דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מזון ואביזרים לחיות מחמד (ראש העין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מיקמיק -וטקס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במיק מיק ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
144
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
127
0
17
נמצאו 144 חוות דעת גולשים על מיק מיק
תמונת משתמש
שם:
shirinoymohidinov
תאריך:
24/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות זוועההה !!!!
התקשרתי להזמין משלוח של אוכל לכלבה שלי באמצע העבודה שלי . ענתה לי בחורה ודיברה בצורה מגעילה ולא שירותית בכלל !!! לא נותנת לי להגיד לה בדיוק מה אני צריכה וכל שניה קטעה אותי
ומנסה לנפנף אותי בטלפון ואומרת יש לה לקוחות בחנות .והיא באצבע העבודה ויש לה אנשים !!
השבתי בחזרה ואני לא לקוחה שרוכשת ממך דרך הטלפון בסכום של 350 שח .!!
פשוט זוועה של שירות פעם אחרונה שמזמינה מהם .


מוצר:
אקאנה - קלאסיק דגים
תמונת משתמש
שם:
תודה
תאריך:
15/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי, ענו מהר, דיברתי עם מישהו שענה ממוקד ולעניין,והציע לי להשתמש בקופון, הפסקנו את השיחה כדי שאוכל למלא את הפרטים להשיג את הקופון, התקשרתי שוב אחרי חצי שעה, אחרי כמה צילצולים מישהי ענתה, ציק צק הבינה על מה מדובר והשלמנו את הקנייה.
והפתעה.. השיחה היתה בערך בשעות הצהרים, הבחורה אמרה שהחבילה תגיע תוך ארבע ימי עבודה, למחרת על הבוקר פחות מעשרים וארבע שעות החבילה הגיעה עם שליח. גם המחיר ביחס להצעות אחרות היה סביר מאוד.
כדאי לקנות מהם, חווית קניה טובה מאוד, ואף מתקנת..

מוצר:
גדר אלקטרונית למניעת בריחת כלבים
תמונת משתמש
שם:
mariash
תאריך:
27/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב שירות לקוחות מחריד מענה טלפוני נוראי צועקים אליך ואומרים שתמיד הם על הקו השני כל ההזמנה שקיבלתי הייתה לא נכונה למרות שביררתי טלפונים אם יש במלאי ואמרו שכן
אמרו שיחליפו ואז אחרי שלוש ימים התקשרתי אמרו שאין את מה שהזמנת ואמרו לי תאכילי במה ששלחו אמרתי שאני לא מתכוונת להחליף לה מזון בגלל טעות שלהם ושיזכו אותי
אמרו שישלחו שליח ואז שיגיע אליהם יזכו עבר מאז כמעט שבועיים!! שילמתי 260 שקל על שימורים לחודש! ונשארתי גם בלי כסף גם בלי שימורים כבר אין לי במה להאכיל והם לא מוכנים לזכות אותי בחיים לא נתקלתי בשירות כזההה 🤬
מוצר:
848488
תמונת משתמש
שם:
Gideon
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמין שירותים לחתול ועוד דברים רבים לחתלתול חדש. הם לא הביאו את מה שהזמנתי . והייתה קערת אוכל שבורה.
הם סירבו להביא את הזכות.
בטלפון, המוכר התנהג ביהירות ובהתרסה.

