דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר • קונסולות משחק • מחשבים (אור עקיבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מכלוף מחשבי כף יד 2005 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בPalmNet ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
122
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
91
0
31
נמצאו 122 חוות דעת גולשים על PalmNet
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
19/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ראשי דיו, מחיר מעולה (יותר זול מחנויות מוכרות ברשת) משלוח מהיר. שירות אדיב. מומלץ בחום!
מוצר:
hp 652 black/color
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
08/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר מקצועי ואדיב מחיר זול ביחס לחנויות אחרות היה שווה לקנות שם נקנה שוב וגם נמליץ
מוצר:
ראש דיו
תמונת משתמש
שם:
Eden
תאריך:
26/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות שמחזיקה ציוד שאין בכל מכום ובעבר בהשווא שעסיתי מחיר טוב.
כיבלתי מוצר שהזמנתי בעבר והיתי מרוצה.

אך ביום שהזמנתי משהוא ורציתי להחזיר היתקשרתי וביקשתי לדעת איך, קיבלתי תשובה תשלח חזרה בדואר ונזכה אותך.
התשובה היתה בעיני טובה ואם זה היה נעצר כאן היה מכבל אצי 5 כוכבים.

אחרי ששחלתי ולא כיבלתי זיכוי היתקשרתי וכאן היה השינוי, כשה ביקשתי לדעת מה קורה עם ההחזר שלי הוא חתך בלי אפילו לדעת מי אני בלי לברר לרגע פרטים או לבדוק אם החבילה הגיע. בזילזול אמר שאצלו לא יכולה ליות תעות ואם אף אחד אצלו לא היתקשר אז זל לא הגיע ומבחינתו או שלא שלחתי או שהדואר אשם.

כל אחד שישפוט אם הוא היה רוצה לעבוד מול עסק שזו ההיתנהלות שלו
תגובת החנות:

תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת מכלוף עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.

**********************
תודה מכל הלב
צוות שירות צרכנים
מכלוף
**********************
מוצר:
מגן טלפון
תמונת משתמש
שם:
יהונתן
תאריך:
28/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לגעת
הזמנתי מוצר באוקטובר .....
בדואר רשום
הגיע בסוף פברואר
לתומי חשבתי שהדואר אשם
אבל מה אפשר לעשות .... יש מעקב דואר רשום - הדואר מסך תוך 10 ימים
תגובת החנות:

תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת מכלוף עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.

**********************
תודה מכל הלב
צוות שירות צרכנים
מכלוף
**********************
מוצר:
רצועת יד סיליקון
תמונת משתמש
שם:
highlander
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מתחת לכל ביקורת.
שלחו את המוצר הלא נכון. בשיחת טלפון התעקשו שלא הייתה שום טעות, עד שהוכח בצפיה בהזמנה. ביקשו לשלוח את המוצר בחזרה כדי להחליפו ולפי כך שלחתי בדואר רשום על חשבוני.
בשיחותי עם בעל החנות לגבי המשך הטיפול הוא טען שלא קיבל הודעה מהדואר. לאחר בירור עם הדואר התברר שהוא קיבל 3 הודעות לבוא ולאסוף את החבילה. למרות זאת, הוא הימשיך לטעון שלא קבל הודעות.
כעבור חודשיים לאחר ההזמנה, אותה חבילה חזרה אלינו עקב אי מסירה לנמען.
ניכר שלחנות לא הייתה שום כוונה לטפל בטעות שלהם, ומה שנעשה היה לבזבז את זמננו, עצבינו וכספינו. אם היה אפשרי לא הייתי נותנת שום כוכב.

*** לציין שהזמנו דיסקים DVD-R וקבלנו CD-R
תגובת החנות:

תודה על חוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.

אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.

חברת מכלוף עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.

**********************
תודה מכל הלב
צוות שירות צרכנים
מכלוף
**********************
מוצר:
25 דיסקים לצריבה מדגם DVD-R
תמונת משתמש
שם:
Anthony
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר וקצת בעיה עם האריזה הייתה וישר חזור אליי וקיבלתי טיפול מצויין ויעיל מאוד ממליץ לקנות כאן שירות מהיר ויעיל וגם נתנו זיכוי לקניה נוספת ממש שירות אדיב ביותר תודה לכם
מוצר:
תחנת עגינה philips
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Erez
תאריך:
30/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב26/9. היום אחרי שני ימי עסקים המוצר הגיע. אני מרוצה ממהירות המשלוח והשרות של החנות.
מוצר:
תיק ל80 דיסקים
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
bialy01
תאריך:
23/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מפצל למצת לרכב לפני כמה ימים בהזמנה טלפונית והשירות היה מצויין.
קיבלתי את המוצר למוחרת ההזמנה. והכל היה לשביעות רצוני.
תודה רבה רבה. אמשיך לקנות באתר
מוצר:
מפצל מצת לרכב
תמונת משתמש
שם:
עמוס
תאריך:
15/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, אמין, מהיר. צוות מקצועי
הזמנה התקבלה מהר
מאוד מרוצה מהקניה ורמת השירות
ממליץ לכולם
מוצר:
עכבר למחשב
תמונת משתמש
שם:
andrey
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגן מסך טאבלט מזכוכית בתאריך 25.06.2020 לאחר פחות משעתיים מרגע הקנייה הבנתי ששלימתי מחיר מאוד גבוהה מעבר למה שיש בשוק
לפי בדיקה שביצעתי יצרתי קשר אם החנות וביקשתי להחזיר את המוצר לפי החוק עד 14 יום.
לא מוכנים לקבל את המוצר חזרה בטענה שלא מקבלים החזרות של מגיני זכוכית וככה זה...
בדקתי אם עוד כמה חנויות האם הם גם לא מקבלים החזרי מגיני זכוכית כמובן הוסבר לי שבוודאי שמקבלים.
בדקתי גם לפי החוק של הגנת הצרכן אין שום דבר בעניין רק לגבי מוצרים מתכלים,תרופות,והלבשה תחתונה.
כמו כן שוגרה פניה למועצה הישראלית לצרכנות.
תגובת החנות:
תודה על החוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח הגיע לחנות בתאריך 24/6/2020 על מנת לרכוש מגן מסך זכוכית למחשב לוח מבית SAMSUNG.

הלקוח ביקש לדעת את מחיר המגן מסך ונציג החברה הציג לו 3 סוגים של מגני מסך ב 3 מחירים שונים.

מגן מסך "זכוכית" מדגם 0.20mm 9H במחיר של 49 ש"ח
מגן מסך "זכוכית" מדגם 0.26mm 9H במחיר של 79 ש"ח
מגן מסך "זכוכית" מדגם 0.33mm 9H במחיר של 99 ש"ח

כל המחירים כוללים הדבקה מקצועית ואחריות מלאה לתקופה של 12 חודשיים.

לאחר התייעצות עם אימו בטלפון החליט הלקוח לרכוש מגן מסך "זכוכית" מדגם 0.33mm 9H במחיר של 99 ש"ח
וביקש לקבל הנחה. לאחר בדיקה קצרה הוחלט למכור ללקוח את המגן מסך בעלות של 60 ש"ח.

הלקוחה הודה לנציג על השירות ועל המחיר הטוב שקיבל.

לאחר מספר שעות התקשר הלקוח לחנות על מנת לקבל עזרה בהדבקה המגן מסך, הוא נשאל אם הוא יכול להגיע
שוב לחנות עם המחשב לוח על מנת שנוכל להדביק לו את המגן מסך בצורה מקצועית ואיכותית והוא השיב כי הוא יודע
להדביק את המגן מסך ורק רצה לשאול כיצד מומלץ לנקות את מסך המחשב לוח לפני ההדבקה.

לאחר מספר דקות חייג שוב הלקוח בטענה כי לא הצליח להדביק את המגן מסך וכי הוא מבקש את כספו בחזרה עבור המגן מסך שרכש.
נאמר לו כי לא ניתן לקבל את הכסף בחזרה מכוון שהוא הדביק את המגן מסך על המחשב לוח.

הלקוחה שאלה את הנציג אם ניתן לרכוש מגן מסך נוסף בעלות נמוכה יותר.

ומכוון שחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים, הנציג הסכים לבקשה והציע ללקוח מגן מסך נוסף בעלות של 40 ש"ח בלבד במקום 99 ש"ח

הלקוח הודה לנציג על העזרה והטיפול בבעיה.

חברת "מכלוף" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

________________
בברכה,
שי חכם
מכלוף מחשבי כף יד (2005) בע"מ

מוצר:
מגן זכוכית טאבלט
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Maayan
תאריך:
27/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות מגן אחורי ומגן זכוכית לטלפון. בעל החנות שם שני קרטונים בכניסה לחנות ולא אפשר כניסה, אמרנשככה בא לו לשרת את הלקוחות. מחירים יקרים ( לוקח 68 ש"ח על מגן זכוכית שעולה מכסימום 40 ש"ח במקומות אחרים) אינו מוכן לסייע לשים אותו. מדבר בחוצפה.נתן תחושה מאד לא נעימה. בוודאות לא אגיע לשם שוב.
תגובת החנות:
תודה על החוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוחה, התנצלתי ושוחחתי עימה על מנת להבין מה בדיוק קרה.

חשוב שתדעו, אנו במכלוף מעסיקים עובדים עם מוגבלויות ועובדים בגיל השלישי (60 עד גיל 75).
מדובר באנשים מצטיינים של ממש, שמשום מה רוב החברות לא מיצו עדיין את הפוטנציאל הגלום בהם.

מכיוון שמרבית האנשים בקבוצת גיל זו סובלים ממחלות כמו יתר לחץ דם, סכרת, מחלות לב ועוד.
וכמו כן, הם נוטלים תרופות קבועות, ישנה הקפדה ברורה על הפחתת הסיכון להדבקות ככל שניתן.

בעקבות נגיף הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות חל איסור מוחלט להכניס אנשים לתוך החנות לצורך קנייה מוצר או קבלה שירות.
בנוסף בבית עסק המקבל לקוחות, יציב מחיצה בכניסה לחנות למניעת כניסה הלקוחות לחנות

ולכן בהתאם להנחיות של משרד הבריאות, הצבנו בכניסה לחנות מחיצה ומנענו מלקוחות להיכנס לחנות ולבוא עימם במגע.

הלקוחה הגיעה לחנות אשר ממוקמת בקניון "אורות" קומה ב' באור עקיבא

וביקשה להיכנס לחנות על מנת לרכוש נרתיק ומגן מסך לטלפון שברשותה.

נאמר ללקוחה ע"י נציג החברה כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות לא ניתן להיכנס לחנות
כמו כן הוסבר ללקוחה כי אנו מעסיקים עובדים בגיל השלישי אשר נמצאים בסיכון וכי נשרת אותך נאמנה מעבר למחיצה.

הלקוחה הודתה על ההסבר וקיבלה את ההתנצלות.

כמו כן בכדי לשפר את חווית השירות וכמחווה של רצון טוב, הלקוחה קיבל זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 100 ש"ח.

חברת "מכלוף" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
שי חכם
מכלוף מחשבי כף יד (2005) בע"מ
מוצר:
גוגל פיקסל 2 אביזרים
תמונת משתמש
שם:
andrejy601
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוייה מאוד נעימה. הזמנתי מגן מסך וכיסוי לפלאפון. לצערי כעבור כמה דקות קיבלתי טלפון מהמוכר, שאמר כי אין את המוצרים במלאי. אבל במקום הכיסוי, הוא ישלח לי כיסוי יותר יקר באותו המחיר, ואת המגן מסך אקבל כאשר יגיע לחנות.
כמוכן הזמנתי שרות משלוח מהיר (50 שח) והמוכר אף אמר שישלך לי את המגן מסך כאשר יהיה לו בחנות גם במשלוח מהיר.
הכיסוי לטלפון הגיע תוך יומיים מההזמנה.

כמו כן אני רוצה לציין כי רק ב 3 חנויות היה את הכיסוי לטלפון שלי, ולכן נאלצתי לקנות מהאינטרנט, אני גר בירושלים ולא ציפיתי לקבל כל כך מהר את מה שהזמנתי. הופתעתי לטובה :)

עידכון אחרון: המוכר התקשר אלי והודיע שהמגן מסך הגיע כשבוע לאחר ההזמנה המקורית.
מוצר:
נרתיק סיליקון מדגם iMPACT מבית IMAK לטלפון סלולארי מדגם: Google Pixel
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Etibel
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהתקשרנו לברר לגבי ההזמנה, בעל החנות היה חסר סבלנות והתנהג בחוסר כבוד אלינו. כשבאנו לאסוף את המוצר מהחנות הוא היה עצבני גס רוח והתנהג באופן אגרסיבי ותוקפני על גבול האלימות.
מוצר:
תיק מעטפה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גדי
תאריך:
10/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ומצויין , ומחירים טובים.
זה אחד המקומות האמינים הקיימים בתחום.
שירות מהיר, מדוייק ואדיב.
הזמנתי דרך האתר, חזרו אלי מאד מהר ואספתי את המוצר כבר באותו היום
מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
29/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה, אמינים מאוד, מחירים זולים
שירות לקוחות נהדר
מומלצים מאוד
אני בטוח אחזור לקנות
מוצר:
טלפון
תמונת משתמש
שם:
שרלי
תאריך:
18/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה והשירות הייתה מצוינת
כל הכבוד למכלוף
הזמנתי משלוח אקספרס, הייתי בטוחה שלא אקבל (בגלל הבחירות)
אבל קבלתי את החבילה ואני מאוד שמחה
מוצר:
רצועה
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
16/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה קנייה מצוינת.
מחיר מצוין ביחס למתחרים.
הנציגה (קרן) הייתה מאד אדיבה בטלפון.
מומלצים מאוד
מוצר:
נגן
תמונת משתמש
שם:
תימור
תאריך:
12/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עכבר באתר החנות ולמחרת התקשרו מהחנות ואמרו שהעכבר שהזמנתי לא במלאי והציעו במקומו עכבר אחר שאותו תיארו כ- "ממש דומה". סמכתי עליהם והסכמתי אבל בפועל הגיע אלי עכבר שממש לא דומה למה שהזמנתי. הזמנתי במיוחד עכבר קטן עבור הילדים שלי ובפועל הגיע עכבר דק (לא קטן) וללא גלגלת. בקיצור לא דומה. התקשרתי וביקשו שאשלח את המוצר והבטיחו לבטל את הקניה. שלחתי את המוצר בדואר רשום אך המוצר לא נאסף מסניף הדואר והמשלוח חזר אלי כעבור שבועיים. שיטת מצליח והפעם הצליח להם. ממליץ לא לקנות מהם.
תגובת החנות:

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח רכש בתאריך 02/08/2019 עכבר למחשב בעלות של 79 ש"ח.
העכבר שהלקוח הזמין היה חסר במלאי ונציג החברה הציע ללקוח עכבר משודרג טוב יותר ללא תוספת מחיר.

הלקוח השיב בחיוב ואישר את החלפה.

יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR586544147IL
וכעבור 4 ימים נמסר המוצר ללקוח.

לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי קיבל את העכבר אך אינו מרוצה מאיך שהוא נראה וביקש להחזירו ולקבל את כספו בחזרה

הלקוח נענה בחיוב.

לאחר כתיבת החוות דעת התקשרתי ללקוח כדי להבין מה בדיוק קרה.

לטענת הלקוח הוא שלח את העכבר ע"י חברת דואר ישראל והדואר החזיר לו בחזרה החבילה.

שוחחתי עם הלקוח ובמקביל פניתי לחברת דואר ישראל על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נעננו ולא קבלנו תשובות מספקות
הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא.

נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות:

1. להשאיר את המוצר אצלו, מכוון שהמוצר תקין + לקבל החזר כספי מלא בסכום של 79 ש"ח בחזרה.
2. לשלוח את המוצר אלינו (הוצע ללקוח שאנו נשלם עבור המשלוח) ונחליף את המוצר באחר + פיצוי.

הלקוח נענה בחיוב וביקש להשאיר את המוצר אצלו ולקבל החזר כספי מלא.

חברת "מכלוף" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
שי חכם
מכלוף מחשבי כף יד (2005) בע"מ

מוצר:
עכבר
תמונת משתמש
שם:
גלית
תאריך:
06/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נהדרת. עם מיקום מצוין (קניון אורות)
קיבלנו ייעוץ ושירות מעולה
ממליצה החום
גלית-חינוך שדות ים
מוצר:
זיכרון נייד
תמונת משתמש
שם:
כהן
תאריך:
06/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ונהדר.
מחיר מצוין,
שלחו בזמן ועמדו כדרוש בכל ההתחבויות. מאוד מרוצה מהשרות.
ממליץ לכולם
מוצר:
נגן
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply