דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט לבית (מודיעין)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רהיטים און ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברהיטים און ליין ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
95
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
61
0
34
נמצאו 95 חוות דעת גולשים על רהיטים און ליין
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
01/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ארון שיר בתאריך 29.9.19 , הותקן בשבוע הראשון של אוקטובר. 25.11.19 - שלושת המגירות קרסו אחת על השנייה, והמסילה באחת מהן התנתקה.
יצרתי קשר עם שירות לקוחות , בחור בשם דורון ביקש ממני למדוד את המגירות - ואז התברר שהותקנו מגירות קטנות מדי ונאמר לי שייצרו חדשות במיוחד בשבילי ויבואו להתקין בהקדם. ומאז הכל הפך למלחמת התשה מול השירות לקוחות המחריד של החברה הזאת - לאחר שכבר אמרו במפורש שיגיעו להתקין חדשות, מצלצל אליי המוביל של החברה בטענה שהוא מגיע "לסדר" את הישנות (17.12) - צלצלתי לחברה ואין עם מי לדבר. ביקשתי שיגיעו לקחת את הארון שאנחנו לא מעוניינים בשירותם! לאחר איומים מצידי נעותו לייצר לי מגירות חדשות. בתאריך 24.12.19 - מתקשרת לברר מה קורה עם המגירות המיוחלות נאמר לי ע"י נציג השירות וזה מוקלט "כן יש את המגירות, יייצרו איתך קשר ברגע שייצא קו לראשון לציון,אולי שבוע הבא" . הפתעה 1.1.20 - מתקשרת למוקד ונאמר לי שאין שום מגירות ! שהנציג ששיחתו הוקלטה ב24.12 כנראה לא אמר לי את האמת , אלא רק ניסה למרוח אותי כדי שאפסיק להציק. נאמר לי שלא ייצרו אותן וברגע שהן יהיו מוכנות אז אצטרך לחכות שוב "לקו המיוחל שייצא לראשון, אולי שבוע הבא". אני מאוד ממליצה לפני שרוכשים לקרוא את ההמלצות - לפעמים מחיר זול וטוב עלול להטעות.. ועד היום 2.1.20 - לא חזר אליי אף נציג מהחברה למרות שפרסמתי גם בעמוד הפייסבוק שלהם. אני מתכוונת לפנות לרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן! אני מאוד לא מרוצה, לא ממליצה.
מוצר:
ארון שיר 5 דלתות
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
25/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מאוד לא לעבוד עם החברה. תאמתי משלוח לארון לשעה 08:00-10:00, ביקשתי לוודא שאוכל לצאת עד 10:25, אמרו לי שאין בעיה. אמרו גם שיודיעו חצי שעה לפני. בשעה 09:15 התקשרתי לשירות לקוחות וענה שירות הודועת, אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. בשעה 09:25 התקשרתי למספר אחר ואמרו לי שאני הלקוח הבא ושהכל כשורה ושאצא עד 10:30 מהבית. אמרתי שאם לא יגיעו עד 10:30 נאלץ לתאם זמן אחר. אף אחד לא התקשר. בשעה 10:30 התקשרתי שוב ואותו אדם התפלא שעוד לא הגיעו אלי. הוא אמר לי שנתאם בזמן אחר כי הצעתי שנתאם זמן אחר. הוא לא התנצל, לא ידע שעוד לא הגיעו, לא ידע איפה השליח והטען שטווח השעות (שעתיים) הוא בלתי אפשרי מלכתחילה (טענה מוזרה). הצעתי שיבואו באותו יום ב 13:00 והוא אמר לי "השליח לא ייסע מתל אביב לרמלה ואז לתל אביב רק בשבילך" (מי ישמע הוא רק לא הגיע בשעות שקבענו). השליח שדיבר איתי לאחר מכן אמר לי שלא אמרו לו מה טווח השעות שהוא אמור להיות אצלי. לאחר שעימתתי אותו עם השאלה הוא נקב בטווח שעות לא נכון כדי לנסות להראות שכן אמרו לו. המאמץ שעשיתי להיות באותו בוקר בבית היה עצום (סיפרתי לאישה שהזמנתי דרכה שאני מבטל איש מקצוע אחר טובת המשלוח הזה). החוצפה וחוסר המוסר מאוד מזכירים את מה שאנשים אחרים כתבו כאן. התרחקו מהחברה. טרם ראיתי את הזיכוי באשראי אבל מניח שהוא בדרך.
*בקשר לחשבונית, חייבו אותי ולא שלחו לי חשבונית אז אין לי מספר. המספר הוא מספר הזמנה*
תגובת החנות:
הלקוח הזמין ארון במידה מיוחדת ב 23.12 תאמו לו אספקה כבר יומיים לאחר ההזמנה ב - 25.12. הוא אמר שצריך לצאת מהבית ה 10:30 והוסבר לו שקשה לתאם בשעה מדויקת כי המרכיב תלוי גם בלקוחות אחרים.
הלקוח לפניו לא היה בבית והמתקין נאלץ לחכות לו ולכן לא הגיע בשעה המדויקת כפי שהלקוח רצה.
גם הלקוח בתלונתו כותב "אמרתי שאם לא יגיעו עד 10:30 נאלץ לתאם זמן אחר." אז מדוע לא רצה אספקה במועד אחר? הוא התעצבן וביקש לבטל ההזמנה. אישרנו לו וזיכנו אותו מיידית.
הזמנה וקבלה נשלחים לקוח מיד אולם חשבונית מונפקת רק כשמספקים. הלקוח לא קבל הארון ולכן לא קבל חשבונית.
הלקוח קבל שירות מעולה ואספקה בזמן שיא אבל כנראה שהתחרט על קניה זו ולבטלה אחרת לא ברור מדוע כעס וביטל ארון במידה מיוחדת שניסינו לספק בתוך 48 שעות מהרכישה.
יש לנו אלפי לקוחות מרוצים מהמוצרים, שירות ואספקה מהירה ביותר, נמשיך במסורת זו.



מוצר:
ארון 3 דלתות
תמונת משתמש
שם:
Sharona
תאריך:
06/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ בכלל, נגרם לי המון סבל אחרי חודשיים ששלמתי עדין המגירה פגומה , אין שם טיפת מוסריות
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ארון במידה מיוחדת שיוצר עבורה במיוחד. אחרי שנכנס לייצור החליטה לשנות את מידת הארון ונאמר לה שתצטרך לשלם תוספת על הייצור והיא טענה שאנחנו סוחטים אותה. ייצרנו ארון שני לפי המידה החדשה ללא תשלום נוסף ואז אמרה שהשיפוצניק שלה אומר שזה לא יכנס. הזמינה ארון נוסף (שלישי) במידה מיוחדת ולא הסכימה לשלם כלום. כל הזמן מאיימת שתתבע ותפרסם כשהגיע הארון השלישי והמגירה פנימית אחת נפגמה בחזית. קיללה וירקה ללא הפסקה על המרכיב שלנו נעמדה בחניון מול המשאית ולא נתנה לא לנסוע עד שהגיעה משטרה. היא מטרידה בטלפונים וכשניסו לתאם איתה את החלפת המגירה היא לא רצתה לקבל. הלקוחה קבלה שירות ללא דופי למרות התנהגותה. אנו משרתים את לקוחותינו כבר 20 שנה בנאמנות ולקוחותינו המרוצים והחוזרים יעידו על זאת.


מוצר:
מיטה וארון סמר
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
19/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אתמול - הגיע היום. תודה רבה לכם חברים. אין כמוכם!. איזו מהירות שיא. ממש תענוג.
מוצר:
מזרן זוגי רסט
תמונת משתמש
שם:
לילך
תאריך:
15/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי ארון שרציתי באינטרנט וכך הגעתי לרהיטים און ליין. השירות שלהם היה אדיב מאוד ומשתיארתי את בעייתי ( חברה אחרת שממנה הזמנתי ופישלה בגדול מבחינת עמידה בזמנים) ואמרתי שעברתי דירה ואני בלי ארון בגדים וזקוקה לאספקה בהקדם האפשרי, ברק עשה כל שיכולתו ללכת לקראתי. להפתעתי, הארון סופק בסופו של דבר תוך שבוע ( 5 ימי עסקים בלבד)- פחות מהזמן שהחברה התחייבה עליו.
המוביל הגיע בזמן והרכיב במהירות. ארון מקסים ומחיר סביר בהחלט. אני מרוצה מאוד ואף המלצתי עליכם בפוסט אישי בפייסבוק. גם כשהיתה טעות בשם שעל החשבונית, התקשרתי וזכיתי למענה נעים וקשוב ולשינוי בהתאם לבקשתי. תבורכו!!
מוצר:
ארון קיר הזזה.
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
10/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, הזמנתי ארון, נציגת האתר סייעה לי בבירור כל הפרטים, היה חשוב לי שיגיע לפני פסח, הבטיחו אספקה תוך 7-10 ימים, הארון הגיע תוך יומיים והורכב תוך פחות מחצי שעה. גם המחיר היה בסדר גמור. בקיצור 10 .
מוצר:
ארון 2 דלתות
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
30/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון עם דלתות הוזזה מהרגע הראשון המנגנון היה לא תקין.
הגיעו אלינו כמה פעמים בשביל לתקן את המנגנון אך בפועל לא עשו כלום.
היום כאשר הגיעו פעם נוספת הבחור הסביר שזה דלת צרה ולכן ממקום ספציפי צריך לפתוח את הדלת אם לא זה קשה ולא הסכים לתקן את הבעיה. אם היו אומרים זאת מראש לא הייתי מזמינה את הארון מכיוון שלא צריך להיות בעיה בפתיחה של הארון.
מאוכזבת מהשירות ומהסחורה.
תגובת החנות:
שלחנו ללקוחה איש 3 אנשי שירות שונים ובשלושת המקרים לא היה צורך בתיקון
אנו מצרים על אי שביעות רצון הלקוחה מהמוצר, אנחנו משרתים מידי חודש מאות לקוחות ומשתדלים שכולם יצאו מרוצים אך לא ניתן לרצות את כולם אנו לומדים מכל מקרה ומשתפרים כל הזמן.
ידוע שכשלקוח לא מרוצה הוא רץ לספר לכל העולם ונדיר שלקוחות מרוצים מספרים ואף טורחים לכתוב את חוות דעתם הטובה, למרות זאת מס' חוות הדעת החיוביות שנכתבו עלינו גדול בהרבה מאלה השליליות.

מוצר:
דלתות הוזזה צרות
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אליהם דרך אתר האינטרנט ללא הכרות מוקדמת, ברק שענה לפנייה שלי נתן לי מחיר ושירות מצויינים. הארון שהזמנו הגיע לאחר 4 ימים עם השתדלות של החברה לעמוד בשעות שביקשנו. ההרכבה והמוצר הגיעו בזמן והכל תקתק.
מוצר:
ארון הזזה 240/3
תמונת משתמש
שם:
אילנה
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי ספת הנוער דרך אינטרנט. כל שבוע מבטיחים לי שיספקו את הספה "בשוע הבאה". אין לי כוח לשמוע הבטחות שרק בטלפון כל הזמן. אייתכן שידרוש לבטל עיסקה. משלמים כסף ובמקומ המוצר מקבלים עגמת נפש.
תגובת החנות:
בתאריך 27.9.18 הלקוחה רכשה מאיתנו ספת נוער. בתאריך 18.10.18 המוצר סופק לה (פחות מזמן ההתחייבות של 24 ימי עסקים למוצרים שלא במלאי כמו שמצוין באתר)
כאשר גם אז הלקוחה קבעה איתנו אספקה מראש, אישרה וביום האספקה החליטה שרוצה לבטל את האספקה למרות שידוע לה שאנחנו משלמים את ההובלה.
למרות זאת הצלחנו לספק את הספה.

אין סיבה מוצדקת לכתיבת חוות דעת שלילית זאת ראו את שאר חוות הדעת שהלקוחה כתבה בדיוק בנושא "איחורים" באספקות, כולן שליליות.
מוצר:
ספת נוער "איסלנד"
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
10/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארון דלתות הזזה ואחרי חמישה ימים התקלקל המנגנון טריקה שקטה כל פעם באו לסדר והבעיה שוב חזרה במקום להחליף מנגנון, עכשיו דרשתי שיחליפו מנגנון וכל פעם שאני מתקשר אומרים לי השבוע נגיע ושוב פעם השבוע ושוב פעם השבוע ככה במשך חודש, אין לי מילים.
תגובת החנות:
היי דביר,
כמו שציינת שלחנו מוביל לתקן את הבעיה מספר פעמים על חשבוננו.
ברגע שהבנו שמדובר בתקלה קצת יותר מורכבת הוחלט להחליף לך את כל המנגנון.
הזמנת חלק חדש לוקח קצת זמן המתנה, אך תמיד ניסינו כמיטב יכולתנו שתהיה מרוצה.
לצערנו יש אילוצים שלא בשליטתנו וחלק חדש דורש ממך קצת יותר זמן המתנה..
חבל שאתה בוחר לראות את זה ככה ולהגיב תגובה שלילית אחרי כל המאמצים שלנו.

בכל מקרה עדיין ננסה לעשות את מיטב יכולתנו כדי שתהייה מרוצה ובשבוע הבא כבר יוחלף החלק הקיים בחדש.
כפי שבטח כבר ראית מתגובות אחרות רוב הלקוחות שלנו מרוצים ונקווה שגם אתה תהייה מרוצה לאחר התיקון :)
מוצר:
ארון נועם
תמונת משתמש
שם:
אוראל
תאריך:
05/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי חדר שינה בשנה שעברה , האספקה הייתה כפי שהתחייבו , איכות המוצרים בצורה טובה .
השירות מעולה , גם לאחר שנה הייתי צריך חלק קטן נוסף בשביל מוט תלייה שאני רוצה להתקין ובעל החנות הבטיח שישלח לי את החלק בדואר.
מוצר:
חדר שינה הלנה
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
19/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזרון דרך אתר רהיטים אונליין והמזרון הגיע תוך 3 ימי עסקים!!! הנציג היה שירותי מאוד ועזר לי לתאם את המוצר בדיוק לצרכים שלי המחיר היה אטרקטיבי שורה תחתונה שירות מעולה, מחיר טוב, מוצר איכותי ואספקה הכי מהירה שהייתה לי אי פעם אני בטוח אזמין משם שוב :-)
מוצר:
מזרון סטודנט בלו
תמונת משתמש
שם:
Liraz
תאריך:
06/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על מזרן נוח ונעים
השירות מעולה ותמיד יש מענה
ממליצה בחום על מוצרים איכותיים

מוצר:
קווין ויסקו
תמונת משתמש
שם:
Julia
תאריך:
05/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מהיר, זמן הספקה היה 5 ימים. כאשר השארתי פניה עם שאלה באתר, חזרו אלי מהר מאוד.
מוצר:
מזרן יחיד 8 NAVY 80x190 ממלאי
תמונת משתמש
שם:
Hana
תאריך:
30/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב "רהיטים און ליין" ארון -נופר 4 דלתות,,ארון הגיע במקום 21 ימי עסקה תוך 4 ימים,קיבלתי שירות נדיב ומהיר ומעולה.ממש ממלצה עליהם,איכות המוצר מאוד גבוה ומחירים סבירים.
מוצר:
ארון 4 דלתות
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
29/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עיינתי באתר, לאור כך שהפריט היה במלאי התקשרתי לוודא, ביצעתי הזמנה בקלות ונוחות, אספקה כבר תואמה למחרת, מדהים! אורך ואיכות ההתקנה היה מהיר ומקצועי. תענוג לקבל שירות כזה!
מוצר:
חדר שינה אריסטו מולבן
תמונת משתמש
שם:
מורשת
תאריך:
16/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי.
המוצר הגיע תוך יומיים בלבד.
כל הכבוד, החזרתי לי את האמון בבעלי מקצוע ובמפרסמים באינטרנט.
שאפו
מוצר:
ארון הזזה לוטם 160
תמונת משתמש
שם:
shirani
תאריך:
16/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ומקצועי. עזרה במעמד ברכישה בהתאמת המוצר לצרכים.
זמן הספקה מאוד מהיר.
שרות מאוד מקצועי ואדיב של המובילים הרכבה מהירה.
במיוחד ברצוני לשבח את המובילים. על כך שכשהגיעו הארון לא נכנס אל המעלית. והיה עלי להוסיף תשלום אך לא הייתי ערוך לכך כספית. והם סחבו את הארון 5 קומות ללא תשלום וסיפקו שרות מצויין ולא התעקשו על התוספת. ועזבו בחיוך .
פשוט התעקשו על שרות מצויין לצרכן, חזק ואמץ
מוצר:
ארון ארון יובל
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
01/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין על השרות המעולה של שניר וניסיון לתאום ההספקה מס פעמים מבלי שאני יצטרך להיתקשר .שוב תודה.
כמו כן רצוני לציין לשבח את מוביל הארון והמתקין ,דביר . התקנה מעולה ושרות 10.
תודה לכם . נעים לקבל שרות כזה.
מוצר:
ארון קיר נופר מולבן
תמונת משתמש
שם:
yoavbal
תאריך:
27/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מזרן בזריז ומצאתי את רהיטים און ליין והם עזרו לי לבחור נכון וזול תוך שעה המזרן היה כבר אצלי
שירות מהיר ומעולה תודה על העזרה והייעוץ המקצועי
מוצר:
מזרן סטאר
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית אציין שהנני נוהג לקנות המון מוצרים דרך האינטרנט אך כשזה הגיע לחדר שינה היו לי קצת לבטים.
ראיתי מס' דגמים שמצאו חן בעיניי והתאימו לתקציב שלי.
פניתי לחנות טלפונית ונציגה מאוד סבלנית עזרה לי ונתנה לי ייעוץ והסברים מאוד מפורטים והתאימה לי את החדר שבסופו של דבר רכשתי ובנוסף עזרה לי להתאים מזרן שיתאים, שבעצמי לא ידעתי איך לקנות.
כמו כן הסברתי לה שהעניין מאוד דחוף מכיוון שאני נכנס לדירה חדשה ב1 לחודש, היא אמרה שזמן האספקה הינו 24 ימי עבודה ושישתדלו. (אני מוכרח לציין שמניסיון קודם שלי, כשאומרים לי ישתדלו לא באמת מתכוונים לזה...)
אך להפתעתי אחרי שבוע וחצי התקשרו לתאם איתי מועד אספקה ליום אחרי המעבר שלי - מרוצה מאוד, תודה רבה!
מוצר:
חדר שינה מזרן מור
תמונת משתמש
שם:
Gilad
תאריך:
15/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר מחירים מקיף הגעתי לאתר רהיטים אונליין, המחיר של הארון היה כולל בתוכו הובלה והרכבה כך שהמחיר היה ממש זול. המתקין הגיע בשעה הייעודה אך לא הייתי בבית והוא הסכים להגיע 3 שעות מאוחר יותר (לא ברור מאליו).
עוד אציין שמהירות ההזמנה הייתה חשובה כך שבעוד כל המקומות הייתי צריך להמתין בין 14 ל28 ימי עסקים, ברהיטים אונליין הארון הגיע תוך 5 ימים כולל שישי שבת.
עכשיו אני עושה סקר נוסף על חדר שינה ושוב המחיר של רהיטים אונליין הוא הזול ביותר בהפרשים גדולים.
ממליץ בחום על האתר הזה
מוצר:
ארון הזזה 1.6 על 2.4 סטאר 1.6 על 2.4
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
13/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מדהימה, חששתי לקנות במקום שאני לא מכיר אך השירות היה מצויין, הביאו לי את הארון תוך 4 ימים בלבד והרכיבו לי את הארון בעצמם.
ממליץ לכל חבריי ומתלבטי הרשת לרכוש ב"רהיטים אונליין".
תודה רבה.
מוצר:
ארון 4 דלתות דניאל
תמונת משתמש
שם:
Eliran
תאריך:
12/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שאני מרגיש כאילו קניתי מנוכלים באינטרנט.
קנינו ארון, אמא שלי נחכה בהתקנה והיא לא מבינה הרבה, שהגעתי לבית גיליתי המון שברים בעץ, לייסט אלומיניום מקומט לחלוטין והדובדבן שהארון לא נסגר ב2 הצדדים וחורק בצד ימין.
איך יכול להיות שבן אדם התפקיד שלו להתקין ארונות? ומתקין בצורה כזאת?
אחרי שדיברנו עם שירות לקוחות הגיעו אחרי 3 שבועות החלקי חילוף , ומה מסתבר ? שהם בכלל לא אותו צבע, האלומיניום לא מתאים ולא ניתן לתקן חלק מהדברים, את הארון הוא לא הצליח לסגור ...
יצא לנו להיות בינתים 3 פעמים בבית בבוקר ולא ללכת לעבודה בגלל שירות מזעזע והתקנה מחליאה .
באמת תעשו טובה תשלמו עוד 200-300 שקל ואל תקנו מהחנות הזאת, אני ממש מתבייש שהם נמצאים בעיר שלי מודיעין.
תגובת החנות:
תיקון התקלה התארך מכיוון שהיה חוסר של החלק שהיה צריך להחליף ללקוח. אנו מתנצלים ונפיק את הלקחים. בינתיים התקלה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח ששלח את תגובתו: "תודה, הגיע הכל וטופל כמו שצריך"
מוצר:
ארון ארון 160
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
05/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון בגדים עם אפשרות לביטול עסקה במשך 24 שעות.
כאשר רציתי לבטל לפני תום הזמן, נאמר לי שצריך לשלם דמי ביטול.
אחרי ויכוח ממושך והתנשאות בלתי מקובלת מצד המוכר קבלתי ביטול הזמנה, אבל במקום לבטל החיובים החודשיים, הם החזירו לי את כל הסכום בבת אחת ואני ממשיך לשלם בתשלומים כרגיל, באמת מצב הזוי לחלוטין!
כאשר התקשרתי לקבל הסבר, אמרו לי שהכל באשמת חברת האשראי... כמובן...
אני חושב שבאמת זו התנהלות לא מקובלת.ולא ראויה.

תגובת החנות:
מבקשים לבטל חוות דעת זו.
אין שום פסול בהתנהגות בית העסק.
אנחנו הזרמנו ביטול העסקה כמו שהיא.
אין מצב שחברת האשראי החזירה ללקוח סכום שלא חויב בו והלקוח טועה ב 100% או שבגלל תקלה כלשהיא אצל חברת האשראי הוא זוכה על כל הסכום.
בכל מקרה על מה הוא מתלונן שקבל יותר ממה ששילם???????????????????????????
מוצר:
ארון בגדים ארון בגדים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply