבונית - אבל כאמור אין לי) כמו כן האיסוף היה מאד לא נוח, ההזמנה על שם בעלי עם הכרטיס שלי, בעלי הלך לאסוף עם תמונה של האשראי עימו שולמה ההזמנה ולא הסכימו לתת לו, הכריחו אותי לבוא בעצמי ולאסוף, לקח לנו יותר מ20 דקות לאסוף וזה לגמרי לא אמור היות ככה וכמובן שלא הגיוני להכריח אותי להגיע בעצמי, במקרה הייתי בסביבה אבל אם לא, מה היה קורה? לא היו נותנים? הסניף רחוק מהבית שלנו 25 דקות נסיעה ואנחנו ממש לא מגיעים לשם כל יום
תגובת החנות:
שלום רב
אנו מציינים כי בעל ההזמנה צריך להגיע לאסוף את ההזמנה עם פרטי הזדהות.
כאשר יש דרישה שאדם אחר יאסוף את ההזמנה יש לאמת את הנושא מול מחלקת השירות לצורך קבלת פרטים ואימות לצורך ייפוי כח.
שלחנו לך את החשבונית שוב למייל שהוזן בהזמנה.
תודה והמשך יום נפלא.
צוות שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.

מוצר:
כבל נתונים מקורי usb-a to type c
תמונת משתמש
שם:
ravitett
תאריך:
05/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, לא לוקחים אחריות על טעויות של השליחים, מגלגלים את האחריות ללקוח שפתח את החבילה ומשאירים אותך עם המוצר התקול.
תגובת החנות:
שלום רב
פנית אלינו לגבי ההזמנה שלך וביקשת להשאיר מחוץ לשער אם אין מענה.
לאחר מכן פנית אלינו בטענה כי מצאת את ההזמנה זרוקה בחצר, כלומר השליח זרק את ההזמנה מעבר לשער.
כמובן מיד העברנו תלונה לחברת השליחויות בנושא.
במקביל, שאלנו אותך האם המוצר נפגם וטענת כי תקין אולם רק הטענת אותו וטרם השתמשת במוצר לצורך הטענת מכשיר אחר.
בכל מקרה סוכם שנחליף לך את הסוללה לחדשה.
בברכה,
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
סוללת גיבוי 15K mAh 18W USB-PD A&C OtterBox
תמונת משתמש
שם:
jonaco33629
תאריך:
28/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב23\10\23 מדפסת תלת מימד לאחר פחות משבוע המדפסת השתגעה והפסיקה להדפיס הלכתי לסניף באג ראש פינה [שממנו נקנתה המדפסת] וגולן [מנהל הסניף] לא היה מוכן להחזיר את הכסף\להביא מדפסת חדשה
בושה שזה מה שקורה בזמן מלחמה...
תגובת החנות:
שלום רב
ניתן לפנות למוקד התמיכה שלנו לצורך קבלת עזרה בתפעול המדפסת.
טלפון - 6974*
בברכה, צוות שירות הלקוחות,
באג מולטיסיסטם.
מוצר:
מדפסת תלת מימד KOKONI EC1
תמונת משתמש
שם:
רענן
תאריך:
26/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות שהיו אמורות להגיע עד 4 ימי עסקים
עברו שבועיים, הבטיחו פיצוי ולא שלחו כלום.
אתר לא רציני בעליל!!!
תגובת החנות:
רענן שלום
בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הוסבר לך כי ההזמנה שביצעת הינה מוגדרת לישוב מרוחק, זמני האספקה הם עד 8 ימי עסקים (ציינו זאת בעת ביצוע ההזמנה).
יחד עם זאת, לאור המצב, נאמר לך כי היה עיכוב במשלוח, הרשה לנו להתנצל על כך.
להגיד שלא שלחנו אליך פיצוי זה לא מדויק!
בתאריך 26/10/23 העברנו אליך פניה בווצאפ עם פיצוי כקוד קופון הנחה לאתר שלנו.
באותו יום, מאוחר יותר השבת שאינך מעוניין בקופון שלנו בעקבות השיחה עם מנהל השירות.
על כל פנים, הקופון עדיין זמין עבורך ותוכל להשתמש בו.
הרשה לי שוב להתנצל על חווית השירות שתיארת, יחד עם זאת כפי הידוע לך אנו לא בימים רגילים במדינה, דבר שמשפיע על כולם.
נודה להבנה,
בברכת ימים שקטים יותר.



מוצר:
אוזניות גיימינג
תמונת משתמש
שם:
hodaig
תאריך:
15/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ראוטר tp-link כשפתחתי את האריזה היה ברור שמכרו לי מוצר משומש כי הוא היה שרוט, כשחיברתי לחשמל הראוטר התרסט כל כמה שניות.
למחרת ביקשתי להחליף את המוצר בחדש אבל הם נפנפו אותי בטענה שהמוצר היה בשימוש?!? ביזיון שרשת כזאת גדולה מחזירה מוצרים תקולים למדף כדי לנסות למכור מחדש ללקוח אחר שידפק.
להפמות אותי ליבואן אז לא מספק בכוונה קניתי בחנות כי אני צריך את המוצר במיידי לעבודהו
תגובת החנות:
שלום רב
אנו מתנצלים על חווית השירות שתיארת, יחד עם זאת כדאי לדייק את הדברים:
בפנייתך הראשונה למוקד השירות טענת שהמוצר שרכשת מרסט את עצמו ולא תקין ובנוסף הוספת שקיבלת מוצר משומש ושרוט.
נאמר לך כי לקבלת תמיכה עלייך לפנות לספקית השירות.
לאחר מכן בשיחה עם מנהל השירות טענת שהפעלת את המוצר כי לא שמת לב שהמוצר "משומש ושרוט"
לפנים משורת הדין אישרנו לך להחזיר את המוצר חזרה כך שאנו ממש לא מבינים מדוע החלטת לכתוב חוות דעת כזו ובפרט לאחר שקיבלת שירות מצוין.

מוצר:
tp-link AX53
תמונת משתמש
שם:
ואלרי קרובקה
תאריך:
21/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי לא תמיד הם כאלה וקניתי מהם הרבה מוצרים ובדרך כלל רשת נחמדה אבל ליפני כמה ימים קניתי מהם את המדפסת תלת מימד שהם מוכרים ולא הסבירו לי שהמדפסת הזו יכולה להדפיס רק דגמים שהיצרן ממליץ כלומר איזה 100 דגמים ספציפים פשוטים בקיצור מרגיש מרומה
מוצר:
מדפסת קוקני
תמונת משתמש
שם:
gilboaomer4
תאריך:
13/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מהר מאוד. הזמנתי דרך משלוח אקספרס והגיע אחרי יום בשעה 15:30. ממליץ לקנות מבאג!
מוצר:
seagate game drive 2 5 2tb grogu כונן חיצוני
תמונת משתמש
שם:
Uri Ziv
תאריך:
13/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מוצרים בחנויות באג ותמיד היה שירות אדיב אמין ומקצועי. יש מגוון של מוצרים באספקה מהירה. מומלץ.
מוצר:
samsung galaxy a14 סמארטפון
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי Logitech MX mechanical keyboard ממש לפני ראש השנה.
מחיר שוק ~709 ש"ח במחיר 609 ש"ח באתר של באג.
התחייבו ל-3 ימי עסקים, הגיע ביום העסקים הרביעי.
1. הביאו לי מכשיר משומש.
2. הביאו לי את המכשיר בקופסא חבוטה כאילו בעטו אותה מכל המדרגות.
3. פניתי לשירות לקוחות.
4. שלחתי להם תמונות באותו רגע.
5. הם הציעו שאני אלך להחליף בעצמי בחנות (למרות ששילמתי עבור משלוח).
6. סירבתי, אז הציעו לי קופון 30 ש"ח - עניתי שאני לא מתכוון לרכוש מהם עוד מוצרים אחרי החוויה הזו.
7. אמרו שאין מה לעשות בנוגע לפיצוי והחלפה תיהיה רק אחרי החג.
8. ביקשתי ביטול עסקה. (בוא נראה אם זה ילך חלק או שנגיע גם לבית דין).

מסקנות:
אין להם בעיה למכור מכשיר פתוח עם עילת משומש מתנוססת עליו.
אין להם בעיה להציע פיצויים מגוחכים שמטרתם להכניס להם עוד כסף.
אין להם שירות לקוחות או מוסר שירות טוב.
לא לקנות מהם!

תגובת החנות:
עמרי שלום
פנית אלינו בטענה שאינך מרוצה מאריזת המוצר שכן מדבקת הפלומבה הייתה פתוחה.
האריזה לא הייתה חבוטה אלא אריזת המשלוח - ניתן לראות זאת בתמונות ששלחת אלינו.
אכן הוצע לך בתחילה לגשת להחליף בסניף ולא היית מעוניין, לכן העברנו בקשה להחלפה לחדש אצלך בבית.
לאחר מכן ביקשת לבטל את העסקה - כמובן הסכמנו לביטול לאחר שנאסוף את המוצר מאצלך.
לבסוף, החלטת להישאר עם המוצר וביקשת שנשלח אליך את הקופון - קופון פיצוי נשלח אליך.
כל ההתנהלות הייתה תקינה לחלוטין כך שאנו לא מבינים על מה אתה מתלונן.
חג שמח
מוצר:
Logitech MX mechanical keyboard
תמונת משתמש
שם:
orbiton
תאריך:
06/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף גרנד קניון חיפה שירות נהדר אין
תור אין עיכובים מיותרים אין עליכם כל הכבוד
מוצר:
logitech combo touch כיסוי מקלדת
תמונת משתמש
שם:
eliaz.1980
תאריך:
05/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי את ההזמנה אונליין בשבת, כבר ביום שני המשלוח הגיע לסניף. הכל היה מעולה. ממליץ
מוצר:
lenovo x606x 4g
תמונת משתמש
שם:
Tal Levinger
תאריך:
05/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את התגובה הבאה אני כותב אחרי 3 שבועות שבמהלכן בוצעו מספר רב של שיחות עם נציגים.
רכשתי מהחברה אוזניות אלחוטיות מחברת razer.
בתדרים מסוימים בבאס בלבד ישנם מעיין רעשי טיקים שמזכירים רעש לבן אך ורק במצב האלחוטי של האוזניות. לאחר בדיקה ב2 מחשבים שונים ושיחה עם נציג של חברת רייזר בצאט אונליין וביצוע בדיקות בהתאם להנחיתו(אנע מזכיר ב2 מחשבים שונים) הגעתי למסקנה שהמוצר תקול. שלחתי כמובן את המוצר לבדיקה, לאחר שבוע הוא חזר בטענה שהכל תקין והבודק לא מצא כלום, כאשר הגעתי לסניף לאסוף את המוצר הבאתי איתי מחשב נייד על מנת לבדוק שוב את המוצר וכלום לא השתנה. גם מנהל הסניף שנכח היה במקום ושמע גם את התקלה והסכים איתי שהמוצר תקול. וכך שלחתי שוב את המוצר לבדיקה. לאחר ששלחתי את המוצר שוב פעם אמרו לי שבאמת יש טיקים במצב מאוד מסוים אבל בגלל שזה לא קורה בכל המקומות הוא אמר שפשוט ככה המוצר ואין מה לעשות. יש לציין שמדובר באוזניות בין היקרות בשוק והיותר מוכרות בתחום. בשלב מסוים גם ניסו להאשים את החומרה שלי במחשב אבל מיכוון שבדקתי ב2 מחשבים שונים הם הפסיקו את ההאשמה הזאת.
כל התהליך לקח יותר מ3 שבועות שבסופו התקשר אלי המנהל ואם אקצר את כל מה שהוא אמר לי לשיחה אחת זה יסתכם ב: "זו בעיה שלך ואין לנו מה לעשות עם זה".בתור גיימר במשך שנים הייתי לקוח של החברה והוצאתי אלפי שקלים על מוצרים רבים אבל בעקבות החוויה פה אני ממליץ לכל מי שחושב לקנות מהחברה כל מוצר להתרחק ממנה כי במידה והוא יהיה לא תקין זאת תהיה בעיה שלכם והם יסירו אחריות.
תגובת החנות:
טל שלום
פנייתך מוכרת ואף שוחחנו אתך בנושא.
האוזניות שלך נמצאו תקינות לחלוטין במעבדה, לאחר מכן טענת שעדיין לא תקינות וביקשנו באופן חריג להעביר אלינו למוקד התמיכה והשירות ישירות לבדיקה של המנהל הטכני - שוב האוזניות נמצאו תקינות לאחר שנבדקו במספר מכשירים.
מדוע אצלך האוזניות עושות את הרעשים שאתה טוען, אין לנו אפשרות לדעת שכן אנו לא אחראים על "ציוד הקצה של הלקוח".
בברכה, אייל
צוות שירות הלקוחות
מוצר:
אוזניות אלחוטיות Blackshark V2 Pro Razer
תמונת משתמש
שם:
zwinkler
תאריך:
20/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבן שלי בדיוק השתחרר מהצבא וקנה אוזניות אלחוטיות חדשות בבאג בעלות של 400 שח מהיום השלישי להפעלתן האוזניות לא עבדו כמו שצריך , באוזניה שמאל לא שמעו כלל. מאז הוא מטורטר כבר חודשיים וחצי כאשר מתוכן האוזניות היו אצלו כשבועיים שלושה בבית . הם לא מוכנים לזכות או להחזיר כסף למרות שהאוזניות לא תקינות . הבן שלי נאלץ לקנות אוזניות חוטיות נוספות ב120 שח בגלל שכל הזמן האוזניות שלו נכנסות ויוצאות מתיקון . פשוט שירות מזעזע לא להתקרב
תגובת החנות:
יעל שלום
בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הוסבר לך שהאוזניות נבדקו במעבדה ונמצאו תקינות לחלוטין, יש לבצע תחזוקה / ניקוי מעת לעת על מנת לשפר את חווית השמע.\
בברכה, אייל
מוצר:
אוזניות nothing air sn ma19002245655579
תמונת משתמש
שם:
8492466
תאריך:
19/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי , מחיר מושלם ושירות נדיר, המוכר בחנות בא לקראתי ועזר לי מעבר למצופה ולכללי החברה....
