דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מתקני ומטהרי מים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מים פור יו
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במים פור יו ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
18
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
3
0
15
נמצאו 18 חוות דעת גולשים על מים פור יו
תמונת משתמש
שם:
alon.raz
תאריך:
18/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביוני 2024 ביצעתי רכישה דרך האינטרנט של פילטרים למקרר, הם שלחו לי מספר מעקב בדואר קיבלתי סמס שאני אמור לקבל את המשלוח אבל המשלוח לא הגיע, בכל זאת הייתי מספר פעמים בדואר ודיברתי עם 171 שהפנו אותי אליהם חזרה.
מספר המעקב הראה שהמשלוח תקוע. התרעתי להם ושלחתי להם מספר אימיילים וחיפשתי אותם טלפונית, רק אחרי חודש חזרו באימייל שהם יביאו אלי הביתה את ההזמנה. כמובן שלא הביאו והפסיקו לענות. המשכתי לשלוח אימיילים לבקש שיבטלו את העסקה ללא מענה.
במקביל ראיתי בדואר שהחבילה נמשכה על ידי השולח. בספטמבר 2024 לאחר שלא קיבלתי מענה פניתי לחברת כרטיסי האשראי ולזאפ ומיידית הם חזרו אלי זיכו אותי ואיימו עלי טלפונית בתביעת דיבה. ממתין לקבל בשמחה את התביעה...לפחות קיבלתי את הכסף חזרה אחרי 3 חודשים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מסננים בחודש יוני נשלחו בזמן והגיעו לדואר אבן יהודה .
במשך כחודש לא משכו את החבילה ולאחר מכן החבילה הוחזרה לחברה .
ניסנו לשלוח לא הביתה עם שליח וטען שרכש סננים מעלי אקספרס
לאר בור עם חברת האשראי הוחזר ללקוח הכסף

מוצר:
פילטר למקרר lg
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
02/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מעבירים אותך מאחד לשני , מדברים בזלזול שלחו לי פילטר לא מתאים למרות ששלחתי תמונות של הפילטר הישן ואמרו לי שזה בול אותו דבר . בקיצור להתרחק
מוצר:
פילטר סמסונג מקרר
תמונת משתמש
שם:
Maor
תאריך:
09/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פילטר למקרר סמסונג.
שירות מדהים, מחיר מעולה
קיבלתי באותו היום, שליח אדיב.
ענו לי על כל השאלות בטלפון והסבירו לי איך להחליף את הסנן, פשוט מקצוענים!
מוצר:
סנן מקרר סמסונג
תמונת משתמש
שם:
yaeldoron2007
תאריך:
07/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פילטרים למקרר סמסונג ב-11.4.23. עבר חודש, ועד היום לא קיבלתי דבר. כשהתקשרתי לפני שבועיים אמרו שעברו מתקפת סייבר ובקרוב אקבל את ההזמנה.
בדיעבד מסתבר שגם חשבונית לא קיבלתי אלא רק אישור הזמנה
מוצר:
מסנן פילטר מים מקורי למקרר SAMSUNG בין המגירות
תמונת משתמש
שם:
ran2707
תאריך:
25/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצוין, קיבלתי את הפילטר שהזמנתי עם שליח תוך 3 ימים.
ממליץ מאד, פעם שנייה שאני קונה מהם פילטר.
מוצר:
DA-29
תמונת משתמש
שם:
Orpaz
תאריך:
29/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סנן מים למקרר SAMSUNG. בפועל הגיע סנן אחר, לאחר שבועיים המתנה (הזוי לחלוטין בהתחשב בעובדה שהמשלוח אמור להיות אקספרס).
המתנתי בדואר שעות(!) כדי לקבלו. ניסיתי להסביר זאת לנציגה שקראה לי כמו חברה שלה מהשוק ודיברה בצורה מזלזלת ולא נאותה.
בפועל לא תאם את המקרר שברשותי. אני עדיין מנסה להחזירו.
מוצר:
מסנן מים DA29-00003F
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
22/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי 3 שבועות עדיין לא קיבלתי את החבילה.בשרות לקוחות מבתיחים לטפל בבעייה, אבל לא עושים כלום בפועל.
מוצר:
מסננים ומנורה לתמי 4
תמונת משתמש
שם:
אמיר שושני משרד עו"ד
תאריך:
13/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אין לתאר ! הם לקחו כסף.... זהו ! הם לא עונים בשירות לקוחות, המייל ששלחתי אליהם לא נענה. המוצר כמובן לא הגיע, וכשהתקשרתי לחברת האשראי על מנת לבטל את העיסקה, התבשרתי שספק כבר לקח את הכסף ולכן חברת האשראי לא יכולה לעצור את העיסקה.
מוצר:
מסנן פילטר למקרר סמסונג מקורי חבילת חסכון 3 מסננים
תמונת משתמש
שם:
RY
תאריך:
26/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע עם קופסה מעוכה והרוסה.
לא היו עם המוצר הוראות הרכבה.
שירות לקוחות לא זמין בשעות הערב.
מוצר:
סט שנתי תואם תמי 4 פימלי 41.256
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
23/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסננים תואמי תמי4 וסנן חוץ ביתי , מיד אחרי הקניה פנו אלי בירורתי ארצה לקחת את הפריטים, קבעתי זמן לאיסוף,
היו מאוד אדיבים והיום קבלתי את הסחורה.
מוצר:
מסנן פחם 4 מסנני תת כיורי
תמונת משתמש
שם:
ly
תאריך:
23/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנית מסננים לתמי 4 לפני חודשיים.
עד היום לא קבלתי לא מסננים ולא את הכסף , למרות הבקשות החוזרות.
שרות מהרמה הכי ירודה שראיתי.
עדיף לשלם יותר ולקבל שרות.
מוצר:
מסננים לתמי 4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
14/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שלו
תאריך:
15/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפונים.
תיאמתי איסוף עצמי - הגעתי ולא ענו לטלפון (10 שיחות).
חזרתי הביתה.
התקשרתי ... דיברו בטון נגוע.

שירות זוועתי.
ל-א לקנות מהם ! נקודה !
תגובת החנות:
1. הלקוח יצר איתנו קשר פעם אחת, לאחר ביצוע ההזמנה בניסיון לתיאום עם עמדת האיסוף.
2. לאחר שניסיון זה לא צלח הוסכם כי הלקוח ייצור קשר פעם נוספת לכשיידע מתי יוכל להגיע לעמדה.
3. מרגע זה, הלקוח נעלם לתקופת זמן של כשלושה שבועות, סביב חג הפסח.
4. למרות שהוסבר ללקוח כי אין להגיע עצמאית וללא תיאום לעמדת האיסוף, הוא בחר להגיע ללא תיאום ולא קיבל מענה כיוון שהעובד לא היה במקום. לכשנוכח לראות כי הגיע על לא כלום לעמדה, הוא כועס ורוטן.
5. יש לציין כי המוצר מסופק ללקוח היום, 15.5.16.
מוצר:
מסנן חלופי לתמי 4 פמילי K 2010
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סיליפוס 1 ק"ג בתאריך 26.04 בתאריך 04.05 לאחר שהמוצר לא הגיע ולא היו סימנים להגעה ,התקשרתי לחברה (כמעט בלתי אפשרי להשיגם-לא עונים ועובר למוקד הודעות) הפקידה לא ידעה להגיד לי מה קורה עם ההזמנה. כעבור יומיים התקשרתי שוב והפקידה עדיין לא ידעה להגיד לי מה קורה. בהמשך היום קבלתי הודעת מייל עם מספר דואר רשום והתאריך שהוא נשלח רק ב-04.05 ולכן לא היה להם מידע. היום בתאריך 10.05 עדיין לא קבלתי את המוצר שלחתי מייל לברר מה קורה כי מעקב משלוחים החבילה תקועה בבית הדואר ששלחו. כאשר בקשתי ממנה לבדוק, היא נ י פ נ פ ה אותי בטענה "זו לא בעיה שלי הבעיה שלך מול הדואר , תשבור תראש מולם " חברה אם זה שירות אז אני סיליפוס ---- לא לקנות מהם להתרחק כמו מאש !!!!!!!!!!!!
תגובת החנות:
1. המוצר הוזמן ב 26.4, בחוה"מ פסח. הלקוח חויב הלכה למעשה בתאריך 1.5, עת החזרה לעבודה.
2. המוצר יצא בדואר רשום כמתחייב על פי פרק הזמן הקבוע באתר, לאחר 4 ימי עבודה מיום ההזמנה, בתאריך 4.5.
3. הוסבר ללקוח כי מהרגע שבו המוצר יוצא את מחסן החברה ומקבל מספר מעקב, הוא לא תחת אחריותנו ומעבר למעקב אחר החבילה דרך אתר דואר ישראל אין מענה שנוכל לתת. כל תלונה נוספת יש להפנות לדואר ישראל מאחר והמוצר יצא את המחסן בזמן כמתחייב.

מוצר:
סיליפוס סיליפוס ג'וליני אריזת חיסכון 1 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
davidnai
תאריך:
08/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיוט סיוט סיוט.
המוצרים נרכשו ב 28.3.16 ועד היום לא סופקו.
אין שירות לקוחות זמין. מדובר בשירות מזכירות טלפוני.
בפעם הראשונה הובטח לי שיעבירו לי את קוד המשלוח הרשום. לא בוצע.
לפני מספר ימים התקשרה אלי נציגה ואז התברר שבכלל לא שלחו את המוצר.
הבטיחו לתאם מיידית משלוח. לא בוצע.
נראה לי שלא אראה את המוצרים ו/או כספי.
אני לא אקנה בחנות זאת שוב בודאות.

מוצר:
מסננים חליפים לתמי 4 לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
20/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply