דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל לבית (אשדוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
חשמל כהן (י.כ.) 2003 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסי אלקטריק ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
57
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
48
1
8
נמצאו 57 חוות דעת גולשים על סי אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
koyoart
תאריך:
24/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נהדרת ויוצאת מגדר הרגיל!
בתקופה הכי עמוסה של השנה, פנינו לרכוש מזגן. חיפשנו במיוחד לא אינוורטר, שלא פשוט כבר למצוא.
אצל Celectric מצאנו אותו, וגם במחיר תחרותי מאוד!
למרות העומס, וטעות טכנית שקרתה במהלך ההזמנה ועיכבה אותה ביומיים, הם לקחו אחריות, והצליחו להביא את המזגן אלינו בתוך מסגרת הזמנים המחייבת.
בנוסף, אחרי שהסברנו להם טלפונית את התכיפות, הם עשו מאמץ, ושלחו שליח במיוחד מאשדוד עוד באותו יום (למעשה יומיים לפני שנגמרה מסגרת הזמן לשליחות).
יחס מהמם ושירותי, מחיר הוגן במיוחד, ותחושה שיש מול מי לעבוד.
ממליצים לגמרי, וגם אנחנו נחזור לכל מוצר חשמלי!
תודה וכל הכבוד
מוצר:
מזגן ELECTRA MAX 11 PLUS
תמונת משתמש
שם:
שי בוחבוט
תאריך:
12/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה קיבלתי מוצר מצויין תוך יום עד הבית כולל התקנה עם שירות מצויין מומלץ לרכישה
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
dvir
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, מחירים נהדרים וגם השירות אחרי הקניה והעזרה בתאום המשלוח מול קובי היו פשוט נהדרים. ממליץ בחום!!
מוצר:
מקרר. Lg, כיריים דילונגי, תנור קריסטל
תמונת משתמש
שם:
robert
תאריך:
01/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות !!!!
שרות מתחת לכל ביקורת
אין כל אמונה במנהל החנות להזהר מאד !
תגובת החנות:
1. הלקוח רכש מקרר 520 ליטר דלת מעל דלת המקרר סופק לו תוך פחות מ 24 שעות לאחר מאמצים רבים
2. הלקוח דרש לפנות מקרר 4 דלתות של שרפ גדול הרבה יותר מהמקרר שקנה
3. המקרר הישן לא יכול היה לצאת מהמקום אלא רק ע"י פירוק דלתות - מה שעולה כסף נוסף
4. הלקוח רצה לפרק בעצמו את המקרר , מה שאסור על פי חוק .
5. הלקוח השתולל והתנהג בצורה לא יפה למוביל .
6. לשון החוק "כל מי שרוכש ציוד חשמלי ואלקטרוני ומעוניין לפנות מכשיר חשמלי ישן
בתנאי שהציוד הישן שאותו הוא רוצה לפנות דומה בכמות או במשקל למוצר שרכש "
"אם הלקוח מעוניין שהמשווק יפנה את הציוד הישן מומלץ ליידע על כך את המשווק מראש וכן אם מדובר
בפינוי חריג "
"הציוד הישן יפונה ע"י ידי המשווק כאשר הוא יכול לעבור בבטחה ובחופשיות את המפתן את הפתחים ואת המעברים
של הדירה ושל הכניסה לבניין ללא צורך בפירוק נוסף בהפרדה או בניתוק של חלקים ממנו או מתשתית המבנה .
" הציוד הישן יפונה שהוא שלם כלומר לא פורקו ממנו חלקים כמו דלת או מנוע .
" המשווק לא יידרש להמתין מעל 10 דקות לצורך הכנת הציוד הישן לפינוי על ידי הלקוח"

מוצר:
מקרר lg
תמונת משתמש
שם:
לשם
תאריך:
30/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה הנמוך ביותר, אבל לא על חשבון השרות.
המשלוח הגיע תוך יומיים.
בקשתי לשלוח חשבונית, הגיעה לאחר שעה.
כל הכבוד.
עסק קטן, לכן לא היו חוות דעת על החנות בשנה האחרונה. כמעט הפסדתי בגלל זה את הקניה.
מוצר:
שואב אבק נגרר LG VC5420NNT
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
15/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות! הזמנתי מסחטה בלילה, למחרת על הבוקר [9:00 ! ] חזרו אלי שהמוצר כבר לא מיוצר, והתנצלו והיו מוכנים להוריד לי על זה מחיר ממוצר דומה. הזמנתי מוצר דומה אחר והבטיחו שיגיע תוך שבוע. לאחר שתי! ימי עסקים זה היה אצלי בבית! תודה רבה.
מוצר:
מסחטת גזר דגם בראון
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
07/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשמל כהן אשדוד מאד אדיבים וסבלניים במיוחד קובי.
לא פחות מזה, הם עומדים במלה שלהם.
קיבלתי בהובלה חינם את הרדיאטור שהזמנתי, תוך 5 ימים בלבד.
מוצר:
רדיאטור דגם TRRS1225
תמונת משתמש
שם:
markus
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק הובר עדיין לא הספקתי לבדוק איך הוא עובד.אבל ברצוני לציין שרות אדיב ויפה וגם הספקה מהירה.כל הכבוד! ממליץ מכל הלב !!!!
מוצר:
שואב אבקsm1901
תמונת משתמש
שם:
סופר
תאריך:
26/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו כיריים בוש, קיבלנו את ההזמנה בתוך 4 ימי עסקים, על אף משבר הקורונה.
כשקיבלנו את המוצר חשבנו שנפלה טעות כיון שעל הקרטון החיצוני היה רשום סאוטר, ואנחנו הזמנו בוש. לאחר שיחה על בעל החנות שענה בנעימות התברר שזהו רק קרטון חיצוני שהוא עצמו דאג להוסיף ולעטוף היטב בכדי שהמוצר לא יפגע.
ישר כח!
מוצר:
כיריים בוש P0H6B6B10X
תמונת משתמש
שם:
iftah052510
תאריך:
24/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצרי חשמל לבית ומאוד נהנתי מהשירות ומהמוצרים חנות אמינה ואספקה מיידית מומלץ בחום וותיק מאוד בתחום ענף החשמל
מוצר:
מכונת כביסה 20050
תמונת משתמש
שם:
איריס
תאריך:
18/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צילצנו לחנות - ענה קובי היה אדיב ומקצועי, בדק לנו מלאי במחסן ונתן תשובה מידית, (הגענו מתל אביב לחנות) רכשנו מיקסר קנווד המחיר הטוב ביותר שמצאנו ברשת, ושרות מעולה שלא הכרנו , תוך שעה הגענו לחנות המיקסר כבר חיכה לנו, נשאר רק לשלם ,
תודה על שירות מהיר, אדיב ומקצועי
אין ספק שבקניה הבאה נחזור לחנות הזו שוב
מוצר:
מיקסר קנווד KMIX80
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
dor
תאריך:
09/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מהנמוכים בזאפ למכונת כביסה בוש מיבואן רשמי!
אספקה מהירה מאוד תוך פחות מ 24 שעות
מוצר:
מכונת כביסה WAN20150IL
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
02/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישת המוצר הייתה מעולה אבל מאותו רגע חווינו מפח נפש אחד אחרי השני. המוצר הגיע תקול (הדלת לא נסגרת, מלא דפיקות על המסגרת). כשהודענו לחברה שהוא הגיע תקול, אמרו לנו שאנחנו צריכים לחכות שבוע עד אשר יגיע. ביקשנו מהם שיזדרזו משום שאנו צריכים את המוצר על מנת לחמם אוכל לתינוק. אמרו שיעשו מאמץ. בסופו של דבר, גם אחרי שבוע לא הגיע המוצר. בכל פעם שהתקשרתי, נציג השירות תמיד היה עסוק בעוד לקוחות חוץ ממני. הם לא טרחו אפילו פעם אחת להתקשר (חוץ מאחרי שהזמנתי כדי לקחת את פרטי האשראי). בסוף החלטתי לבטל את העסקה ולקנות קצת יותר יקר אבל עם חנות שהיה לי נסיון טוב בעבר.
תגובת החנות:
1. סיפקנו את המוצר כפי שהובטח ובמהירות
2. רק על סמך דברי הלקוח שאמר שהמוצר פגום שלחנו לו מוצר חדש דרך חברת שליחויות
אנו שולחים עשרות מיקרוגלים כאלה ואף לא אחד יצא פגום
3. הייתה תקלה בחברת השליחויות ולא הוחלף לו המיקרוגל .
4. שלחנו מיקרוגל נוסף דרך החברת שליחויות
5. בשלב זה הלקוח התלהט ואף התחזה לעורך דין איים לזרוק את המיקרוגל שבידו מחוץ לבית
6. אנו מבינים את הרוגז אך לא מצדיק את הפעולה והאיומים השונים
7. בשלב זה לאחר האיומים השונים וההתחזות הלקוח הצענו לו שניפרד כידידים
8. מר שי החליט לכתוב חוות דעת שלילית ... זכותו ...
9. המיקרוגל הפגום טרם הגיע אלינו לכשיגיע נבדוק את מהות הפגם ( האם נעשתה בעקבות ההובלה או ע"י שי )

מוצר:
מיקרוגל MS2342D
תמונת משתמש
שם:
דודי
תאריך:
16/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה המוצר הגיע מהר תוך יומיים ועד עכשיו אני מרוצה גם מהמוצר וגם מהשירות . באו לקראתי קיבלתי גם יותר תשלומים מהרשום באתר .
מוצר:
מזגן ECOLINE2 28
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
16/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הוגן , שירות ואחריות של יבואן מקורי כפי שהובטח , הגיע יום לפני שהובטח .
שלחתי הזמנה באתר אך פרטי כרטיס אשראי נמסרו בטלפון לנציג מהחנות
הוסבר לי שזה בשל בטיחות שכן רצוי לא להקליד פרטי כרטיס באינטרנט .
מוצר:
מקרר GRM6780S
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
20/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיואר עגמת נפש שעוד לא חוויתי בישראל ב 10 שנים של קיניות און-ליין

הזמנתי מיישב כביסה ב 2.11
אמרו לספק תוך ימיים.
שלחתי מכתב ב 6.11 - אין תגובה
התקשרתי - יתקשרו אליך, יספקו מחר
וכך כל יום. 9 שיחות, 4 מכתבים.
אף פעם לא ענו לאי-מייל.
אף פעם לא התקשרו.
אף פעם לא התנצלו.
זרקו טלפון - 7 פעמים. גסות כזו עוד לא ראיתי בארץ.
ב18.11 הסבירו לי שלא מספקים להתנחלויות, כי אני לא גר בישראל (תקוע -11 דקות מירושלים). לחייב כרטיס אשראי זה לא הפריע להם.
אמרו לכיוצא דופן, כמחווה ענקית, יספקו מחר.
ואף אחד לא התקשר גם למחר
בטלתי את עיסקה אחרי גסויות בטלפוון. עוד לא קבלתי כסף בחזרה
מוצר:
מייבש כביסה ND707
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
15/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה מקדימה עם החנות,נאמר לי שהמוצר זמין ובמחיר שרשום בזאפ.
הגעתי לחנות המוצר חיכה בשבילי בצד(בלי שביקשתי) התשלום היה מהיר,ואפילו דויד עזר לי לקחת את המוצר עד הרכב.

נהנתי.
מוצר:
מקרן קול hwf355
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
17/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם הראשונה שלנו בקניית מכשיר חשמלי גדול באינטרנט והיו חששות רבים. התקשרנו לחנות ונעננו על ידי אלכס האדיב שוידא שהמקרר במלאי, לקח את ההזמנה ואמר שהם מתחייבים לשבעה ימי עסקים לאספקה.

למרבה ההפתעה, עוד באותו היום התקשרו לתאם אספקה למחר. המובילים הגיעו בזמן ואכן התקשרו והתריעו כשעה לפני. באופן כללי היו אדיבים ונחמדים. ההובלה היתה בחינם, אבל כשהסתבר שהמקרר לא נכנס דרך הדלת, הציעו להכניס אותו דרך אחד החלונות. על תוספת עבודה של כעשר דקות, גבו מאתיים ש"ח. לא יודעת עד כמה הם קשורים לחנות, ואם מדובר במחיר סביר או לא, אבל רציתי לציין זאת כאן.

המקרר עצמו בסדר גמור בינתיים. מרכז שירות לקוחות של אמקור סייעו לנו בהחלטה מתי לחבר לחשמל וציינו שצריך להוסיף איזה התקן לשקע, שעולה 240 ש"ח נוספים ואפשר לקנות אותו רק מהם. אחרת הכרטיס הדיגיטלי של המקרר עלול להפגע משינויים במתח.
מוצר:
מקרר T560
תמונת משתמש
שם:
אלינור
תאריך:
26/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזגן הגיע בזמן איך ללא התראה מוקדמת אלא 10 דקות למרות שהובטח להתקשר יום לפני הובלה, מזגן הגיע ללא גז כך שלא יכולנו להפעיל אותו ללא גז.
הדרגת אנרגיה צויין C
אך זה במפורש D לפי הניירות
כל השאר בסדר
תגובת החנות:
בס"ד

על מנת לעמוד בתנאי העסקאות ולעמוד באספקה מהירה של עד 7 ימי עסקים ולרוב הרבה פחות
מזה כפי המקרה הנוכחי אנו משתמשים במובילים מהירים שמגיעים לעיתים אף בהתראה
קצרה . בכל אופן אם לא היו יכולים לקבל את המזגן באותו היום היו מקבלים יום למחרת
מה שלא עולה על 7 ימים .
ביום ראשון בבוקר 26/08/12 קיבלנו מייל בנושא חוסר גז במזגן ובמקביל את החוות דעת
בזאפ . בכל תקלה ו/או בעיה במוצר יש אחריות מלאה ואף אפשרות להחלפת המוצר באם ישנו
פגם . כל זאת לא הובא לידיעתנו אלא רק אחרי כתיבת חוות הדעת וחבל שכך .
כל המוצרים שנמכרים על ידנו מגובים באחריות ושירות מלא מהחברות המובילות במקרה
הנוכחי בחברת אלקטרה .המקרה הובא לידיעת החברה ומטופל כיאות .
בכל מקרה אנו מחוייבים לאמון הציבור ואנו עומדים בכל הפרמטרים
לשירות ואמינות כלפי הלקוח .

מוצר:
מזגן קלאסיק 14
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
04/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות בכדי לברר האם יש את המוצר במלאי ונאמר לי שכן ואפשר לבוא לרכוש בחנות בלי בעיה ולקבל את המייבש מיידית , הגעתי לחנות ולאחר תהליך קצרצר קיבלתי את המוצר לשביעות רצוני. השירות היה אדיב ומקצועי, בעל החנות גם עזר לי לארגן את הרכב ולהעמיס את המייבש.

תודה רבה.


מוצר:
מייבש כביסה 47130
תמונת משתמש
שם:
Yigal
תאריך:
26/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מקרר חדש כשהישן כבר גסס, כך שמהירות האספקה היתה כמובן חשובה.
פנינו לחנות זו בזכות המחיר האטרקטיבי
ו"תו אמון הצרכן". נציג השירות (אדיב ומקצועי) אמר שההתחייבות היא לאספקה תוך
שבוע אבל הוא מאמין שזה יהיה יותר מהר.
בפועל, התקשרו אלינו לתאם את ההובלה עוד
באותו יום, וכבר למחרת המקרר הגיע.
תודה רבה!
מוצר:
מקרר 2558
תמונת משתמש
שם:
Maayan
תאריך:
23/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי את ההזמנה דרך האינטרנט ביום חמישי בערב, אך החלטתי שאנני רוצה למסור את פרטי האשראי באתר. ביום ראשון בבוקר, התקשר אלי נציג של החנות כדי לקבל את הפרטים והיה אדיב מאוד. החבילה הגיעה לדואר כבר ביום שלישי. שירות אדיב, מהיר ויעיל. אני מאוד מרוצה מהם
מוצר:
מסיר שיער hp6400
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
09/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טלפנתי ולחנות וביררתי את המידות של המכשיר (מדדו בזמן שדיברתי איתם) הזמנתי את המכשיר במחיר שפורסם (149 ש"ח)ולאחר 20 דקות טלפנו אלי ואמרו שהמכשיר פגום ואין יותר במלאי. נכנסתי שוב דרך זאפ למצוא עוד מכשיר וראיתי שהעלו את המכשיר ל - 199 ש"ח. טלפנתי שוב ושאלתי מדוע העלו את המחיר ואמרו לי שעשו כך כדי שאנשים לא יקנו יותר, וזאת למרות שאמרתי להם שרשום אצלהם באתר שיש להם 4 יחידות במלאי. השירות היה מסביר פנים אבל כל ההתנהלות הזו חשודה ומעידה על חוסר מקצועיות - תלונה הוגשה במקביל לאמון הציבור
תגובת החנות:
אכן התקבלה ההזמנה בעת אריזת המוצר עלה חשד כי המוצר פגום המוצר נפתח נבדק ואכן נמצא פגום.
לאחר בדיקת מלאי התברר כי זהו המוצר האחרון ואין להשיג בזמן הקרוב את המוצר אצל היבואן.
מאחר ולוקח זמן להוריד את המוצר מסריקת זאפ (לעיתים 4 שעות ויותר) מעלים את מחיר המוצר עד
להורדתו הסופית לבל יזמינו אותו.(ניתן להגיע למוצר דרך דפי הסטוריה של גוגל למרות הורדתו מהאתר סופית)
המוצר הורד סופית מהאתר עוד באותו היום.
הלקוח זוכה במלוא הסכום.
הלקוח התלונן אף באתר זאפ.
מלבד ההזדמנות לגרום לנו נזק בגין מוצר של 149 ש"ח.
אנו חושדים כי הלקוח מונע מאנטרס כלשהו לפגוע ולגרום נזק וכיוון זה נחקר על ידנו.
אין שום תקלה במה שעשינו ולא הטענו אף אחד ובטח שלא בשביל סכום מוצר של 149 ש"ח.
כמו כן דברנו עם הלקוח מספר פעמים לנסות לשנות את המוצר למוצר אחר וכן פיצוי.
ובסופו של דבר החל מ- 17/08/11 הפסיק לענות לשיחותנו והקשר ביננו ניתק.
מוצר:
גריל 132
תמונת משתמש
שם:
עינת
תאריך:
26/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נעים ואדיב:
-שיחת טלפון עם רכישת המוצר
-משלוח מהיר ביותר - המוצר הגיע לביתי לאחר יום אחד
-שליח התקשר לוודא שאנו בבית והביא את המוצר באריזתו במצב מצוין
-שיחת טלפון לוודא שביעות רצון מהמוצר. וכל זאת במחיר מצוין!
מוצר:
מגהץ קיטור GV9360
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply