אני מעוניין לשבח את צוות קאמרה מיה על תודעת השירות יוצאת הדופן, חווית קניה מוצלחת במיוחד. אני לקוח של החנות מזה שנים רבות, ושירות איכותי הוא הלך רוח בחנות, אבל חשוב לי לציין את תודעת השירות הגבוה לה זכיתי מהצוות, בייחוד מדורון, טיפל בתקלה באדיבות, מסירות ותוך מתן שירות יוצא דופן אשר מעמיד אותי ואת שביעות רצוני בתור לקוח בראש סדר העדיפויות. שירות שכזה אינו מובן מאליו בישראל לצערי, וקאמרה מיה מתפקדת כמופת לשירות נעים, מסור ואחראי. ממליץ בחום לרכוש מחנות זו, רכישה בטוחה, עם בעל בית אחראי, גם במתן שירות וטיפול בתקלות :)
מוצר:
מצלמה D750
שם:
iliaten
תאריך:
13/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח חוזר ומאושר לחנות הזאת - רכשתי שם את המצלמה הקודמת שלי ועוד דברים. וגם הפעם - רכשתי את המצלמה בקאמרה מיה, גם בזכות המחיר הנמוך וגם מתוך הבטחון שהמצלמה היה במלאי, שיתקשרו אליי לאמת את הפרטים ולתאם את המשלוח - ובדיוק כך היה! הבחורה שהתקשרה אימתה את פרטי התשלום, את אופן המשלוח ואפילו ציינה שהמשלוח לא כולל את כרטיס הזכרון. והנה כעבור 4 ימים המצלמה בידיי, ארוזה היטב. ממליץ בחום על החנות, ואני משוכנע שאמשיך לקנות שם.
מוצר:
מצלמה PowerShot SX60 HS
שם:
שיר
תאריך:
11/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להמליץ על חויית קניה בקאמרה מיה ועל הצוות המקצועי במקום שניחן בידע רב ובסבלנות רבה. קיבלתי הסבר מפורט אודות המצלמות והעדשות הרלוונטיות לצרכיי. השוואות והמלצות. יוני ודורון עזרו לי לבצע רכישה חכמה וחסכונית של ציוד צילום נהדר, באדיבות ובכבוד כלפיי הלקוח.
מוצר:
מצלמה D750
שם:
Itay
תאריך:
26/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה אירופאית, פשוט תענוג צרוף לרכוש מוצרים מהחנות. תודה רבה וממליץ בחום! תודה לדורון, צביקה ובעיקר ליוני המקסים והמקצועי!
מוצר:
מצלמת dslr D7100 + 18-140 + 85 1.8G
שם:
עירית
תאריך:
11/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אל תתבלבלו. לקנות מצלמה רק בקמרה מיה ברמת השרון. קיבלתי שירות מקצועי, אדיב, אמין, בלי לחץ. המוכר הציג לי את כל האפשרות שרציתי לבדוק ממחיר ועד איכויות של מצלמות כולל דוגמאות, הסבר מפורט על דגמים, הבדלים במפרט, מה מתאים לאילו צרכים... והם לא מרוויחים אחוזים. חנות מסבירת פנים עם כמה דלפקי מכירה לתשומת-לב מירבית לכל לקוח וכמובן מחירים טובים.
מוצר:
מצלמה finepix X-E1
שם:
Dor
תאריך:
10/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נייר צילום באתר (הגעתי דרך זאפ)- ניתן להתמצא בקלות ולחפש את המוצר בצורה נוחה.. המשלוח הגיע מהר, אפילו לפני הזמן עליו התחייבו. גם בטלפון ענו מהר וענו על שאלות, כמו כן התקשרו אליי על מנת לאשר את ההזמנה לפני ששלחו אותה.
מוצר:
סרט צילום Instax Mini 8
שם:
נני
תאריך:
19/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר- מספר שעות לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו אלי לאמת שהעדשה נמצאת במלאי ויכולה להישלח אלי. משלוח מהיר! החבילה הייתה שבירה והגיעה עם פתק שביר, ארוזה טוב מאוד בלי חשש לנזקים בדרך.
מוצר:
עדשה למצלמה nikkor 35mm
שם:
מאיר
תאריך:
15/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי במטרה לקנות מצלמה. הייתי די מבולבל . קיבלתי שרות מדהים ייעוץ מקצועי מבחור בשם יוני . ענה לי בסבלנות לכל השאלות ואף הרחיב מעבר לכך. לא ניסה לדחוף אותי למוצרים יקרים שאני לא צריך. שרות שלצערי לא מקבלים במקומות אחרים
מוצר:
ניקון D750 D750
שם:
יואל
תאריך:
03/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי דרת אתר זאפ את המצלמה שנראית לי . המחיר היה מהנמוכים ברשימה - עברתי לאת רהחנות וביצעתי רכישה מהירה ופשוטה. לאחר 4 ימי עסקים המצלמה היתה אצלי בתיבת דואר - חוויה מושלמת. כל הכבוד.
מוצר:
מצלמה lumix tz35
שם:
aviran95
תאריך:
31/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 1/10/2014 רכשתי מצלמה 7D ועדשת טמרון 150-600 לצילום טבע וציפורים. לאחר חודשיים וחצי של שימוש חלה בעדשה תקלה של פיקוס. פניתי לחנות בדרישה לטפל בבעיה, לאחר כשבוע כשלא חזרו אלי, התקשרתי ושאלתי מה עם העדשה, בתגובה ענו שהיא עדיין בבדיקה. ויחזרו אליי להגיד לי מה התקלה בעוד יומיים! לאחר יומיים שלא חזרו אליי שוב התקשרתי והפעם בחור בשם צביקה טען שבמעבדה טוענים שהנזק נגרם עלידי(מה שלא היה ולא ונברא מעולם) אני צלם ותיק שמצלם שנים ומעולם לא נתקלתי בשירות כזה גרוע ומתנשא,שום רצון לתת שירות או לשאת באחריות!! יש לציין שבמשך 10 ימים טירטרו אותי על כלום, כשביקשתי לדבר עם המעבדה לא הסכימו!!כשביקשתי שיביאו לי את העדשה בהקדם נענו כשיתאפשר לנו מתוך התנשאות וזלזול.כאמור שום רצון לתת שירות או להיטיב עם הלקוח. אכזבה גדולה!!!!!ממליץ לכם לא התקרב לחנות הזו!!!
תגובת החנות:
שלום רב,
עדשת הלקוח הובאה לתיקון לאחר כשלושה חודשים מרכישתה. הלקוח התלונן על בעיית מיקוד והעדשה נמסרה לבדיקת מעבדה.
הזמן שלקח לתת מענה ללקוח נבע מהעובדה שביקשנו מהמעבדה לבצע בדיקה מקיפה ולברר במידה ויש ספק ולו הקל שבעיית העדשה לא נובעת כתוצאה ממכה במקרה כזה היינו הולכים לקראת הלקוח ומתקנים את העדשה על חשבוננו.
לאחר שהמעבדה ביצעה מספר בדיקות ואף ישנם תמונות לאשר חד משמעית כי התקלה נובעת ממכה שקיבלה העדשה לא נותר בידנו אלא לידע את הלקוח על תוצאות הבדיקה ועקב התנגדות הלקוח, אף הוצעה ללקוח העברת העדשה לקבלת חוו"ד נוספת, לקוח התנגד ודרש החזרת העדשה.
צר לנו על תחושתו של הלקוח אולם נמשיך לנהוג במוצרי לקוחותינו שנמסרים אלינו לתיקון במלוא האחריות והרצינות ולכך נדרש לפעמים זמן.
אנו מבינים את תחושותיו של הלקוח אולם אין באפשרותינו לשאת בעלות תיקון שאינו עומד בתנאי האחריות שכן העדשה (והדבר מגובה בתמונות מעבדה) קיבלה בוודאות מכה.
צר לנו כי הלקוח לא מוכן לקבל את איבחון המעבדה לאחריותו לתקלת העדשה.
אנו בקאמרהמיה נמשיך כתמיד לספק שרות אחראי ומצויין תוך התחשבות הגיונית בלקוחותינו כפי שעשינו ועושים תמיד.
מוצר:
עדשות מצלמה SP 150-600mm F5-6.3 DI IF VC USD
שם:
אורית
תאריך:
27/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני חצי שנה קניתי לאחיינית שלי מצלמה במתנה לבת המצווה. לאחר חודש וחצי המצלמה התקלקלה. חזרתי לחנות והיא תוקנה כחלק מהאחרית. מס' חודשים לאחר מכן המצלמה התקלקלה שוב. חזרתי לחנות שוב ולשמחתי והפתעתי החליפו לי את המצלמה בו במקום במצלמה חדשה. מעבר לכך, מכיוון שלא היה כבר בחנות את הדגם שאותו קניתי, החליפו אותה בדגם חדש יותר. השירות היה אדיב מאד. הבינו את הצורך ואת עגמת הנפש של קלקול המצלמה בפעם השניה ונתנו לכך מענה מהיר ואופטימלי. יצאתי מרוצה מאד מהשירות המצוין, והכי חשוב - האחיינית שלי בעננים :)
מוצר:
מצלמה קומפקטית IXUS 132
שם:
טלי
תאריך:
23/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, תקשרות מצויינת, מומלץ בחום. הם יצרו קשר למחרת אחרי שהזמנתי דרך האתר שלהם את המוצר. בהתחלה לא היה המוצר ישרות במלאי, אז הודיעו שייקח עד 14 ימים. יום אחרי זה קיבלתי טלפון כדי להודיע שנשלח אליהם במקרה בדיוק אותו מוצר וכבר סידרו לי את המשלוח. למחרת על הבוקר העדשה הייתי בידיי. פשוט, בלי סיבוכים כמו שהיה לי אצל מתחרה שהייתי צריכה לבטל את ההזמנה שלי.
מוצר:
עדשה 25 מ''מ
שם:
לאון
תאריך:
09/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יום אחרי שהזמנתי מהאתר התקשקו להודיע לי שהמוצר לא במלאי כרגע והוא אמור להגיע במהלך 14 הימים הקרובים, לאחר כשבוע התקשרו להגיד לי שהמוצר חזר למלאי והם שולחים אותו, הגיע אחרי יומיים, כך שאני מרוצה שדאגו לעדכן אותי בכל מה שקורה עם ההזמנה
מוצר:
מצלמת אקסטרים Hero 4 silver edition
שם:
לאוניד
תאריך:
08/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה, קיבלתי מוצר תוך 4 ימים, כמו שפורסם בזמן קנייה. הייתי משפר יכולת מעקב לאחר משלוח, פרט לכך קנייה נהדרת. צוות בחנות מקצועי.
מוצר:
מצלמה D750
שם:
דוד
תאריך:
05/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן והגיע תוך ימים על ידי שליח. למרות ביצוע אחריות לאחר סיום מבצע BLACK FRIDAY, קיבלתי אחריות MACK במבצע עם הנחת ה20%.
מוצר:
מצלמה דיגטלית RX100
שם:
AVIC
תאריך:
30/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המצלמה הנ"ל נרכשה ב-.18.5.14. ומספר שבועות אחר כך בעת שהיינו בטיול בחו"ל, המצלמה הפסיקה לפעול לחלוטין - העדשה נתקעה ולא ניתן היה להכניס אותה למקומה. כאשר חזרתי ארצה מסרתי אותה לתיקון ב-30.7.14, וכחודש לאחר מכן התקשרו אלי מהמעבדה וכעבור עוד מספר שבועות התקשרו מהחנות, וטענו שהמצלמה ניזוקה על ידי, והאחריות לא חלה עליה, והתשלום עבור התיקון יהיה כ-600 ש"ח - כחצי מערך המצלמה החדשה. בקשתי שיעבירו את המצלמה לבדיקה במעבדה בלתי תלויה, אך מאז ספטמבר לא שמעתי על כך כלום. מקרה זה דומה מאד לחוות הדעת של קונה אחר בתחילת חודש זה. מה שמטריד מאד הוא המצב שלמרות שהחברה מצהירה שהמצלמות שהיא מוכרת נושאות באחריות - המצב שונה לגמרי כאשר באים לממש את האחריות. אני דוחה את כל הטענות בדבר נזק שנגרם על ידי למצלמה - המצלמה היתה בשימוש סביר בארה"ב והתקלקלה בזמן ביקור במוזיאון בקליפורניה.
תגובת החנות:
הלקוח מסר לתיקון מצלמה שבורה! העדשה הייתה בחוץ ונוטה בכ-50 מעלות. מצב כזה הינו לחלוטין כתוצאה ממכה שקיבלה המצלמה.
קאמרהמיה מוכרת מצלמות חדשות בלבד ומקפידה תמיד כדרכה בעבר ובעתיד לעשות הכל למען שביעות רצון לקוחותיה.
יחד עם זאת, כשלקוח מסיר אחריות מתקלה שנגרמה על ידו ומצפה שהתקלה שאינה כלולה במסגרת הסכם אחריות וחוסר ההענות לדרישתו שאינה ניתנת למענה על פי רצונותיו מייצרת עבורו חוסר שביעות רצון, לכך לצערנו לא נוכל להענות.
אנו מצרים על כל לקוח שחש חוסר שביעות אולם לא נוכל לתקן על חשבוננו מצלמה שאפילו אין נדרש רקע טכנאי לאשר כי עברה מכה קשה.
אנו בקאמרהמיה נמשיך לעשות למען לקוחותינו מעל ומעבר. השרות שלנו יבוצע תמיד על ידי האנשים המקצועים ביותר שאוהבים אנשים ומבינים צילום. חג של אור לכולם צוות קאמרהמיה
מוצר:
מצלמה HX50V
שם:
yacovr
תאריך:
28/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מקצועיות מחירים אדיבות וסבלנות שרות מצוין ובפרט ברצוני להודות לרומן שהפך את הרכישה לחוויה מצוינת
היחודייות לחנות היא המקצועיות השרות ולא פחות חשוב מחירים אטרקטיביים
ממליץ בחום לקנות מ - camera mia
מוצר:
מצלמה 70d
שם:
מאיר
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מכיר את החנות - כבר קניתי אצלם , מאד אמינים ,יחס טוב גם המחירים בסדר גמור יש מגוון רחב של מוצרים וגם הכי חדישים
מוצר:
מצלמה s9600
שם:
פולינה
תאריך:
02/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתה חווית שירות גרועה ביותר אנא הימנעו מלרכוש מהחנות הזאת. קניתי מצלמה כביכול חדשה. קיבלתי אותה עם שריטה קטנה אך לא נתתי לזה חשיבות. כבר בשימוש השני המצלמה הפסיקה לעבוד. כשפניתי לחנות נמסר לי שהמצלמה לא ניתנת לתיקון. שהפתרון היחיד שהם יכולים להציע לי זה לרכוש אצלם מצלמה חדשה...
תגובת החנות:
שלום רב,
הגברת פולינה רכשה בחנותינו מצלמה מסוג CANON SX280 בתאריך 30/06/13
המצלמה שנמכרה ללקוחה כמו כל מצלמה הנמכרת בחנותינו הינה חדשה בלבד! ללא שריטות ללא סימנים כפי שמצלמה חדשה נמכרת.
המצלמה הגיעה אלינו לתיקון בתאריך 03/09/12 כחודשיים לאחר הרכישה, כשתלונת הלקוחה הייתה "מצלמה אינה מגיבה, עדשה תקועה בחוץ"
בטופס התיקון שנמסר לידי הלקוחה תועד מצב המצלמה כפי שנמסרה לידי הנציג שקלט את התיקון ותואר כדלקמן "יש סימני מכה קלים מסביב לעדשה, בצד המצלמה ומתחתיה. חול על העדשה. סימני שיפשוף על בית הסוללה"
לאחר בדיקת הטכנאי חזרו ללקוחה לעדכן כי נמצא חדירת מיים למצלמה וכי התיקון בשל כך אינו כלול במסגרת האחריות.
הוצע ללקוחה לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב והתחשבות בלקוחה רכישת מצלמה חדשה בהנחה משמעותית של כ- 400 שקלים ואף לא נגבו ממנה עלות בדיקה כפי שתקנון האחריות מאפשר לנו.
הלקוחה סרבה לתקן וסרבה לקבל את ההצעה הנדיבה מאד שהוצעה לה.
1. מתאריך הרכישה שהתבצעה לפני כשנה וחצי ועד לתאריך הבאת המצלמה לתיקון, אין תעוד המורה על תלונת הלקוחה על איכות המצלמה שרכשה.
2. תיקון מצלמה הינו במסגרת האחריות במידה ולא חלו התנאים הבאים, כפי שמפורטים בתקנון החנות:
"תנאי האחריות הם בכפוף לתנאיו והחלטתו של היבואן בארץ ו/או היצרן בחו"ל. פגיעה פיזית או נזק פיזי או שבר שנגרמו בשל רשלנות או זדון הצרכן, גורמים לפקיעת האחריות. הסרת מדבקת אחריות או קריעתה המעידות על תיקון שלא על ידי טכנאי מוסמך של החברה, מסירה את האחריות מן המוצר. האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק,קצר חשמלי , שריפה , רטיבות או שימוש בניגוד להוראות השימוש או שימוש רשלני. אין אחריות על מוצרים שניזוקו כתוצאה מהצטברות אבק או גורם אחר, או כל נזק הנגרם כתוצאה מהזנחה וחוסר טיפול בסיסי לפי הוראות היצרן. הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לפקיעתה של האחריות. נא לשים לב,כל שינוי במוצר עלול להפקיע את האחריות ולכן חשוב לשמור על כל החלקים המקוריים.
מוצר שהקלקול בו נגרם בשל רשלנות או זדון הצרכן או שימוש בניגוד להוראות השימוש של היצרן/יבואן, ייגבו דמי בדיקה."
3. עפ"י טופס התיקון שנמסר לידי הלקוחה במעמד מסירת המצלמה לתיקון ברור אף ללא בדיקת טכנאי כי המצלמה ניזוקה בשימוש ע"י הלקוחה וכי למרות שתנאי האחריות לא חלים במקרה כזה נעשו מאמצים ללכת לקראת הלקוחה בהטבה משמעותית של הנחה ממחיר מצלמה חדשה. כל זאת למען הרגשתה הטובה של הלקוחה.
4. הלקוחה בחרה שלא להענות לאף צעד של נסיון ללכת לקראתה.
5. הלקוחה בחרה לפרסם תלונה רק כשנה וחודשיים ממסירת המצלמה לתיקון דבר שמעלה שאלות לגבי מהות התלונה.
קאמרהמיה מוכרת אך ורק ציוד חדש! כל נסיון להציג מייצג שווא המציין אחרת פשוט אינו מבוסס על מציאות עבודתנו ודרכנו.
אנו עושים את מירב המאמצים לספק ללקוחותנו פתרונות מספקים וללכת לקראתם במידת האפשר תוך הבנה כי לא ניתן לרצות לקוחות שאינם מוכנים לשאת כלל באחריות על מעשיהם שלהם.
נמשיך לפעול למען לקוחותינו ונמשיך לעשות למען שביעות רצונם הן בשרות והן במוצרים המתקדמים במחירים מצויינים.
מוצר:
מצלמה PowerShot SX280 HS
שם:
Niv
תאריך:
24/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
איש המכירות דורון סייע לי לאורך תהליך הרכישה, ידע להמליץ על המוצר הנכון לצרכיי וסיפק חוויית קניה מקצועית ונעימה. ממליץ בחום על החנות!
מוצר:
מצלמה om-d e-m10
שם:
Ilya Eidler
תאריך:
12/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כדאי להוסיף באתר אפשרות לערוך הזמנה. נאלצתי לפנות למחלקת הזמנות טלפונית על מנת לשנות את ההזמנה הקיימת. קיבלתי עזרה ושירות מהיר, אבל היה יותר נוח אם אופציה כזאת הייתה קיימת באתר.
מוצר:
מצלמה EOS 70D
שם:
vmazor
תאריך:
06/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב הגעתי לחנות בשישי בבוקר.היה תור ארוך אך כיוון שהיו 6 מוכרנים ,חיכיתי רק כ10 דקות לערך המוכרן היה חביב.נתן לי לנסות את העדשה על המצלמה שלי הסביר לי עליה ועל הביטוח שאני יכולה לעשות לה
מוצר:
עדשת ניקון 24-70 24-70 f/2.8
שם:
Yuval
תאריך:
25/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זכיתי לשירות לקוחות מעולה , קיבלתי הסברים ברורים על המוצר והמחיר היה הוגן , המוצר היה במלאי ובמגוון רחב ווזמין , הציעו לי עזרה יעילה ואדיבה בהפעלת המוצר
מוצר:
מצלמת גופרו BLACK
שם:
Sigi
תאריך:
13/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בעקבות המלצות של חברים ושל בן דוד שהוא צלם מקצועי. החנות מאוד אמינה וטובה, שרות מקצועי ואדיב. יש בה מבחר גדול של מצלמות וציוד צילום והמוכרים בעלי ידע מקיף בתחום ויודעים להתאים את המוצר ללקוח. מומלץ ביותר:-)
מוצר:
מצלמה+עדשות EOS D70 + 1585
שם:
רימה
תאריך:
11/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מצלמה של CANON מקמרה מיה ברמת השרון השירות שקיבלנו היה מעולה, הצוות מאוד אדיב ויעוץ מקוצעי ברמה גבוהה בהתחשב בצרכים שלנו. המחיר בין הנמוכים בשוק ותוך יום מרגע ההזמנה קיבלנו את המוצר