יותר זולים מהזולים ביותר, לא חייבו לפני שהתקשרו לבדוק שאני מבין מה קניתי ומה הזמנתי (עכבר שלא מתאים לכל אחד) ושלחו במהירות. מעולים.
מוצר:
MX vertical mouse
שם:
benshalomrami
תאריך:
07/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
נרכש לוח אם וזיכרון M.2. כבר היה זיכרון נוסף מלפני כן. הזיכרון הישן הותקן ישירון ללוח אם קודם אך כאשר רציתי להתקין את הזיכרון החדש אני שמתי לב שלא הגיעו איתו ברגים. הלכתי פיזית לחנות עם המוצר והקבלה ובקישתי שיבדקו אם יוכלו לספק לי ברגים על מנת שאוכל להשתמש במוצר. נאמר לי שהם לא מספקים ברגים שכאלה (מאוד תמוה לחברת מחשבים ומעבדה). השבתי שברצוני להחליף את המוצר. נמסר לי שמאחר שפתחתי אותו (הנחתי שהברגים קיימים בו) לא ניתן להחליפו מכיוון שהם לא יכולים למכור מוצר שנפתח.
מה שבאמת הפריע לי זה חוסר המאמץ, הוא אפילו לא טרח לבדוק. במעבדת מחשבים אחרת הם הביאו לי ברגים אך לצערי היו קטנים מידי (הם לפחות ניסו ואני אפילו לא רכשתי מהם את המוצר).
זהו לקח, להזמין רק מאמזון חלקי מחשב ותרכיבו בעצמכם. גם אם אתה מטיח בקיר את החלקים הם יקבלו אותן בחיוך ויחזירו לך את דמי המשלוח. למדתי שעדיף לחכות יותר למוצר אך אני אדע שיש מי שיעמוד מאחוריו.
במידה והיו אומרים שהברגים להתקנה לא כלולים במוצר ככל הנראה לא הייתי קונה אותו והייתי רוכש במקומו SSD SATA.
מוצר:
WD SSD5000G NVME M.2 2280 SN750 BLACK
שם:
Or
תאריך:
30/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נעימה. יעוץ ושירות מקצועי וסבלני ברכישה של מחשב בהרכבה אישית. תמיכה בהעברת החלקים שנשמרו מהמחשב הקודם לאחר הקניה. ממליץ בחום.
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה אישית
שם:
Shalom
תאריך:
26/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מצויין. הזמנה באינטרנט ואיסוף מקיוסק קרוב לבית בתוך יום אחד. כבר רכשתי מהם בעבר ותמיד הכל היה בסדר
מוצר:
Logitech MX Ergo Cordless Trackball Mouse
שם:
גלעד
תאריך:
24/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מה אגיד: חנות מדהימה. שירות לקוחות מצוין, אספקה הכי מהירה שיש, המחיר הכי זול בארץ. הזמנתי מהם גם כונן קשיח חיצוני וגם מסך מחשב 24 אינצ'. כל המוצרים מגיעים ארוזים ללא שום פגם, במהירות ובאחלה מחיר. אמשיך לקנות אצלם בוודאות, בכל פעם מחדש מוכיחים לי את מקצועיותם, ככה צריך לנהל עסק. קניתי אצל חנויות רבות בזאפ, אל תקחו שירות, אספקה ואמינות כמובן מאליו. הייתה חנות שסיפקה לי מוצר שלא הזמנתי, הייתה חנות שניסתה להשחיל לי מוצר אחר במקום מה שהזמנתי, הייתה חנות ששברה לי מוצר ולא הסכימה לפצות אותי. בקיצור, ברגע שאתם נופלים על חנות טובה, תמשיכו איתה.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני 4 טרה Seagate STEB4000200
שם:
aa
תאריך:
21/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר והוא הגיע מהר תוך יומיים, אטום באריזה המקורית ללא תקלות. שירות אמין ומהיר
מוצר:
Kingston HyperX Cloud Alpha Gaming Headset
שם:
Daniel
תאריך:
15/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מעבדה מעולה , קניתי מחשב ב 15 אלף שקל מאוד מקצועיים , הרכיב אותו הכי יפה שאפשר לבקש , שירות מהיר ואדיב.
מוצר:
הרכבת מפרט מחשב 15 אלף
שם:
Ilan
תאריך:
14/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסא גיימינג מחברה מובילה בתחום Noble Chairs,הכסא נמכר רק בוולקום ועוד חברה מתחרה בארץ. השירות שקיבלתי בפלאפון הייה מהיר ויעיל והמחיר גם טוב. הכיסא הגיע תוך יומיים לאחר ההזמנה לביתי בקריות למרות שהסניף שלהם בחולון, שמתי לב שאחד מהלפסטיקים הצדידיים היה עקום בפתיחת החבילה, התקשרתי לשירות וצילמתי ובלי להתווכח ישר יצרו פנייה לספק וקיבלתי חלק חילוף תוך יומיים(14.07.20).
סך הכול שרות מעולה בשביל רכישה ב2600 ש"ח, יש על מי לסמוך אפילו במידה ומשהו לא הולך כמו שצריך.
מוצר:
NobleChairs Epic Real Leather Black
שם:
gurdenpanda160
תאריך:
14/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני תמיד קונה ממהם כי יש להם את מכירים הכי טובים ושירות לקוחות אחלה! לוקח להזמנה להגיע פחות מיומיים.
מוצר:
RTX 2080 palit
שם:
Ori
תאריך:
07/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוורר למעבד, ותוך יום אחד הגיע לנקודת משלוח שרשמתי (ועוד המשלוח חינם).
אין שום טענות. מחיר זול ומשלוח סופר מהיר!
מוצר:
Noctua U12S SE_AM4
שם:
spaceman
תאריך:
06/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כרטיס גרפי ב-1484 ש"ח, GeForce RTX 2060 הרכבתי אותו וגיליתי שהוא לא מתאים לצרכים שלי, ניתקתי והחזרתי לקופסא. שלוש שעות בלבד אחרי הרכישה המקורית הזמנתי כרטיס מתקדם יותר שכן יעמוד בצרכים שלי, נאמר לי בחנות שהכרטיס החדש יגיע בתוך יומיים. כשהגעתי לחנות על מנת להחזיר את הכרטיס ולשלם עבור הכרטיס המתקדם המוכר בחן הכרטיס שהחזרתי ארוכות כמו במדור לזיהוי פלילי בזירת פשע. כיוון שהעטיפה האלקטרונית נפתחה - לא היה מוכן בשום פנים ואופן לקבל את הכרטיס בחזרה (הכרטיס תקין לחלוטין ולא נעשה בו שימוש למעט הרכבה). לבסוף הסכים לקבל את הכרטיס עבור קנס בגובה 5%, ואחרי שהפצרתי בו למכור לי את הכרטיס החדש הסכים להחזיר לי את מלוא הסכום וטען שהוא לא יתן לי יותר שירות. הייתי מצפה ליחס יותר גמיש וחיובי מהחנות - ראו הוזהרתם
תגובת החנות:
תמיר עיני שלום רב,
אנחנו בית עסק מכובד שפועל להעניק שירות מקצועי והוגן לכל לקוחותינו - אין לנו ספק שאתה מודע לכך היטב. גם מהתגובה שלך ניתן להתרשם כי פעלנו על הצד הטוב ביותר במצב שנוצר.
רכשת מאיתנו מוצר שהחלטת על דעת עצמך שהוא מתאים לצרכים שלך ולאחר שפתחת אותו החלטת שאתה מעוניין בדגם אחר - אם היית מתייעץ איתנו מראש היינו עוזרים לך וממקדים אותך בשמחה.
ובכל זאת, כשיצרת איתנו קשר וביקשת להחליף את המוצר שרכשת בטענה שנעשתה טעות - אמרנו לך שאנחנו מוכנים להחליף את המוצר כל עוד לא נעשה בו שימוש. לא רק שהסכמת איתנו, אלא התחייבת לכך שלא נעשה בו שימוש.
כאשר התקשרנו אליך להודיע לך שהגיע הכרטיס החלופי ווידאנו איתך שוב שלא נעשה שימוש בכרטיס שרכשת ושוב התחייבת לכך ש"הכל חדש דנדש".
בפועל, כשהגעת אלינו לחנות להחליף את המוצר ההבטחות שלך לא עמדו במבחן המציאות ואי אפשר היה להתעלם מכך שהכרטיס נפתח, נעשה בו שימוש והוא אפילו צבר אבק.
לבסוף על אף שלא היינו מחוייבים לעשות זאת, רכשנו ממך את המוצר המקורי בחזרה ובמחיר מלא.
צר לנו שלמרות שהיינו הגונים כלפיך לאורך כל הדרך, אתה עוד טוען שהיינו לא בסדר - נראה כי אתה בוחר להקצין במכוון את המצב שנוצר במטרה להשחיר את שמנו - ואין זה ראוי ולא מכבד אותך בלשון המעטה.
בברכה,
צוות Wellcom
מוצר:
Gigabye GeForce RTX 2060
שם:
info
תאריך:
28/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום. שלום, חברים! היום קבלתי את המחש. רציתי להגיד אמון תודה לצוות אל השירות המדהים ומהיר.❤️
מוצר:
מחשב נייח
שם:
Marina
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר שלהפ עכבר אלחותי, תוך שעה נציג מהחנות התקשר לוודע את הפרטים ויום אחרי זה כבר הגיע אלי לתיבעת איסוף !! שירות מעולה, מגיע מחר ממש מומלץ!
מוצר:
עכבר אלחוטי LogiTech MX Vertical לוגיטק
שם:
Elior
תאריך:
19/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לי SSD M.2 1TB לשדרג את המחשב שלי, מצאתי את הדגם S70 של Addlink בחנות של וולקום במחיר מעולה של 686 שקלים. הזמנתי את המוצר במוצאי שבת, ולמחר כבר בבוקר קיבלתי טלפון מהם להשלמת ההזמנה. תוך יום אחד בודד כבר קיבלתי שוב טלפון בסביבות הצהריים המוקדמות והשליח היה כבר אצלי. התקנתי והכל עבד מצוין ואני לגמרי ממליץ לכל אחד לקנות שם, שירות מקצועי ומהיר.
מוצר:
Addlink S70 1TB M.2 NVME SSD
שם:
IlayS
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. החלפתי מאוורר של קורסייר במסגרת האחריות אצל החנות. וסיפקו לי מאוורר חדש במהירות ובלי בלבולי שכל. אחלה מחירים ושירות, מומלץ .
מוצר:
מאוורר מארז Corsair LL120 White
שם:
אריאל
תאריך:
15/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
תנאי שרות ואחראיות גרועים. רכשתי בחנות ספק כוח Corsair RM650x דרך אינטרנט. חיברתי אותו למחשב,הדלקתי אותו וקיבלתי קצר חשמלי חזק(כרס חשמל בכל הדירה) וזה קרה מספר פעמים והמכשיר לא ניתן לשימוש. חיברתי ספק כוח שלי ישן בחזרה למחשב והכל עבד בסדר. התקשרתי לחנות ואמרו לי לשלוח את המוצר אליהם לבדיקה. הם לקחו את המוצר לבדיקה בתנאי שאם יתברר שהמוצר תקין אז אני משלם דמי משלוח 45 ש"ח לכל צד (סה"כ 90 ש"ח). מיד נכנס בי חשד, אבל לא הייתה לי ברירה. הביצוע אחראיות ניתן אך ורק מול החנות. התקשר אלי מנהל החנות יום למחורת והודיע לי שהמוצר תקין. המנהל טען כי נראה לו שסיבת התקלה שחיברתי את הספק למחשב בצורה לא נכונה. וכידוע בספק הזה יש כל ההגנות נגד כל הנזקים וזה לא יכול לגרום לקצר חשמלי ב 220v- סימן מובהק לתקלה במכשיר חשמל. הוא התעקש שהספק תקין וסירב לבקשתי להחליף אותו לאחר. המנהל הציע לי רק 2 אופצויות: 1) שולח לי את המוצר הנ"ל בחזרה ואני משלם 90 ש"ח עבור הוצאות משלוח. 2) החנות מקבלת את המוצר בחזרה בניכוי 10% מהמחירו של 503 ש"ח עקב שפתחתי את הקופסה, לכן המוצר נחשב כמשומש. ועוד ניכויים: 25 ש"ח דמי משלוח אלי (למרות שהמשלוח חינם) ו45 ש"ח דמי משלוח לחנות. אני מקבל בחזרה 382.70 ש"ח במקום 503 ש"ח ששילמתי. חווית הקניה -- העכזבה.
תגובת החנות:
אריאל שלום,
צר לנו שאינך מרוצה מהרכישה שביצעת אצלנו בחנות, אך אנו מבקשים להעמיד את הדברים על דיוקם.
רכשת מאיתנו דגם ספציפי של ספק כוח למחשב שהחלטת שהוא עונה לצרכיך - לא התייעצת איתנו אם המוצר אכן מתאים למפרט הקיים ברשותך, ויתכן שכבר כאן יכלנו לחסוך לך הרבה עוגמת נפש.
לאחר שהתקנת את הספק בעצמך, פנית אלינו בטענה שהוא גורם לך לקצר חשמלי בבית, ולכן הצענו לך להביא את הספק או מערכת מחשב שלך אלינו לבדיקה ללא תשלום.
בחרת באפשרות לאיסוף של המוצר על ידי שליח וסוכם איתך שרק במידה ולא תימצא תקלה במכשיר יתבצע חיוב עבור המשלוח בלבד ולא על בדיקה במעבדה. הספק נבדק על-ידינו במעבדה מקצועית ונמצא תקין, ועל-פי בקשתך נשלחו אליך מספר סרטונים המעידים על כך, כולל תחת עבודה מאומצת.
למרות שפעלנו בהתאם לבקשותיך, לא התרצית בשום צורה וביקשת להזדכות על המוצר וגם לכך הסכמנו, בכפוף לניכוי עלות משלוח ואיסוף למוצר שנמצא תקין ובהתחשב בכך שכבר נעשה שימוש במוצר.
חשוב לנו להבהיר שאנחנו דוגלים במתן שירות מקצוע, הוגן ועל-פי חוק - כפי שיכולים להעיד מרביתם של לקוחותינו.
בכבוד רב,
צוות Wellcom
מוצר:
ספק כוח Corsair RM650x 650W PSU 80 Gold Modular
שם:
Sasha
תאריך:
12/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
9
תיאור חווית הקנייה:
מראש מתנצל על סיפור הארוך. חשוב לי להזהיר אותכם לא לחזור על שגיאה שלי. רכשתי את העכבר בסניף אילת באריזה מקורית. פתחתי, הרכבתי סוללות . בסגירת המכסה שמתי לב שנעילת המכסה חלשה, ללא קליק האופייני. המכסה נפתח מנגיעה החלשה ביותר. חזרתי לחנות. קיבלתי הרצאה ממנהל הסניף שאני טועה וזוהי נעילה רגילה וטובה. התעקשתי להחליף.אחרי שיחה ארוכה ולא נעימה מנהל הסניף הסכים לפתוח עוד אריזה של אותו הדגם על מנת להוכיח שהוא צודק. כל זה בעצבים ובטענות שהוא מפסיד בגללי 100 ש''ח . נעילת המכסה של עכבר הנוסף היתה טובה ואני הסכמתי לקחת אותו. כשחזרתי למלון גיליתי בעיה אחרת,-הכפתורים נוגעים אחד בשני. שוב חזרתי לחנות. למרות שעכבר החדש היה ללא כל נזק המנהל מייד "גילה" שאני גרמתי נזק לעכבר. שוב ויקוח ושוב עצבים ואז התברר שלא הבאתי את ה-USB של העכבר. נסעתי להביא את החלק החסר ואז מנהל הסניף פגש אותי עם עכבר "החדש" שהכפתורים שלו תקינים. אמרתי לעצמי שכנראה פתחו וסידרו את הבעיה -לא יכול לומר את זה כי לא ראיתי. יחד עם זאת נילון מודבק על העכבר היה עם בועות אוויר מה שמצביעה על הדבקה חוזרת. כך או אחרת לא רציתי ולא יכולתי להתווכח עם המנהל. יחס מאוד שלילי. לסיכום: בעכבר שנשארתי איתו יש בעיה בגלגל-כנראה פגעו בו בפתיחה. מנהל הסניף לא יודע להתמודד עם בעיות בסיסיות ביותר אווירה בחנות ויחס ללקוחות שליליים ביותר-מחקתי את ה-TMS מרשימת החנויות שלי
מוצר:
LogiTech Marathon Mouse M705
שם:
bardy
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעבר נכוויתי בקנייה של דיסק קשיח מאתרים אחרים. זמן המשלוח היה ארוך, וקרה גם שקיבלתי דיסק משומש/מחודש. אבל לא הפעם. ביום העסקים הבא אחרי ההזמנה (הזמנתי בשבת) קיבלתי טלפון לאימות הזמנה וביום למחרת המוצר כבר חיכה לי בנקודת האיסוף. קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי, דיסק חדש לגמרי באריזה אטומה של היצרן (מאומת גם לפי הפרמטרים הפנימיים של הדיסק). בתחום החומרה קשה למצוא חנות מקומית שמספקת סחורה חדשה לגמרי עם שירות אמין ומהיר כמו של החנות הזו, ואין לי ספק שגם את ההזמנות הבאות אעשה מהם.
מוצר:
דיסק קשיח 1TB
שם:
סוליי
תאריך:
05/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
7
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
עוגמת נפש אחת גדולה אחותי קנתה מהם מסך באינטרנט ב 2300 ש"ח המסך לא מתאים לה באה להחזיר דניאל אמר פתחת את בקופסא אי אפשר להחזיר. אני בטוח שהוא יודע את האמת שאפשר גם אפשר תוך 14 יום גם אם ההקופסא נפתחה וגם אם כתוב בתקנון של החנות שאסור. בכל הפסיקות נאמר שהחוק גובר על התקנון של החנות והתקנון אינו תקף. אסור לוותר בינתיים הוגשה תלונה במועצה לצרכנות על בית העסק ואם גם זה לא יעזור וכספה לא יוחזר נגיע לבית המשפט.
ואז אני מקווה ישלמו גם על כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו
מוצר:
מסך מחשב
שם:
geryabra
תאריך:
28/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חבילה הגיעה תוך יומיים דרך Pickup שירות לוגיסטי מאוד מהיר ומקצועי. מענה טלפוני מקצועי דרך הלטפון ו Whatsapp. חלק שרכשתי זהה לפירוט באתר. כל הכבוד ! גרי אברמוביץ
מוצר:
Gigabyte SSD 480GB 2.5" SATA3
שם:
Nick
תאריך:
27/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות אישי VIP!!! הייתי צריך מארז מחשב דחוף ולא מצאתי בשום מקום. למרות שגם כאן לא ניה שילוח מהיר, סלבה חזר אליי ואמר שינסה לזרז כמה שאפשר. הגיע למחרת בצהריים!!! תודה ענקית אישית לסלבה ולוולקם!!!
מוצר:
Antec VSK10W
שם:
שלמה
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר רכיבים להרכבת מחשב. קיבלתי שירות מעולה. התקשרו לוודא את פרטי הרכישה. התריעו בפניי לגבי אי התאמה שהיה לי בין הלוח אם לבין המעבד. ביצעו עדכון BIOS ללא עלות. קיבלתי את המוצרים במהירות.
מוצר:
שונים
שם:
bugasam
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל אי אפשר לקבל הכל, כשזול השירות יהיה בהתאם וכשרוצים שירות טוב משלמים ביוקר, וולקום שוברים את המוסכמה הזאת, אני חוזר אליהם שוב ושוב כבר שנים, מדהים לראות עסק שכל כך לא מתפשר על מוסר ושירות, מעסיק עובדים אדיבים ואנושיים עם ידע מקצועי רחב, ורצון כנה לתת שירות טוב. תודה רבה לכם אתם אידיאל לאחרים ואני לא רואה שום סיבה לקנות במקום אחר
מוצר:
Seagate 4.0TB SATA3 Enterprise 24/7 3.5
שם:
Yechiel
תאריך:
20/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות נפלא וחוויית קניות נהדרת קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי וגם כשעשיתי חבורה של טעויות, הם היו מועילים, סבלניים ואדיבים
מוצר:
Nvidia 1050 ti
שם:
g.taldorit2
תאריך:
10/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
8
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את עכבר logitech g502 hero וכתוב באתר שלהם שזה יקח 48 שעות חיקיתי 48 שעות ואז אם מיתקשרים אלי ו אומרים לי ביגלל הקורונה הנחנו לא נוכל לעביא לך את עכבר עד יום רביעי לא קונה מי הם יותר
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מודים לך על הרכישה אצלנו, אך מבקשים להעמיד את הדברים על דיוקם.
כאשר לקוח מבצע הזמנה דרך האתר שלנו מתבצע אימות של הפרטים ואמצעי התשלום עד 48 שעות לאחר מכן. במידה ומדובר במשלוח - זמן האספקה הינו עד 7 ימי עבודה מרגע אישור ההזמנה.
במקרה הנ"ל בוצעה מאיתנו הזמנה ביום ד' ה-06.05.20 בשעה 21.00 כאשר החנות הייתה סגורה.
לצורך אימות ההזמנה ניסינו ליצור עימך קשר מספר פעמים ביום שלאחר מכן (יום ה', ה-07.05.2020) - ללא הצלחה.
ביום א' (ה-10.05.2020) הצלחנו ליצור עימכם קשר אחה"צ והוסבר שנוכל לספק את המוצר עד יום ד' (ה-13.05.20). יתרה מכך, במעמד השיחה הצענו מיוזמתנו שידרוג למשלוח עם שליח עד הדלת ללא עלות נוספת.
אנו עושים כל שביכולתנו להעניק שירות מקצועי, במיוחד לאור הנסיבות שנוצרו בגין משבר הקורונה, וצר לנו כי במקרה הנ"ל הלקוח בחר להתעלם מכך.