מוצר:
dell s2421hn מסך מחשב 24
תמונת משתמש
שם:
זיו
תאריך:
18/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה שירות מעולה, אחרי יום כבר היה זמין בחנות
חוויה מצויינת בחנות ושירות מושלם
והמחיר היה מפתיע
מוצר:
jbl tune t520bt אוזניות קשת אלחוטיות
תמונת משתמש
שם:
אחד
תאריך:
16/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט וחשבתי שמדובר בחברה רצינית
ההתנהלות שלהם פשוט בושה וחרפה.
לא נותנים תשובה ברורה וההזמנה לא מגיעה למרות שחלפו הימים שעליהם התחייבו
תגובת החנות:
שלום רב
ההזמנה סופקה לכם כסר ב 17/08
אם יש משהו נוסף שנוכל לסייע ניתן לפנות אלינו למוקד השירות 6974*

מוצר:
שיאומי S 7
תמונת משתמש
שם:
boazgavia
תאריך:
13/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו שעון חכם לילד ליום ההולדת, השעון לא נדלק ולא עבד, חזרנו לחנות, הם לא היו מוכנים להחזיר את המוצר או להחליפו לאחר וגם לא לבדוק אותו, בטענה שהם לא אחראים על המוצר אלא החברה. שלחו אותנו להתחיל לרדוף אחרי היצרן ולבקש זיכוי, למרות שהמוצר נרכש אצלם יומיים לפני. כולנו יצאנו מאוכזבים והילד נותר ללא מתנה ביום ההולדת שלו. ראו הוזהרתם, החנות לא מגבה את מוצריה.
תגובת החנות:
בועז שלום
השירות והתמיכה ניתנים ע"י יבואנית המוצר.
במידה ויאמתו כי יש תקלה, כמובן תאושר החלפה לחדש.
בברכה, אייל
מוצר:
Nickwatch שעון חכם של ניקולודיאון
תמונת משתמש
שם:
אבנר
תאריך:
01/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ויעיל , מקצועי ואדיב . ההזמנה בוצעה במלואה והלקוח שלי מרוצה . מומלץ !
מוצר:
Brother j1010
תמונת משתמש
שם:
ashleymlavi
תאריך:
01/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבל מוצר קופסה פתוחה עם חתימה שבור. בתשלום עבור מוצר חדש לגמרי שבו מדבקות לא היו אמורות להישבר ולעולם לא להיפתח.
תגובת החנות:
שלום רב
אבקש לעדכן כי האריזות של RAZER מגיעות פתוחות עקב חריטה על המקלדת של עברית
מוצר:
מקלדת גיימינג BlackWidow V3 Razer
תמונת משתמש
שם:
oleg.bershadsky
תאריך:
31/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות לא נותנת אפשרות להחזיר מוצר בצורה חופשית. למרות שלא עברו 7 ימי עסקים. בחנויות לא מוכנים לקבל את המוצר.
תגובת החנות:
אולג שלום
למיטב ידיעתנו הייתה אי הבנה בסניף ולבסוף אושר לך להחזיר את המוצר.
אנא קבל התנצלותנו.
מוצר:
חיפוי React Samsung S21 FE 5G OtterBox
תמונת משתמש
שם:
אביעד
תאריך:
27/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר יעיל ואדיב
לאחר ההזמנה המוצר הגיע לסניף הקרוב לביתי לאחר 3 ימי עסקים
תודה
מוצר:
sabrent usb 3 0 type-c קורא כרטיסים
תמונת משתמש
שם:
trataraja
תאריך:
25/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עומדים בהתחייבות הספקת המשלוח, כתוב משלוח 1-3 ימי עסקים. בפועל לאחר 6 ימים עדיין מחכה למשלוח.
מוצר:
מסך מחשב 27" S2722DGM Dell
תמונת משתמש
שם:
Alexs
תאריך:
23/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מדהים, הזמנתי וקיבלתי את המקלדת ליום שלמחרת. המקלדת שהזמנתי מעולה, עובדת כמו שצריך, הכל עובד מעולה.
מוצר:
razer tartatrus pro מקלדת
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply