ערב לאחר שרכשתי באתר מלונית אוקספורד XF7 אספתי את המוצר באיסוף עצמי. נתקלתי בשני אנשים מדהימים מסבירי פנים ונכונים לענות ולעזור בכל שאלה שהופנתה אליהם. ממליץ בחום גם בגלל השירות וגם בגלל המחיר - הכי זול שמצאתי
מוצר:
מילונית אוקספרד XF7
שם:
אבי
תאריך:
03/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לפי האתר, יש להם את המיגוון הגדול ביותר בארץ, של חותמות תאריך. הגעתי לחנות במיוחד מחוץ לעיר. חותמת להרכבה עצמית באנגלית, היתה האחרונה במלאי. חותמת תאריך, אין במלאי. כמובן שבאתר לא מצוין שאזל המחאי. המוכר אמר, למה לא התקשרת. תשובתי: בשביל זה יש אתר מעודכן. הם לא שמעו על עידכון אתר.
תגובת החנות:
מר גליק היקר הערות בונות תמיד מתקבלות בברכה, אנחנו בלב המשרד משפרים את השרות שלנו בהתאם להערות מהלקוחות וזה כבר 28 שנים משנת 1989 חבל שלא ציינת שבכניסתך אלינו לבית העסק אמרת לי בהתרגשות שאתה שמח שמכל החנויות שבדקת רק לנו היה לאספקה מידית חותמת להרכבה עצמית באנגלית שאותה רכשת אצלנו עבור 69.00 ש"ח , זה נכון שחיפשת גם חותמת תאריכים וגם זאת הייתה במלאי רק לא התאימה לצרכייך .( גם את זה היה חשוב שתציין ) . להיות בן אדם מלא תלונות כרימון זה לא מוסיף אריכות ימים , מעבר לזה חשוב לציין בעובדות כשמחליטים להכפיש בית עסק . אתה שכחת שזה מקור ההכנסה שלנו ולפגוע במקור הכנסה במיוחד שהדברים לא נכונים זה לא יפה . ואם מותר לי לסיום להעיר נקודה נוספת , התלוננת על הישראליות ( איך אמרת לי " אני לא מתפלא רק בישראל זה יכול לקרות" ) חשוב לי לציין שוב , אני גאה להיות ישראלי שמנהל את עסקיי בישראל , שיהיה לך הרבה בריאות ואריכות ימים ונשמח להמשיך לשרת אותך בלב המשרד .
מוצר:
חותמת תאריך לועזי Printer 20
שם:
קובי
תאריך:
22/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 30 עטי פרקר וחריטה על כל עט המחיר מצויין, שירות אדיב ומהיר, החריטה יצאה מאוד יפה!
מוצר:
עט טיבול
שם:
אמיר
תאריך:
17/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, אדיב ומסור. איש נחמד שעוזר ואף נותן הנחות. והכל באווירה טובה ומקצועית. ממש עושה חשק לחזור שוב. והמחירים אטרקטיביים!! ממש שווה(: תודה לכם!! לב המשרד(:
מוצר:
לוח שעם A01
שם:
תהל
תאריך:
28/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מילונית אלקטרונית מלב המשרד. המענה היה מהיר, השירות אדיב ואנושי מאוד, דואגים ללקוח שיצא מרוצה. אשוב לקנות שם ובהחלט ממליצה עליהם.
מוצר:
מילונית אלקטרונית MB304
שם:
אורטל
תאריך:
08/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ארבע חבילות של מדבקות נייר ושלוש מתוכן לא היו בגודל הנכון... דיברתי עם ערן ויום למחרת קיבלתי עם שליח את המדבקות החסרות. בלי סחבת ובלי תירוצים מיותרים. אהבתי והערכתי מאוד את השירות (זה ממש לא מובן מאליו אחרים היו מנסים להתנער מאחריות)
מוצר:
מדבקות ?
שם:
סאטיה
תאריך:
04/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיק מעטפת מרופד למחשב נייד עד "15.6, המשלוח לי 19 שח, המוצר הגיע כמעט חודש לאחר ההזמנה. אני לא מרוצה מההזמנה בגלל מהירות המשלוח.
תגובת החנות:
סאטיה שלום
מצטער לשמוע שלקח לדואר חודש לספק לך את הזמנתך החל מתאריך 01.11.16 הפסקנו לשלוח הזמנות בדואר ישראל , אנחנו מספקים היום משלוחים עם שליח עד הבית אחת הסיבות ששינינו את סוג המשלוחים היא לקוחות כמוך שלא קבלו את ההזמנה בזמן . לצערנו דואר ישראל לא רק שלא מביא את ההזמנות בזמן לעתים הוא גם מאבד חבילות . אנחנו בלב המשרד עושים את את המרב שהלקוחות יהיו מרוצים לא רק מהמחיר הכי זול בארץ גם ממהירות המשלוח נשמח לשרת אותך עם משלוח עם שליח עד הבית ואף לפצות אותך על עגמת הנפש.
מוצר:
תיק מעטפת מרופד למחשב נייד עד "15.6 תיק מעטפת מרופד למחשב נייד עד "15.6
שם:
דני
תאריך:
26/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות הדום לרגליים. החנות פרסמה ב'זאפ' את מחיר המוצר ובנוסף דמי משלוח בדואר ישראל על סך 19 שקלים. לאחר השוואה עם חנויות אחרות, בחרתי לקנות את המוצר בחנות זו. שלשה שבועות חלפו והמוצר לא הגיע. התקשרתי לברר, והנציג אמר לי שהם לא שלחו את המוצר מאחר ובחרתי 'איסוף עצמי'. הכחשתי בתוקף את הדבר ובמהלך השיחה בדקתי באתר את הפרסום של החנות והוכחתי לנציג, מסך מול מסך אונליין, שהאופציה ב'זאפ' היא משלוח בדואר ישראל וכשבוחרים זאת זה מתחלף ל'איסוף עצמי' (מה שלצערי לא הבחנתי). גם אם רוצים להחליף במשלוח, האופציות הקיימות הם רק בעזרת שליחים במחיר כפול. אין בכלל אופציה של משלוח בדואר ישראל. המוכר האשים את 'זאפ' בתקלה. בסופו של דבר שלחו לי את הפריט בדואר ישראל, וכמובן חייבו אותי בעלותו בחיוב כרטיס אשראי באמצעות הטלפון, דבר שאני נמנע מלעשות. כמו כן, לא חשבו שמגיע לי פיצוי מסוים כמו למשל משלוח באמצעות שליח. הסיבה לכתיבת חוות הדעת הזו היא שמנהלי האתר לא מצאו לנכון לתקן את הטעות וממשיכים להטעות את הקונים בפרסום מחיר שקרי. אגב, בכל רכישה שלי בעבר באיסוף עצמי, שרות הלקוחות של החנות היה מתקשר ומודיע שהמוצר מוכן לאיסוף. אם אכן היו עושים זאת, כמקובל, הטעות הייתה מתבררת יום לאחר הרכישה. מבחינתם המוצר יכול היה להישאר בחנות לנצח.
תגובת החנות:
דני שלום באתר זאפ כתוב במפורש : הדום 001 95 ש"ח משלוח 19 שח עקב טעות שלך בחרת איסוף עצמי מרחוב המסגר בתל אביב . כשגילית את הטעות דיברנו טלפונית ושילמת עבור משלוח בדואר 19 ש"ח הצעתי לך משלוח עם שליח עד הבית במחיר מיוחד וסירבת שמח שההדום הגיע אלייך ואתה עושה בו שימוש ונהנה ממנו . נשמח לשרת אותך נאמנה גם בעתיד ( אפילו אם תעשה שוב טעות בהזמנה ) כמו אלפי לקוחות אחרים שמרוצים מהיחס והשרות שלנו . שנה טובה לך ולבני ביתך ולכל עם ישראל .
מוצר:
הדום לרגליים FR1001
שם:
קרן
תאריך:
04/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את התיק כמתנה. המשלוח הגיע עם שליח עד פתח הדלת, קיבלתי התראה לנייד לפני צאת ההזמנה, תיאור הפריט באתר תאם במדויק את המוצר שהגיע. התקשרתי לברר משהו לפני שהזמנתי, שוחחתי עם ערן שהיה מאוד אדיב סבלני ונחמד. ממליצה בחום.
מוצר:
תיק גב למחשב נייד NB-8122
שם:
שני
תאריך:
01/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה התקבלה במשרד בו אני עובדת יום אחרי שהזמנתי אותה (ופחות מ24 שעות אחרי!). כפי שביקשתי בהערות - השליח אכן התקשר לפני שהגיע. והחשבונית צורפה בתוך הקופסא של הגליוטינה, בצורה מסודרת (נשמע מובן מאליו, אבל ספקים בארץ לא תמיד מקפידים על כך).
מוצר:
גליוטינה 502
שם:
עופר
תאריך:
22/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצר בדיוק כפי שהזמנתי, די מהר, בשלמותו , ולשביעות רצוני. תודה רבה על השירות , ברצוני לציין את ערן לב שהגיב במיידית למיילים ולכל שאלה שהייתה לי . בקיצור הכל טוב.
מוצר:
מנקב (מחורר) משרדי גדול 720
שם:
אמפירון
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החליפו שעון תקול אחד מתוך ארבע, באופן מיידי, תוך 24 שעות ללא שום בעיה. שרות פנטסטי....
מוצר:
שעונים aa
שם:
ashaal
תאריך:
01/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך להזמין מעטפות באופן דחוף, התקשרתי וקיבלתי מענה מהיר, משלוח זריז, שירות עם חיוך, מחיר מצויין.
מוצר:
מעטפות c
שם:
roisterguy
תאריך:
18/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר בקלות ובמהירות. כאשר לא הגיע לאחר מספר ימים חשדתי בדואר (לאחרונה הדואר מפספס הרבה). התקשרתי להגיד שלא הגיע - אז שלחו לי את המוצר עם שליח למחרת. בסוף הגיע הפתק של הדואר בהודעה שניה :(
מוצר:
ציוד ארגונומי למשרד הדום מתכוונן ארגונומי לרגליים
שם:
yuval
תאריך:
31/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשבון ב17/1 עם משלוח בדואר רשום. לאחר כמעט שבועיים שום דבר לא הגיע והתקשרתי לחנות. יום אחרי (יום שישי) חזר אלי בחור ואמר שהייתה בעיה ושביום ראשון הוא ישלח את המוצר עם שליח ושיצרו איתי קשר. ביום ראשון לא יצרו איתי קשר בשעות הצהריים והתקשרתי לשאול מתי זה יקרה. הבחור שענה בצורה לא נחמדה במיוחד אמר שכנראה לא שמתי לב אבל ניסו להתקשר אלי (אף אחד לא ניסה ליצור איתי קשר) וקיבלתי ביקורת שאולי לא שמתי לב למספר. משם קיבלתי הוראות להתקשר לשליח (אני?) וליצור איתו קשר והמוצר עליו. יצרתי קשר איתו והוא אמר שהמוצר לא עליו והוא לא יודע מי יבוא אלי. חזרתי לחנות והתלוננתי שהשירות לא טוב - למה אני צריך ליצור קשר עם השליח? למה באים אלי בטענות שאני כבר שבועיים מחכה למחשבון? הבחור הלא נחמד לא קיבל את הטענות וטען שהכי קל להתלונן ואני לא יודע עם מי הוא עובד וכו'. ביטלתי את ההזמנה! ממליץ לא להזמין מחנות זו - השירות והמענה שקיבלתי היה רע מאוד ונשארתי ללא מחשבון.
תגובת החנות:
האדון הנכבד הזמין מחשבון במחיר הזול ביותר באתר זאפ , עקב תקלה ההזמנה נפלה בין הכיסאות וכפיצוי הצענו לו משלוח עם שליח עד הבית וזאת ללא תוספת מחיר ביום ראשון בשעה 9:00 יצא שליח לספק לו את ההזמנה ( זאת 24 שעות לאחר תלונתו) בשעה 10:11 יצרנו קשר הוא לא ענה בשעה 10:12 ניסינו שוב הוא לא ענה , השארנו לו הודעה במשיבון , בשעה 11:41 הלקוח יצר קשר מלא תלונות כרימון . הסברתי לו ששוב אני מצטער על עגמת הנפש אבל הוא לא עונה לשיחות של השליח ושהשליח שלנו באזור שלו וכדאי שיצור אתו קשר לקצר את ההליכים של האספקה , שוב הלקוח התלונן למה ??!!!, לאור הניסיון של 26 שנים הבחנתי כי הלקוח מחפש את ה...למה ??? ומחפש דרכים איך לגרום לנו לא לספק לו את המחשבון והצעתי לו זיכוי מיידי עבור הזמנתו וכך עשיתי ביטלתי את העסקה וזיכיתי מידית את כרטיס האשראי שלו במלוא סכום ההזמנה . לסיום חשוב מאוד לדעת : רק מי שלא עובד לא עושה טעויות , מי שעובד עושה יש סיכוי שגם יעשה טעויות . חבל שהלקוח הנכבד בחר להתלונן ללא סיבה מוצדקת והוסיף חטא על פשע בכך שניסה להשחיר את פנינו ברבים .
מוצר:
מחשבון מדעי 403 פונקציות
שם:
Michal
תאריך:
08/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יצאו צדיקים! הזמנתי חותמת שהאימה לי. תוך 10 דקות התקשרו שיש חותמת דומה בשליש מחיר, לא חבל? ביטלו את העסקה ומיד הנפיקו לי משהו תואם וזול יותר.
מוצר:
חותמת אישית Q24
שם:
ערן
תאריך:
01/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו לחברה דיסק מעוצב , ההדפסה יצאה איכותית והמוצר מוצלח מאד, העבודה מולם היתה יעילה בשליחת דוגמאות העיצוב וניתנה לנו גמישות לשים מגוון של עיצובים ממליץ מאד
מוצר:
דיסק און קי מעוצב card
שם:
עמית טוטיאן
תאריך:
29/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מלב המשרד 3 מחשבונים פיננסים בעל הבית אדם אדיב ונחמד מאוד שירות אמין ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר - והמחיר נמוך ביותר לפי הבדיקה , המוצר הגיע אליי תוך יום , מאמין שגם את הקניות הבאות שלי למוצרים אעשה רק דרכם .
מוצר:
מחשבון פיננסי fc 100
שם:
Avishay
תאריך:
15/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת למינציה, תוך יומיים המוצר הגיע אליי, המוצר היה פגום ולאחר שדיברתי עם "לב המשרד" נאמר לי כי אוכל לדבר עם שרות הלקוחות ובמידת הצורך יחליפו לי את המוצר, לאחר שיחה איתם נאמר לי שעליי להביא אישית את המוצר ליבנה בכדי לתקן את המוצר, הגעתי ליבנה לחברה חיצונית שמספקת שירותי תיקון במוצרים שנרכשו מלב המשרד, בחברה נאמר לי כי לא יחליפו לי את המוצר כי הוא פגום וזה לא באחריות (למרות שכך קיבלתי אותו) ואין מה לעשות, זה בהחלט מתסכל לקנות מוצר בסכום מלא ולקבל מוצר סוג ב', לאחר שיחה עם לב המשרד, הם נתנו הוראה להחליף לי את המוצר במקום ואת המוצר הפגום לשלוח אליהם לחנות, שמחתי שישנם עוד בעלי מקצוע הוגנים שלוקחים אחריות על המוצרים שלהם, וחשוב להם השירות ללקוח ולא רק הכסף מהלקוח, אני אמשיך לרכוש בחנות זאת ואני ממליץ בחום לרכוש מחנות זאת!!!, יישר כוח!!!
מוצר:
מכונת למינציה PDA3-330C
שם:
תמר
תאריך:
25/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו חותמות לצוות ביה"ס כמתנת סוף שנה .זכינו לשירות אדיב, מהיר, סבלני ,אמין ומחיר הוגן מאד. תענוג לעשות ככה עסקים. תודה לערן.
מוצר:
חותמת פרינטר 4911
שם:
קרן
תאריך:
02/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו חותמות כמתנה לסוף שנה לצוות החינוכי בביה"ס. קיבלנו שירות אדיב ויחס אישי מערן, שאף הוסיף לנו למשלוח עטיפות מתנה. החתומות היו מוכנות תוך יומיים והמשלוח היה מהיר! ישר כוח! ממליצה בחום:)
מוצר:
חותמות lev hamisrad
שם:
Yafa
תאריך:
14/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כל ההתקשרות נעשתה במייל. תשובות זריזות. קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי. ההזמנה נעשתה בזמן הסופה הגדולה וככל הנראה המסירה התעכבה בשלב כך. בכל מקרה חבר'ה אדיבים ונחמדים מאוד.
מוצר:
חותמות printer 20
שם:
מרדכי
תאריך:
27/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבועות של חיפוש, מצאתי את הדגם במחיר הזול ביותר בין החנויות. המחיר הנמוך לא פגע באיכות השירות. יש הנחה על מוצרים נלווים.
מוצר:
מכשיר למינציה PDA3-330C
שם:
מיכל
תאריך:
20/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להתייעץ לפני הרכישה ונעניתי באדיבות ומקצועיות. שירות מעולה, אתר מפורט ונוח, ממשק הזמנה ברור. תוך זמן קצר קיבלתי מייל שמודיע שהמוצר שמור לי לאיסוף בחנות. תודה רבה!
מוצר:
גליוטינה לחיתוך נייר 507
שם:
Avigdor
תאריך:
11/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה טלפונית לחנות קיבלתי הסבר לגבי המכשיר ואביזרים נילויים. בהזדמנות זו ביצעתי את ההזמנה. המשלוח הגיע כעבור שלושה ימים עם שליח עד הבית. הבחנתי באדם המכיר היטב את החומר ויודע להמליץ נכון לצרכים שלי, כמו-כן הבחנתי באישיות אמינה.