הגעתי במיוחד לסניף מעיר אחרת לאחר שהובטחה לי בטלפון הנחה אם ארכוש שני מוצרים שבהם התעניינתי. כשהגעתי ניתנה לי הנחה מעליבה של 30 שקלים (על רכישה של מעל 750!) וגם זה הותנה בתשלום מזומן שלא היה לי. בגלל האכזבה הגדולה פשוט לא הייתי מעוניינת לרכוש גם את המוצר הנוסף וקניתי רק אחד המוצרים. אכזבה גדולה. הייתי קונה במקום אחר.
תגובת החנות:
שלום רב לאחר בירור עם החנות הלקוחה אומנם ביקשה והתעקשה לקבל הנחה אך לא הובטח לה שום הנחה הלקוחה פשוט התעצבנה שלא נתנו לה הנחה ואנחנו הרי לא מחוייבים לתת הנחה המחירים שלנו גלויים באתר שלנו שכל לקוח יחליט מה טוב לו אנחנו מראש מוכרים בזול את המוצרים שלנו חבל שזאת נותן במה למרים כאלו לא הוגנים
מוצר:
בושם אליאן
שם:
אדוה
תאריך:
29/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון בצהריים את הבושם, ביום שלישי כבר קיבלתי מס' מעקב וביום חמישי בבוקר המוצר כבר חיכה לי בדואר. פשוט מעולה!
מוצר:
בושם לאשה לגונה
שם:
David
תאריך:
09/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בושם Knowing של אסתי לאודר, מילאתי את פרטי כרטיס האשראי, קיבלתי אישור לקבלת ההזמנה. לאחר מספר דקות הודיעו לי כי אין להם את המוצר הזה ושאלו אם אני מעונין במוצר אחר. סתם בזבזו את זמני ועכשיו אני גם צריך לוודא שלא מחיבים לי את כרטיס האשראי. המוצר היה זול בעשרות אחוזים מהמתחרים, עושה רושם שזו שיטה אצלם על מנת למכור מוצרים אחרים...
מוצר:
בושם Knowing 00000
שם:
יצחק
תאריך:
11/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מה שהזמנתי לא היה. שרות לקוחות מעצבן,נותנים לך הרגשה של שקרן.נשארתי "תקוע" עם בושם שלא רציתי.עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקנות בחנות שמכבדת את עצמה.
תגובת החנות:
שלום רב הלקוח הזמין בושם ובאותו הזמן היה חסר המוצר במלאי נאמר לו שהמוצר שהזמין יחזור למלאי בעוד שבועיים ואז הלקוח אמר אין בעיה אז אזמין משהו אחר והוא הזמין בושם ורסצ'ה דרימר לגבר כפי שביקש ואף אחד לא מכר לו משהו אחר אנחנו לא מבינים מדוע הוא החליט כך לרשום דיברו איתו ואמרו לו שאם הוא לא רוצה את המוצר הוא יכול להחזירו ויזכו אותו והוא אמר תודה ולא החזיר אלא סתם רשם חוות דעת לא אמיתית ולא נכונה
מוצר:
בושם דרימר
שם:
adi
תאריך:
04/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי הזמנה אינטרנטית קיבלתי מיד טלפון מהחברה, לתיאום הפריטים ומשלוח שלהם, תוך יומיים הגיעו הבשמים בשליחות לא יקרה בכלל. מעולה!! אה! והמחירים של הבשמים מאוד סבירים, ממליצה בחום!
מוצר:
בושם 212, גלואו, לובלי
שם:
מלי
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול שנתקלתי בו לבושם הזה, שירות מהיר ואמין, המשלוח הגיע בדואר תוך פחות משבוע... מרוצה מאוד!
מוצר:
בושם לאשה Chance E.D.P 100ml
שם:
לין
תאריך:
15/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני רכשתי דרך האתר של גסט פור יו כמעט לפני חודש 21.01.2015 התקשרו אליי לפני כשלושה שבועות ואמרו לי שאין להם את החלב פנים בגודל 200 מיל הם ביקשו מני להוסיף כסף אין לי מושג למה אבל הוספתי 20 שקלים ועדיין קיבלתי את אותו המוצר , לפני כשבועיים התקשרתי לשאול מתי המוצר מגיע אליי , חשוב לי לציין כי שילמתי עוד 20 שקל על שליח עד הבית , המוכר בטענתו אמר שהיה לחברת שליחויות בלבול , והם יהיו איתי בקשר . עבר עוד שבוע , ושוב התקשרתי הם בטענתם , שרק שבוע הבא יגיע אליי המשלוח, לא הגיע אליי !! המשלוח הגיע אליי רק אתמול , אתמול היה יום ראשון 14.02.2016 נראה לכם הגיוני שאני אנורה לחכות לשליח חודש ?? בדואר ישראל היה לוקח פחות , שאלתי את השליח למה המשלוח התעכב הוא אמר לי שרק ביום חמישי 11.02.2016 הם קיבלו את המשלוח שלי מגסט פור יו , מסתבר שאני רואה פה הרבה מקרים דומים . אני מציעה לכולם לא לקנות מהאתר הזה, השירות לקוי חוסר אונים , והמון טעויות ! אני קונה הרבה מהאינטרנט , בשירות כזה איטי ואפטי עוד לא ראיתי .
מוצר:
קרם פנים סוטיס חלב פנים
שם:
שי
תאריך:
11/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר בושם מרצדס קלאב , המוצר נשלח בדואר רשום , נשלח אליי בושם אחר זול יותר , כשביררתי מול אדם בשם שמעון אמר שאגיע להחזיר ונסתדר ,יצאתי מוקדם יותר מההעבודה , שילמתי דלק ובזבזתי זמן כדי להגיע להחזיר את הבושם , הבחור שהיה שם אמר שמכיר את המקרה ויהיה לו אותו רק עוד יומיים שלושה ואם ארצה זה יעלה לי עוד 40 שח. אפילו לא התנצלו , הדבר היחיד שהיה להם להגיד זה טעויות קורות, איפה הזמן שלי ?איפה הדלק?איפה התור בדואר שחיכיתי ?אפילו לא התנצלו!!אפנה למועצה לצרכנות
אני ממליץ לא להתקרב
מוצר:
בושם club
שם:
OVal
תאריך:
28/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
את ההזמנה ביצעתי ב -13/12/2015 המוצר הגיע רק ב 28/12/2015 עם שליח , כי לא היה במלאי מיום ההזמנה עד יום הספקה המחיר של המוצר עלה ב 20 ש"ח , על זה הודיעו לי טלפונית , בתגובה הודעתי שאני רוצה לקבל את המוצר במחיר שהופיע באתר בתקופה שהזמנתי, ושעליו בניתי משך שבועיים המתנה . אחרי קבלת מוצר חייגתי לברר למה בכול זאת חויבתי במחיר גבוהה וקיבלתי מענה מאוד לא מנומס , תוקפני ,כולל זה שטרקו לי טלפון באמצע השיחה. חבל שהעסק מסתפק בנציגים שאינם מוכנים לדבר בכבוד עם לקוחות ולפתור בעיות מול הקונים בצורה מנומסת ויעילה. בסך הכול היה אפשר רקל הסביר, להתנצל על אי-הבנה ולדבר בנימוס !
תגובת החנות:
הלקוחה לא מדייקת בפרטים בלשון המעטה. ההזמנה אכן בוצעה ב- 13/12/2015 אולם הלקוחה קיבלה הודעה כי המוצר אזל מהמלאי ולכשהגיע לאחר כמה ימים היא קיבלה הודעה טלפונית כי מחירו ( המשתנה בשוק מעת לעת על פי עלותו בפועל ) גבוה ב- 20 ש"ח ונתנה הסכמתה לביצוע החיוב במחיר החדש. הפנייה הטלפונית אל הלקוחה, עם קבלת המוצר הייתה מנומסת, בהחלט לא תוקפנית ובוודאי שלא נותקה במכוון. יש לציין שוב ושוב כי הלקוחה כמו יתר לקוחותינו קיבלה שירות אדיב כולל הסבר מספק על הסיבה להפרש ומעל הכל המוצר סופק במחיר הוגן ותחרותי. באם הלקוחה לא הייתה מעונינת לבצע את הרכישה, לאחר היוודע לה המחיר החדש, יכלה שלא לעשות זאת אולם היא החליטה לרכוש ובמקביל ללא סיבה מוצדקת, להכפיש את שמה הטוב של החברה לאחר שנים רבות של מחירים הוגנים ושירות טוב.
מוצר:
בושם לאשה לה נואיט טרזור
שם:
אריאל
תאריך:
15/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הסתכלות בזאפ שראיתי שהבושם עולה 204 הגעתי לחנות ושאלתי כמה עולה אמרו לי 219. שאמרתי שבזאפ רשום 204 התחילו קצת פרצופים עם אמירות שלא מחויבים לזאפ ושבזאפ יעדכנו וכו'. כשאני מסתכל בזאפ מבחינתי זה המחיר בחנות וככה אני רואה מה המחיר שזול בשבילי וככה מדרג באתר.כמו כן מן הראוי שגם אם לא שינו בזאפ וכבר אמרתי להם שימכרו במחיר הרשום שם
תגובת החנות:
לאחר בדיקה של המקרה נוכחנו לצערנו כי טענת הלקוח מוצדקת ואכן המחיר הנכון הוא 204 ש"ח כאמור. מבירור שערכנו עם העובדת, שפעלה שלא לפי ההנחיות ורמת השירות המקובלות בחברה ובחנויות שלה, בשל חוסר נסיון, עולה כי הלקוח חוייב על מוצר המשתייך לאותו סוג מוצרים ובשם כמעט זהה לו ( דגם "מחוזק" של המוצר ) שלא כפי שהיה צריך לקרות. מאחר והלקוח צודק כאמור ולאחר שהעובדים תודרכו שוב להימנע מטעויות שכאלה בעתיד, אנו רוצים לבצע החזר כספי להפרש בו חוייב הלקוח ולפצות אותו בנוסף. נשמח לקבל דרככם את פרטי ההתקשרות אליו כדי ליצור קשר עימו באופן מידי. אנו מודים ללקוח שהסב את תשומת ליבנו לטעות ולהתנהגות הבילתי הולמת של עובדנו ומצרים על כך.
מוצר:
בושם 1 מיליון
שם:
Yoel
תאריך:
08/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנה יתקשרו ואמרו שהמשלוח יצא להפצה ויגיע תוך יומיים . למחרת יתקשרו ואמרו שהמסיכה לא במלאי ורק עכשיו ישלחו את המוצר זאת אומרת שכבר שיקרו . עבר שבוע והחבילה לא הגיע התקשרתי ואמרו לי לפנות לחברת שליחויות התקשרתי והחברה אמרה לי להתקשר אליהם וככה משחקים בי כמו פורפרה . השירות לקוחות באתר הזה פשוט גרוע ולמוכרת לא אכפת ממך עם יחס מעליב. אחרי הרבה עצבים בחור חזר אלי ואמר שיתאמו איתי שליח
תגובת החנות:
המשלוח יצא כבר באותו היום שהלקוח הזמין וחברת השליחויות ניסתה 6 פעמים במשך יומיים להשיג את הלקוח בטלפון לתאום משלוח איתו אך הלקוח לא עונה לטלפון וגם לא חוזר וגם אנו בחנות ניסינו להשיג את הלקוח פעמים רבות בטלפון אך אין מענה מצידו ואז אחרי כמה ימים הלקוח מתקשר וצועק עלינו איפה המשלוח שלי ואנו הסברנו לו שהוא לא עונה לטלפון לא לנו ולא לחברת שליחויות ואז הלקוח התעצבן והתחיל לצעוק ולהאשים אותנו ואמרנו לו שזה לא אשמתינו שלא עונה לטלפון ואז אמרנו לו נעשה שיחת ועידה יחד עם חברת השליחויות וגם אז התחיל לצעוק . ואפילו שלחנו ללקוח מייל לגבי זה הוא לא עונה לטלפון וגם ללא שום תגובה מצידו. חבל שזאת נותנת במה לחוות דעת לא נכונות ומכתימה את שמם של החנויות בגלל טעויות של לקוחות .
מוצר:
שמפו מסיכה וקרם לחות kerastase
שם:
גולש
תאריך:
27/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ruth
תאריך:
26/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בושם "טרזור" נקנה ב-15.7באינטרנט. משלוח באמצעות דואר שליחים עד הבית שולם עם ההזמנה. הובטח זמן אספקה שבוע ימים. נכון להיום טרם הגיע. דיברתי עם אורלי מהחנות בטלפון - נאמר שאקבל את המוצר למחרת יום שישי 24.7. נשארתי בבית לחכות ולא הגיע. היום 26/7 צלצלתי שוב לדעת למה לא קיבלתי ביום שישי, נאמר שהשליח היה (?!) הייתי בבית ואף אחד לא צלצל. נאמר גם שהשליח היה שוב היום בבוקר. אף אחד לא צלצל. נאמר לי לצלצל לרשות הדואר ולתאם עימם משלוח. למה עלי לבזבז זמן בהמתנה ולהתמודד עם רשות הדואר אחרי ששילמתי מראש על משלוח "עד הבית"? שירות גרוע!!!! לא חסרות חנויות באינטרנט שנותנות שרות טוב.
מוצר:
בושם לאשה 3147758034929
שם:
גדי
תאריך:
14/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות 2 בשמים - אחד שיועד כמתנה והשני בושם מיניאטורי (30ml). הבושם הראשון הגיע ללא קופסא וללא עטיפה (בדומה לשאר הבשמים בחנות). השני הריח בצורה נוראית, ולמרות שכתוב עליו "לא למכירה - מתנה" - דרשו עליו 40 שח. חווית הקנייה בחנות לא נעימה כללץ לא מומלץ.
תגובת החנות:
לאחר בדיקה מעמיקה של חוות הדעת שנמסרה על ידי הגולש על ידינו עולה כי: מאחר ולא נמסרה חשבונית ( נמסר מס' פיקטיבי של חשבונית 123456789 ) ולא פרטים מזהים (מלבד אישור חיוב על ידי חברת אשראי ללא פרטים שניתן באמצעותם לאתר את אירוע הקניה כלל ועיקר ) ולא קיבלנו תלונה ישירה של לקוח בחנות בתאריך המשוער של הקניה ובכלל זאת אפילו לא שם המוצר !! אין באפשרותינו להגיב ענינית על "חוות הדעת" הפוגענית שהועלתה ועלה ממנה ריח רע של השמצה ללא כל בסיס. צר לנו כי זאפ נותנת במה לתלונות שוא ללא בסיס וללא הסתמכות על כללים בסיסיים של הגינות האמורים לאפיין את פעילות זאפ, המאפשרים לנו להתגונן ולהשיב על תלונות מעין אלו. כמו כן , בניגוד גמור לאמור ב"חוות הדעת" ג'אסט פור יו הינה חברה אמינה והוגנת כלפי לקוחותיה מזה שנים רבות וצר לנו לראות את זאפ מפרסמת תלונות מעין אלו מבלי שניתן לבדוק אותן כלל .
מוצר:
בושם לגבר XXXXX
שם:
Olga
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הזמנתי בג'אסט פור יו בושם וקרם לחות.הגיע אליי בושם אחר,לא מה שהזמנתי.באותו יום התקשרתי לחנות וביקשו ממני לצלם את הבושם ולשלוח להם במייל וזה מה שעשיתי.יום אחרי זה הנציגה שלהם חזרה אליי וניסתה לשכנע להשאיר את הבושם שקיבלתי,אני סירבתי כי כבר שנים אני מזמינה אצלם את אותו הבושם ולא מעוניינת במשהו אחר.בסוף הם ביקשו שאשלח להם את הבושם ולאחר קבלתו הם ישלחו לי בושם אחר.בהתחלה לא הסכמתי וביקשתי שישלחו שליח כדי שאמסור לו את הבושם (לא רציתי לשלוח בדואר כי פחדתי שהבושם יישבר ובסוף אשאר גם בלי בושם וגם בלי כסף)..לאותה נציגה נמאס לדבר והיא פשוט ניתקה...התקשרתי כמה דקות אחרי זה וביקשתי לדבר עם האחראי. חזר אליי בחור בשם דוד וביקש שבכל זאת אשלח את הבושם בדואר רשום ובתמורה אני אקבל זיכוי מלא על המשלוח וגם פיצוי קטן...הסכמתי.שלחתי להם את הבושם בדואר,כמו כן צילמתי חשבונית ע"ס 17.8 ₪ ושלחתי אותה במייל..לאחר כשבוע התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהבושם הגיע והם שולחים לי את הבושם הנכון במקומו,אמרתי לנציגה לא לשכוח לשים פיצוי (הובטח לי ע"י דוד תיק ובושם קטן) והחזר מלא על המשלוח....כמה ימים אחרי זה סוף סוף קיבלתי את זה הבושם אבל..הזמנתי בושם אחד 100 מ"ל,שלחו לי 2 בשמים 50 מ"ל כל אחד,זה לא כזה קריטי אבל צריך להודיע על כך בטלפון לפני ששולחים(אולי זאת הייתה מתנה למישהי).כמו כן בקופסה היה 15 ₪ ולא 17.8 ₪,זה גם לא כזה קריטי אבל למה להחזיר פחות ולא יותר? וברור שלא היה שום פיצוי. מיד התקשרתי לחנות,ענתה לי אותה בחורה וניסתה לשכנע אותי שלא מגיע לי שום פיצוי,שאני קיבלתי את המוצר שהזמנתי והיא לא מבינה על מה אני צריכה לקבל פיצוי.דרשתי ממנה לבדוק את זה עם דוד וכדקה אחרי זה היא אמרה:"בסדר,נשלח לך פיצוי". אני כבר לא מאמינה שאקבל פיצוי וגם אם אקבל אני לא מזמינה יותר בחנות הזאת כי היו בעבר דברים שהפריעו לי כמו מלאי לא מעודכן ומתקשרים להודיע על כך רק אחרי ששמרתי את פרטי הכרטיס שלי באתר שלהם.אבל המקרה הזה ,זאת הייתה טיפה אחרונה,לא מבינה מה הבעיה לשלוח פיצוי קטן בשווי 20 ₪ ולגמור את הסיפור??
תגובת החנות:
חבל שהלקוחה לא דוברת את כל האמת כי היא קיבלה פיצוי וגם את כספה על עלות המשלוח. אנו ב JUST4YOU יודעים לפצות ולתת שירות לכל לקוחותינו.
מוצר:
בושם לאשה MOSCHINO HIPPY FIZZ 100ML
שם:
meirh54
תאריך:
22/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר החברה (גאסט פור יו) בושם לגבר. מסרתי פירטי האשראי שלי . למחרת התקשרו והודיעו לי שאזל המלאי !.למה בעת ההזמנה לא הודיעו שאין את המוצר במלאי ..למה פירטי האשראי שלי עם החיוב צריך להיות אצלהם ? למרות שלא גבו את סכום העיסקה . לפי דעתי מהלך לא תקין מצד חברה שמכבדת את עצמה...
מוצר:
בושם לגבר 222
שם:
יורי
תאריך:
27/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נוחה, משלוח הגיע מהר ובזמן עם מספר מעקב. מחיר מאוד אטרקטיבי. ממליץ בחום להזמין מהחנות. הזמנה בוצעה דרך אינטרנט. מומלץ גם להירשם לתפוצת עדכונים, מוצר נרכש בהנחה משמעותית לאחר קבלת הודעה על מבצעים של החברה.
מוצר:
בושם לגבר Euphoria Tester for Men
שם:
גולש
תאריך:
26/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Eden
תאריך:
04/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה יוצאת מן הכלל.. אתר נוח משלוח הגיע תוך יום , ארוז היטב בקרטון קשיח עם מדבקה (שביר), עם ניירות כדי שלא יישבר הבושם.. שירות לקוחות טוב, מענה מהיר באימייל.. ומעל הכל, מבחר עצום ומחירים טובים..
אחזור לקנות מהם.
מוצר:
בושם לגבר 125ml
שם:
מיקו
תאריך:
16/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לקוראים. לא בוצעה הזמנה מהסיבות שאפרט בהמשך. קיבלתי מייל מגסט פור יו שבו הם מודיעים על 10% הנחה על מחלקת הטסטרים. רציתי לבצע הזמנה לבושם טסטר ששויו 169 ש"ח. תסכימו איתי ש 10% מ 169 הם 16.9 שקלים כך שבסוף ההזמנה המחיר שהיתי צריך לשלם היה צריך להיות כ- 152 שקלים. נכנסתי לאתר של החנות ומילאתי את כל פרטי: שם, כתובת מס' טלפון ופרטי כרטיס אשראי המערכת ביקשה לאשר תשלום של 169 ש"ח (איפה ההנחה???). לא התייאשתי וצלצלתי כדי לבצע הזמנה דרך הטלפון. ענתה לי בחורה שעשתה טובה שהיא מדברת איתי. שאלתי מדוע מערכת לא נותנת הנחה? ותשובתה הייתה: לאחר שההזמנה מתקבלת אנו מבצעים חיוב ע"ס מחיר לאחר הנחה. שאלתי אם אפשר להזמין את המוצר דרך הטלפון היא אמרה שרצוי וניתקה (רק רציתי להזמין...).אבל אני לא מתייאש מתקשר שוב ונענה ע"י אותה נציגה. סופסוף נגשנו לביצוע ההזמנה. מסרתי את כל פרטיי כולל של אמצעי התשלום בסוף ההזמנה הנציגה מודיעה לי החיוב יהיה 160 ש"ח???? אמרתי 10% הם 16.9 שקלים ולא 9 ש"ח לתדהמתי התשובה שקיבלתי הייתה "זה מה שהמחשב נותן לי"???????. אמרתי אז המחשב כנראה טועה. הנציגה אמרה שתעביר את ההזמנה להנהלת חשבונות. כאן כבר התייאשתי וביקשתי של לבצע את ההזמנה. פשוט בושה. על סמך "החוויה" שלי אני ממליץ להימנע מרכישה בחנות זו.
מוצר:
בושם לגבר הום נייט
שם:
נוקי
תאריך:
27/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגיע אליי שליח עד הבית עם הבושם וכשפתחתי את החבילה ראיתי שהפיה של הבושם שבורה מבפנים ולא עומדת כמו שצריך. התקשרתי מיד לשירות לקוחות והאישה אמרה לי שיש לי 2 אופציות: ללכת לדואר הקרוב שנמצא 30 דקות הליכה ממני והמזג אוויר בחוץ סוער. שם להוציא דו"ח נזק אבל זה חייב להעשות במיידי. או להמשיך להשתמש במוצר ואז אני אקבל 10% הנחה בקנייה הבאה. אז בגלל שהדואר רחוק ממני ובגלל שאי אפשר לצאת מהבית כשבחוץ פשוט סוער, החלטתי לנסות להתמודד עם מה שיש. מה הבעיה- נשלח אליי מוצר פגום כל כך, שאפילו כשאני מחזירה את הפיה, הבושם נוזל גם מהמכסה עצמו. אז תודה רבה לכם באמת על השירות ועל המוצר הגרוע, ובמיוחד שאתם מנסים להאשים את הדואר בזה. עכשיו יש לי מוצר בלתי נסבל לשימוש. כל הכבוד לכם!
תגובת החנות:
לקהל הקוראים שלום הלקוחה בנ"ל התקשרה וטענה כי הפקק של הבושם נשבר ענו לה בצורה יפה ואדיבה ואמרו לה שזה לא בעיה זה כנראה נשבר בהובלה של הדואר אליה ושאלו אותה אם הבושם נוזל או שרק הפקק נשבר ןהיא ענתה שרק הפקק נשבר וחוץ מזה הבושם תקין לחלוטין אז אמרו לה כי היא יכולה לשלוח את הבושם בחזרה אלינו ומיד יוציאו לה בושם חדש כולל עלות המשלוח שהיא שולחת אלינו או אם היא רוצה היא יכולה להשאיר את הבושם אצלה ולקבל זיכוי של 50 שקל לקנייה הבאה שלה לכן אנו כחברה שמכבדת את כל לקוחותיה נתנו לה את כל האופציות האפשריות וכנראה שאף אחת מהאופציות הללו לא לטעמה וחבל שכך אנו תמיד עושים הכל בכדי שהלקוח יהיה מרוצה וגם אם קוראים תקלות אנו תמיד עושים הכל בכדי לתקן את זה ושהלקוח יהיה מרוצה תודה JUST4YOU
מוצר:
בושם jaenne
שם:
יעקב
תאריך:
11/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לטובה את האתר שלכם ואת ההתנהלות שלו : בתאריך 08/11/14 הזמנתי באינטרנט 2 בשמים. למחרת יום א' קיבלתי הודעתכם שבקשתי אושרה ויצא משלוח לכתובתי. היום יום ב' קיבלתי המשלוח ישירות לביתי, ע"י שליח של הדואר. מעולם לא סופקה הזמנתי תוך פחות מ 48 שעות.
ועל כך מגיע לכם "כל הכבוד"
הלוואי שכל האתרים היו יעילים כמוכם
מוצר:
אפטר שייב TZAR
שם:
Oded Moskovitz
תאריך:
18/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שהזמנתי מהם. מהירות המשלוח: קיבלתי מספר מעקב לאחר שעתיים . חברה רציניים שירות מעולה ומחירים נמוכים. זאת לא הקנייה האחרונה שלי. ממליץ בחום
מוצר:
בוש SAMBA
שם:
מרים
תאריך:
07/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי יום שישי והגיע יום שלישי לפי הנסיעה שלי ושמחתי מאוד. כל הכבוד על הטיפול המהיר של JUST4YOU. אני מרוצה מהקניה
מוצר:
בושם ENERGISE
שם:
דניאל
תאריך:
09/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הבושם לאחר התייעצות עם זוג חברים וכשנתתי אותו מתנה (הפתעה ליום הולדת) לאשתי היא השתמשה פעם אחת רק כדי להריח ולא אהבה....כשהתקשרתי לג'סט פור יו בכדי לבקש שיקבלו אותו בחזרה ואני אקח במקומו משהו אחר היו בחנות אטומים עד כדי כך שלא היו מוכנים להמשיך לשמוע אותי ולנסות להבין וניתקו לי את הטלפון בפנים....יחס פשוט מזלזל אני אישית לא מתכוון שוב לקנות בחנות הזאת ובטח ובטח שלא להמליץ עליה...שרות כזה גרוע לא קיבלתי מעולם....בושה שיש נציגי שרות ויחס כזה מחנות שאמורה לתת שירות לקוחות....
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים הלקוח הזמין בושם דרך האתר וקיבל אותו בדואר ולאחר שאשתו פתחה את הבושם והשתמשה בו הוא אומר כי היא לא אהבה את הריח וביקש והחליף אותו לבושם אחר ואנו הסברנו לו בצורה יפה ולא כפי שתיאר כי לא התייחסו אליו . נאמר ללקוח כי אנו לא יכולים לקבל בושם שנפתח והשתמשו בו כי זה מובן שאין לנו מה לעשות בבושם פתוח ומשומש והוא לא קיבל את האמרה הזאת והתחיל לצעוק בטלפון והתעצבן . ונאמר לו בצורה יפה כי אם המוצר סגור אנו כמובן שנחליף לו את המוצר והוא לא מבין את זה . אז כולכם מבינים את הנאמר בחוות הדעת כאן וחבל באמת חבל שאתר זאפ נותן במה ונותן לחוות דעת כאלה להתפרסם