שירות מחריד. לעולם אל תקנו כאן! הימנע ממקום זה!
מוצר:
ירותים לחתול, קערת אוכל
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
01/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
25/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי במטרה להחליף סוג אוכל לכלב הבוגר שלי. קיבלתי ייעוץ מקצועי ואדיב במיוחד. המחיר הוגן, משלוח האוכל הגיע יום אחרי שהזמנתי וצורף גם צ'ופר.
מוצר:
אקאנה קלאסיק דגים 11 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
מריה יוסים
תאריך:
17/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמיד מקבלת שירות ויאייפי
האוכל מגיע מהר ובזמן
סך הכל מרוצה מהמחיר והתמורה
תודה רבה
מוצר:
קארנילאב פרש דגים
תמונת משתמש
שם:
barmelink1
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי ומחירים מעולים. מבחר מאוד גדול של מוצרים ומשלוח שהגיע באותו היום. ממליצה מאוד!
מוצר:
בריט קאר צבי 12 ק״ג
תמונת משתמש
שם:
Adva Sharvit
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו ממליצים מאד על מיק מיק! שירות מעולה, זמינות מאד גבוהה והמשלוח מגיע תוך יום.
מוצר:
אקנה קלאסיק דגים 11 קג
תמונת משתמש
שם:
אולגה
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אליהם לאחר השוואת מחירים , לא היתי בחנות. מזמינה טלפונית, מענה מהיר ואדיב. המשלוח מגיע תוך יום יומיים עם תוספת פינוק לכלב.
מוצר:
בריט קר בוגר גזע גדול
תמונת משתמש
שם:
karinedri1708
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר, תמיד עוזרים שאני נתקעת.
סיון מדהימה ונותנת מענה אדיב ומקצועי וכמובן שתמיד יש פינוקים מעבר.
מוצר:
בריט קר סלומון ג'וניור 12 ק''ג
תמונת משתמש
שם:
9797826
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיון ממיק מיק היא פשוט מקסימה . השרות האוזן קשבת, ההמלצות
המשלוח תמיד בזמן.
בקיצור לאחר שנים רבות של קניית אוכל לכלבים. הגעתי למקום קסום.
לא מחליפה וגם אתם לא.
מוצר:
קרנילאב ברווז 12 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
Hagar
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס חם ושירות מעולה זמינות תמידית ומתן מענה מהיר והולם לכל פנייה שביצעתי בעבר מומלץ בחום
מוצר:
מזון כלבים של חברת brit
תמונת משתמש
שם:
חזי
תאריך:
06/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באינטרנט, נוח וקל, והתקשרו למחרת לוודא הזמנה ואמצעי תשלום.
כבר בשיחה, הנציגה הנחמדה נתנה הנחה של 15% מבלי שבקשתי!
המשלוח עם השליח האדיב הגיע למחרת עד אלי לעבודה.
יחד עם המשלוח הם צירפו צ׳ופר מתנה לכלב. מה עוד אפשר לבקש...
סופר נחמדים, סופר מהירים, סופר שירות!
מוצר:
מזון לכלבים
תמונת משתמש
שם:
helliboo
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון שק אוכל שקיים באתר שלהם, התקשרתי לוודא שיש במלאי אמרו לי שלא בטוח אבל ״הכל טוב גם אם אין נזמין לך״ עד פה הכל טוב.
חייבת לציין שעדכנו אותי שלא בטוח שיגיע אליי השבוע, הבנתי את זה ורק ביקשתי שישתדלו, אבל לא על העניין הזה מדובר בביקורת שלי.
התקשרו אליי ביום שלישי להגיד לי ששליח יגיע בשעות בין 16:00 - ל21:00 לספק את המשלוח. חיכיתי כל הזמן הזה בבית ושום שליח לא הגיע.
התקשרתי יום למחרת אמרו שקרתה טעות וששליח יגיע באותם שעות, והשליח כן הגיע, אבל עם אוכל מסוג אחר.
טעויות קורות אבל מה שהכי הפתיע אותי שאחרי כל זה, פשוט אמרו לי שהם לא מזמינים עוד שק ומבטלים את ההזמנה. הייתי מוכנה אפילו לחכות לשבוע הבא ולהסתדר איכשהו! אבל הם סירבו להזמין בכלל.
מה שאמרה לי העובדת בטלפון כשכעסתי על התשובה שלהם זה שהיא לא מסכימה איתי ושאין לי מושג איזה מאמצים נעשו בשביל להשיג לי את השק הזה, ושבעל החנות אמר שאין להם אפשרות להזמין עוד שק.
להזכירכם זה שק שמופיע באתר שלהם, מעניין אותי מה הם יעשו מחר במידה ולקוח אחר יזמין אותו?
וואלה מעריכה את המאמצים במידה ונעשו, אבל דברים התפקשקשו ובתור לקוחה לא אמור להיות אכפת לי כמה התאמצתם ומה קורה מאחורי הקלעים אם בסוף לא סיפקתם לי את מה ששילמתי עליו ולא לקחתם אחריות על טעות שלכם.
במקום זה אני נשארתי במצב שהאוכל של הכלבה שלי עומד להיגמר וסתם ביזבזתי ימים של טרטור בטלפון ולחכות יומיים בבית לשליח לחינם.

יש להם מדיניות החזרה שאם הכלב לא מגיב טוב לאוכל ונשאר 80% ממנו הם מחזירים את הכסף, עלויות המשלוח על הקונה.
הזמנתי שק קטן כי זאת פעם ראשונה שהכלבה תנסה את האוכל הזה אז מרוב ייאוש שאלתי אותם אם אני מזמינה את האוכל בשק גדול יותר שיש במלאי, אם הכלבה לא מגיבה טוב הם לפחות יכסו את הוצאות המשלוח חזרה אליהם? אמרו שלא.
פשוט יצאתי עם תחושה שממש לא אכפת להם ממני בתור לקוחה! אם אפילו עלות משלוח קטנה הם לא מוכנים לכסות כשאני מוכנה להוציא אצלם עוד כסף על שק יותר גדול.
מוצר:
נאטורל אנד דלישס לכלב בוגר מיני דג ותפוז מופחת דגנים 2.5 ק"ג N&D
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
27/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מהם מספר פעמים. בפעם האחרונה הגיעו בשישי בלי לתאם שעה. לא ענינו לטלפון.

מאחר והיה מדובר במשלוח דחוף והם לא יכלו לשלוח אותו פעם נוספת, ביקשנו לבטלו כדי שנוכל ללכת לקנות את השק בחנות סמוכה אלינו. לא דרשנו מהחנות דבר והסכמנו איתם, כמה וכמה פעמים, שזו הייתה אחריותינו להיות זמינים.

מאותו רגע נציגת החנות שינתה גישה. היא הפסיקה להתכתב איתנו (אולי כדי שלא יהיה תיעוד) והתחילה עם שיחות טלפון שכללו צעקות, איומים מרומזים על חיובים נוספים ובאופן כללי יחס מזעזע.

מעולם נותן שירות לא דיבר אלינו כפי שהיא דיברה.

אגב, ביטול בחנות הזו מחויב בדמי משלוח כפולים (!!!), על המשלוח שלא צלח ועל ההחזרה למחסני החברה, אפילו שהשק נשאר אצל השליח - או שזו הייתה דרכם להתנקם בנו.
תגובת החנות:
מיכאל, כמו שכבר הוסבר לך בטלפון אנו מתנצלים מאוד על התחושה שלך בהקשר ליחס שקיבלת.
אך לגבי העובדות אין ביכולתנו להבליג- לפרסם תגובה שלילית שכזו שמחסירה פרטים מאוד מאוד חשובים מהמקרה לא הגיוני וגם לא חוקי (אגב.....)
לשם טיהור שמנו אנו נבהיר כעת את הפרטים החסרים- לא תואמו איתך שעות מכוון שההנחיות שלך כלקוח קבוע להשארת המוצרים שאתה רוכש מאיתנו הם,ואנו מצטטים "להשאיר מאחורי הדלת האפורה שבלובי. ולדאוג לסגור אותה"
בהמשך לפרט הקודם, השליח הגיע ללובי עם הנחיות מאוד מדויקות, כאשר ראה שהדלת *נעולה* התקשר אלייך מספר פעמים אך ללא הועיל ,
איננו מחפשים אשמים, אלא מציינים עובדות בשטח. לאחר שכבר הצלחנו להשיג אותך והתאכזבת מהשירות שקיבלת מהנציגה שלנו, מנהלת קשרי הלקוחות יצרה איתך קשר , התנצלה על חווית השירות שחווית והציעה לך לספק לך את השק מתי שתרצה (!!) שוב (!!!) על חשבוננו (!!!!) למרות שמשלוח שני במידה וישנה טעות של הלקוח מחוייב ב25 ש"ח (!!) ובחרת בכל זאת לקבל החזר. הובהר לך שזה פחות משתלם כי בזיכוי כספי יהיו עלויות שליחות, וכן, כפולות, ולא כי אנחנו מתנקמים (?!).
נשמח לתת לך שירות בעתיד,
מיקמיק
מוצר:
HILLS רפואי 12 ק"ג I/D
תמונת משתמש
שם:
bellahen
תאריך:
07/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוכשת עבור כלבתי אוכל במשך כשנתיים מהחנות המדהימה הזאת, עם השירות הכי מקצועי, לבבי ומסביר פנים. ממליצה בחום על החנות!
מוצר:
אוכל רפואי
תמונת משתמש
שם:
Yarin
תאריך:
07/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירתה אותי מוקדנית מעולה. ביקשתי ממנה מזון מסויים שרוכש כבר תקופה ממקום אחר ובהמלצתה רכשתי משהו חדש שנתנה לי עם דוגמית לנסיון והכלב מאד אהב. גם מחיר טוב וגם אוכל שנראה איכותי. המוקדנית היתה מאד סבלנית ושירותית. אחזור ואזמין מהם בודאות.
מוצר:
בריט קר מיני בוגר כבש 7 ק״ג
תמונת משתמש
שם:
Liat
תאריך:
11/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד מאוד מהשרות וממגוון המוצרים, משלוח מהיר מאוד
מחיר טוב.
אתר נח וברור מאוד.
מוצר:
אוכל לחתולים רויאל קנין
תמונת משתמש
שם:
OFER
תאריך:
28/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שק אוכל לכלבים מסוג טייסט א. ווילד. נאמר לי שיביאו הביתה. צלצלה אלי נציגת החנות לשאול אם במידה והשליח יגיע ולא נהיה בבית האם ניתן להשאיר את השק ליד הדלת. עניתי בחיוב. השק הושאר בכניסה לבניין ונאלצנו לסחוב אותו לדירה. בחרנו את החנות הקרובה אלינו ולאו דווקא הזולה ביותר. ניסינו - לא הצלחנו. את השק הבא נקנה במקום שיעמוד בהתחייבותו
מוצר:
מזון לכלבים - טייסט א. ווילד 13 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
מיכה ק
תאריך:
12/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי ממליץ למכריי על החנות מסיבות הבאות:
1. הזמנתי שק אוכל לחתול וקיבלתי אותו עם תאריך תפוגה בעוד חודשיים בלבד, זאת אומרת שבעוד חודשיים אני זורק 70% מהאוכל שיישאר בשק. תגובת החנות: "זה מה שיש לנו במלאי".
2. ביקשתי ששליח יתקשר שעה לפני ההגעה והוא התקשר כשהיה כבר למטה. בנוסף לכך, הוא הביא רק מוצר אחד מתוך שניים שהזמנתי וכשאמרתי לו שחסרים פריטים בהזמנה הוא הלך לבדוק באוטו.
3. החנות מנותקת לגמרי מצרכי הלקוח וזה ניתן לראות על פי "הבונוסים" שהם צירפו להזמנה
א. שקית קטנה של אוכל בלתי מזוהה (סביר להניח שלקוח שקונה מזון יקר מסוג פרמיום לא ייתן לחתול שלו אוכל בלתי מזוהה שנראה כמו מזון לחתולי רחוב)
ב. מגנט שמפרט איזה אוכל מותר לתת לכלב ואיזה לא (יכול להיות שיש להם יותר מדי מגנטים והם לא יודעים מה לעשות איתם אז שולחים אותם לכל מי שיש לו חתול)
ג. כרטיס בונוס קנה 10 שקי אוכל וקבל שק ה-11 מתנה. (אם שק אוכל מספיק לתשעה חודשים זה אומר שאני אקבל את הבונוס בעוד שמונה שנים. פשוט גאוני)
תגובת החנות:
מיכה קור היקר,

ראשית, השק שקיבלת, רויאל קנין 4 ק"ג עם תאריך תפוגה לעוד כ-3 חודשים. טווח זמן סביר ביותר לשק של 4 ק"ג גם עבור חתול אחד.
ויש לציין, שאנחנו מתחדשים במלאי של רויאל קנין לפחות פעם בחודש.

שנית, בנוגע לשליח, לא תמיד יוצא להתקשר שעה לפני. ובאשר לכך שהשליח היה צריך לרדת למטה לבדוק ברכב - אז השליח לא ראה שיש עוד חבילה. מי שישמע עוד יחשוב שהשליח רוצה "לגנוב אותך" בשק אוכל!

החנות מנותקת מצרכי הלקוח???!!! השקית אוכל הלכאורה לא מזוהה - נאמר לך בטלפון שמצורפת לך דוגמית מזון לחתולים מסורסים. זהו לא צ'ופר זו דוגמית, ואתה יכול לבחור אם לתת אותה לחתול או לא. ובאשר לאיכות הדוגמית המצורפת - ובלי זילזול באיכות הרויאל קנין, שהוא אוכל מעולה, הדוגמית עצמה היא בקטגוריה מעל למזון שרכשת, כי אין בה תירס חיטה וסויה. כך שאנחנו מאוד קשובים לצרכי הלקוח.

המגנט של מה מותר לכלב או אסור. מגנט נהדר שמצרפים לבעלי כלבים, ואשר הגיע אליך בטעות. אתה יכול לתת לחבר או לזרוק לפח.

ובאשר לבונוס - שק 11 חינם, ללא התחייבות וללא תשלום כלשהו מצד הלקוח. מה רע? רב הלקוחות שמחים לקבל הטבה אשר כזו.

בברכה
צוות מיקמיק
מוצר:
מזון לחתולים רויאל קנין
תמונת משתמש
שם:
borisvet
תאריך:
03/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלושה כלובי הטסה לחתולים לפי התמונה. לי היה הכי חשוב איך שהכלוב נסגר. הביאו לי כלובים מדגם אחר שהאופן שהם נסגרים הרבה פחות בטיחותי. נציגת החנות טענה ש "התמונות להמחשה בלבד". אני חושב שחנות מטעה את הלקוחות בצורה כזאת. נאלצתי להחזיר את הכלובים. הרגשה לא נעימה.
מוצר:
כלובי הטסה
תמונת משתמש
שם:
מיכה
תאריך:
24/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ!!! 3 1 =חסר 1 של Premio .
קופסות שמרים Tomy- הכל מעוך x12?.
משילוח .. אחרי רק שצלצלנו- הגיע אתמול (הזמנה הייתה ב -12\5\18) ושכח את החבילה????
היום ב 24\5\18 קיבלנו את חבילה-אכזבה גדולה!!
מוצר:
מוצרי לכלב
תמונת משתמש
שם:
Eyal
תאריך:
13/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי חול לחתולים, אוכל לחתולים ואמפולות נגד פרעושים. הקנייה הייתה נוחה, פשוטה וזולה יותר מכל חנות חיות בסביבה שלי. המוכר בטלפון הציע להוסיף בחינם טעימות של מזון נוסף וכן קיבלתי שוברי הנחה לקנייה הבאה. אני מאוד מרוצה.
מוצר:
בריט פרימיום חתול סלמון, חול אייקט ואדוונטג'
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות לקוחות , הגיע מהר. את המוצר אני מכירה, זו פעם שניה שאני רוכשת אותו , מוצר מעולה, החתולות מתות על המזרקה ומשאירות לי את הכיור פנוי...
מוצר:
מזרקת מים קט איט פרח
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply