דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מדפסות, ראשי דיו וטונרים
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיו דיפו
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיו דיפו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
70
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
47
0
23
נמצאו 70 חוות דעת גולשים על דיו דיפו
תמונת משתמש
שם:
ירחמיאל
תאריך:
01/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום אחרי ביצוע ההזמנה והתשלום, אני מקבל אימייל שההזמנה בוטלה היות שהמדפסת לא במלאי (של הספק).
ובאותו אימייל מציעים לי לשדרג את ההזמנה למדפסת אחרת יקרה יותר.

וראה זה פלא, למרות שהם נאלצו לבטל לי את ההזמנה (ולהציע מדפסת יקרה יותר), הם לא טרחו לציין בדף המוצר באתר שלהם שהמוצר לא במלאי...

נכון להיום כבר עבר שבוע! ועדיין רואים את המחיר שלהם ראשון בזאפ, ועדיין ניתן להזמין את המוצר (במחיר האטרקטיבי) באתר שלהם, ומן הסתם הם עדיין ממשיכים לבטל את ההזמנות, ולהציע ללקוחות שכבר הזמינו, והשאירו פרטי אשראי, לשדרג את ההזמנה למדפסת יקרה יותר.

מאוד לא יפה.
מוצר:
מדפסת DCP-L2530DW
תמונת משתמש
שם:
אבנר
תאריך:
16/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני יותר משבוע רכשתי סט טונרים למדפסת לייזר צבעונית. שילמתי 25 שקלים נוספים כדי לקבל את ההזמנה תוך יום עסקים אחד. בפועל עבר יותר משבוע ולא קיבלתי את המוצרים. אתמול לאחר עשרות ניסיונות, ענתה לי מישהי שהבטיחה לחזור אליי מיד עם תשובה. עד עכשיו, לא ברור לי מה קורה עם ההזמנה, מה שכן ברור זה שהם כבר חייבו את כרטיס האשראי.
תגובת החנות:
כל הסיפור מדובר על לקוח המתגורר בקיבוץ הנחשב כיעד חריג בחברות השילוח (כלומר לא יישוב מרכזי הנכנסים אליו בכול יום) ולכן המשלוח הגיע לאחר 4 ימי עסקים ולא בין 1 ל 3 ימי עסקים כמו שרשום באתר .
לא הובטח לו תוך יום ולא נאמר אחרת . מצער לקרוא שאנשים ממהרים להכפיש בלי סיבה מוצדקת , הוסבר לו גם שימי עסקים לא כוללים שישי ושבת אבל מסרב להבין וממהר לצאת בהצהרות וחבל .
אנו ב "דיו דיפו" משתדלים לתת מענה מהיר ויעיל לכל הלקוחות , אבל לקוח שמתגורר ביעד מרוחק יכול לקבל את החבילה באיחור של יום , גם על כך רשום באתר , ישנה קטגורייה הנקראת " משלוחים ליעדים חריגים" ושם מפורטים היישובים אליהם לא נכנסים בכול יום .
מוצר:
טונרים למדפסת לייזר צבעונית
תמונת משתמש
שם:
Smadar
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפילו כוכב זה יותר מדיי לצערי.... רכשתי טונרים למדפסת , התחייבו לשלושה ימי עבודה, שילמתי עבור משלוח עד הבית. מאז, אין מענה טלפוני, אין מענה להודעות, מיילים, פונה ללא הפסקה ופשוט אין מענה!!!! במידה והיום לא אקבל מענה, פשוט אבטל את התשלום , לא מניח את הדעת שחמישה ימים פשוט לא עונים!!!!
תגובת החנות:
כבר ביום ההזמנה עדכנו את הלקוחה שזמני האספקה מתארכים מהרגיל , מששלחנו מספר הודעות ולא זכינו למענה לתיאום משלוח מאוחר נאלצנו לבטל ההזמנה .
לא מקובל על הלקוחה שעקב המצב בארץ זמני המשלוחים מתארכים , אין לנו דרך לזרז או לייעל , חוסר בכוח אדם בכול חברות השילוח , עומס עבודה , והכי ברור זה "קורונה" שגם לא מקובל עליה אבל זו גזירה עולמית לצערנו .
מוצר:
טונר שחור תואם Kyocera TK5270K
תמונת משתמש
שם:
אבישי מרחבי
תאריך:
03/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28/12/20 בצהרים הזמנתי מדפסת וכבר ביום 31/12/20 בבוקר קיבלתי אותה למשרדי. המחיר והשירות היו מעולים והנני ממליץ בחום על חנות זו.
מוצר:
brother mfc-l 2710 dw לייזר ש/ל משולב
תמונת משתמש
שם:
Shuki
תאריך:
14/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת PTH110 BROTHER כולל הובלה עם שליח בתוספת מחיר, התחייבות ל 1 - 3 ימי עסקים, בפועל עברו 8 ימים והמוצר לא הגיע, רוב הפעמים שפניתי לא היה מענה טלפוני וגם כשזה קרה הבטיחו לחזור אליי מה שלא קרה בפועל,

תגובת החנות:
זמני האספקות בכל חלקי הארץ ובכל חברות השילוח בתקופה זו מתעכבים לצערי עקב המצב בארץ .
אנו מודיעים זאת לכל הלקוחות במעמד ההזמנה .
מוצר:
PTH110 BROTHER
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם כשרכשתי את שתי המדפסות מהחנות, קבלתי יחס מצויין ואדיב מאדון יעקב ומשאר הצוות.
השבוע היתה לי בעיה בהגדרות המדפסת. פניתי ליעקב שניסה לעזור לי בכל דרך אפשרית בסבלנות אין קץ, ולאחר מכן קישר אותי לטכנאי דוד שניסה גם הוא ממש בסבלנות רבה מאד וזמן ממושך מאד עד לפתרון הבעיה.
אני חייב לציין שהייתי מופתע מאד מאד לטובה מהשירות הנפלא הזה שזה ממש לא מובן מאליו. ברור שזה קונה אותי ללקוח מרוצה צאד שלהם וממליץ לכולם להתנסות
תודה לכם על השירות הנפלא הן לחנות והן לטכנאי
שלמה סויסה קרית אתא
מוצר:
מדפסת לייזר קנון 6780
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
01/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלושה טונרים צבעוניים תחליפיים למדפסת לייזר צבעונית 6027 xerox. כשהחלפתי אותם המדפסת לא זיהתה ועדיין חשבה שאין טונר. יצרתי קשר עם החנות טלפונית. אמרו לי לשלוח פרטים דרך הוואטסאפ. היה פשוט מעולה. התקשר אלי נציג (קובי) ולאחר שלא הצלחנו לפתור את הבעיה הוא שלח לי עם שליח עד הבית טונרים חדשים מגירסה חדשה יותר והבעייה הסתדרה. הם התקשרו אלי מיוזמתם כדי לעדכן לגבי מלאי, לא הייתי צריך להתקשר ולנדנד או לחכות. פשוט אלופים, שירות מעולה!
מוצר:
טונרין צבעוניים למדפסת xerox 6027
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
10/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנה מדפסת canon. הגיעה עם דרייבר לא תקין. ביליתי יום שלם עם טכנאי קרוב משפחה בניסיון להתקין לשווא. ההזמנה בוטלה אולם כמובן שלא באו לקחת ולא ביטלו את החיוב!!! עבר כחודש !!! ונראה שפנינו להליכים משפטיים. להתרחק להתרחק להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח בשמו האמתי "דורון ברד " ולא "דני" (כמו שרשם ) עוד באותו היום החל באיומים מכיוון שהוא עו"ד וכאלה ... המדפסת הוזמנה במהלך תקופת הקורונה וסופקה כעבור יומיים , הצענו ללקוח תמיכה ועזרה בהתקנה אך הוא סירב לקבל אותה , גם בתמיכה של קנון בישראל הוא סירב להיעזר ומשכך הבנו שאין דרך אחרת מאשר לבטל ההזמנה , ביקשנו מהלקוח לארוז את המדפסת לאיסוף בחזרה ולזיכוי העסקה , הבקשה לביטול העסקה הגיע מצדנו ואנו אחראים לכך כמובן ... מיד בכניסת החג החלו המגבלות של התנועה בארץ ולכן המדפסת טרם נאספה , יצרנו קשר עם הלקוח והסברנו אך הוא מסרב לקבל זאת ולא מבין למה לא מגיעים אליו לאסוף בזמן שכל המדינה בסגר (הזוי משהו) , בכול אופן ברגע שהמדפסת תיאסף ותגיע ייצא הזיכוי באותו הרגע .
אנו ב "דיו דיפו" חרטנו על דיגלנו את נושא השירות ומשרתים כבר 15 שנה עשרות אלפי לקוחות, אך לפעמים ישנם כאלה שלא ניתן להגיע איתם להבנה אז אנו פשוט מוותרים , אוספים החבילה ומבטלים את העסקה כלא היית .
מוצר:
Mf237
תמונת משתמש
שם:
Steve
תאריך:
03/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי מדפסת מסויימת Brother MFC-L3750CDW, אחר הקניה התברר שהיא הזלה מהמלאי.
לא רציתי לחכות לה שתגיע בעוד יותר משבוע אז התיעצתי עם יעקב (נציג שלהם) מה המדפסת דומה לה שנמצאת במלאיגם ובאותה עלות בערך.
אחרי כמה זמן בחרתי מדפסת אחרת, יותר יקרה ומשודרגת שהייתה במלאי. קיבלתי אותה שבוע אחרי ההזמנה (שזה בסדר לאור המצב נגיף וכ״ל, בגלל זה נתנו לי טונר במתנה שזה נחמד מאוד :) ).
מדפסת עובדת טוב. איכות דפוס מעולה! בינתיים אין בעיות או שאלות, ואני מקווה שלא יהיו.
בקיצור סבבה, ממליץ!
מוצר:
Canon MF728CDW
תמונת משתמש
שם:
roiosdona
תאריך:
18/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מדפסת של CANON, נענתי כמובן באופן שמשרה תחושה של אמינות ומקצועיות. החלטתי לרכוש מדפסת מסויימת . מסגרת האשראי נתפסה מיד מבלי שהמדפסת נשלחה בכלל ללקוח. כששאלתי לאחר כמה זמן תגיע המדפסת נכתב לי : "בעיקרון אספקות לכל הארץ הן תוך 3 ימי עסקים

אם לא יכנסו הגבלות תנועה עקב הנגיף או בעיות אחרות"... כאשר לא ברור בכלל מה הכוונה ב"בעיות אחרות". החלטתי לבטל את ההזמנה יום לאחר מכן. הוחלט לגבות ממני דמי ביטול של כ100 שקלים. הסכמתי לשלם את דמי הביטול. מיד נתפסה מסגרת גם עבור דמי הביטול. כעת נותרתי כבר יומיים עם מסגרת אשראי תפוסה וכשביקשתי מבית העסק אישור על ביטול ההזמנה והזיכוי שכביכול שלחו לי נאמר לי שאין. בקיצור, להתרחק. נ.ב גם לא הוצאה לי חשבונית.
מוצר:
מדפסת קנון
תמונת משתמש
שם:
Shimmy
תאריך:
08/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את המוצר שחיפשתי אצל דיו-דיפו במחיר הוגן.
לאחר הרכישה יצרו איתי קשר לסכם את פרטי הרכישה ולשאול אותי באיזה תת-דגם אני מעוניין.

שירות הלקוחות היה נהדר גם בטלפון וגם במייל.
החבילה הגיעה במהירות והמוצר עובד מצוין.

תודה רבה.
מוצר:
Brother PT1230PC
תמונת משתמש
שם:
Itzik
תאריך:
04/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר חיכיתי כשבועיים ויצרתי קשר עם החברה ולאחר שחזרו אלי סיפרו לי סיפורים (שחברת סמסונג פשטה את הרגל ושעובד שלהם שפוטר היה אחראי להזמנה) בסופו של דבר המודעה עם המחיר שפורסם היתה מזוייפת ולא נכונה או לפחות לא עדכנית
אף אחד בחברה לא חשב שצריך להודיע ללקוח שהזמין מוצר שאינו קיים אצלם במלאי
מוצר:
מדפסת סמסונג
תמונת משתמש
שם:
Evgeniy
תאריך:
24/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה של 2 מדפסות XEROX 3020BI - המחיר היה 287 ש"ח ליחידה. בתוספת 25 ש"ח למשלוח עם השליח יצאה 599 ש"ח.
יום למחרת מתקשר אלי נציג החברה ואומר בהתחלה שההזמנה מחבואן והיא תהיה לא תוך 3, אלא תוך 6 ימים. אני אומר לו בסדר, אבל אז הוא משנה גרסה ואומר שאין מדפסת ליבואן במלאי והוא מבטל את ההזמנה שלי.
לתדהמתי יום למחרת המחיר שמופיע באתר ה-ZAP ב-279 ש"ח כאשר המחיר הבה - 318 ש"ח.
באתר החברה המחיר כבר 329 ש"ח ויש אפשרות להזמין.

כל ההתנהלות הזאת נראת כנסיון לרמות לקוחות בעיניי.
תגובת החנות:
לקוח ביצע הזמנה באתר, חזרנו אליו והודענו לו על החוסר במלאי. כמובן שהזמנתו לא חויבה ולא יצאה לפועל.
קיימים אצלנו עשרות אלפי פריטים באתר - מן הסתם לא כולם זמינים על המדף בכל רגע נתון.
לצערנו הלקוח בחר להעלות חוות דעת שלילית למרות ששוחחנו עמו והסברנו לו את הנושא.

דיו דיפו עושה את המאמץ לעדכן את הפריטים מיד עם היוודע על חוסר במלאי,
ונותנת את השירות המהיר והטוב ביותר לקהל לקוחותיה.


מוצר:
מדפסת לייזר Xerox Phaser 3020BI זירוקס
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
25/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר מחירים באזור המרכז רכשנו לעסק מדפסת מכם!
רוצים לומר לכם תודה על יחס אדיב, מהיר וסבלני במיוחד!!
בתהליך הרכישה ליווה אותנו קובי המקסים שמבחינים שהשירות מבחינתו הוא מעל הכל!
המדפסת סופקה לנו תוך יומיים מיום ההזמנה!
תודה על הכל.. מומלץ ביותר לפרטיים ולעסקים
מוצר:
Mx475
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
29/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כאן, בזאפ, וגם באתר החברה פטרסם המוצר במחיר זול במיוחד. התקשרתי להזמין. אחר המתנה ממושכת והשארת פרטים הודיעו שהמוצר אזל זה מכבר, ושאתקשר כעבור שבועיים שלושה כשיגיע משלוח חדש.
כעבור כמה שבועות בדקתי האם המוצר מפורסם על ידם וראיתי שכן, אך בחיר הגבוה ב-25% מן הסכום המקורי. התקשרתי, ואחרי המתנה השארתי פרטים. בסוף תפסתי אותם ו... אין להם המוצר הזה, יש להם מוצר דומה במחיר עוד יותר גבוה (בטיפה).לא התנצלו, לא הסירו את הקליק-בייט מן האתר ומזאפ, דיברו בקוצר רוח וניתקו את השיחה באמצע...
לא הרמתי את קולי, לא חיפשתי עימותים - בסך הכול רציתי לקנות מדפסת.
תסיקו את המסקנות לבד.
תגובת החנות:
היי,
המקרה הנ"ל, ובטח ובטח יחס כזה או אחר מצד נציג שלנו אינו מוכר לנו. במידה והלקוח היה בוחר להתלונן היה מקבל את מלוא תשומת הלב והטיפול במקרה.
דיו דיפו חורטת על דגלה מתן שירות איכותי לכל לקוח ולקוח, ואינה מפרסמת מוצרים שאינם במלאי ו/או מנסה להטעות את לקוחותיה כפי שנטען בחוות הדעת,
ואם קרה מקרה כזה או אחר, נשמח שיובא לידיעתנו על מנת שנדע לטפלו ולתקנו בהתאם בעתיד.

בכל מקרה ולמרות שהמקרה הנ"ל אינו מוכר לנו -
אנחנו מצרים על תחושת הלקוח, שיהיה חג שמח ושנה טובה.
מוצר:
מדפסת משולבת Canon Pixma MG2450
תמונת משתמש
שם:
יודית
תאריך:
21/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מהמגיבים בדרך כלל אבל חייבת לחרוג ממנהגי
הגעתי לחנות דיו דיפו לרכוש מדפסת אחרי שוידאתי שיש במלאי הייתי נעולה על דגם מסוים אבל קובי (אם איני טועה) ישב איתי אחד על אחד לגבי הדרישות שלי מהמכשיר יתרונות וחסרונות של כל דגם ובסוף יצאתי עם מכשיר canon 418 התואם לכל הצרכים שלי במדויק . בינתיים מרוצה ממנו עד הגג
כמו כן הייתי צריכה להגדיר מייל במכשיר (פעולה מסובכת לאדם הממוצע)
עדן מהשירות הטכני לא עזב אותי עד שהכל בא על מקומו בשלום
תודה רבה לאנשים שהשירות חשוב להם כמו המכירות שלהם הרבה הצלחה

מוצר:
מכשיר משולב canon418
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
28/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת אכזבה .... ניסיתי לרכוש מדפסת דרך החנות האינטרנטית עשיתי את כל התהליך .. אתם יודעים - הרשמה- הזנת פרטי האשראי וכו וכו ... המחיר היה זול בחצי משאר החנויות מה שכבר גרם לי לחשוד ... והנה יום למחרת מציעים לך חלופות כי אין את המדפסת במלאי .. המחיר היה זול כדי למשוך לקוחות .. זהו ספין מכירתי ברמה הכי נמוכה שיש !!
בזבוז זמן ואנרגיה !!

תגובת החנות:
שלום רב,
המקרה הנ"ל אינו מוכר לנו - הלקוח פנה אלינו כפי שרשם בעת הפנייה - למוצר Brother MFC-L2710DW.
המוצר הנ"ל זמין וקיים במלאי. נראה כמו ניסיון להטעות את קהל לקוחותינו.

נמשיך לפעול ולתת שירות אדיב ומהיר לכלל לקוחותינו גם בעתיד.
מוצר:
מדפסת Brother MFC-L2710DW
תמונת משתמש
שם:
חני
תאריך:
20/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזבת... קודם לחייב ולתפוס מסגרת ואז להתקשר ולדווח שאין את הדגם... להסביר שהמסגרת תשתחרר בעוד 3 ימי עסקים מה שמשאיר אותי בלי מחשב נייד ובלי יכולת לרכוש נייד חדש 3 ימי עסקים
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוחה ביצעה הזמנה בתאריך 20/03/18 של מחשב נייד של חברת HP באיסוף עצמי, כמפורט בעמוד המוצר מצויין זמן אספקה עד 7 ימי עסקים (בין אם זה באיסוף עצמי, עם שליח, או בדואר). מיד עם ביצוע ההזמנה פנינו ללקוחה על מנת שלא תגיע אלינו לפני שהמוצר אצלנו, ומסרנו לה שנוכל להזמין אותו והמוצר יהיה אצלנו למחרת במידה ולא צפויים עיכובים.
לאחר בירור מול HP, המוצר יכל להיות אצלנו רק ביום חמישי (22/03/18) או בראשון (25/03/18) - (שזה עדיין, 3 ימי עסקים במקום 7 ימי עסקים שמפורטים באתר, וזה מתוך אדיבות ומחווה שירותית וקיצור זמנים עבור הלקוח). הלקוחה לא אהבה את התשובה, והחלה לצעוק ולדבר בצורה לא נאותה על הנציג בטלפון בטענה שהובטח לה שהמוצר יגיע היום (מה שלא היה ולא נברא). כמובן שהזמנתה בוטלה באותו הרגע לבקשתה, עוד לפני שחויבה ושחררנו לה את המסגרת מכרטיס האשראי.
בכל עסקה המתבצעת באתר כדי למנוע חיובים מיותרים מהלקוח, נתפסת מסגרת האשראי ללא חיוב,
ורק במידה והעסקה מאושרת ע"י הלקוח טלפונית ויש את כל המוצרים במלאי, אנחנו מחייבים. במידה ויש צורך לבטל - מבטלים במקום.

נמשיך לתת שירות אדיב לקהל לקוחותינו גם בעתיד
מוצר:
Hp255h4
תמונת משתמש
שם:
Sarit
תאריך:
21/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה עוד לא קרה לי ! הזמנתי המדפסת ביום א' בצהריים וכבר ביום ד' בבוקר החבילה הגיעה!! המשלוח שאמור היה להיות 10 ימי עבודה הצטמצם פלאים והפתיע אותי מאוד. מודה לכם על המהירות ועל משלוח המנות החמוד שצורף לחבילה. תודה רבה וחג פורים שמח :)
מוצר:
מדפסת Canon Pixma MG2950
תמונת משתמש
שם:
Sariel
תאריך:
04/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! זמן אספקה מהיר ! סה"כ מרוצה מהקניה בחנות זו וממליץ גם לכם לקנות בחנות זו.
מוצר:
QL-720 מדפסת
תמונת משתמש
שם:
Erika
תאריך:
22/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Dio-Dipo is a merchant I would highly recommend to buy your products, especially if it is a high-end product like an expensive printer. After purchasing a printer of the Canon series, I had some problems with troubleshooting, Because it was a new product, I contacted immediately Did-Dipo in order to inform them about the problem. One of their workers, Eden, helped me during 3 days to find a solution, with friendliness, a lot of patience and an excellent service ! We found the solution, but I could not have done it without him, and I am extremely grateful. I know that in the future, this will be my first place to buy a potential purchase.
Five stars and a thumb up for this business, an exemple to be followed here in Israel !
מוצר:
Canon pro 1
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
16/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי ואדיב. נתנו לי הרגשה שאפשר לסמוך עליהם בכל בעייה שתהיה עם המדפסת.
גם צרפו למדפסת שהזמנתי כבל USB למרות שע"פ המפרט לא צריך להיות.
מוצר:
מדפסת Brother MFC-J985DW
תמונת משתמש
שם:
חייקי
תאריך:
25/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר מנוכלות! בניגוד למחיר שהם מפרסמים בזאפ, הם לא מוכנים למכור לי את המוצר אם אני לא מבטיח לו שאני אקנה גם דיו.
כלקוחות זאפ אנחנו מצפים שמוכר יציג מחיר סופי ואין להוסיף אח"כ משלוחים וכו' וכדו'... או להתנות בתנאי שקונים עוד מוצרים אחרים!
תגובת החנות:
חבל שהלקוח טועה ומטעה, ובוחר שלא להציג את התמונה המלאה.

הלקוח פנה אלינו בשבוע שעבר, במטרה לרכוש את המדפסת MFC-J4420DW במסגרת מבצע שהיה באתר באותה עת.
לצערנו המדפסת אזלה מן המלאי בשעות שקדמו לשיחה, והמבצע נגמר - לפיכך עדיין לא הספקנו להוריד את המוצר מהאתר והוא לא עודכן בזאפ.
כמובן שמיד לאחר השיחה, המוצר הוסר מאתרנו, וחזר לאתר רק השבוע - לאחר שהמלאי התחדש.

במעמד השיחה - נמסר ללקוח שאין את המדפסת במלאי על המדף מאחר והיא אזלה בשעות האחרונות, אך נוכל לבדוק לו אופציה להזמנה מיוחדת (שתקח עד 14 ימי עסקים).
כמו כן, הוצעו ללקוח ראשי דיו במחיר מוזל, אך מעולם לא נאמר ללקוח שאנחנו מתנים את הרכישה בקניית ראשי דיו/תשלום בעבור משלוח ו/או כל דבר אחר.

כנהוג בדיו דיפו, אנו תמיד פועלים ונמשיך לפעול בשקיפות אל מול קהל לקוחותינו,
ולעשות את המיטב על מנת שייצאו בתחושת שביעות רצון מכל רכישה.




מוצר:
מדפסת הזרקת דיו Brother MFC-J4420DW
תמונת משתמש
שם:
jenny.ra
תאריך:
05/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב11/05/17 רכשתי מדפסת במוקד השירות הטלפוני. התייעצתי איתם לגבי סוגים שונים של מדפסות והם התאימו לי את המדפסת לצורך ולמחיר שאותו חיפשתי. המשלוח הגיע ממש מהר, המוצר היה בדיוק כמו שתואר והמוקד אף עזר לי אחר כך בכל שאלה בנוגע למדפסת שהייתה לי. שירות מצוין!!!
מוצר:
מדפסת PIXMA MX475 קנון
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
04/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טונרים תואמים למדפסת של Hp , בחנות הובטח לי שהטונרים איכותיים והמדפסת תזהה אותם (לאחר שניסיתי והזמנתי בכמה מקומות והמדפסת לא זיהתה את הטונרים) וכפי שהובטח המדפסת זיהתה את הטונרים כבר בפעם הראשונה ללא תקלות מה שמפתיע מאוד.
כל הכבוד לדיו דיפו על השירות ואיכות הטונרים.
מוצר:
טונר תואם. Hp
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply