התקשרתי לחנות לברר אם יש להם המכשיר, ענו לי שיש במלאי ושאזמין דרך האתר ותוך שלושה ימים המכשיר יהיה אצלי. הזמנתי מיד, שילמתי וחיכיתי 5 ימים והמכשיר לא הגיע, התקשרתי לשאול מה קורה, ענו לי כי הייתה בעיה וכעת המכשיר בדרך, כעבור עוד שבוע התקשרתי שוב לשאול מדוע החבילה לא הגיע, ענו לי כי הם יבררו בדואר ויחזרו אלי עם תשובה , הם לא חזרו אלי בכלל. לאחר יומיים התקשרתי שוב ותשובתם הייתה זהה "אנחנו מיד נחזור אילך לאחר בירור בדואר", כמובן שלא חזרו. התקשרתי אליהם שוב ושוב מספר רב של פעמים ותמיד קיבלתי את אותה התשובה. לאחר שעברו כארבע שבועות מההזמנה התקשרתי לברר אם לא היה מספיק זמן לקבל את המכשיר או לפחות מענה סביר למה החבילה לא הגיע ?. הם אמרו לי כי החבילה אבדה בדואר ואין להם מכשירים לשלוח אלי ולכן הם יחזירו לי את הכסף. שאלתי מתי הם יזכו אותי מהתשלום ואז ענו לי כי הם כבר זיכו אותי ביום האתמול. אמרתי להם שאני רואה את החיובים והזיכויים באתר ישראקרד ואני לא רואה זיכוי, התשובה הייתה כי אני אראה את הזיכוי רק בסוף שבוע ימים. שימו לב: עלי לציין כי קראתי חוות דעת באתר כאן ומצאתי להפתעתי כי התירוץ של "החבילה אבדה בדואר" זה לא משהו חדש אצל הספק הזה. הם גם לא נתנו לי מספר משלוח החבילה בדואר. משהו השתבש אצל הספק מפני שהזמנתי אצלם לפני כשנתיים והכל עבר חלק.
מוצר:
ניווט לוויני GPS HD-5001
שם:
אלכסנדר
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המטען לסמסונג גאלקסי 2 ב17/9. אספקה ממלאי מיידי! משלוח יוצא יום עסקים אחד לאחר ביצוע ההזמנה בדואר רשום. כעבור שבוע לא קיבלתי. מתקשר לחנות. תשובה: אי אפשר לבדוק בדואר בגלל חול המועד. תתקשר אחרי חגים. צלצלתי אחרי חגים ב29/9. תשובה: המוצר נעלם בדרך. נשלח היום שוב את אותו המוצר בפעם השנייה .כעבור שבוע ב6/10 שוב מצלצל לחנות כי לא קיבלתי את המוצר תשובה: תן לי לבדוק אני אחזור אליך. חיכיתי - לא חזר. פניתי לשרות לקוחות של ZAP וסופרתי אותו הדבר. השרות לקוחות התחיל לטפל בבעיה שלי. היום 8/10 לא קיבלתי וצלצלתי לחנות לבטל את העסקה. אני מקווה שהם יחזירו לי את הכסף תוך 48 שעות כמו שאמרו לי בחנות.
תגובת החנות:
אנו מודים על פניית הלקוח ועל חוות הדעת.
מתוך בדיקה שערכנו להלן הממצאים:
1. הלקוח הזמין מטען שאכן נשלח לו במסגרת הזמן שהובטחה בעת ביצוע ההזמנה. 2. החבילה נשלחה בדואר רשום והלקוח קיבל מספר חבילה למעקב. 3. לאחר מספר ימים הלקוח הודיע לנו כי טרם קיבל את החבילה. 4. פנינו לדואר שיאתרו את החבילה ובמקביל שלחנו ללקוח חבילה חדשה. בדיקת הדואר התעכבה מכיוון שהם עבדו בורה חלקית בחול המועד סוכות. 5. הודענו ללקוח שהחבילה נאבדה בידי הדואר וששלחנו לו חבילה חדשה. 6. הלקוח חזר אלינו וטען שגם החביה השנייה לא הגיעה. פנינו לדואר פעם נוספת. 7. הלקוח ביקש זיכוי כספי מלא וקיבל את הזיכוי באופן מידי.
אין לנו שליטה על הנעשה בדואר ישראל אך למרות זאת אנו מתנצלים בפני הלקוח על אי הנוחות והעיכוב שנגרמו לו.
מוצר:
מטען לפלאפון סמסונג גלאקסי S2
שם:
Jane
תאריך:
19/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר אמפי4 מערכת הפעלה אנדרואיד ב375 ש"ח בתור מתנה.כשפתחנו את המתנה האינטרנט לא עבד.התקשרתי לחנות ואמרו לי לשלוח את המכשיר אליהם.שלחתי בדואר מהיר וזה הגיע אליהם יום למחרת.שבוע שלם לא דיברו איתי,כשהתקשרתי אמרו לי שזה רק בעיה בגרסא ושאלו אם אני רוצה שהם יעדכנו או אני.מסקנה שבוע זה שכב אצלם סתם? ביקשתי שהם יעדכנו ושישלחו לי לירושלים, מתל אביב. הם אומרים ששלחו וכבר 4 ימים לא מגיע כלום...פשוט עצוב לי, זה הרבה כסף בשבילי אני סטודנטית, קניתי מתנה לחבר שלי שלא עבדה על הדקה הראשונה, אמרתי את כל זה לעובד בחנות והוא אמר שזה לא אשמתם.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוחה שהקדישה מזמנה והעלתה ביקורת זאת. אנו לומדים ומשתפרים מכל ביקורת.
מתוך בדיקה מקיפה שערכנו עולים הממצאים הבאים:
1. הלקוחה הזמינה נגן MP5 מתקדם בעל מערכת הפעלה מבוסס אנדרואיד. לאחר קבלת המוצר התקשרה הלקוחה והתלוננה כי יש תקלה במוצר וכי הוא אינו מתחבר לאינטרנט. נציג השירות הסיק מתיאור התקלה על ידי הלקוחה כי יש תקלה חומרתית במוצר.
2. הלקוחה שלחה אלינו בחזרה את הנגן. בבדיקת הנגן על ידי טכנאי עלה כי התקלה אינה חומרתית אלא תוכנתית. בעקבות שדרוג של גוגל היה צורך לעדכן את הדפדפן במכשיר. פנינו ליצרן בחו"ל ותוך מספר ימים קיבלנו את העדכון.
3. המוצר נשלח חזרה ללקוחה בדואר רשום ובגלל עיכוב בדואר ישראל (שאין לנו שליטה עליו) הגיע אליה באיחור.
4. חבל שהלקוחה לא ציינה את דחיפות העניין בשום שלב עד כה ובכך היתה נמנעת אי הנעימות משני הצדדים. (על ידי זיכוי כספי מלא או לחלופין משלוח עם שליח לבחירתה).
בברכה, אר.אי.אל. טרוניקס
מוצר:
mp4
שם:
Yariv
תאריך:
03/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר באינטרנט. קיבלתי דוא"ל בכל פעם שהחבילה התקדמה (נשלח, נאסף ע"י השליחים וכו'), והחבילה הגיעה אלי תוך יומיים ממועד ההזמנה בדואר רשום. פשוט, קל, נוח, כמו שצריך !
מוצר:
סוללה לטלפון נייד
שם:
Orit Diller
תאריך:
02/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל המוצר לא נראה כמו בתמונה בכלל!!!
נוסיף על כך שהם לא עונים בטלפון שם
ובכי חשוב באתר רשום שהם מוכרים התשלומים..
ובכן הם לא!!! הם גבו הכל בתשלום אחד
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוחה אשר כתבה ביקורת זו. אנו מתיחסים לכל ביקורת ברצינות רבה על מנת ללמוד ולהשתפר.
לגבי תלונות הלקוחה במקרה זה: דגם זה של נגן מגיע במבחר צבעים. לאחרונה היצרן מייצר את הנגן רק בצבע אחד - שחור.
אנו כן עונים לטלפון במסגרת שעות הפעילות - ימים א-ה משעה 10:00 עד שעה 18:00 יום ו 10:00 עד שעה 14:00. במידה ויש לחץ על קוי הטלפון ניתן להשיג אותנו בפקס ובאימייל ואנו עונים תמיד.
ניתן לרכוש את המוצר ב -2 תשלומים. לצערנו עקב טעות אנוש הסכום נגבה בתשלום אחד. פנינו לחברת האשראי לתיקון הבעייה ואנו מתנצלים בפני הלקוחה. חבל רק שלא הודיעה לנו על הטעות באחת מדרכי ההתקשרות המפורטות לעיל, לפני שהעלתה את הביקורת לזאפ.
מוצר:
נגן MP5
שם:
איציק
תאריך:
17/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לברר פרטים ,נענתי בסבלנות , רציתי מכשיר עם עברית מלאה והחנות הזו סיפקה את מה שרציתי במחיר סביר וקיבלתי המלצות קודמות,הגעתי לחנות , תוך 15 שעה הייתי כבר בחוץ עם המוצר ,שרות אדיב, מהיר וענייני.אשמח לחזור לשם גם בעתיד.
מוצר:
טלפון סלולרי Young
שם:
אביחי
תאריך:
07/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני גר ברחובות אך מסיבות שונות קניתי מתל אביב. ברצוני להמליץ בחום על החנות. כשנכנסתי ניגש אליי בחור בשם אריאל ועזר לי בכל מהלך הקניה ואף הסביר על המכשיר מעבר לתכולה ולתפעול הבסיסי.. היום היתה לי בעיה בכבל ה-usb וניגשתי לחנות ברחובות ולמרות העומס, אסף טיפל בבעיה במהירות וביעילות ואף החליף לי כבל וכפיצוי הוסיף מטען נוסף.
אמשיך לקנות בחנות הזו ואמליץ עליה לכל חבריי.. מעבר למוצר, השירות פשוט מעולה.
מוצר:
פלאפון galaxy s3
שם:
דורון
תאריך:
23/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמרטפון סמסונג 5830i בסניף תל אביב. אריאל היה אדיב וסבלני. הוא דאג להעביר את ספר הטלפונים מהמכשיר הישן, למרות שזה לא היה קל. בזמן שהייתי בחנות ראיתי לקוחות שמסרו וקיבלו מכשירים מתיקון, הם נשמעו מרוצים מהשרות האמינות ומהירות התיקון. זה הטלפון עם מסך מגע הראשון שלי ואני לא לקוח קל:)
מוצר:
סמרטפון s5830i
שם:
שילה
תאריך:
07/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע בדואר בזמן, קופסה עם מדבקה פתוחה למרות שהמעטפה היתה סגורה, לא היו אוזניות, בשיחה עם נציג שרות טוען בתוקף שלא מסופק עם אוזניות למרות שבסמסונג ישראל טוענים שכן, הפנה אותי לאתר החברה ששם לדבריו כותבים אין אוזניות אך באתר לא מצאתי פרוט לגבי האוזניות!!! מאכזב מבחינת השרות המכשיר מצויין.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוחה אשר השקיעה מזמנה והעלתה ביקורת זו לאתר זאפ. מתוך בדיקה אשר ערכנו בעקבות התלונה עולים הממצאים הבאים: 1. המכשיר מופיע באתר שלנו עם פירוט תכולת הערכה: סוללה מקורית, מטען וכבל נתונים. סמסונג משווקים את מכשיריהם ברחבי העולם בערכות (קופסאות שונות) ובתכולת ערכה שונה. בתור הוכחה, סמסונג ישראל משווקים את המכשיר עם אוזניות אך ללא כבל נתונים כפי שניתן לראות במפרט שמופיע באתר שלהם. 2. אריזת המכשיר נפתחת על ידי היבואן לצורך צריבת גרסה עברית ופעם שנייה על ידינו על מנת לוודא תקינות המכשיר לפני המשלוח. 3. הלקוחה התקשרה וציינה בפנינו את אשר קרה וקיבלה את אותו ההסבר אשר מצויין בסעיפים לעיל. הלקוחה קיבלה את ההסבר ולא פנתה אלינו בשנית עם כל תלונה. אין אנו מבינים את פניית הלקוחה לזאפ. 4. חשוב לציין כי למרות כל האמור לעיל, הלקוחה קיבלה את המכשיר במחיר זול של כ10% פחות ממחיר היבואן הרשמי.
מוצר:
smart phone Samsung galaxy Pocket
שם:
Sariti
תאריך:
20/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות טוב - אך אין דיוק במתן הסבר .כאשר קניתי את הסלולארי היה רשום באתר "עברית מלאה " זו הטעיה מאוד רצינית כי זה לא עברית מלאה אלא תמיכה בערית וחבל מאוד שאין אמת במכירה כי אני לא אקנה שם שוב ביחוד שמדובר במוצר יקר יחסית .גם בנוסף לא אמרו לי שאין החזר של המוצר במקרה שלא מוצא חן בעיני כמו בחברות הסלולארי שיש 14 יום להתחרט!!!זה לא העיקר למכור !
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוחה שהשקיעה מזמנה והעלתה את הביקורת.
מתוך בדיקה מקיפה שערכנו עולים הממצאים הבאים:
המכשיר נרכש ישירות בסניף רחובות בתאריך 10.7.2012 ללא ביצוע הזמנה מוקדמת באתר כפי שהלקוחה טוענת.
המכשיר נמכר אך ורק עם עברית מלאה (תפריטים וממשק משתמש בעברית, מקלדת מלאה בעברית ויישור לימין). דגם זה אינו מוצע ללקוחות עם "תמיכה בעברית" כלל אלא רק עם עברית מלאה!
לפני התשלום בקופה, מדליקים את המכשיר מול הלקוח ונבדקות בו פונקציות בסיסיות בנוסף לשלמות הערכה. הימצאות העברית היא הבדיקה הראשונה אותה מבצע המוכר.
ניתן להחזיר כל מוצר לחנות תוך 14 ימים מיום הקניה, כל עוד לא עבר שימוש תמורת זיכוי כספי מלא וכל זאת לפי החוק. החוק לא מאפשר ללקוח "להתנסות, להשתמש ולשחק" עם המכשיר בבית ואז כשנמאס אז להחזיר לחנות מוצר משומש כפי שהלקוחה חושבת.
הלקוחה מעולם לא פנתה אלינו עם תלונות אלה לפני הפנייה לזאפ. הל'קוחה לא פנתה אלינו מעולם לגבי בעייה כלשהי במכשיר. הלקוחה מעולם לא הגיעה לחנות וביקשה להחזיר את המוצר. אין אנו מבינים את תלונות הלקוחה חוץ מניסיון לפגוע בשמה הטוב של החנות על ידי פרסום ביקורת שקרית.
מוצר:
סלולארי Y
שם:
רמי
תאריך:
14/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה למוצרי אפל אמינים וישרים מאוד ההזמנה היתה באופן פשוט וקל ולאחר 3 ימים הגיע היתי ממליץ מאוד לכול מי שצריך אביזרים לאיפון לבדוק תחנות הזאת, מאוד התרשמתי מיחס השירות המהירות והאיכות.במשפט אחד תודה רבה!
מוצר:
סט כלים לאיפון 4
שם:
נועה
תאריך:
27/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע תוך זמן קצר. המוצר אמנם היה פגום, אך כאשר התקשרתי המענה היה מהיר ונמסר לי שישלחו לי מיד מוצר חדש. לא בקשו ממני לשלוח חזרה את המוצר הקודם ואפילו לא בקשו קבלה. רק את שמי. המוצר הגיע לאחר יומיים בערך.
מוצר:
אוזניות לפלפון 6131
שם:
דני
תאריך:
14/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גי-פי-אס עבור חבר. המחיר היה אטרקטיבי מאחר והמכשיר מגיע ללא מפות. אני חייב לציין שעם פתיחת האריזה היה נראה לי שקיבלתי מכשיר שכבר הוחזר ע"י לקוח אחר. מה עוד שהיו בתוכו שתי תעודות אחריות מתקופות שונות. התקשרתי לנציג השרות בחנות, הוא טען שהמכשיר חדש, והצדיק את המקרה בהסבר כלשהו, אך הוסיף שאין לו בעיה להחליף במכשיר אחר, או לבטל את העסקה ולזכות אותי. בסופו של דבר, בהתייעצות עם החבר שעבורו רכשתי את המוצר החלטנו להשאיר אותו ברשותינו. לאחר זמן קצר המכשיר התקלקל. חברי הגיע לחנות וטופל בצורה נאותה והוגנת, והמכשיר תוקן. לאחר זמן קצר המכשיר התקלל שוב, וחברי הגיע שוב לחנות. גם הפעם הוא טופל במסירות. המכשיר הוחלף בחדש. לבקשת חברי, אני כותב את חוות הדעת הזו.
מוצר:
גי-פי-אס HD-5001
שם:
dsfg
תאריך:
01/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מוכר עוזר אדיב מסביר אין לי מילה רעה להגיד עליהם זה היה בסניף בתל אביב והקנייה הייתה מעולה ממליץ לכולם
מוצר:
מגן לSGS2 מגן רגיל למכשיר
שם:
יוסי
תאריך:
01/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות ברחובות טלפון גלקסי s2 .המוכר היה אדיב וסובלני .סה"כ קיבלתי שרות מעולה אמשיך לקנות בחנות הנ"ל ואמליץ לכל חבריי עליה
מוצר:
סלולרי גלקסי s2
שם:
אלי
תאריך:
07/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות(ברחובות)לברר על טלפון סללולרי.המוכר היה יותר מסבלני ונתן לי את כל המידע שרציתי.יום למחרת באתי לקנות את המכשיר ושוב קצת שיגעתי את המוכר אבל הוא היה סבלני והסביר לי את הכל.בקיצור אני יותר ממרוצה מהשרות וגם מהמחיר.ממליץ בחום.
מוצר:
פאלפון S5570
שם:
לילך
תאריך:
14/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אמ.פי3, המוצר הגיע בזמן, שירות הלקוחות היה טוב מאד אך המוצר שהגיע אלי היה משומש! היה בו שירים בתוך האמ פי! והחיבור הUSB שלו היה במצב בינוני! לא ממליצה בכלל!
תגובת החנות:
לילך רכשה נגן MP3 8GB במכירת חיסול מיוחדת שערכנו על דגמים מיושנים. כל הנגנים אשר אנחנו מוכרים הם חדשים. כל הנגנים מגיעים עם 2-3 שירים שמורים בזיכרון, קובץ TXT (קובץ LYRICS) ולעיתים קובץ הקלטה (חלק מבקרת האיכות של היצרן). לצערנו לילך מעולם לא פנתה אל חברתנו בתלונה כלשהי לגבי הנגן שרכשה אלא החליטה לפנות לזאפ, להטעות לקוחות ולהכפיש את שמה הטוב של חברתנו ברבים דבר הגובל בהוצאת לשון הרע.
מוצר:
mp3 mp3
שם:
ריקי
תאריך:
04/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות פאנל שעולה 99 שקלים בלבד. המוכר הרכיב לי אותו - דבר שבדרך כלל עולה כסף, הוא עשה זאת בחינם. לאחר ההרכבה החלק של המצלמה היה מעט בעייתי. המוכר בדק אם יש לו במלאי ולא היה, אז הוא הזמים מהר את החלק (מבלי לדעת אם הבעיה היא בפאנל או בפלאפון)ונתן לי מכשיר חלופי. לאחר 20 דקות הגיע החלק, המכשיר הורכב ונראה כמו חדש. היה לי בהחלט נעים לקנות שם - שירות טוב נמדד בטיפול בתקלות - והם עשו זאת מעולה.
מוצר:
פאנל לסלולרי N - 95
שם:
אודי
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר שנמצא בקטגוריה של GPS ללא תוכנת ניווט,הדגם הינו דגם ישן(גם הקופסא ישנה ועם צבע דהויי) לא ניתן להטעין עליו תוכנות של GPS (ניסיתי IGO 8) המסך מגע גרוע וצריכים ללחוץ מספר פעמים עד שהוא מגיב-זה בקשר למוצר.
בקשר לחנות- אנשים שלא מעונינים לעזור, שיחה ראשונה נענתה שהם עסוקים ויחזרו אליי-כמובן שלא חזרו.שיחה שנייה ושלישית כבר דיברו איתי הסברתי שאני לא מצליח להטעין את התוכנת ניווט-אמרו לי שזאת הבעיה שלי. החזרתי את המוצר כאשר הפסדתי 29 ש"ח דמי משלוח+5% מערך המוצר(סה"כ סידור לא רע למכור מוצר תחת קטגוריה של GPS שלא מיועד לכך, ולהרוויח גם דמי משלוח וגם 5%, לפחות תעבירו אותו מהקטגוריה הזו לקטגוריה של MP3/4 שם הוא יותר מתאים) חשוב מאוד- בפעם הבאה לפני שקונים מכשיר GPS לבוא עם הכרטיס זכרון ועליו תוכנת הניווט לחנות ולבדוק שהוע עובד-בעיקר עם חנויות מקוונות.
תגובת החנות:
1. הלקוח קנה מכשיר ניווט מדגם Qtec G4301. המוצר נשלח אליו בדואר רשום מבוטח. אנו עושים את מיטב המאמצים כדי לארוז את המוצרים היטב ולמנוע פגיעה במוצר במהלך המשלוח וכן פגיעה באריזה. ככל הנראה במשלוח זה נפגמה אריזת המוצר.
2. המכשיר הינו חדש והמפרט שלו הינו מתקדם ביותר גם ביחס למתחרים בשוק. מעבד חזק, אנטנה מתקדמת, 4GB זיכרון פנימי מובנה. כל אלה הופכים אותו לאחד המכשירים המתקדמים הנמכרים כיום בשוק, לבטח ברמת המחיר שבו הוא נמכר.
3. המכשיר נמכר "כברזל" (ללא תוכנת ניווט) במחיר אטרקטיבי ביותר. ניתן כמובן לרכוש תוכנת ניווט חוקית (!!!) בנפרד באם הלקוח חפץ בכך. הלקוח בחר לקנות את המכשיר ללא המפות. לצערינו, אין אנו יכולים לתמוך בפירטיות ובהעתקות ולכן נמנע מאיתנו לעזור ולהתקין תוכנת ניווט שלא נרכשו ישירות מחברתנו על המכשיר. מי שנותן שירות עבור התקנת המפות ותוכנת הניווט במקרה הספציפי של הלקוח היא חברת NAVNGO שממנה קנה את תוכנת הניווט (ואם בידו עותק פירטי אז גם הם כמובן לא יעזרו לו).
4. למרות טענותיו של הלקוח, כל פניותיו לחברתנו נענו במהרה על ידי נציגינו. נאמר לו בכל אחת מהפניות שאנו יכולים רק לעזור בתפעול המכשיר. כל נושא של שינוי/התאמה של תוכנת ניווט יש לפנות לחברה אשר ממנה קנה את המפות.
5. הלקוח לבסוף החליט להחזיר את המוצר. בעת קניית מוצר זה דמי המשלוח נגבים באופן נפרד ממחיר המוצר. כלומר, הלקוח שילם 329 ש"ח על המוצר ובנוסף 29 ש"ח דמי משלוח. בדקנו את המוצר לאחר החזרתו והמוצר נמצא תקין לחלוטין. החזרנו ללקוח את מה ששילם תמורת מכשיר הניווט פחות 5% הקבועים בחוק (כ 16ש"ח)ואלו עבור עמלות הביטול בחברת האשראי ולא למטרת רווח.
מוצר:
gps 4301G
שם:
אוראל
תאריך:
01/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר על המוצר, ומאחר והיה ביקוש רב למוצר בכל הארץ המוצר היה חסר,אך הזמינו עבורי והגיע יום למחרת לחנות. הגעתי בעצמי לאסוף אותו,קיבלתי הסברים רבים על המכשיר ונענתי לכל שאלותיי.
אשוב לרכוש שם בעתיד כמו כן חשוב לציין שהמחיר שקיבלתי כלל את כל התוספות וגרסה מלאה בעברית ללא תוספת תשלום.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s 2
שם:
עידן
תאריך:
20/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 04,07,2011 רכשתי מוצר מסוג דיבוריות בלוטות לרכב עם משדר FM (כולל שלט).האתר מתחייב לשלוח את המוצר יום לאחר ההזמנה. אך באותו היום קיבלתי מייל "עקב הביקוש הרב המוצר חסר ויהיה תוך 15 יום." לתומי חיכיתי 15 ימים. כשלא הגיע המוצר שלחתי מייל לאתר בתאריך 19.07.2011 ולהפתעתי קיבלתי את התשובה "שלום רב שלחנו מייל בנושא כבר לפני שבוע + המוצר אינו קיים והזמנתך כבר בוטלה ללא שום חיוב בכרטיס"
אני ממש מאוכזב... 1. לא נשלח שום מייל לפני שבוע בנושא 2. בממשק הלקוח ההזמנה עדין בסטטוס "בהמתנה". 3. בדיעבד ברור שאין ביקוש למוצר ופשוט המוצר לא נמכר יותר באתר. 4. המוצר עדיין מפורסם באתר.
חבל שהם מוליכים את לקוחותהם שולל.
מוצר:
דיבוריות בלוטות'' לרכב עם משדר FM (כולל שלט)
שם:
איציק
תאריך:
22/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר כרטיס זיכרון ל PS2 8MB באמצע הלילה יומים לאחר מכן על הבוקר המוצר הגיע אליי דרך הדואר הגיע מה שרציתי ארוז יפה עם חשבונית והכל עובד פיקס
כן ירבו מקומות כאלה !!
מוצר:
כרטיס זיכרון לPS2
שם:
גלעד
תאריך:
09/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר על המוצר, הזמנתי אותו בטלפון ,והובטח כי יישלח אליי באותו היום . המוצר הגיע אליי כבר יומיים למחרת בדואר. שירות מעולה, הכל היה כפי שהובטח,אחזור לשם בעתיד. תודה רבה
מוצר:
MP5 Android
שם:
שי
תאריך:
02/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר פרטים,קיבלתי שירות מעולה,הזמנתי את המוצר מאוחר יותר באתר,המוצר נשלח עוד באותו היום והגיע אליי תוך3 ימים בדואר רשום שירות מעולה,גם לאחר מכן היו לי שאלות ועזרו לי במהירות וביעילות אני ממליץ .
מוצר:
מכשיר GPS HD5001
שם:
משה
תאריך:
25/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוטעיתי. המוצר פורסם ועדיין מפורסם אך עם זאת לאחר שביצעתי ההזמנה , ואף מסרתי פרטי כרטיס אשראי. ולאחר שהזמנתי אושרה במערכת קיבלתי הודעה שהמוצר לא נמצא במלאי וגם לא יימצא במלאי בעתיד.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 25.5.11 בשעה 13:48 בצהריים המוצר אשר הלקוח הזמין הוא מגן לטלפון במכירת חיסול בעלות של 15 ש"ח . מאחר והמוצר עמד במכירת חיסול, הוא אזל מהמלאי במועד שבא ביצע הלקוח את ההזמנה. לפיכך , תוך 30 דקות מרגע ביצוע ההזמנה,קיבל הלקוח הודעה על כך שהמוצר אינו במלאי והזמנתו תבוטל ללא כל חיוב!,כלומר כרטיס האשראי לא חוייב מעולם.
הלקוח טוען ששרות הלקוחות הינו גרוע , אך אין אנו רואים סיבה מוצדקת לכך,אלא ההיפך,הוא עודכן מיד עם ביצוע הזמנתו כי המוצר אזל וכרטיס האשראי שלא כלל לא חוייב.
כמו כן, אם הלקוח בוחר לא לבצע רכישה בחנות שלנו שוב רק בגלל שמוצר מסויים אזל מהמלאי,זוהי זכותו המלאה,אך אין זה מעיד על שירות לקוחות גרוע.
כמו כן בעניין "הרמאות" , אין מדובר כאן ברמאות ,אלא במלאי שנגמר, ומאחר ויש בחנות ובאתר האינטרנט אלפי מוצרים ,אין אפשרות לעדכן כל מוצר און ליין ,אלא אחת לשבוע והמוצר הוסר מהאתר בעדכון האחרון.
כמו כן אנו רוצים לנצל במה זו ולומר כי חברתנו קיימת כבר מעל 5 שנים וברשותנו מעל 50,000 לקוחות וכל לקוחותינו מודעים לשירות היעיל והאמין שהם מקבלים בחנות וכן בהזמנותיהם באתר. אנו ממליצים ללקוחות אשר מנסים לאיים ולסחוט באמצעות פרסומים שקריים באתר זאפ ואתרים דומים לנהוג בדרך הישר ולא בשיטת סחיטה ואיומים ובפרסומי שקר וכזב שאליהם לא נוכל להתייחס.