רכשתי את המכשיר בתאריך 26/1/16, לאחר חצי שנה המכשיר מת, המסך נכבה בפתאומיות והמכשיר לא הגיב יותר. התקשרתי לחנות והמענה היה מזעזע , מזלזל, ולא שירותי בעליל! המוכר ביקש איזה מספר כלשהו , התקשתי להבין על איזה מספר בדיוק הוא מדבר והבחור הלא נחמד הזה אמר : אז תבואי לאילת ואראה לך"!!! בושה!!!!!!!!!! מיותר לציין שאני לא אילתית. (אני ממרכז הארץ) בושה שלאחר רכישה היחס הוא כזה!! לא ממליצה לאף אחד להשקיע את כספו בחנות הזו.. המחיר הוא יקר גם כך, לפחות שהשירות יהיה איכותי. אכזבה!
תגובת החנות:
בהמשך לחוות הדעת , תלונה זו לא מוכרת לחברתנו ולא התקבלה כל תלונה שלא טופלה לשביעות רצון הלקוח . אם זאת ולשם הזהירות חברתנו תבקש לקבל את החשבונית של הלקוח על מנת לוודא שאכן רכש ובמידה וכן להגיב !
הערה כללית: במידה ולקוח פונה לחברתנו אנחנו מבקשים מספר חשבונית לבדיקה מס' סריאלי ( imei ) לבדיקה תוקף אחריות ולהמשך טיפול ע"י חברתנו או היבואן המספק את שירות האחריות .
בברכה , מוני ליין אילת !
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
שם:
צפונית
תאריך:
21/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מבקשת להזהיר לקוחות מהצפון מקנייה במקום, אמנם היו מאד נחמדים כשקניתי את הטלפון במחיר טוב...אבל המשפט הרוסי שאומר מי שקונה בזול משלם הכי ביוקר...עכשיו כשיש לי טלפון חדש ביד אבל אין לי אינטרנט ואין לי מעבדת שירות כפי שהובטח במתק שפתיים כי "הנקודה בחיפה פשטה רגל" (מעניין שבמעמד הקנייה הוא שלף רשימה של 3 מעבדות ליד הבית שלי והבטיח אחריות מלאה ופתאם כל הנקודות האלה פשטו רגל...תוך חודש)..אז המלצה מהלב...שלמו קצת יותר אבל במקום מוכר וידוע ולא אצל כל מיני חאפרים...מצטערת ממש שקניתי במקום הזה
תגובת החנות:
מוני ליין מוכרת מכשירי סלולר הכוללת אחריות של היבואן Cell Now Ltd במקרה של תקלה הלקוח מופנה למעבדות היבואן או לנקודות השירות המצוינות במסמך האחריות . במקרים בהם הלקוח לא מקבל שרות לשביעות רצונו פונה הלקוח למוקד השרות של חברתנו אשר מנסה לברר ולגשר בין הלקוח לבין מעבדת היבואן ! במקרה הספיציפי הזה הלקוח קיבל נקודות שירות אחרת הקרובה ביותר ע"י היבואן . וחשוב לציין חברתנו אינה יכולה להיות אחראית לכל נקודת השירות המאפשרות שירות ע"י כל נותן אחריות זה או אחר .
בברכה , מוני ליין
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
שם:
ariel
תאריך:
30/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש רכשנו שני גלאקסי 5, המוכר בשם אלירן אמר שאין לו כרגע במלאי אבל אין בעיה שנאסוף אותם ממקום ברמת גן. כשהגענו לרמת גן גם שם לא היה את המכשירים ומאז אנחנו בשיחות איתו לגבי המכשירים. כמובן שכל יום הוא מבטיח לחזור אלינו עם תשובות..עוד לא קרה! נכון שיש להם אחלה מחירים אבל בשביל אוויר זה מאוד יקר!!
ואם בחנות יטענו שהם הסכימו להחזיר לנו את הכסף, אז גם זה קרה רק אחרי שבועיים שמרחו אותנו בטענה "שמחר יגיעו המכשירים". ובכל אופן להחזיר את הכסף לא עוזר לנו כי אם הם לא היו מוכרים לנו מוצר שאין להם היינו קונים אותו בחנות אחרת באילת (בשביל להרוויח את המע"מ).
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות ורצה לרכוש מכשיר בצבע לבן לאחר בדיקה לא היה זמינות של הצבע אותו הלקוח מעוניין , רק צבע שחור בלבד ! הוצא ללקוח אפשרות להגיע עם המכשירים שרכש ליבואן להחלפת הצבע המבוקש . לאחר בירור מול היבואן והלקוח מכשיר בצבע לבן לא קיים כרגע במלאי . הוצא ללקוח באותו יום שהגיע ליבואן זיכוי כספי בעקבות חוסר זמינות . - הלקוח לא היה מעוניין והתעקש שהוא קנה והוא רוצה צבע לבן גם לאחר הסבר שהמוצר לא היה זמין בתקופה הקרובה.
בברכה , מוני ליין
מוצר:
samsung s5 s5 32G
שם:
מאיר
תאריך:
23/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חבל שבאפשרויות אין "סופר מצוין" כי מגיע להם !!!! שירות במעמד רכישה היה יותר חברי מאשר למכור, את הרכישות הבאות שלי עושה רק אצלם . בנוסף רכשתי לאחר כמה ימים בסניף אילת גם iphone 6 - מהמם :) המחיר בין הזולים שמצאתי ברשתות זה היה גם אצלם .
מומלץ בחום מאיר הממליץ !
מוצר:
רמקול 8 אינץ
שם:
תומר
תאריך:
14/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הביקורת שלי לחברת מוני ליין מתחילה בציון 10+ ( סופר מעולה ). בתאריך 18/11/2014 הגעתי לסניף באילת (מתגורר שם) , היה קצת המתנה במקום עקב לקוחות שהיו לפני קיבלתי תוך כדי חיוך ותחושה טובה קנה אותי במילה פשוטה שכולנו מצפים לשמוע בזמן לחץ " שלום מיד לרשותך". המוכר : אלרן הסביר לי על ההסבה RGH בצורה ישירה ולעניין עד שלא הבנתי בדיוק במה מדובר לא שחרר אותי אמר לי לחזור בהמשך היום . וכך זה היה לאחר שעה פלוס מינוס קיבלתי שיחת טלפון שהמכשיר מוכן ! הופתעתי כי כל מקום אחר נתן שערוך זמן של 2-3 ימים !!!!
בקיצור קפצתי לקחת את המכשיר קיבלתי הסבר נוסף , שירות ברמה גבוה ממליץ . את הביקורת שלי מסכם : רבה גבוה , שירות ברמה אחרת , ומקום מדליק :) תומר .א.
מוצר:
XBOX 360 הסבה RGH
שם:
סעדון מוטי
תאריך:
12/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דבר הכי חשוב שכדאי לדעת זה השירות שהוא יותר ממצוין הוא מעולה ברמה גבוה יחס שמראה שיש ידע בתחום , עזר לי בפתיחת חשבון להורדת אפליקציות דברים בסיסים שאני לא ידעתי לעשות ובאמת כל הכבוד אני את המלצה שלי כותב באהבה ותודה עבור היחס הזה .
לפעמיים לקנות ברשתות ובזול לא כדאי כי את השירות הזה לא מוצאים שמה זה דבר שלמדתי על בשרי , ממליץ מאוד על החנות !!!!! מוטי
מוצר:
טלפון סלולרי YOUNG
שם:
קורל
תאריך:
28/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בעיר מעבדה לתיקון המכשיר שלי הגעתי לחנות , קיבלתי שירות מקצועי ואדיב . אמרו לי לחזור עוד חצי שעה באמת כך זה היה !
את השירות קיבלתי ע"י אלרן ממליצה !
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
שלומי
תאריך:
18/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דברים חשובים שכדי לדעת מהרכישה שלי בסניף של הרשת מוניליין היחס שקיבלתי היה מאלירן מוכר מקצוען שיודע לתת שירות מצוין וסבלני משהו שהרבה זמן לא פגשתי ( מאוד אהבתי את הרגשה ) המחיר היה הבדל של 10 שקל מהזול ביותר שראיתי אבל השירות והיחס שקיבלתי היה שווה גם יותר אני אישית ממליץ לכל מי שעושה סקר פה בזאפ ובאילת !
מוצר:
סלולרי lumia 520
שם:
אפרת
תאריך:
13/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הנני רוצה לשתף אתכם בחווית הקנייה בסניף החברה באילת . רכשתי מכשיר מדגם GALAXY MINI ,שאלתי הרבה שאלות קיבלתי על כל שאלה תשובה מספקת . קיבלתי יחס סבלני מאוד ,שירות מהיר ומחיר מהזולים שהצלחתי לקבל .
ממליצה בחום לאנשים שבאים לבקר / חופשה באילת ועושים קניות !
מוצר:
galaxy mini mini
שם:
אביאל
תאריך:
09/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר סקר שעשיתי בעיר אילת ומספר אנשים המליצו להגיע לחנות בשם מונו ליין מול השדה תעופה הגעתי התרשמתי מהמקום חנות מדליקה ומושכת . המוכר / נציג בשם אלירן עזר לי השירות היה ממש טוב ומלא סבלנות המחיר היה המחיר הנמוך שהצלחתי למצוא ( יותר מ - 5 חנויות נבדק ) ממליץ גם לכם לבדוק שם לפני קנייה
מוצר:
xbox one one 500gb
שם:
אלי
תאריך:
19/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם אני רוצה לשתף אותכם בחנות שנקרת מוני ליין 08.09.13 הפקדתי מכשיר חדש אקס בוקס אצל מוני ליין לפריצת rgh כיד שיעבוד דיסקים צרובים נאמר לי הסכום. שזה יהיה מוכן היום או מחר . יתקשרתי לפני סגירת החנות ונאמר לי שקשה לפרוץ את המכשיר ושזה גרסה הכי חדשה ! למחרת יתקשרתי ונאמר לי זה מוכן . הגעתי לקחת את המכשיר ונאמר לי מהתכנאי שהיה קשה ליפרוץ. עכשיו יש איזה בעיה שזה יכבה לפעמים ויש לנתק מהחשמל ולהפעיל עד שזה ידלק ולפעמים אפילו זה יכנס לפעמים לאור אדום טבעת המוות בקיצור בעיה מה שלא היה לפני !!! אמרתי בסדר אני לא מבין גדול בזה ישר שהגעתי הביתה כמו שזה נדלק ככה זה נעלם למחרת הלכתי לחנות ודיברתי עם התכנאי שבדק ואמר תראה לא יודע מה יש פה תשאיר את המכשיר ונחכה עד שיהיה לי עוד מכשירים כאלה עם גרסה חדשה לפרוץ ואני עדכן אותך בלי צפי של מתי ובלי כלום או שתקח את הכסף עכשיו להשאיר מכשיר בלי צפי בלי כלום!! האופצייה השניה היתה נראה יותר טוב אבל גם היה נראה לי חשוד. לקחתי את המכשיר ואת הכסף והלכתי למעבדה אחרת כדי לבצע שם הערכת מצב ושם נקבע פה אחד שנגרם נזק בלתי הפיך ללוח של המכשיר איפה שיושב הציפ ! ! הלכתי יום למחרת למוני ליין והסברתי לו את המצב אך ללא עזרה ללא לקיחת אחריות ואמרו לי החזרנו לך את הכסף וכול עוד עובד לך מקורי זה לא מעניין אותנו הדוח מעבדה שלך !! בקיצור חברה מכשיר חדש נהרס וככה גם הרגשתי פשוט מאוכזב קשות !! סניף חולון סוקולוב 94
מוצר:
פירצת rgh xbox360
שם:
gal kobi
תאריך:
04/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין לאחר ההזמנה, יצרו איתי קשר עוד באותו היום לבירור ולקיחת אמצעי תשלום. הבחור ששוחח איתי היה נחמד ברור ונעים לשיחה. המשלוח הגיע אלי הביתה בדואר שליחים ארוז בצורה נפלאה . מרוצה מאוד מרמת השרות והזמנים במידת הצורך זאת הכתובת לקניות עתידיות בתחום הגיימינג . מומלץ בחום גל!
מוצר:
אוזניות סאונד x11
שם:
נטליה
תאריך:
29/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נרשמתי לזאפ רק בשביל חוות הדעת הזאת לאחר בדיקה שבני ערך באינטרנט הביא לי את שם החנות : מוניליין עשיתי סקר קטן ונכנסתי לזאפ ועוד מספר אתרים שנתנו פיטבקים טובים חוץ מכמה חוות דעת. שונות שגרמו לי קצת חשש , החלטתי להגיע ולפרוץ את מכשיר האקס בוקס של בני בחברתם. הגענו בשעות הבוקר קיבל אותנו בחור בשם יקי פתח לנו את המכשיר כדי לדעת את האופציות שנוכל לבצע בו והסביר לנו במפורט מה כדי ולמה - הסבר ברמה הגבוה ביותר מראה על ידע רב ונסיון ! חשוב לציין שהמקום מרשים ויש בו שירות מעולה אני אישית ממליצה גם פה וגם לחבריי על החברה מאחר והמחיר הכי זול ב- 200 שקלים משאר המקומות - והאיכות השירות והידע מהרמה הגבוה . בנוסף רכשתי מהם אביזרים נוספים שנתפסו לי בעיין בזמן הממתנה !
מוצר:
xbox rgh coolruner
שם:
גל
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור גדול ברשת על פתיחת המכשיר לקרוא מגובים החלטתי לעשות סקר שוק מבחינת מחיר ! לאחר בירור גדול ב ZAP ובפורומים ראיתי הרבה את השם של החנות MONILINE ולכן החלטתי להגיע לשמה בעקבות המחיר והביקורות המעולות . לאחר הגעה למקום הבנתי שהגעתי לממלכת הגיימרים חנות מדהימה ,שירות היה מהיר ונוח זמן המתנה לפתיחת המכשיר היה משהו כמו 20 דקות הסבירו לי נתנו לי שירות מעולה ויחס של מקצוענים !!! ממליץ בחום לכל חובב המשחקים חנות בסטנדרט של חו"ל גם ביופי וגם בשירות .
מוצר:
הסבה ל XBOX slim
שם:
אייל
תאריך:
22/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול באינטרנט. החנות ברחוב הראשי, יש חניה בשפע. המליצו לי על מה לקנות. השירות היה נוח קניה מהירה ונוחה
מוצר:
כיסוי לIPAD
שם:
Guy
תאריך:
04/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למוניליין לאחר שבדקתי כמה חנויות שמבצעות פריצת RGH.לאחר שהם התבררו כהכי זולים החלטתי ללכת אליהם,כשהגעתי המוכר בחנות אומר לי שלדגם שלי(דגם ARCADE שמן)אין אפשרות לעשות פריצת RGH מתוך חשש לטבעת מוות כשאני יודע שהדגם שברשותי הוא JASPER והסיכוי לקבל טבעת המוות בו קלוש. לאחר שהרגשתי שהוא אינו רוצה לבצע לי את הפריצה,החלטתי להישאר על הפריצה הרגילה ולשדרג ל-LT3.הפריצה התקיימה בתוך 45 דקות פחות או יותר ותוך כדי קניתי כמה דברים שהייתי צריך כמו דיסקים וכבלים ואת האמת הוא נתן לרגע שירות טוב.האקסבוקס כבר הגיע והגעתי הביתה,קניתי גם משחק צרוב ככה שאני יוכל כבר לשחק במשהו עם הפריצה,מדליק את האקסבוקס והופ..הכונן יוצא ולא נכנס והמכשיר מהבהב. לאחר בדיקה באינטרנט כנראה שמדובר בכבלים שלא שמו במקום.ואני שואל:איך זה שאתם ממתגים את עצמכם בתור חנות כזאת מקצועית ושולחים את הלקוח עם מכשיר לא מחובר,וכרגע אני צריך לחזור אלייכם בשביל הדבר הזה?
בקיצור,שירות ככה,בואו נגיד שחיוך לא קיבלתי,מצטער אני אוהב לקבל שירות עם חיוך שיש תשומת לב ללקוח,פה זה היה בעייפות ובקרירות.. תוצאה? אוקי,אולי פרצתם אבל אני כרגע צריך לחזור אליכם עוד פעם כי הטכנאי שלכם לא יודע לחבר את הכונן לאקסבוקס!!
מוצר:
XBOX 360 Arcade
שם:
רן
תאריך:
14/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר אחרי 14 יום, למרות שכתוב 3 ימי הספקה. המוצר הגיע בלי דיסקים. התקשרתי עליהם וביקשתי בדחיפות לשלוח דיסקים, הגיע רק אחרי 11 יום 2 במקום 3. התקשרתי שוב לשאול איפה עוד דיסק. אמרו ישלחו אם פיצוי, עדיין מחכה(עברו 21 יום). שירות גרוע מאוד. לא עומדים בהחייבות בסיסית מול לקוח. לא לקנות בחנות הזאת.
קראתי את התגובה שלהם ולא האמנתי האנשים הללו פשוט לא אמינים. דיברתי איתם בטלפון והם והם אכן אמרו שצריך להיות דיסק 3 והם ישלחו אותו(עדיין מחכה). עכשיו הם טוענים בתגובה כי לא מגיע לי וגם מחקו את משחק שהיה רשום בדף המוצר. אני לכל מקרה שמרתי את המקור. חברי אתם פשוט לא מסוגלים לקבל ביקורת ולעמוד מאחורי הדברים שאתם אומרים או מציגים באתר. לכן לא ממליץ לקנות בחנות.
תגובת החנות:
הלקוח התקשר לחברתנו באותו יום שקיבל את המוצר ,הודיע שאינו קיבל את המשחק במארז ולמחרת בבוקר לאחר שיחה אם נציג המכירות נשלח המשחק לכתובת של הלקוח ללא שום התחייבות לדיסק נוסף ! בנוסף יש אישור מחברת הדואר ! חברת MONILINE נותנת את השירות ברמה גבוה ביותר לכל הלקוחות !
מוצר:
WII PAL
שם:
מאיר
תאריך:
23/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות, קיבל את פנינו רן בעל החנות הסביר לנו על המשחק ועל כל הערכה. לאחר שהגענו הביתה ולא ידענו כל כך את דרך ההפעלה - רן הדריך אותי בסבלנות טלפונית.
מוצר:
wii pal
שם:
אתי
תאריך:
22/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו בטלפון שיגיעה או בשישי או בראשון או בשני והגיעה ברביעי!!! ההזמנה די קלה ונוחות גם די קלה. המחיר זול ומי שרוצה גיטר הירו כדי לקנות
מוצר:
גיטר הירו
שם:
עידו
תאריך:
25/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות זו מפרסמת מוצרים במחירים נמוכים, כשבעצם אין ברשותה מוצרים אלו. כשתפנו אליהם לגבי המוצר- תקבלו תשובה קבועה- "יש גם מקורי אבל הוא עולה יותר". בקיצור- אם אתם מחפשים חיקויים- אז בחנות זו מוכרים חיקויים ביוקר. אם אתם מחפשים מקוריים- גם לכם אין לכם מה לחפש בחנות זו.
הימנעו מלקנות בחנות זו.
מוצר:
פלייסטיישן - אביזרים Band Hero
שם:
חיים
תאריך:
14/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר אביזרים דרך האתר לאחר הפנייה מזאפ. אחרי שבוע שאני מחכה למוצרים , אחרי ששילמתי בצורה מקוונת , אני מגלה היום שהמוצרים בכלל לא נשלחו. חלק מהמוצרים בכלל לא במלאי ולא צפויים להיות במלאי בחודש הקרוב.
מצד שני קראתי עכשיו את המלצות הגולשים ואני מגלה שהמוצר לא מקורי. התקשרתי לחברה ואכן התברר כי מדובר בחיקוי . בעל החברה טוען שלא צריך לכתוב שזה חיקוי , אלא רק לגבי מוצרים מקורים צריך להיות כתוב מקורי . מה שהוא חיקוי או מזוייף יכול להימכר באינטרנט בלי לציין שהוא מזויף.
בקיצור - לא לקנות ! לא אמינים , לא רציניים ובקיצור - לא !
מוצר:
אביזרים לWII
שם:
יובל
תאריך:
22/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב , הזמנתי דרך האינטרנט - דרך זאפ - את המוצר . על גבי מוצר זה ניתן לחבר אביזר נוסף שנקרא גלשן . קניתי את הגלשן לפני כשבועיים מחברה אחרת שהיתה זולה יותר ממוניליין. אתמול קיבלתי את המשטח שהזמנתי מחברת מוניליין. להפתעתי הגלשן שאמור להתחבר למשטח לא התחבר. חשבתי או שאני לא יודע לחבר בין האביזרים או שהגלשן לא תקין. נסעתי עם המשטח שקניתי במוניליין ועם הגלשן לחנות שקניתי ממנה את הגלשן. התברר שהמשטח שקניתי ממוניליין הינו זיוף/חיקוי שלא ניתן לחבר את הגלשן אליו. התקשרתי למוני ממוניליין שהסברתי לו את המקרה - הוא היה מאוד מופתע ואמר שיבדוק . אמר שאני יכול לבוא והוא יתן לי זיכוי. הגעתי לחנות - ביקשתי ממוני שאני מבקש לקבל את המוצר שהזמנתי דרך האינטרנט מהחנות שלו והדגשתי שהזמנתי מוצר מקורי ולא זיוף . לדבריו " לא היה כתוב באתר של החנות שמדובר במוצר מקורי " ואם אני רוצה את המוצר המקורי הוא עולה יותר כסף. בסופו של דבר ביקשתי זיכוי וקיבלתי
תודה יובל
מוצר:
wii fit משטח הספורט
שם:
nati
תאריך:
16/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום ראשון וכבר ביום שלישי הוא הגיע!
זה פשוט הדהים אותי זו הקנייה הראשונה שהגיע לי תוך זמן ממש קצר!
ברוב האתרים לוקח שבוע שלם עד שההזמנה מגיעה.
המוצר הגיע תקין ובדיוק כמו שהובטח.
אני מאוד מרוצה מהשירות ואמשיך לקנות באתר זה גם בעתיד!
מוצר:
שלט מקורי לPS2 לא יודע
שם:
ניר
תאריך:
14/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מנוהל על ידי שני ילדים שאין להם מושג איך לתת שירות ללקוח מכרו לי מוצר מקולקל,לקח להם חודש להחליף ולבסוף כשהוא חזר הוא חזר פגום.עברו כבר שלושה חודשים מאז ואני עדיין מחכה לטלפון מהם בשביל לקבל חזרה את המכשיר
מוצר:
מטען
שם:
שאול
תאריך:
30/10/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
את ההזמנה ביצעתי ביום שני 26.10.2009 בערך בשעה 10 בלילה. דרך האתר שלהם. למרות שהם מתחייבים למספר ימי אספקה, ביום רביעי 28.10.2009 בשעה 7:20 בבוקר (!!!) השליח הגיע אלינו עם המוצר. לפני ביצוע ההזמנה התקשרתי והנציג היה אדיב, הסביר אילו גיטרות ל WII יש במלאי והמליץ על זו שקניתי - שלדבריו טובה יותר אף מהדגם המקורי למרות שהיא זולה יותר. ללא ספק אמליץ על חנות זו.