חיפשתי לקנות 6D באזור הצפון, הגעתי לחנות דרך זאפ. המוכר (אליעד) שענה לטלפון היה ממש נחמד ועשה לי הנחה משמעותית. לאחר שהגעתי לחנות קיבלתי יחס ממש נחמד מאליעד ושירות מעולה. הייתי ממליץ לכולם לקנות מהחנות.
מוצר:
מצלמה EOS 6D
שם:
אורלי
תאריך:
28/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לפוטו גל כדי לקנות מטען סוללות וסוללות נטענות בחנות הייתה בחורה חייכנית ושירותית מאוד בשם אורלי אשר נתנה לי שירות והסבירה לי כל מה שלא הבנתי בסוף הרכישה, אפילו שזה היה מוצר קטן, הרגשתי שאני חייבת לשתף את החוויה
מוצר:
מטען סוללות עם סוללות GP1000
שם:
יפית
תאריך:
18/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לפוטוגל לרכוש מצלמה ואת פני קיבל בחור חייכן ומלא במוטיבציה ואנרגיות בשם רוי ., הוא נתן לי הסבר מקצועי ומיומן על המצלמה חווית הקנייה היתה לי מהנה היחס אדיב מקצועי ומעולה! חנות ברמה גדולה ומקצועית שירות מעולה וקנייה נוחה נהניתי מכל דקה אין ספק שאחזור שוב!
מוצר:
מצלמה d7000 d7000
שם:
אלי
תאריך:
01/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היי המחיר פיצוץ חשבתי שזו קומבינה למשוך את הקונה. התקשרתי אמרו יש במלאי, הגעתי ובאמת יש והרבההההההה... חברים המוצר חדש סגור מקורי ו אמיתי. היה לבן וכחול ויש עוד (: בלי מצמוץ וגמגום ביקש 120 ₪ שלמתי 120 ₪ וקבלתי את המוצר תודה
מוצר:
עכבר V470
שם:
אלי ali
תאריך:
30/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בושה שככה מרמים אנשים הם מפרסמים בזאפ מחיר ממש זול של מכונת גילוח ובסוף שהגעתי לחנות "נגמר לנו " יש לנו אבל דגם מאוד דומה למכונה הזו ממש רמאות מעניין שזאפ עוד נותנים להם להופיע ככה באתי מרחוק עד אליהם ובסוף סתם משקרים על האנשים ממליץ להתרחק מקניה בחנות זו !!
מוצר:
מכונת גילוח PHILIPS RQ1280
שם:
דמיטרי
תאריך:
20/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה ב 5 ביולי 2011, אחרי שבוע התקשרתי לבדוק שהכל בסדר והמצלמה נשלחה. הם אמרו שקיבלו את המצלמה רק עכשיו והיא תצא בדואר מחר (13 ביולי) היום, 20 ביולי, לא קיבלתי שום דוור בדואר ואף אחד לא התקשר. אז אני התקשרתי לחנות שוב. בחנות אמרו לי שאין להם מצלמות Microsoft במלאי. על השאלה שלי למה לפחות לא התקשרתם לי להודיע שאין לכם במלאי מה שאני מבקש, התשובה היתה "ככה אנחנו עובדים" אני ביטלתי את ההזמנה אצלם אז ישר במקום. תמנעו מלהזמין דברים אצלם.
מוצר:
Microsoft Lifecam Cinema Lifecam Cinema
שם:
שלומי
תאריך:
29/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בפיתוח התמונות האחרון ניסיתי לפתח 50 תמונות, לאחר 2 כשלונות של הממשק להעלות את התמונות הצלחתי בניסיון השלישי.לאחר העלאת התמונות ההזמנה נכנסת אוטומטית למערכת.בפועל פותחו 95 תמונות. רבות מהן כפולות ו-3 פעמים. בפנייה לפקידה ולאחר מכן למנהל בחנות נתקלתי בשירות גרוע, הרמת קול והתנשאות. ביקשו ממני לדבר עם החברה שמפעילה להם את האתר... ביקשתי שיזכו אותי בגין התמונות הכפולות (22 ש"ח) לאחר דין ודברים הציעו "פשרה" של 50% זיכוי - אני דחיתי אותה מכל וכל כי עיקרון הדברים הפריע לי. בשביל 22 ש"ח הם איבדו לקוח ואני לא אזמין משם יותר ואף לא אמליץ לאף אחד מחבריי.
מוצר:
פיתוח תמונות
שם:
שמואל
תאריך:
11/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמת ניקון D7000 שרק לאחרונה הופצה בעולם. קשה להשיג את המצלמה אפילו ב - B&H. ברגע שהיא הגיעה לארץ, התקשרו אליי שאני אבוא לאסוף את המצלמה.
מוצר:
מצלמה D7000
שם:
אליה
תאריך:
08/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לבתי לפני כחודש מצלמה מדגםD500. את המצלמה רכשנו בחנות בקריית ביאליק. השרות היה ממש נפלא, יחס חם וגישה לעניין. לא ניסו למכור דברים שאין צורך בהם נהפוך הוא. חוויית הרכישה שלנו בחנות הייתה מצויין ואין ספק שנמשיך להיות איתם בקשר גם בעתיד על אף המרחק.
מוצר:
מצלמה D500
שם:
Gal
תאריך:
24/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
*הסבר מקצועי/סקירה מקיפה על אפשרויות הקניה בתקציב הנדרש. *הסבר טכני ברמה גבוהה על תפעול המוצר. *נתינת אחריות של היבואן הראשי - מבחינתי חשיבות רבה. *יום לאחר הרכישה גיליתי פגם קל שבקושי נראה לעיין באיכות התמונה (במספר מצבי צילום נדירים), נגשתי לחנות והם החליפו לי את המצלמה בחדשה ללא כל דין ודברים. נהנתי מאוד לקנות בפוטו גל.
מוצר:
מצלמה PowerShott SX10IS
שם:
karam
תאריך:
18/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה חודשים קניתי חצובה מחנות פוטו גל שבקרית ביאליק,ואז אחרי כמה שבועות איבדתי את "הבלאטה" המרכבה את המצלמה בהחצובה. התקשרי לחנות ואמרתי להם שאבדתי את הבלאטה, ואמרו לי שאני חייב לקנות ראש חדש שעולה בערך 400 שח! אחרי שבוע, התקשרי לחנות פעם נוספת, אבל התשובה היתה אחרת, הפעם אמרו לי שאני יכול להזמין את הבלאטה "שעולה גרושים" אז אמרו לי היתקשרו אלי כשהבלטה תהיה בחנות .חיכיתי שבועים אבל שום דבר לא קרה.
אתמול הלחתי לחנות קרית ביאליק כדי לדעת מה קורה באמת שם. כודם כל היה איש בשם "בועז" שהתחלתי לםפר לו על הבעיה, אבל פתאום הוא אומר לי שהוא לא עובד שם. אז היה עובד אחר שם ואמר לי שאני חייב לקנות ראש חדש, ביקשתי ממנו לברר אם אין אפשרות אחרת מלקנות ראש חדש, הוא אמר שלא. אבל, "בועז" בא ואמר שאני יכול לקנות רק הבלטה שעולה 120 שח. לא היתה לי ברירה אחרת אז קניתי.
איך זה שכל אחד בחנות אומר דבר שונה מהשני? אתם תגידו לי.
מוצר:
Tripod 055XB
שם:
נועה
תאריך:
20/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לא מזמן מצלמה בחנות זו. תוך פחות מחודש מהרכישה הבחנתי שבאחת מהטבעות במצלמה מבצבצת לה גומיה שחורה, פניתי חזרה אל החנות וכהראתי להם את המצלמה אחד אחד בחנות העמידו פנים שלא ראו כלום, אחרי מריבות רבות אמרתי להם שזה לא מקובל עלי שדבר כזה קורה למצלמה חדשה כאשר השתמשתי בה מקסימום 4 פעמים, המוכר אמר לי שהוא לא ממליץ לי לשלוח אותה לתיקון, כששאלתי אותו מדוע כך הוא הגיב אמר "כי זה אומר שהיא תהיה במעבדה לפחות חודש וחצי", כמובן שאמרתי שזה לא הגיוני שמצלמה חדשה שרכשתי שהייתה אצלי פחות מחודש תעלם לי לתיקון ליותר מחודש, דרשתי שיחליפו לי אותה ותגובתם הייתה: "אני לא אחראי על המצלמה אני רק גורם מקשר בין היצרן לצרכן" כמובן שהמצלמה הלכה לתיקון ואחרי יותר מחודש וחצי היא עדיין לא חזרה.
בקצרה החנות היא לא יותר זולה מאחרות אלא להיפך והשירות בה הוא מתחת לאנושי ולכן ההמלצה שלי לכולם להתרחק ממקום שלא לוקח אחריות על מוצר חדש תקול.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית F70 EXR
שם:
yossi
תאריך:
19/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לדלפק. אחרי המתנה הגיע ג'ו. בקשתי לפתח תמונות, ולשאול מדוע בכרטיס בן 512 מגה יצאו רק 198 תמונות. תשובתו היתה: "אתה בטח צריך לדעת למה". אמרתי לו שאני לא יודע והוא הסביר לי שאין קשר בין מספר התמונות למגה בייט. אמרתי תודה. וביקשתי לפתח תמונות ורציתי להוסיף שאני מבקש גם להעתיקן לדיסק, אבל הוא התרחק ממני תוך כדי הבקשה שלי. אמרתי לו שעוד לא גמרתי את הזמנה ואז הוא ענה לי שאין לו זמן לשאלות שלי. כל ה"טיפול" בשאלה ובבקשה שלי ארך כ20-30 שניות. לא ידעתי מאיפה זה נפל עלי. מוכרת בחנות הבחינה בענין ומיד נגשה אלי אבל אני הכרזתי שלחנות הזו אני לא חוזר. יש לציין שבגלל כרטיס מנוי שהיה לי נאלצתילפתח בכ"ז שם. הכי גרוע היה שמנהל החנות עמד ונכח במקום ולא התערב, לא ניסה להרגיע או לברר או לבקש סליחה. מי שרגיל לשרות יותר פוגעני שיבוא לחנות הזו כשג'ו שם. אני לעולם לא.
מוצר:
פיתוח תמונות
שם:
אלעד
תאריך:
27/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלוש חבילות של סוללות. גם בזאפ וגם באתר מופיעה תמונה של רביעיית סוללות. בפועל קיבלתי זוג סוללות. כאשר נכנסתי לאתר לוודא מתברר שאכן בפרטי המוצר כתוב שמדובר בזוג סוללות. עם זאת בתמונה, כאמור, מצולמת רביעיית סוללות. לדעתי זוהי הטעייה. התקשרתי לחנות ושם הסבירו לי ש"לא היתה תמונה של זוג סוללות" (למרות שבשאר האתרים יש). לדברי המוכר מספיק שרשום בטקסט זוג סוללות, ו"התמונה להמחשה בלבד, כפי שרשום בתקנון האתר"(!) אציין שהסכימו שאחזיר את הסוללות, אך עבורי תשלום של דמי משלוח לשני הכיוונים הפך את ההצעה ללא רלוונטית.
אציין גם שזה האתר היחיד בו נתקלתי שלאחר ביצוע ההזמנה לא מקבלים במייל חשבונית מפורטת (דבר שאולי היה מאפשר לי לשים לב מבעוד מועד לכך שמדובר בזוג סוללות).
מוצר:
סוללות Recyko+
שם:
Ron
תאריך:
29/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
העליתי תמונות לאתר שלהם ברשת. ה-interface איום ונורא ואינו תומך, בנוסף, בכל הדפדפנים הפופולריים. המערכת אישרה שפרטי נקלטו (כולל פרטי כרטיס האשראי). לא קיבלתי אישור בדואר אלקטרוני ולכן - לאחר מספר ימים התקשרתי לחנות לברר מה עם ההזמנה. נאמר לי שאין כזו הזמנה כי פרטי כרטיס האשראי לא נקלטו. ביצעתי הזמנה חדשה ושוב לא קיבלתי אישור בדואר אלקטרוני. כששאלתי אותם בטלפון נאמר לי שיש להם שתי הזמנות, אך שתיהן אינו מכילות התמונות ברזולוציה ששלחתי אלא רק icons. ביקשתי לבטל שתי ההזמנות ובאותו ערב הדפסתי התמונות בחנות שלהם בגרנד קניון. בבדיקה של כרטיס האשראי, ראיתי שחוייבתי על שתי ההזמנות שביטלתי בטלפון. שיחה עם אנשי החנות ועם בעל הבית לא הועילה ונתנו לי להרגיש שאני שקרן כשתיארתי את השתלשלות העניינים. אגב, בהדפסה בגרנד קניון, למרות שביקשתי שידפיסו התמומות "כפי שהן" ללא תיקונים, התמונות הודפסו עם yellow cast, ועם cropping בחלק גדול מההדפסות.
שורה תחתונה: להתרחק מהם - אתר רשת חובבני ולא נוח, טעויות אנות, שרות טלפוני איום בסניף הראשי.
מוצר:
הזמנת הדפסות דרך הרשת
שם:
אין
תאריך:
28/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני הפסח קניתי מצלמה דרך אתר האינטרנט של החנות. המצלמה הגיעה אלי כשהקופסא פתוחה ועל מסך המצלמה טביעות אצבעות, וללא תעודת אחריות. התקשרתי לחנות והבעלים אמר לי "בוא נדבר אחרי החג". את הקופסא פתחתי שוב בבית וגיליתי כי יש שריטה על המסך. לאחר החג התקשרתי שוב לחנות ולאחר ויכוח (ארוך) הסכים בעל החנות להחליף את המצלמה בחדשה שגם זו הגיעה פתוחה ועם טביעות אצבעות על המסך. בשיחה נוספת עם בעל החנות ביקשתי לבטל את העיסקה ולקבל את כספי בחזרה מכיוון שאין באפשרותי לדעת מה העבר של המצלמה ומבחינתי היא לא חדשה ואיני מרוצה מעסקה זו.
בעל החנות אינו מוכן לבטל את העסקה. המצב כרגע שהמצלמה שוכבת ללא שימוש בקופסא בארון ואני הפסדתי כ 900 ש"ח.
מוצר:
מצלמה
שם:
maksimbl
תאריך:
07/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לטובה את שירותו של המוכר בחנות, בועז, שעשה את עבודתו בצורה מצויינת ועזר לנו לבחור את המצלמה הנכונה. אנו מאוד מרוצים מהמצלמה שקנינו, היא מצלמת בצורה נפלאה. זוהי בדיוק סוג המצלמה שחיפשנו, מצלמה שאיכות התמונות שלה היא מעולה וקלה לתפעול. סך הכל אני באמת מרוצה מהכל, גם מאיכות השירות בחנות וגם מאיכות המוצר.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית J150W
שם:
מיכה
תאריך:
16/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע משלוח של סוללות עם חבילה פתוחה שנסגרה ברשלנות עם סיכות (כמו סוג ב'). תשובת החנות לדרישה לשם את המשלוח הכפול "לא נפסיד עליך פעמיים".
מוצר:
בטריות נטענות C , D
שם:
גיא
תאריך:
14/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות!!!!! השירות הכי טוב שנתקלתי בו! יש להם מגוון עצום של מצלמות ידע רב והכי טוב יש להם שירות מעולה!!!!! אחריות ע"י היצרן והיבואן של המצלמה. המוכרים סבירו לי כיצד לתפעל את המצמה בצורה כזאת טובה שלא הייתי צריך ספר הדרכה בכלל!!.
מוצר:
מצלמה s700
שם:
שמעון
תאריך:
02/12/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בכדי לרכוש מצלמת אינטרנט , כמו שאני תמיד עושה שאני צריך משהו של מדיה ומחשבים - פוטוגל .. בגללל המחיר והשירות שגם הפעם התפיעו אבל בגדול ..
ראשית ביום רביעי האחרון הומלצה לי מצלמה ע"י בחור אדיב שסיפר שממש בימים האחרונים הגיע המצלמה הנ"ל .. ושגם הם משתמשים בהם [ נו בסדר ???]
הגעתי הביתה אבל הדרייבר לא עבד ..
כשחזרתי לחנות כעבור יומיים הצגתי בפניהם את הבעיה , והמנהל איציק שהיה ליד הקופה ונתן שיירות לאדם אחר , ביקש לטפל בי אישית משום שגם לו במשרד יש מצלמה כזו [ ואכן הבחור ששירת אותי לא סתם אמר שגם הם משתמשים בה ]
עליתי למשרדו [ מה שלא נראה שכל אחד זוכה ] וזכיתי לטיפול מסור ..
יש לציין שהגעתי עם המחשב הנייד ואיציק העביר את הדרייבר [ ההתקנה ] חנייד שלי שאוכל להתקין גם על הנייח ...
זהו אחלה שירות כרגיל - תמשיכו כך ..
מוצר:
מצלמת אינטרנט
שם:
Israel
תאריך:
08/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה מדגם Canon 400d בגל ביאליק מעבדות צילום. אני פשוט נהנה לקנות שם שוב ושוב בגלל הידע הרב שיש להם במצלמות גם במצלמות ביתיות וגם במצלמות מקצועיות.כמו כן היחס שלהם פשוט מדהים ממש חקרתי אותם על המצלמה לפרטי פרטים והם ענו לי על כל שאלה עם יחס נפלא. וכמובן הכי חשוב המחיר:למרות המחיר הגבוהה ששילמתי עבור הקניה שלי היא היתה זולה משמעותית לעומת חנויות אחרות. חנות ממולצת ביותר
מוצר:
מצלמה 400d
שם:
יבגני
תאריך:
06/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל מהסוף: כבר יותר מחודשיים אני מחכה, למצלמה שיחזירו לי אותה מהתיקון! עדיין לא קיבלתי את המצלמה וגם לא תאריך משוער של מתי אני אקבל אותה. מסרתי את המצלמה בפעם הראשונה לתיקון ב 24/12/06 אחרי 3 שבועות!!! חזר טכנאי ממעבדת תיקונים ואמר לי שלא יודע לאתר את התקלה!!! וביקש ממני לבוא אליו למעבדה ולהסביר לו מה מהות התקלה, למרות שלמצלמה היה מצורף פתק עם הסבר!!! (חצוף!) אחרי עוד שבועיים חזרו אליי מהחנות, סה"כ אחרי חודש וחצי, ואמרו לי שהמצלמה תקינה ואני יכול לקחת אותה. נסעתי מחיפה לקרית ביאליק, בזבזתי זמן ושרפתי דלק. וכאשר הגעתי לחנות ביקשתי שיסבירו לי מה היה התיקון, איזה חלק החליפו וכד', התשובה שקיבלתי הייתה עוד יותר מצחיקה ומעצבנת - המצלמה הייתה תקינה!!! כלומר לא הייתה שום תקלה במצלמה ואני מסרתי מצלמה תקינה לתיקון. נאלצתי עוד פעם להראות להם מה מהות התקלה. ועוד פעם הם קיבלו אותה לתיקון בפעם השנייה בתאריך 7/02/07. הפעם הבטיחו לי שישלחו את המצלמה לטכנאי מקצועי. היום כבר 7/03/07, כלומר חודש אחרי שמסרתי את המצלמה לתיקון בפעם השנייה ועדיין לא מצלמה ולא נעליים! כבר חודשיים וחצי! בקיצור לא לקנות בחנות!!!!
מוצר:
מצלמה דיגיטלית DMC TZ-1
שם:
יבגני
תאריך:
26/12/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרבה דברים במלאי מיידי. שווה מאוד לתושביי צפון והקריות! אפשר פשות לבא ולקנות במקום מה שרוצים (ולבדוק!). לא צריך להזמין! אילו דברים לא "פשוטים". למרות שהמחירים לא בטופ של זאפ, אבל הבדל לא בל כך משמאותי בדרך בלל.
מוצר:
מצלמה D80
שם:
יניב
תאריך:
16/11/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מצלמה דיגיטלית ובבדיקה בהשואת מחירים מצאתי שחברת פוטוגל הכי אטרקטיבים. קרובים וזולים שיש וניגשתי אליהם לקנות את המצלמה, ונתנו לי שירות באמת יוצא מן הכלל. *כמו כן קיבלתי דיסק הדרכה והסברים מהמוכרים כחלק מהשרות שלהם. בקיצור ממליץ בחום על החנות.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית PowerShot A530
שם:
רפי
תאריך:
07/11/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ראשית כל - מחירים זולים, רכשתי אצלם מצלמה, כרטיסי זיכרון, סוללות ועוד... שרות יעיל מהיר ואמין מצד המוכר. מבחר גדול מאוד של ציוד צילום וכל האביזרים. יש לציין שכאשר פתחתי את המצלמה בבית כל ההוראות היו ביפנית בלבד. חזרתי פעם שנייה לחנות, המוכר התנצל ונתן לי חוברת הוראות הפעלה מפורטת. סה"כ חנות כדאית לקנייה.