הקנייה הייתה מהנה למרות שהמחיר היה יקר והנציג שכנע אותי לקנות את המכשיר עם אחריות בארץ . המכשיר הגיע תקול ומאז אי אפשר לתפוס את השירות כלל מעל 50 דקות המתנה היום עוד 40 דק לא ממליץ כלל לקנות אייפון דרך היבואן הרשמי כלל עדיף לשלם הרבה פחות ולקבל אחריות בנלאומית
תגובת החנות:
שלום ישי, צר לנו לקרוא על החוויה אותה עברת מול היבואן. חשוב לנו לטפל בפנייתך כראוי ולהבא אנו מזמינים אותך לפנות אלינו לעמוד הפייסבוק או לשירות הלקוחות במספר 1700-55-51-52 ואנו ניצור קשר עם היבואן. חשוב לנו לציין כי היבואן מתחייב למכשיר ולאביזרים נלווים מקוריים. כמו כן, במידה ונוצרת תקלה במכשיר בשנה הראשונה רק היבואן מספק מכשיר חדש ללקוח. אנו שמחים לשמוע כי השירות שקיבלת אצלנו בחנות היה מהנה ונשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 7 128GB SimFree
שם:
Ergas
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי לרשת מייל שבו התענייתי אם יש את הטלפון הסניף באילת , נאמר לי שכן אך בהגיעי לסניף אמרו לי שאין במלאי, לאחר שחזרתי את הרשת במייל מחאה התקשרו אלי מהסניף והודיעו לי שאני יכיל לבוא ולקחת את המכשיר , כי יש אותו במלאי . לאחר יומים פניתי לסניף יבנה בשאלות לגבי תפעול המכשיר וקיבלתי שם יחס יוצא מן הכלל , המוכר בסבלנות ובנכונות הסביר לי את אופן הפעלת המכשיר והודיע לי שבכל בעייה לא אהסס לחזור אליו
מוצר:
טלפון סלולרי 2 OnePlus
שם:
msandra
תאריך:
31/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
4
חוו"ד עזרה
19
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מכשיר מקולקל במחיר של יבואן רשמי.
מאוכזבת מאוד. התעלמו ממני בחנות והפילו ת האחריות על ייצרן במקום להודות שמכרו לי מכשיר סוג ב
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
שם:
Daniel
תאריך:
03/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון בסניף אילת, בנוסף רכשתי מגן של אוטר בוקס וגם מגן זכוכית. אשר עלה 40 ש"ח. כעבור כמה שעות השוליים של הזכוכית יצאו.( מדבר על שעות בודדות ). התקשרתי לסניפים ונאמר לי 'אין מה לעשות. אתה יכול לרכוש מגן סיליקון בשווי 120 ש"ח שתסדר לי את הבעיה'. קודם כל לזה אני לא קורא שירות. בתור אחד שעובד במתן שירות. אתם מתחת לכל ביקורת. פעם ראשונה שאני רושם ביקורת שלילית כלפי מישהו.
מוצר:
גלאקסי s7 g930fd
שם:
מוריס
תאריך:
13/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלפון עבור ביתי בסניף המלך שלמה באילת. ביום הרכישה גילינו שהמכשיר מתחמם בצורה חריגה. חזרנו לחנות ושם באופן הכי קר והכי לא שירותי הפנו אותנו ליבואן. כשפניתי ליבואן הפנו אותי לסניף באבן גבירול ושם מבלי לחשוב פעמיים החליפו לי את המכשיר לחדש. נתקלתי בשירות אדיב ובעיקר ברצוני לציין את קובי ואת מנהל הסניף. מקסימים ומאוד שירותיים. יישר כוח! ממליץ מאוד לכל מי שמעוניין לרכוש טלפונים ניידים ןמוצרים נלווים כיוון שיש דברים שלא ניתן לכמת בכסף כמו יחס אדיב ושירות!
מוצר:
טלפון סלולארי m2
שם:
מישהו
תאריך:
03/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר בחנות, כעבור 10 חודשים המכשיר שלי החל לסבול מתקיעות וריסטרטים חוזרים שלא יוצאים ממצב זה. בקיצור לא ניתן לסמוך על המכשיר שיעשה את המינימום שזה לקבל או להוציא שיחה.
לאחר החג הגעתי ביום ראשון בבוקר לחנות, ולתדהמתי גילתי שלא רק המכשיר שלי לא תקין אלא גם השירות. האחריות שלי היא שנה שלמה בחברה i-cell. 1. הובהר לי שהם מעבירים את הטלפון שלי לחברה חיצונית בהרצליה (מה שהובהר לי בהמשך שזה אבן יהודה).
2. מה שהשאיר אותי פעור פה זה שזמן עלות התיקון ינוע עד 21 ימי עסקים מה שאומר חודש בלי טלפון סלולארי, ובינתיים לא מספקים מכשיר חלופי, ולטענתם הזמן הזה סביר.
3. גם שהתקשרתי ביקשו שלא אתקשר יותר כי אין מה לעשות אם המעבדה והם יתחייבו ל21 ימי עסקים.
לי זה לא נשמע הגיוני שהיום הזמן הסביר הוא 3 ימי עבודה לכל היותר ולא זמן ששקול לייצר מכונית!!!
מוצר:
טלפון סלולרי G4
שם:
omrikosh
תאריך:
11/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך החנות את הדגם Oneplus x, השירות שקיבלתי היה מצויין, המוכרים היו מקצועיים והמחירים טובים
מוצר:
smartphone x
שם:
Rawi
תאריך:
02/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בקניון עופר מלכת שבא התעינינתי על מכשיר טלפון סלולרי חדש והמוכרן שיהמליץ לי על גלקסי 6 .אשמח לחזור לקנות אצליכם שוב
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
שם:
Fernando
תאריך:
02/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אישית לסניף אבן גבירול, קובי מסר לי מידע אמין, בלי יותר מדי "שיווק", טיפל מהיר ונעים, חוויית קניה טובה מאוד, ממליץ
מוצר:
LG 4 4
שם:
רויטל
תאריך:
29/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסנו לחנות ללא להכיר - יחס מצויין משי שהיה אדיב, סבלני ולמרות הלחץ בחנות הקדיש לנו מיטב הזמן
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
לין
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף חולון את המכשיר G4. קיבלתי שירות מעולה מבחורה מקסימה בשם אלה שנתנה לי הסברים על המכשיר. ממליצה בחום, שירות מעולה וסבלני והמחירים ברשת מצוינים !
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 SM-J500F 8GB
שם:
Shay
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון אצל מוכרת מאוד חמודה וחייכנית בשם שרית בסניף חדרה , ישר ידעה מה להביא לי ועזרה לי להחליט איזה פלאפון כדי לי לקחת , בנוסף חזרתי לאותה מוכרת כי הפלאפון עשה לי בעיות וישר שלחו אותו לתיקון ללא תשלום בזמן מהיר , השירות היה מצויין המוכרת דאגה ועזרה לאורך כל הקנייה והתיקון .
מוצר:
טלפון g4
שם:
itzikg83
תאריך:
05/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה והובטח לי כי המשלוח יגיע תוך פרק הזמן הנקוב באתר והוא עד שבוע. פניתי אל החנות לאחר כשבועיים מחר והמוצר לא הגיע וזכיתי למענה שהפער בינו לבין רמת השירות המינימלית הנדרשת, הוא שנות אור. אמרו לי שאני חייב לחכות שהמוצר יגיע ורק אז להחזירו. לא אפשרו לי לבטל עסקה למרות שלא עמדו בהתחייבותם. בסופו של יום הבטיחו שלא לחייב אותי בכפוף להחזרת המוצר שכאמור עדיין לא הגיע... בפועל המוצר הגיע לאחר 27 ימים. החזרתי אותו לסניף והתחייבו בפני שלא אחוייב- בשנית. נחשו מה... חוייבתי! וכשאני פונה אליהם בדרישה שיזכו אותי, כי החזרתי את המוצר, הם פשוט מדברים בצורה חצופה וזה בלשון המעטה. אף ניתקו לי שיחות.
פניתי אל החברה מספר פעמים והם מסרבים לספק לי חשבונית קניה בטענה שהחליפו תוכנה. דיווחתי במקביל לרשויות המס בישראל.
תגובת החנות:
ההזמנה בוצעה דרך האתר ע"י אח של כותב חוות הדעת שכאמור הזמין את המוצר באתר, המוצר נשלח והמתין ללקוח בסניף הדואר(הכתובת שהוזנה בהזמנה) למעלה משבוע. רק לאחר שבועיים נזכר הלקוח לבדוק מה עם ההזמנה והיה מעוניין לבטל, נמסר ללקוח שאם הינו מעוניין לבטל יש להחזיר את המוצר ויזוכה על המכשיר בסכום המלא. הלקוח סירב להמתין כדי שהזיכוי יקלט בחברת האשראי שלו והחליט לצאת במסע האשמות נגד החברה.
בנוגע לטענה כי איננו מספקים חשבונית מס, במידה וכותב חוות הדעת היה מעורב בהזמנה, ובהחזרת המוצר, היה יודע כי סופקה חשבונית עם המוצר, ואותה חשבונית הוחזרה לחנות ביחד עם המוצר.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
yossiaviel
תאריך:
07/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר ב 17-10-2015.שולם בעבורו 2048 ש"ח. עם שנתיים אחריות. כבר בימים הראשונים שמתי לב שהסוללה מתחממת ואינה מחזיקה יותר ממס" שעות{3-4}. לאחר שראיתי אצל חבר שהסוללה מחזיקה יום שלם, הכנתי את עצמי לקנות אחת חדשה, שהיא לא כל כך יקרה אגב. לאחר שבועיים של שימוש סביר, ללא נפילות או שריטות, המצלמה הפסיקה לצלם. בהתחלה עברה לרזולוצייה מאוד נמוכה של 1MP ואחר כך לא עבדה יותר! פניתי למעבדת האחריות, מצד היבואן, ונאמר לי שהמכשיר אינו רשום אצלם, ולא מכוסה. נסעתי לחנות שממנה רכשתי וגם הם לא הצליחו לרשום את המכשיר למעבדת השירות באילת. לאחר מס" ימים פניתי שוב לחנות והם שוב שלחו אותי למעבדה , שטענה שהם לא מכירים במס" ה-IMEI של המכשיר. החברה לא הסכימה להחליף לי את המכשיר. לאחר דין ודברים ובהתערבות של עובד בכיר, הוחלט להחליף לי את המכשיר לאחר שביקשתי שייזכו אותי ב-1400 ש"ח לפחות. לבסוף הוחלט שאני רשאי להחליף את המכשיר במכשיר HUAWEI P8, בתוספת מחיר מצידי, למרות שה-LG היה משמעותית יותר יקר. הסכמתי להחלפה, רק כדי לצאת מהמכשיר המקולקל ש"תעודת האחריות " שלו אינה שווה את הנייר שהיא נכתבה אפילו., ולאחר שהייתי בחנות לפחות עוד כ-5 פעמים, המכשיר עדיין לא שם! החלטתי שנמאס, והחלפתי את ה-LG G4 ב-סמסונג J7 זול משמעותית ב-750שקל מה-LG, בחנות אחרת. 750 שקל הבדל, נזרק, בגלל חוסר יכולת למימוש אחריות למוצר חדש בן חודש. אפילו עד עצם היום הזה, ה-HUAWEI עדיין לא הגיע. .כמעט שבועיים. הוסבר לי שה-HUWEI אינו נמצא במלאי, וגם לא ראיתי אותו מוצג למכירה בחנות. בעקבות המקרה, פנה אליי מנהל החנות, בשם TOM, והסביר שבאמת הייתה פשלה עם מתן האחריות למכשיר, ולפני כן הוא לא היה מעורב בכל הסיפור הזה, ולמרות שהם[החנות] לא מתקנים אותם בעצמם, הוא מוכן לבוא לקראתי, עקב עוגמת הנפש שנגרמה לי מהקנייה בפיצו הולם, שמקובל עליי בכל מקרה. המנהל{TOM] עשה עליי רושם מצויין , התייחס בצורה רצינית ,בעקבות כך אני אמשיך לקנות בחנות הזו. אני בטוח שאילו הייתה התערבותו מוקדמת יותר, כל הסיפור היה מסתיים על הצד הטוב ביותר כבר אז.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
מיטל
תאריך:
09/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נוט 5 בסניף לב חדרה, המוכרת של החנות הייתה מקסימה, שמה שרית . נתנה שירות מצויין והייתה מאוד שירותית ואדיבה. עזרה ולימדה אותי קצת על המכשיר. הציעה לי אביזרים איכותיים למכשיר. הייתה נעימה ודאגה שאצא מרוצה. אני אגיע לרכוש באייסל רק בגלל עובדות כמוה.
מוצר:
טלפון סלולרי note 5
שם:
Dotan
תאריך:
07/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי בסניף קניון לב חדרה. המוכרת קרן דוידוב סיפקה שירות מקצועי ואמין ברמה הגבוהה ביותר! המוכרת הייתה נחמדה וענתה על כל שאלותיי באיפוק ונימוס עם חיוך על הפנים. בטוח אחזור לקנות בסניף בעקבות חויית הקנייה המדהימה והלא שכיחה בארצנו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy E5 SM-E500F
שם:
יורם
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות בקניון מלכת שבא בפעם השישית שאני קונה שם וכל פעם חוזר מחדש... שירות מעולה, מחירים הוגנים ביותר. מנהל החנות נדמה לי שקוראים לו שי והמוכרים רום ודניאל שירות מקצועי, אמין וסבלני. העבירו לי במשך זמן את כל הזכרונות והאפליקציות לטלפון החדש והסבירו לי הכל בסבלנות ואהבה. חנות מס' 1 באילת ! ממליץ מאוד !
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy a7
שם:
Gami
תאריך:
22/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות שמביישת את הרשת שהיא מייצגת , בעת הרכישה הם היו נחמדים וכאן נגמרה כל החוויה הנחמדה , חזרתי לאחר יומיים עם מספר תקלות ,נתקלתי בחוסר מקצועיות וידע ,המנהל לאחר מספר טלפונים הואיל בטובו להגיע לחנות שהתברר שהוא היה בחוץ אך לא כל כך עניין אותו ,כל השיחה התנהלה בצורה שניסו כל הזמן לנפנף אותי בחוסר ידע מחשש שארצה להחזיר את המכשיר שזו לא הייתה הכוונה כלל סופו של דבר התייאשתי לאחר ניסיון לנהל שיחה עם מישהו שמייצג את עצמו כמנהל החנות אבל בעצם ניהלתי שיחה עם עצמי . לא ממליץ להתקרב לחנות זו נ.ב בזמן היותי בחנות נכנסו זוג זקנים לקנות מכשיר והנציגים כולל המנהל מכרו להם שטויות ללא חוסר ידע !!!
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
שם:
Yasso
תאריך:
24/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי ששלחתי מכשיר MOTO 360 לתיקון המכשיר לא אותר אחרי שבועיים ונציגים לא ידעו מה לעשות חזר אליי אדם בשם ברק אשר עזר לי מאוד וביטל לי את עסקה לבקשתי
מוצר:
moto 360 360
שם:
Alon
תאריך:
02/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלפון ב 12.06.15 במתנה לאחותי, לא היה לי אתי את הסים כרד מתים אז לה היתי יכול לבדוק מכשיר בחנות. אחרי שנתתי אתו לאחותי והיא הכניסה את הסים כרד שלה למכשיר הוא לה נדלק. היה פשוט מציג את המסך טעינה כל הזמן. החזרתי את המכשיר לחנות ובשקתי מכשיר אחר או כסף בחזרה, הם אמרו שצריחים כמה יומים בשביל לבדוק את המכשיר וקבלתי אותו בחזרה רק ב02.07.2015.
מוצר:
טלפון סלולרי S960
שם:
roni
תאריך:
01/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בשעות הבוקר המאוחרות, בחור בשם רוסלן היה בחנות והיה שירותי ואדיב מאוד! החלטתי על המכשיר בעזרתו, בצענו את העסקה, הסביר לי בקצה על השימוש, כולל העברת אנשי קשר ודוא"ל ויצאתי מרוצה אחרי שהוא הדביק לי מגן מסך זכוכית (אחרי שעשה לי גם עליו הנחה). מספר דקות לאחר מכן חזרתי לחנות עם שאלה טכנית ובחור בשם יקיר יצא לעזור לי, תוך כמה רגעים פתר לי את ה"תקלה" ובפעם השניה יצאתי מרוצה!
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
שם:
Aharon
תאריך:
22/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר ב3/6/15 הרכישה הייתה חלקה ומהירה אך כשהגעתי לבית ראיתי שהמטען לא מקורי. ככל הנראה שהם לוקחים את המטען המקורי ומוכרים אותו בנפרד. לשים לב לפרטים לפני הרכישה
תגובת החנות:
שלום רב, רשת אייסל מוכרת מכשירי סלולאר ממגוון יבואנים בארץ חלק מהמכשירים מגיעים לארץ מארה"ב או ממדינות המזרח ומגיעים עם מטען שאינו תואם לארץ ולא מאושר ע"י מכון התקנים. ולכן כדי להכניס מכשירים אלו לארץ יש להחליף את המטען למטען התואם לארץ.
אנחנו באייסל עובדים עם המוצרים האיכותיים ביותר. ולכן המטען שהלקוח קיבל היינו מטען של חברת SAMSUNG בעל מתח של 2A התואם בדיוק למתח המגיע במטען המקורי של LG.
בברכה, צוות אייסל.
מוצר:
טלפון סלולרי lg
שם:
שירית
תאריך:
08/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלפון בסניף של אילת ובדקות הראשונות לשימוש הבחנתי בצליל מתכתי כשאני מדברת בטלפון. חזרתי לסניף ואמרו לי שיכול להיות שמדובר בחברת הסלולר שלי (אין אנטנות באיזור, דור 4 וכו'..) כשחזרתי למרכז הרעשים המשיכו למרות שניסיתי עם סים דור 4. הגעתי לסניף בויצמן תל אביב וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי מהמוכר בסניף (ומהבעלים דרך הטלפון). יצאתי עם מכשיר חדש ותקין מהחנות.
מוצר:
g4 4
שם:
יגיל
תאריך:
14/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון נקנה באילת ב8/4 כמתנה לבת שלי. אל מול עיני נפתחה קופסה חתומה והראו לי שהטלפון והמסך ללא סריטות. לכשהגעתי לביתי ב9/4 ונתתי לבת שלי את הטלפון גילינו למרבה התמיהה סוללה ישנה, פגת תוקף ונפוחה עם מדבקה של אורנג'. התקשרתי לחנות באילת שהתחייבה להחליף את הסוללה בכל אחד מסניפי הרשת. אתמול 13/4 חבר שגר ליד סניף פרדס חנה החליף את הסוללה. ההחלפה הייתה לסוללה לא מקורית ללא תאריך ייצור ולוותה בהבעת חוסר אמון של המוכר שהאריזה של הטלפון כללה סוללה ישנה. לי אישית אין לי שום בטחון שלא מכרו לי מכשיר מחודש במחיר של חדש לאור תכולת האריזה. אני ממליץ בחום להתרחק מהחנות הנ"ל.
תגובת החנות:
שלום רב, נבקש להבהיר, כל המכשירים מגיעים אלינו מן היבואן כאשר הם חדשים ובקופסאות חתומות בדיוק כפי שציינה הלקוחה בתגובתה!"אל מול עיני נפתחה קופסה חתומה" על אף טענות הלקוחה מצאה לנכון רשת אייסל להחליף לסוללה חדשה ע"פ בקשתה(בסניף הקרוב לביתה) חשוב לציין כי רשת אייסל עומדת מאחורי כל עסקה וכל לקוח ונותנת את השרות הטוב ביותר! בברכה, צוות אייסל
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 Neo
שם:
shay
תאריך:
01/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 4 NOTE ומוצרים נלווים בחנות בתל-אביב. באתי בשעה שהחנות ריקה (בבוקר באמצע השבוע). טיפל בי בחור בשם עדי. יחס מצוין. המון סבלנות, נכונות להסביר ולעזור וגמישות. שירות מקצועי מאוד. גם כשבאתי יום למחרת להחליף את אחד המוצרים הנלווים נעניתי בשמחה וללא כל בעיה. כל הכבוד.