דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, סלולר, פארם & more (34 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט - BEST ?
1.50
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
547
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
1
0
7
כל הזמן
223
4
320
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על בסט - BEST
תמונת משתמש
שם:
Uri
תאריך:
23/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קטסטרופה!! הזהרו!
הזמנתי בושם. לאחר שבועיים המתנה ניסיתי ליצור עם העסק קשר לברר לגבי המשלוח. לא עונים לטלפונים (המון נסיונות). משאיר הודעות, לא חוזרים.
שלחתי מייל תלונה, לא הגיבו. לבסוף ביטלתי את ההזמנה דרך פייפאל. לא להתקרב!
תגובת החנות:
בסט מובייל דוגלת בשירות איכותי ומקצועי.
הזמנת הלקוח היתה בטווח ימי העסקים, מתנצלים על חווית הלקוח.
מוצר:
בושם הוגו בוס
תמונת משתמש
שם:
Uriel
תאריך:
21/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קיים בחנות הזאת שירות. פשוט לא קיים!!!

הזמנה שבוצעה מבסט, סיפקו שואב אבק Dreame V12 פתוח, עם חבלה (של היבואן) שפשוט חתך את המספר הסיראלי מהקופסא ומהשואב עצמו (ועשה נזק של סכין לשואב עצמו) - אמרו שיגיעו לאסוף את השואב ויזכו אותי. מאז עבר שבוע שלם ואין שום מענה, בטלפון מועבר אוטומטית למוקש הודעות. הובטח שיחזור מנהל אחרי שפניתי לקבוצת ח.י. ישירות - כמובן שלא קרה.

תדעו שאם אתם קונים מהם אתם מוותרים על הכסף שלכם במידה ויש בעיה כלשהי עם המוצר - כי כמו שאמרתי - שירות אין להם.

אני לא מתכוון לוותר להם בקלות. הם חושבים שכל הלקוחות שלהם פרייארים ומוותרים על כספם בקלות.

אם כ"כ קשה להם לאסוף ממני את המוצר - הצעתי להם שאני מוכן לקבל 50% זיכוי על ה- Dreame V12 ובתמורה אשאיר את השואב אצלי. עדיין לא קיבלתי תשובה מהם.
תגובת החנות:
שוחחנו עם אוריאל טלפונית ,
פנייתו טופלה עד לשביעות רצונו.

מוצר:
Dreame V12
תמונת משתמש
שם:
morvcrom
תאריך:
18/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר מקצועי
אדיב
שירות מצויין
שירות מהיר
שי הנציג היה מסביר פנים מאוד ונתן הרגשה טובה מאוד
מוצר:
שיומי 11 נואוט
תמונת משתמש
שם:
avi.half
תאריך:
18/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות קטסטרופה . רכשתי מוצרים ב 3.8 , אישרו את ההזמנה - עד היום ממתין למוצרים . גם שהשארתי פניה לשירות לקוחות חזרו אלי לאחר יומיים ושאלו אם קיבלתי את החבילה . לאחר שהסברתי כי אני ממתין למעלה משבועיים לחבילה הוא אמר כי הוא לא יכל לעשות כלום בנידון ואני יכל להשאיר פניה נוספת
פשוט הזוי
תגובת החנות:
שוחחנו עם אבי ופנייתנו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
מוצרי פארם
תמונת משתמש
שם:
galileegirl
תאריך:
17/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיק באתר לפני 5 שבועות(12.07.22) ועוד לא קיבלתי את המוצר. שלחתי 3 מיילים. 2 צור קשר והשארתי 2 הודעות במוקד ולא חוזרים אלי. אין שירות - נראה לי שהלך לי הכסף.
תגובת החנות:
שוחחנו עם ציונה ופניתה טופלה לשביעות רצונה.
מוצר:
תרמיל טיולים
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
12/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצויינת! אדיבות, נימוסים, צניעות, הקשבה. אפילו הציעו לי מוצר נוסף אבל אין לי צורך בו.
מוצר:
חצובה מקצועית Que Livestream
תמונת משתמש
שם:
Iditb
תאריך:
11/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי לפני שבוע מוצר חדש, שואב אבק מקולקל - מבינה שזה יכול קרות, אבל לא לענות לי שוב ושוב ושוב במשך שבוע? לא בטלפון, לא בהודעות שאני משאירה באתר, לא במיילים??? שירות נוראי
תגובת החנות:
שוחחנו עם עידית ופניתה טופלה לשביעות רצונה
מוצר:
קונים ב 99 ₪ ומעלה ומקבלים שואב אבק HISENSE ב 399 ₪ שואב אבק מנגב כולל
תמונת משתמש
שם:
mashiahl
תאריך:
11/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב, למי שקרא את כל התגובות ועדיין מתכוון לרכוש מהם, לפני שאתם קונים משהו, תתקשרו לשירות לקוחות שלהם (אין כזה דבר, יש שירות הודעות) ותבקשו שיחזרו אליכם, אחרי שבוע שבועיים שלא יחזרו אליכם, תבינו שאין עם מי לדבר.
רכשתי מהם הליכון ובהזמנה רשום שאני אמור לקבל במתנה שואב אלחוטי וכמובן, הכל המשלוח חינם עד הבית. אחרי כמה ימים קיבלתי הודעה לבוא ולקחת את ההליכון מהסניף שלהם בכ"ס ובנוסף, מתקשר אליי שליח ואומר לי שהוא בדרך עם השואב שהזמנתי (תבינו איך הם עובדים, הוצאתם כבר שליח, אז למה לא לשלוח הכל). סירבתי לקבל רק את השואב שלא יסבך אותי במידה ואני רוצה לבטל את ההזמנה. לאחר צעקות על שירות ההודעות , חזר אלינו נציג של בסט מובייל שדאג שהמשלוח יגיע וכמו שחשבתי, הגיע רק ההליכון, ללא השואב (למרות שציינו בפני הנציג שאנחנו אמורים גם לקבל שואב). עכשיו אני עדיין במרדפים אחריהם כדי לקבל את השואב.
שורה תחתונה, החברה מזלזלת בלקוחות שלה ופועל בחוסר מקצועיות, אני לא אקנה מהם לעולם יותר. תחשבו טוב לפני שאתם רוכשים מהם משהו.
תגובת החנות:

שוחחנו עם ליאור ופנייתנו טופלה לשביעות רצונו.

מוצר:
kingsmith x21
תמונת משתמש
שם:
Ortal
תאריך:
04/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום, חנן אדיב, שירותי ונעים. הסביר על החבילה והמוצר. סניף נעים ומסודר.
כל הכבוד ותודה
מוצר:
אייפון 13 פרו
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
04/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות ! לא עונים בשום אופן
לא קיבלתי את המשלוח מעל שבועיים ואין עם מי לדבר
תגובת החנות:
שוחחנו עם אלי ופנייתנו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
קוסמטיקה
תמונת משתמש
שם:
ranpetel2
תאריך:
03/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבו ונעלמו. לא ניתן להשיג אותם בטלפון ולא חוזרים להודעות מייל ודרך האתר שלהם.
שירות הלקוחות שלהם הוא מיקור חוץ שלא עושה כלום חוץ מלהשאיר הודעות שכמובן לא מקבלות התייחסות מצד החברה.
להיזהר מאוד. לא להזמין דרכם!
תגובת החנות:

צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שהלקוח מתאר,
הלקוח עודכן וזוכה בגין התשלום

מוצר:
ג'ויסטיק THRUSTMASTER TCA Captain Pack Airbus כחול
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
03/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ב 28.06.2022 באתר BEST MOBILE באתר זאפ מוצר בושם C.K לגבר מהחנות באינטרנט.
1. עד היום 03.08.2022 המוצר טרם הגיע אלי / נתקבל.
2. החיוב עבור רכישת המוצר ירד מחשבוני דרך חברת האשראי.
3. כל פניותי למחלקת שרות הלקוחות הן בטלפון (התקשרתי 4 או 5 פעמיים והמתנתי על הקו מעל 15 - 20 דקות כל פעם) לא נענו.
4. כנ"ל פניותי במייל לשירות הלקוחות לא נענו ולו פעם אחת.
הנושא הועבר לטיפול רשות להגנת הצרכן.
הצעתי לא לבצע קניות באתר זה. מיכאל.
מוצר:
בושם C.K 200 מ"לל לגבר
תמונת משתמש
שם:
eran.stern1
תאריך:
01/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזת
לא עונים ללקוחות
מנסה להשיג אותם 10 ימים כל יום בטלפון /מילים /אתר
הם לא חוזרים רק מגיעים לשרות ההודעות
שמבטיחים שיחזרו תוך 24 שעות גם באתר רשום אותו דבא והם לא חוזרים
הזמנתי טלוויזיה כולל התקנה הגיעה 3 שבועות באיחור של שבועיים
ושהתקינו התקינו מסך שרוט
ובסט מוביל לא עונים
תגובת החנות:
שוחחנו עם ערן ופנייתנו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
חכמה Xiaomi Mi LED TV 4K 55" L55M5
תמונת משתמש
שם:
IGAL
תאריך:
29/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות הכי מזעזע שנתקלתי בו בעולם, הזמנו משלוח לפני כחודש והוא עדיין לא הגיע אלינו פשוט בושה, לא ניתן להשיג את השירות לקוחות שלהם בשום צורה, לא בטלפון, לא בוואטספ ו פייסבוק עונים פעם בכמה ימים ואומרים שיחזרו אליי.
עצוב שהם עדיין פועלים ועוד עם עשרות סניפים, ביזיון !!!
הכל מתועד אצלי ומתכוון לבטל את ההזמנה בחברת האשראי ביום ראשון הקרוב מפני שלא קיבלתי את המוצרים
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות שלנו כחברה, כאשר הלקוח ביצע את ההזמנה כמובן שהמוצרים היו במלאי, אך בנסיבות שאינן תלויות בבסט מובייל הזמנתו אבדה ונשלחה אליו בשנית עם פיצוי הולם.
הלקוח עודכן מספר פעמים, ופניתו טופלה לשביעות רצונו.

מוצר:
מוצרי פארם
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
27/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מחסנים של כתר, המחסנים שהגיעו אלו לא המחסנים שהזמנתי.
שלחתי הודעות לכל כתובות האימיילים שלהם מספר פעמים, ניסיתי להתקשר לטלפון שלהם בשבוע האחרון לא פחות מ20 פעמים ואף פעם אין מענה, גם אם מחכים שעה.
עכשיו יושבים לי באמצע הבית 2 ארגזים ענקיים של מחסנים שאין לי מה לעשות איתם ואין לי דרך ליצור קשר עם אף אחד...
תגובת החנות:

צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שמתואר, לצערנו בגלל סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל לא לא סופק ללקוח המוצר שרכש.
הלקוח עודכן וזוכה בגין התשלום

מוצר:
מחסן כתר
תמונת משתמש
שם:
kadzoki1991
תאריך:
26/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון, אין אישורים או שיחות. התקשר לברר על משלוח לאחר 5 ימי עבודה. הם אמרו שזה יהיה בשבוע הבא (באתר משלוח מ 2 עד 10 ימים). יום 9 אני מתקשר, והם אומרים לי שביטלתי את ההזמנה. וכן! לאחר שבדקתי את הדואר, הם ביטלו את ההזמנה מטעמי, על סמך היעדרותו מהמלאי! אבל הוא שוב תלוי במכירה באופן כללי, העצה שלי היא לעקוף את המשרד. חבל על הזמן המושקע.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שהלקוח מנסה לתאר, כאשר הלקוח ביצע את ההזמנה כמובן שהמוצר היה במלאי אך לצערנו בגלל סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל לא יכלנו לספק את המוצר.
כמו כן מלאי המוצרים משתנה מעת לעת ואוזל כפי שקרה עם המוצר הנ"ל. כמובן הלקוח עודכן וזוכה בגין התשלום

מוצר:
poco x3 pro 8\256
תמונת משתמש
שם:
Abigail
תאריך:
26/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין מהם. לא עונים לטלפונים, לא מגיבים למיילים, אין עם מי לדבר אחרי שהרכישה בוצעה.
אין שרות לקוחות.
תגובת החנות:

צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שהלקוח מתאר, כמובן הלקוח עודכן וזוכה בגין התשלום.


מוצר:
הזמנה כללית של מוצרי פארם
תמונת משתמש
שם:
lironreznikov
תאריך:
25/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה של שירות!!! קניתי מהם מוצר באיסוף עצמי מסניף איילון. קיבלתי 2 סמס להגיע לאסוף, כשהגעתי לאסוף אמרו לי שההזמנה מבוטלת (לא עדכנו אותי! ואני לא בטלתי כלום!)
עמדתי בחנות מול המוצר שלי והמוכרים סרבו לתת לי אותו. אחרי 45 דקות!! המתנה בסניף שהם אני מאבדת את זה כי לא מבינה למה אני לא יכולה לקבל את המוצר ששלמתי עליו, המנהל דבר עם השירות לקוחות. התקשרה אלי משהי והסבירה שהייתה להם תקלה וההזמנה שלי בוטלה, הזיכוי אמור לעבור בימים הקרובים.
בגלל שאני צריכה את המוצר בדחיפות בקשתי שתעזור לי למצוא פתרון לסגה. היא הציעה שאשלם, שוב, על המוצר והם יוציאו לי שליח הביתה.
הסכמתי בלית ברירה. אז כרגע יש לי 2 חיובים ו אפס מוצרים כי באופן מפתיע גם את ההבטחה לספק לי את המוצר הביתה הם הפרו!
פניתי עשורות פעמים בטלפון, שלחתי מיילים, וכלום. אין מענה בשירות. מהסניף מנפנפים אותי ואפילו לא טורחים להתנצל!! מנהל הסניף אומר לי (שיחה מוקלטת) שזאת לא בעיה שלו!! שורה תחתונה, אל תקנו מהם גם מטען לטלפון. זוועה של שירות. כרגע עדיין מחכה לקבל את המוצר שלי. יומיים אחרי המקרה התקשרה בר מהשירות, הבטיחה שההזמנה תגיע היום. 21 בערב ואין לי עם לדבר. בחנות לא עונים לי. בקיצור סיוט של החיים שלי. נבחרת על הרגע שקניתי מהם.
מוצר:
סמארט טאג
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
24/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב-3/7 טלפון נוקיה דרך האתר. התקשרתי אחרי 7-8 ימים לסניף גרנד קניון בחיפה בו הייתי אמור לאסוף את המכשיר - שם אמרו לי שעוד לא עברו 12 ימי עסקים ולכן שאחכה. אחרי 14 ימי עסקים התקשרתי שוב לסניף בגרנד קניון והם אמרו שזה לא קשור אליהם ושצריך ליצור קשר עם המוקד. המוקד לא עונה לא בטלפון ולא במייל. עד היום עברו מעל 3 שבועות, החיוב ירד דרך פיפאל, לא נשלחה שום חשבונית או קבלה במייל, ואין שום מענה מצידם. ממליץ לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
שוחחנו עם יאיר ופנייתנו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
NOKIA RETRO 3310 טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
hamoeldad770
תאריך:
24/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב. לא עונים לטלפון מוצר לא הגיע. לא לקנות שם . צר צר צר לי
תגובת החנות:
שוחחנו עם אלדד ופנייתנו טופלה לשביעות רצונו.
מוצר:
כסא גיימניג
תמונת משתמש
שם:
shoval
תאריך:
22/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי במיוחד לסניף בפ"ת מאחר והיה רשום באתר שהוא במלאי. כשהגעתי הם לא יכלו למכור את הפלאפון שהיה בסניף בגלל בעיה במק"ט, ולא היו עוד יחידות. הזמנתי לסניף בתל אביב (הקרוב אלי) ומאותו רגע היה 0 שירות. לא רשום בקבלה מה הטווח זמנים שבו החבילה אמורה להגיע (רשום באתר 12 ימי עסקים), התקשרתי מספר פעמים בניסיון לבדוק איפה זה נמצא ולא קיבלתי שום התייחסות - אמרו שיבדקו ולא החזירו תשובה. בשביל שיענו לטלפון בשירות לקוחות צריך להתייבש על הקו בלי לדעת אם יש תור או אם הפקידה בהפסקת צהריים. והכי גרוע זה שבמקום שהרשת תעשה מעקב על עצמה ותיידע או תציע פיצוי על איחור של מעל ל12 ימי עסקים (שהם שבועיים שלמים!!! בשביל לקחת חבילה פיצית מהמחסן לסניף) אני מקבל תשובה סתמית של "יש בעיה במחסן". אפילו לבטל אני לא מצליח מאחר והם דורשים ממני להגיע פיזית לסניף שבו הזמנתי - שנמצא בפ"ת - אבל אין לו שום קשר להזמנה מעבר לכך. היה עדיף אילו הייתי מזמין באתר בעצמי. בקיצור, למרות המחירים כדאי להתרחק מהם כמו מאש בגלל השירות הגרוע
תגובת החנות:

צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שהלקוח מנסה לתאר, כאשר הלקוח ביצע את ההזמנה כמובן שהמוצר היה במלאי אך לצערנו בגלל סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל לא יכלנו לספק את המוצר.
כמו כן מלאי המוצרים משתנה מעת לעת ואוזל כפי שקרה עם המוצר הנ"ל. הלקוח עודכן ,זוכה ופוצה בגין התשלום.

מוצר:
xiaomi poco x3 pro 8gb ram 256gb
תמונת משתמש
שם:
yanai77
תאריך:
21/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון שהיה רשום במלאי, כעבור חמישה ימים קיבלתי הודעה שלא שכחו אותי וההזמנה בטיפול, כעבור עוד יומיים התקשר אליי נציג ואמר שאין להם מלאי ואקבל זיכוי. חוצפה, שבוע שלם חיכיתי לשווא
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שהלקוח מתאר, כאשר הלקוח ביצע את ההזמנה כמובן שהמוצר היה במלאי אך לצערנו בגלל סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל לא יכלנו לספק את המוצר.
כמו כן מלאי המוצרים משתנה מעת לעת ואוזל כפי שקרה עם המוצר הנ"ל. הלקוח עודכן וזוכה בגין התשלום.

מוצר:
Poxo X3 PRO
תמונת משתמש
שם:
ליאו
תאריך:
18/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע. צריך לסמוך יותר על הדירוג בזאפ.
ב-03/07 הזמנתי שואב אבק Jimmy H9 PRO, עם תשלום מראש באמצעות פייפאל, ובחרתי באיסוף עצמי מחנות. לפי האתר, הם אמורים לספק את המוצר תוך 10 ימים. אנחנו ב-18/07, עברו יותר משבועיים ו-12 ימי עבודה, אבל עדיין אין לי מושג מה קורה עם ההזמנה שלי. ניסיתי להתקשר למוקד שירות הלקוחות, ולא קיבלתי מענה אחרי 40 (!) דקות של המתנה. שלחתי מייל ב-06/07, אבל אחרי כמעט שבועיים גם לא קיבלתי שום תשובה. הצלחתי לקבל מענה רק בחנות בה ביקשתי לאסוף את ההזמנה, אבל הם פשוט אמרו שההזמנה "בדרך". אמנם הם הציעו את המחיר הכי טוב עם הבדל של יותר מ-100 שקל לעומת החנות הזולה השנייה, אבל מה זה שווה כשאתה לא מקבל את המוצר ואין עם מי לדבר.
מוצר:
שואב אבק Jimmy H9 PRO
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
17/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפול בהזמנה ושירות לקוחות מהגרועים ביותר שראיתי בחיי אם לא הגרוע ביותר.
מוצר נקנה ב 26.6 עם עשרה ימי עסקים למשלוח. טרם נשלח וטרם הגיע.
אחרי המתנה טלפונית של שעות (ללא הגזמה) פעם אחת ענו לי וסיבנו אותי שאין שופ בעיה וזה מגיע.
בפייסבוק במסנג'ר באמת עונים לי אבל כל פעם אומרים שעוד יום וזה מגיע עם תירוץ גרוע למה לא הגיע עד כה.

פשוט שירות ביזיוני, טרם קיבלתי את המוצר.

אגב, להוריד את הכסף מהאשראי הם ידעו טוב מאוד.
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שהלקוח מתאר, כאשר הלקוח ביצע את ההזמנה כמובן שהמוצר היה במלאי אך לצערנו בגלל סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל לא יכלנו לספק את המוצר.
כמו כן מלאי המוצרים משתנה מעת לעת ואוזל כפי שקרה עם המוצר הנ"ל. הלקוח עודכן וזוכה בגין התשלום

מוצר:
טלפון סלולרי XIAOMI MI 11 LITE 5G NE 256GB 8GB RAM ורוד - שנתיים אחריו
תמונת משתמש
שם:
d4rk.0wn
תאריך:
17/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר וקיבלתי חיוב מיידי בתאריך 02/07/22
רגע אחרי הרכישה כבר לא מקבל התייחסות מהחנות ללא מענה בטלפון ולא בהתכתביות במיילים ואין לי שום דרך לתקשר. פשוט המתנה בטלפון של שעות ובסוף מקבל ניתוק ללא מענה. אפילו שלחתי מייל לבטל עסקה ולא קיבלתי מענה ועברו ימים המשלוח לפי הצפי שלהם ואני נשארתי בלי מוצר.ממליץ לשקול כמה פעמים לפני שמזמינים
תגובת החנות:
צר לנו על חווית הרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקרה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שהלקוח מתאר, כאשר הלקוח ביצע את ההזמנה כמובן שהמוצר היה במלאי אך לצערנו בגלל סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל לא יכלנו לספק את המוצר בטווח ימי העסקים.
הלקוח עודכן וזוכה בגין התשלום.

מוצר:
שולחן גיימינג
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply