לא להתקרב לחנות!!! הם עובדים על לקוחות מכרו לי שואב דגם ישן בטענה שהדגם חדש שעולה יותר יקר שירות על הפנים איתי מוכר שלא יודע איך לדבר ללקוח יחס מזלזל בהתחלה לא רצה להחזיר את הכסף בכלל. לא להתקרב למקום הזה.
מוצר:
דייסון שואב אבק
שם:
tomernegbi
תאריך:
10/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מקסימים, מקצועיים ושירותיים. המליצו אפילו על דגם מתקדם וטוב יותר במחיר ממש מצוין, ויצא שרכשתי מוצר חדש יותר במחיר מציאה. באופן חריג מאוד הטלוויזיה הגיעה ישר מהקופסא עם שבר, לא התווכחו ולא מצמצו, התנצלו ומיד למחרת החזרתי להם את מה שקיבלתי באריזה המקורית ואספתי אחת חדשה - שכמובן הגיעה תקינה ומצוינת.
מוצר:
טלוויזיה Samsung 65 UE65DU7100
שם:
אליעד אשר
תאריך:
03/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר בשבת טלוויזיה מהמציאון וביקשתי לשלם טלפונית. בראשון כבר חזרו אליי מהחנות ואמרתי לו שמדובר בדגם תצוגה שיש עליו מגבלות ואחריות רק לשנה והציעו טלוויזיה אחרת שעדיפה בתוספת 300 שקלים עם אחריות ל-3 שנים. המוכר נשמע אמין ולא כאילו ניסה לדחוף לי מוצר יותר יקר אז הסכמתי להצעה שלו. הטלוויזיה הגיעה כבר ביום חמישי וחברת השליחויות התקשרה לפני כן כדי לתאם מועד אספקה. וגם ענתה באותו טלפון כשהתקשרתי לשנות את המועד ללא בעיות. הטלוויזיה הגיעה במצב מצויין באריזה המקורית ועונה על צרכיי.
מוצר:
TCL 55V6B טלוויזיה
שם:
koralishmueli
תאריך:
29/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה ממש לא טובה מה שמוצג באינטרנט ממש לא תואם כי לפעמים אין עברית. וככה מנפחים את החשבונית. בנוסף הטכנאי גובה 250 ש"ח רק על העובדה שהוציא את הטלוויזיה מהקרטון ולא מסבירים את זה מראש שזה המצב שכך או כך יש לשלם למוביל 250 לא משנה אם התקין או לא. לא ברורים בכלל ולא אמינים. חבל.
מוצר:
sumsung 65"
שם:
danibbc77
תאריך:
18/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הכי זולים אמינים מאוד שרות מעולה מגבים מהר לכל בעיה. ממליץ בחום על חברת עזורי
מוצר:
טלוויזיה 75_ lG 75ut80006al
שם:
eitan.239
תאריך:
16/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא .... להתקרב... רכשתי מסך טלווזיה שהתברר כנראה שהיה מתצוגה ללא שלט ותעודות אחריות כשהתקשרתי לחנות חזרה דיברו בצורה מגעילה חזרתי לחנות עם המוצר בקרטון סגור חזרה נאמר לי שזה באשמתי ועוד דברים... איתי בקושי התייחס ניסו להאשים אותי באיבוד השלט רק לאחר דין ודברים קשים ביקשתי לבטל את העסקה לא הסיכמו ..רק לאחר אמירה של דברים קשים והגדיל לעשות איתי לאיים שיזרוק אותי מהחנות החוצה ורק לאחר .. והוכחת פתיחת מצלמות אצלי בביתי להראות מה יצא מהקרטון הוחלט בצורה מגעילה להחליף את המוצר לא ממליץ לא להתקרב תלונה לרשות הצרכנות והגנת הצרכן בדרך....
מוצר:
lg oled 55
שם:
fouadshak
תאריך:
26/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בושה לא שירות לקוחות מוצר לא מסופק בזמן עונים בצורה לא יפה עד עכשין אחרי חודש מההזמנה של מזגן לאימא לא קבלתי את המוצר לא יודע איפה המזגן .
מוצר:
מזגן
שם:
rachels184
תאריך:
22/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מאד מהר אך נראה מתצוגה, המגהץ לא היה עטוף בנילונים, מאובק כולו זה היה מאכזב
מוצר:
מגהץ קיטור טפאל GV9230
שם:
carmit6372
תאריך:
20/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה באתר. למחרת איתי המקרר ואמר שהטלוויזיה לא תומכת בעברית וכו , והציע שדרוג. הסכמתי. תוך דקות היתה אצלי החשבונית על העסקה החדשה. לאחר כחצי שעה, ביקשתי לבטל את העסקה - וחויבתי הן בדמי ביטול והן בסליקה של חברת האשראי. אסור להם לגבות כפל ״קנס״ על פי החוק. אני עדיין בדין ודברים מולם לקבל את כספי במלואו ( רק בקיזוז דמי ביטול, לצערי).
מוצר:
סמסונג su7000
שם:
dubbusservice
תאריך:
16/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!! לא מוכנים לבטל הזמנה מקללים בטלפון להתרחק מהם כמו מאש אתה מדבר בטלפון הם טוענים שבעיה שלך.
מוצר:
טלוויזיה סמסונג
שם:
רביע
תאריך:
09/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות באינטרנט והכנסתי את פרטי כרטיס האשראי שלי. אחרי כמה דקות שלחו לי הודעה שהם צריכים צילום ת"ז שלי צילום כרטיס האשראי בלי הספרות. זאת פעם ראשונה שמישהו מבקש ממני דבר כזה. כל הרכישות שלי הן באינטרנט, ובסכומים יותר גדולים מהרכישה הזו. אני לא מסכים לשלוח את הת"ז שלי לאף אחד. זה מסוכן בימים אלו. תוך פחות מעשר דקות מהרכישה ביקשתי ביטול עסקה. אז הם אמרו שגובים 5% דמי ביטול עמלות סליקת אשראי! לא יפה ולא אתי מבחינתי.
מוצר:
Ninga Max Pro AG653
שם:
ronenwin
תאריך:
03/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום. לא אהבתי את ה'תרגיל' שמפרסמים פריט עם מחיר ואח"כ מתקשרים שדשדרג כי הפריט שנמכר לא מומלץ'
מוצר:
מיקסר קנווד761
שם:
Hanan
תאריך:
23/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה, חזקו אליי מהחנות וציינו שמדובר בייבוא מקביל שאינו כולל עברית ואפשרות התקנת אפליקציות. כדאי לציין זאת בדף המוצר כדי לקבל החלטה נכונה. יחד עם זאת, הוצעו מספר חלופות בתקציב, כאשר הודגשו זמני האספקה. סה"כ שירות טוב
מוצר:
Samsung qe75q80c
שם:
mygenton
תאריך:
19/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, הזמנה קלה באינטרנט. קצת לא הוגן בהובלה: בחרתי בהובלה חינם (קומת קרקע) ואז התקשרו ואמרו שזה חינם אבל - לא קובעים איתי מועד הספקה, רק מתקשרים שעה לפני, ואני, כן אני צריכה להוריד את המזגן והמנוע מהמשאית ולהכניס הבייתה !!!! אל דאגה - תמורת 79 ש"ח נוספים יתאמו איתי ויכניסו הביתה. אז חבל שככה משווקים הובלה חינם......
מוצר:
מזגן עילי Master INV 18X EU שנת 2023 Tornado 1.5 כ"ס טורנדו
שם:
markduyl
תאריך:
28/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ להזמין או לקנות מהם בכלל. הזמנו דייסון באתר, כשהגיע המשלוח, קיבלנו את הדגם הלא נכון. התקשרנו אליהם והם טענו שהזמנו את הדגם הזה. אחרי שהסתכלנו איתם הם יכלו להסכים שהאתר וחווית המשתמש הייתה מטעה לגמרי: אתה לוחץ לקבל ״אחראיות של שנתיים וי-איי-פי אקסטרה״ ב-300₪ בנוסף לשואב האבק, ומקווה לקבל את הדייסון שרצית עם שנתיים אחראיות ופתאום - הם טוענים שהזמנת דגם אחר לחלוטין בשם ״אקסטרה״! בשיחה מוכר אחד הסכים איתנו שהאתר מבלבל ולא תקין ושהם יעזרו לנו להחליף לדגם שרצינו. אחרי כמה ימים של המתנה שהם לא יצרו איתנו קשר, התקשרנו שוב כדי להבין איך להתקדם וקיבלנו שירות מה״מנהל״ שהיה נוראי, מזלזל ומשפיל, לא רק שהוא לא רצה להקשיב לנו בכלל, בסוף גם לא רצה להחליף לנו את המוצר, התחמק ואמרו לנו להיכנס לאתר לבטל את העסקה ושהוא לא מעוניין למכור לנו את הדגם שרצינו. בכנות, אף פעם לא קיבלנו יחס לא הוגן ומשפיל כזה. עוד לא קיבלנו את הכסף בחזרה.
מוצר:
Dyson v15 detect absolute
שם:
guymualem90
תאריך:
17/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב !!!
הזמנתי טלוויזיה באתר וכשבאתי לאסוף גיליתי שזה לא יבואן רשמי , כלומר שאין תמיכה בעברית אין עדכונים ואין אפשרות להוריד אפליקציות .. בשלב הזה הנציג הציע לי טלוויזיה חלופית והתחייב למחיר הזול ביותר , לאחר שנכנסתי לרכב עשיתי בדיקה קצרה ( באיחור ) וגיליתי מחיר זול יותר משמעותית אז כשחזרתי לבטל את העסקה ( כ 5 דק לאחר הרכישה ) חייבו אותי ב 60₪ דמיי ביטול , ושוב אני חוזר ואומר שהגעתי למצב הזה בגלל שפעמיים הטעו אותי
נציגים לא שרותים , לא בזמן הרכישה ובטח לא לאחריה
מוצר:
TCL 43P635 4K
שם:
frnnava
תאריך:
10/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה טלפונית מול איתי. המחיר היה טוב וגם האספקה היתה מהירה .בחרתי באיסוף עצמי.
מוצר:
טלויזיה tcl דגם c645
שם:
וסרמן עדי
תאריך:
23/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר 10 ימים של המתנה למשלוח יצרתי קשר עם החנות ואמרו לי ששני המוצרים שהזמנתי חסרים במלאי. לא יצרו איתי קשר ולא עדכנו אותי. אם לא הייתי שואלת לא הייתי יודעת אף פעם...
מוצר:
מיקסר קנווד 4102 ונינגה 3001
שם:
yaniv.buskila1
תאריך:
20/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שרות נוראי חוסר שקיפות תגובות נוראיות של שרות הלקוחות המוצר שהוזמן לא הגיע היתי צריך להוסיף עוד כסף כי פתאום מה שאתה מזמין לא במלאי המוצר שהגיע הגיע פתוח ושהתקשרתי לשרות הלוקות הנציג ענה לי שאני מנסה לעקוץ אותם התרחקו מהאתר הזה!!!!
מוצר:
IPODS pro 2
שם:
Ohad
תאריך:
17/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ!
הזמנתי עבור הוריי המבוגרים טלויזיית סמסונג. זאת לאחר שהתקשרתי לעזורי והובטח לי כי הטלויזיה תגיע באותו השבוע. כאשר הגיע הטלויזיה לבית הוריי, נדהמתי לגלות כי עזורי יצרו איתם קשר, טענו כי המשלוח יתעכב אך עבור 250 ש"ח נוספים יוכלו לשלוח את הטלויזיה בזמן דרך ספק אחר. הוריי הם אנשים מבוגרים ותמימים וכמובן הסכימו ושילמו את 250 השקלים.
לאחר שהתקשרתי לעזורי בבקשה להחזר, נתקלתי ביחס גס ובסירוב מוחלט להחזיר את 250 השקלים.
לא מומלץ!
מוצר:
טלויזית סמסונג
שם:
Hedva
תאריך:
15/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נרכש דרך האתר , במחיר הכי נמוך לאחר בדיקה .יוצר קשר טלפוני מהיר והמוצר הגיע כעבור יום ,
מוצר:
שואב אבק דייסון v11
שם:
צורי
תאריך:
13/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו לחברה והחנות הזו. הזמנתי מכונת כביסה היום יותר משבוע אחרי התקשרו אלי שבכלל לא יודעים מתי יגיע והם מבטלים לי את ההזמנה . פשוט חוסר יושר
מוצר:
מכונת כביסה בוש
שם:
meital
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בזיון הזמנתי טלויזיה לפני שבוע ימים והיום בפניה שלי אליו הסביר שאספקה תיהיה בעוד שבועיים וחצי צועקים בטלפון ולא יודעים לתת שרות הכי גרוע שנתקלתי
מוצר:
TCL 55C635
שם:
Liora
תאריך:
04/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר LG , טרום ביצוע העסקה התקשרתי לחנות לוודא שאכן המשלוח חינם כמובטח באתר ואין הוצאות נוספות, נאמר לי שההובלה חינם והמקרר יגיע תוך 7 מי עסקים, אם ברצוני לקבל את המקרר תוך 3 ימי עסקים זה כרוך בתשלום של 150 ש"ח, ביקשתי ללא תשלום תוך 7 ימי עסקים. יומיים לאחר הרכישה התקשרה אלי נציגת חברת ההובלות נזפה בי שלא עניתי מידית לשיחתה והודיעה שלמחרת יגיעו עם המקרר, להסברי שחזרתי ולא היתה תשובה ולא ניתן להשיגם במייל לא היתה לנציגה תשובה. התקשרתי לחנות לבדוק לגבי חברת ההובלות כי לא ניתן לי טווח שעות להובלה רק יום, ונציג החנות ענה שעלי לפנות ישירות לחברת ההובלה וזכותי לבטל את העסקה על פי חוק הגנת הצרכן. למחרת התקשר המוביל והודיעני שלא ניתן להעביר את המקרר במדרגות או במעלית ועלי לשלם על מנוף 420 ש"ח, הסברתי שהמקרר זהה למקרר הישן שלי ולא נזקקו להובלה בעבר, זה אינו מקרר גדול ורק צריך לפרק את הדלתות, המוביל הגיע עם המקרר אשר נכנס הביתה בקלות ללא מנוף. נדרשתי לשלם 60 ש"ח על פירוק כל דלת במקרר החדש והישן, דבר שלא נאמר לי מראש, שילמתי במזומן וביקשתי קבלה על ההובלה שנאמר לי שתגיע בדואר. אני מחכה...
מוצר:
מקרר GM -652RSCE
שם:
droravr
תאריך:
30/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רמקול של סונוס ביום שני בלילה, המוצר הגיע עד הבית ביום חמישי בבוקר. המחיר היה מצוין והאחריות היא של היבואן כמו שפורט.