כלקוח קבוע של החנות בהוד השרון, ברצוני לציין את שביעות רצוני הרבה מהשירות המצוין לו אני זוכה כל פעם מחדש. אני מגיע במיוחד מראשל"צ ששם ישנם מס' לא קטן של חנויות זאת אך ורק בשל היחס השירות המצויין והאמינות של ערן בעל העסק! רכשתי את הסמסונג מיני לעובד שלי שלצערי שבר לו את המסך לאחר שבוע, קבלתי שירות עד לעסק בשל צפיפות הזמנים והמכשיר חזר אלי תוך 24 שעות. מומלץ בחום!!!
מוצר:
פלאפון מיני
שם:
דורית
תאריך:
02/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את מכשיר בסניף הוד השרון שרות אדיב ומעולה היחס היה מצויין ומיקצועי מעל כל ספק ניתקלתי בחווית שרות מקסימה ואדיבה מאוד קיבלתי הסברים מפורטים על המכשיר זה לא פעם ראשונה שניכנסתי לסניף ויהיו עוד רבות ממליצה בחום רב
מוצר:
פאלאפון גלקסי מיני
שם:
ורדה
תאריך:
30/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא הרבה פעמים אדם נתקל בשרות יוצא מן הכלל כמו שאני נפגשתי חברים!!! אין מילים בפי להודות לערן בעל חנות טופ סלולר אשר הפך את הרכישה וההתחדשות במכשיר המדהים הזה סמסונג גלקסי 2 לחוויה נפלאה!!! טופ סלולר זוכה אצלי למקום ראשון מכל הבחינות: איכות, שרות, אמינות, ידע, נוחות, הכל יחד מביא אותי לכאן להמליץ עליהם בכל פה. אל תחשבו פעמיים גם אם אתם צריכים לנסוע להוד השרון כדי לקנות שם - זה שווה שווה שווה. כל מה שרציתם לקבל מחנות: אינפורמציה על המכשיר, דרך השימוש בו, כל שאלה שעולה על דעתכם, טיפים להחזרים מחברת הסלולר שלכם, איך משתמשים בו, בקיצור אין דבר שלא יוכלו לעזור לכם וגם בכל התוספות שצריכים כמו מגן לטלפון ולמסך, דיבורית ומטען לאוטו, כמו שאמרתי - הכל!!!! תודה ערן על הכל, אין ספק שאחזור שוב, לכל קנייה/תיקון/עצה טובה ואביא איתי גם את כל החברים שלי שירצו הכי טוב...
מוצר:
סמרטפון samsung galaxy s II
שם:
עמית
תאריך:
31/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
טופ סלולר=אמינות,אמינות,אמינות. אנחנו בכני אדם נמשכים למותגים רק מסיבה אחת מותג=אמינות. אני יודע שכאשר אני קונה מותג אני יודע שמדובר במוצר אמין ובטוח. אותו דבר לגבי הרשת טופ סלולר = אולי לפעמים הם לא מציעים את המחיר הכי נמוך אך תהיו בטוחים ששווה לקנות אצלם. מדובר בחנות עם שירות איכותי , אדיב , לעניין ואנושי. בארץ יש חנויות רבות של סלולרים אבל אני ממליץ לכם ללכת לרשת אמינה כמו טופ סלולר ולא לאיזה חור מרוחק שאם קורה משהו למוצר אתה חוזר אליהם והם כבר הספיקו לעבור מקום.אל תתקמצנו על עוד 100 שקל. לפני מספר ימים קניתי טלפון משם והוא היה פגום...חזרתי לחנות תבקווה שישלחו אותו למעבדה ובעל הבית לא לקח סיכון והביא לי חדש. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי קונה בחנות לא מוכרת ...היו שולחים אותי למעבדה ובסוף איכשהו הייתי צריך לשלם. ורק בגלל המקרה הזה אני אחזור לקנות שם כל סלולרי שאצטרך כי טופ סלולר=אמינות בטופ סלולר לא ינסו למכור לך משהו משומש או מחודש ויגידו שזה חדש כי מדובר ברשת אמינה שמרוויחה את הכסף שלה בכבוד ומרוויחה כפליים. ולסיום הייתי רוצה להדגיש את העובדה שם אתם כבר קונים משהו לכו לרשת או לחנות אמינה כמו טופ סלולר.
מוצר:
טלפון סלולרי bold9700
שם:
מיטל
תאריך:
25/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות כבר 4 מכשירים סלולרים שונים, את המחירים הסבירים ניתן למצוא בעוד המון חנויות באתר, אך השירות המקצועי שקיבלתי, הוא הדבר שמחזיר אותי לחנות, תמיד קיבלתי תשובות ופתרונות לדברים שקשורים ולא קשורים לתפעול המכשיר, תמיד יש אביזרים חדישים ומגניבים לכל סוגי המכשירים. בקיצור ממליצה בחום!!!!!
מוצר:
סלולרי iphone / blackbarry' nokia 2200
שם:
מיכל
תאריך:
22/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צלצלנו בבוקר לסניף הוד השרון וקבלנו ייעוץ ועזרה . הגענו לסניף בערב וגילינו שהשרות המקצועי והאדיב איננו רק טלפוני. שמחנו לקבל שירות מקצועי והסבלנות של אנשי הסניף הוא באמת יוצא דופן. בנוסף נתקלנו במגוון רב וססגוני של אביזרים למכשירים. בזמן שהיינו בחנות גם ראינו את המסירות בה מטופלים לקוחות שקנו מכשירים או לקוחות שחזרו לקבל ייעוץ ותיקון. תודה רבה לערן ותומר על העזרה, נשמח לחזור בקרוב :)
מוצר:
פלאפון S2
שם:
רפאל
תאריך:
21/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בהוד השרון בעקבות פרסום באתר זאפ. בקרתי בחנויות רבות ובכזו חנות מגניבה עם מגוון רב של אביזרים עוד לא הייתי! קבלתי שירות מצויין מצוות החנות האדיב והמקצועי. היתה להם סבלנות רבה לשאלות הרבות ששאלתי. היה גם כיף לשמוע את הלקוחות שהגיעו לחנות על הפידבקים החיובים ...
מוצר:
פלאפון galaxy mini
שם:
ענת
תאריך:
05/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להלל ולשבח את שחר ואלירן על חווית הקניה שהיתה לי בחנות "טופ סלולר". הגעתי לחנות עם מכשיר אייפון שקבלתי מחברת הסלולר בה אני מנויה, ולמרות שרכשתי מטופ סלולר רק את הכיסויים למכשיר התקבלתי בחנות באדיבות יוצאת דופן עם הרבה סבלנות ואפילו קבלתי מהם שיעור מקיף על המכשיר והשימוש בו, ושוב אני מזכירה שכל זאת למרות שלא רכשתי את המכשיר בחנות. הם אדיבים, מקצועיים, סבלניים, אין אין מילים! תודה רבה!!!
מוצר:
כיסוי לסלולרי
שם:
אמיתי
תאריך:
27/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהחנות בקריית אונו את הטלפון החכם GALAXY S2. המוכרים היו נחמדים בהתחלה. לאחר כמה ימים, שמתי לב שהמספרים בעברית הפוכים. פניתי עליהם בחנות כמה פעמים שיתקנו לי וכל פעם דחו אותי למועד אחר. בפעם האחרונה סירבו לתת לי שרות בטענה שהתקנתי רום חדש ושכל המכשירים שהם מוכרים יוצאים ללא בעיה עם מספרים הפוכים. בקיצור חברה שידעת למכור ולא מוכנים לתת שירות. לא לקנות מהם!!!
מוצר:
טלפון חכם i9100
שם:
אבלין
תאריך:
19/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות 2 מכשירי סלולר מסוג איפון 3S חדשים דרך אתר זאפ. החנות היחידה שהייתה עונה על קטגוריית חיפוש איפון 3S מכשיר חדש הייתה טופ סלולר . לפני הגע לחנות התקשרתי אליהם ושאלתי האם הם באמת מוכרים איפון 3S חדשים וקיבלתי תשובה חיובית .אמרתי להם שאני יודעת שכבר את הדגם לא מייצרים יותר ונאמר לי שהם עובדים עם חברת "סלקום" וזה מכשירים שנשארו במלאי. 28/12/11 רכשתי 2 מכשירים מסוג איפון s3 16g בקינג ג`ורג` 28 ת"א וגם בזמן הקנייה נאמר לי שמכשירים חדשים רק המטען שלהם היה שונה. . אחרי קנייה כבר בדרך הביתה שתי המכשירים נדלקו לבד בלי שנגעו בהם וסוללות היו מלאות התקשרתי לחנות בדרך ושאלתי האם המכשירים חדשים לא אמורים להידלק ונאמר לי שעשו להם עדכון גרסה , בשתי המכשירים הייתה גרסה אחרת ו גם מספר אפליקציות שונה . .בבית רצינו להטעין את המכשירים ו2 מטענים לא עבדו. והתחיל סיוט של נסיעות שלי לחנות. במשך חודש נאלצתי להגיע 5-6 פעמים כול פעם החליפו לי מטען בכול פעם הוא לא עבד ב אחת מהמכשירים למרות הבטחה להחליף אותו על מקורי בכל פעם נתנו לי מטען מזויף וגרמו לי תירתורים נסיעות וחנייה מיותרות. . אחרי חודש בלגאן של מטענים באחת מהמכשירים כל המסך עלה למעלה בזמן הטעינה, הייתי בשוק!!! והבאתי אותו לחנות ומנהל החנות ביקש שאני יחזור בעוד שעה וכחזרתי הוא אראה לי סוללה נפוחה כמו כרית , בחנות לא היה שום טכנאי והמכשיר היה פתוח.מנהל החנות טען שהסוללה התנפחה כתוצאה ממגע עם מים (למרות שזה לא קרה) ויאשים אותי בגרימת נזק וביקש סכומי כסף שונים... אחרי ויכוח ארוך הוא הסכים להוריד סכום ל150 ₪ והבטיח להביא מטען מקורי. לאחר יומיים הוא התקשר ואמר שהמכשיר שלי מתוקן .רציתי להגיע לקחת את המכשיר אבל הוא אמר שעדיין אין לו מטען והוא מנסה להשיגו.לאחר 4 ימיים הוא ביקש שאני יגיע ויש גם מטען שביקשתי והגעתי לקחת את המכשיר והוא לא היה מתוקן כלל וגם עוד פעם הביעו לי מטען לא מקורי ??? בעל החנות ניסה לסדר את המכשיר פתח וסגר אותו והתעסק איתו למרות שזה תפקיד של טכנאי וזה מה שאני ראיתי .אחרי שכול הניסיונות על המכשיר לא הצליחו הם גירשו אותי הביתה באבטחה נוספת שיביאו לי את המכשיר הביתה ולא קיבלתי שום מכשיר חלופי מהם עוד 9 ימים שבתוכם שלושה ימים הם מבטיחים לי שליח אך אף אחד לא בא!!! סיבבו אותי ואת בעלי עם הודעות שהם באים וכל פעם מחליפים שעה ובסוף לא באים, כול המשחקים האלה כדי להגיד שהם ניסו להגיע אבל אני זאת שלא רוצה שהם יגיעו.רק ליום 4 הם הביאו את המכשיר אחרי תיקון ב14.2.2012 סך 13 יום הייתי בלי טלפון. ובאותו יום התקלקל גם מכשיר השני!!! בעקבות כול מה שכתוב מעלה החלטתי לפרסם חוות דעת על חנות באתר זאפ על כך נודע להם והם הציעו לי שבתנאי עם אני לא הפרסם אותה יבואו לקראתי.וגם שינו פרסום באתר שלהם ובזאפ מאיפון 3S מכשיר חדש ל מכשיר מחודש. בזמן המתנה לפרסום ניסיתי להגיע איתם להסדר והצעתי הצעה שאני מחזירה להם את המכשירים שלהם , והם מחליפים לי אותם לאיפון 4S חדש לגמרי בתוספת כסף מצידי (מכוון שיתברר שאין להם מכשירים חדשים מהסוג שמכרו לי) אבל לא קיבלתי תשובה. ב תגובה שלהם לחוות דעת שלי אין מילה של אמת,הם גם שינו את גרסת התקלה בפלאפון שתוקן אז שיחליטו נשפך עליו מים או שהוא נפל? אפילו לא צריך להיות בעל מקצוע כדי להבין שממכה חזקה המסך אמור להישבר .הם טוענים שיכניסו אותי למעבדה שלהם ואני לא יודעת איפה היא נמצאת, הם טוענים שהבת שלי ( בת 11) הודתה שמכשיר נפל – הבת הייתה בחנות רק פעם אחת בזמן הקנייה . הם טוענים שקיללתי שליח ולא שילמתי לו – למה אני צריכה לקלל שליח מה הוא אשם? (דרך הגב זה היה שליח אחר ולא אותו אחד שצחק עלינו 3 ימים) ולא שילמתי לו כי הוא לא ביקש וגם כשה יש לי ביד שתי מכשירים שמתקלקלים אחד אחרי שני בלי שום סיבה ויש לי אחראיות יצרן שנה אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם? ובקשר איתם הייתי כול הזמן עד לפני פרסום בזאפ –הוכחה מלאה ב - SMS . בגלל כול מה שכתוב מלה נאלצתי לתקן את המכשיר השני על חשבוני (קרה לו אותו דבר רק לקח יותר זמן) כי אם אני צריכה לשלם על התיקון במקום שיש לי אחראיות אז אני מעדיפה לשלם במקום שאין לי אחראיות אלו . קיבלתי חוות דעת ממעבדות חיצוניות שהמכשירים לא רק משומשים אלא הם גם מורכבים מחלקים לא מקוריים וסוללה מזויפת . לאור העובדה שמכרו לי מכשירים משומשים במקום חדשים ולאורך כל הזמן אין ספור פעמיים רימו אותי אני מבינה שזו הונאה מקוונת של לקוח ומערכת יחסים רגילה עם לקוחות פשוטים.
חווית קניה זוועתית!
תגובת החנות:
הלקוחה אכן קנתה 2 מכשירי אייפון 3GS . המטענים בהחלט היו מקוריים הלקוחה חשבה אחרת בגלל שאת האייפון שלה היא קנתה מלפני שנתיים ואז המטען היה יותר גדול והלקוחה קיבלה את הסוג החדש של המטען ולכן היא חשבה שהוא לא מקורי. אחרי ויכוח הבאנו לה את המטענים שהיא רצתה ללא עלות נוספת. בקשר למכשיר שהמסך שלו "עלה למעלה" ניסינו להסביר ללקוחה הרבה מאוד פעמים שמסך לא סתם ככה יכול לעלות למעלה פתאום וזאת כתוצאה ממכה... בשביל להוכיח ללקוחה את האמת . נתנו לה להכנס לתוך המעבדה ולראות בדיוק את הנזקים של המכשיר. מכשיר נפל כתוצאה מכך מסך וטאץ' וגם סוללה שנהרסה כתוצאה מקורוזיה נתנו ללקוחה לראות את כל מה שהיה בתוך המכשיר בשביל שתיהיה בטוחה שהתוצאות של בדיקת המכשיר הם אמת אחרי כל הוויכוחים והצעקות שהלקוחה לא היתה מוכנה לקבל את זה שהבת שלה גרמה נזק למכשיר בסה"כ 450 שקל ( מסך, טאץ, סוללה . אחרי מחשבה איך לעזור ללקוחה שלנו החלטנו לתקן לה את המכשיר בעלות סמלית של 150 שקלים. יש לציין שבתה של הלקוחה שהמכשיר נקנה בשבילה הודתה שהמכשיר אכן נפל . למרות ההנחה על תיקון המכשיר הצענו ללקוחה להביא לה את המכשיר עד דלת הבית . (ללא עלות) הלקוחה אכן הסכימה הוצאנו אליה שליח במיוחד 4 פעמים. כל פעם שהשליח הגיעה היא פשוט לא היתה זמינה בפעם הרביעית היא לקחה את המכשיר קיללה את השליח ולא שילמה לו כסף 150 על התיקון. ומאז היא לא עונה לטלפון. ומתחמקת מהתשלום עבור התיקון.
מוצר:
אייפון 3s
שם:
עדנה
תאריך:
09/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחנות בקרית אונו שכנעו אותי לקנות אצלם את הטלפון וביקשו שאשלם מיקדמה כדי שישמרו לי בגלל הביקוש הרב.בינתיים בחרה בתי כסוי לטלפון מהכסויים שבמבצע (הכסוי כלול במחיר) אך כשתומר המוכר ראה את הכסוי הודיע שהוא לא כלול במבצע כי הוא יקר מדי... שילמתי מקדמה אך החנות מכרה את הטלפון שלי ומידי יום הודיעו לי שעושים את כל המאמצים להביא לי טלפון. אחרי עשרה ימים הודיע לי תומר שהמחיר עלה ואם אוסיף 250 ש"ח, הם יביאו לי את הטלפון. כמובן שכעסתי אך זה לא עזר לי. נסעתי לתל אביב וקניתי שם את הטלפון במחיר זול יותר.הזהרו מהחנות בקרית אונו.
תגובת החנות:
הלקוחה הגיע אלינו בבקשה לאייפון 4 8gb ולא שוכנעה לקחת אותו כפי שציינה. לאחר שהלקוחה שילמה מקדמה עשינו את מירב המאמצים להשיג לה מכשיר חדש. לאחר 6 ימים של המתנה הלקוחה קיבלה את מלוא סכום המקדמה כפי בקשתה. לאחר שבוע מהחזר המקדמה היא בקשה שוב אייפון 4 8gb אך המחיר עלה ברשת, חשוב לציין שדרישת תוספת המחיר הייתה לאחר שבוע והלקוחה כבר קיבלה את הכסף למקדמה והחליטה לא לחכות למכשיר ולרכושו. טופ סלולר קרית אונו דוגלת באמינות ושירות יוצא מן הכלל ועל כך יעידו לקוחות רבים , צר לנו על תחושת הלקוחה.
מוצר:
טלפון נייד איפון 4 8G
שם:
Daniel
תאריך:
29/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להלן איכות השירות שנצפתה: 1. לפני הקנייה ביצעתי שיחת טלפון לצורך בירור לגבי אביזרים נלויים והבנתי הייתה שמגן מסך כלול. בפועל, שילמתי על מגן מסך המגע בנפרד 2. בעקבות תפעול לא תקין של המכשיר, מסרתי המכשיר לתיקון (שליפת כרטיב SIM); השירות היה מהיר מאוד אך איכות התיקון (איכות ההלחמות של בית ה - SIM שהוחלף) לא הייתה משביעת רצון
מוצר:
Smartphone Samsung S5570 Galaxy Mini
שם:
דודו
תאריך:
18/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר ולאחר יומיים התגלה כתם במסך, הצוות שלח את המכשיר לבדיקה במעבדה ולמרות שלא התגלתה כל תקלה - מנהל החנות הסכים להחליף את המכשיר ללא כל תוספת. לא הייתי מצפה לשירות טוב יותר.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
שם:
ג'וליה
תאריך:
14/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מצוינת- התקשרתי הבוקר (14.12.11) לחנות של טופ סלולר בתל-אביב האמת,יותר על מנת לשאול שאלה, המטרה שלי הייתה לרכוש דרך האתר, אך לשמחתי ענה לי בחור בשם אלירן, סגרתי עמו עסקה ב- 5 דקות, הבטיח שיקפיץ זאת אלי עוד הערב לבית, הייתי סקפטית למדי, אך למרבה ההפתעה והפלא הוא התקשר אלי בערב,ווידא שאני בבית ואכן הביא זאת. מוכרחה לציין שהשירות היה יעיל, מהיר, ענייני ובלתי ייאמן- תודה מיוחדת לאלירן.
מוצר:
מיני גלאקסי 5570
שם:
שלום
תאריך:
14/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הסלולרי ישירות מהחנות בהוד"ש בערב ראש השנה 28-09-2011 במעמד הקניה נאמר לי מפורשות שיש אחריות מלאה על כל הערכה למשך שנה, מכיוון שאני שומר מסורת החלטתי להפעיל את המכשיר רק לאחר החג ושבת(שיצאו 4 ימים רצופים), ביום ראשון (לאחר החג והשבת) החלטתי להטעין את המכשיר ואז שמתי לב כי המטען הפסיק להטעין באמצע ההטענה הראשונה. ניגשתי לחנות ע"מ שיחליפו לי את המטען ואז נאמר לי בלי בושה כי אין אחריות על המטען???? אתם קולטים את זה? כי אני לא!! כמובן שסיפרתי להם כי המטען חדש ועבד אולי שעה,אבל את המוכר זה לא היה מעניין בכלל. תסיקו את מסקנותכם לבד כי אני עם שירות כזה לא אגיע לשם יותר בחיים.
תגובת החנות:
הלקוח אכן רכש את המכשיר מהחנות, אולם הוא הגיע לאחר חודש עם מטען שבור ולא כפי שציין לא עובד. במעמד הקניה וגם בתעודת האחריות מצויין שאין אחריות על שבר.
מוצר:
טלפון סלולרי K800
שם:
משה
תאריך:
03/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני ראש השנה (27/9) פלאפון מטוף סלולר. באתר היה כתוב שההזמנה תגיעה לאחר עד 14 יום. ב24/10 שלחתי שאלה אל החנות מה מספר החבילה של המשלוח. לאחר שלא קיבלתי תשובה שלחתי את השאלה עוד כמה פעמים. לצערי הם לא ענו לי והחבילה לא הגיע עד עכשיו (ה3/11).
תגובת החנות:
הלקוח פנה לאתר בבקשה להזמין את המכשיר הנ"ל, אולם חזרנו אליו וידענו אותו שהמכשיר הנ"ל חסר במלאי בחודשיים הקרובים. במקביל המלצנו על דגם חלופי באותו המחיר, אולם הלקוח לא היה מעוניין. אי לכך, תמוה בעיני שהוא פונה בתלונה לאתר ... לתשומת ליבכם, הזמנות של לקוחות שנכנסות לאתר מקבלות מענה שוטף ברמה היומית ויותר מכך, זה אינטרס שלנו למכור ולהרוויח אולם לא כך היה.
מוצר:
מכשיר סלולרי 1661
שם:
ישי
תאריך:
15/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מכשירים לי ולאשתי, רכשתי בנוסף גם 2 כיסויי מסך וכיסויי טלפון. תהליך ההזמנה היה קל ונוח, התקשרתי לבקש שישלחו לי חשבונית עם מספר ה-IMEI של המכשירים ולא רק קבלה כדי שאוכל לבצע ניתוק זיקה בחברת הסלולר והובטח לי שיעשה כך. את המכשירים קיבלתי ללא חשבונית וקיבלתי 2 כיסויי טלפון מסוגים שונים, כאשר התקשרתי לברר למה הסוגים שונים נאמר לי שבגלל שאת כיסויי הטלפון הזמנתי בנפרד לא ידעו איזה סוג אני רוצה (אני הנחתי שאם אני מזמין 2 מאותו מוצר אני אקבל אותו דבר) ושאם אני רוצה שאגש לחנות להחליף (החנות בהוד השרון אני בכרמיאל). לבסוף כיסוי המסך גורם לבעיות של הד בשיחה אז כבר ויתרתי עליו לחלוטין (גיליתי זאת רק לאחרונה). כאשר ביררתי על עניין החשבונית אמרו לי לחזור אליהם למחרת. פה המקום לציין שממש לא קל לתפוס אותם בטלפון, עונים לך רק אחרי 3-4 פעמים שאתה מנסה להתקשר. יומיים טרטרו אותי עם עניין החשבונית (תתקשר עוד רבע שעה, עוד שעתיים וכו' ושוב לא קל לתפוס אותם) למרות אינספור פעמים שניסיתי לתפוס אותם ולשכנע אותם, גם פה באיזה שלב הציעו לי להגיע לחנות ולקחת חשבונית. ציפיתי מחברה שמוכרת באינטרנט שלא תציע ללקוחות להגיע לחנות כדי לפתור את הבעיות. לבסוף אמרו לי שיום שישי על הבוקר יחזרו אלי וישלחו לי חשבונית, אני מחכה עד היום ויום שישי הזה היה לפני כחודש. שירות לקוחות ואמינות מתחת לכל ביקורת. אני לא אקנה אצלם יותר, המון אנשים מהעבודה שלי רכשו את אותו מכשיר דרך האינטרנט והזהרתי אותם מלהתקרב לחנות.
תגובת החנות:
הלקוח אכן הגיע לחנותינו דרך האתר ורכש 2 מכשירים מסוג גלקסי 2. בעת הרכישה ובזמן התשלום יוצאת חשבונית מס' ללקוח מודפסת עם פרטי הרוכש, דגם המכשיר ומס' הIEMI שלו לצורך אחריות. חשוב לציין כי לא ניתן להוציא הזמנה ללקוח ולחייב את כרטיס האשראי שלו ללא חשבונית ולכן כל הנאמר לעיל אינו יעלה על הדעת.
בהמשך לטענותיו של הלקוח בנוגע לחוסר מענה טלפוני בחנות, אנו בטופ סלולר מתחייבים לתת שירות הולם והגון לכל הלקוחות ולפעמים עונים במקביל למס' טלפונים, יתכן שבעת שהתקשר הינו בשיחה מול לקוח או שיחה טלפונית ולכן לא יכול היה לקבל מענה.
הכיסויים שהגיעו ללקוח, אכן היו שונים מאחר והוא לא ציין צבע מסויים.
ברצוני לציין שעוברים בחנותינו מס' לא רב של לקוחות אשר שבעי רצון מהשירות הן הטלפוני והן הפרונטלי ואנו משתדלים להמנע מתלונות כגון זאת וכך ננהג גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s2
שם:
אור
תאריך:
12/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להיתקרב לחנות הזאת קניתי 3 מכשירים מסוג גלקסי S 2 אחד מהם יש לו בעיה במסך הם אומרים שהם אינם רואים את הבעיה ,מתעלמים ששלחו אותו "למעבדה" אמרו שהכול "תקין" עובדה שהצבעים במסך שלי שונים ושיש לי קווים בהשווה למספר מכשירים שהיו לידו מאותו דגם שניקנו מאותה חנות. הם מתעלמים מהלקוח ואני אישית לא מוכן לעבור על זה בשתיקה פשוט בושה ששלמתי כמה אלפי שקלים והם זורקים אותי... (אני עם המטען)
מוצר:
GALAXY S2
שם:
dangal19
תאריך:
10/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה27.07.11 רכשתי מכשיר מסוג סמסונג גלקסי אס 2, השירות שקבלתי מערן ואלירן היה מעל ומעבר למצופה. גישתם השירותית מצויינת עמדו לרשותי בכל בעיה ושאלה ובהחלט יצאתי בשביעות רצון גבוהה. ממליץ בחום על רכישה בחנות.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s2
שם:
מיכאל
תאריך:
09/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סמסונג גלאקסי s2, קיבלו אותי 2 בחורים אדיבים ומקוצעיים מאוד! נהניתי מחווית הקניה מהאווירה בחנות , שהיתה נעימה. אני חובב גאדג׳טים ולכן ביקשתי מהם שיעדכנו לי כל מיני תוכנות והם עשו זאת בסבלנות רבה. יצאתי מרוצה ואני בטוח שאני אשוב לאחת מחנויות הרשת בקנייה הבאה!
מוצר:
פלאפון Galaxy s 2
שם:
גולש
תאריך:
05/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
marina
תאריך:
04/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להזהיר חנות מוכרת פלאפונים עם מטען מזויף! לא מקורי. חשוב שתדעו (מה שאנחנו לא ידענו במועד הקניה) שמטען מקורי מגיעה באריזה סגורה יחד עם הפלאפון ולכן אין לדעת אם הפלאפון שקנינו הוא חדש או משומש כי קופסא נפתחה לפחות פעם אחת לפני מועד הקניה לצורך החלפת מטען מקורי במזויף.
כשחזרנו ודרשנו לבטל עסקה כי קיבלנו מטען מזויף ופלאפון לא תקין(24 תוך שעות אחרי מועד העסקה). לא ממש התרגשו בחנות מחוקים והסכימו לתיקון בלבד והחלפת מטען מזויף במטען מקורי אבל אמריקאי שדורש מתאם לשימוש בו בארץ.
כרגע אנחנו מגישים תביעה לבית משפט וגם פנינו לאימון הציבור לתמיכה בתהליך.
תגובת החנות:
להלן השתלשלות הדברים : המכשיר נקנה והעסקה בוצעה 3 ימים לפני חזרתו של הלקוח לחנות לטענתו המיקרופון לא עבד כהלכה, כדרכנו על מנת לברר מה הבעיה שלחנו את המכשיר לבדיקת מעבדה מוסמכת המאושרת על ידי משרד התקשורת. במעבדה התברר כי המכשיר נפל ונחבט וזה מקור הבעיה. ולמרות הכל תוקן המכשיר עבוד הקליינט ללא חיוב . מצוי ביידי דוח המעבדה המאמת את דבריי. למרות ועל אף כל זאת דרש הקונה תוך השתוללות והרמת קול שמכשירו יוחלף למכשיר חדש. עוברים בחנותו עשרות אם לא מאות אנשים מידי יום נהנים מטיפול מסור הגון וישר ומעולם לא קרה לי מקרה שכזה בעניין המטען למרות טענותיו קיבל הלקוח מטען מקורי אני טמהה ומופתע מהתנהלותו של הלקוח אולם עומד אני מאחורי דבריי ללא סיאג . בתודה וברכה ערן. טופ סלולר.
מוצר:
פלאפון s2
שם:
ניר
תאריך:
29/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי סקר שוק מקיף לקראת הרכישה. מראש הסתייגתי מהחנויות התלאביביות הרבות והחלטתי לרכוש דווקא מטופ סלולר- גם הודות למחיר אטרקטיבי וגם העובדה שיש להם כמה סניפים תורמת לתחושת האמינות. לפני יותר מחודש הגעתי לחנות שלהם בהוד השרון שם חיכה לי מוכר אדיב מאוד ובא לקראתי בהנחות באביזרים שונים. קיבלתי את המכשיר בדיוק כפי שרציתי- simfree, לא ברנדד, חדש לגמרי מהאריזה ועד עכשיו לא נתקלתי בשום תקלות איתו. סה"כ קיבלתי הרגשה טובה ולא מצטער לרגע שבחרתי לרכוש דרכם את המכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
שם:
דורון
תאריך:
07/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון דרך החנות ואני מאוד מרוצה השרות בטלפון היה מעולה והצוות עזר לי גם לבצע ניתוק זיקה מול חברות הסלולר. לאחר שנתקלתי בבעיה במכשיר החליפו לי אותו מיד בלי לשאול שאלות למכשיר חדש והביאו לי את זה עד הבית עם שליח תוך שעתיים!!! אי אפשר לקבל שרות יותר טוב וחבל לשלם לחברות הסלולר על שרות תיקונים שהשרות בטופ סלולר ממש מעולה. אני ממליץ בחום על החנות. רכשתי סמסונג גלאקסי.
מוצר:
טלפון גלאקסי
שם:
תומר
תאריך:
28/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק מקיף ביותר החלטתי לקנות את הגלקסי 2 בטופ סלולר בגלל המחיר וגם בגלל שהם החנות היחידה בזאפ שנמצאת בהוד השרון. לפני שקניתי את המכשיר דיברתי איתם בטלפון ופנים מול פנים בחנות שלהם ותמיד הם היו סבלנים ונחמדים. במעמד הקנייה עצמה הייתה לי בעיה עם כרטיס האשראי והם עזרו לי והציעו כמה דרכים לפתור את הבעיה. אחרי הקנייה המשכתי להציק להם עם עוד הרבה שאלות לגבי המכשיר והמוכרים - אלירן וערן - עזרו לי מאוד. קיבלתי את הרושם שהחבר'ה האלו מבינים ענין. ממולץ.