לאחר שהמוצר חזר למלאי פחדתי שהוא מוצר שהוחזר מלקוח. בשיחה עם נציג מכירות הוא אמר שנכנסו כמה פרטים למלאי לא קשור להחזרה. ביצעתי את ההזמנה ולאחר כמה ימים קיבלתי שיחה שהמוצר לא קיים במלאי. מכיוון שביצעתי עסקת תשלומים שעדיין הייתה בקליטה ביקשתי לבטל אותה אך הנציגה התעקשה שהזיכוי יהיה בפעם אחת. מאוחר יותר התשלומים החלו לרדת ועדיין לא קיבלתי זיכוי. כשפניתי אליהם הם שלחו לי חשבונית זיכוי בתשלומים מאוחרים יותר מהמקור במקום לבטל מראש את עסקת התשלומים אי לחילופין לתת זיכוי בפעם אחת כפי שאמרה הנציגה. יש לציין כי עסקת הזיכוי עדיין לא נקלטה. חזרתי אליהם ואין עם מי לדבר. בחיים שלי לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך גרוע. אני מצפה שהם יעשו פרעון מוקדם במקום על השטות הזאת שבאה באשמתם כשהם מוכרים מוצר שאין להם במלאי ונותנים לתשלומים לרדת לפני בדיקה כזאת. ממליצה לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
הדס שלום בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הוסבר לך מה עלייך לעשות כדי שחברת האשראי תפתור לך את הנושא. תודה על ההבנה. בברכה, צוות שירות הלקוחות
מוצר:
מחשב נייד hp pavilion
שם:
דב
תאריך:
17/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באינטרנט הייתה קלה, נוחה ופשוטה. השירות בסניף היה אדיב ויעיל. ראוי לציין כי המחיר היה טוב.
מוצר:
apex 2659 ממיר דיגיטלי לקליטת עידן
שם:
moti
תאריך:
13/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האוזניות הגיעו במהירות לסניף שאליו ביקשנו. האיסוף מהסניף היה מהיר ואדיב. מרוצים מאוד ונקנה שוב
מוצר:
jbl jr 310 אוזניות ילדים
שם:
orligrif
תאריך:
13/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודשיים, בהמלצת בתי, רכשנו מאילת שני שואבים שוטפים מדגם Roborock Flexible Lite - אחד עבורי ואחד עבורה. בעוד היא מאוד מרוצה מהשואב וטוענת שהוא מעולה, אני דווקא מאוכזבת מאוד.
השואב שלי לא מתפקד טוב: הוא לא שואב בצורה מספקת, מוציא יותר מדי מים, ולצערי לאחרונה לא ניתן כלל להשתמש בו כיוון שמיכל המים נוזל. פניתי לשירות הלקוחות של באג, צילמתי את המיכל המטפטף ושלחתי, הנציג טען שאין לו אפשרות לדעת אם שברתי את המיכל, הצעתי לשלוח להם למעבדה כדי שייראו שהמיכל שלם ועדיין מטפטף, ככל הנראה השסתום של היכל תקול. הפתרון שהציעו שאקנה מיכל מים ב 150 ש"ח. מוצר חדש עם אחריות תקול ואני צריכה לשלם עבור חלפים לא תקינים.
שירות הלקוחות הוא פשוט בושה. אם מישהו מתלבט אם לקנות מהיבואן הרשמי ולשלם יותר - לדעתי, אין לכך סיבה.
מוצר:
Roborock flexi life
שם:
rivkafinkelshteyn
תאריך:
11/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנינו nintendo switch lite והוא הגיע ממש מהר תוך כמה ימים המוצר הגיע בלי שום פגמים ואנחנו נהנים מאוד מממנו כל יום 😀
מוצר:
nintendo switch nintendo switch lite קונסולת
שם:
MAK
תאריך:
10/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תודב רבה על רכישה נוחה ומהירה . נקודת איסוף קרובה לבית. המוצר הגיעה לנקודת איסוף הקרובה.
