פשוט טעות. על אף האזהרות הרבות התפתיתי לרכוש באתר בשל חיסכון של כמה עשרות שקלים. הזול יצא יקר - קיבלתי מוצר לא נכון, וכמעט בלתי אפשרי להשיג את שירות הלקוחות. לא עונים בטלפון, ולא חוזרים לאחר השארת הודעה במוקד הודעות. לא חוזרים במייל. בוואטסאפ חזרו אליי פעמיים ואמרו שזה בטיפול שייצרו איתי קשר לגבי החלפת המוצר - בפועל, כלום לא קרה.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח בערוצי התקשורת השונים. הלקוח קיבל מאוור בצבע אחר משהזמין. בוצע ללקוח החלפה.
מוצר:
מאוורר תקרה venta 64 הרמוניה 2 טיק אלון
שם:
ronena64
תאריך:
01/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת גיימינג למחשב , כבר 3 שבועות לא מגיעה ואין מענה טלפוני. כנראה שהכסף הלך.
תגובת החנות:
הזמנת הלקוח עומדת עדיין בטווח ימי העסקים. לאחר ששוחחנו איתו עודכנו כי הלקוח אסף את ההזמנה.
מוצר:
מקלדת מחשב
שם:
Israel
תאריך:
30/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר.עבר יותר מחודש שני תשלומים נגבו ואת המוצר לא קיבלתי. שרות לקוחות לא חוזר ואם חוזר מספר לך סיפורים. עדכון בתאריך 25/9/2022רכשתי את המוצר מבסט מובייל . מס. הזמנה 000087381. בסט מובייל לא סיפק חשבונית אך גובה את התשלום מכרטיס האשרי. היום 31/10/2022 קיבלתי את המוצר מחברת "חיון טכנולוגיות בע"מ". מס. תעודת משלוח 54780. בתעודת המשלוח מצוין מס. הזמנה 18076267. לא קיבלתי חשבונית. גם לא קיבלתי הסבר ואו התנצלות על ה"ויה דולורוזה" שבסט מובייל של 35 יום עד לקבלת המחשב.
תגובת החנות:
בסט הינה רשת קמעונאית המשווקת מוצרים בתחום הסלולאר ועוד. כל המוצרים הנמכרים בדלפקי הרשת/באתר האינטרנט נרכשים מיבואנים שונים. הזמנתו נעשה בתקופת החגים. הלקוח קיבל את הזמנתו.
מוצר:
מחשב נייד
שם:
omer
תאריך:
30/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע! נציג אחד שלוקח מספר לחזרה ולא דואגים לחזור. ההזמנה מעולם לא הגיעה ואין עם מי לדבר.
שירות גרוע , הזמנתי ב2/10 וטרם הגיע ההזמנה ,לא עונים למיילים התחייבו אספקה עד 10 ימים ....
תגובת החנות:
בסט היא רשת קמעונאית שעובדת עם ספקים ויבואנים שונים. ההזמנה הנ"ל סופקה מספק חיצוני של החברה. הפניה טופלה מול הלקוחה והיא קיבלה דגם משודרג של המוצר.
מוצר:
רכב חשמלי מסוג g class
שם:
Luni
תאריך:
29/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אצלם בושם ,שלחו בושם אחר לאותו יצרן ,אין מה להתבלבל ,מה שהזמנתי ריכוז יותר גבוה וקשה למצוא ,הם לא עונים לטלפונים,אין סיכוי ,יכולים לראות את זה גם בביקורות ובתלונות של הלקוחות ,כתבתי מספר פעמים ,לא נעניתי ,איימתי שאגיש תלונה ואפנה לחברת האשראי. בגין הפרת תנאי עסקה,שעה אחרי התקשה בר ואמרה שזה אצלה ,ותטפל בזה באותו יום ותחזור אלי -ניחשתם - כבר ימים ושום כלום.. הממוצע שלהם בביקורת הלקוחות הוא 2.4 מתוך 5 כלומר 48מתוך 100 (ציון המעבר ביסודי הוא 60 מתוך 100. הביקורת הכתובה של הלקוחות מתארת ומסכמת את המקרה שלי כמעט על כל פרטיו ,משפט שחזר על עצמו בביקורות " שומר נפשו ירחק ", אני בתורי חוזר גם על אותו משםט . שירות גרוע ביותר.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח מספר פעמים ובערוצים שונים. נעשתה ללקוח החלפה של הבשם השגוי .
מוצר:
Dior Sauvage Perfume
שם:
Liel
תאריך:
26/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חברת המשלוחים יצרה איתי קשר כדי לעדכן אותי שאין להם את המצור שהזמנתי ב700 שח. לא מצליחה ליצור קשר עם שירות לקוחות כדי לקבל החזר. מתקשרת ללא סוף, אין מענה, וכשיש זה מוקד הודעות שלוקח הודעות אבל בפועל לא חוזרים. שלחתי מייל, וכלום. חד משמעית לא לקנות מהם.
תגובת החנות:
בסט היא רשת קמעונאית שעובדת עם ספקים ויבואנים שונים. ההזמנה הנ"ל סופקה מספק חיצוני של החברה. הפניה טופלה מול הלקוחה והיא זוכתה על ההזמנה לבקשתה.
מוצר:
כיסא מנהלים עם הדום נשלף מערכת עיסוי ווגאס ורוד
שם:
כהן
תאריך:
26/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
זה לא שהשירות מחריד אין שירות בכלל!!! פניתי 100 פעם אין קול ואין עונה דברה איתי נציגה בשם עדן אמרה לי אני מטפלת לך בנושא מאז שקט דממה המוצר שקניתי תקול!! והם מתעלמים !!
מוצר:
שואב אבק רובוטי שוטף XIAOMI MI ROBOT VACUUM MOP ESSENTIAL
שם:
שרון
תאריך:
26/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
נשלח מוצר פגום. אין שירות לקוחות. אין כתובת להחזרה, אין אפשרות להשיג את הספק. לוקחים מספר טלפון ולא חוזרים. מביש. הפסקתי לנסות. נוהג לרכוש הכל און-ליין. לא נתקלתי במצב כזה. מייאש ומביש. נקודה שחורה למסחר האלקטרוני. אם תזדקקו לשירות כלשהו, אבוד לכם. שימו לב.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית, הוסבר ללקוח שניתן לגשת לאחד מסניפנו על מנת לקבל בדיקת נציג /שימוש אחריות למוצר שרכש.
מוצר:
אוזניות Onikuma
שם:
בן
תאריך:
26/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכישה לפני חודש וחצי , אין מענה, אין מוצרים, לא חוזרים להודעות . הזוי !!!
תגובת החנות:
ההזמנה סופקה ללקוח בטווח ימי העסקים כפי שמצויין באתר.
מוצר:
פארם
שם:
danielcoh92
תאריך:
24/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה בטלפון או במיילים!! מדי פעם אחרי המתנה ממושכת מאוד לנציג עונים במוקד הודעות ואומרים שיחזרו אליי אבל בפועל לא חוזרים. הזמנתי שואב אבק חדש וכשהגיע ראיתי שהמוצר כבר היה בשימוש עם ריח חריג וחסרים חלקים לשואב! אי אפשר לתפוס אותם ולהחזיר או להחליף את המוצר. מתסכל מאוד! המחיר האטרקטיבי לא שווה את ההתעסקות לאחר ההזמנה!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית וברשתות החברתיות, אנו מבצעים ללקוח החלפה של השואב.
מוצר:
שואב אבק Jimmy JV85
שם:
noasulzer
תאריך:
23/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קפה ב10.10 היה אמור להגיע תוך עד 5 ימים, מעולם לא הגיע. אי אפשר להשיג את השירות לקוחות הם לא חוזרים אליי.
תגובת החנות:
ניסינו ליצור קשר עם הלקוחה טלפוניתמספר פעמים ללא מענה, לצערנו ההזמנה התעכבה עקב נסיבות שאינן תלויות בחברת בסט. הלקוחה זוכתה.
מוצר:
L'Or eco
שם:
Vadim
תאריך:
23/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע מאוד! אין מענה,רק לוקחים מספר טלפון לחזרה ואף אחד לא חוזר כבר שבועיים!!!אין אפשרות להשיג אותם! אין עם מי לדבר!!!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח, הרכישה בוצעה באילת, מצויין על החשבונית שאין אפשרות להחליף או להזדכות על מוצר שנרכש באילת במרכז אלא רק באילת. לפנים משורת הדין אושר ללקוח להזדכות בסניף הקרוב לביתו. הפנייה נסגרה לשביעות רצונו.
מוצר:
שואב אבק gorenje svc216fmlw
שם:
Etty
תאריך:
20/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מצויין. יחס מעולה. ושירות טוב בוודאי שנחזור שוב תודה רבה תמשיכו ככה אתי ארוך
מוצר:
Ninja ol650eu
שם:
eitanmoreno123
תאריך:
20/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע! לפני כמה חודשים הזמנתי מהאתר מוצר בשווי 120₪ שלחו לי מוצר אחר השווה 50₪ במהלך החודשים האחרונים התקשרתי לשירות הלקחות על בסיס יומיומי ופתחתי פניות באתר ובמייל אף אחד לא טרח לחזור אליי חזרו אליי השבוע ואמרו לי שזה כבר מחוץ לטווח האחריות בגלל שעברו 3 חודשים ופניתי אליהם מליון פעם ב3 חודשים האחרונים מאכזב…
מוצר:
רצועת אימון BEST WAY 26033
שם:
Mor
תאריך:
19/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר משאבה חשמלית. המוצר הגיע באיכות מעולה! קל לשימוש ותפעול. המשלוח הגיע מהר מאוד וגם ההתמצאות באתר הייתה קלה מאוד. בטוחה שאמשיך להזמין דרכך האתר ביג דיל. תודה.
מוצר:
משאה חשמלית ניידת
שם:
linoysak
תאריך:
19/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
השמרו והתרחקו. רכשתי דרכם בלנדר של נינגה מהאתר ובחרתי באופציית איסוף עצמי. כבר שבועיים שאני רודפת אחרי שירות הלקוחות ועונה רק נציג הודעות שבחיים לא חוזרים. ניסיתי בכל מקום להשיגם ללא הצלחה. עדיף לשלם מעט יותר ולא לרכוש דרכם חברה על הפנים שירות לקוחות עוד יותר חבל שהאתר הזה פעיל שאין טיפול בלקוח. אדווח לחברת האשראי על העסקה בתקווה שאקבל את הכסף חזרה
תגובת החנות:
דיברנו עם הלקוחה טלפונית, הזמנת הלקוחה היתה בטווח ימי העסקים והמתינה לה בסניף. פניתה טופלה.
מוצר:
בלנדר נינגה
שם:
mariofr90210
תאריך:
18/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סמסונג a53, במחיר טוב ביחס למתחרים באילת קיבלתי שרות אדיב ומקצועי ממתן, מאחר והיה מוצא חג העביר לי כל התכולה מהסלולר הישן לחדש, ובסוף יום העבודה אביא לי הסלול⁷ר למלון שלי ב 23.30 :) שאפו למתן ולחנות תבורכו
מוצר:
A53 סמסונג
שם:
shortami92
תאריך:
13/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
נורא!! הזמנו דייסון במעל 2000 שקל. הגיע כשהמוצר נפתח ונארז מחדש. עברנו חלק חלק וגילינו שיש ראש סדוק. פנינו לשירות לקוחות ואין מענה לא בטלפון ולא במייל. מביש. מכעיס.
תגובת החנות:
שוחחנועם הלקוחה , באותו היום נאמר ללקוחה שתתבצע החלפה לבקשתה. פניתה טופלה לשביעות רצונה.
מוצר:
דייסון וי11 אבסולוט
שם:
free4eve
תאריך:
11/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מקצועי ומדוייק מכל אנשי הצוות ובמיוחד ממנהל החנות . קיבלתי בדיוק את המוצר שביקשתי והכי חשוב שהבנות שלי שמחו עד השמיים
מוצר:
מעמד סלפי לטיקטוק
שם:
el0533169566
תאריך:
06/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות גרוע! אין מענה רק עונה נציג משירות הודעות שאומר שיחזרו אלינו ובפועל אף אחד לא חוזר. פשוט אין שרות לקוחות ואין דרך להשיגם!
תגובת החנות:
הוסבר ללקוח שיש עיכוב בעקבות החגים אך אנו מטפלים בפנייתו ועוקבים אחרי זה עד שיקבל את המוצר. השיחה התסיימה בצורה נעימה ולשביעות רצון הלקוח.
מוצר:
https://www.bestmobile.co.il/551-01075-10.html
שם:
anatnaveh222
תאריך:
04/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות נהדר, חווית קניה מעולה. תודה מיוחדת לדניאל המקסים שהסביר עם חיוך ולשאר הצוות הנהדר.
מוצר:
פיפא 23
שם:
Roni
תאריך:
29/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע!!! הזמנתי מוצר באתר שלהם "מתקן מתח מקבילים עד 150קג" ושהתחלתי להרכיב את המוצר הבחנתי בחלק שלא תואם למוצר(חלק שקצר מדי ולא ניתן לחבר לשאר החלקים). מתקשר לשירות לקוחות וכל הזמן מגיע למוקד השארת הודעות, השארתי מספר פעמים אך עדיין לא חזרו אלי. נכנסתי לאתר שלהם תחת לשונית צור קשר ופירטתי את פרטי המקרה ווידאתי שאכן הפניה שלי נקלטה, עבר כבר שבוע ועדיין לא חזרו אלי מאז שהשארתי את הפניה באתר
תגובת החנות:
צר לנו שזו חווית הרכישה שהלקוח קיבל, זו אינה דרכה של רשת בסט מובייל והנושא מטופל מול הספק אשר סיפק את המוצר. חשוב לנו לציין כי רשת בסט מובייל משווקת מוצרים ממגוון המותגים המובילים וכי אנו מתנהלים מול הספק. שוחחנו עם הלקוח והפננו אותו לאיש טכני בבית העסק. אנו עוקבים אחרי הפנייה שתסגר לשביעות רצון הלקוח.
מוצר:
מתקן מתח מקבילים עד 150 ק"ג
שם:
almoglaviog
תאריך:
29/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יחס מעולה, מחירים ללא תחרות ושירות אדיב בנוסף רכשנו שלט לסוני פלייסטיישן וכשחזרנו להחליף צבע החליפו בשמחה וללא בעיות
מוצר:
אייפון 13 פרו
שם:
yair
תאריך:
21/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע! הזמנתי גריל שמעולם לא הגיע (חברת השליחויות שלהם קבעה איתי ולא הגיעה, פעמיים!!), מאז אני רודף אחריהם בטלפון לקבל זיכוי, רק פעם אחת הצלחתי לתפוס אותם (ואמרו שיחזרו אלי) , כל שאר הפעמים הגעתי למוקד הודעות, כמובן שניסיתי להשאיר הודעות אבל עדיין לא חוזרים אלי. בקיצור - לא מומלץ.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח טלפונית, בעקבות נסיבות שתלויות בחברת השילוח,לא הצליחו לתאם מסירה עם הלקוח. לבקשת הלקוח הוא יזוכה על הזמנתו.