מוצר:
provision isr - פרוויז ין provision x3 4mp מצלמת דרך דו כיוונית
שם:
ישי
תאריך:
10/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוד נוח להזמין. המוצר הגיע כמו שצריך. הגיע יום אחרי שאמרו שהגיע אבל עדיין מהר(תוך יומיים) ועדיין בתוך הטווח של הזמן שהם מתחייבים לו
מוצר:
creality termistor חיישן
שם:
frazzhd123
תאריך:
03/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר מצלמת אקסטרים גו פרו לא היה אפשר לבדוק את המצלמה בחנות כי לא היה סוללה אז נסעתי לבית פתחתי את המצלמה ראיתי שהיא לא תואמת את הצפיות שלי מהמצלמה חזרתי לחנות ביקשתי שיעשו לי החזר כספי על המצלמה , אני מציין שלא עבר אפילו 24 שעות אחרי הרכישה ופשוט אמרו לי שאני יכול ללכת לחפש פלטפורמה למכירה ולשים שם את המצלמה יצאתי משם עם הרגשה של תסכול כי עבדתי קשה בשביל לקנות את המצלמה הזו ובסוף היא לא התאימה לצרכים שלי האיכות לא באמת מתוארת כמו שכתוב בכתב והמצלמה הזו לא מוציאה את האיכות שנכתב על הדף לא קיבלתי החזר כספי ופשוט נתקעתי עם מוצר שאני לא צריך ולא יעשה בו שימוש בכלל אני לקוח קבוע של באג והפעם יצאתי כל כך לא מרוצה וגם השירות לקוחות נתן לי תרוצים ואמר שאין מנהל ואין מה לעשות לך תמכור במארקט פלייס בפייסבוק . במידה ולא יעשו לי החזר כספי או יחזרו אלי אני לא יקנה יותר בחנות הזו שום מוצר .
תגובת החנות:
שלום רב מדובר באחד המוצרים האיכותיים ביותר שקיימים בשוק בתחום זה. לאחר שימוש במוצר לא ניתן להחזירו, הוסבר לך כי אם אתה סבור שיש תקלה במצלמה עליך לפנות לתמיכה מול ספקית השירות וישמחו לסייע.
בברכה, אייל, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
קיט מצלמת אקסטרים GOPRO 13 BLACK
שם:
amitbdo123
תאריך:
27/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה מוכר וואלה נתן אחלה שירות וענה על השאלות שהיו לי!! תודה רבה על הכול ✨️
מוצר:
niimbot b21 מדפסת מדבקות
שם:
Shahak
תאריך:
27/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין קנייה קלה, הגיע למחרת כמו שהובטח אקנה שם שוב השעון נהדר ממש נהנה ממנו
מוצר:
apple watch series 10 gps cell 46mm aluminium sport loop שעון חכם
שם:
takachzvi
תאריך:
22/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מהיר דאגו לעדכן בכל רגע על מצב ההזמנה ממש נהנתי על קבלת המוצר במהירות
מוצר:
apple 4k wi-fi ethernet with 128gb storage 2022 apple tv
שם:
Yaniv
תאריך:
22/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של השואב רובורוק מרגע הרכישה באינטרנט, הרמתי טלפון לבאג בקניון הגדול בפ"ת. אמרו שיש מלאי וישר הגעתי לאסוף את השואב שכבר המתין לי ליד הקופה לאיסוף צוות של אלופים ובעיקר תודה לרן!
הזמנתי משלוח אקספרס של 24 שעות בפועל לקח 3 ימי עסקים. לא היו שליחים זמינים…
תגובת החנות:
יריב שלום הרשה לנו להתנצל על העיכוב, חשוב לומר שציינו באתר את נושא המשלוחים בתקופה זו ועשינו את המיטב לזרז את הטיפול במשלוח. יתרה מכך, אנו יזמנו את השיחה לעדכן אותך בנושא העיכוב. נשמח לעמוד לשירותך בעתיד. בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
hp 903xl ראש דיו
שם:
moh2801
תאריך:
13/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי ברכישת משחקים בסניף באג בעין שמר הייתה אחת הגרועות שחוויתי. העובד במקום היה פשוט בלתי נסבל – התנהג בצורה חוצפנית, קרה ויהירה. מהרגע שנכנסתי לחנות, הרגשתי שהוא רואה בי מטרד. כשניסיתי להעיר בצורה מנומסת שהחנות מאוד חמה ובלתי נסבלת לשהייה, הוא פשוט בחר להתעלם ממני לחלוטין, כאילו שלא אמרתי כלום. זה היה מעליב ומאוד לא מכבד.
בסוף הקנייה, כשסוף סוף קיבלתי את המשחקים שרכשתי, הוא פשוט זרק אותם על הדלפק ולא טרח אפילו להכניס אותם לשקית, כאילו מדובר במוצרים חסרי ערך. היחס הזה גרם לי להרגיש נבוך וכועס, כאילו שביקשתי משהו מעבר למה שמגיע לי כלקוח.
אני מאוד מאוכזב מהשירות שקיבלתי ומרגיש שזו הייתה חוויה מבישה שלא מתאימה לשום מקום שמכבד את עצמו. זו בהחלט הפעם האחרונה שאני רוכש משהו מהסניף הזה.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מצרים על כך שהלקוח חש כי חוויית השירות שקיבל לא עמדה בציפיותיו או שהרגיש מטרד במהלך הרכישה. יחד עם זאת, חשוב להסתכל על הדברים בפרופורציה הנכונה.
לאחר שבדקנו את המקרה מול הנציג בסניף וצפינו בצילומי מצלמות האבטחה, מצאנו שהאירועים התרחשו בצורה שונה לחלוטין ממה שתואר. על פי דברי הנציג, לא היה כל אירוע חריג, ונראה כי הלקוח בחר להתלונן ללא סיבה מוצדקת.
בנוסף, ניתן לראות בבירור בצילומים כי בסיום הרכישה הנציג אף העניק ללקוח שתי שקיות – אחת לכל משחק שרכש.
בברכה, שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם
מוצר:
משחק לפלייסטיישן 5 - דרגון בול ופיפה
שם:
barrycohenweb
תאריך:
10/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אלופים! מקצוענים! זריזים! יעילים! אפס קישקושים!!! תמיד מעדיף לבדוק קודם בבאג, וגם אם הם יקרים יותר בכמה שקלים, עדיף לקנות בראש שקט.
מוצר:
meta quest 3 512gb משקפי מציאות מדומה
שם:
Vered
תאריך:
09/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, יחס אדיב וסבלני, נציג מקצועי. ולכן אני תמיד חוזרת לקנות שם, לרוב בסניף קניון איילון ברמת גן. תודה לכם
מוצר:
blackview tab 8 kids 10 1 128gb טאבלט
שם:
אודליה
תאריך:
06/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת, אינני נוהגת לומר מילים רעות על עסקים במדינה אבל באמת שהייתם פשוט נוראיים.
הזמנתי בסניף קניון איילון ביום רביעי בצהריים המוקדמים לאחר שנאמר לי שלא במלאי בסניף, אך יש 70 יחידות במלאי הרשת ואוכל לקבל זאת במשלוח אקספרס עד למחרת בשעה 22:00, כשאני חוזרת ומדגישה כי הרכישה מותנית בכך שלבטח אקבל את המוצר שכן אני צריכה אותו ליום צילום שתוכנן ליום ראשון בבוקר ומבטיחים לי שהכל בסדר ויגיע. ביום חמישי, כמה שעות לפני שהמשלוח כבר אמור להימסר (בשעה 17:00) מתקשרת אליי נציגה שאומרת לי בצורה לקונית: ״המשלוח לא יגיע היום המוצר הלך לאיבוד בחברת המשלוחים נודיע לך על מועד חדש״ בעודי מתעקשת להבין מה זאת אומרת ולמה זו הבעיה שלי שהלך להם לאיבוד ושיוציאו לי חדש… אני מקבלת מענה שהיא מאוד מתנצלת אבל המוקד סוגר בעוד 4 דקות ורק ביום ראשון תוכל לבדוק בנושא…טו מייק א-לונג סטורי שורט המוצר הגיע ביום שני בצהרי היום. יום העבודה שלי בוטל והפסדתי כסף כי האמנתי שחברה גדולה כמו באג לא תאכזב. טעיתי.
תגובת החנות:
אודליה שלום אנו מתנצלים על חווית השירות, לצערנו המוצר ככל הנראה אבד אצל חברת השילוח, לא היה ניתן לאפשר איסוף באותו יום עד לקבלת אימות שאכן לא יסופק. טיפלנו בפנייתך במהירות האפשרית וההזמנה סופקה לך עוד לפני החג (ביום שני). בברכה, שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
boya מתאים ל - boyalink type c 3 5 lightning סט מיקרופון אלחוטי כפול עם קייס טעינה
שם:
רינה בעדני
תאריך:
01/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מוצר טוב אך לא הכי מקצועי שיש אם אפשר לעדכן את המלאי באתר ומענה טלפוני יותר זמין
מוצר:
gamdias combo posidon m2 4in1 ערכת גיימינג
שם:
חיים
תאריך:
29/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות בחנות לא טובה. לא נותנים שירות על פי תור מסודר. עמדתי בקופה ונדחפו לפני 3 לקוחות שונים עד שהייתי צריך לצעוק ״לא הבנתי, אני אוויר?״ מכעיס ולא נעים ועד שהגיע תורי, המוכר היה לא שירותי ולא נעים.
תגובת החנות:
שלום רב הנושא נבדק ותוחקר מול צוות החנות, אנו מתנצלים שהמתנת זמן מה לקבל שירות אולם כפי שאתה יודע החנות הייתה עם לא מעט לקוחות ונתנו שירות בהתאם לסדר ככל האפשר. בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם
מוצר:
Samsung s23 fe
שם:
guttel99
תאריך:
29/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית רכישה מעולה, משלוח מהיום להיום בלי בעיות ! ! ! ! ! ! !
מוצר:
dji neo fly more combo רחפן
שם:
Inon Levy
תאריך:
26/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויה בסדר דבר אחד שאתם יכולים לשפר הוא העניין שבשביל לממש הטבה(של חבר למשל) צריך להגיע לחנות, להזמין באתר ואז לחכות רבע שעה פרוצדורה מיותרת שפוגעת בחווית הקנייה של הלקוח
מוצר:
ea sports fc 25 standard ps5
שם:
mika1891997
תאריך:
26/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע. רכשתי פעמיים השנה עכבר של מייקרוספט , ניגשי לחנות באג בקריית אונו לאחר שרכשתי עכבר חדש נוסף לפני חמישה חודשים , הגלגלת לא עובדת . סטודנטית לפני סופש. לא עזרו לי, לא נתנו עזרה אמרו שבגלל קצת לכלוך על העכבר זאת אחריותי . לא קונה שם יותר בחיים כזה זלזול לא ראיתי בחיים
תגובת החנות:
שלום רב בהמשך לשיחתנו, תוכלי להגיע לסניף ויחליפו לך את העכבר. אנו מתנצלים על אי ההבנה.
מוצר:
עכבר מייקרוספט אלחוטי
שם:
ihdh200
תאריך:
26/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק! המחירים הכי יקרים ושירות לקוחות מזעזע.
נקנה משחק בגרסתו הלא נכונה בטעות באמצעות שובר, כשניסיתי ברוגע להסביר את הבעיה בשירות הלקוחות לא הבינו מה אני רוצה, וככל שניסיתי יותר להסביר את הבעיה המוקדנית התעצבנה יותר ועלו הטונים שלה. ביקשתי לדבר עם נציג אחר ולאחר שבע דקות של שיחה היא העבירה אותי. הנציג האחר היה אפילו יותר חצוף, דיבר בצורה מגעילה וממש צעק עלי. לצערי לא סיפקו לי החלפה או אלטרנטיבה אז הייתי צריך לאסוף משחק שאני לא יכול לשחק בו וכרגע מנסה למכור אותו.
תגובת החנות:
איתי שלום פנית אלינו בטענה שרכשת משחק ולא קיבלת קוד למשחק, הוסבר לך שהמשחק שרכשת מגיע כדיסק ולא כקוד דיגיטלי וצריך להמתין שהמשחק יגיע אליך. שיחה טענת שזה לא הגיוני היות ואקסבוקס לא מגיע עם כונן דיסקים (דבר שאינו נכון, משום שרק חלק מהדגמים אינן מגיעים עם כונן). מהאזנה לשיחה הנציגה ששוחחה אתך ולאחר מכן הנציג הסבירו לך בצורה נעימה את הדברים. לאחר שהבנת במה מדובר אמרת שיש לך קונסולה נוספת שכן תוכל להשתמש בה ובכך השיחה הסתיימה. אנו באמת לא מבינים מדוע אתה כותב את מה שכתבת כאשר אין דיוק במה שנכתב על ידך. אם יש משהו שנוכל לסייע אתה מוזמן לפנות אלינו ונשמח להעניק לך שירות. תודה רבה, בברכת חג שמח וימים שקטים.
מוצר:
EAFC25
שם:
idosimon.ref
תאריך:
25/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים עם נותני שירות מתחת לכל ביקורת בלי סבלנות ממליץ להחליף אנשים, או לוודא איתם איך נותנים שירות ויחס
תגובת החנות:
שלום רב, לאחר בדיקת הנושא נרצה לדייק מעט מה היה - העובד היה מאוד שירותי וסבלני אליך וכמובן עזר לממש את שובר "חבר" דרך הטלפון שלך. היו אומנם קשיים במימוש השובר אבל בסבלנות רבה העובד המשיך עד שהצליח.
מבדיקה במצלמות נראה שהיית בסניף יותר מ-20 דקות כאשר העובד סייע במימוש הקופון לאורך כל הזמן.
מוצר:
ea sports fc 25 - standard ps4
שם:
Liron
תאריך:
24/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה לא ידעתי איך להזמין דרך האתר עם קוד קופון אז רציתי שירות מכירות לא עונים כבר 3 ימים , אחרי שחבר הסביר לי אנך להזמין אחרי שעה קיבךתי הודעה שהמוצר מוכן לאיסוף צריך לשפר את המענה האנושי בגדול דרך הזמנה באתר היה הכל פיקס